U zatvor jer je branila kćer

I. BRCAN

04. 11. 2012. u 21:50

Mirjana Vlaškalin (47) osuđena je u Višem sudu u Novom Sadu na osam meseci zatvora zbog pokušaja ubistva mladića koji je u njihovom dvorištu napao njenu ćerku

MAJKA je u gluvo doba noći čula jeziv vrisak svoje ćerke i dozivanje u pomoć. Uplašena, hvata kuhinjski nož i bosa istrčava u dvorište kuće da odbrani svoje dete koje napadač mučki udara rukama i nogama. Posle traumatične noći, u kojoj su svi, pa i nasilnik, povređeni, ona biva optužena za pokušaj teškog ubistva i osuđena na zatvorsku kaznu. Možda zvuči kao scenario za triler s dobrim zapletom, ali nažalost, nije.

Mirjana Vlaškalin (47) je pre dve godine u porodičnoj kući u Gospođincima uradila nešto što bi, instinktivno, sigurno svaki roditelj učinio da se našao u njenoj situaciji, samo da bi zaštitio svoje dete.

- Bila je letnja noć, 19. jun 2010. oko jedan posle ponoći. Mlađi sin već je uveliko spavao, a ja sam čekala da ćerka Slavica, koja je tad imala 19 godina, stigne kući - govori u ispovesti za „Novosti“ majka, kojoj je, mišljenje je Višeg suda u Novom Sadu, mesto u zatvoru. - Trgao me je njen jezivi vrisak i isprekidano dozivanje: „Mama, mama“. I danas se sledim kad se setim njenog uplašenog, bespomoćnog glasa. Nisam znala šta joj rade, da li je siluju, tuku, koliko je napadača. Ne razmišljajući ni čas, istračala sam u spavaćici i u soknama, usput dohvativši nož sa kuhinjskog stola.

ČINjENICE IZ PRESUDE - D. T. je na sudu priznao da je sakriven u dvorištu Mirjanine kuće čekao da Slavica dođe i priznao da je napao nju i njenu majku. - Sa Mirjane i njene dece poskidana je sva odeća radi veštačenja, čak i donji veš, a njemu ni majica. - Mirjanini otisci na nožu čak nisu ni pronađeni. Postoji jedino otisak prsta napadača. - Napadaču su ustanovljene teške telesne povrede, a Mirjani i Slavici lakše.

Zatekla je ćerku kako leži na zemlji i muškarca kako je šutira i tuče. Tek kad je prišla bliže, prepoznala ga je. To je bio Slavičin bivši momak D. T. (23), zbog koga je mesec dana ranije policija već intervenisala. Tada je, priča naša sagovornica, mladić pretukao Slavicu na ulici, posle čega je utrčao za njom u kuću i razbio vrata od kupatila, gde se ona sakrila od nasilnika.

- Kada me je video s nožem u ruci, samo je preskočio moju ćerku i udario me tako snažno, da sam odmah pala na zemlju - priseća se noći koja joj je promenila život. - Počeo je da me tuče i ja sam ga u tom okršaju posekla nožem. Ja se toga ne sećam, jer sam se uplašena branila kako sam znala i umela. U prilog tome govori i činjenica da mu je rana bila santimetar-dva, ali pošto je on izrazito mršav, oštrica mu je zasekla crevo, zbog čega je morao na operaciju. Međutim, napominjem, on nijednog momenta nije prestao da me udara i tuče. Onda mi je oteo nož iz ruke.

Tada je, s mukom priča Mirjana, na ulicu u boksericama izleteo, tad još maloletni sin, koji je zatekao stravičnu scenu - od batina izubijanu sestru i mladića koji drži nož i stoji iznad njegove majke. I kod njega, tako mladog, javio se instinkt da odbrani porodicu. Uzeo je bakarnu cev koja mu je u dvorištu prva bila pri ruci i zamahnuo njome, ali je promašio mladića, koji je lako savladao tinejdžera i oteo mu šipku, s kojom je opet nasrnuo na Mirjanu i Slavicu.

NUŽNA ODBRANA OGRAĐUJUĆI se od konkretnog slučaja, advokat Milan Đukić objašnjava za „Novosti“ da je nužna odbrana delo koje isključuje postojanje krivičnog dela. Međutim, ukoliko se koristi neadekvatno sredstvo za otklanjanje opasnosti, onda se smatra prekoračenjem nužne odbrane, što se u sudskoj praksi različito kvalifikuje. Ukoliko se tom prilikom povrede vitalni organi, može se smatrati, u zavisnosti od slučaja, i pokušajem ubistva.

Kad je uspela da mu se otrgne, Mirjana je pozvala policiju.

- Priveli su me, zadržali u pritvoru. Istražni sudija koji je tu noć radio hteo je da me zadrži čitav mesec. Dobila sam zabranu prilaska nasilniku i odmah je podignuta optužnica protiv mene za pokušaj ubistva. Ako je već moralo tako, zašto mi u najgorem slučaju nisu sudili za prekoračenje nužne odbrane.

Optužnica protiv mladića za napad na Mirjaninu ćerku nikada nije podignuta, i kažnjen je samo uslovno zbog napada na devojčinu majku. Nesrećna žena je, međutim, osuđena na osam meseci zatvora. Presuda koja je doneta bila je šok za sve.

- Žalili smo se Apelacionom sudu na presudu, sada čekamo - jetko će Mirjana.

NEJASNOĆE

- PREMA onome što tvrdi ova žena, u slučaju je bilo elemenata za nužnu odbranu. Pitanje je zašto je sud to okarakterisao kao pokušaj ubistva na mah, a ne kao nanošenje teških telesnih povreda ili, eventualno, prekoračenje nužne odbrane, za šta sleduje blaža kazna, ili sudska opomena? S druge strane, nejasno je, zašto je sud ignorisao napad na njenu ćerku - komentariše za „Novosti“ kriminolog i profesor na novosadskom Pravnom fakultetu Milo Bošković, naglašavajući da je, ipak, nezahvalno komentarisati slučaj koji nije njegov i o kom ne zna sve detalje.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (107)

kerber52

04.11.2012. 23:33

da ne ublazavamo, koliko god da je neko mrsav ubod od 1-2cm ne moze da prodje do creva vec je sigurno uboden dublje a realno ako je ostalo tacno trebala ga je ko milos murata, ko me dirne u mojoj avliji ili kuci nece mu pomoci ni dragi bog od mog gneva, naravno ovo je banana drzava i ova zena ce ni kriva ni duzna u zatvor a taj ce opet po starom

Aki

04.11.2012. 23:37

Ako vec pratimo americku demokratiju treba nas pravni sistem da zna, ako ubijes provalnika ili siledziju na svom imanju ne odgovaras uopste.

Paja

04.11.2012. 23:49

Stvarno zvuci neverovatno. Nasilnik zlostavlja celu porodicu i na kraju oni su krivi ako se brane. Trebala je da pusti da joj ubije cerku u sred noci pa bi onda bila dobra u ocima zakona. I jos mu dali uslovno za lemanje zenske osobe. Teba mu par godina zatvora da jos malo smrsa. Kakva zemlja takve i sudije i zakoni.

Kolubarski

04.11.2012. 23:52

Novinari, DAJTE IME SUDIJE! Dajte da vidimo ko je taj (ta) ko ko ovako deli pravdu: štiti nasilnika, a kažnjava žrtvu. Ne dao mu Bog, da moje dete pojuri, ili da mi ugrozi kuću. Samo ako ne bih uspeo ne bih ga ubio. Gospođo Vlaškalin, Vi ste uradili ono što bi svaki roditelj uradio. Pa među životinjama roditelji se žrtvuju štiteći mladunce.

Marko Kurtovic

04.11.2012. 23:54

Kako je ovo moguce? Zar nije imala pravo da ga ubije? Mozda po ovom laznom zakonu i nije, ali ja bih ga ladno ubio! Ne trazim da mi objavite komentar, ali neko nas je gadno zeznuo sa ovim nakaradnim zakonima danas. A ko to, mnogi znate. Mislite te li da treba cutati zbog ovakvih zakona? Cutite i nemojte nista preduzimati, ali kada vam se ovo bude desilo videcete da ste gadno pogresili. Uvek je bilo pravo da se covek u ovakvim situacijama brani i to do smrti. Ja ili on. Napao me je, i platice.

Dunja

04.11.2012. 23:56

Ko ovde sad nije normalan? Treba li da gledamo kako nam nasilnici prebijaju i Ne daj Boze ubijaju decu?

Branko

05.11.2012. 00:13

"Cestitam" drzavi na odbrani napadaca i kaznjavanju napadnute. Cestitam i na hrabrosti "muskarcine" koji udari na devojku tako mucki,sacekavsi je u mraku. Ovom presudom drzava porucuje gradjanima: "ako vas neko napadne,mirno ga pustite da vas ubije,bolje cete proci" a manijacima, "uz vas smo". Siguran sam da jednom mora nesto da se uradi kako bi smo svi bili sigurni makar u svojim kucama.

Dragan Jovanovic

05.11.2012. 04:10

covek, kad je napadnut fizicki I zivotno ugrozen, on se brani kako moze ,I koristi u tom momentu sva sredstva ,samo da bi odbranio zivot! nerazumem koja su to neadekvatna sredstva za otklanjanje opasnosti, pogotovo sto ih je nasilnik napao u njihovoj kuci! u americi bi imao pravo da ga ubijes u ovakvoj situaciji!

Zarko

05.11.2012. 18:16

@Dragan Jovanovic - Zato nam je drzava takva kakva je,nemamo se sta ljutiti na svijett sto se tako odnose prema Srbiji.Ja uopste nebi pazio sa cim bi ga udario ili ubio,a za kazu boli me briga,jedan lopov i siledzija manje:Dobro je rekao onaj glumac u balkan ekspresu,PROKLETA ZEMLJA

stp

05.11.2012. 07:39

Pre par meseci je u Americi bio slucaj kada je covek zatekao komsiju koji je pokusavao da mu siluje maloletnu cerku i ubio ga je ko psa na licu mesta i taj covek ne samo da nije osudjen nego cak ni optuznica protiv njega nije podignuta a kod nas ne smes u rodjenoj kuci da se branis od siledzije. Da se to ne daj boze desilo mojoj cerki, ne bih ga ubio,smrskao bi mu oba kolena da se ceo zivot vozi u invalidskim kolicima!!!

DusanLug

05.11.2012. 08:09

Isti slucaj sa mojim drugom, dosli razbojnici u kucu sreli se u hodniku kuce, potukli se i i bio je srafciger na polici pa ga je uzeo, i ubo lika. Razbojnik je inace dobro, pijucka pice po kaficima a drug sedi u zatvoru, da stvar bude jos smesnija sam je sebe prijavio nakon svega i dobi 3 godine zatvora, eto to nam je nasa drzava, zakoni svuda a pravde nigde

HitmanSRB

05.11.2012. 08:45

Podrška mojoj sugrađanki, i gađenje i prezir prema državnim institucijama.Ljudski život ovde izgleda ne vredi ni gajbe jabuka.Gde će vam duša, šakali jedni?

Vera

05.11.2012. 09:39

Podrska gospodji, fuj za srpsko pravosudje. Cak i da nije bilo elemenata samoodbrane, valjda je dovoljno to sto vam neko napada dete. U slicnoj situaciji mislim da ne bih imala problem da napadacu rascopam glavu, pa neka mi licemeri sude kako hoce.

draga

05.11.2012. 23:08

@Vera - i ajde sad budi pametan pa se i brani kad te neko napada,došlo vreme da napadač ima veća prava nego onaj ko se brani a ovamo nas uče samoodbrani,sramota ispada da roditelj ne sme da brani svoje dete treba da stoji i da gleda kako ga napasnik tuče

HitmanSRB

05.11.2012. 10:25

@kikiriki - A, ne ne!Diplome da im se oduzmu uz svu javnu i medijsku diskriminaciju!

HitmanSRB

05.11.2012. 10:29

Alo ljudi, pa radi se o liku koji je već jednom tukao tu devojku!I to još ušao u njen stan!I drugi put kada ga je majka ove nesrećnice malo zasela nožem (nažalost, plitka rana isuviše), ona je osuđena na zatvor!More, svi da se naoružamo do zuba, pa da vidim ko će imati hrabrosti da osudi na zatvor nekoga ko je branio svoju porodicu na svom kućnom pragu!

Dunja

06.11.2012. 16:59

@alex - nije napadac tatin sin,znam sasvim sigurno.Odluka je iskljucivo do tuzioca i istraznog sudije

33

07.11.2012. 18:24

@alex - 1. Decko nije nikakav tatin sin. 2. Rane koje je zadobio, uopste nisu male, ostrica noza kojim je izboden je 21 cm, dobio je 3 uboda (stomak , ruka i noga), a mediji opet pisu lakse posekotine oboje!!!??? i vi verujete sve to...nemate pojma i ne pricajte gluposti!!! KAKVO UBISTVO NA MAH...Zena izlazi na ulicu sa nozem , JEL TO POKUSAJ UBISTVA NA MAH???!!! to je pokusaj teskog ubistva i za to se dobija 1-8 godina zatvora...doticna je dobila 8 meseci i zali se po televizijama i novinama

marko

07.11.2012. 19:47

@alex - 33 procitaj sve komentare,a procitaj pazljivo ceo tekst,ali pazljvo...odakle znas da je ostrica noza 21cm,ne pisu mediji lakse posekotine oboje,proveri! a sta ce decko u tudem dvoristu u gluvo doba noci? devojka nije list bez gore,pa je bio ko da je odbrani od nasilnika. u pravu si,nije to pokusaj ubistva na mah,to je bila borba za opstanak

Paja

09.11.2012. 12:15

@alex - Da je kojim slucajem moje dete pipnuo, nabio bih mu svih tih 21cm, zajedno sa drskom, i okretao ga kao na raznju.!

vaki

05.11.2012. 13:17

mozdas mu je tata pustao sudije da prodju ispite pa mu oni sad uslugu vracaju to vec lici na srtbiju zemlju bez standarda

021

05.11.2012. 14:28

Sramota za naše pravosudje...pa valjda je porodica svetinja...možda će Apelacioni sud položiti popravni,...Tog momka treba da je sram...napada žene i decu....da su ga prvi put kaznili nebi bilo svega toga...

malavaga

05.11.2012. 19:54

Momak D.T. (23) zasto ne puno ime i prezime nije maloletan ima 23 !!! Ili je ...

Сомбор

05.11.2012. 20:15

Posle ovakve sudske odluke valjda ce im napadac jednog dana oprostiti sto ih je tukao.

Rod

05.11.2012. 21:12

Sta drugo reci nego da se jednostavno ovakvim presudama samo stimulise kriminal...Sramota......Sramota.... Sramota......

mimi

05.11.2012. 22:27

Zasto se i dalje praktikuje prikrivanje negativaca po medijima? Ko je napadac, ko je sudija? Sta da radi posten covek kad ga bitange napadaju, da ih kulturno zamoli da odu?

VALERIE

06.11.2012. 01:47

ma kojije taj sudija da to uradi tako, mora da zna tog koji je napoa majkino dete.

drug

07.11.2012. 10:02

@Maja - polako ljudi ovo sto je napisano AKO JE TACNO????kriv je sud ali posto niko nije cuo pricu okrivljenog nije u redu da ovako pisete ,a novine kao novine nebih se ni citale kada bih pisale sve kako jeste

drugarica

07.11.2012. 10:27

@Maja - Alo pismeni, kaze se NE BI se citale, a ne "NEBIH" se citale... Videla bih tebe da je neko napao nekog iz tvoje porodice u tvom dvoristu, u 1 sat ujutru, kako bi reagovao, ili si mozda i ti manijak kao i doticni, pa podrzavas nasilje!!!!!!!!!!

vidra

06.11.2012. 11:29

Nazalost nasi zakoni su takvi da su provalnici i nasilnici bolje zasticeni nego zrtve. Ako nadjete provalnika u kuci i izbijete mu zub, sanse su dobre da cete vi gore proci na sudu od njega. Ono sto cenim kod Amerikanaca jeste njihov zakon po kojem imate pravo da upotrebite bilo kakvu silu u odbrani svoga doma - tzv. zakon tvrdjave (castle doctrine). Takodje je sjajan zakon o nepovlacenju, po kojem mozete primeniti silu protiv nezakonitog napada bez obaveze "povlacenja" - tzv. stand-your-ground.

srbija tattoo

06.11.2012. 11:47

bez pristrasnosti .prica i nemili dogadjaj imaju formu filma.pokusaj ubistva je pokusaj ubistva.ne mislim da treba da dobije medalju sto je branila svoje dete,svi smo mi necija deca.napasnik koji je kako citam u textu izrazito mrsav,nije trebao biti napadnut nozem a nakon toga i bakarnom cevi,imamo majku,maloletnog sina i pretucenu devojku,svi svedoci u srodstvu..treba cuti i drugu stranu price.kada bi svi resavali tuce nozevim i cevima,ostalo bi nas taman da stanemo ispod one cuvene shljive.

vidra

06.11.2012. 12:06

@srbija tattoo - Pokusaj ubistva je zakonska definicija. Odbrana svog doma i deteta je osnovni instinkt. Problem je upravo u tome sto nas zastareli zakoni lisavaju prava na odbranu.Sto se tice ovoga, ovo nije obicna tuca gde su se dvojica u birtiji potukli oko toga ciji je fudbalski tim bolji. Niko ovde, bar mislim, ne podrzava upotrebu nozeva i cevi u takvim situacijama. U svom domu cak i da je zena napadaca isekla na komadice motornom testerom, bila bi to pravda. Zakon bi to trebalo da podrzi.

sanja

06.11.2012. 12:20

@srbija tattoo - pa ocigledno je GOSPODINE da vi nemate svoju decu,jer da ih imate,branili biste ih svojim zivotom ako treba,a da vas neko tako napadne i pretuce u rodjenoj kuci,pitala bih vas onda koja su dozvoljena sredstva odbrane...

sneska

06.11.2012. 16:51

@srbija tattoo - imamo pretucenu devojku,pretucenu maku,maloletnog sina ... ali i napadaca koji je mucki cekao u mraku u dvoristu da se fizicki obracuna sa devojkom koja ga vise ne zeli jer je vec tukao. srbija tatoo,budi realan. Garant nemas svoje dete,jer da ga imas pitala bih te kako bi ga branio. Verovatno ti je D.T. prijatelj ili rodjak,ali sam si u njegovoj odbrani,ako mi ne verujes pogledaj ostale komentare.

Branko

07.11.2012. 02:41

@srbija tattoo - takvi kao ti bi prvo trebali da sidju sa drveta da bi stali pod tu "cuvenu sljivu", pa tek onda da sednu za komp, a o moralnim vrednostima ne treba ni da razmisljaju a ne da iznose stavove. prvo nije ona napala njega nozem, i sin bakarnom cevi, nego su tim predmetima BRANILI (citaj pazljivo) cerku i sestru od onoga (manijaka) koji napada. A ocigledno je da podrzavas sacekusu u 2 sata posle ponoci u tudjem dvoristu,to je ta druga strana price koju ti zelis da cujes.

Novosađanin

06.11.2012. 11:48

Definitivno je potrebno da se uvede zakon o narušavanju privatnog poseda!!! I pravo kao u SAD da lepo izvadiš pljucu i rokneš onog ko ti je upao u kuću i da za to ne odgovaraš!!!

Lara

06.11.2012. 14:22

Iskrena podrska gospodji Vlaskalic, citam tekst i ne verujem sta rodjenim ocima vidim. Zar je moguce da neko kvalifikuje odbranu rodjenog deteta kao pokusaj ubistva? Jos vise me cudi da nije kaznjen nasilnik, koji je povratnik u delu, jedan napad je vec prethodno pocinio! Majka dobija zabranu prilaska njemu, a on? Majka dobija zatvorsku kaznu, a on jos zasticen zabranom prilaska. Pa ovo je presedan! Necuveno!

Traumatolog

06.11.2012. 15:10

Mislim stvarno ste djubrad ona pandurska...udju da te biju ti nemozes ni da se odbranis. pa ne dao bog da mi neko udje u dvoriste a kamo li da napadne neko od moje porodice. pa glava bi mu na banderi visilaa panduri bi mogli da mi obrisu bulju jezikom. 1312

hmm

06.11.2012. 15:21

"S druge strane, nejasno je, zašto je sud ignorisao napad na njenu ćerku". Zanima me da li je mladić sin neke uticajne porodice ako je tako onda je sve jasno. Na moje oči je jedan bahati momak (sin uticajnog bankara) kolima u pijanom stanju lišio života dva radna, porodična čoveka i praktično prošao nekažnjen. Takvi slučajevi su danas realnost Srbije i tako će i biti dok mi kao narod ne stanemo na put takvim odvratnim, bahatim idiotima.

Dunja

06.11.2012. 16:26

@hmm - slucajno znam sve aktere ovog dogadjaja i nije D.T., tojest napadac nikakav tatin sin, vec je pdluku donelo iskljucivo tuzilastvo i istrazni sudija.

Miki

06.11.2012. 19:34

@hmm - Gospođo, ili gospođice Dunja, ako je istina da su, kako pišete, odluku doneli tužilac i istražni sudija, a ne sudsko veće , onda je i tužiocu i istražnom sudiji sa sve postupajućim sudijom mesto u zatvoru za udruženi zločinački poduhvat i zloupotrebu sllužbenog položaja, po neke dve decenije za svakog.

Dunja

06.11.2012. 21:55

@hmm - Miki,slazem se sa Vama da bi tuzilac,sudije i svi koji su ucestvovali u krojenju optuznice trebali biti ispitani i preispitani kako rade svoj posao jer niko sa funkcijom i polozajem,cak ni sa parama ne stoji iza napadaca D.T.

jm

06.11.2012. 18:43

Svak normalan bi uradio isto, da ne pricam sad sta bi mu ja radio. Jadna si Srbijo kad osudjujes roditelja koji brani dete.

Gigi

06.11.2012. 23:36

Stvarno zalolost za takav stav pravde!!!!!!!! Tom sudiji i svim ostalima sto su ucestvovali na istrazivanju trebalo im oduzimati radnu dozvoli!!! Da sam ja bio kao otac onda bi ja zavrsio dozivotno u zatvoru zbog ubistva!!! Znaci u nasoj SRBIJI nema pravde!!! Svako sudi kako zeli!!! Drago mi je sto u Srbiji dolazim samo na odmoru!!! Nemam reci!!! Katastrofa !!!

komsinica

07.11.2012. 13:06

zelim da objasnim LAKSE POVREDE. Mirjana:pucanje misica na levoj nadlaktici,posledice:ograniceni pokreti ruke i svakodnevni bolovi,zatim plitka posekotina na levom bedru,ostao ruzan oziljak,modrice po nogama,rukamatelu(prosle su). Mirjanina cerka: udarac u levu nadlakticu i povremeni bolovi u ruci i sad,modrice po celom telu i licu,zatvoreno oko... Devojka stalno ima bolove u ledjima,a pre ih nije imala

komsinica

07.11.2012. 13:13

Mirjana se sa cerkom odselila iz rodene kuce zbog devojcinog panicnog straha da ce se napadac vratiti. Devojka ni danas ne sme da ostane sama u stanu,a i sad joj je neprijatno da kroz selo ulicom ide sama. Pozivam D.T. da iznese svoje posledice,ali dokumentovane i neka kaze bilo sta u svoju odbranu,ako ima sta da kaze

Djuka

07.11.2012. 13:19

Sramota je ako je ovo istina. Ovo bukvalno znaci da zrtva postaje krivac samo zato sto postoje tamo neke tacke zakona koje tako to uslovljavaju. Voleo bih da upoznam te sudije i da ih pitam da li oni imaju decu i kako bi reagovali ako bi se, ne daj Boze, to i njihovoj deci desilo. Da li bi tad postovali zakonsku proceduru? Mozda bi napadaca fino zamolili da im ne diraju sina/cerku. Ne mogu da verujem da cist akt odbrane moze postati krivicno delo samo zato sto je eto tamo neki sudija nasao manu.

33

07.11.2012. 18:40

promasio mladica sipkom!!! ne, nije!!! d.t. je dobio udarac u glavu tom istom sipkom. niko ne spominje da ga je ubola 3 puta kuhinjskim nozem, svi kazu kako je branila cerku..kad saznate istinu onda pricajte...d.t. ima oziljke po stomaku ruci i nozi, od uboda i operacije...verovatno bi iskrvario da ga slucajni prolaznik nije nasao kako lezi na zemlji...

branko

07.11.2012. 23:25

@33 - kakav slucajni prolaznik, o cemu ti pricas? procitaj optuznicu i presudu, sudija je rekla da joj nije jasno zasto tuzilastvo nije podnelo optuznicu protiv manijaka, tj tebe. Mirjana je zvala policiju kad je uspela da pobegne jer je prebijena.

Djuka

10.11.2012. 14:25

@33 - Da li je on napao njenu cerku ili ne? Mene dalji detalji uopste ne interesuju a verujem da ne interesuju ni druge. Ja imam majku, sestru i devojku. Mislim da bi bilo neprimereno da objavim ovde sta bih ja radio eventualnom napadacu na njih i uopste me ne bi zanimalo i da u Hagu zavrsim zbog toga. Pazi Boga ti, jos moram i da zalim napadaca jer je jaaaaadnicak dobio povrede po glavi i stomaku od sipke i noza. Da je nije napao ne bi tako prosao. I zasto da neko zali napadaca a ne zrtvu napada?!

eeee

30.11.2012. 09:40

@33 - Zar stvarno ocekujesda te neko sazaljeva ?!?! Pa sta ako si dobio udarac, pa sta ako te je ranila, vecina nas ovde bi ti uradila mnogo gore stvari nego sto je ona. I jos se usudjujes da dodjes ovdei da kukumavcis ?!?! Ja bih takve kao ti strojila !! Ti nisi musko ni ovako, onda ti to medju nogama nista ne znaci i ne treba ti stoko !!!

goca

30.11.2012. 10:03

@33 - A šta je siledjija hteo? Da mazi devojku? Dosta bre divljaštva nad slabijima....

kratko i jasno

30.11.2012. 11:15

@33 - Tukao si devojku,slabijeg od sebe i tacka!zasluzio si i vise od onoga sto ti se desilo.Mnogo vise!

33

07.11.2012. 18:46

u sustini mirjana se zali na presudu, jer joj je zabranjen prilaz d.t. on takvu zabranu nije dobio...to je cisto provociranje d.t. i njegove porodice, ne bi li se dogodio slican incident, sto bi bio alibi mirjani za novu tuzbu protiv d.t. i nemojte ljudi pricati svasta kad ne znate ni 1/16 cele ove price.

Sveta

08.11.2012. 17:08

@33 - ni ne treba da znamo celu pricu, jer znamo NAJVAZNIJI DEO, a to je napad na cerku ove jedne zene, sto je i izazvalo sve ostalo...!!!

33

07.11.2012. 18:55

i jos nesto...nista se nije desavalo u dvoristu , vec na ulici! Velika je razlika! Kako god okrenes, Mirjana je ucinila nesto za sta se ide u zatvor, ona je ta koja je placala da se sudjenje odlaze, e kad vise nije moglo da se odlaze, doneta je presuda. A sad se zali i na to, i to po televizijama i novinama...pa kako vas bre nije sramota sve na gomili!

Branko

07.11.2012. 23:22

@33 - tebe treba da bude sramota na lazima,idi se pogledaj u ogledalo i to isto izgovori sam sebi. kakve koristi ima od odlaganja sudjenja, i da je neko hteo da joj izadje u susret sa odlaganjem onda bi bila i oslobodjena. kad lazes lazi da ti svi veruju a ne kao dete od 5 godina. a takvo razmisljanje ima taj manijak pa me ni malo ne cudi da je ovo licno on pisao. razlike nema nikakve, istina je da si je ti napao i to je za mene bolesno da bolesnije ne moze biti.

jarmila

09.11.2012. 11:46

@33 - u potpunosti podrzavam gospodju Mirjanu ovo je stvarno tuzna prica koja uzasno u dubini duse boli a od suda nije uredu da optuzuju Mirjanu koja je htela svoje dete da spase od manijaka. Trebali su njega da zatvore dozivotno bree a ne samo opomenuti...

morena666

30.11.2012. 09:44

@33 - Da nije mozda trebala da mu skuva kafu ? Da mu da secera i vode zbog stresa ? ..... Ne zelim da komentarisem nase pravosudje, imam svoje misljenje, i zadrzat cu ga za sebe ! Peticiju sam potpisala jer sam i sama roditelj, takodje zenskog djeteta, i tvrdim da 99% ljudi bi postupilo isto ! Nije ni vazno gdje se desavalo, da li na ulici... dvoristu kuce, u samoj kuci ... poenta je da cujete krike svoga djeteta, koje vas zove u pomoc !!!! Nema roditelja koji nebi zgazio sve pred sobom !!!!!

goca

30.11.2012. 10:01

@33 - Sramno.....Ko ima pravo da zabrani i osudi roditelja koji brani svoje dete? Kako se ne bojite Boga, kad vas već od ljudi nije sramota? Da je on njih dve ili čak troje ubio, šta bi bilo onda? Porodična tragedija! Užas!!! Ulica, ili dvorište, svejedno je...Moje dete je moje dete....!!!

aleksandar

01.12.2012. 18:15

@33 - Ma kakvo tisebi pravo uopste dajes da tuces necije dete? Nije mi samo jasno zasto se tvoje ime i prezime ne pojavljuje u punom obliku, nego samo inicijali. Da nisi ti mozda neciji sin???

djorde

07.11.2012. 18:56

имам двоје деце и да ми се деси слична ситуација са таквим насилником и силеџијом бих по кратком поступку па макар ишао на робију.

milan

07.11.2012. 23:16

@djorde - tom manijaku bi presudio po kratkom. sto se naseg pravosudja tice sve je receno. ko ma para ima i njih.

44

07.11.2012. 19:48

da napadac nije usao u njeno dvoriste i napao njeno dete ne bi bilo nista!!! tako da ti 33 sto branis sam sebe ili neko tvoj bliznji, nemojte biti smesni i providni!!!

Dobro

07.11.2012. 19:52

kako je onda doticni MANIJAK mogao da zove njenu cerku 5-10 minuta posle incidenta kada je lezao "jadan i krvario" ?? i da nastavi napad na Mirjanu i njenu cerku sa istom tom sipkom koju spominjete??

spasoje

07.11.2012. 19:55

Da sam ja kojim slucajem naisao i video manijaka kako napada jadnu devojku i njenu majku, ja bih uzeo tu sipku i nabio mu nazad izmedju nogu, pa da stenje kao pas lutalica... Ne bi mu vise palo na pamet da pomisli tako nesto,a ne da uradi, svaku noc bi sanjao istu tu sipku!!!!!!!!!

Dunja

07.11.2012. 20:19

e konacno da se javi i glavni vinovnik ovog dogadjaja! Bravo 33,izasao si iz anonimnisti i slobodno pokusavaj da se odbranis,ali tesko da ces uspeti. Sud mozda jeste osudio Mirjanu,ali javnost je podrzava... Zahvali se Bogu sto si ziv s obzirom da si mucki stajao u mraku i cekao da napadnes devojku kad se vrati kuci. KUKAVICE!!! Da je 33 licno D.T. zakljucujem po informacijama koje iznosi,a nisu nigde objavljene

branko

07.11.2012. 23:27

@Dunja - Slazem se Dunja, i ja sam licno upoznat sa informacijama od Mirjane a koje se nigde u javnosti nisu provlacile a ovaj manijak prica, tako da se zlocinac pojavio

Roditelj

08.11.2012. 02:28

Postavio bih pitanje ljudima iz suda koji su sastavili optuznicu i osudili Mirjanu. STA JE MIRJANA TREBALA DA URADI KAD JE CULA KAKO JOJ KCER VRISTI,ZAPOMAZE I ZOVE JE U POMOC? DA UZME TELEFON I ZOVE POLICIJU I MIRNO GLEDA KAKO JOJ NEKO PREBIJA DETE? Citam tekst i komentare vec dva sata i stalno mi se to isto pitanje namece,dali bih ga tukao do smrti,ili bih pucao...

Svetlana

08.11.2012. 03:30

Da se ovi manijaci ne brane i da se sto se mene tice i dozivotno posalju na neko novo " Golo ostrvo" jos kako bi se smanjio broj napadaca i kriminalaca.Ovako se brane kao da su oni zrtve. Sve dok zakoni budu takvi i oni ce harati.Majka je postupila sasvim logicno samo steta sto ga bar nije povrdila tako da vise nikada i nikoga nemoze napasti.Majci i deci mogu samo da pozelim snage da sve ovo izdrze, a napadacu da sledeci put naleteti na nekog oca ili brata pa mu nece trebati sud i zakon

Svetlana

08.11.2012. 03:44

Novodsadski sud je kao NATO, i oni su rekli da Srbija PRETI da ce se braniti....

zoran

08.11.2012. 09:59

Podrska za gospodju Mirjanu... I da ste ga ubili (a steta sto niste) narod bi bio uz vas, jer ste branili svoje dete u svom dvoristu od nekog tamo manijaka.U ovom slucaju ste vi zrtva, a on napadac, ovo sto se desava nije normalno, to samo u Srbiji moze i nigde vise.

Dunja

27.11.2012. 15:12

http://www.peticije24.com/ Ako zelite da pomognete da Mirjana ne ode u zatvor,imate priliku da joj pomognete potpisivanjem peticije. Unapred hvala svima koji zele da pomognu.

Shesau

30.11.2012. 08:31

@Dunja - Dajte link peticije,a ne sajta.Ko ce medju silnim peticijama naci pravu.

Dragana

30.11.2012. 08:41

Strasno sta se u nasoj drzavi desava, zakon stiti silovatelje, nasilnike, lopove a mi obican normalan narod moramo da ispastamo. Gospodjo podrzavam vas u potpusnosti, imali ste mogucnost da odbranite svoje dete i uradili ste to, svaka vam cast, nedajte se ljudi su uz vas. Imam cetvoro dece i nisam sigurna kojim bih sredstvima sve branila svoju decu ali sam ubedjena da bih postupila kao i vi....

gaga

30.11.2012. 09:33

kakav god da sled dogadjala i kolki je nasinik povredjen je nebitno. cinjenice su iste. on je napao njenu cerku i ona je branila svoje dete. sve ostalo je nebitno. i da ga je ubila to je nuzna odbrana svog detea. ja bih svoje dete branila i rukam ai nogamam pa ako terba da idem u zatvor neka. barem sam spasila svoje dete. zaosalo me bas briga.

sasa

30.11.2012. 10:17

citajuci ovo ne ostao sam bez reci.Zena je stala u odbrani svoga deteta a taj doticni je smem reci korumpirao sudije i izneli presudu u korist njega. letos NN je isamarao mog mladjeg sina iz cista mira kad sam pronasao doticnog napao i mene. policajac koji se nasao u blizini nije ni reagovao ni u jednom i drugom slucaju.Objasnjenje policajca nije moj problem.kad sam podneo prijavu protiv napadaca i policajca sluzbeni broj je nestao.podrzavam gospodju i nadam se da ce pravda biti ispravljena.

Majka

30.11.2012. 11:54

Kakva je ovo sramota za drzavu i pravosudje ! Necuveno ! Da li je trebala da stoji i gleda kako joj manijak tuce cerku ?! Da li je trebalo da jadna devojka zavrsi kao Vladislava Cervenko ne daj Boze ?! Po svemu sudeci po ovim zakonima prepusteni smo na milost Boga i nista vise ako nemamo prava da branimo spostveni zivot i sopstvenu porodicu u sopstvenom dvoristu .... Dok ova majka camu u zatvori drzava ce da se bori za Miladina Kovacevica i slicne njemu ?! VELIKA SRAMOTA I NEPRAVDA!

Katarina

30.11.2012. 13:55

Pokusaj ubistva? Gospode Boze!!! Pa, to je ocigledna samoodbrana!!Mozda bi trebalo da se sadasnji predsednik ukljuci u ovu pricu i jadnu zenu oslobodi i zastiti nju i njenu kcerku od ovakvih manijaka! To bi bilo pravedno resenje... Ali, pravda i Srbija ne idu jedno uz drugo, nazalost!

ja

30.11.2012. 14:31

jadna nam je zemlja i sudstvo,bitno da znaju da odmah intervenisu ako kasnis sa strujom,vodom itd nepitaju dal si dobio platu nego uveli toboze: Agencijju za naplatu duga, Reketese neke njihove....to odmah sude a lopove kriminalce i takve ma nema vezo sud njih voli prodajte nam zaplenjenu drogu i svi smo u igri,ako kao malo zaglavite mi vas vadimo....strasna zemlja!!!!

milosev danko

30.11.2012. 14:39

treba staviti ime sudije u javnost i pitatiga stabi on uradio daje njegovo dete upitnju . Sramota

mc stojan

30.11.2012. 15:25

treba sad ta zena kad izadje iz zatvora nac sudiju i isbosga sa nozem dje god stigne jebem im mamu u picku i ko ji postavi za neku vlast

Dunja

04.12.2012. 22:39

@Dijana - Dijana,a i svi ostali,na facbooku potrazite stranicu NE DOZVOLIMO NEPRAVDU i tamo cete videti link za peticiju. Otvorite link i potpisite se.

vlada

30.11.2012. 20:23

Zašto su te sudije toliko zaštićene?Ko su ti ljudi i kada će oni odgovarati i biti saučesnici u zločinima koje su oni izazavali svojim kretenskim i korumpiranim odlukama.

eli

01.12.2012. 14:09

Šta reći za naše sudstvo a da se ne ponovi! Svaka reč je blaga za njihovo ponašanje(da ne kažem rad).Samo se nadam u Božju kaznu za te neljude. ŽENO, branila si svoju kćer kao majka,a i da je bila bilo koja druga osoba. Neka ti je mirna savest,RUKE ti se pozlatile. Sa bagrom sampo tako treba.

Jelisaveta64

11.12.2012. 23:26

prvo da napomenem, URADILA BIH ISTO... problem je što maka nije podnela tužbu protiv nasilnika.. presuda stoji i glasi kako glasi, sud je doneo odluku.. Maka s advokatom ima pravo da traži zamenu kazne zatvora za rad u dobrotorne svrhe..