Antićev poraz

B. CVETOJEVIĆ

26. 06. 2010. u 21:11

Reprezentacija Srbije doživela krah na SP jer selektor nije ostao dosledan sopstvenim idejama. Najavljivali su ofanzivu, a igrali su sa jednim špicem

JOŠ jedan mundijal nam prođe u neuspehu i frustraciji. Srbija nije smela da se vrati iz Južne Afrike već 25. juna jer je imala sve preduslove da dogura daleko. Ili se to opet samo nama činilo...

Opšti utisak je da ovog puta nismo bili robovi prevelikih i nerealnih očekivanja, već da je optimizam zasnivan na postojanim temeljima. A, onda je sam arhitekta potkopao osnove građevine čije su se zidine urušile zatrpavajući pod sobom sve što je mukom stvarano u poslednje dve godine. Selektor Radomir Antić nije ostao dosledan sopstvenoj fudbalskoj filozofiji i glasnim obećanjima da Srbija nikad neće odstupati od napadačke igre. Zašto smo onda samo na prvoj utakmici igrali s dva špica? Uveravao nas je iskusni stručnjak i da je ekipu sastavio od pobednika, od igrača koji najviše pružaju kad su pod najvećim opterećenjem. Zašto onda nisu pobedili pritisak i strah od mundijalske premijere protiv Gane? Kako je moguće da u drugom poluvremenu protiv Nemačke dospeju u potpuno podređen položaj i samo pukom srećom (čitaj: zahvaljujući Stojkoviću) sačuvaju tri boda. Ako je tada cilj opravdao sredstvo, zašto je pet dana kasnije protiv Australije, kad smo znali da nam pobeda garantuje plasman u osminu finala, Srbija opet igrala samo s jednim igračem u špicu i podlegla pritisku i preplašenosti koji su nastali posle neverovatnog niza promašenih prilika u prvih 45 minuta?

Srbija je ispala sa Mundijala jer nije pobedila dva slabija protivnika. Srbija je ponovo razočarala jer nije imala hrabrosti, kako na klupi, tako i na terenu. Srbija se vratila kući posle prve faze samo zato što je odustala od igre koju je forsirala tokom celih kvalifikacija i priprema, usled čega je za 270 minuta postigla samo dva gola. To je istina!

Šta sada vredi što je skinuta anatema s naših fudbalera da ne mogu da pobede nijednu vrhunsku reprezentaciju? Tek puki kuriozitet. Čak i tada su se ponovile boljke iz prošlosti. Kao protiv Francuza u Beogradu, imali smo i protiv Nemačke u Port Elizabetu igrača više i gol prednosti. Zašto su se „orlovi“ tada opet povukli i uplašili pobede? Selektor je sa klupe morao da naredi napad jer se svaka zrela ekipa na taj način najuspešnije brani od protivnika.

Pitanje bez odgovora je i zašto su se dešavali padovi i osetne oscilacije na fizičkom planu. Protiv Gane smo izgubili u završnici, Nemci su nas davili celo drugo poluvreme s igračem manje, a Australija je slomila Srbiju na 20 minuta pred kraj. Selektor tvrdi da je ekipa bila više nego spremna i da je forma tempirana da budu najbolji kad je najvažnije. Pa zašto nisu bili? Neko je možda očekivao da nam se rivali sklone s puta tamo negde do četvrtfinala, pa da onda zablistamo? Neće moći.

Esencija svega je da Srbija nije uspela da opravda renome i autoritet, na koje smo se tako često pozivali. Krivci moraju da snose odgovornost jer pitanje je kada ćemo opet imati ovakve igrače (ne i tim) i ovakav sklop okolnosti, da nam se praktično otvori put do polufinala Svetskog prvenstva. Amerikanci, pa pobednik meča Urugvaj - Južna Koreja. Da li je moglo savršenije?

Ovako, ostaje nam da po ko zna koji put žalimo zbog propuštene šanse i koristimo floskule tipa „okrećemo se novim kvalifikacijama“. Ako konačno ne naučimo lekcije i ostanemo fudbalski đaci ponavljači, kome će značiti plasman Srbije na Evropsko prvenstvo? Jedino rivalima.

NEMCI SA TEGOVIMA, SRBI SA ČUNJEVIMA

EVIDENTNA je bila loša pripremljenost naših reprezentativaca. Na pripremama bili smo svedoci gladijatorskog rada Nemaca, sa tegovima, spravama, vežbama snage...

Na treninzima srpskog tima u Leogangu viđali smo samo lopte i čunjeve, bar za onih 15 minuta prisustva. Radi li ozbiljna ekipa samo devet puta za deset dana priprema?

GDE JE “NESTAO“ DRAGAN MRĐA?

AKO u tri kontrolna meča ekipa forsira jedan stil igre i ako se neki igrač nametne u ulozi džokera, onda se od te igre i tog igrača ne odstupa. Dragan Mrđa je tri puta ulazio sa klupe i odlično delovao po desnoj strani, a na Mundijalu nije dobio ni minut da pokaže šta zna! Bio je 12. igrač „orlova“, a u Africi ni 19.

STOJKOVIĆ (7,5)

Branio svih 270 minuta, zaustavio penal Podolskog i primio tri gola od kojih nijedan ne ide njemu na dušu. Imponovao sigurnošću, bio srpski igrač sa najkonstantnijom formom na Mundijalu.

KOLAROV (6)

Očekivali smo više od levog beka Lacija. Na dva meča odigrao 180 minuta, protiv Gane se namučio sa Tagoeom, utisak popravio u duelu s Nemcima kad njegova ubacivanja u napad nisu dovoljno iskorišćena.

KAČAR (7)

Nezasluženo sklonjen u treći plan od strane selektora. Za 20 minuta protiv Nemaca pokazao koliko je koristan i u defanzivnim i u ofanzivnim zadacima - morao mnogo više da igra.

VIDIĆ (7)

Odigrao svaki mundijalski minut i napravio dve greške, od kojih je jedna skupo plaćena, kada ga je Kejhil nadskočio i postigao prvi gol za Australiju. Sve ostalo bilo je dostojno renomea jednog od najboljih defanzivaca sveta.

IVANOVIĆ (6,5)

Mogao je mnogo bolje, pre svega, u utakmici protiv Gane, ali je formu podigao u narednim mečevima. Mora se uzeti u obzir da je Mundijal odigrao pod injekcijama zbog bolova u kolenu.

TOŠIĆ (6)

Za 28 minuta protiv Australije nije pokazao ni deo repertoara iz poslednjih šest meseci u dresu Kelna. Šansu koju je dobio morao je da iskoristi bolje, pogotovo jer je ušao kod 0:0.

LAZOVIĆ (6,5)

Da je protiv Gane ušao ranije, možda bismo i izbegli poraz jer je uneo krv u beživotne „orlove“. Protiv Australije imao nekoliko prodora i centaršuteva, ali, na kraju, bacio mrlju neprimerenom svađom sa navijačem.

OBRADOVIĆ (6)

Odigrao celu utakmicu protiv Australije, ispunio većinu defanzivnih zadataka, ali nije bio od velike pomoći u napadu, iako se to od njega očekivalo. Može i mora bolje.

KRASIĆ (5,5)

Krasić je potpuno podbacio. Odigrao 242 minuta, bio preplašen protiv Gane, iskupio se solidnom partijom protiv Nemaca, u duelu s Australijom promašio zicere.

NINKOVIĆ (7,5)

Otkrovenje! Za 162 minuta na terenu bio je najbolji igrač. Stigao da zatvori sve u defanzivi, razigravao saigrače, imponovao smirenom i iskusnom igrom.

PETROVIĆ (7)

Samo 15 minuta na terenu. Kao najmlađi igrač, svoju preskromnu šansu iskoristio na najbolji način, a pamtiće se kako je Gomezu hladnokrvno „prodao“ dribling u finišu meča.

SUBOTIĆ (7)

Odigrao 104 minuta - bez greške ceo meč protiv Nemaca i korektno finiš duela s Ganom, kad nije bio kriv za primljeni gol. Sa iskustvom, postaće oslonac naše odbrane.

PANTELIĆ (6,5)

Bio žrtva selektorove taktike koja je plod dala samo protiv Nemaca. Gol koji je dao Australiji bio je nedovoljan za uspeh Srbije, na prvoj utakmici protiv Gane kao najistureniji nije došao do izražaja.

STANKOVIĆ (7)

Kapiten je još jednom dokazao da mu nema ravnog. Pretrčao je desetine kilometara, oduzeo mnogo lopti i bio pokretačka

snaga. Nedostajao u fazi napada, trebalo je više da šutira.

MILIJAŠ (5)

Razočaranje. Standardni vezista odigrao je samo 62 minuta u prvoj utakmici i potpuno zasluženo uklonjen iz tima. „Stelt“ igra protiv Gane, beskrvan u duelima, bez upotrebljivog pasa za saigrače.

LUKOVIĆ (6,5)

Oko njega se mnogo toga dešavalo za 162 minuta, ali je, uprkos ogromnom trudu, sve, nažalost, otišlo u negativnom smeru. Bespotrebno isključenje protiv Gane upropastilo je do tada perfektnu igru, protiv Australije „zaboravio“ da pomogne Vidiću kod Kejhilovog gola.

JOVANOVIĆ (6,5)

Strelac prvog gola za Srbiju na SP. Kao i većina saigrača slab protiv Gane, popravio je sliku u narednim duelima i upisao 245 minuta na terenu. Opasan protiv Nemaca, mogao je da bude konkretniji u poslednjem meču.

ŽIGIĆ (6,5)

Centarfor bez gola za 227 minuta. Uz taj ključni utisak, mora se reći da je na dve utakmice bio usamljen u špicu, a na prvoj odlukom selektora igrao kao drugi napadač. Protiv Nemaca prikazao izvanrednu partiju.

KUZMANOVIĆ (6,5)

Od očaja do sjaja i - nazad. Jednom je ušao s klupe, dva puta bio zamenjen, nakupio 180 minuta i na neverovatan način skrivio penal protiv Gane. Dobrom partijom protiv Nemačke i odličnim prvim delom protiv Australije pokazao da je s pravom reprezentativac.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (66)

baćo

26.06.2010. 21:31

Nema se šta komentarisat. Te neozbiljne momke treba rastjerat.Antiću, ovo nije Španska ozbiljnost i disciplina.Kod ovih momaka nije usađen patriotizam i ljubav prema otadžbini u njihovu svijest.A, to su pored volje i htijenja preduslovi da se brane boje svoje zemlje. PS. U penziju svi koji koče naš fudbal, poslednjih godina( T.K.)moja primjedba.

peko

27.06.2010. 12:16

@baćo - bravo baco, drugi prestavnici svoje drzave kao na primer nemci polomise noge za svoju drzavu i trce 95 min. dok nasi napadaci neznaju jos da prime loptz i da je ustopaju kao profesionalci. svi igraci igraju u inostranstvu i lome noge dok za svoju drzavu se u opste netrude,

misa013

26.06.2010. 23:45

sve reprezentacije su dosle na mundijal sa idejom da pobede, pa tako i nasa.Lako je sad biti pametan i kritikovati.Mislim da je ovo najbolje sto imamo u futbalu i da treba sportski podneti rezultate sa mundijala i nastaviti dalje.Zameram pre svega Fudbalskom savezu Srbije koji vode ljudi koji su unistili sve sto je bilo dobro u fudbalu, a sad svoju odgovornost pokusavaju da svale na Antica i igrace koji su se jedini posteno borili za boje Srbije . Treba odjuriti Karadjica i drustvo FSS.

joca

26.06.2010. 23:50

Dobar tekst, samo ne mislim da je Krasic bio toliko los. Bar je nesto pokusavao, iako nema zavrsni udarac. Mislim da su glavni problemi losa fizicka pripremljenost i gubitnicki mentalitet.

Srbin

26.06.2010. 23:59

Kako fudbalere i selektora nije sramota, koliko smo samo navijali od Australije do Amerike a otadjbinu da i ne spominjem a oni na prvoj utakmici sa Ganom onako spetljano i neodgovorno da se ponasaju.? Ta aljkava srpska fubalska filozofija mi je pocela da ide na zivce. O manjku patriotizma da i ne spominjem,uhvatili se na prvoj utakmici ko seoske strine na letnjem vaseru. Pogledajte Rajevca ,malo prica a dokle je dogurao a ovamo nasi, ubise se od krupnih reci i izjava bombastih za javnost.

Lajavi

27.06.2010. 00:02

Mislim da je tekst neobjektivan, kao da ga je pisao neki isfrustirirani trener ili površan novinar. Voleo bi da mi autor objasni npr.kakav to Srbija ima autoritet u fudbalskom svetu??? Da ga ima sudije bi imale drugačiji kriterijum. Kao I odakle nekom može da padne da je tek tako otvoren put do polufinala??? Zar je Urugvaj loša ekipa??? Ne znam odakle autoru može da padne na pamet da kritikuje odluku selektora zbog Mrđe ili Pantelića? To koliki su oni znalci vide navijači.

Mirko

27.06.2010. 00:05

Ocena Anrica stoji! Izabrao je ziherasku taktiku. Stojkovic je kriv za drugi gol Australije, ocena je previsoka. Kolarov je, ukupno gledano, bio nas najbolji igrac na prva dva meca! Vidic je napravio smesan penal, ocena je previsoka. Da nije usao Tosic, nebi dali gol. Krasic je igrao slabije, aline tako lose. Ninkovic je otkrovenje i zato zasluzuje vecu ocenu! Stankovic je bio ocajan, toliko, da nije trebao da igra! Kako to i u cemu se mogu porediti Lane i Zigic (ista ocena)?

drago podgorica

27.06.2010. 00:17

sjajan komentar! malo mu se sta ima dodati ili oduzeti,.,, hvala Novostima sto su smogle snageu da kazu istinu!bavim se trenerskim poslom 20 godina, i reci cu samo jedno: Srbija je potpuno nespremna, u svakom smislu, otisla na najvece takmicenje,,.Hvala Novostima jos jednom na ovom komentaru!

Pjotr Cibukov

27.06.2010. 00:35

Mogu samo da ponovim: poslali ocerupane kokoske ubedjujuci nas da su orlovi.

Dragan FC Malmo

27.06.2010. 01:08

rajevac je dokazao da je bolji od antica i to veoma mnogo,gana je bolja od srbije veoma puno,srbija je izgubila od new zealanda,drzave koja nema ligu,imaju nesto slicno nasoj opstinskoj ligi ,oni su pobedili te svetske kalibre igraca vidic nije pokazo ama nista vidic je izbacio srbiju skoro,srbi nisu pokazali ama nista,nista,.

Mitja

27.06.2010. 01:16

E pa gospodine Cvetojevicu (autor ovog clanka), iz svega sto ste napisali, mogu da zakljucim da nemate veze sa fudbalom... Ili vas neko placa da pisete ove gluposti? Koliko je da je, malo je, trazite vise.... Jednostavno: NISMO IMALI SRECE!!!! Zbog takvih kao sto ste vi, vise od ovog nismo ni zasluzili.... A kad budemo dobili Slovence i Italijane, jedva cekam da procitam vas tekst, podseticu vas sta ste pisali 26. juna 2010., dok budete dizali u nebesa istog ovog Antica... BIce to, ubrzo...

Marko

27.06.2010. 01:16

Malo mi smeta ton kojim je pisan tekst. Kao da provejava namerata vaseg novinara da stalno napada Antica. To se vidi kad pisi za Pantelica da je zrtva taktike Antica, a videli smo da je Pantelic slabo odigrao i da je zasluzeno izostavljen kasnije. I meni je zao sto nije igrao Kacar i sto nije igrao Mrdja, ali da li je moguce da igraju i oni i Pantelic i Zigic i Jovanovic i Krasic i Ninkovic (oktrovenje)? Koliko to treba da imamo napadaca? Kako nismo igrali ofanzivno protiv Australije?!?!

dalibor

27.06.2010. 01:23

Pozdrav,ne bi se slozio sa ocjenom Zigica 6,5???Promasio je sve sto se moglo promasiti,nikad do sada nisam vidio da spic udara loptu prema golu a lopta ide unazad?Da ne pricamo suteve glavom iz extra pozicija lopta ni blizu gola!!Jedini sut sto je "uspio" da uputi u okvir gola je kad je okrznuta precka i to je previse od njega.Moja ocjena je 4.Dalje Pantelic 6.5???Ne moze da ustopa a kamoli da pogodi loptu,samo onakav gol moze da dadne kad golman pogrjesi.Ocjena 4.A Krasic ocjena 6.5

ivan lazic

27.06.2010. 01:29

pa losi komentari...pre svega pola od ovih igraca su prosecni fudbaleri!ako zelite da vidite fudbal gledajte argentinu brazil i slicnekod nas mozete da vidite samo onog ubogog centarfora (necu ni ime da mu spomenem)koji ne zna sta ce sa loptomsve u svemu prosecni igraci natprosecnih ambicija pozz

situlacija

27.06.2010. 01:35

Ma pustite decu sto ste se okomili na ovu nejac. Fudbal je samo igra. I sta je Antic kriv sto drugi igraju bolje. Uostalom da je lako svi bi igrali! Sto vi ne probate??? E, treba trcati, dodavati, izvoditi skok nekoliko igraca na ivici sesnaesterca, prodor preko desnog pa levog krila, i to sve sa loptom sto verujte nije lako, jer lopta je okrugla. A i svet je brate velik. Sto se ne organizuje regionalno prvenstvo. Tu smo lideri ako ne igra Hrvatska, Rumunija....

zoran

27.06.2010. 01:35

slazem se sa svim ocenama osim za Tosica. Momak je odigrao vise nego dobro protiv Australije, Pantelicev gol je ustvari njegova zasluga

Sekula

27.06.2010. 01:41

Evo jedne teze, verovatne istine. Reprezentativci su saznali koliko je FSS inkasirao povodom odlaska u Južnu Ameriku. Obećana suma novca igračima se učinila kao oglodana kost. Dakle, oni koji su uložili lovu i očekivali enormni profit - zeznuli su se. Igrači su se ponašali u granicama dozvoljenog i na granici sumnje. Imaju pravo na greške - da ih lopta pogodi u ruku, i dva puta, kao i da dobiju dva žuta, itd. it. A narod - pa rekli su glasno - "žao nam je naroda"....

Sinisa

27.06.2010. 01:50

1. Da Kuzmanovic nije skrivio penal sa Ganom2. Da je sudija svirao penal za nas protiv Australije 3. Srbija bi imala 5 bodova i glatko prosla u drugi krug gdje bi pobjedili USA4. Tada bi Antic bio Strateg Nad Stratezima i svi bi mu pjevali ode bez obzira na jednog ili dva spica u napadu.5. Ne volim kad novinari preljevaju vodu iz supljeg u prazno6. Zakljucak je da ovaj put stvarno nismo imali srece i da treba nastaviti pripreme za evropsko prvestvo kao da se nista nije ni deslio Idemo dalje

Gorki

27.06.2010. 01:55

Posledice ovog neuspeha mogu imati drasticne posledice. Mene licno zanima:1.Da li ce ovaj debakl usporiti prikljucenje srbije evro - atlanskim integracijama?2. Da li ce zbog ovog neuspeha poskupeti struja?3. Da li ce ovi mladici uspeti da nadju devojke i da se ozene?4. Da li ce ova kisurina vec jednom prestati -proklijasmo !5.Sta dalje? Ima li smisla ziveti

gedza

27.06.2010. 02:43

Sta je crnogorci ,pocinjete hajku,ocete Antica i igrace da najurite?Gledajte svoja posla...

zoran micic

27.06.2010. 03:08

PANTELICpusio, pio verovatno svaki dan ....dao zicer sto bi a moja baba dala....dao izjavu pred milion srpske dece da nije tajna da reprezantativc Srbije pusi....!!!!

kengur

27.06.2010. 04:30

ja se nadam da vi ne zamerate tosicu zbog toga sto je kengure radio kao volove sutirao namestao stikle i slicno. decko je morao da igra u svakoj utakmici barem kao polu spic ako nista vise. subotic takodje je morao da igra od pocetka to sto su ovi dvojca pokazali za vreme provedeno na terenu je bilo fantasticno. ma tosic nema straha decko je nas messi i to je tacka dali bi maradona stavio svoju zvezdu na klupu da bi se na primer prodao tevez? e bas to je ucinio antic sa krasicem? tosic kralj!!!!

damnjan

27.06.2010. 04:34

Pa da li je svestan autor ovog teksta da su prenosi utakmica bili javni, da je veliki broj ljudi imao priliku da gleda mecheve?!Klasichan uvlakachki tekst, naruchen.... Pa Stankovic je najbledja karika u reprezentaciji, Jovanovic jedini pokazao 120% znanja, spretnosti, htenja, Toshic preokrenuo igru protiv Australije...izgleda da samo Novosti nisu uochile 4-3-3 formaciju protiv Australije... gde JESTE igrano sa tri shpica (Jovanovic, Zigic, Krasic ).. itd itd

kengur

27.06.2010. 06:33

pa sta da se lazemo, antic i nasi reprezentativci su bili sve samo ne reprezantivci srbije, koja imena, koja slava, koji strucnjaci, ovo su dno-dna ljudi,...

Sergio

27.06.2010. 07:34

Problem je n samo u nasem narodu nego i u novinarima poput ovog koji pise clanak. I gospodin Karadzic je kao i novinari i javnost pekao zaca na raznju dok je on bio u sumi. Ko kaze da su Gana i Australija monogo slabiji od nas? U pitanju su nijanse, los ili dobar dan, trenutak inspiracije.Gana ce biti u polufinalu kao potvrda ovoga. Nasi su odigrali najbolje poluvreme protiv Australije u zadnjih deset godina ali nisu imali srece. Jedino se moze zameriti sto se pravi sastav iskristalisao na kraju

dule

27.06.2010. 08:29

Baco bravo za komentar.Upravo je tako kod ovih ne(profesionalaca).Sta je mogao Antic posebno uciniti.Nista!Patriotizam se rodi u svesti coveka,a ovi momci nemaju takvu svest.

bosanac sa dna kace

27.06.2010. 09:01

komsije, moglo je bolje, ali moglo je i gore, ipak ste dobili Njemacku sto nije mala stvar....po meni najveci krivci su Vidic i Kuzmanovic koji na Mundijalu igraju rukomet u 16-ercu gdje niko normalan to ne bi napravio....protiv Njemacke i Australije gledao sam srpski tim kakav dosad nisam vidio - trcanje, brzina i lopta "iz prve", nastavite ovako, dovedite Nijemca za trenera i igracete u finalu sljedeceg Evropskog sampionata....naravno, tu cete naletiti na nas, BiH :)

sima

27.06.2010. 11:04

lako ti je sada da provociras..ko te je platio da pises sve ovo?Da li si ti novinar ili fudbalski strucnjak?Antic nas je odveo na mondijal,i umnogome pomogao srpski fudbal,a ti se pokri i cutiii...jak si novinar.

stojan

27.06.2010. 11:04

Pa vi ne znate nista o fudbalu ili namerno,navijacki pricate o pojedinim igracima.popricajte malo sa narodom i poslusajte misljenje ulicnih prica o nasoj igri.zbog ovakvih komentara nam i ide ovako u fudbalu kao i u zivotu.ove komentare i ocene zadrzite za sebe i za svoj ukus ili zelju kako bi voleli da neko igra.samo ste za nekoliko igraca rekli pravo stanje o njihovoj igri i zalaganju.Zigic i Stankovic su prikazali sramnu igru, vi ih uporno velicate.od njih ste mnogo ocekivali,dobili NISTA

brebrebre

27.06.2010. 11:51

sa ocenom tosica se ne slazem bas...momak nije igrao ni pola sata, a za to vreme je odigrao sasvim solidno, mada moze naravno bolje, ali je uveden umesto naseg najboljeg igraca, vidi se da je bio pod pritiskom i ne moze da pokaze sve sto zna za pola sata, ali sasvim zadovoljavajuce - zasluzan je za jedan od dva gola koliko smo dali za 270 minuta. Uputio je jako nezgodan sut australijskom golmanu, a pantelicu nije bilo tesko da samo postavi nogu i da gol.sve ostale ocene su manje vise okej...

brebrebre

27.06.2010. 11:53

mozda jedino jos zigic ne zasluzuje ni ovu ocenu koju je dobio.on je poceo sve tri utakmice i nije dao ni jedan gol, jedan je namestio protiv nemaca i to je to od njega. svaku loptu koju je imao u nogama on je izgubio, decko ne zna sta ce sa njom kada lopta nije u vazduhu.sve u svemu malo za prvo napadaca (da kazemo tako) nase reprezentacije!!!

'ajde dokle vise

27.06.2010. 11:54

B. CVETOJEVIĆ-u koliko para si dobio za ovako ljigavo-slihtarsko ocenjivanje pojedinih nasih igraca ?!?!?!?

sekula

27.06.2010. 12:12

Tekst obiluje umnim analizama sa široko postavljenim ciljem i s duboko emotivnim nabojem obojen folklornim bojama uz mučninu i grčenje na zgužvanoj površini....

Lemmy

27.06.2010. 12:21

Pre bih rekao da je neko iz FSS'a reagovao da odredjeni igraci se pojave zbog prodaje. Tacno de su Kacar i Mrdja?Kacar koji je skoro celu kvalifikaciju pretcao i borio se dobio kasicicu ,a Mrdja kojeg su svi u SRBI cekali da udje nije usao ni sekund pa cak ni na zagrevanje.Antic je ODLICAN strucnjak,al ljudi iz FSSa NE. Antic nije kriv ,100% je neko iz FSSa urgirao da odredjeni igraju, uvek imaju dogovor sa menadzerima koji im daju ispod stola procente.Antic nek ostane a FSS da sredi redove.

pedja

27.06.2010. 12:57

covece ..ti znas o fudbalu koliko i ja o neznalici koja te je postavila da pises i uredjujes ovu rubriku.."zasto je Antic izasao protiv Nemacke sa jednim spicem."..??!?!?...Srbija nije igrala ofanzivno kao protiv..KOGA????Nisu ti ovo Farska ostrva i Rumunija koja se raspada...Bezveze je da napadas Antica sa komentarima iz lokalne kladionice..mogao si da ubacis koji statisticki podatak,bar da ti kolumna izgleda ozbiljnije ..

Zbunjeni

27.06.2010. 13:27

"STANKOVIĆ (7)Kapiten je još jednom dokazao da mu nema ravnog. Pretrčao je desetine kilometara, oduzeo mnogo lopti i bio pokretačka snaga. Nedostajao u fazi napada, trebalo je više da šutira."Da li smo gledali isti Mundijal!? Doduse, ni na proslom Stankovic nije bio nista bolji.

djoka

27.06.2010. 14:07

Kada neko trezveno i bez emocija posmatra igru naseg tima on se mora zapitati sta oni uopste hoce. Zele li oni uopste pobedu. Ako se izuzme prvo poluvreme protiv Nemacke gde su takticki disciplinovano odigrali sve drugo je bila jadna i bezkrvna igra. Ovde nema leka. Nije problem u Anticu. Rajevac nije bolji trener ali ima tim koji se bori do poslednje minute bez straha i kompleksa.Zamislite boksera koji u ringu zada nekoliko udaraca, pa onda iz nerazumljivih razloga prestane da se bori.

SHARBE

27.06.2010. 14:22

Po meni igrali smo defanzivnije protiv Gane s 2 spica, nego protiv Australije sa 1im. Nije sve u broju spiceva, i Holandija igra sa 1im spicem pa su uvek ofanzivni... Voleo bi da ove clanke pisu ljudi koji se stvarno razumeju u fudbal.

randy

27.06.2010. 14:34

Sve si ti to odlicno analizirao...kao da si Visu trenersku i DIF zavrsio...:)Osim jedne stvari, da smo najbolje poluvreme odigrali protiv Australije i to sa jednim spicem! A sad nek Karadzic stavi nekog Zivadinovica experta za selektora, pa cemo videti koliko ce tek onda para da izgubi ako ne odemo na EP 2012

Zoran

27.06.2010. 14:35

Neverovatno kakav tekst! Kao iz najmracnije epohe Bjekovicevih placenih novinara. Uzas! Sta li ovo treba Novostima! Strasno! Tuzno! Jadno!

dokjok

27.06.2010. 14:37

Interesantno zakljucivanje i ocenjivanje.Ocene bi trebale da budu merilo znanja i zalaganja.Mogao bi i da prihvatim ove ocene kao posledice objektivnog i strucnog razmisljanja ali me ocenjivac nije uverio u svoju strucnost.I sam kaze "za 15 minuta".Sta se to moze zakljuciti za 15 minuta?Prvi put cujem da se u fazi taktickog pripremanja utakmice na prvenstvu koje je u toku i kada se rade relaksacijski treninzi u isto vreme radi s tegovima i na spravama?Videli samo Nemce...Ako je to dobro,oda,hm.?

Srb CG

27.06.2010. 15:02

uglavnom tačno i objektivno...krasicu je trebalo dati bar pola ocjene više, a Vidiću bar pola ocjene manje - skrivio penal protiv Njemače, isključivi krivac za prvi gol Australije a protiv Gane lopta ga prelijetala kao nikad... na sve tri takmice, dakle imao kikseve... ocigledno nespreman kao i vecina igračasvako ko je igrao fudbal zna da se šanse propuštaju i onako olako penali prave - kada je ekipa fizički nespremna!

a-ha

27.06.2010. 15:03

Tacno je da je Muhdijal svetski sajam fudbala, a mi ,kao po obicaju otisli na vasar! Jedino je utakmica protiv Nemacke bila takticki isplanirana, ostale dve utakmice- jalovo i bezidejno.Kao i uvek pre takmicenja-najmanje polufinale,na takmicenju nas nigde nema, posle takmicenja pricamo o propustenim sansama! Ovo je ,pre svega, poraz naseg mentaliteta i nedoslednosti!

drago

27.06.2010. 15:10

daj ljudi shvatite konačno da su u sportu (pa i u životu) smiješne priče o sreći... Sreću treba zaslužiti, dobro je neko rekao...da li iko u Italiji danas priča: "Eh da je Pepe dao onaj gol u poslednjem minutu, baš nismo imali sreće..." Naravno da to ne pričaju, selektor je priznao da je izgriješio i u selekciji igrača i u taktici i odlazi... tako rade ozbiljne nacije,,, kod nas se samo traže alibiji Pogledajte statistiku: Srbija je pretrčala najmanje od svih...

Marija Maric Ajnstajn

27.06.2010. 15:13

Ne mogu da svatim da samo kritika za Gospodína Antica i igrace. Ja sam stvarno ponosna jer Srbija pobedila i to Nemacku sa 82 000 000 stanovnika na SP u Africi godine 2010, mislim da bi trebalo da i vi budete ponosni! Sto se tice da nije otisla dalje trebalo je malo vise srece, na zalost...! Skoro ce EP i nadam se da se ta sreca sto nisu imali vratise igracima i Gospodinu Anticu. Zelim da Gospodin Antic ostane i dalje uz Srbiju i nase igrace. Zalosno bi bilo ako ode.

marko

27.06.2010. 15:27

Svaka cast nasim reprezentativcima i nasem selektoru pokazali su kako se bori za svoju zemlju ovo sto ste napisali nema veze sa zivotom mi smo pregazili Australiju nisu se videli celu utakmicu imali su dve polu sanse i dali dva gola to samo pokazuje koliko su imali srece a tek penal sto nije svirao i ocigledan crveni karton nakon starta sa ledja.Mene bi bilo sramota ovako nesto da objavim nisam mogao da zaspim to vece kad smo izgubili ali sam video da su nasi igraci dali sve od sebe da pobede!

dejan

27.06.2010. 15:44

Kada će raznim kvazi sportskim "stručnjacima" postati jasno da je Radomir Antić najbolji selektor kojeg smo imali u posledjnih 20 godina. Prethodni su sastavaljali ekipu samo da bi prodavali neke od kvazi reprezentativaca, a gubili smo od Azerbejdžana .Ne može se prihvatiti ocena da smo se obrukali na svetskom prvenstvu, jer smo pre početka kvalifikacija bili srećni ako se uopšte plasiramo. Sramota je ovakav komentar u ozbiljnom dnevnom listu.

Zmaj

27.06.2010. 16:46

Svaka cast, slazem se da je iz ne znam koga razloga g Antic, odustao od igre i taktike koja nas je krasila u vecini pripremnih utakmica. Najcudnije mi je to da protiv Gane i ocajne igre Pantelica ga ne menja, LAzovic koji je iz neke slucajne price zalutao u Afriku, a da za Mrdju ni na jednoj utakmice nema mesta. Fizicki najslabija reprezentacija kao i psihicki i moralno...Da nisu opet kumovske veze uticale na odabir igraca? Zasto bi se odustalo od dobrog recepta? Miljanic se povampirio!

Rade B.

27.06.2010. 17:16

Razlika između Ilije Petkovića i Radomira Antića je samo u tome što je Petkovićobjektivno procenio svoj neuspeh i dao ostavku, dok Antiću to ne pada na pamet. Ako neko misli da sam propustio da kažem da je Petković pokušao da promoviše svog sina, potsetiću ga da Antić sve vreme promoviše statistu Žigića.Sada ga je udomio, pa se nadam da nas više neće zamarati i nervirati sa tim momkom.

Vlada

27.06.2010. 18:11

Nismo nikakav debakl doziveli, ovo je prvi put da imamo jasnu viziju onoga sto hocemo i sto je najvaznije postavili smo temelj koji sada treba graditi. Ako su celnici FSS-a vec racunali na profit od cetvrfinala to je njhova i samo njihova greska. Najnepovoljniji potez koji bi se sada napravio je da se Antic smeni jel boljeg nemamo a sam Antic je dokazao da od jedne ponizene reprezenatcije moze da se napravi tim koji je motivisan i voljan da pravi rezultate. Idemo dalje...

gazza

27.06.2010. 18:15

Ljudi ne tarandajte.Da nije njega bilo mi ne bismo ni bili na svetskom prvenstvu.Kako vas nije sramota.Sto da nisu neki Klemente ili mozda Ilija Petkovic mogli bolje. Slazem se da je moglo bolje ali Antic nije kriv.Pa prvi put smo igrali igru kratkih pasova,a ne dur sistem.Momcima svaka cast na borbi i zalaganju. Samo tako nastavite na evropskom igracemo finale.POzdrav momci

Liver

27.06.2010. 18:29

Dobra opservacija ucinka nasih reprezentativaca, ali svakako da se mora sacuvati i Antic i igraci koji su igrali na Svetskom prvenstvu. Mogli su bolje i sto im i ja zamjeram -hrabrije pogotovo protiv Gane i Nemacke. Ali sta je tu je. Treba puno raditi sa igracima na mentalnom planu. To nam je uvijek nedostajalo. I u proslosti smo imali sjajnih igraca i dobrih timova ali su uvijek kada je trebalo pali na psihickom planu. Da nam je mentalitet jedne njemacke gde bi nam bio kraj!?

risto

27.06.2010. 18:44

vidic je igrao namjerno rukom zasto se cuti o tome,i zasto tako rukom nije odigrao u mancesteru?kuzmanovic isto.

Milos

27.06.2010. 19:04

Svaka cast za ovaj tekst "Novostima"..Treba biti realan i sagledati situaciju onakvu kakva jeste.Ljudi ne pisu o tome da Antic treba da ide, vec da je ovo sto se dogodilo doleporaz njegove taktike, ja bi rekao nekog nepotrebnog eksperimentisanja....Za poraz od Gane stvarno ne znam da li iko sme da trazi opravdanje.Za Nemacku svaka cast, ali i tu umalo nismo ostali bez bodova zbog sopstvenog straha od pobede! Drugo poluvreme protiv australije nije vredno pomena, izmena tosic-krasic pogubna!!

Jovan

27.06.2010. 19:11

Ja se slazem sa rejtingomVidim slicno kao vi. A nemoj te se ljutiti, nesreca je bila viliki deo nase igre... nisu oni krivi... cekamo na 2012

Miki 1973

27.06.2010. 19:21

Odlicnan komentar.isklucivo smo zbog taktike i "kukavicke igre" ispali sa turnira.Mada bih dodao da je selektor MORAO da vidi da su mu napadaci slabost.Pa se pitam kad je mogao da povede Pantelica i Zigica koji se nisu bas naigrali u svojim klubovima sto nijednom nije dao sansu KEZMAN-u ? Ili su Kezmanu vrata reprezentacije zauvek zakljucana(iz nekog razloga?) kao i Koromanu,Rambu Petkovicu

Miki 1973

27.06.2010. 19:31

...a to da nas sreca nije sluzila su gluposti.Sreca nas nije posluzila 1990 u penalima protiv Argentine.i mozda 1998 protiv Holandije(precka Mijatovica i gol u 93.minutu Davids-a) Daj " ti "gol vise, pa ti ni sudije nemogu nista

Mickey

27.06.2010. 20:17

Sraman tekst!! Zasto se posle pobede nad Nemcima nisu pojavili ovakvi "strucnjaci" da komentarsu taktiku?? Puna podrska Anticu i svim reprezentativcima!!!

republika srpska

28.06.2010. 00:41

Zapitajte se sto smo dali samo 2 gola na 3 utakmice uprkos brojnim sansama koje smo imali a oni koji trebaju dati gol imaju kako vidim po komentaru ekstra ocjene Zigic 6.5 smjesno!!!!!!!!! nije uputio nijedan sut u okvir gola!!!!!Pantelic 6.5????Ljudi moji ako su oni tako dobro igrali da imaju takve ocjene ko nam je trebao davati golove mozda Stojkovic?Ocjena obojici nemoze nikako al bas nikako preci 4.

SajTek

28.06.2010. 01:20

Povrsno gledano, moze se reci da je u pitanju "Anticev poraz" ali realno - u pitanju je prvenstveno poraz medija koji su preterano hvalili nacionalni A tim. O tome govore i ocene koje ste objavili a koje bi bile realnije da je FRS prosla u sledeci krug. Podcenjivanje protivnika, losa igra kao i prenapumpani "kvaliteti" FRS stare su boljke medija - osim kada su tiraz i gledanost u pitanju.Inace, svoj "renome" FRS sama vec godinama uspesno potkopava a njen imidz u svetu sada se "cementirao".