Srpski sportisti olimpijski turisti

V. N.

06. 08. 2012. u 20:49

Već na početku druge nedelje Igara veliki broj sportista iz Srbije neslavno završio takmičenje. Umesto da pruže najviše, neobavezno su otputuvali o trošku poreskih obveznika

GESLO ”Važno je učestvovati” Pjera de Kubertena, osnivača modernih Olimpijskih igara iz 1896. godine, odavno je pregazio surovi profesionalizam. I tada je, a posebno sada, sledio dodatak: ”ali i pobediti!” To mnogi, pa i naši najbolji sportisti, kao i čelnici Olimpijskog komiteta Srbije, još izgleda ne shvataju.

Olimpijska viza svima garantuje učešće na najvećoj svetskoj smotri, ali je istovremeno i obaveza da se baš tu, u sudaru s najboljima, pokaže i najviše, najbolje, a ne da se (o trošku poreskih obveznika) putuje turistički. Toga je bilo i na prethodnim Igrama, a ponavlja se i sada u Londonu.

Zar je moguće da to u 42. godini ne shvata i Dragutin Topić, još aktuelni juniorski svetski rekorder i nekadašnji evropski šampion? Ili njegova supruga Biljana Topić, četvrta sa SP 2009. u troskoku.

Ipak, tri pokušaja Topića na početnoj visini u kvalifikacijama, 216 centimetara, ne može se nazvati nikako drugačije do debaklom! Norma za finale je bila 232, njegov skok koji ga je odveo u London vredeo je 228 centimetara, a na Igrama je tri puta rušio letvicu koju su pojedini takmičari preletali u trenerkama!

ŠOK KARAKAŠEVIĆA ČETVRTE Olimpijske igre za Aleksandra Karakaševića završile su se na početku.
- Uspeh je ako ne izgubim od lošijeg. Ja sam 40. na listi, a na Igrama će učestvovati 25-30 igrača koji su bolje rangirani. U četvrtfinalu je sve moguće, čak i ako igram protiv Kineza - pričao je Karakašević dva meseca pre odlaska za London. Pogled na ITTF listu iz jula: 42. Karakašević poražen od 131. Cvikla! Mađar je u sledećem kolu ekspresno ispao od Čuana iz Tajpeja sa 4:0...

Biljana Topić sa dva prestupa i jednim neubedljivim skokom ni najmanje nije opravdala odlazak na OI. Mada je i to bolje nego pre četiri godine u Pekingu, gde je sva tri puta prestupila. Marina Munćan je u kvalifikacijama na 1.500 metara trčala u ponedeljak pet sekundi sporije nego što joj je najbolji rezultat sezone!? Pa, zar ne bi trebalo da je obrnuto, da se lični limiti pomeraju tamo gde je najvažnije, pred očima celog sveta, na takmičenju zbog kojeg se trenira, za koje se živi?

Obrukala se i drugi put na Olimpijskim igrama Olivera Jevtić, jer je i u Londonu, kao i u Pekingu 2008, odustala u toku maratonske trke. Niko, naravno, ne govori da je svaki rezultat bez medalje razočaranje. Daleko od toga. Recimo, Emir Bekrić je pozdravljen ovacijama, iako je stao u polufinalu. Pružio je maksimum i to je njegov realan domet u ovom trenutku. Niti ima onih koji nisu pozdravili dobroćudnog Asmira Kolašinca, koji je sedmim mestom u finalu potvrdio odličnu sezonu.

Šta tek reći za rukometaše, kontinentalne vicešampione? Šest meseci posle osvojenog srebra u Beogradu ”orlovi” su izgubili četiri utakmice od evropskih rivala, a pobedili su samo Južnu Koreju! U meču u kojem im je bio dovoljan i bod za prolaz u četvrtfinale, glatko su izgubili od Mađarske. Hvalili smo ih do neba posle sjajnog uspeha u ”Areni”, pa imamo li onda pravo da kažemo da su u Londonu bili katastrofalni?

- Ispustili smo istorijsku šansu, ali to smo mi. Život ide dalje... Videćemo kad sve analiziramo koji su razlozi, ali smatram da je najviše uticao taj strah od četvrtfinala, koji nam je sputao noge i ruke. Samo učešće na Olimpijskim igrama je veliki uspeh za ovu reprezentaciju - pomirljivo je pričao posle ispadanja selektor Veselin Vuković, što bitno drugačije zvuči od onog ”pi....ine”, kako je nazvao igrače u tajm-autu tokom meča sa Hrvatskom.

Opširniju izjavu selektora rukometne reprezentacije Srbije Veselina Vukovića pročitajte OVDE.

Ako su rukometni vicešampioni bili katastrofalni, šta onda reći za šampione kontinenta, odbojkaše i odbojkašice?

- Sve ove medalje dao bih za jednu olimpijsku - rekao je krajem oktobra prošle godine, kada su dame i muškarci pokorili Evropu, predsednik Odbojkaškog saveza Aleksandar Boričić.

Samo 10 meseci kasnije odbojkašice i odbojkaši izbrukali su se na Olimpijskim igrama. Devojke su bile očajne, neprepoznatljive, dok su mladići bili makar borbeni i istrajni sve do duela sa Rusijom. Mada je selektor Kolaković vrlo nervozan, naoružan sarkazmom došao da objasni razloge očiglednog neuspeha posle eliminacije...

- Utakmica je završena pre 10 minuta, a vi tražite od mene elaboraciju našeg ukupnog učešća na turniru. Ne bih to morao sada vama da iznosim - ispalio je Kolaković. - Naša očekivanja su bila da se plasiramo u četvrtfinale. Nismo uspeli, tako da je prirodno što smo razočarani. Ne samo ja, već i igrači, koji su prvi na frontu i najviše su želeli da prođu dalje.

Opširniju izjavu selektora odbojkaške reprezentacije Srbije Igora Kolakovića pročitajte OVDE.

Ni u košmaru odbojkašice nisu mogle da pretpostave da će u Londonu biti poslednje sa samo dva osvojena seta i s periodima sramotne igre. Istina je da su imale previše povređenih igračica, da je skrpljen tim, ali treba biti iskren i priznati i da je plaćen danak velikom broju takmičenja.

- Komentar ovog meča može da bude i komentar turnira, jer smo, praktično, sve utakmice odigrali približno isto što se tiče kvaliteta naše igre, s puno padova i ni blizu onoga što se očekivalo - istakao je selektor odbojkašica Terzić.

Iako je do kraja Igara ostalo još šest dana, vreme je da svodimo račune. U London je otišlo 115 srpskih sportista, dičili su se u Olimpijskom komitetu brojkom po kojoj smo ispred mnogih jačih, bržih i većih od Srbije. Definitivno smo imali veliki broj turista o narodnom trošku, a osvajača medalja i ovog puta ima dovoljno i za prste jedne ruke...

NAĐA JEDVA DO CILjASVETSKA šampionka u plivanju iz 2009. Nađa Higl nije bila u krugu onih koji su se ubrajali u naše nade za medalju. Ipak, njen nastup u Londonu je moguće nazvati jedino - blamažom. Bila je poslednja u kvalifikacionoj grupi na 200 m prsno, čak ni blizu polufinala. (O)pravdala se povredom stopala s kojom je došla na Igre, ali možda bi bilo opravdanije da je u takvom stanju odustala od takmičenja. Nije bilo malo takvih sportista iz drugih zemalja...

Miroslava Najdanovski nije došla na OI sa zvanjem velike nade, ali je opet njen bilans očajan: sedma u svojoj kvalifikacionoj grupi na 50 m i osma na 100 m. Dakle, potop već u prvoj fazi takmičenja...

MIKECOV DEBAKL
STRELCI su nas navikli na medalje sa Olimpijskih igara i nisu po tom pitanju izneverili ni ovog puta. Ipak, do odličja su došli Andrija Zlatić i Ivana Maksimović, od kojih se to, realno, baš i nije očekivalo. Prijatno su nas iznenadili za razliku od Damira Mikeca, koji je bio jedna od najvećih srpskih nada za zlato. U disciplini 50 metara pištolj Mikec je došao na OI kao prvi favorit, s najboljim rezultatom na svetu od 574 kruga, dostignutim ove godine u Minhenu.

Ipak, njegovo učešće u Londonu završilo se fijaskom. Mikec nije dobacio ni do finala, završivši takmičenje na 16. mestu sa upucanih 558 krugova! Skoro 20 krugova manje od rezultata s kojim je došao na Igre!? Da je ponovio učinak iz Minhena, bio bi siguran osvajač medalje, a verovatno i zlata, pošto je laureat Čoi iz Koreje osnovni deo završio sa 569 krugova.

Na listi Svetske streljačke federacije, koja je objavljena 1. jula ove godine, Nemanja Mirosavljev je plasiran kao drugi na planeti u disciplini trostav. Naš predstavnik je u ponedeljak završio takmičenje na 23. mestu!

RAZOČARAO I ĐOKOVIĆ
AKO je kao prvi među jednakima poneo srpski barjak na otvaranju Igara, onda je red da kažemo i da je Novak Đoković prvo razočaranje u Londonu. Ne može da se kaže da je četvrto mesto katastrofa kao da je kojim slučajem bio eliminisan u uvodnoj fazi, ali nećemo da se lažemo - očekivali smo sigurnu medalju u tenisu! I Đoković je otišao sa terena ubijen u pojam i posle polufinala i posle meča za treće mesto, priznao je da je razočaran i možemo da se složimo s njim, očekivali smo više.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (141)

Bane 20

06.08.2012. 21:05

Evo Hrvatska je uzela i dnas novu zlatnu medalju...Treba samo da pogledamo kako se njihovi sportisti bore za njihovu zemlju iako ima istoriju od samo 20 godina...A nasa zemlja ima toliku istoriju, toliku tradiciju ali opet smo mnogo manje motivisani od njih!

vladimir

06.08.2012. 21:55

@Bane 20 - Tesko je biti realan,ako ne racunamo srednji vek imamo godine samostalnosti kao Kraljevina Srbija i posle od 2006 kao Republika Srbija u zbiru taman toliko koliko i ove prve republike sto su se odcepile od SFRJ.E sada sto mi stalno nesto smatramo velicamo,to je vec nesto drugo.

sara

06.08.2012. 23:58

@Bane 20 - Zar smo toliko iskompleksirani, da nam je merilo uspeha broj medalja drugih zemalja (narocito iz bivse SFRJ)? Sramno je kako pisete o nasiom sportistima. Oni su ucinili veliku stvar kvalifikovanjem za OI. A plasman ne znaci da su oni losi, vec da ima i boljih. Biti 20-ti, ili cak i 100-ti na svetu, u bilo cemu, za mene je izuzetan uspeh. Ako ste vi u svojim profesijama na takvom nivou, slobodno nastavite s ovakvim komentarima. Ako niste, kape dole!

sara (nastavak)

07.08.2012. 00:13

@Bane 20 - Uostalom, svako ko misli da pliva brze od Higl, trci za tih 5 sekindi brze od Muncan, moze da preskoci 216 cm... neka se prijavi za kvalifikacije. Pa ako imamo bolje, lako cemo odabrati za cetiri godine. A za pare od poreza ne treba da nam bude zao. Tolike smo bahanalije, terevenke, stanove, ekskluzivna letovanja i sl. razno-raznim politicarima platili, a da ni ne znamo. Ovako smo bar videli gde su otisle.I jos jednom: POZDRAV ZA SVE NASE OLIMPIJCE I MNOGO SRECE U BUDUCIM TAKMICENJIMA!!!

E sad je dosta

07.08.2012. 03:18

@Bane 20 - Potpisujem komentar iznad. Ne razumem niti cu moci,sve one koji pljuju nase sportiste u ovim trenucima,a kada budu pobedjivali,kovace ih u zvezde!Kad se voli i navija,to se radi i kad se gubi,a ne samo pobedjuje.Tacka.

mucho grande

06.08.2012. 21:15

Sta vi pisete,niste normalni?!pa sta ako su izgubili ajde sad da ih kaznimo bicevanjem?!!Igrali su lose pa sta??To je sport.nisu se plasirali dalje...Ajde da vidimo koliko drzava Srbija ulaze u nase sportiste?Mizerno malo!Ajde da vidimo konkurenciju,koje su to svetske sile i koliko ulazu,Sad,Rusija,Brazil,Nemacka,Kina,najjace zemlje sveta.Treba da vas je sramota vas novinare da u ovoj situaciji u drzavi vi optuzujete sportiste da trose novac gradjana.pa to je sport ,nekad izgubis nekad dobijes.

Dejan

06.08.2012. 21:17

Kakve novinare imamo nije cudo ni kakva nam je zamlja!!!Sramota da Vas je!!!!!!!Sve Vam je malo, samo Vam je zinulo d... za medalje i ako iste nema onda kao da je smak sveta!!!Oladite maloooooooo!!!

rile

06.08.2012. 21:45

Trebali ste da kritikujete ranije,sve je to istina sto pisete samo ste trebali pre ovoga da priznate da smo losi u svemu osim vaterpolu i tom sportu treba da idu sve pare.

Dusan

06.08.2012. 21:58

Sjajan clanak. Samo se ne slazem da je Djokovic razocarao jer je on i realno 4. teniser sveta.Moramo da ispitamo zbog cega od 115 sportista osvajamo 2-3 medalje dok Slovenci sa upola manje osvajaju duplo vise. I Hrvati su tu negde. Bice da nas je ona Divceva prica o 100. medalji izmalerisala jer bice da su to vise hrvatske i slovenacke nego nase.Divac ostavka!

OMG

07.08.2012. 07:12

@Dusan - Treba ispitati zasto ima takvih kao sto si ti medju nama i zasto omalozavaju nase sportiste. U ovom slucaju Novaka!Za takvo jedno iztrazivanje mometnalno dajem donaciju!

Miomir Maksimcev

06.08.2012. 22:12

Nepravedni ste. Naslov je neukusan. Sugerisati da je sportista koji je ispunio uslov za ucesce na Olimpijadi otisao tamo da vidi London je skandalozno. Niko ne zeli da bude neuspesan. Mozda nije bio u formi ili nije bio psiholoski pripremljen?

qwerty

06.08.2012. 23:45

@Miomir Maksimcev - Kao da su sad sportisti krivi za penzije, partizane i cetnike, nasu nesposobnost da napravimo drzavu koja na nesto lici!

Sumadinac KG

06.08.2012. 22:20

Mi smo Srbi takvi! Umisljeni da smo najbolji,najlepsi,da smo "zvezde"... Volimo da kazemo "najbolji na svetu" za mnoge stvari za koje uopste ne postoje takmicenja (svetska prvenstva)! "Puni smo sebe" pa se tako (kao "zvezde") ponasamo i na sportskim borilistima,misleci da ce protivnik da se odmah "uneredi od straha" kad nas vidi i procita nasa imena! Nase protivnike "bas briga",oni RADE svoj posao i "razbiju" nas! Dok takav pristup ne "izbacimo iz glave" i pocnemo da "ginemo",nema nam napretka!

Aleksandar

07.08.2012. 09:36

@Sumadinac KG - Tacno je sve sto ste izneli u vasem komentaru.Svaka cast za iskrenost. A sportiste, gospodo novinari, ostavite na miru.Njih neuspeh boli vise od sve nas zajedno.To su izvanredne osobe i ne treba ih omalovazavati.A da imate o cemu da pisete dalje , racunajte medalje svih ostalih iz bivse drzave.Mozda cemo opet biti zajedno u buducnosti...I na kraju daj recite koliko izvestaca imate u svetu ili samo skidate vesti "on line" i prvodite na srpski?

BILJANA

06.08.2012. 22:41

Dajte ljudi budimo realni,da su nasi razocarali jesu od toga se ne moze pobeci.Niko nece ih bicevati ali ih treba kritikovati ovo je ipak surova realnost koja je vecinu nas razocarala neuspeh na olimpijadi.Mozda smo mnogima i previse verovali ali sve su zemlje napredovale samo nasa stoji tamo gde je pre 4 god.Kasnimo u svemu.Nije sve moralo biti zlato i srebro moglo je malo vise bronze a ne poslednja mesta.Ipak sramota.

Nesa

06.08.2012. 22:41

Ukinuti odlazak na OI sa B normom, 115 takmicara ima Srbija, lider u regionu po broju. Pa gomila njih su turisti, odbojkasice su se uprsko problemima obrukale, odbojkasi propustili sansu, rukometasi ni blizu forme sa EP. A ovi turisti u plivanju, atletici...Strasno. Samo najbolji treba da idu.

Bojan

06.08.2012. 23:04

Kako moj narod i novinare nije sramota da ovako pisu ? Ali iskreno,zar vas ni malo nije blam ? Pa sta bi vi hteli od drzave koja ima 5-6 miliona stanovnika,gde se ne ulaze u sport ni malo,gde nema ni jedan bazen za plivace,gde nema ni jedan atletski stadion,gde strelci krpe kraj sa krajem,najstarija nacija u evropi,gde mladi vise na fb po ceo dan i niko se vise ne bavi sportom,gde imate narkomaniju u porastu ? Sta bi hteli 10 zlatnih medalja ??

MikiHealt

07.08.2012. 00:57

@Bojan - Ovakvim novinarima odmah cenzura!Ovo kao da nije pisao jedan Srbin,ovo ne bi sročio ni najgori srpski neprijatelj!Kako ih nije sramota da pljuju po ljudima koji brane boje zemlje koja im nikada ništa nije pomogla!I da kažu da su se obrukali!Novinar izgleda ne zna šta znače OI,jer inače nikada ne bi napisao ovakav članak!Nemojte na ovaj način da lečite komplekse zbog svojih neuspeha,zar je moguće da smo ovoliko zavidni, jadni, mizerni, mali ljudi!Zato nam je ovako kako je!

Iksy

07.08.2012. 01:17

@Bojan - Polako, polako... Ta prica da nemamo bazene, atletske staze i sl. pila bi vodu da nasi sportisti nikada nikakav dobar rezultat nisu napravili! Ali jesu, i tog trenutka (cast izuzecima) su stali. Ana i Jelena treniraju tenis u najboljim mogucim uslovima...pa? Nadja Higl je nakon medalje na SP dobila stan. U redu, ali....gde je ona posle svega toga??? Jasnu Sekaric-Krkobabic necu ni da komentarisem, nije mi jasno kako ne zna kad treba stati? Topici, isto... Tuga.

marinela

07.08.2012. 02:32

@Bojan - Pa da jos nam samo fali da ulazemo u razvoj sporta,zar nam je toliko neophodno da ga gledamo,a koliko samo precih stvari ima.-Stvarno nikad necu razumeti toliku pomamu...cak i da su osvojili medalje,svejedno bi mi bilo.kad zivimo u takvoj zemlji gde se skoro i preko veze dolazi do prof.sportiste i preko debelog novcanika... a da se pomazu pravi talenti nebi ovako bilo! Kad ce se recimo u ovoj zemlji pricati o tome koliko su placeni medicinari,pa fiz.radnici.....dokle samo sport,sport

Uzice

07.08.2012. 08:55

@Bojan - Slažem se sa komentarom u potpunosti.Na primer u Užicu se gradi zatvoreni bazen (prvi bazen tek 2012 god.),bolje ikad nego nikad.Ali taj bazen je dugačak 33 metra,znaači posle toliko godina čekanja nisu mogli ga naprave ni olimpijski bazen od 50 metara, da bar deca mogu da treniraju plivanje.

Vuk

07.08.2012. 10:46

@Bojan - Zašto cenzura,zato sto su napisali istinu i rekli ono sto drugi nisu htjeli ili smjeli? Zar trebamo cestitati Topicu na onakvom nastupu??? Niko od njih ne traži medalje,traži se da daju najviše od sebe,da se bore i da im se vidi zar u očima za sto boljim rezultatom. A kod koga smo to vidjeli??? Kod vaterpolista i još par njih. A ostali??? Ostalima je bilo važnije da vide London i da se slikaju. A za rezultat,ma koga briga?! Svaka cast ovakvim novinarima. Pozdrav

Franjo

06.08.2012. 23:07

Bar meni nije više potrebno bilo šta komentarisati, jer je ovaj članak obuhvatio ama baš sve što je potrebno, da se iskaže nezadovoljstvo načinom kako su se borili za svoju zemlju. Šta borili, nisu se niti pošteno oznojili. Kao što je jedan komentator napisao, da Slovenija ima četiri medalje ili prevedeno statistički, oni su najuspešnija zemlja ako se medalje dele na broj stanovnika.Sve u svemu debakl, osim naravno standardnih boraca vaterpolista.

Mile

06.08.2012. 23:17

Aman ljudi pa nije najuspešnija olimpijada u istoriji ali šta ste odmah osuli drvlje i kamenje na sportiste?!? Probajte vi samo da se kvalifikujete na Olimpijadu pa da vas vidim! Falilo im je žara, srčanosti malo, to se videlo, ali nemojte sada dramatizovati i praviti debakl i blamažu od svakog nastupa!!! JA IH POZDRAVLJAM ŠTO SU ČASNO I U DUHU FER-PLEJA REPREZENTOVALI NAŠU SRBIJU!!!

Roki

06.08.2012. 23:24

Citiram: "Umesto da pruže najviše, neobavezno su otputuvali o trošku poreskih obveznika". Ovakvo pisanje o nasim sportistima je ponizavajuce i takav nacin pisanja nam najmanje dobra donosi. Po vama je najbolje da nisu ni isli. Mozda jednostavno nisu mogli vise da daju jer su ocekivanja nerealno velika u Srbiji. Koliko je to novca ulozeno u te sportiste uporedujuci sa ostatkom Evrope? Kada Srbija bude i upola ulagala toliko bit ce i rezultata.Ocekivanja i realnost se nepodudaraju.

milka

07.08.2012. 02:37

@Roki - A nisam znala da se samo u sportiste ne ulaze dovoljno u ovoj zemlji..dokle ce oni ocekivati da u Srbiji budu placeni samo oni,kad ovde mnogi nisu placeni...zar ne vide druge oko sebe..ko hoce lovu zna se gde moze da je uzme,ne u Srbiji gde se samo od sirotinje i namucenih ljudi uzima..

Roki

07.08.2012. 13:12

@Roki - Nisam rekao da treba ulagati nego da ulaganja i ambicije treba da imaju vezu. Nismo ulagati nema ni rezultata, a je li to prioritet odlučiti će oni za koje ste glasali.

twilight

06.08.2012. 23:38

Tužno i pretužno nažalost ali je sve to sušta istina. Svakako je presudan psihološki moment, nedostatak motivacije i želje jer zaista moramo priznati da je velika većina njih individualno gledajući pravi sportski asovi. Kako god opravdanje se definitivno ne može i ne smije tražiti.

qwerty

06.08.2012. 23:43

Mislim da imamo imperijalne ambicije, tj. ne shvatamo gdje smo u svjetu i Evropi. I ne samo u sportu, nego u bilo cemu. Uvijek smo imali izuzetne pojedince. Oni ne mogu da urade nista ako drustvo ne stoji iza njih. Polako. Prvo da se dignemo na noge, tj. da izadjemo iz rupe. Medalje ce doci.

Tone

06.08.2012. 23:43

Samo jedno pitanje, da li znate da je Brazil tek danas osvojio PRVU medalju, a Argentina je osvojila takođe samo JEDNU? Ako dve tako velike sportske zemlje nisu osvojile više, o čemu mi onda pričamo? Ima takvih takmičenja, kad jednostavno neće pa neće... Možda ih je sagorela njihova prevelika a evidentna želja da osvoje medalju za svoju zemlju. Ovakav defetizam ne vodi nikuda.

ja

07.08.2012. 01:21

@Tone - Problem je u tome da smo imali nekoliko medalja na papiru i realno ocekivanje istih. Prvi pokazatelj da rukovodstvo nije odradilo posao kako treba je to sto su nasi sportisti bili u vrhunskoj formi pre par meseci, a sada su maximalno pali. Znaci, nije problem samo u sportisti, problem je u organizaciji i samom teningu pre nego su svi otisli na odmor u London na OI.Kako Djokovic tako i ostali koji nisu ispunili svoja ocekivanja. Koji moj ce Topic tamo? Ili ova koja je vec odustajala

Sonja

06.08.2012. 23:49

Pa nisu oni tamo otišli preko veze, već su ispunili olimpijsku normu. Vi ste uz svoje sportiste samo kad pobeđuju? To i nije tako teško, treba ih voleti i kad ne uspeju... To je prava ljubav prema sportu i zemlji.

panta

07.08.2012. 10:19

@Sonja - Topic,gle cuda normu ispunio slucajno na partizanovom stadionu! I njegova gospodja koja je hronicno povredjena,,ali su se turisticki pripremali po egzoticnim destinacijama u svetu, Sve zbog toga da bi Top postao rekorder po broju ucesca na olimpijadama! Da nije tuzno bilo bi smesno,kako jedan sampion ne zna da dostojanstveno zavrsi karijeru.A tek Jasna Sekaric, koja ode bez norme,a sa liste skinu strelca koji je imao normu da bi i ona bila rekorder po broju ucesca,naravno o trosku drzave.

Srbija

07.08.2012. 12:47

@Sonja - mi nijh volimo samo ne mozemo da podnesemo to kada gube od mnogo slbijih protivnika,oni nas ne vole.juce na utakmici Srbija-Madjarska polomio sam daljinski za TV.pritisak nisam merio,ali bio je mnogo visok.kazem da ne gledam vise,ali ipak me vuce oni prestavljaju drzavu SRBIJU

Srbija

06.08.2012. 23:50

meni nije zao nikoga sem VATERPOLISTA.ne sto su ostali i dalje na OL pa da ih uzdizemo nego zato sto oni jedino se bore srcem za svoju drzavu Srbiju,a Drzava ima vraca menje nego sto zasluzuju.najmanje placeni sportisti,a najvise medalja donose Srbiji.A sramota velika je bila kada su na EP u hrvatskoj placali troskove iz svojih Dzepova,a kada su osvojili medalju i po povratku u BG cestitaju oni koji nisu dozvolili da im se odobri sredstvo za odlazak na EP. Srbijo vreme je da ulazes u sport...

dragiša

07.08.2012. 09:37

@Srbija - Svi su razočarali. Nema nacionalnog ponosa. Ponašaju se kao da su na izletu. Englezi naše navijače tretiraju kao opasne i sumljive. Gde smo spali. Svet nas prezire a mi nemamo ponosa.

Srbija

07.08.2012. 12:27

@Srbija - ko je bio najbolje spreman ostao je u trci za medalju na ol.danas nema ko da nas voli,i oni koji nas vole mi njih ne volimo...

Tile

06.08.2012. 23:52

A što imamo sportske novinare... da se podsetimo, plastičan primer - u kakvoj su medijskoj tišini vaterpolisti otišli na prvenstvo u Rimu sa kojeg su se vratili sa zlatom? Kako su tu novinari podbacili... Nemamo dva poštena komentatora koji ne pričaju preko poena...

Laza

07.08.2012. 00:11

...odnos ka našem odnosu prema sportistima je neophodnost, ali ovo je loš tekst i ne pogađa svrhu. dajte bolje tekst o pravim tokoviam finansiranja u sportu . Iako sam nisam pobornik ni Olimpijskih igara, ni načina na koji funkcioniču stvari u sportu danas, zgrožen sam ovim tekstom jer pokazuje svu plitkoumnost sportskog novinarstva!

Laza

07.08.2012. 00:14

Sramotan tekst.Slutim da skriveni pisac ovog teksta (V.N. je ime novina) piše hvalospeve fudbalerima N-te lige (ne želim ni izdaleka da omalovažavam naš fudbal), a takođe srbuje kad god naši pobede nekog "neprijatelja". Objektivnost u novinarstvu je i te tako potrebna, ali ovo je neuspeli pokušaj. Posebno me iritra rečenica koju koriste zapadnjaci -novac poreskih obveznika. Ma dajte ,molim vas! O srpskom sportu i sportu uopšte bi se mogle pisate stranice i stranice i jedan kritički...

ckoVi

07.08.2012. 00:17

Kao diplomirani profesor fizickog vaspitanja moram da Vas ispravim i da Vam kazem da geslo OI neje " Vazno je ucestvovati ", to je verovatno izmislio neki veciti gubitnik da opravda sebe i svoje poraze!? Geslo OI je " CITIUS, ALTIUS, FORTIUS " ili na srpskom " BRZE, VISE, JACE ". Ovo Vam je dobronameran savet , nema sarkazma i cinizm au ovom komentaru. A sa ostatkom teksta se slazem u potpunosti. Pozdrav za sve dobre ljude.

Dopuna

07.08.2012. 00:29

Zaboravili ste Tomasevicku u bacanju diska ona od 2004 nemoze da prebaci normu za finale al ide na svaku olimpijadu tj bila je i 2008 i sad...pa joj treba dati sansu i u Brazilu tuga boja :D

zeljka

07.08.2012. 00:30

Samo jedna opaska..Djokovica izbacite iz grupe Higl, Najdanovski, Mikec..Jer covjek je vec donio ovoj zemlji medalju, drzava mu nista nije dala ni poklonila, a one je vec toliko toga dao njoj..Kao i mnogo puta dosad, nije ga islo i to je to.Njegovu borbu ne moze i ne bi trebao niko osporiti bar ne onaj ko je gledao kako je on igrao.Usao je u polufinale a ko god prati i gleda tenis, zna, da se u polufinalima i finalima desavaju cuda, da je jedna loptica dovoljna za mnogo toga.Ocjena 3+...

meda

07.08.2012. 00:31

bolje pare ulagati u školski sport da nam deca budu zdrava a samim tim i nacija nego se poistovećujemo sa sportistima a kod dece nikada više debelih , sa krivom kičmom , ravnim tabanima . Deca da bi trenirali sve plaćaju a ovim turistima mi plaćamo

Razocarana

07.08.2012. 00:41

Kako vas bre nije sramota da tako pisete?Bas ste me razocarali...Kao da niko od njih nije dao sve od sebe...dobri su vam samo dok osvajaju medalje,cim neko malo podbaci,cela Srbija je tu da ih kritikuje...mozda bi i ostvarili bolje rezultate da imaju bolje uslove za rad i da se vise ulaze u sport...

Realista

07.08.2012. 01:06

Šta reći - situacija na OI = situacija u državi! Džudo - imamo momka koji je bio 5 u Evropi, nije ni bio blizu priprema za OI, nije otišao tamo! Zar nije mogao niko da malo radi sa njim pa da ode, da bude motivisan za neku sledeću Olimpijadu! Ovako - ubiješ mu volju za bilo čime - kakav sport...

coje

07.08.2012. 01:08

Sto ovaj postovani novinar ne napise svoje cenjeno ime i prezime kad daje sebi za pravo da tako govori o najboljim sportistima koji su izasli iz ove zemlje.Da li si ikada zakoracio na teren ,istrcao nesto ,a pametujes o tudjim neuspesima.Treba da te je sramota,i sve ostale koji su najpametniji!!

Dali

07.08.2012. 01:08

Jeste, ocekivali smo vise, ali su nas ti isti sportisti najvise obradovali i iznenadili kada to i nismo ocekivali! Ni Spanci se u fudbalu nisu proslavili, pa sta cemo sad?Mozda je moglo borbenije, zesce, ali verujem da je njima najvise zao, jer je ovo nekim aposlednja olimpijada u zivotu na kojoj su ucestvovali kao takmicari i na kojoj su mogli, ako nist, bar sebi da ucine zivotnu radost.Da su nam politicari i u pola kao sportisti bili bismo Svajcarska na Balkanu.

Iksy

07.08.2012. 01:20

Odbojkasima ne bih mnogo zamerila, jer setite se da ni sa genijalnim MIljkovicem nije bilo lako uspostaviti kontinuitet u uspehu. U ove momke verujem, samo neka se malo konsoliduju i izlece decije bolesti. Bice oni super :)

mile

07.08.2012. 01:21

Ne mogu se oteti utisku da novinari itekako potpaljuju nerealna ocekivanja. Na primer, opisujuci Cavicev nastup u polufinalu novinar RTS-a se ubi objasnjavajuci kako je Cavic pred kraj pogledao levo, pogledao desno, onda usporio pred ciljem, kao namerno, cuvajuci snagu... iako se videlo da je isplivao najbolje sto moze i jedva usao u to finale. Isto tako, novinari medijskog servisa do pre par dana puni entuzijazma a danas svi obesili noseve, ko da ih je nedaj Boze neko zlo zadesilo.

sladjan

07.08.2012. 01:27

Ovako dobar i iskren komentar oddavno nisam procitao!Vidi se i po narodu,jedno opste razocaranje od Srpskih sportista,od kojih je narod ocekivao bar malo da ga razvesele,ako su ih vec umroili ovi politicari i teska ekonomsaka kriza...Ja ipak tek sada mislim da nije ceo problem u teskoj finansiskoj situaciji i priprema sportista!Budimo realni,ovaj put su imali najbolje uslove i sta tu Divac se osudjuje toliko!Ne moze Divac da im udje u glavi !Jedini problem je "Mentalne prirode"!!!

Antares

07.08.2012. 01:39

Pa dobro,turisti iz Londona,pojedinci se prepoznaju osim par izuzetaka,umesto da se borite za sebe i grb vi se prepucavate sa novinarima koji prenose sve što i narod misli i vidi o vašem izletu. Sramota,providno i bedno !

Miro Markovic

07.08.2012. 01:46

Naslov ovog clanka i njegov sadrzaj je porazavajuci za sve nase elitne sportiste i sve one mlade koji se bave ili planiraju da bave sportom. Ovim se ubija sve ono najbolje sto imamo i cime se sve porodice sportista ponose, kao i njihovi drugovi i prijatelji. Lako je ubijati "mrtvog konja", ali tako se ljduski i eticki ne radi, ako osoba koja pise ima bar malo osecanja humanosti i razumevanja za teskoce sa kojima se pravi sportisti susrecu.

djole

07.08.2012. 02:21

Svaka cast za clanak,sve je na mestu.Mi smo kao sportska nacija,a na najvaznijem sportskom dogadjaju i pravom merilu uspeha,Olimpijadi,podbacili nacisto.Nadam se i verujem da ce biti mnogo bolje u Riju :)

Istina

07.08.2012. 02:52

A sto neko ne navede onoliko ,clanova olimpijskog tima koji se ne takmice.Sve sami 'funkcioneri".U pravu su za Brazil i Argentinu,ali to su jedine zemlje koje nisu osetile krizu.Srbija poslala vise takmicara nego sve bivse republike YU zajedno.Zaboravio je Jasnu Sekaric,ili je una u ulozi fotografa,posto se ne odvaja od kamere?.

STrider

07.08.2012. 04:06

Napokon neko da realno sagleda ucinak nasih sportista na olimpijadi i da stanje nazove pravim imenom, bez okolisanja. Svaka cast za Novosti.

Sasa

07.08.2012. 04:12

Da mi imamo standard ko Nemacka i toliko ulazemo u sportiste i oni dodju kuci sa ovakvim rezultatima razumeo bih pisca ovog clanka>posto smo daleko od Nemacke onda samo mogu da pitam,na cemu je doticni?Mi nismo superiorna nacija da svaki nas sportista ima ne znam kakvu prevagu nad ostalima.Koliko para toliko i muzike,konkurencija je velika.Ne zaboravirte da zbog nemara drzave Janic osvaja medalje za Madjarsku.Ne moras osvojiti zlato da reprezetujes zemlju,pogledajte samo sprintera bez nogu iz SA

istina

07.08.2012. 05:01

Ljudi, mi smo bre oduvek bili nerealni, suvise smo gordi i previse se uzdizemo bez realne osnove. Tako je sto se tice svega, ne samo sporta. Mislimo da smo najpametniji, najlepsi, najbolji... nebeski narod. Na prosloj Olimpijadi smo uzeli tri medalje a na ovoj dosad dve, i to u streljastvu. Toliko o nama kao "sportskoj velesili"-kako volimo da sebe nazivamo. Pa jedna Slovenija je na prosloj Olimpijadi uzela 8 medalja.Realnost je da smo mala zemlja u svakom smislu i treba da se spustimo na zemlu

Aco

07.08.2012. 06:32

Sad se malo vracam unazad u vreme izbora Divca na celo OKS-e tada se pricalo da ce to biti prporod u srpskom sportu i sta sad da kazemo sta je bolje uradio Divac od prethodnika Curkovica ? Nista. I bilo ko da se tu postavi bit ce isto jer to smo mi takvog mentaliteta cast izuzecima.

ale

07.08.2012. 07:37

Malo je reci turisi a sto ne bi bili kad seljaci i radnici sve to krvavo placaju kroz razne namete a oni otisli da se malo zezaju.Treba sad narod da ih docekuju sa motkama pa sledeci put nece otici kao turisti vec kao sportisti osvajaci.

Varaždinec

07.08.2012. 07:59

Ne brinite i ne cvilite "komšije", uzet će zato najsportskiji narod u ovom djelu Evrope HRVATSKI više , puno više medalja nego vi ! Imamo već 2 (slovima dva) ZLATA i 1 SREBRO , a bit će još , jer naši rukometaši , vaterpolisti i rukometašice gaze li gaze ! ZDS !

OMG

08.08.2012. 08:05

@Varaždinec - Videli smo kako gaze vase rukometsice :D pregazile same sebe, a da gazite u vaterpolu to znamo, jer da plivate ne znate!

Tod

07.08.2012. 08:03

Sram da vas bude gospodo novinari! Odakle vama pravo da bilo koga osudjujete? Svi koji su se nasli na olimpijskim igrama morali su da se izbore za to i da dostignu neke norme ili prodju kvalifikacije! Isli su o trosku poreskih obveznika? Koliko se para raspe na kojekakve gluposti? O kojim parama vi pricate? Sram vas bilo! Ja sam ponosan na svakog sportistu koji nas je predstavljao na olimpijadi jer su ucesce sami izborili. Hajde da pricamo o tome koliko im drzava daje para kada ne idu na OI.

Dragan

07.08.2012. 08:04

Ovo sam vec napisao u vezi jednog drugog clanka: Utrostruciti premije osvajacima medalja ali istovremeno ukinuti finansiranje priprema, troskova putovanja i boravka na OI. Svako bi trebalo da se sprema i putuje o svom trosku a ako i kada donese medalju u Srbiju, trebalo bi da prilozi racune Ministarstvu za sport radi nadoknade troskova. Onaj ko nema pare, uvek bi mogao da podigne kredit kod poslovne banke po izboru. Ako osvoji medalju, neka drzava bi preuzela na sebe obavezu otplate.

Boris

07.08.2012. 08:21

Ja insistirama da se u Zakon o sportu uvede da se od ovih olimpijskih igara sportom u Srbiji mogu baviti samo olimpijski pobednici, a ovi koji uzmu srebro i bronzu mogu da se bave sportom ali o svom trošku. Ovako više ne može.

Goran

07.08.2012. 08:25

Sećam se reči Vlade Divca pre 4 godine. Kaže počinje "operacija London" i tada sam stvarno bio optimista misleći da će ovo biti naša godina. Nema boljeg čoveka od Divca za motivaciju igrača, ali........šta se desilo ja nemam pojma. Ovo je najgora noćna mora za naš sport ukupno. Bolji su i Hrvati i Slovenci od nas. Ko je odgovoran neka da ostavku pa makar to bio i Vlade Divac.

BSS

07.08.2012. 08:43

Ovom, da ne kazem sramnom spisku pridodao bih i 23- godisnjeg biciklistu Gabora Kasu za koga se i ocekivalo da ce ostvariti ovako los rezultat, ali uprkos tome je bio jedan od dvojice biciklista za koje se selektor odlucio. Javnost u Srbiji je ostala uskracena za informaciju da je Kasa na cilj dosao posle predvidjenog vremena i da nije u plasmanu. OTL, znaci OVER TIME LIMIT.Jasna Sekaric je u poslednjem trenutku i na sraman nacin zauzela mesto kolegi iz rep. koji je izborio ol. normu. Sramota

Jasna

07.08.2012. 08:51

Neznam zasto su svi izgubili, posebno Dokovic nasa nada. Bila sam sigurna da ce doneti zlatnu. Ali on je morao da izgubi od Mareja, bas morao da bi i Marej jednom bio najbolji. Taj gubitak moze lako biti namesten. Oni su im mogli nesto staviti u hranu ili pice da im oslabi koncentracija. Za to je malo dosta. Oni prave neverovatne rezultate a za to mora da imaju nove dopinge. Nismo deca i sami smo se bavili sportom. Treba cuvati vaterpoliste da ne jedu njihovu hranu i od vode. Svasta se radi.

sasasamo sto je jasna osvojila vise medalja nego svi zajedno

07.08.2012. 10:40

@DavroS - jasna osvojila vise medalja nego svi zajedno

tehnicar

07.08.2012. 10:59

@DavroS - Jasna je na olimpijadama osvojila dve srebrne medalje.Ali na ovu OI je otisla kao turista i bez olimpijske norme to svi znamo..

silni

07.08.2012. 09:36

Hrvati osvajaju već drugu zlatnu medalju. Stvarno smo propali. Nije mi jasno šta se događa sa Srbima i Srbijom. Hrvati imaju nacionalni ponos. Oni u klubovima igraju prosečno al za vrstu ginu i pobeđuju. Naš Novak se može sramit. Kako mu je mama Hrvatica trebao bi pokazati dodatnu požrtvovnost za nacionalne nastupe. Njega interesuju samo pare.

zoranfloyd

07.08.2012. 09:36

SMENA-Divac ladno obecao 10 medalja smesno od njega i bezobrazno .Velika blamaza srpskih sportista cast sa izuzecima streljastvo i vaterpolo -ostalo jad i beda.

lovćen

07.08.2012. 09:39

Što bi Đoković ginuo za Srbiju. Igrom slučaja čovjek se našao u Srbiji nakon razlaza. Njegov je otac je Crnogorac a majka Hrvatica i on to osječa.

mijat

07.08.2012. 09:41

Za reprezentaciju Srbije treba da igraju samo oni kojima je to pitanje ponosa. Neki naši sportaši u klubovima gunu za pare a za nacionalnu vrstu dolaze kao na izlet. Đokoviću idi i nastupaj za Crno gori (otac) ili za Hrvatsku (majka) ako ti je milije

Tod

07.08.2012. 09:55

@mijat - Objavljujete ocigledne provokacije hrvata i siptara. "sportasi","...za nacionalnu vrstu", "Crno gori"... Jadni ste.

robin hud

07.08.2012. 09:53

a mene interesuje, sto se nije potpisao doticni novinar? da li je ikad imao veze sa sportom ? da li on zna koliko je napora ulozeno od strane ovih momaka i djevojaka da uopste ucestvuju na OI i da li on zna koliko su oni samo tim ucescem osvjetlali obraz mnogim Srbima ne samo iz Srbije nego sirom svijeta ? ti isti se krijes iz svog "rukopisa" koji bi jedna prosjecna uciteljica ocjenila JEDINICOM, jer ti ni gramatik nije neka dobra strana a tek o PROMASENOJ TEMI da i ne govorim ! STIDI SE BRE !!

stanko

07.08.2012. 10:05

zaduzujemo se jer nemamo za plate a saljemo 115 sportista...realnost od toga je vise od 10 medalja na njih toliko al mi uzesmo 2 i vaterpolisti 3..nzm mozda nesto urade tekvando spanovicka i dudas..svi znamo ko koliko moze i greota je da prave sportiste stavljamo u isti kos sa njima...to bih postavio ovako neka svi sebi plate put do OI a ko udje u finale da mu se refundira..ko osvoji medalju nacionalna penzija itd..U POZITIVNA IZNENADJENJA niste ubrojali velju stjepanovica sa 19 godina sesti..

Milmar

07.08.2012. 10:05

Ne može se uvek osvojiti medalja ... al' se uvek može boriti za što bolji rezultat! A Biljana Topić pred OI napljuva sve za navodne propuste u sportu, kao da nam sve drugo u životu blistavo, a onda kad joj suprug ispuni normu predomisli se i ode na turističko putovanje u London!

Aleks

07.08.2012. 10:15

Vecina filozofa sto pametuje na lijenim guzi..... iza kompjuterskih ekrana ne zna sta znaci istrcati 50 metara. Otkud vam ideja da sportasi nisu dali sve od sebe? U sportu mnoge stvari imaju uticaj na rezultate, to najbolje znaju vrhunski sportisti. Vase je da podrzite olimpijce ne samo kada donose medalje kuci nego upravo kada im to ne polazi za rukom. U sportu treba znati ne samo dobijati nego i gubiti. Ne ponasajte se kao razmazena djeca

вук

07.08.2012. 10:40

@Aleks - Mani se, 'jarane', te jeftine kafanske demagogije. Vrhunski sportisti predstavljaju elitu jedne nacije. Onaj ko to ne može da iznese na leđima ili 'da istrči 50 metara' neka lepo i sam smesti guzicu iza kompjuterskog ekrana, a ne da se o državnom trošku trti i blamira na najvećoj planetarnoj sportskoj smotri.

sportisti su krivi, pa da

07.08.2012. 10:15

Smeta vam što stotinak sportista ide na igre o trošku poreskih obveznika a ne smeta vam što isto toliko kojekakvih "funkcionera" sedi u Londonu pune dve nedelje i ne radi ništa. Pardon, promoviše zemlju, da, da.

postar

07.08.2012. 10:28

Niko od vas nije primetio da su ucesce oni svojim rezultatima (kvalifikacije) izborili, a koliko je drzava ulozila u njih, toliko su i rezultati realni.Niko nije pogledao objektivno na ovakav rasplet, samo ostrascenost, samo smo "mi" pravi Srbi, uzmite vi malo sportsku opremu u ruke i na noge, pa vi pokusajte isto... Bilo je tu i propusta, ali kod nas uvek se prolazilo preko veze, pa su zbog toga i uvedene kvalifikacije. Boze dragi, nismo mi niucemu najbolji da moramo to i biti..

iVANA

07.08.2012. 10:30

Napred Nole, onoliko koliko možeš i koliko ti želiš! Nikom ništa ne duguješ, a ovi što se kače, to im je jedina prilika da se bez lica oglase i potroše neku reč.Ljubim te.

IVAN

07.08.2012. 12:26

@iVANA - Ivana komentar ti je na mestu....potpuno si u pravu !!!Ljudi daju koliko mogu, a na kraju krajeva to je samo sport....i da su doneli ko zna kakve medalj nama i tada nebi bili ni malo bolje....obicni licemeri....kad pobede onda hvale sportiste...cim se izgubi ....e onda su najveca g...a. Katastrofa

milan

07.08.2012. 10:33

Sramno pisanje,kakav ste to novinar? Kad vas novinare kritikuju zbog pisanja budalaština vi se pozivate na slobodu stampe, a za sportiste nema opravdanja? Jeli malo biti četvrti pa čak i petstoti na svetu u bilo čemu? Što ne kritikuješ one koji se nisu ni plasirali na olimpijadu, a troše mnogo više novca iz državne kase nego ovi svi zajedno! Sramota je što i ti trošiš nečiji novac za ovakvo ljaganje poštenih ljudi!

вук

07.08.2012. 10:33

Možda je razlog neuspeha taj što nisu dovoljno mantrali o 'evropi-koja-nema-alternativu'. U zemlji Stradiji se, od strane NVO-agitpropa i dosmanlijskih politkoma, sistematski radi na obesmišljavanju nacionalnog dostojanstva, a priprosti i zatucani idolopoklonici unijice prostački se sprdaju sa patriotizmom. Rezultate vidimo i na sportskom planu.

Mile

07.08.2012. 10:44

@вук - Ti si retko vidjen tupan, bolestan u glavu po svim temama i komentarima,,!!Resicemo se nervoze i tvoga pametovanja,, ako se prestanes javljati,? ;-))

Strahinja

07.08.2012. 10:41

Uz svo postovanje prema Gosp. novinaru,uglavnom se ne slazem sa doticnim.Kao i u zivotu tako i u sportu,semnjuju se usesi i neuspesi,jedan deo nasih sportista je ocigledno psiholoski pao bas upravo zbog novinara i njihovih tekstova kojima su dizali tenzije i ocekivanja od sportista a samim tim i pritisak na iste u pogledu plasmana na OI. Sve i jedan sportista je zasluzio odlazak tamo,svi su prosli norme i niko od nas ,pa ni novinari nije zeleo vise da se postigne uspeh od samih sportista !

djordje

07.08.2012. 11:08

@Strahinja - Strahinja upravu si to sto se tice novinara da podizu tenziju, ali odbojkasice dva seta u pet meceva da osvoje a odnos prema igri i selektoru prica za sebe. Pogledaj samo igru rukometasa i izjave posle utakmica, a koje su izjave bile pre igara samo ko malo bolje poznaje rukomet nije se boljem ni nadao jer rezultat iz Beograda nije realan.Odbojkasi katastrofa onakva igra protiv Nemacke je blago reci neprofesijonalna.Djokovic je barem zeleo i dao maksimum to se njemu nemoze osporiti, a Topic uzas.

Iz nemacke

07.08.2012. 10:44

Tekst je super! Prvi put da pisu ono sto narod misli. Rezultati su izuzetno losi.Niko ne optuzuje noleta, cavica ili bekrica. Tu se videlo truda. Rad Divaca ili ministarstvo sporta je jednostavno katastrofalno! Vec decenije mi samo 3-5 medalije dobijamo. Pogledajte madjarsku ili malu sloveniju.

Istina

07.08.2012. 10:46

Absolutno se slazem sta sam ovde citao! It is like it is!!! A sto se tice Noleta on je nazalost isti fenomen kao sto je Ana ...

Edit

07.08.2012. 10:59

Bravo za tekst,objektivan a mogli ste uz to pomenuti i olimpijsko rukovodstvo jer je tek tu bilo turista!

Emonac

07.08.2012. 11:09

ODLIČAN ČLANAK!U određenim sportovima možeš da budeš prosečan i da sa time uzmeš olimpijsku normu. U sportu se radi stihijski uzdajući se u neki naš ''izmišljeni'' inat. Trenera koji ne uspe pripremiti sportistu tako da pokaže najviše na olimpijadi treba poslati na drugo radno mesto. Najžalosnije od svega je da nekim sportistima ne znači mnogo grb koji nose na srcu, pa se na pola utakmice predaju. Izgubi sa 20 razlike ali ''izgini'' na terenu!

DRAGAN

07.08.2012. 11:17

Pa slagali se vi sa novinarom ili ne, ovo su činjenice! Od samog početka sam javno iznosio stavove koje je ovaj novinar samo uobličio u ceo članak i nemam šta da dodam, moj stav je jasan! Ne vredi polemisati sa "navijačima", jer oni ne shvataju da reprezentativci to i jesu, jer reprezentuju zemlju. Svaki reprezentativac mora da "umire na terenu" za rodnu grudu ili ne sme ni da se pojavljuje na olimpijadi! I to je sve! Nema izgovora! Kazniti sve "turiste"!

Kiki

07.08.2012. 11:18

Mene su osim naših sportista više razočarali organizatori Englezi. Drugovi mi javljaju iz Londona da se prema Srbima ponašalu bez malo poštovanja. Šalju ih na provere i česti nestignu na početak takmičenja zbog šikaniranja. Svrstani smo u grupu visoko rizičnih za organizaciju OI. Šta radi naš ambasador u UK.

danijela

07.08.2012. 11:34

Predpostavljam da je pisac teksta vrhunski novinar sa pulicerovom nagradom ili bar sa nekom olimpijskom medaljom....Inače odakle vam pravo da nekog blatite ako nemate ličnih uspeha?Ko ste šta ste, da li imate kredibilitet da ovako pišete?Najlakše je nekog blatiti dajte da vidimo ko ste vi ?

BILJANA

07.08.2012. 13:44

@danijela - Znam istina boli i meni je jako zao sto je takav tekst ali je istinit, nista ljudi nisu slagali.Sve je onako kako je napisano.Zao mi je.

MikiHealt

07.08.2012. 21:02

@danijela - Pa postoje i drugi načini da se napiše sličan tekst, ali da se krivi ova država koja nikakve uslove niti podršku u bilo kom smislu nije pružila našim sportistima,niko se ne pita gde plivaju naši plivači,da li vaterpolisti imaju para da odu na takmičenja, da li Topić ima uslova za trening(a nema ni stručnjače verovali ili ne, ni šipku) ali svi očekujemo od njih vrhunske rezultate!S kojim pravom ovaj novinar koji se krije iza inicijale kudi naše sportiste???

bravar

07.08.2012. 11:43

Treba napraviti strategiju za razvoj sporta,pocev od osn.skola!Nemamo ucesnika u gimnastici Bog zna otkad,a to je bazicni sport.Doziveli smo da nam kosarkasi NE UCESTVUJU na OI. E to je blamaza!Dobrom organizacijom i upornim radom,trebalo bi da ucestvujemo u skoro svim ekipnim sportovima u obe konkurencije,i bar 2/3 pojedinacnih,pa bi tada i mogli da osvajamo 10 i vise medalja na OI . Zenska kosarka i rukomet su nam na niskim granama.Da podsetim,Slovenci i Hrvati su u atletici uzeli medalje!?

nemanja

07.08.2012. 11:55

ma da dok pobedjuju valjaju kad gube najgorisu?! pa stidite se svi a pogotovu vi novinari koji se usudjujete da nekog drugog ocenjujete Zivela Srbija i svi koji se bore za nju!

Stojsa

07.08.2012. 14:02

@nemanja - Nemanja,procitaj pazljivo jos jednom tekst,pa posle sam proceni svoj komentar.Pa posle vidi sam koliko si u pravu.Znaci minus si dobio sto nisi procitao tekst uopse,vec samo naslov.

sanja

07.08.2012. 11:56

Neka sve bude ovako kako novinar kaze, ali ne smemo zanemariti dve cinjenice i to : 1. nasi sportisti imaju jako los tretman u Londonu, 2. u kakvim uslovima treniraju u odnosu na druge ucesnike Olimpijade, dobro je da imamo makar i jednu medalju !

Momcilo

07.08.2012. 12:04

Nisu krivi sportisti to jest "turisti",kriv je Predsednik OK Srbije sto se novac baca na nista na neopripremljene i skromne sportiste....Znate li koliko je ljudi putovalo u London pored sportista kao navijaci,funkcioneri,pitam se cega??Seta se i cuvena Bozana,ne mislim na mecku,ronilac,gnjurac ili ne znam sta i jos cela bulumenta a mi to placamo....Ipak ucinak je katastrofa dragi Sportisti...

nemanja

07.08.2012. 12:13

bravo sanpioni nasi ponosni smo na vas a to sto novinari daju sebi za pravo da pricaju onecijem ucinku to je vec njihova sramota

Orao

07.08.2012. 13:02

Svi su bili kao porodica Topic! Svaka cast izuzecima koji su se borili, isli do granica svojih limita. Sramno, zaista sramno.

Ripanjac

07.08.2012. 14:58

@Orao - Orle nisi u pravu Biljana Topić je postigla uspeh u Londonu jer je uspela da skoči i ostvari bar neki rezultat. U odnosu na Peking gde je tri puta prestupila to je uspeh!

Milovan

07.08.2012. 13:40

U uspjehu i pobjedi smo pretjerano euforicni a u porazu i nespjehu pretjeranokriticni, umjesto da smo realniji i cvrsce na zemlji. Nije bas tako crno, i sa ovakvim rezultatima bicemo bolji od Indije, Indonezije, Turske i Egipta koji imaju 10 puta vise stanovnika.

Sloba

07.08.2012. 13:41

Sad bar shvatamo koliko smo "mali".....ali to neki nece nikad razumeti.Valjda nam je u krvi da imamo prevelika ocekivanja ...posto po nekad nasi sportisti dostignu '' nemoguce ''...Na olimpijadu svi dolaze najspremniji i u olimpiskoj godini svi formu tempiraju za taj period...Mi smo se u nekim sportovima preracunali....

UOblacimaVisokeSuPete

07.08.2012. 14:15

shvatam ja da je to igra, ali neka shvate i oni da je to neko platio da oni tamo odu... onaj Kinez place zbog srebrne medalje, a nasi se zale kako "im ni sapun nije obezbedjen"... Kako god, katastrofalno su prosli, svaka cast ovim ljudima koji su osvojili medalje, zasluzili su, a ostalu kompaniju pozdraviti i nikada vise ih ne gledati na OI!

ШОНЕ

07.08.2012. 14:44

Селекција наших спортиста за ОИ је била:"Еј ако немаш шта да радиш хајде на ОИ"! Да је реда и правде Дивац дај оставку!!!

toma grobar

07.08.2012. 14:50

Hvala Bogu da je konačno jedan novinar u ovoj zemlji nazvao stvari pravim imenom. Naše sportiste neretko kujemo u zvezde, mada mislim da u tom kovanju najveću prašinu upravo dižu novinari i komentatori. Od prosečnih sportista prave utra heroje i svetska čuda, a oni su samo naši srbi sa ugradjenim samodestruktivnim genom, da dok ide ide čim malo zaškripi odma kolaps. Nemci igraju do poslednje sekunde svoju utakmicu a mi smo gotovo uvek onako nekako u prolazu.

slavoljub

07.08.2012. 14:55

Dok se neko posebno ne pocne da bavi hemijom u sportu mi necemo da osvojimo vise medalja od ovoga. Olimpijske norme postizu tako sto uzimaju stimulativna sredstva pa skoce 228 cm. recimo. Ali na olimpijskim igrama znaju da ce biti uhvaceni i onda ne mogu ni 216 da preskoce. Potrebno je oformiti strucni tim koji se razume u hemiju u sportu i da radi na tome ozbiljno. Sport je odavno vise od igre. Seljackim pristupom nista se ne moze uraditi.

realan

07.08.2012. 14:55

Pa i druge zemlje su otišle na olimpijadu sa istim ciljem, da pruže najviše što mogu i da osvajaju medalje, i oni se bore za to isto za šta i Srbija i njeni sportisti. Ali ne može svaka zemlja i u svakom sportu da osvoji medalju, ništa tragično, jednostavno je tako.

Branko

07.08.2012. 15:25

Bas me zanima da li ce porodica Topic ici na OI 2016 u Rio de Janeiro? Imaju sve preduslove da idu - nemaju bas dobre rezultate iza sebe ali to nije odlucujuce.

sajber MIleva

07.08.2012. 15:56

Ko se seća Edija Edvardsa engleskog skijaškog skakača? Taj nikad anije repskočio 40 metara i bio je atrakcija. zaradio ej silne milione, mnogo više nego pravi takmičari.Izgelda da mi u svakom sportu imamo ponekog Edija. Topić je bio evropski prvak pre tačno 22 godine!Pa ko je normalan mogao očekivati da sada nešto postigne?

leon

07.08.2012. 17:47

Ja nemislim da je Novak razočarao izgubio je od tenisera koji je na kraju uzeo zlato . Razočarali su Topići Najdanoska Mirosavljev i još neki, u stvari oni nisu ni razočarali jer oni nisu smeli ni biti među putnicima ,za njih smo znali da ništa neće osvojiti .Ko je razočarao? RAZOČARALI SU RUKOMETAŠI , ODBOJKAŠI I JOŠ NEKI. Na kraju bih čestitao strelcima i unapred čestitke vaterpolistima....

Lara

07.08.2012. 21:52

Samo neko ko se nikada nije bavio sportom moze da napise tako nesto i da ostavi komentar u slicnom stilu. U sportu je sve moguce, pobediti boljeg i izgibiti od losijeg. Iako nisu opravdali nasa ocekivanja, ne treba posipati drvljle i kamenje po njima.

Snaga

08.08.2012. 00:09

Drzava treba da ulozi u amaterski sport mnogo.mnogo vise sredstava da zabatali komercijalne fudbalske klubove koji ispadaju u prvom kolu i da planski ulaze u amaterski sport i da to podstice a najvise atletiku,plivanje i streljastvo koje nam ide od ruke,i da treba da ide samo ko je spremana evo DIVAC je najavio ukidanje B norme sto je dobro mislim da je to trebalo i ranije uraditi.I omoguciti momcima i devojkama poput Bekrica,Kolasinca,Spanovicke uslove za rad i trening.

HitmanSRB

08.08.2012. 08:39

Naši sportisti tempiraju formu za klubove, svetske kupove itd. dok svi ostali se spremaju samo za OI. Na OI nije bitno učestvovati, nego pobediti, a ako se ipak ne može pobediti, onda se ne treba obrukati. Nema veze, biće još igara i takmičenja. Ipak, za mene su najveće razočarenje odbojkaši i Jasna Šekarić. Njih sam jedine gledao kao sigurne medalje.

AcaL

08.08.2012. 10:24

A da nismo,možda,malčice prekritični? Gledam poslednjih par dana kako puk reži na naše velike sportske legende,a godinama smo se inspirisali njihovim uspjesima..Za vrhunski sport treba mnogo ulaganja i siguran sam da je Srbija kao zemlja sa gomilom problema dosta stvari prepustila samo entuzijazmu tih ljudi..Treba uvidjeti greške,promjeniti neke ljude,spremati se za dalje..I hvala im što su bili naši!