Grgić: Oteli su mi sve snove!

N. Iljukić

30. 05. 2012. u 21:01

Normu sam ispunio u junu 2011, i od tada svu energiju usmerio ka Londonu, kaže strelac, šokirani zbog odluke da umesto njega na OI ide Jasna Šekarić

STRELCI Srbije putuju u London 20. jula, ali u sastavu koji je od srede i zvanično izmenjen. Umesto Dimitrija Grgića (28), koji se takmiči u disciplini pištolj, u britansku prestonicu putuje Jasna Šekarić (47).

U objašnjenju Streljačkog saveza Srbije stoji da je vršilac dužnosti selektora Goran Maksimović predložio Upravnom odboru, kojem je predsedavao Obrad Stevanović, da u timu bude osam strelaca, među kojima i Jasna Šekarić.

Vest je Dimitrija Grgića zatekla mnogo pre nego što je srpska javnost za nju saznala iz medija. Talentovanog strelca smo zatekli u porodičnom domu u Beogradu, odakle je za „Novosti“ objasnio iznenadne razloge ove odluke SSS.

SRPSKI STRELCI NA OI SRBIJU će na OI u Londonu predstavljati osam strelaca: Andrea Arsović, Ivana Maksimović (MK i vazdušna puška), Nemanja Mirosavljev (vazdušna, MK puška trostav i MK puška 60 metaka ležeći stav), Zorana Arunović (MK i vazdušni pištolj), Bobana Veličković (vazdušni pištolj), Jasna Šekarić (MK pištolj), Damir Mikec i Andrija Zlatić (MK i vazdušni pištolj). Selektor je Goran Maksimović, trener za pušku je Mirjana Maksimović, a za pištolj Jelena Arunović.

- Ja sam normu ispunio prošle godine u junu, osmim mestom na Svetskom kupu u Južnoj Koreji. Moram da priznam da se od tog trenutka spremam za nastup na svojim prvim Olimpijskim igrama i svu energiju sam usmerio ka Londonu. Odluku selektora i Upravnog odbora zaista ne bih detaljnije komentarisao. Moje je da nastavim pripreme da bih što bolje dočekao sledeću sezonu - rekao je Grgić, uz neodoljiv osećaj da je, najblaže rečeno, šokiran ovom odlukom.

Zanimljivo je da je Dimitrije lošu vest čuo proteklog vikenda na takmičenju u Minhenu, gde se takmičio sa kolegama iz reprezentacije.

- Selektor Maksimović mi je odluku saopštio u petak uveče u 21.00, na uobičajenom sastanku sa reprezentativcima, na kojem se priča o čisto tehničkim detaljima pre izlaska na strelište i pripreme za pucanje. O tome kakve sam rezultate imao na strelištu u subotu ujutro u pola devet, možda je bolje i da ne pričam - otkriva Grgić kako jedna ovako krupna stvar može da poremeti strelca.

Streljački savez Srbije je u svom „diplomatskom“ saopštenju potvrdio da u ovom detalju ništa nije sporno, jer je navedeno da je „olimpijska viza vlasništvo SSS i Olimpijskog komiteta Srbije i da je odlučeno da se jedna zameni i da umesto Grgića u London putuje Jasna Šekarić“.

Streljački savez je za ovu odluku dobio podršku OKS, ali i saglasnost generalnog sekretara Svetske streljačke federacije (ISSF) Volfganga Šrajbera, pa je sreda iskorišćena kao poslednji termin da se u sedište MOK i ove federacije pošalje konačan spisak srpskih strelaca za OI u Londonu.

Jasni Šekarić, koja se u minulom ciklusu nije izborila za olimpijsku vizu, ovo će biti sedmi nastup na najvećoj svetskoj sportskoj smotri, čime je postala rekorder među našim olimpijcima. Njoj uz rame je samo atletičar Dragutin Topić, koji putuje na šeste Igre. Jasna je bila učesnik OI u Seulu 1988. (zlato i bronza), Barseloni 1992. (srebro), Atlanti 1996. (4. mesto), Sidneju 2000. (srebro), Atini 2004. (srebro) i Pekingu 2008. (6. mesto) u disciplinama vazdušni pištolj i MK šištolj.

MOTIV VIŠE

ODLUKA koja bi verovatno neprijatno iznenadila bilo kog sportistu u svetu (dobro znaju naši košarkaši kako izgleda dan pred put kada Duda Ivković skraćuje spisak), uticala je i na Dimitrija Grgića, koji je pravi naslednik oca Mitje, koji mu je i lični trener. Zanimljivo je da se i mlađa sestra Jasmina jedno vreme bavila streljaštvom.

- Pucam od svoje desete godine, a sa 13. sam počeo da se takmičim. Zaista sam ponosan na svoje rezultate, a ostaje mi samo da posle svega pronađem motiv i nastavim da se takmičim - kaže Grgić.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (92)

Jovana

30.05.2012. 21:58

@miki - Mozda bi ih i osvojio da mu daju priliku za to.Mene je iznenadilo sto je Jasna prihvatila ovu glupu odluku.Cuj vlasnik norme savez,pa sto savez nije pucao

Rale

31.05.2012. 00:24

@miki - Jovana pobogu... Raspitaj se prvo. Vlasnik norme je NOC iliti National Olympic Committee. To znaci da OKS rapsoredjuje kvotu. U streljastvu samo dve osobe mogu da nastupe po disciplini. U obe discipline su Zlatic i Mikec superirorni u odnosu na Grgica. Ne moze da im parira. On nije prosao kvalifikacije u Srbiji. Da se kvota ne bi protracila, jer on svakako ne moze na OI, samo se preusmerila. I sto napadate Jasnu, nije ona rekla dajte meni, dajte meni. Odluka je Saveza, a OKS kaze DA ili NE.

milos

30.05.2012. 21:13

sramota! Isto su hteli da urade i Bobani Velickovic ali zbog osvojene medelje na EP nisu mogli. Moraju ugurati Jasnu u avion za London. Sramota! Decko je zasluzio sansu da prvi put ucestvuje na igrama i ruzno je da se na ovakav nacin. Neka se zapita Jasna kako bi se osecala da su njoj to uradili u Seulu 1988.

Seul 88

30.05.2012. 23:13

@milos - U Seulu 1988 je iz reprezentacije izostavljen Dzeko Sacir koji je osvojio kvotu 1986 na SP osvajanjem 5 mesta. Do Seula je pao rezultatski i 2 meseca pre OI je zamenjen Goranom Maksimovicem, jer je Goran poslednjih godinu dana bio neuporedivo bolji. I sta se desilo, Gran je osvojio zlato. To je sport, i u redu je da Grgic nije u timu jer je neuporedivo slabiji od Mikeca i Zlatica. Bolje da smo mi iskoristili njegovu kvotu nego ISSF da je dodeli nekoj drugoj zemlji. Niste bas upuceni...

stvarno

30.05.2012. 21:26

Sramota za srpski streljacki savez,koliko god Jasna osvojila medalja i medalja ,ovaj decko ima apsolutno pravo nastupa na OI,u tekstu je objasnjeno sve!

neša car

30.05.2012. 21:29

Ne znam koliko je savet dobar, ali svojevremeno se čuveni austrijski skijaš Mark Đirardeli takmičio za Luksemburg i osvajao je medalje na zimskim olimpijadama i svetskim prvenstvima. U Austriji nije imao razumevanja. Danas to nije neobično. Kinezi se takmiče u stonom tenisu za razne države, Rusi se takmiče u atletici za države iz bivšeg SSSR.... Ako imaš talenat, unovči ga što pre. Onda nećeš imati za čim da žališ.

leon

30.05.2012. 21:34

nemaju oni ni sramote ni dostojanstva,-- izdrži dečko doći će i naredne igre posle londona, imaj strpljenja , to je na žalost jedino što ti je ostalo..

biki

30.05.2012. 21:41

bruka,stoji da je Jasna osvojila grdne medalje ali svejedno,njeno je vreme proslo,a Grgic je ispunio uslov,sto je najvaznije ,iskreno mislim da je tu i Sekaricka morala da reaguje ,da shvati da na mladjima svet ostaje i da svacije vreme prolazi pa i njeno...

Miki

01.06.2012. 15:42

@biki - Biki, Jasna i da odustane od OI, Grgic ne moze da ide. Morao bi da odustane zlatic ili Mikec a ne jasna, kako vam to nije jasno. Mozda Nole odustane pa posalju Marka...

Zmaj

30.05.2012. 21:58

Predlazem ovom mladom talentovanom decku da uradi isto sto je uradila i "nasa" najpoznatija veslacica Natasa Janjic (http://sport.blic.rs/Ostali-sportovi/Sportovi-na-vodi/190089/Natasa-Janjic-sportistkinja-godine-u-Madjarskoj)idi decko negde gde ce te priznati kao stvarno talentovanog sportistu, gde ce taj tvoj talenat ceniti onako kako dolikuje i kako zasluzujes!Vladi Divcu mogu samo da kazem da treba da se stidi sto je dozvolio ovako nesto, a Jasni Sekaric da se lepo penzionise!

zitoradja

30.05.2012. 22:05

sta reci.,.,koju poruku poslati decku koji je tek poceo da sanja svoj san.,.,.moja licna poruka je .,.,.kupi stvari i idi negde gde ce te ljudi ceniti i gde ces moci da se takmicis i napredujes.,.a mi ce mo sa jasnom u nove pobede,.,.,.,., Bez ikakvog omalovazavanja njenih dosadasnjih rezultata mislim da je vec proslo vreme za penziju.,.,.,,.,.

nn

30.05.2012. 23:21

@zitoradja - Da sam ja nesto na mestu ovog decka nikad se vise ne bi takmicio za Srbiju.

Одговор

30.05.2012. 22:09

Па да, тако се код нас ради. Сруши снове једном младом човеку, а кад осваја медаље и презентује земљу, тада је добар. Случајно познајем његовог оца и имам све речи хвале!

Bole

30.05.2012. 22:11

Da se ja pitam, svako bi mogao da putuje na Olimpijadu ali iskljucivo o svom trosku. Onaj ko nema pare, mogao bi da uzme hipotekarni kredit kod poslovne banke. Medjutim, svako ko bi se vratio sa Olimpijade sa medaljom, imao bi pravo na nadoknadu svih troskova kredita, puta, boravka i priprema kao i na adekvatnu novcanu nagradu (zavisno od toga koja je medalja u pitanju i koliko ih je osvojio). Ostali ne bi imali pravo ni na kakvu nadoknadu. Ekonomiski kazu: "there is no free lunch" ...

Cane

30.05.2012. 22:50

@Bole - Slazem se! Dosta je ova zemlja placala boravak na OI onima koji su nisu bili ni medju prvih 10 u svojim sportovima odnosno disciplinama. Za one koji se bave sportom zbog zadovoljstva neka to rade na Beogradskom maratonu, u Kosutnjaku ili Adi Ciganliji umesto sto izigravaju plejboje u Olimpijskom selu.

ana

30.05.2012. 22:29

Verujem da je Jasna imala osvojenu kvotu, dečko bi išao u London. Nikada se nije desilo u streljaštvu da neko ko ima kvotu ne ide na OI. Sramota za Olimpijski komitet što je uopšte doveo u pitanje ovako nešto i podržao oduzimanje kvote, u zadnji čas, dečku kojem bi ovo bile prve igre. Zarad čega? Zato što se Jasni ide?! Jel sada možemo svi da očekujemo da će svi mladi sportisti osvajati kvote veteranima, zato što se njima ide??

Bole 2

30.05.2012. 23:05

@ana - Radi se tome da imamo tri takmicara sa ispunjenjim kvotama, Mikec, Zlatic i Grgic u muskoj konkurenciji. Prema pravilima ISSF u jednoj disciplini mogu da nastupe samo dvojica. Oni nastupaju u dve discipline, vazdusni pistolj i MK pistolj. U obe discipline Zlatic i Mikec su svetska klasa i Grgic ne moze da nastupi umesto nekoga od njih. Njegovu kvotu Savez legitimno koristi za sledeceg naseg najboljeg, a to je Jasna ali u konkurenciji zena. To rade sve zemlje Sveta, salju najbolje...

neko iz senke...

30.05.2012. 23:24

@ana - nije prvi put u srpskom streljastvu da na olimpijske igre ne ode onaj koji je uzeo kvotu....

kinsi

30.05.2012. 22:40

iskreno ovo je velika greska... jasna ima medalju sa olimpijade.... treba pustiti mladje od nje... nju u penziju....

Bane

30.05.2012. 22:50

Bruka i sramota. Da ima obraz, gospodja Jasna Sekaric bi se zahvalila prijateljima iz saveza i prepustila mesto u timu onom ko je to zasluzio, a uz to i 20 godina mladji. Uostalom, kakav je to sport kad imate aktivne takmicare od 47 godina?

Bane

30.05.2012. 22:52

Sramota,Jasna ako je pravi sportista a nesumljam da jeste nebih trebala ovo da prihvati

Nikola

31.05.2012. 05:43

@Bane - Samo ti ne sumLJaj da Jasna ne biH ... Kada bi znao koliko si nepismen, nikada ne bi ostavljao komentare. Jasno je šta si hteo da kažeš, slažem se da si u pravu... Ali pišeš kao da si Azerbejdžanac.

Daki1970

30.05.2012. 22:54

Jedini razlog, mislim da je Jasna odlucila u penziju ali mozda kazem Mozda ode u penziju sa nekom medaljom sa ovog svetskog prvenstva, a ovi u upravi kao hajde pozaljimo nju nema smila. Alo svet na mladjima ostaje pa sta i da Grgic nista ne osvoji ostvaricemu se san, sazret ce kao sportista, ej kad bi "vi" znali sta je to san......Tuzno i zalosno....

rile

30.05.2012. 23:04

Sramota!!!Jasna Sekaric ako je imalo pravedna ne bi smela da oduzima san jednom mladom sportisti,bruka je njena ako ode na oi.Sramota i za Oks na celu sa Divcem koji odobravanjem ovog pokazuje da je isti kao i ostali.dao ti bog da postanes sampion svetske klase, a ti ih zezni pa nastupaj za neku drugu zemlju a i to se obicno tako i desi.Zgrozen sam!

Steta

31.05.2012. 04:09

@rile - Steta sto Republika Srpska nema reprezentaciju. Mogao bi tamo da nikoga ne naljuti...

boco

30.05.2012. 23:13

Neka oslobode Jasni Sekaric mesto i za olimpijadu 2016. godine. Postujem njene uspehe i rezultate. Cenio sam je kao covekaali od sada vise ne. Sram je bilo.A Dimitiju zelim sve najbolje u buducoj karijeri pod bilo kojom astavom da nastupa.

Dado

30.05.2012. 23:27

Javnost je neobavestena. Grgic nije uspeo da izbori mesto medju dvojicom takmicar koliko moze da nastupi na OI u njegovim disciplinama, jer su Zlatic i Mikec daleko bolji, svetske klase i kandidati za medalje. Savez je iskoristio legitimno pravo da do 31 maja zameni Grgicevu ili da je ISSF dodeli nekoj drugoj zemlji. Jasna je trenutno nasa najbolja bez kvote i to je pravi potez. Nekorektno je blatiti Jasnu, OKS i Savez, uradjeno je najbolje sto je bilo moguce, a Grgic mora biti mnogo bolji...

kerber52

31.05.2012. 01:18

@Dado - sta pricas bre, ko moze da ogranici broj takmicara u nekim disciplinama ako su oni dobili vizu za oi, ameri imaju po 10 takmicara u svakoj disciplini i nikom nista...

Ako je tako

31.05.2012. 08:24

@Dado - Ako je tako sto ne izadju u javnost SA TAKVIM obavestenjem! U suprotnom stvoricu istu sliku kao i svi ljudi koji su komentarisali iznad vas. U svakom slucaju steta sto ne ide, bilo bi to veliko iskustvo i podstrek!

makisa

31.05.2012. 10:18

@Dado - Dado, sta bi ti radio da ti tako nesto priredi? Verovatno isto sto i ovaj decko, Jasna vec 100 godina ide na OI pa zasto sad neko mlad ne bi isao da nas predstavlja! Mislim da je svaki dalji komentar isuvisan, zato nam sve i ide ovako u nasoj zemlji, jer nemaju privilegiju oni koji su mladi i vredni nego samo preko veze, e da!!!

Dado

01.06.2012. 15:31

@Dado - Na zalost gospodine Kerber52 nemate pojma a pisete svasta. U streljastvu nemoze deset amera moze samo dva i dva srbina i sve po dva. Velike zemlje vracaju po vise kvota nego sto ih mi imamo jer ne mogu da ih iskoriste. Jedina sigurna kineskinja puskom za OI je DU LI koja vec ima dva zlata i nema olimpijsku kvotu a ostale 4 se bore za jedno ili dva mesta a dve kvote vracaju. Malo se raspitajte da ne lupate ubuduce i vredjate najtrofejniji srpski sport i legende. Najbolji treba da idu...

Dado

01.06.2012. 15:39

@Dado - Makisa, Jasna nema veze sa ovim jer nisu u istoj konkurenciji. Grgic moze na OI samo ako se Zlatic ili Mikec razbole. Kvotu smo iskoristili da pojacamo zenski tim jer objektivno Bobana MK pistoljem moze da bude i poslednja. Bolje joj je da se mirno priprema tamo gde je klasa, vazdusnim pistoljem, a na MK Jasna ima lepe sanse. Gledajte to sa sportske i pravne strane. Grga je ljut zato sto ima slabe rezultate, kvota nije nikome garancija...I druge zemlje daju amo ko je najbolji a ne ko je osvojio

neutralan

31.05.2012. 00:00

Ovo moze samo kod nas.Imala je vremena da izbori vizu,ako nije izborila,nijee ni zasluzila da ide.Decko je posteno izborio mesto na OI.Nije ni jasna nikome ustupala da ide umesto nje,

ivan

31.05.2012. 00:19

Jasna, tebe i ove iz saveza neka je sram. Da li si ti dozivotni ucesnik OI bez obzira na rezultate. Bruka

Bumerang

31.05.2012. 01:24

Dobro jasno mi je da se odluka moze izmeniti,ali Jasna Sekularac mi je NEjasna!!!Pa gospodjo sekularac zasto sebi dozvoljavate luksuz da u trenutku kada postajete legenda vi odlucite da decko koji je vredno radio za normu ispadne iz tima,to vam ne treba.Ili ste odlucili da odete samo turisticki po 312 mesto na olimpijadi?

Vibor

31.05.2012. 01:30

Jasna, od tebe bi bilo casno i sportski da odbijes da ides na OI umesto Grgica ako vec nisi zasluzila. Sve ostalo je .... To i sama znas sa svojih 47 godina.

godinama ista prica

31.05.2012. 01:53

nekoliko pikanterija oko Jasne Sekaric,njenih nastupa na takmicenjima,zbog koga,zasto bas ona mora da ucestvuje, i kako do rezultata,mogu vam ispricati mnogi nasi ucesnici predhodnih OI.......

strelac,cak ni u horoskopu

31.05.2012. 02:50

Samo se mi srbi lozimo na ove nebitne sportove...mi smo sila u ovome...zato sto druge ne interesuje ovaj sport...shvatite...ali ruku na srce...ovo je nekorektno od strane selektora a ne Jasne...ko je on da uskracuje san jednom coveku koji se 15 god bavi ovim sportom i ne dozivi da ode na Olimpijadu...sramota...Hvala Jasni Sekaric na svim medaljama...ali kao sto kaze Pavle Vujisic:propisi su propisi...imas normu-ides,nemas normu-sedis kuci i gledas Olimpijadu na tv...

kristijan

31.05.2012. 07:42

neka decko sedi kuci a baba neka puca 100 godina. dajte sansu mladjima, ona je bola na toliko olimpijada, dosta joj je...

aca

31.05.2012. 07:50

Pa ovo je monstruozan potez selektora SSS sramno i ne dopustivo ovo je kriminal ovo je korupcija u sportu ako su pametni ostali reprezentativci pa da bojkotuju odlazak na olipijske igre jer sutra moze njima da se desi isto a gospodja Sekaric ako nije ostvarila plasman na O.I.trebala bi da sama odustane od sramnog poziva selektora i da pusti decka koji je to zasluzio jer moze sin da joj bude po godinama SELEKTORE STIDISE.

Realist

31.05.2012. 07:56

Streljastvo se smatra ekipnim sportom, pa samim tim selektor ima pravo da sastavi tim. Uzmimo drugu situaciju da su i Grdic i Sekaric ispunili normu za OI opet bi neko morao da ostane kuci jer Srbija ima odredjen broj kvota

predrag

31.05.2012. 08:02

Jasna Sekaric moze da ide na olimpijadu za veterane. To je jedino ispravno. Ili da u parku seta unuke.

kakva drzava....

31.05.2012. 08:45

....takvi i savezi (sportski?) politikanstvo do bola! Decku na pocetku karijere se seku krila, SRAMOTA za Jasnu ako prihvati sve ovo!!!

Spanulis

31.05.2012. 09:10

Nije Jasna Sekaric za dzabe podrzavala DS i evo vidimo sada na delu kako funkcionise nepotizam i kako se unistava karijera jednom mladom sportisti!!! Mozete onda zamisliti sta se sve radi na nizim nivoima u svakodnevnom zivotu? BRUKA I SRAMOTA

pravda

31.05.2012. 09:13

Sokantno. Nepedagoski. Neprofesionalno. Nesportski. Neafirmativno. Neeticki. Nemoralno. Slabovido. Birokratsko.... Borilista bi trebalo da bude jedno mesto ,gde dalje idu pobednici i oni koji osvoje normu. Ne delegatsko mesto, za to sluze savezi .Motiv Dimitriju za dalje bavljenje sportom ,trebalo bi da bude i promene u OKSrbije ,da do ovakvih dogadjaja vise ne dodje.Jasna -promasaj.

niko

31.05.2012. 12:20

@pravda - Nemoralno je kad neko komentarise nesto sto ne razume, doticni ne bi ni mogao da se takmici u Londonu, u njegovoj disciplini postoje vec 2 bolja takmicara od njega . Ili pravdo smatras da treba i njih kao bolje da udaljimo odatle da bi losijem pruzili prostora. Tvoj komentar je prava odlika zasto ovo drustvo ide u propast.

sale

31.05.2012. 09:19

Srpska posla, preko stele i na olimijadu :)))) o bozeee dragi, mali sta da ti kazem nego nastavi vredno da treniras, i idi odavde ti bar vrlo lako mozes dobiti pasos bilo koje zemlje kad si tako uspesan, siguran sam da ti to ne bi bio problem, gledaj svoje dobro vidis da se ovde nista ne ceni nego svako gleda svoje da ne kazem sta ,,,,, pozzzz

Daki

31.05.2012. 09:40

U svim Savezima je isto... Identicno. Selektori su ljudi koji imaju vise ekonomije nego sportskog staza. Na tim pozicijama bi da su svi sve i positovecuju se sa Bogovima. Kao i uvek, samo smo krivi zbog toga.

Milorad

31.05.2012. 10:53

Jedna rec:bruka! Kako stimulisati mlade da se bave sportom i trude kada ti posle dodju i kazu: "E, ne ides ti ide penzionerka Sekaric".... Stvarno sramota. Posaljite Krkobabica da baca koplje i disk, on se tu sigurno odlicno snalazi!!!!!

anja

31.05.2012. 10:53

Ako Jasna ima imalo savesti ona bi taj poziv odbila i otisao bi mladji,pa zar joj nije bilo dosta.

xy

31.05.2012. 11:03

Kako se samo ljudi zaleću da pljunu nekog drugog (po pravilu boljeg i uspešnijeg od sebe), a nemaju pojma o čemu pišu. Koliko vas uopšte zna bilo šta o ovom sportu? Ne znate ni imena naših takmičara, a pljujete. Kad već hoćeš nešto da kažeš osnovno je da se prvo informišeš. Ne budite lenji, već malo pročitajte komentare ljudi koji ovaj sport prate, pa će vam neke stvari biti jasnije.

sladjan

31.05.2012. 11:12

E svaka vam cast,kako neki bez i malo stida pljuju najbolju Srpsku sportiskinju svih vremena!!! Pa neko ako je zasluzio,pa makar i na ovako da ode na OI,to je sigurno Jasna!Meni nije drago sto se ovo desilo jednom mladom sportisti,koji je sanjao svoj san za OI,zaista mi je puno zao,ali i treba da rezumeju neki da je strejastvo nas najveci adut u Londonu i sa tradicijom za razliku od nekih sportova,gde ne zadovojava prosecan rezultat,vec samo vrh!Zaboraviste brzo pet Jasnine medalje sa OI...

grobar

31.05.2012. 11:26

Sram vas bilo do jednoga kako pricate o Jasni ! U svakoj drugoj drzavi,Jasni bi podigli bistu u znak zahvalnosti jer je bila i ostala jedan od najvecih Srpskih brendova!Nece me cuditi da uskoro pocnete da pljujete i po Novaka,Vaterpolo,jer na zalost mi Srbi smo neki cudan narod.Kamo srece da je vise kao Jasne,a manje onih koji bez i malo stida ovde je vredjaju.Zato sto nikada nismo cenili ono sto najvise vredi,zato smo i patili.A posle OI,ima da crvenite od stida,ako ga uopste i imate..

odeš kad si najveći

31.05.2012. 15:45

@grobar - Nemam ništa protiv biste, daću i svoj prilog. Ne umanjujem njene izuzetne rezultate, fantastična je... samo konstatujem da nije ispunila normu za takmičenje na kome će učestvovati sedmi put! Nije u formi, a gde će naći motive za bude uspešna? Zašto se velikani razlikuju od odličnih sportista - znaju kad je trenutak da se povuku!

srpkinja

01.08.2012. 15:21

@grobar - Evo danas crvenimo svi sto je otisla gospodja od 50 godina i nista nije uradila a ne decko koji je zasluzio. Ja mislim da ona treba da ide i na sledece olipijske igre.

PENZIONER

31.05.2012. 11:29

hvala gospodi sekaric na svemu dosad !!! ali ovo je previse...da je pravi sportista ona bi sama odustala...na ovaj nacin dovodi u pitanje sve ono sto je uradila ,postigla ,dala ...za YU i SRPSKI SPORT ?! svaki komentar je suvisan kad je u pitanju mladost SRPSKOG SPORTA ...

Mikica

31.05.2012. 13:37

@PENZIONER - Mladost srpskog sporta od 28 godina i prva olimpijska norma u zivotu osvojena samo zato sto su se sedmorica prvoplasiranih vec kvalifikovali na OI (nas Zlatic je bio prvi na tom takmicenju). Jasna je u 23. godini osvojila olimpijsko zlato.

Stamy

31.05.2012. 14:56

@PENZIONER - posto je prvu medalju osvojila u 23-oj onda bi, kako se meni cini da razmisljate poslednju trebalo da osvoji u 123-oj godini zivota a u medjuvremenu generacije i generacije da propadaju. Da je Jasna veliki sportista ne treba govoriti-pokazala je svojim rezultatima ALI sada je trebala da prepusti mesto momku koji je buducnost a ona treba da postane trener, selektor a najmanje takmicar.

sladjan

31.05.2012. 11:51

Mozete da me kritikujete koliko hoceta,ali vi kao prvo ne znate pravila ISSFa !Dali znate uopste,pre nego sto pisete sve to i vredjate najbolju Srpsku sportiskinju svih vremena,da u jednoj disciplini mogu samo dvoje da nastupe iz iste zemje?Zato i postoje te kvote,da moze savez da ih dodeli nekome drugome,koji je nije izborio a vredi svojim kvalitetom!A mozda ima i takvih koji zele da je ISSF dodeli nekoj drugoj zemji?Sta znam,mi smo zaista cudan narod.

Nikola

31.05.2012. 13:39

@sladjan - da nisi ti Sladjane možda izborio Olimpijsku normu? zbog takvih kao što si ti ova zemlja i propada, sta ti znas o sportu, kojim se sportom bavis?

Kojim se sportom bavi?

31.05.2012. 23:06

@sladjan - Drndanjem tastature, to mu je očigledno jedini sport u životu.

duxoni

31.05.2012. 11:56

I onda Dimitrije Grgic odluci da se takmici pod zastavom neke druge drzave a imao bi svako pravo da to uradi jer su olimpijska odlicija san svakog sportiste!!!

Nikola

31.05.2012. 13:35

@duxoni - u pravusi, slažem se sa tobom ! svi smo zgroženi bezobzirnošču i iživljavanjem ljudi koje su neizabrani predstavnici vlasti izabrali da rukovode sportom iako su kao ljudi najobicnije nule,

Zvezdan

31.05.2012. 12:48

Sve mi ovo lici na ideolosku manipulaciju i ubijanje u pojam ljudi i pokusaj njihove potpune kontrole....u smislu u kojem je Duci Simonovic govorio o pozadini tzv "Olimpizma"ako je covek osvojio vizu kako onda moze Jasna koliko god da je najveci strelac svih vremena da uopste prihvati da ide umesto choveka...sta je sada ovo...on je rogata "marva"chiji je vlasnik savez????i savez je gospodar ljudskih zivota????sta je ovo da li smo svesni posledica ovakve diktature nad pojedincem???

zoran

31.05.2012. 13:16

Ako se Jasna dvoumi šta da uradi,neka se ugleda na Gocu Tržan po pitanju posljednjeg festivala i nagrade.

stara pesma

31.05.2012. 15:42

@zoran - Amerikanci u altetici zakažu izborno takmičenje i najbolji sa tog takmičenja idu u sastav reprezentacije za Šampionat koji sledi potom. Nema čekanja da neko "uđe u formu", da mu se da podrška... dve nedelje pred takmičenje za koje se spremaju napravi se selekcija i ko je u formi, taj je u sastavu! Da ne pominjem koliko imaju medalja. Šta će Topić na olimpijadi kad odavno ne može ni da priđe finalu, šta će Šekarićeva na takmičenju za koje se nije kvalifikovala?

gledalac

31.05.2012. 15:17

Veličina jednog sportiste ne ogleda se samo u broju medalja i učešća na Olimpijskim igrama. Ima tu još nešto: fer-play i Respect!Jasna na tom polju polaže ispit...No,ako je spisak već poslat pitanje je da li se sada može ponovo menjati?Inače, istorija srpskog sporta se ponavlja: na OI 1912, maratonac Nastić nije otputovao (u službenom biltenu bio je prijavljen) jer je bio seljak i bio bi obučen u seljačko odelu, pa za njega država nije obezbedila sredstva za put!

slavko

31.05.2012. 15:37

Jasna!! Pod hitno da se odreknes puta u London koji nisis ni zasluzila!! A ovi gadovi iz SSS neka se zapitaju sta rade, kako ih nije sramota!! Mi Srbi smo stvarno cudan narod!! STRASNO BREEEEEE!!!!!

SRPKINJA

31.05.2012. 15:48

Ako Jasna ovo prihvati, treba da je bude stid, prvo zato sto je decko mladji, i treba da se dokazuje, a drugo sto se izborio za OI a ona tu upada potpuno nezasluzeno. Ako ode umesto njega ja je sigurno necu gledati, i necu navijati za nju iako predstavlja moju zemlju.

Nole

01.06.2012. 06:44

Samo su rezultati merilo uspeha a oni su na Dimitrijevoj strani. Posteno si se izborio za olmipijsku vizu! Aliii..... Hrabro dalje!

Olimpijac

01.06.2012. 15:22

Grgic nije dao korektnu izjavu. Trebao je da kaze da moze da ide na OI samo umesto Zlatica ili Mikeca. Jasna je dobila kvotu koju ne mozemo iskoristiti za takmicara koji je osvojio. Mogao je neko drugi ali je nasa najbolja takmicarka bez kvote i zasto bi kvotu vratili ISSF za neku drugu zemlju. Grgic bi morao, ako ima morala, da se obrati korektnom izjavom i izvini Savezu, Jasni, ali i Mikecu i Zlaticu, ako nista zbog svih medalja koje smo u poslednje 4 godine izgubili zbog njega.

sova

02.06.2012. 07:18

Da nije tuzno bilo bi smesno.Sa ako je bila nasa naj u streljastvu?Da li bi i mene poslali na OI i ja znam da pucam?Do kada ce u nasem sportu glavnu rec voditi politicari i ljudi iz senke?Jasna ukoliko imas obraza i casti odustaces od OI i pustiti onoga ko ima normu i rezultat.Ti nemas ni jedno ni drugo.Ako ce mo iskreno sta ce na OI neko ko ima 47 godina a pri tome nema rezultate za OI.Bravo za Streljaski savez i ljude u njemu nemaju ni mrvicu obraza i casti.