LJUBAV KOJA TRAJE: KK Partizan već prodao 2.000 pretplatnih ulaznica za novu sezonu
01. 08. 2018. u 18:11
Ivković: Imponuje poverenje navijača, želimo da shvate da i mi volimo njih na isti način
Navijači Partizana foto: N. Paraušić
PRODAJA sezonskih ulaznica Partizana danas je ušla u drugi mesec. Za razliku od prošle godine, kada su crno-beli na tribinama imali podršku od oko 600 gledalaca sa godišnjim kartama, do sada je, od starta jula, njih preko 2.000 kupovinom ulaznica pokazalo koliko veruje u ono što radi uprava i sportski deo kluba. A do početka sezone ostala su dva meseca.
- "Tribina A" je u potpunosti rasprodata, a mesta u "parteru 4" ima još veoma malo. Imponuje poverenje koje nam navijači ukazuju, uprkos činjenici da nije počeo ni pripremni period, a kamoli sezona. To je znak da smo na dobrom putu, jer naši navijači veoma dobro poznaju košarku i lako prepoznaju u kom smeru se krećemo - kaže Ivan Ivković, portparol crno-belih.
PROČITAJTE JOŠ: PARTIZAN SE OZBILjNO POJAČAVA: Crno-beli doveli beka Bajerna
Partizan je u predsezoni dao povoljnije uslove za kupovinu karata. Takođe moguće je uzeti ih na rate.
- Nije novo ako kažem da naši navijači bezrezervno vole Partizan. Ipak, klub svojim gestovima želi i mora da pokrene dvosmernu komunikaciju. Želimo da navijači ponovo shvate i osete da Partizan voli njih na isti način na koji oni vole klub.
Pominje se mogućnost pokretanja nove onlajn platforme "Volim Partizan".
- Platformu će pratiti i mobilna aplikacija, što će nam pomoći u dvosmernoj komunikaciji sa navijačima. Ne bih otkrivao mnogo detalja, osim da je plan da zaživi do početka sezone i da ćemo putem platforme moći da pokažemo kako i koliko cenimo svaki gest.
Ko prati, uvideće da je kampanja za prodaju sezonskih ulaznica unela određene novine na srpsko tržište.
- Način prodaje i sama kampanja pripremani su od kraja marta. U planiranju i sprovođenju aktivnosti je učestvovao veliki broj ljudi, na čelu sa nekoliko članova UO koji imaju bogato iskustvo u oblasti prodaje i marketinga. U kreiranju i razradi koncepta su mnogo pomogli i ljudi koji nisu direktno članovi kluba, ali koji su osvedočeni partizanovci i ljudi koji znanjem i savetima žele da pomognu. Tu smo, naravno, i mi koji smo zaposleni u klubu, kao i predsednik i direktor koji daju poslednju reč i odobrenje.
MESTO PORED TERENA - PRESTIŽ
JEDNA od novina je i prodaja brendiranih mesta pored terena...
- Mesta pored terena su svugde u svetu pitanje prestiža. Prijatelji Partizanovog terena treba da se osećaju uvaženo, a brendiranje sedišta je samo jedan od benefita koje će imati. Mahom su to poslovni ljudi, pa smo shvatili da će i njima značiti da, recimo, poslovnog partnera, dovedu na utakmicu i to na mesta na kojima se nalazi logo njihove kompanije.
Ljubav koja traje
01.08.2018. 18:25
Pa kada je ljubav to se onda ne prodaje, to se deli bez nadoknade u parama.
Pa institucija je to!
Zar se ljubav prema klubu ne pokazuje u momentima kad ne ide dobro? Lako je sad kupiti sezonsku, kad dolaze košarkaši da igraju košarku. Prošle sezone dolazili vodoinstalateri, uglavnom, pa tad izgleda nije bilo dobro pokazivati ljubav.
Dovedite i neke iskusne igrace pa da palimo masinu!
Lepo organizovano, fudbalski klub bi mogao da nauči nešto.
Komentari (9)