LJUBAV KOJA TRAJE: KK Partizan već prodao 2.000 pretplatnih ulaznica za novu sezonu

Đ. Matić

01. 08. 2018. u 18:11

Ivković: Imponuje poverenje navijača, želimo da shvate da i mi volimo njih na isti način

ЉУБАВ КОЈА ТРАЈЕ: КК Партизан већ продао 2.000 претплатних улазница за нову сезону

Navijači Partizana foto: N. Paraušić

PRODAJA sezonskih ulaznica Partizana danas je ušla u drugi mesec. Za razliku od prošle godine, kada su crno-beli na tribinama imali podršku od oko 600 gledalaca sa godišnjim kartama, do sada je, od starta jula, njih preko 2.000 kupovinom ulaznica pokazalo koliko veruje u ono što radi uprava i sportski deo kluba. A do početka sezone ostala su dva meseca.

- "Tribina A" je u potpunosti rasprodata, a mesta u "parteru 4" ima još veoma malo. Imponuje poverenje koje nam navijači ukazuju, uprkos činjenici da nije počeo ni pripremni period, a kamoli sezona. To je znak da smo na dobrom putu, jer naši navijači veoma dobro poznaju košarku i lako prepoznaju u kom smeru se krećemo - kaže Ivan Ivković, portparol crno-belih.

Partizan je u predsezoni dao povoljnije uslove za kupovinu karata. Takođe moguće je uzeti ih na rate.

- Nije novo ako kažem da naši navijači bezrezervno vole Partizan. Ipak, klub svojim gestovima želi i mora da pokrene dvosmernu komunikaciju. Želimo da navijači ponovo shvate i osete da Partizan voli njih na isti način na koji oni vole klub.

Pominje se mogućnost pokretanja nove onlajn platforme "Volim Partizan".

- Platformu će pratiti i mobilna aplikacija, što će nam pomoći u dvosmernoj komunikaciji sa navijačima. Ne bih otkrivao mnogo detalja, osim da je plan da zaživi do početka sezone i da ćemo putem platforme moći da pokažemo kako i koliko cenimo svaki gest.

Ko prati, uvideće da je kampanja za prodaju sezonskih ulaznica unela određene novine na srpsko tržište.

- Način prodaje i sama kampanja pripremani su od kraja marta. U planiranju i sprovođenju aktivnosti je učestvovao veliki broj ljudi, na čelu sa nekoliko članova UO koji imaju bogato iskustvo u oblasti prodaje i marketinga. U kreiranju i razradi koncepta su mnogo pomogli i ljudi koji nisu direktno članovi kluba, ali koji su osvedočeni partizanovci i ljudi koji znanjem i savetima žele da pomognu. Tu smo, naravno, i mi koji smo zaposleni u klubu, kao i predsednik i direktor koji daju poslednju reč i odobrenje.

MESTO PORED TERENA - PRESTIŽ
JEDNA od novina je i prodaja brendiranih mesta pored terena...
- Mesta pored terena su svugde u svetu pitanje prestiža. Prijatelji Partizanovog terena treba da se osećaju uvaženo, a brendiranje sedišta je samo jedan od benefita koje će imati. Mahom su to poslovni ljudi, pa smo shvatili da će i njima značiti da, recimo, poslovnog partnera, dovedu na utakmicu i to na mesta na kojima se nalazi logo njihove kompanije.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (9)

Mister Berns

01.08.2018. 19:09

Zar se ljubav prema klubu ne pokazuje u momentima kad ne ide dobro? Lako je sad kupiti sezonsku, kad dolaze košarkaši da igraju košarku. Prošle sezone dolazili vodoinstalateri, uglavnom, pa tad izgleda nije bilo dobro pokazivati ljubav.

ja

01.08.2018. 21:51

ha ha ha ah ha da da kako da ne a kupci su EPS, poste Srbije, zeleznice srbije i ostala javna preduzeca ,tako se trpaju pare u mezimce sa tosinog bunara

Dalibor

02.08.2018. 02:44

Tacnije, veci deo od tih 2000 je podeljeno sponzorima, a navijaci ce dolaziti povremeno, u zavisnosti od rezultata.

Srdjan

02.08.2018. 15:43

@Dalibor - Ahahaha pa dali je moguće da vam smeta što smo kupili sezonske karte... kakvi mozgovi podelljeno sponzorima... ahahhaha paranoja

Стеван2.0

02.08.2018. 07:18

причајте ви шта хоћете партизан је највећи европски клуб