“Sport”: Partizanov marketing katastrofalan, pokušali da prevare Real Madrid
14. 08. 2014. u 09:37
Partizan već dugo bez generalnog sponzora, a i PR služba je umalo koštala crno-bele višedecenijskog prijateljstva sa Realom iz Madrida
Otkako je mesto direktora u Humskoj napustio Vladimir Jarić, Partizan nema ni naznaku generalnog sponzora, niti je klub od marketinga zaradio jedan jedini dinar.
Pre odlaska Jarić je ugovorio poslove sa „Karsbergom”, u vezi sa stolicama, koje su kasnije stigle na tribine, kao i sa „adidasom”, a samo ih je potpisala Snežana Filipović, koja se kasnije nije snašla na mestu koje joj je povereno.
Crno-beli su izgubili tehničkog partnera, automobilsku kompaniju „Reno”, izgubili mogućnost da sklope iole ozbiljniji posao i dobiju bar još neki dodatni prihod.
Umesto toga, sve se svelo na jeftin, samopromotivni PR u klubu, nekakve akcije kratkog daha, a pokušaji da se animira bilo koja ozbiljnija kompanija nisu urodili plodom.
Tako je Partizan već dugo bez generalnog sponzora, a i pomenuti PR je umalo koštao crno-bele višedecenijskog prijateljstva sa Realom iz Madrida, kome je poturen projekat „Partizan.tesla”, posle čega su Madriđani zvali u Humsku i naložili da se odmah uklone netačne informacije o navodnoj saradnji na pomenutom projektu i navodnom prijateljskom meču za jubilej kluba iz Humske.
Sve je nekako izglađeno pošto je Real osvojio titulu prvaka Evrope, posle čega je sportski direktor Horhe Valdano odgovorio na čestitku iz Humske. Samo još da krivci budu sankcionisani!
Young Boy
14.08.2014. 10:31
Mora da su inspiraciju za prijateljski meč sa Realom dobili iz filma "Nema Problema".
Velikan dat miševima iz rupe. Slika vredi više od 1000 reči. Grobari posle toliko sahranjivanja protivika boljom igrom svog tima, sad posmatrači sahrane
More gluposti, samopromocije i amaterizma je iza PR službe na čelu sa Snežanom Filipović. Bruka oko početka prodaje sezonskih, tesla aplikacija, njena pismenost, pa sve do snimanja jugonostalgičarskog filma o Zvezdi i Dinamu na Partizanovom stadionu za koji niko živ ni nezna kako i zašto se snima.
Napolje iz kluba klošari jedn !!!!
Dobro je da je neko konačno skupio petlju da piše o ovoj katastrofalnoj samoreklamerki. Slika i prilika današnje kičaste, proste i površne Srbije i svega što ne valja u Partizanu.
Komentari (43)