Ljajićev otac: Izvinjavam se svima

V. N.

29. 05. 2012. u 13:32

Rekao sam mu, ako ne znaš reči, pokušaj da se nekako izvučeš iz ove situacije dok ne naučiš. Sagni glavu da se ne vidi da li pevaš, kaže Sahmir Ljajić

OTAC fudbalera Adema Ljajića, Sahmir, čiji je sin odstranjen iz reprezentacije Srbije jer uoči utakmice sa Španijom nije pevao himnu, rekao je da se izvinjava svima koji su se zbog toga našli uvređeni i dodao da ne želi da se preko leđa njegovog sina vode politička prepucavanja.

- Želeo bih da upoznam sve ljude o detaljima koji su prethodili ovom činu. Pola sata pred sastanak za utakmicu sa Španijom, Adem me je uobičajeno pozvao i tom prilikom me pitao šta da radi u vezi pevanja himne. Pitao sam ga: ”Sine, jel znaš da je pevaš”, na šta je on odgovorio da je problem što ne zna reči. Rekao sam mu, ako ne znaš reči, pokušaj da se nekako izvučeš iz ove situacije dok ne naučiš. Sagni glavu da se ne vidi da li pevaš. Rezultat svega ovoga vam je poznat - rekao je Sahmir Ljajić za Tanjug.

Otac talentovanog fudbalera je zatim dodao:


 

- Ovom prilikom želim da se izvinim svima koji su se našli uvređeni činom mog sina Adema i da me shvate kao roditelja. Time bih želeo da zamolim sve roditelje, pa i Sinišu Mihajlovića kome sam neizmerno zahvalan za sve što je učinio kao trener za mog sina. Adem od svoje desete godine igra za reprezentaciju Srbije, odbio je ponude mnogih zemalja i patriotizam je time sigurno pokazao.

Prema njegovim rečima, Adem je zatečen zbog pevanja himne, jer od prvog selektora koji ga je selektirao sa 10 godina, Lajoša Kokaija, pa do poslednjeg Vladimira Petrovića, niko nije insistirao od njega da mora da peva himnu.

- Zahvalan sam svima koji su ga podržali kod incidenta sa trenerom Fiorentine Delijom Rosijem i molim sve te iste ljude da shvate njega i celu porodicu, kao i situaciju u kojoj mi u Novom Pazaru živimo. Opšte je poznato da su pojedini ljudi, sa obe strane, ovo jedva dočekali a ja ne želim da se preko leđa mog sina prepucavaju političke teme. Adem ima 20 godina i želja mu je samo da igra fudbal - zaključio je Sahmir Ljajić.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (270)

tina

29.05.2012. 14:15

@Nenad - Ja ne vidim razloga da se ne bi poverovalo roditelju,koji se izvinjavo umesto njegovog sina i da g.Siniša M.ne bi dao još jednu mogučnost mladom LJajiču da pokaže da mu je zaista žao.U međuvremenu fudbaler može da nauči himnu što je potpisao u ugovoru da če sva pravila poštovati.

Milan09

29.05.2012. 13:56

Pa ko koga laze...prvo adem kaze da postuje sebe i da zbog toga nije pevao himnu...a sad njegov otac mu je kao rekao ...''sine ako ne znash reci sagni glavu da se ne vidi!'' ... Pa dal je ovo moguce?

boki

29.05.2012. 14:25

@Milan09 - Pa postuje sebe , nije hteo momak da se bruka , kad ne zna reci , kad na ispitu izadjes i ne znas pitanje uvek je bolje da cutis nego da lupas gluposti.

King 7

29.05.2012. 13:57

Malog si trebao nauciti da peva himnu zemlje iz koje potice, u kojoj zivi i za ciju reprezentaciju igra, niko ne vodi nikakvu politiku preko njega. U Italiji dobio batine od trenera, ovde oteran sa utakmice, razmisli malo

twilight

29.05.2012. 13:59

Ne zna riječi ??! Hahahaha, čovjek od svoje desete godine nastupa za reprezentaciju, u prevodu, više od deset godina sluša tu istu himnu prije svakog meča.. I nije je uspio zapamtiti, hhmmmm možda je problem u IQ-u.

Slobo

29.05.2012. 14:28

@twilight - pa realno, slusa je samo 6 godina, posto je drzava imala drugu himnu pre toga :-)

Milan

29.05.2012. 14:02

Сетио се пола сата пред утакмицу да не зна химну. :)

Mopnarch Highlander

29.05.2012. 14:04

Spusto sam se ja na vase uze,umalo se uze ne pretze."Kupi mi babo pecenja jareceg"Tata jedno sin drugo.

anica

29.05.2012. 14:05

ja neznam kakve veze ima himna sa necim sto radis. Ja radim svoj posao najbolje sto mogu i uspesna sam, ali reci himne -neznam i nije me brige. Jer od pevanja himne ja ne zivim nego od svog truda i snalazljivosti da prezivim od danas za sutra. Pitajte ove ministre ko od njih zna himnu. Na pr. Velju Ilica. Znaju i oni dobro od cega se zivi. Hvala.

samui

29.05.2012. 14:38

@anica - S obzirom da nasi reprezantativci kada dodju da igraju za reprezentaciju ne pokazu ni pola od onoga kako igraju u klubovima (najbolje sto mogu), barem mogu toliko da ispostuju svoju zemlju pa himnu da otpevaju. Molim.

CipiRipi

29.05.2012. 14:05

Peglaš kume, peglaš i na žalost slabo savetuješ. Što ti prika nepade na pamet da tom svom punoglavcu savetuješ da lepo kaže Siniši: Evo ja neznam tekst, al ja ću ponosno dignem glavu pa ponavljam za ostalima pa kako ispadne. Pa to je fudbalsko takmičenje, nije takmičenje horova pa će biti problem jer dete nije muzikalno. Prika meni se čini da ti je dete u najmanju ruku nevaspitano i nepismeno. Sad mi je jasno što ga je onaj talijan šamarao ....

Dejo

29.05.2012. 14:06

To sto je Mihajlovic odlucio da se peva himna nije nikakva politika vec pokusaj uvodjenja discipline, sto nije losa stvar. Politika je kada se neko nadje uvredjen pevanjem himne drzave za koju nastupa i ciji je gradjanin.

G-dja

29.05.2012. 14:11

Ovaj tata ne govori istinu,pokušava da opravda postupak sina,jer su premije u reprezentaciji primamljiva stvar.Gospodinu Mihajloviću svako poštovanje.Konačno se neko usudio u sportu da javno brani čast svoje zemlje.Ako neko u srpskoj reprezentaciji neće da peva srpsku himnu,uvek može da odabere drugu zemlju u kojoj mu himna odgovara.Da nije mali išao na časove kod Zuka(Turska je majka, Srbija maćeha).

Radovan

29.05.2012. 14:14

Kakva crna politika? Svaki covek koji voli svoju zemlju pevace himnu.A ko ne voli svoju zemlju i ne treba da igra za reprezentaciju!!

Bojan

29.05.2012. 14:17

Sasvim razumna izjava oca, dečko je svoj patriotizam pokazao time što je odbio poziv Bosne i Hercegovine a mogo je da prihvati , svi su zaboravili Ademu izjavu koju je tada reko, da je Srbija njegova zemlja i da želi da igra za Srbiju. Svako ima pravo da odluči da li hoće da peva himnu ili ne , ali niko nema pravo da ne da svoj maksimum kad igra za reprezentaciju i to treba da bude glavni kriterijum.

DJUBRETARKA

29.05.2012. 14:17

Pevanje himne je cast! Politika je kad neko treba da igra za zemlju ciju himnu ne moze da cuje a tek da je peeeeva. U pravu je onaj Italijan sto ga je nokautirao. Ovog puta je bolje prosao. Neka ide u Albaniju i neka peva punim plucima albansku himnu. Za vreme kralja Aleksandra svaka kuca u Hvratskoj i Sloveniji je MORALA DA IMA cilim na zidu sa tekstom ZA KRALJA I OTADZBINU...

Baki

29.05.2012. 14:19

Treba sam Adem da se izjasni o ovome i da on kaze da zapravo nije znao rechi...Ako zaista nije znao rechi moze mu se ovoga puta progledati kroz prste ... Ali zato na sledecoj utakmici ima da peva himnu i da bude najglasniji!

yagami light

29.05.2012. 14:19

otac kaze da nije znao reci dok on spominje "licni staw" i navodi da ga "niko nece postovati ako on ne postuje sam sebe".....za pamentnog coveka sve je jasno

STEVA

29.05.2012. 14:23

Stvar je vrlo prosta mali Ljaja ce morati da nauci reci himne ili vise nece igrati za reprezentaciju Srbije dok je Mihajlovic selektor. Znate onu scenu iz filma Turneja sa Sergejem Trifunovicem kad on kaze tko nezna reci taj hoda. Ovde bi se moglo reci tko nezna reci taj i ne igra.

mirko

29.05.2012. 14:25

znao sam da je u pitanju nesporazum , koji su iskoristili zainteresovani da bi ispolitizovali situaciju oko njgovog Tate. Decko je i pokazao nesnalazenje sa javnim situacijam u fudbalu i oko njega (u svemu vidjenom do sada) , neka samo igra fudnbal jos bolje ,a i reci himne ce da nauci...Pade mi na pamet ,da Sinisa Mihajlovic na treninzima uvede i treniranje pevanja himne,moze na onaj veliki semafor ,pa ko karaoke ,na svaki deo reci po nota.

Boro

29.05.2012. 14:27

Pa Vas sin je rekao da nece ni ubuduce pevati himnu. Druga stvar je mozda politicka ali mene stvarno zanima kako je dete zavrsili skolu a da nezna himnu. Uz duzno postovanje to je jedan pedagoski problem za dete koje eto od desete godine igra u reprezentaciji svoje zemlj.

Nenad Stojkovic

29.05.2012. 14:41

Ma da Tatice kako da ne nije znao reci sad razumem pa ondak ti sin nepismen sta mene briga sta je on odbijo svaki covek koji igra za svoju reprezentaciju peva samo kod nas to nema i sada je to Miha trazio i mi da uradimo a ti se bunis musli cuti i sina ne pustaji da igra Fudbal ma uopste vise .To je tacno on ima 20 God a nema nikakvo kulturu nezna ni da se ponasa sta je on mislio da je nekva zvezda kur je on niko i nista i nikad nece da bude celo vrema samo me nervirao nema 3 ciste decko

Hah

29.05.2012. 14:48

@Nenad Stojkovic - @Nenad StojkovicKad smo vec kod pismenosti nauci da se ne pise ondak,odbijo, ne pustaji itd.

Микица

29.05.2012. 14:44

Не каже прастара народна мудрост за бадава: "потурица гори од Турчина". Увек било, и биће.

qwerty

29.05.2012. 15:02

@Микица - A da ja recimo zivim u Hrvatskoj i igram za reprezantaciju i ne pjevam hrvatsku himnu, niko od Srba se ne bi razljutio. Nije sramota promijeniti rijeci himne tako da gradjani svih nacija mogu da je prihvate. Da ne kazem da me ta himna tekstom previse podjeca na englesku himnu "Boze, spasi kralja" ili kraljicu (ili "God Save the Queen).... Sve je ovo naduvano.

Lara

29.05.2012. 17:30

@Микица - Jeste, sramota je promeniti tekst himne, uci od "kolevke demokratije" Amerike, tamo sem Amerikanaca i ne postoje drugi narodi, a i himna im je eksplicitna. Ni jedna himna nije napisana tako da odgovara svim narodima koji zive u toj drzavi, vec bodri i slavi svoj narod, i to tako treba i da ostane. A ti nemoj da igras za reprezentaciju Hrvatske, ako ti je himna ispod casti, ispod casti ti je i da igras za reprezentaciju i tacka!

mali perica

29.05.2012. 14:52

hahaha, sad će zukorlić da osnuje fs sandzak a himnu turske već zna pa ce sa takozvanim fs kosovom da igra utakmice. Tataaa mogu li da sebi kupim čokoladu? kupi sine ako nije mnogo skupa

jasno

29.05.2012. 14:54

jasno je da je morao,najvise zbog toga sto je potpisao ugovor.Koji covek danas potpisuje nesto sto nece da ispuni.Mogao je bar da otvara usta i kao da peva...I nek se dogovori sa ocem da l' nije znao reci ili je to licni stav ;)

Eleazar

29.05.2012. 15:08

Otac se danas setio da da ovakvu zvaničnu izjavu! Smešno! Posle izjave samog Adema Ljajića da je poslušao porodicu i mora da poštuje sebe, da bi ga drugi poštovali, šta god da kaže otac, menadžer ili ko god je zaista smešno! Jeste da je on mlad dečko koji ima dvadeset godina, ali nije retard da tata posle njegove priče izađe i kaže: "Nije znao, nije mislio, on je mlad fudbaler!"

IL

29.05.2012. 15:12

Pa dobor ljudi, jeste li vi gluvi ili ludi? Mali Ademi izjavi da je u ''pitanju licni stav, da ne moze protiv sebe i da ni ubuduce nece pevati himnu'', a onda izadje Sahmir i kaze da mali ne zna reci himne?!? Sta je tu licni stav? Nepismen je? Ne zna srpski i ne zeli da ga uci? Mali nece da peva himnu iz dva vrlo prosta razloga - u njoj se spominje srpski narod i Bog Isus Hrist. Decko se oseca Bosnjakom i veruje u Alaha. Miha trazi da se grb i himna postuju. Za reprezentaciju ne mora da se igra

crno-beli svet

29.05.2012. 15:14

Mali je ocigledno nevaspitan i bezobrazan, ali nije poenta u tome...poenta je da se Srbi ne dosete.Pa da se ne prica o trenerskom "umecu" Mihajlovica koje je ravno nuli, nego kako je on veliki Srbin.Kad to godinama prolazi u FK Rupa daj da to primenimo i na reprezentaciji.Kad je tamo nesluceni uspeh osvojiti dva kupa u 5 godina, i velikim srbendama dovesti vojvodu Prosineckog za izbornika ajmo tako i sa repkom.Ne mrzi nas ceo svet bez veze, dok je ovih ... ovakvih i FK rupa tako ce i biti.

sta je bilo

29.05.2012. 16:20

@crno-beli svet - Opet Zvezda problem??? I ovde vidite Zvezdu kao problem?Eeee, kuku nama sa vama takvima. Petnaest titula da vezete zaredom, a da Zvezda ispadne iz lige, opet bi vam kompleks bi veci od Kilimandzara.

Laane

29.05.2012. 15:14

Podrzavam novog selektora (himnu treba da pevaju svi!), ali se i ne ljutim preterano na ovog malog. Odnosi Srba i Muslimana u Raskoj oblasti (ili kako Muslimani vole da kazu Sandzaku) su vrlo komplikovani i pritajeno napeti. Cak mozda i komplikovaniji i napetiji nego u BiH. Nazalost, mnogi to ne razumeju. To je prilicno nerazvijen deo zemlje sa dosta neobrazovanog stanovnistva. Zbog toga uticaji i pritisci primitivnih i ekstremistickih krugova ljudi sa obe strane mogu biti ogromni.

dado

29.05.2012. 15:19

Pa osim sto treba da zna reci i verovatno da zna da igra fudbal za reprezentaciju mu vise nista ne treba. Posto skolu nije ucio trebalo bi neko ko se stara o njemu da mu objasni sta je to potpisao i sta je kodeks ponasanja. I takva osoba da zastupa zemlju kao sto ja Srbija? Jadno i tuzno!!!

baćo

29.05.2012. 16:09

@de - de: Šta su ,onda Hrvati? Jesi li ih gledao , sa kakvim žarom pjevaju "lijepa naša". I , imaju pravo ,tako se poštuje i država i reprezentacija. I , nema niko pravo da ignoriše i nipodaštava Srpsku himnu. Mi u Srpskoj i nemamo ni himnu ni zastavu. Sve što su nam nametnuli , a , naši političari prihvatili je improvizacija , koju niko ne poštuje. Valjda ćemo i ,mi ,nekad zapjevati Bože pravde i podići ,ponosno , trobojku sa Srpskim oznakama.

jovandeka

29.05.2012. 15:37

Koji su ovo moroni.Tata,odade se, da si ti sinov savjetnik i da znači na tvoju odluku nije pjevao himnu.Pa nema tri godine da za pola sata ne može naučiti dvije strofe himne.Sada si potonuo i ti i tvoj sin.Ako si imao nameru da ćariš preko sina,završili ste obojica karijeru.Taj više ne smije ni sa stranom ekipom u Beograd.A ne verujem da će ga neko u buduće i angažovati.

Aco

29.05.2012. 15:37

Mihajlovic ima moju podrsku 100%.Decko koji od 10-e godine igra za reprezentaciju da ne zna reci??? Pa jesmo mi to ludi mozda?Da je 5 puta pogledao TV znao bi himnu.

tvrdjava

29.05.2012. 15:45

Mislim da Sinisa Mihajlovic nije ni naivan a jos manje glup tako da polazim od toga da svi igraci koji igraju za reprezentaciju bilo koje zemlje (Nemacka,Franuska itd.) moraju da zanju himnu zemlje za koju igraju.Zemlja ciji pasos nosite je jednostavno vas izbor ako ste mogli da birate.Licno mi ne smeta to sto momak ne zna nasu himnu ali me iritira kategorino odbijanje ne smo njega ve i njemu slicnih bilo kakva veza sa Srbijom.Postovana gospodo ovde ste rodjeni,ovde su vam ziveli pradedovI:

mungos

29.05.2012. 15:45

Svaka cast ocu Ademovom na izjavi,Ljajic je dokazao odanost zemlji nosenjem dresa Srbije i tacka!!! Cigani sramnim dovodjenjem coveka koji je likovao nad tragedijom srpskog naroda iz Krajine pokusavaju da lece svoje komplekse preko Ljajica. Niko nikoga ne moze na nesto terati pa ni njega a jos sramnije je da se aplaudira himnama.......Pa zar da aplaudiramo onima sto su nas bombardovali,onima sto su nas klali u Jasenovcu? Stavite se i na Ademovom mestu da ne nabrajam zbog cega.........

Seljak

29.05.2012. 15:48

Pa vi menjate Himnu svake godine.Cekajte jos malo pa cete sigurno imat drugu himnu i to bez Vojvodine i Sanxhaka. Genocidni Narod.

С

29.05.2012. 16:35

@Seljak - Нема Санџака то је РАШКА а Српска Војводина и Рашка су Србија као и КОСОВО И МЕТОХИЈА. Ко се не осећа добро у Србији нека иде у земљу која му одговара и којој припада, ако уопште има место где би могао да припада.

ivan

29.05.2012. 17:08

@Seljak - A koga to da cekamo, tebe? Samo da Srbija udje u EU, pa se onda bunite i separatisite ako budete smeli ;-) Vas evropljani i ameri i onako obozavaju, opste poznato ;-) Pevacemo mi Boze pravede jos dug niz vekova a boga mi i vi cete!

Lazar

29.05.2012. 15:54

Sahmire, Zamolite selektora da Vam sin igra samo drugo poluvrijeme, pošto zamjene ne pjevaju...Doslo je vreme da se ne moze vise sedeti na dve stolice.

macak

29.05.2012. 16:00

Posto ugra za srpsku reprezentaciju trebao je da nauci himnu.Ako nece da je peva onda ne treba ni da igra za Srbiju.Mihajlovic je sto posto u pravu svaka mu cast.

Lars

29.05.2012. 16:19

Blago Srbiji kada nema drugih problema.Ovo izbacivanje Ljaljica je populisticki nastrojeno.Miha zeli da poentira svojim"srpstvom"kod onih slojeva koji jos zive u srednjem veku a takvih u Srbiji ima na pretek.Bolje da se koncentrise na posao za koji je placen.Ljajicev otac nije trebao da se izvinjava jer to nista ne donosi.Srbija je prilicno netolerantna drzava.Problem nije u Ademu nego u tekstu himne koji nije prihvatljiv za vreme u kojem zivimo i sve narode u Srbiji.Ne bih je ni ja pevao.

Republika Srpska

29.05.2012. 16:57

@Lars - Lars tebe niko i ne tjera da pjevas taj, za tebe, neprihvatljivi tekst ti svakako ne igras za reprezentaciju. tako da tu nema problema. Ali svi koji igraju za reprezentaciju Republike Srbije bi morali da sa ponosom pjevaju nacionalnu himnu, a ako nece ne mogu da igraju u reprezentaciji. Niko nikog ne tjera ali ako neces da pjevas ne mozes da igras, pa igraj za reprezentaciju zemlje ciju himnu volis.

srbin

29.05.2012. 17:27

@Lars - i ja sam ateista, ali mi ne smeta da pevam boze pravde. sta ima sporno u nasoj himni. ni jedna nacija, ni jedna veroispovest u srbiji ne moze da kaze da ih nesto iritira u tekstu. "boze pravde"- ali ne kaze koji bog, kako mi to volimo da kazemo. nije spomenut "pravoslavni" bog, nego svaciji. "srpske zemlje" se misli na srbiju i sve njene gradjane a ne samo pravoslavce. hej sloveni je bila totalno pogresna, jer u bivsoj jugoslaviji nisu ziveli samo sloveni, vec i drugi narodi. miha, samo napred

Lars

29.05.2012. 18:23

@Lars - Ultimatume nikad nisam obozavao jer ultimatumi te cesto prisiljavaju da ucinis nesto protiv svoje volje.Preduslov da se nosi nacionalni dres bi trebali da budu igracki i ljudski kvaliteti a ne pevacke sposobnosti .Mnogi mnogo poznatiji igraci koji su izuzetno prezentovali svoje zemlje ne pevaju himnu i niko im ne zamera.Zasto bi moralo da bude drugacije u Srbiji.Pevanje himne nece odvesti Srbiju u Brazil nego igra na terenu.Zasto se od banalnog problema pravi big problem?

gilipter

29.05.2012. 19:28

@Lars - Himna treba da se peva! Ili svi ili niko. Šta mu to smeta u himni? Koji deo teksta ga vređa?! A nosi krst na dresu...I kome je smetala himna Hej Sloveni, i nju neki nisu hteli da pevaju.

alex

29.05.2012. 16:34

To je kucno vaspitanje (zavisi kako dete vaspitavas i cemu ga ucis, sta da voli i postuje). A posto mu se ne svidja himna mars u ..... zemlju ciju himnju hoce da peva. Ako branis sina i ti sa njim a ne da vas Srbija jos hrani. Dosta bre Srbijo!!!!!!!!!!

nemanja

29.05.2012. 16:36

ljudi pa nije ovo piksi ili savicevic! mali je nikakav fudbaler i to je tacka. pusti ti to sto mu zukalic ili kako se zove rasim ljajic govore kako treba da bude bolji bosanac. mihaljlovic ima da bira 20 vezni fudbalera ljajic se tu nece osetiti, a so ovim cinom sada je svima prpa mora da se zna red, ovo miha ne govori samo igracima nego naciji nasoj. mi se dugo ponasamo kao neki mangupi mi sve znamo i te fore, moramo da se vratimo 100 godina unazad i da volimo srbiju kao sto su nasi onda.

BokiUSA

29.05.2012. 16:51

Samo jedno,zivim u Americi zadnjih desetak god I mogu reci da ljudi vole svoju zemlju ludo.. Postuju oni sve vere ili drugacije receno nezanima ih u koga verujete ili koje pecenje vam bog brani da jedete to ostaje u vasoj kuci. Ali reprezentacija peva himnu ili svi drze ruku na srcu kao znak ljubavi postovanja.A vi se I dalje prepucavajte ko je u pravu,neki red mora da postoji...

D

29.05.2012. 18:24

@BokiUSA - Tacno Boki! Nema vecih patriota od Amera i svaka im cast! Da je Adem to uradio kao clan americke reprezentacije, ne da ne bi igrao za reprezentaciju vec ne bi nikada vise igrao fudbal ili bilo sta drugo u USA. Morao bi verovatno da se seli jer bi ga Ameri, gde god da se pojavi lincovali! U "kolevci demokratije" bi jos verovatno zaradio zatvor, jer se prema zakonu donesenom posle 11/9, "Patriotski Akt" (Patriots Act) blacenje obelezja USA (zastava, oznake, himna, itd) smatra aktom terorizma.

Sumadinac KG

29.05.2012. 16:53

Ma reci u ovom slucaju uopste nisu vazne. Vaznije je da li je bio tvrdoglav u nameri da je NE PEVA!! Da je samo otvarao usta na Playback, niko ne bi primetio po usnama (sinhronizacija sa recima). Bilo bi sve OK, bio bi deo jedne jedinstvene grupe, ovako tvrdoglavo (mozda i inat) je cutao i "strcao". Znaci, razlog "nije znao reci", ne "pije vodu"!!.Isto bih uradio (vratio) i sa onim pored Mihe (prvi do Mihe!!), koji je sve vreme zvakao zvaku!! Pravila su ista za sve!!

5ar

29.05.2012. 16:56

pa sta ako ne peva himnu,ne pevam je ni ja,niti cu ikadja kao ateista ne mogu da pevam nesto sto pocinje sa ,,Boze......"a i da li Sinisa ima srpsko drzavljanstvo?Rodjen je van teritorije Srbije,ziveo je u Jugoslaviji i ima drzavljanstvo Italije...

Posmatrac

30.05.2012. 07:53

@5ar - Na dollaru pise :IN GOD WE TRUST (u Boga mi verujemo) a jos nisam cuo ni za jednog ateistu kao i za ne kriscanina da su odbili uzeti novcanicu.Molim te ne ....

sale

29.05.2012. 17:04

Otac kaze nije pevao jer ne zna reci, Adem kaze nije pevao jer mora da postuje sebe. Ko ovde laze?

Sava

29.05.2012. 17:19

Kompromis je vrlo lako postici. Ljajica vratiti u reprezentaciju, treba da peva himnu, samo neka preskoci deo gde se pominje srpski rod ako mu je to glavna smetnja ili neka peva umesto srpske zemlje NASE ZEMLJE i NAS ROD! Prosto ko pasulj.

BokiUSA

29.05.2012. 19:43

@Sava - Druze nema tu srece kada se nesto ovako dogodi. Sada svi treba da budu dosledni odlukama. Selektor svojoj a fydbaler svojoj,zamisli tek cirkus da se vrati u tim? Zar tu ima dostojanstva.Ali samo jedno ako mu je reprezentacija usputna stanica koju nepostuje neka nju preskoci I gotova stvar..

Srbim iz Los Angelesa

29.05.2012. 17:22

Mihajlovic je konfliktna licnost,i on bez problema ne moze da funkcionise.Nigde do sada,osim u Zvezdi, nije ostavio dobar utisak.Ni kao igrac i kao trener.Reprezentacija ce se s'njim cimati svakako.Na ovaj ili onaj nacin.Ali bitange su ga dovela i cilj je jasan.Da bitangama sacuva zadnjicu.Da ih spase svega i svacega.Mozda i zatvora.I on ce to uciniti bilo kako.Vanfudblski svakako.Rezultate na oba polja ce mo videti.Sta ce nam Antic,dajte Srbendu cija deca ne govore Srpski.Vozi Misko.U propast.

Posmatrac

30.05.2012. 07:47

@Srbim iz Los Angelesa - Srbime iz L A cini mi se da ti ne mas ni S o Srbina,....

Dragan

29.05.2012. 17:42

Пустите дечка да игра фудбал ? Нешто је изазвало неспоразум и у Фиренци ? Па ако му се само игра, нека игра за Пазар, њима ионако треба појачање.

edi

29.05.2012. 17:46

Postovanje Tvome sinu i Tebi Ljaicu. Ako igra fudbal U Spaniji mora da zna i peva Spansku Himnu! A ako ne zeli da peva Srbsku Himnu onda ne treba da nastupa igra u Sbskim timovima Reprezentaciji. Budimo realni . ps. I to je politika ako on iz licnih razloga ne voli da peva Srbsku Himnu;) zasto onda igra U Srbskom timu Reprezentaciji! ;)

iz nemacke

29.05.2012. 19:09

@edi - Haha, super dralle, bas tako spanska nema TEKSTA.Interesantno je, da lubi i edi ipak vide nekih igraca koji znaju taj tajni text.

edi

29.05.2012. 20:42

@edi - Spanska himna je navedena kao primjer;) . Himna je himna cija da je Ponos i tekst,pjesma ili obiljezje (ili kako to se kaze na vasem jeziku citaoci) Drzave:)

vijenam

29.05.2012. 17:55

ja kao srbin nikada nisam i niti cu priznavati himnu boze pravde ! boze spasi srpskog kralja , srpski rod ... kralj prvi pobegao iz zemlje i njegovi potomci se vratili sa totalnim ne znanjem srpskog jezika ! jel tog kralja da bog spasi ???

sas

29.05.2012. 17:59

Ja licno volim Sandjaklije! Ali mislim da SU u U Arapskom (dvolicnom) feudalizmu JOS! primer. Zukorlic ne voli ili ne priznaje drzavi Srbiju A Kandiduje se za predsednika Srbije;) Ljaic zeli da igra u Srbskoj reprezentaciji ali ne zeli da peva Himnu itd.;) Osmanlisko (Tursko) Carstvo je palo davno. Danas je Hristijansko NATO -vo Carstvo ;) A Sandjak je jos u Srbskoj drzavi! ps. a ne pevanje Srbske Himne je nepriznavanje Srbije Drzave;)

Milos

29.05.2012. 18:06

"Adem želi samo da igra fudbal - kaže Sahmir" Pa nek igra fudbal niko mu ne brani samo daleko od moje Srbije. Ljudi da je Mesi upitanju i da ga je Sinisa najurio ja bi stao na stranu selektora... Moraju da shvate svi i "zvezde" i "zvezdice" da je Srbija nih "rodila" a ne oni Srbiju!!!

Ljiljana

29.05.2012. 18:06

Tu nema nista nejasno.Postoje pravila, ako neces ne moras, ali neces biti ni clan. Zivim u Kanadi. Kad sam isla u skolu svako jutro, pre pocetka nastave, morala sam da pevam njihovu himnu. Svaka zemlja drzi do sebe samo se Srbiji namece nesto drugo

Axentije

29.05.2012. 19:13

@Ljiljana - Ljiljana, e neka si im rekla, svaka cast!uzalud otac brani sina, kasno je za to sada, stvari su vrlo jednostavne, ili postujes zemlju ciji si reprezentativac ili je ne postojes, treceg nema!Sinisa svaka cast za potez i ostani pri svojim stavovima, nedaj se pomeriti ni milimetar unazad, dosta smo gledali sportista kojima je bio blam ili nesto drugo kada se intonirala nasa himna, gospodo sportisti, koga je stid drzave ne treba ni imati mesto u reprezentaciji iste! tacka!

Ckala

29.05.2012. 20:08

@Ljiljana - Ljiljana, ali si ti otisla u Kanadi a nije Kanada dosla kod tebe!!!!!!!!!!!!

ingrid

29.05.2012. 20:47

@Ljiljana - Ne razumem, sta ti htede reci. Zar bi ti lakse bilo da Kandjani rodjeni u Kanadi nece da pevaju himnu Kanade. Osim toga pevao bi Adem i italijansku i bilo koju drugu himnu cak i ako postuje sebe, jer se to zove odgovornost prema poslu koji radis. Nekako tesko dodje pevati himnu domovine. Kad bi barem neko jedan sekund razmislio pre nego izvali besmislenost.

Deda

29.05.2012. 18:07

Tvoj sin ne treba da vodi politiku ako hoće treba da igra fudbal. Pošto ne poštuje državu u kojoj živi,ne treba da ga zovu više u reprezentaciju.

MEXO

29.05.2012. 18:14

20 godina,a ne zna himnu!?Ne mora da pjeva,ali ako je potpisa i to stoji u ugovori,tad bi treba da postuje bar sebe i svoj potpis

CG

29.05.2012. 18:21

naravno je covjeku ponizenje pjevat tu himnu kad text vidis, bolje Miha da trenira momke koji pojma nemaju o fudbalu nego se ponasat kao diktator ,mada me ne iznenadjuje naljepse godine u diktaturi proveo kao puno ko od vas !!! zivjeli amateri !!!

tvrdjava

29.05.2012. 19:31

@CG - CG maternji jezik i pavopis je cudo.Treba nauciti sklopiti recenicu .Text je takav kakav je i nas je .Ako neko nece da peva Turska je otvorena zemlja za sve koji znaju turski jezik i himnu .Ali dajte da vidimo ko su nam bili pradedovi a o cukundedama da i ne govorim,budimo realni nista vise .

Predrag Zdrale

29.05.2012. 18:23

Ko srbiju ne smatra za otadzbinu taj ne sme ni pozvan da bude! Bolje ce nas braniti i neki "slabiji" igrac koji voli svoju zemlju nego ti dusmani. Oce reklamu, oce da se ogrebu za kintu a mrze srpsku himnu i znaci samu srbiju. Evo ja cu da igram na "njegovo" mesto ako nemate koga drugog da pozovete.

vlada

29.05.2012. 18:33

Oce Sahmire ako je tebe neko savetovao da saginjes glavu kad se svira himna tvoje drzave sto natera "dete" da uvredi desetak miliona Srba.Sto nisi konsultovao brata Rasima naneo si i njemu politicku stetu u cijoj partiji su vecina Srbi koji neznaju da pevaju tursku himnu a neznas ni ti.Sto ga ne nauci da otvara usta sve bi proslo glat.Shvati bolan da vecina Srba zna samo nekoliko stihova koje si mogao sina da naucis.

mirko

29.05.2012. 20:17

@vlada - Ej bre pevamo o kralju, a gde nam je kralj, imamo krunu na zastavi a gde nam je kruna. Gluporije do vrha!

serbon

29.05.2012. 18:40

Nije ovde pitanje politike već vaspitanja. Po sistemu uzmi sve što možeš, a nedaj ništa. Kad se mali gadi na himnu Srbije zašto je pristao da igra. Možda će više igrati u Turskoj ako ga kao takvog prime

miralem

29.05.2012. 18:58

on se sa time ponosi tako se i postaje ekstrem pa se onda svet pita kako bre pa igrao je za reprezentaciju pa lovu zaradio uz pomoc Srbije i vidi ga sad?mnoge je srbija pomogla a kada je doslo do one guzve sto hvala bogu prodje(rat) ,mnogi predjose na drugu stranu i naj ekstremniji su bili ni od ovoga se nemojte nicemu boljem nadati i on ceka svojih 5 minuta da vam dokaze koliko vas je siiiilno voleo.ne poznam decka a ni familiju ali takvih slucajeva bezbroj poznajem . pitao sam se uvek, zasto ?

joca

29.05.2012. 19:01

@Cg - A šta ti to sameta srbin? Možda što više nema srpskih para da vam popravlja porušeni Kotor ....

vlada

29.05.2012. 19:11

@Cg - I ti si Srbin idi kod Emira da ti objasni.Milo ti dao 20 eur i preveo u drugu vjeru isto nasu .Jeftino si promijenio vjeru prajdedovsku.

Cg

29.05.2012. 19:20

@Cg - srpskih para ??? pa nemate za kifle a ne Kotor ili CG popravljat,,vi kod nas mozete samo paprike i sir na pijaci prodavat,,jel...

gegula

29.05.2012. 20:05

@Cg - Hajde muči jado i gledaj svoja posla. Samo kad vas vise ne moramo da izdrzavamo.

nikola

29.05.2012. 21:10

@Cg - Nu , ćuti tamo kako te nije sramota vladike Njegoša i tvoje istorije, prodali ste se porodici Mila Đukanovića za sitne pare....

svetski putnik

29.05.2012. 21:42

@Cg - Odkako kod vas vise ne kupujem kifle i ne odlazim, letovao sam u Egiptu, Turskoj, Grckoj, Italiji, Spaniji.....i svugde mi je bilo lepse i jeftinije nego u tvojoj nedodjiji koja je vazda bez vode, ljubaznosti, kulture, profesionalnosti......

Miroslav

30.05.2012. 06:24

@Cg - Jadna mu majka koga ste ti i tebi slicni izdrzavali,taj bi bio siromasniji od crkvenog misa.

Posmatrac

30.05.2012. 07:32

@Cg - Izvini ,meni vise smeta to sto si ti budala,koja nema postovanja prema nikome i nicemu....

hranioc

30.05.2012. 17:39

@Cg - Izdrzavali smo 400.00 lezilebovica, decenijama. Odvajali od plate za zemlotres da vam izgradimo primorje dok ste vi plandovali uz lozu i kozu.

Бошко

29.05.2012. 19:03

На певање химне се устаје а не сагиње се глава.Сагињање главе је понижење за државу и народ те земље.Ово ни једна земља неби толерисала.Ако неће да поштује правила немо ни да игра.

boki

29.05.2012. 19:05

zasto napadati decka,ako nije hteo da peva bitno je da hoce srcem da igra i velika je steta da neigra za reprezentaciju.Zar nije dovoljno sto je momak rekao da voli srbiju i da zeli da igra .....to ispada sutra da dodje Bojan Krkic da igra za Srbiju pitao bih mihajlovica dali bi i njega isterao iz tima ako nebi pevao himnu ,ma zaoleme hoceli ko da peva ili ne bitno je da pokaze kako to radi na terenu ja kao srbin i zvezdas podrzavam maloga Ljaica i gde to u svetu igrac mora da peva himnu

Posmatrac

30.05.2012. 07:27

@boki - boki , sto se vise javljas sve vise dolazi do izrazaja tvoja ne prosvecenost.Izvini nisam zeleo da te vredjam,samo da ti kazem istinu.

boki

29.05.2012. 19:13

pitao bih sve ove SRBE koji daju ovakve nacionalisticke komentare dali bi oni da kojim slucajem njihovo dete igra za Hrvatsku reprezentaciju ,naucili svoju decu da pevaju Hrvatsku himnu ili slovenacku ,crnogorsku a da negovorim albansku himnu.Ja kada cujem himnu BOZE PRAVDE sam je pocnem pevati a narodi druge nacionalnosti neverujem da imaju volju da je pevaju jer je neosecaju kao svoju,ustvari i nije njihova himna nijenim se stihom ne prepoznaju u njoj

miki

29.05.2012. 19:40

@boki - Boki ti si zalutao tj izgubio se u temi!Decko se nije pridrzavao pravila igre kojih je sam procitao i potpisao. Ovo je stvar koja nije uperena protiv Ljajica!Vidjecemo svi da ce u najskorije vreme biti neko sledeci zbog neceg drugog odstranjen i to nam se svima koji repku iskreno volimo svidja.Bravo Sinisa i samo teraj sve sto odskace od propisa i kodeksa ponasanja...

bez uvrede

29.05.2012. 19:48

@boki - @boki,Ja mislim da ti trenutno neznas sta pises i sta to iz tebe u vidu komentara izlazi.A sto je to Nacionalisticki po tebi ako treba da se peva Himna,e moj zemljace,ti si u tvom komentaru toliko toga napisao besmisleno i samo tebi razumno.Ko ce da peva Albansku ili Hrvatsku,pa Srbin nece nikad a ni tad da otpeva te Himne,a Adem je Srbin,e sad sto je on druge veroispovesti to ne treba da ima veze sa Himnom i nacionalnoscu.A ako on to nece da bude samo zbog njegove vere,to neka njemu ide u cast.

ZveZdan

29.05.2012. 20:03

@boki - Ja sam Britanac pored Srpskog drzavljanstva i pevao bi himnu Britanije iz respecta prema zemlji cije drzavljanstvo imam.Problem je u tome tip nema respecta, kao ni u italiji gde je opsovo trenerasto ga je zamenio.Dali je to normalno i ima veze sa zamenom

Marko

29.05.2012. 20:05

@boki - To što si rekao stoji,ali zaboravljaš da Ljajić igra za reprezentaciju Srbije, tako da je obavezan da reprezentuje zemlju na svaki način!

M.M.

29.05.2012. 20:26

@boki - boki. Slazem se sa Vama.Mi sve kriterijume imamo,od danas do sutra.Kao da je sada zakon pevati himnu.Sta je bilo kada je Klemente bio selektor?Nije znao ni zdravo da kaze,a kamoli da trazi od igraca da pevaju.Tada je to Ok.Sta je sa prethodnim selektorima Srbima,pa njih treba kazniti,sto to nisu trazili,ako se Ljaji kaznjava,sto ne peva. Ovo je cisto izivljavanje i hirovitost Mihajlovica..Ko hoce da peva,peva.Ko ne zna reci,nije smak sveta.Da li svi ovi "komentatori" znaju himnu?

bozana bozana

29.05.2012. 20:41

@boki - naravno da bih i ne samo Hrvatske vec i bilo koje druge. Uostalom vec sam ga tome naucila jer ne zivimo u Srbiji. Kakav je to primitivan nacin razmisljanja. Nikad nisam cula da je Albert Nadj ili neki drugi sportista iz Srbije nije pevao himnu jer nije Srbin. Ono sto se i meni cini kao istina da ovaj mali Adem stvarno nije znao reci, a nije mu to ni zameriti. Sve se da nauciti.

panonija

29.05.2012. 20:42

@boki - Boki niko nebi zamerio Kleu da je igrao i da nije pevao himnu covek brazilac sa srpskim pasosem,ali ovde se radi o sasvim drugom slucaju, Ademovi su rodjeni u Srbiji,on je rodjen u Srbiji i on ne peva tudju himnu, Primer ti je los sedi kec.

sas

29.05.2012. 20:57

@boki - Licno se ne uplicem u politiku niti fudbal.Postovanje Ljaicima kao i svim ljudima bilo koje da su vere. 'boki' Ali ona izreka Vazi svugdje u svetu: IL SE SKLONI ILI SE POKLONI ;)

deki

29.05.2012. 21:10

@boki - Ti kao da ne razumeš o čemu je reč. Znao je za pravilo i prihvatio, potpisao, niko ga nije terao, a onda je pogazio reč.

Daki1970

29.05.2012. 19:16

Samo jos jedan nacin da niko ne gleda fudbal i da ljudi raspravljaju o ovome. Znaci Sinisa ti uvodis disciplinu i treba , fali u nasem fudbalu slazem se, ali se ovakve drasticne mere ne uvode preko noci. Kao svetski fudbaler ti bi barem trebao da znas da mnogi svetski fudbaleri kada igraju za svoju drzavu jedva da pevaju himnu, hajde molim te izbaciti momka iz reprezentacije, svasta. Kao pocetak tvoje selektorske karijere treba da se pamti po isterivanju mladog fudbalera a ne po rezultatima....

SRBIJA

29.05.2012. 19:28

Imamo Djuricica,Matica,Ignjovskog,Tadica,Lazovica,Tomica,Markovica i ako je po meni solidan igrac,ima i drugih koji mogu da pomognu ne zavisimo od njega.Voleo bih da se ovo nije desilo ali jednostavno ako nije znao reci himne mogao je da malo kasni za ostalim saigracima pa da ponavlja reci za njima,bar dok ga prodje kamera,Mihi svaka cast napravice on super reprezentaciju samo ga podrzite.Napred Srbijo do SP 2014 !!!

Goran

29.05.2012. 19:33

Pa neka je nauči i nek se vrati, nikakav problem samo se bojim da nije to po sredi.

Spasoje

29.05.2012. 19:38

Molim bez foliranja, Adem je procitao jezikom kojim govori ugovor u kome je navedeno sta mora da uradi da bi igrao u reprezentaciji Srbije!!! Veoma je bezobrazan i provocira coveka koji po godinama moze da mu bude deda glumi neko ludilo a po godinama je punoletan krajnje vreme da odgovara za svoje postupke, pazi molim te decak drzak bezobrazan nije znao a znao da se ruga podsmeva himnu nije hteo da nauci a mogao je da podigne glavu i da otvara usta bez glasa i mirna backa ovako sramota za sve!!!

idi begaj

29.05.2012. 19:40

Pogledajte druge reprezentacije u svetu,jedva da pola njih pevaju svoju himnu,ali ne savijaju glavu ,nego gledaju pravo!

sile

29.05.2012. 19:42

U fudbalu smo skloni da preterujemo, uvek napadamo nekog od igrača, selektora itd. ovako smo i Nemanju Vidića oterali iz reprezentacije fudbaler koji je napravio jednu grešku odmah je na meti kritike, svaki čovek ima pravo da pogreši i da se uči na greškama.

vukota

30.05.2012. 07:35

@sile - nije mu ovo jedina greska... imao je par ispada i pre(sukob sa trenerom),pa su svi bili uz njega. niko nije ni spominjao njegovu"nacionalnost" jer ga smatramo nasim. a sada nam on kroz usi provlaci njegov ponos!! ako mu nije ponos da brani boje drzave,nije mu tu mesto. ne samo njemu,nego svima. svi kidaju u klubovima a rep. su mlaki... a preko te rep. sebi podizu cenu u kklubovima pa maju neke koristi. pravila su obaveza

Pop

29.05.2012. 19:51

Kad sagneš glavu na intoniranje himne zemlje za koju nastupaš nije ništa drugo do nepoštovanje iste. Ne, ja nisam veverica. Hoćeš da me ubediš da ne znaš početak himne: " Bože pravde ti što spase"? A jel znaš možda ono: " Lijepa naša domovino, o junačka zemljo mila"? Eto ja nisam Hrvat, a ipak znam početak. Nemoguće je to što pričaš. Ne poštuješ Srbiju i njene građane i to je jedini razlog što nisi pevao himnu.

Miroslav

30.05.2012. 06:12

@Pop - Pope ti si fenommen. Ti si i veliki "Srbin" a izgleda i veliki "Hrvat",mozda si i neki veliki Turcin samo to jos neznas.

Ivan

29.05.2012. 19:51

Pa ako je sve bio samo nesporazum cemu onda Ademove price o postovanju sebe? Ko sad koga tu pal..... ?

ZveZdan

29.05.2012. 19:58

Stvar je jednostavna nesto sto se slozio nije postovao/Ocigledno i uitalije je bio nevaspitan da psuje trenera.U engleskog su ga provalili nije niotisao tamo ali bi ga ferguson sredio sa kopackom.Ocigledno decak umislja da je zvezda pa i ako jeste znaju se pravila i kazne.Bravo Sinisa.Mozda izgleda glupost ili sitnica pevanje himne ali nije.Pa i da si najneinetligentniji naucio bi da pratis reci.

Pop

29.05.2012. 20:07

Razgovarao sam sa Ljajićem, ali nije mogao da mi objasni u čemu je bio problem. Rekao je samo da su u pitanju bili privatni razlozi. Žao mi je, on je igrač na koga sam računao i ovo nije bila odluka isključivo protiv njega. Isto bi bilo i da je bilo koji drugi igrač to uradio... Trebalo je ranije da pričamo da postoji neki problem, ovako, doveo me pred svršen čin - rekao je Mihajlović, a prenosi FSS.

Nick

29.05.2012. 20:22

Stetaje sto ovaj mladi talentovan deck gubi poverenje. Daje da igras za bilo koju zemlju po zapadu tebi nebi dozvoljeno ni da stupis na igraliste a kamoli da igras. Srbija treba da uvede dase himna peva pre bilo kog sporta a ne samo na drzavnoj utakmici. Ako ne igraci onda preko zvucnika.

Mitro

29.05.2012. 20:23

Koja smo mi stoka, jel moguce da postoji toliko nacionalista.... pitao bih vas kad bi se tako nesto desilo vasem detetu.... A Miha sig

Ime

29.05.2012. 20:27

U Nemackoj himnu nepeva ni Boateng, Klose, Mertesacker itd... zagrle se kao nesto ali pevanje nikako. Niko im ne zamera to su banalne stvari...

miki

29.05.2012. 20:34

takav smo mi narod,samo tudji zivot vodimo a svoj hleb jedemo.puno nas nezna himne a opet nista.glavno je sta imamo u dusi i srcu

Posmatrac

30.05.2012. 07:11

@miki - Ne znaju ,ali i ne igraju u reprezentaciji, ops, zaboravio sam i ne primaju plate..

panonija

29.05.2012. 20:39

Lars naravno da ti ne volis srpsku himnu posto ti se tata zove Hans,prodajes ovde demokratiju,pravis se zastitnik jadnog Adema,a jadniji si i od njega samog. Tvoju svapsku demokratiju moras promovisati tu gde zivis,pusti nas balkance da uzivamo. i za porodicu Ljaic da kazem staru srpsku izreku vrlo poucnu DOGOVOR KUCU GRADI tako tata i sin prvo se dogovorite pa onda izadjite pred novinare

car63

29.05.2012. 20:40

Gospodine Ljajicu izvinjavajte se svome narodu sto Vam sin igra u pogresnu reprezentaciju,izvinjavajte se Vasem sinu sto ste ga doveli u situaciju da otpeva tudju himnu.Ovu gresku necete nikad ispraviti i dusu Vasem sinu ostetili.Nek Vam je Allah u pomoc,prodajete i dusu za pare....znate li Vi sta je PONOS?

kerber52

29.05.2012. 20:41

hvala na izvinjenju ali se pesmice lako uce, pride je sigurno cuo do sad milion puta, njegova duznost je bila da nauci, kao sto nauci taktiku trenera, kao sto dodje na trening tako je trebao i da nauci reci pesme(mogao je i da natuca jer ga ionako niko ne cuje)

posmatrac

29.05.2012. 21:56

@Andrej - U tome i jeste stos sto treba i MORA da bude cast svakome da peva himnu svoje zemlje kad vec igra za reprezentaciju. To se takodje odnosi na Srbe u Hrvatskoj.Manite se vere i nacionalnosti jer je to sasvim nesto drugo.Negde procitah da decko zeli "samo" da igra fudbal. Pa neka igra gde oce ko mu brani. Mihailovic je Lepo i jasno rekao odavno da je Uslov da svi Nauce himnu i da je obavezno pevaju. Mihailovic nije nikakav veliki Srbin nego normalan covek..

Sultan

29.05.2012. 22:05

@Andrej - pozdravljam cin Adema svaka cast ne mora se on moliti za spas srpskog naroda kad oni sami sebe kopaju jamu.bravo Adem pasa

Zorica-Canada

30.05.2012. 00:09

@Andrej - ...e moj sultane,samo moji glupavi a dobrodusni SRBI ne mogu ili ne zele da shvate da se iza svega ovoga krije samo vas SEPARATISTICKI AKT....Ejmoji SRBI, dok se vi dozovete pameti,voz odavno prosao !!!! Nazalost !!!!!

cis

30.05.2012. 00:47

@Andrej - Gresis. Stos je u tome da se pokaze tolerancija prema onima koji ne misle kao ti, ili kao vecina, ali hoce da pomognu srpskim reprezentacijama.

sir Oliver

29.05.2012. 20:52

Ovo sto Sahmir prica nije istina, uz svo duzno postovanje kao roditelju i starijem coveku. Pravi razlog zasto Adem nije pevao himnu znaju i ptice na grani i onaj koji ima IQ bar 52. Da je to razlog Adem bi prilikom razgovora sa Sinisom rekao , ej izvini selektore,nisam je naucio al hocu do sledece utakmice i tako to. Ne nego Adem nije imao m... da kaze ,slusaj ja sam musliman i ne pada mi na pamet da pevam tvoju himnu.

cis

30.05.2012. 00:45

@sir Oliver - Pa naravno da nije istina. Zar si ocekivao da ti otvori dusu i kaze: "Znas bajo, ja samo ispitujem kakva je tolerancija medju Srbima pravoslavcima u odnosu na muslimane i druge nacije"?

zeljko

29.05.2012. 20:53

Meni kao srbinu se ne svidja Boze pravde himna. Zahtevam da je zamenite u Vostani Serbije. Ova Pravde mi je mnogo depresivna nemam nikakav link sa njom.

Khepresh

29.05.2012. 23:43

@zeljko - Da li se meni (ili tebi, ili ma kom drugom) svidjala himna ili ne to je apsolutno nebitno! U pitanju je jedan od drzavnih simbola, donetih ustavom OBAVEZAN ZA SVE!!!!!!!!!!

dr nele

29.05.2012. 23:58

@zeljko - I meni kao srbinu se više dopada himna Vostani Serbije. Ova himna ne deluje kao svečana pesma, što himne jesu.

GuGi

29.05.2012. 20:59

Mislim si da je Mihailovic postupio dobro. Ne samo zbog himne ali daleko vise zbog pravila koja se moraju postovatii. Istina je da bih i ja pevao tesko hrvatsku himnu. To je posledica raspada Jugoslavije. Ako sam dobro shvatio,buduci da zivim u inostranstvu, Ljajic se rodio u Srbiji ne u Jugoslaviji, ne u Albaniji, ne u Turskoj, ne u Spaniji itd. Himna se peva za drzavu u kojoj sam se rodio i zivim. Ona nije o narodu i nacionalnosti. Nemogu shvatiti da kaze da voli Srbiju ali nepeva srbsku himnu

GuGi

29.05.2012. 21:06

Jos je jedna stvar cudna koju je izrekao a o kojoj neznamo sto u stvari znaci "volim srbiju ali postujem sebe!!!" sve ovo se nesme upotrebiti u politicka prepucavanja. I ocev savet da pogne glavu nije bio bas pravi. Ali, takav je zivot

Beograd

29.05.2012. 21:14

Sve je to razumljivo, ali zar nije sramota da građanin naše zemlje koji igra za reprezentaciju države u kojoj je rođen i u kojoj živi ne peva himnu te iste zemlje. Srbija je država svih njenih građana bez obzira na nacionalnost, svi građani imaju ista prava ali isto tako imaju i obaveze kao što mora svaki reprezentativac da peva himnu mora i on, što bi se on izdvajao? Mislim da treba da prihvati da peva himnu i da se vrati u tim.

Bubi

29.05.2012. 22:38

@Beograd - U pravu si, ali....Tu smo i mi Srbi Pravoslavci krivi, do skoro nam je himna "Hej Sloveni" bila. Mislim da je vec bio van Srbije kad su uveli "Boze Pravde" kao himnu Republike Srbije. Realno, mnogi nasi ne znaju da je pevaju. Gde ce je fudbaler iz N. Pazara znati, kome su samo fudbal i karijera u glavi. Ali ako si potpisao ugovor, u kome se navodi da moras da pevas himnu, onda brate mislim da bi trebao da sednes za sto i da pocnes da ucis reci himne.

Igor

29.05.2012. 22:45

@Beograd - Otac očigledno laže jer je Adem posle toga ako se ne varam izjavio nešto u fazonu da je to lična stvar i stvar samopoštovanja, tako nešto... Ne sjećam se da je izjavio kako ne zna riječi.

Beograd

30.05.2012. 08:04

@Beograd - Ne kažem ja da mi nismo krivi, možda je malo i Miha bio previše strog prema Ljajiću trebao je da prvo razgovara sa njim i da se dogovore oko toga, zato sam i rekao nadam se da će se Ljajić ipak predomisliti i zapevati himnu.

bane

29.05.2012. 21:24

Postovana Gospodo sa ovim mladim igracem je trebalo prvo popricati i dati mu jos jednu sansu.Pustite sada to dali je neko veliki srbin ili musliman samim tim sto igra za Srbiju je prihvatio Srbiju kao zemlju.A treneru Mihajlovicu koji je bio odlican igrac bi bilo bolje da analizira utakmicu i da nedaju pogresne pasove na 10 m i da lopta brze seta jer nije moguce da jedan profesionalac daje tako pogresne pasove.

cis

30.05.2012. 00:42

@bane - Nije bilo vremena za analizu igre pojedinaca. Najpre treba preispitati politicku podobnost tih ljudi, da li svi pevaju, da li svi pravilno izgovaraju tekst himne itd. Tek kada se to nauci moze se preci na tehnice pojedinosti.... hahhahaha... pioniri maleni ahh da.... svetosavci maleni / mi smo vojska prava.... ha hah haahaha

Tutin_SRB

29.05.2012. 21:30

Eee moj ademe! Ko te na ovo navukao??!Svi smo mi Srbi ali ima nas i pravoslavaca, muslimama, katolika... Ali smo srbi i treba da se postujemo!Pa ovo je bre reprezentacija!!!

Lepi

29.05.2012. 22:11

Srbijo, medju sljivama. Dokle si dosla. Tvoji gradjani ne pevaju himnu jer tako cuvaju svoje dostojanstvo. I am going to USA to live like a man.

krtica

29.05.2012. 22:13

Sram Vas bilo.Malo ste od Srbije dobili.Ova reklama Vam nece proci....Barem u ocima casnih Srba!!!!!!!!

tuzno ali istinito

29.05.2012. 23:12

@krtica - A jesi li ti mozda"castan srbin" Po cemu si ti veci srbin od Adema? Sto znas himnu(u sta cisto sumnjam) Sta si ti dao srbiji,cime si je ti zaduzio?? Svi ste vi veliki srbi kad treba da se pljuje po nekome a sami niste nista bolji... Tuzno.

Boro Manjaca

30.05.2012. 01:17

@krtica - Dobio je sve. Tata nije siromah a on kao dete dobio sva prava i vec kao desetogodisnjak dobio mogucnost da igra u reprezentaciji dok su mnoga druga deca o tome samo sanjali. Svi su postovali celu porodicu i navijali za njih. Zato ada njegov otac i pokusava da skrene temu ustranu jer izgleda da nema nista od ong cemu su se nadali i sta su smislili ovom provokacijom. Nitko u svetu neces naci nesto takvo da je jedan reprezentativac odbio da peva himnu.Miha je na pravom putu.

alo

30.05.2012. 03:03

@krtica - pa po tome sto sam iz cetnicke familije sto mojim venama tece SRPSKA krv, eto isprovocirao si me sad znas odg...

hjkjk

30.05.2012. 07:02

@krtica - pa sta sto je dobio sve..otkud ti znas sta su preziveli dok nisu dobili!njegov otac je borio zaradio i zato mali ima..i sta sa tim!dost avise sve sama ljubomora i zavist u srbiji!!!kakva himna drzava se raspada,selekcija je sranje a on tupi o pevanju himne..ne nego se sada nalozio pa ono kao ideemoo zustro!!mali ima 20god alooooo bree!!!

susumida

30.05.2012. 12:02

@krtica - Dobili smo od Srbije da budemo gradjani drugog reda i dobili smo siromastvo, bedu, pritisak, secer i na kraju infarkt i jebem vam mamu cigansku srpsku nikada vi necete znati sta su oprave vrednosti zivota....umrecete kao svi psi!

Miro Markovic

29.05.2012. 23:00

U SAD, od 310 miliona stanovnika, nema ni jednog koji je poreklom iz Amerike osim malo 'Indijanaca', koji zive u rezervatima. Svi ostali su doseljenici iz sveta. Svi se sporazumevaju engleskim jezikom, svi postuju americke zakone, svi pevaju americku himnu i postuju americku zastavu. Privatno pricaju jezikom kojim zele, idu u crkve ili bogomolje, koje sami odaberu, ali moraju da placaju savezne i republicke poreze. To je osnova drustva. Ako im se to ne svidja, napolje!

Kljajo PFC

29.05.2012. 23:03

Miha brate svrati malo do CG, da vidis kako se ovamo pjeva BOZE PRAVDE, i cimni me kad naletis ocu ja da igram za repku, ima da ginem za svaku loptu:) AJMO SRBI!!!

Pexoni

29.05.2012. 23:25

Svaka cast roditelju, nego smo mi srbi cudni. Problem je kada neka osobe druge veroispovesti hoce da bude uz drzavu u kojoj zivi a problem je i kada nece. Lose namere ovde nije bilo, decko je mogao da igra za koju god reprezentaciju je pozeleo(Turska) i nema potrebe sada njega muciti sa ovim stvarima. Jednostavno, decko je klinac, 20god, pustite ga da igra fudbal...

zavarov

30.05.2012. 04:36

@Pexoni - E sto bi on ovakav nevaspitan upo u prvih 11 u reprezentaciji Turske je...majku..

dexa

29.05.2012. 23:27

Vidi se u obe izjave i oca i sina da nisu sigurni u izjavama meni se cini i siguran sam da su im izjave dvosmislene prvo nezna reci pa zove tatu pa razlozi licne prirode pa sagni glavu pa pobogu ako nezna reci nije nikoga ubio trebao je da kaze .Zao mi je jer je mlad momak i dobar i mlad igrac pred kojim je vreme ali netreba mesati politiku, veroispovest i sport .Cenim odluku selektora jer su svi bili upuceni u pravila igre za sve igrace ma koje vere bili.Ali ovo traze oni koji ne vole SRBIJU.

Danica

29.05.2012. 23:39

Žao mi je što se jedan sportista koji nema životno iskustvo suočio sa nečim što je kao problem. Sve nam je po zakonu i dogovoru samo mladi Ljajić ne zna himnu. Ja sam prosvetni radnik i smatram da bi Mihajlović trebao da zna mnoge discipline da bi vodio reprezentaciju.Mladog čoveka staviti na stub srama nije lepo.A znaju li, Siniša, vaša djeca srpsku himnu? Himna jeste važna, ona se poštuje, ali ne znam da se negdje nepjevanje himne tako drastično kažnjava.

Boro Manjaca

30.05.2012. 01:12

@Danica - Prosvetni radnici koji imaju takav pristup ovakvim problemima krivi sto Ljajic i neki drugi neznaju himnu.Druga stvar je isto cudna da vi usporedjujete Mihajlovicevu decu sa jednim profesionalnim fudbalerom a ja verujem da Mihina deca znaju barem deo himne.Treca stvar koju vi iz vama poznatog razloga tumacite podresno je cinjenica da mi NEZNAMO dali Ljajic zna ili nezna himnu jer je on sam rekao da je razlog drugi.Eto norveska tv NRK je imala da ili ne i vecina je rekla da je trener u pravu.

djidji

30.05.2012. 02:00

@Danica - Gospodjo uciteljice iznenadjen sam vasim komentarom. Kao prosvetni radnik Vi ne mozete da ucite decu sta vi hocete nego kako je propisano zakonom Republike Srbije i zato u ovom slucaju nije Mihajlovic prekrsio nikakvu disciplinu nego je postovao zakon svoje zemlje sto je On sam i svi igraci potpisali. Pa sta mislite o drzavama poput Amerike Australije Kanade itd. Pa kad bi svi radili sta hoce kao u Srbiji dokle bi stigli.Pozdrav i napred Srbijo

Aleksandar

30.05.2012. 02:48

@Danica - Pa ni ja ne znam reci himne. Ko ce bre sve te vase promene da prati - imam dva pasosa sa imenom Yugoslavia na koricama a izdata od drzave(a) koje se tako nisu zvale u vreme izdavanja. Kada dodjem nazad u Beograd sve ulice imaju drugacija imena (ajde promeniti nekoliko ali ne gotovo sve). Treba napraviti drzavu u kojoj se zna ime i nekakav red i stabilnost pa tek onda zahtevati od mladih da znaju reci himne. Mi matori smo vec digli ruke ili smo se razbezali kojekuda.

zocacom

30.05.2012. 08:12

@Danica - Ako su nam svi prosvetni radnici ovakvi onda i ne treba da nas čudi stanje u društvu i u državi, pad morala, porast kriminala nasilja si svega ostalog što nam se dešava! Još nam i dobro ide kad vidim ko nam sve vaspitava decu! SRAMOTA!

dada

30.05.2012. 08:25

@Danica - ako vas interesuje Mihailoviceva deca neznaju ni reci srpskog jezika a kamoli himnu,a druga boze pravde nezna cak ni 90% ni srba i manite se budalastine

Goran

30.05.2012. 09:25

@Danica - Mislim da nisi u pravu!Zasto bi (iskljucivo) profesionalni radnici bili krivi sto nasa deca ne znaju himnu?Sta sa roditeljima,.ako i oni sami znaju tekst?Moram priznati da ja ne znam, a iak se ponosim sto sam srbin!Sam Mihajlovic je svojevremeno izjavio da se nikada nece vratiti u Srbiju, o porezu pre pruzimanja funkcije da i ne govorim, patriotizam se moze meriti raznim arsinima!Anketa NRK me ne cudi, je r su oni donedavno bili 100% jedna nacija, plaacanje poreza smatraju patrotskim cinom!

Lara

30.05.2012. 09:36

@Danica - Postovana koleginice, ne znam sa kojim uzrastom Vi radite, ali bi, sve jedno, trebalo da znate da je suocavanje sa problemima i resavanje istih jedan od preduslova da se od deteta stvori samostalan i odgovoran covek. Ljajic nije dete, ako mu je predceno koje su mu obaveze, morao je znati da je duzan da ih ispostuje. On predstavlja Srbiju, ne fudbalski klub, duzan je da ispostuje sva obelezja drzave koju zastupa i, pre svega, da shvati da je igrati za reprezentaciju cast, a ne interes!

radaljac

29.05.2012. 23:40

Reprezentacija je hram i svetinja jedne države, a himna je obeležje te svetinje.Ako je država pomogla da se stekne prosperitet. onda treba i da joj se oduži.Koliko vidim u ostalim reprezentacijama svi igrači znaju pevati himnu svoje zemlje, a po meni to je najmanji problem.....

Zoran Ristic

30.05.2012. 01:10

@radaljac - Daaaaaaaa prijatelju , tako je , samo sto u nasem slucaju himna nije na srcu ni svih srba. Nasoj drzavi je potrebna himna Srbije , himna , pri cijoj ce intonaciji zatreperiti u grudima , krenuti suze zbog osecaja pripadnosti svim gradjanima Srbije. U tome je problem. Problem je u odnosu vecine nad manjinom. U nasoj zemlji je oko 30 nacionalnosti, nadlezni nisu radi da naprave himnu drzave. Kod nas je glavna stvar kinjiti nekog, narocito narod svoj.

djidji

30.05.2012. 02:32

@radaljac - Daaaaaaaaaaaaaaa Zorane Risticu niko ti nije kriv sto si manjina sam si izabrao. Idi tamo gde si vecina ali tesko da ces to negde naci Zivot je cudoPozdrav i razmisli ko si.

M.M.

30.05.2012. 07:41

@radaljac - radaljac. A kako komentarisete,to sto ni jedan selektor do sada to nije trazio od fudbalera? Da li treba kazniti sve prethodne selektore?

Danmark

30.05.2012. 08:19

@radaljac - Bravo Zoki za ovaj iskrni komentar.I mene boli ova nepravda posto sam i ja pripadnik jedne nac.manjine,iskreno ne bih ni ja pevao ovu himnu i,ako jako volim zemlju Srbiju.Zivim i radim u Dansku,i ovde ima slucaja da jedan Albanac (Fetahi Bajram)igra za reprez.Danske pa nepeva himnu,pa ga svi vole i aplaudiraju takodje je slucaj i sa Ibrahimovicem u Svedskoj (nikad nepeva himnu) ali je zato bog.Drugarski pozdrav iz Danske.

Миха Аут

30.05.2012. 01:09

Шпанци не певају своју химну јер нема речи, па не видим да им то нешто смета... глупо правило.

Milos Nedic-Beograd

30.05.2012. 02:47

Ni Bosanci nemaju reci , a Hercegovci je ne bi ni upamtili i da ima tri reci.Oni samo znaju gangati il' uz gusle.Haj, mozete li zamislit , da himna BiH bude ganga (iz zapadne Hercegovine il' gusle iz Bilece). I sta ta nasa himna treba da znaci kad nemamo kralja ,a svaka strofa (il' se kaze kita) zavrsava s 'kraljem" i njegovim spasom.Videli smo da on i te kako misli o svojoj straznjici kad je zdimio u Britaniju u II Sv.ratu.

Dule LE

30.05.2012. 07:19

Dragi tata... ovo što ste naveli kao razlog (nezna reči) su priče za malu decu. Vaš sin je lepo potpisao kodeks o ponašanju gde je jasno navedeno da na terenu mora da peva himnu, i ako je nije znao, imao je 5 dana da nauči makar prvu strofu, što jasno ukazuje da Vaš sin nije ni bio zainteresovan da je nauči. Vaš sin bi trebao da iz zahvalnosti nauči himnu, jer jede 'leba koji mu je Srbija pružila i omogućila, a živo me interesuje od kojih je to zemalja dobijao ponude???

ranko75

30.05.2012. 07:31

Mi smo poznati po svojoj aroganciji, zato niko i nece sa nama, jer smo majstori da sve okrenemo protiv nas.Mi samo trazimo razlog za razdvajanje.Nisu dobri ljudi druge nacije iz drugih republika, otisli su, nisu dobri ni iz Srbije, otici ce i oni, a neki odlaze odnoseci deo Srbije, posle cemo da se svadjamo unutar srba, ne valja sto je onaj vojvodjanin, drugi sumadinac, pa nam nece odgovarati onaj iz istocne ili juzne Srbije, onda ce nam smetati srbi iz Bosne i tako dok se ne raspadnemo na atome

radovan

30.05.2012. 07:52

Nemas potrebe gospodine Ljajicu.Znamo mi mali je radio onako kako si mu ti rekao.I sta on nece da pjeva himnu i nece da igra za reprezentaciju.To nama Srbima odgovara.Da vi ne igrate.

slavko radovanovic

30.05.2012. 08:00

Znamo gospodine Ljajicu.Nije mali rekao da ne zna rijeci himne vec da je nece da pjeva.Mogao je da otvara usta i da podrzava pjevanje.Ali to je politicki program.Zato te zvao da te pita.Pa nije vam proslo.Pa se peres.Ali ne vjerujem ja tvom pranju.Ponovoit cete vi to.

Udarnik

30.05.2012. 08:01

Zlatan Ibrahimovic, Emir Bajrami, Danijel Majstorovic i Behring Safari su standardni reprezentativci Svedske pa ne pjevaju Svedsku himnu ali zato ginu na terenu i stub se njihove repke. 96% Sveda da netrebaju pjevati a ostatak su nacisti koji su podjeljeni.

Boro

30.05.2012. 10:52

@Udarnik - Zlatan peva himnu svedske od malih nogu i to sam licno video i cuo. Ti verovatno samo izmisljas jer licno nepostujes himnu Srbije. Bilo bi pametnije da ste presli na tumacenje da je svaki gradjanin Srbije "srpski rod" a ne samo srbin pravoslavac.

Udarnik

30.05.2012. 11:56

@Udarnik - @Boro tupane suti i sjedi jedinica. Svedsku reprezentaciju sam gledao 7 puta uzivo i svaku na tv. Zlatan nepjevaja Svedsku himnu. Procitaj njegovu knjigu tamo ti sve pise zasto. Ali je sad kapiten najbolji igrac. Hajd prohodaj

The Clash

30.05.2012. 08:07

Utakmica izmedju SRJ i Holandije.Niko od igraca ne peva himnu,sem selektora Santraca.Sve himne ovog sveta su svojevrsni neciji masovni narodnjaci.Ne znam zasto se kod nas sve politizuje.Fudbal je moderna verzija prastarih igara gde se masa okupi i urla.E sad himna je nesto sto je obelezje te hipnotisane mase,i himnu je masi nametnula neka vladajuca elita.Ko zna i hoce da peva,neka peva.Ko ne zna il nece,ne mora.A ja bi da gledam fudbal.Ne znam pevati himnu i to je moj izbor.Ko moze da mi ospori?

deda Zoća

30.05.2012. 08:24

Ostavite dete na miru i jedni i drugi i treći..................... MALO LI VAM JE OD 1941GOD . Aman , dosta i gledajte da privredu ove Srbije dignemo na noge zaš koliko će mi biti važno da li je Ivanović aplaudirao španskoj himni i Adem pevao našu. A , onako usput ,smetalo Vam je kada ga je onaj Italijan udario ,pojeli bi ste sa sve gaća celu Italiju a? E pa nije u redu . A ti se Ademe čuvaj svašta ima na ovom svetu I NE SLUŠAJ SVAKOG .Aj' u zdravlju deda Zoća

peki

30.05.2012. 08:38

Tako treba Sinisa samo cvrsta pesnica nas srbe spasava,ne samo u fudbalu pozzzzz

maki

30.05.2012. 08:47

Prvo ovom coveku i Adamu Lj. treba objasniti da vreska pripradnost nema veze sa nacionalnom....Da bi bio Srbih nije uslov da si pravoslavac, i odbijanjem pevanja himne ti ne postujes Republiku Srbiju a ne SPC...

KNIN

30.05.2012. 08:49

Koje fore ovaj njegov nazovi otac prosipa pa to je strasno. On je Balijaner i zato nece da peva to svima mora biti jasno, a ovo sto ovaj njegov matorac trabunja kako nezna stihove Srpske himne su price za malu decu. Ljudi ovome Srbija mora stati na kraj svi sportisti koji se takmice pod zastavom Srbije a nisu Srbi moraju da nauce kompletnu himnu BOZE PRAVDE i da se potrude da budu veci srbi od nas samih. Smatram da im to nebi nimalo skodilo. SRBIJA SRBIMA

Jelena

30.05.2012. 09:29

Siniša Mihajlović prije svega je rekao da mu Adem nije rekao razlog, pravilo je pravilo i mora se poštovati. S druge strane Adem, ne zna riječi himne. Razumijem ga, niti mu je na srcu niti ga je neko učio. Jedan nesporazum i nedostatak razumijevanja s obje strane dovede do rasprave ovolikih razmjera, da se pojedinci izvinjavaju a krivca nema.

Mix

30.05.2012. 09:43

G-dine Ljajiću, o ovome ste trebali malo ranije da vaspitavate svog juniora. Himna se ne uči pred Božić. Bio je obavešten na vreme da se mora znati himna s toga neka sam kusa ono što je zas.o!

jugosloven

30.05.2012. 09:47

Srbi posvetite se malo fudbalu,zar vam nije vise dosta tih nacionalnih vredjanja,trba da znate da ima muslimana koji navijaju za vas,a ovakvim postupcima samo odaljujete ljude od vas.pustite momka da igra on je tu da igra.nigde na svetu ne postoji da jedan igrac mora da peva himnu samo u srbiji ima taj zakon.navijao sam za srbiju i navijacu i dalje bez obzira na sve.rodjen sam u srbiji i to je moja zemlja,ako sam musliman ne moram da navijam za bosnu,zivela srbija i svi narodi u njoj.

cole

30.05.2012. 09:48

Ne želim da diskutujem o teme da li je dobro Mihino novo pravilo da se nebismo vraćali na stara vremena i lažne dileme.Ali ako je i to jedan od sitnih uslova da nam reprezentacija bude bolja naka bude kada smo već Mihi ukazali poverenje za donošenje mnogo značajnijih odluka.Tekst gospodina Sahmira LJajića potvrđuje moje mišljenje da u stavu mladog igrača nema ničeg nacionalističkog,političkogili nečovečnog.Pojedini mediji su vrlo nekorektno opisali ovu situaciju.

Daniel

30.05.2012. 09:49

Ljudi moji,pa Vama je potrebno sitnica,za POLITICKI PROBLEM.Cini mi se da bolujete od toga.Da vam je to u krvi. Decko igra od njegove 10 godine za Srpske reprezentacije, sto znaci da decko zna posao. I umesto da se radujete sto igra za Vas , Vi bi da ga postavite na lomaci . Napravili ste toliku buku oko toga a nizasto.Nije pevao himnu.E jest "Veliki rpoblem". Sto ga ne pozovete u hor , pa nek Vam tamo peva . Zar ne mislite da je svima nama sa YU prostora dosta tog prepucavanja....mrznje .....

Albanac

30.05.2012. 09:49

Asta ovaj Sahmir Ljajic ima da se izvinjava . On moze da se izvinjava samo za njegove potopke .Pravi budala. Njegov sin valjda je punoletan , i zna on sta radi.

Lela

30.05.2012. 10:39

@Albanac - Taj mali je punoletan i odgovara za svoje postupke i ako je trebao da se izvini onda je to trebao on licno a ne otac njegov-ali mali ocigledno nije zeleo.Otac je svestan situacije da zivi jos uvek u Srbiji i da mora da postuje zakone a o karijeri je rec,vrlo bitno ako je talentovan.Ali mali je juce dao drugu izjavu-da nije hteo da peva himnu.I sto je najgore odmah se hvataju za politicki problem i nacionalizam.Koliko znam niko to nije spomenuo sem tate.

zozon5

30.05.2012. 11:48

@Albanac - Leleeeee - inteligentnog komentara! A tek onih koji to "preporucuju"!!!

cole

30.05.2012. 09:56

nastavak komentara:Nije fer da se ovaj mladi čovek saseče na početku svoje nadam se dobre karijere.Ta himna i meni kao Srbinu nije iz nekih razloga simpatična ali se svakako treba prilagoditi mišljenju većine što treba da uradi i mladi LJajić.Prema tome nauči Ademe himnu igraj dobro i ete tebe ponovo na spisku selektora.Pozdrav od Zvezdaša

Savu Milosevica za selektora

30.05.2012. 10:01

Ostali fudbaleri su nam jake patriote. Znaju da pevaju himnu, ali kad je u pitanju davanje golova za Srbijicu, to ide malo teze, a u maticnim klubovima daju sve od sebe (tamo su dobro placeni). Pokazi malo patriotizma na delu, uradi nesto dobro a ne samo ispiranje usta patriotskim frazama i besmisleno srbovanje. Svi ce da pevaju himu od srca, kad budu dali sve od sebe i postigli neke rezultate kao tim. Dosta luzerisanja!

Daniel

30.05.2012. 10:03

Doveli ste u situaciju oca mladog Ljajica da Vam se izvinjava, a zasto ? Mihajlovicu cenio sam te u ono vreme kad si za Zvezdu igrao,nosio nam radosti,i odjednom glumis neko ludilo, nekog patriotu (ratovao si, ZNAM). Teras igrace da pevaju,cudi me da im nisi dao instrumente,pa da zasviraju i pevaju,a mozda ih obuces u neke tradicionalne nosnje pa i da zaigraju.Ja sam mislio da je to fudbalska reprezentacija a ne neki muzicki ansambl.Preispitaj sebe,Mihajlovicu.Ljajicu,idi brate gde ce te ceniti

Insert iz filma

30.05.2012. 10:10

Pevaj! Ne znam reci. Trebalo je da se potrudis ! Nisam zeleo da se potrudim ! NAPOLJE !

TONI

30.05.2012. 10:12

Ocito da Adem nije dobro procitao ugovor o kodeksu ponasanja kad je potpisivao ili je mozda glup pa mislio da je to samo pro forme.Ova prica njegovog oca je za bebe do 2 godine .Pa gospodine zasto vas sin nije kontaktirao prije potpisa pa pitao za savjet vezan za himnu .Da je decko objasnio Selektoru kako nije naucio himnu ,covjek bi mu sigurno oprostio bar 2 utakmice .Ovako ,pruzio mu sansu a on .Sad moze igrati neku drugu ligu ili kopacke o klin.

renata

30.05.2012. 10:21

Njega ne interesuje himna Srbije. Beograd je odskocna daska za odlazak vani mozda mu vise odgovara Bosanska himna, znamo kako Sandjaklije razmisljaju o Srbiji. Tata prosipa suplju pricu. Mihajlovic je u pravu pravila se moraju postovati najbolji je bio i ostao. Keep going Miha

lol

30.05.2012. 10:36

@renata - Renata, kakva odskocna daska ? Jel ti znas gde on uopste igra, u kojoj je ligi?

darko

30.05.2012. 10:22

Ne vidim zašto se tolika buka diže oko ničega.Ne zna himnu i odstranjen je ,kada bude zano(ako bude hteo) ponovo će biti u reprezentaciji.Nije suština da ga nateramo da nas mrzi nego da shvati da je pogrešio.Jel mislite da Čeda Jovanović zna himnu ili možda Čanak ???

lol

30.05.2012. 10:38

@darko - Darko, nije rec da ne zna himnu, nego zna ali nece da je peva i nekih svojih razloga, da li etnickih ili religijskih, to vec nije precizirao. Mada po svemu sudeci u pitanju je debela politicka pozadina da se digne prasina oko himne jer i sam Ljajic je potpisao da ce da peva himnu kad je pozvan u reprezentaciju. Takav je pravilnik koji je Miha dao svima. Otkud onda promena misljenja u zadnji cas i ovolko dizanje prasine ???

Marko

30.05.2012. 10:25

Zasto se izvinjava? Ne bih ni ja pevao "Boze pravde" jer nisam vernik! Uostalom, Republika Srbija je zemlja svih njenih gradjana i raznih konfesija. Nije prikladno da se u republickom uredjenju namece himna bivse Kraljevine Jugoslavije.

KudPloviOvajBrod

30.05.2012. 11:21

@Marko - Ljajic je znao za pravila, tako da je mogao da ne ode uopste ako mu ne odgovaraju. Uostalom covek bi verovatno sebe vise postovao i respektovao (kako on to sam kaze?), kada bi pevao tursku himnu. A sto se tice himne bivse Kraljevine reci su izmenjene, da bi se prilagodila republickom uredjenju.

Boban

30.05.2012. 12:35

@Marko - Istina. Da li se iko pita sta j sa ljudima koji ne veruju u boga? Nisu mi ni Sloba, ni Tito komandovali, pa nece ni razni pedo-evro-patrijarsi.

boki 23

30.05.2012. 10:25

gospodo srbi zasto niste pevali hej sloveno dok je jos nasa zvanicna himna bila nego ste sami svojoj himni zvizdali to nema nigde svaka cast pojedincima. nije pevao nije kakve to veze ima on je igrac a ne pevac gospodo da je hteo da bude pevac nebi bio fudbaler. zasto gospodin mihajlovic koliko znam nikad nije pevao hej sloveni a sada tera druge.zato te molim gospodine mihajlovicu odma vrati klinca u reprenzetaciji bruka

Kalimero

30.05.2012. 12:22

@boki 23 - U pravu su! Daj da promenimo i ime države,zastavu,grb...Sve je to zaostaviština neke tamo Srbije od pre par stotina godina za koju je samo u ovom veku preko 2mil. dalo živote.

Anta

30.05.2012. 13:18

@boki 23 - Zato što je to bila himna države koja se raspala i više nije postojala.

DJUBRETARKA

30.05.2012. 10:50

Ako ste mu Vi tako lepo rekli, ko mu je rekao da mora da postuje sebe tako sto ce mrzeti tim, drzavu, narod za koji igra? Uredu je da se sve zaboravi i da se ta himna nauci, sve ostalo je Vasa privatna stvar u koju niko ne zeli da zalazi.

Nadrealisti

30.05.2012. 10:51

Baš je bitno šta Ljaićev otac ima da kaže.. dajte babu, baba ima bolje informacije..

Anta

30.05.2012. 10:56

Predugo je prolazilo da pojedini građani Srbije ne poštuju državu i državne simbole! Pa može li to u Francuskoj ili nekoj drugoj zemlji...Ako neko ne želi da peva himnu zato što je ne oseća kao svoju, uredu ali onda ne može da predstavlja tu državu. Čovek im je dao da potpišu pravila ponašanja i dotični je tada trebao da se izjasni ili je i želeo da se napravi skandal.

Boro Manjaca

30.05.2012. 11:05

Norveska nacionalna tv NRK pitala citaoce ko je u pravu.Norveska tv nikad u zadnjih 22 godine nije bila na strani srba i Srbije. Oni su sa velikim slovima objavili vest i opisali sve.Urednik je mislio da ce "nacionalna" manjina dobiti vecu podrsku ale eto nije jer ljudi smatraju da je trener u pravu.Ovome treba dodati da je cak 25% stnovnika Osla ne evropsko.Isto tako u norveskoj reprezentaciji igra vise ne krscana pa pevaju himnu u svim sportovima.Ko neveruje neka to proveri na engleskom jeziku

Boban

30.05.2012. 15:37

@Boro Manjaca - Kaze/pise se "Takodje", prijatelju iz Svajcarske. Zar te to bog nije naucio do sada?

ivan

30.05.2012. 17:59

@Boro Manjaca - Nemoj me molim te uciti pravopisu, nisi slucajno skontao da je tip greska u pitanju? Klasika klasicna, cim neko skonta da zivim preko, odmah pokusava da me na neki glupavi nacin spusti, srpska zavidnost...A da, bog me nista nije naucio, sve sto sam naucio se dogodilo u osnovnoj, srednjoj i visoj skoli, tako da, uzivaj.

panonija

30.05.2012. 11:25

koliko na ovoj stranici ima Kandicka,Sonja i ostalih zastitnika nacionalnih manjina,ljudskih prava...pitam te sve manjine pa i mladog Adema da bi imao nekakvo pravo jeli logicno da i ispostujes nekakav zahtev,himna se peva da se stvori duh jedinstva,patriotizam,borba do poslednje lopte,ali avaj ne ide ni to,to je nacionalizam sram nas bilo srbe sto nekog teramo da peva himnu,jer u toj himni nigde se ne spominje nac.manjina,niti Miso Tumbas,niti seoski lola,jer i oni su ugrozeni

Dejo

30.05.2012. 11:47

Ma nije problem u Ljajicima vec u okruzenju u kome ljudi zive. Zato kada odu u Tursku da igraju, najgrlatiji su u pevanju tamosnje himne.

mare

30.05.2012. 12:04

Katalonci i Baskijci u Spaniji ne pevaju himnu pa im to nije smetalo da budu svetski i evropski prvaci !!

Srbin

30.05.2012. 13:28

@mare - pap kako da pevaju, pametni, kad spanska himna nema teks....????? cccccc...

Boban

30.05.2012. 12:30

Evo ovako. Srbin sam i ateista i ne znam reci himne, niti imam nameru da je naucim. Smatram da je religija zlo i da manipulise svima nama. I sta cemo sad? Nisam dovoljno veliki patriota? Ma da...

Anta

30.05.2012. 13:10

@Boban - Himna je jedan od simbola države i ne predstavlja religiju. Uopšte ne treba da je doživljavaš religijski! Pa zar misliš da svakom pojedinačno treba da se ispune želje oko reči, melodije, (ovog ili onog) himne! Prihvati volju većine, to je demokratija.

Dragan

30.05.2012. 17:18

@Boban - Бобане, можеш Љајићу да будеш саиграч, направите екипу

marko

30.05.2012. 12:51

e molim te nemoj da vodis neku politiku sada. lepo je rekao da ne zeli da peva himnu a ne da je ne zna. i receno mu je kada promeni stav da se javi. o cemu ti pricas covece.

duca

30.05.2012. 13:10

Nema potrebe da se toliko komentarise kad je sve jasno.Znaci,nije problem ako neko ne zna himnu(ima dosta njih u Srbiji koji je ne znaju,ali mislim da bi trebalo da je znaju).Stvar je u tome sto Adem nije rekao da ne zna himnu (kao sto kaze njegov otac) i niko mu ne bi zamerio da je to rekao,nego je rekao da ne zeli da je peva i da nikad nece.Zasto tako da kaze?Znaci da mu je to ponizenje.Ako je tako,onda ne treba da igra za Srbiju.Svakoga bi ova izjava uvredila,pa normalno i samog Sinisu.

Dalibor

30.05.2012. 14:18

Kakav je to glupi kodeks da mora da peva himnu? Verovatno i decko nezna himnu, pa sta? Dali su igraci koji su pevali himnu bolje igrali? Ja sam iz Svedske i Zlatan Ibrahimovic nikad ne peva himnu, ali uvek pruzi dobre partije. Nije himna vazna, vec motivacija, zar, trud i da daje sve od sebe na terenu, a ne glasna sposobnost. Da je Ljajic hteo da peva, trazio bi posao u Grand Produkciji!

Pravi Igrač

30.05.2012. 23:51

@RS+RS=RS - Baš tako, što opet ne znači da ne treba igrati za Srbiju koja ništa manje nije njegova niti išta manje njegova otadžbina nego bilo koga drugog! Himna je nacionalistička, a ne patriotska! Da se razumijemo, ja obožavam tu pjesmu, sjajna je i po meni je najljepša himna na svijetu, ali shvatimo situaciju, ljudi! Ne dozvolite da izgubimo ovog sjajnog momka! Hej, pa koliko to govori o nama dobro, to što Miralem Sulejmani i Adem Ljajić igraju za Srbiju! Meni je to fenomenalno!

RS+RS=RS

31.05.2012. 12:49

@RS+RS=RS - Najvishe stanovnishtva smo izgubili na dve rechi "Srbin pravoslavac".

Roki

30.05.2012. 20:21

Otkud Mihajlovicu pravo da prisijluje igrace da potpisuju neka pravila kao npr.pevanje himne,sta to ima veze sa igranjem futbala...on je dosao kao ucitelj futbala a ne muzike.Eto kakvog selektora ima Srbija...ne mogu da verujem da nema boljeg.A mozda je zaposlen kao "patriota"....sa ovim je upropastio i svoju karijeru....tako mu i treba.

neutralan

31.05.2012. 03:37

Ljudi mozda covek se boji za svoju familiju sta ce se u novom pazaru desiti sa roditeljima ili kako ce ih sugradjani vidjeti, eto u Njemackoj su pola njih druge nacionalnosti i ne pevaju nijad Njemacku himnu ali od toga niko ne pravi skandal, to umemo samo mi