Pejović: Borac je pustio Partizan!

S. ILIJOSKI

10. 02. 2012. u 21:05

Direktor kluba Slobodan Ilić mi je tražio da se ne zalažem i napravim penal ako treba. Davio me je pred 20 igrača – tvrdi nekadašnji fudbaler Čačana

NEKADAŠNjI levi bek Borca Dragiša Pejović jedini je fudbaler iz "FIFPro Crne knjige Istočne Evrope" koji se pojavio u Briselu i govorio o problemima sa kojim se susretao igrajući za klub iz Čačka.

Pomenuo je slučaj rasizma i napada na Majka Tamvanjeru, da su mu čelnici Borca pretili i da su ga maltretirali, ali i da je bio primoravan da igra nameštene utakmice.

Nije naveo konkretne utakmice, kao ni njihov broj, pa smo ga pozvali da malo pojasni navode iz "Crne knjige".

- U Briselu sam govorio uglavnom o onome što je sadržano u "Crnoj knjizi". Iznenadio sam se podrškom koju sam dobio, čak mi je lično čestitala i predsednica Evropskog parlamenta. I u petak me je zvala, a postoji preporuka da za sada ne iznosimo druge detalje u javnost - kaže Dragiša.

Možete li da nam kažete bar jednu konkretnu nameštenu utakmicu koju ste igrali?

- Borac - Partizan 0:1, pre četiri godine! Tada me je direktor kluba Sloba Ilić vozio na zadnjem sedištu automobila i pretnjom me prisilio da se sutradan "ne zalažem" protiv crno-belih. Čak su mi nalagali da napravim penal ako do 70. minuta bude nerešeno.

Da li su vam nudili novac za to?

- Ne, nikad nisam dobio novac da pustim utakmicu.

Imate li svedoka da potvrdi vaše navode?

- Saigrači iz tog vremena su sve znali jer su i oni učestvovali. Ma, direktor Sloba Ilić me je pred 20 saigrača davio rukama!

Osim vaših tvrdnji, drugih dokaza nema?

- Svestan sam ja da se to nikad neće dokazati.

Zar se ne plašite tužbe za klevetu?

- Ne, jer govorim istinu i spreman sam da sve ovo posvedočim na poligrafu. Voleo bih i da druga strana sedne i na isti način da iskaz.

Zašto tek sada pričate o tome, a ne pre četiri godine?

- Nisam smeo iz straha, imam porodicu, stizale su pretnje. Živeo sam od fudbala. Nisam imao ni kome da se obratim, nisam verovao nadležnim organima.

Danas se ne bojite?

- Nije mi prijatno, ali danas se osećam sigurnije jer iza mene stoji FIFPro, Sindikat fudbalera. Na ovaj korak se nisam odlučio da bih isterivao neku pravdu, jer već tri godine nisam profesionalac, već da budem primer za budućnost. Hoću da igrači u sličnim situacijama ne čekaju već da odmah reaguju, da moj slučaj bude opomena rukovodiocima klubova da više ne rade ispod žita. Nadam se da ćemo ovakve stvari iskoreniti iz našeg fudbala - zaključuje Pejović.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (126)

Sony

10.02.2012. 22:02

@ЦРОБАРИ 1970 ЈУГ - Najveca vasa sramota Grobara(nepismenih) jer sto se nicega ne stidite.

vuk

10.02.2012. 21:35

pa ništa nam nije rekao ono što nismo znali samo što se o tom ćuti jer je mafija jača od države kada se završi sa Zemunskim klanom onda hajka kreće na takozvane donatore sporta i menadžere vidjet će te za godinu dvije kada se počnu titule oduzimati!

dr

10.02.2012. 21:42

Polako stvari izlaze na videlo.Ovo je samo pocetak...kolko li je "najbolji klub u ovom veku" odigrao ovakvih utakmica...e moj,TOLE,BOGI, MAZICU,ZEKO,BJEKO,DJURO... naka vam je na cast i ponos sve sto ste "posteno" osvojili(kup niko vise i ne pominje)!!!

zale-care

10.02.2012. 21:48

Čekajte samo da progovore saučesnici Miljanića iz doba bivše Juge ovo je smijurija šta se tamo radilo, čak mislim da je ovo i naručena priča propalog fudbalera! Gdje sada igra ovaj pitam se? Sigurno u Uzbekistanu u najboljem slučaju kao Trifunović možda u Kini! Vjerovatno nema čime da izdržava tu porodicu pa našao da preko leđa Partizana da mlati lovu! Kako kaže Šojić: Neće da može!

beda

10.02.2012. 22:13

@zale-care - Kakav bedan komentar, u ono vreme liga je bila među top5 u Evropi, nije bilo šanse da se računaju bodovi u Skoplju, Mostaru, Rijeci, Sarajevu, Tuzli ili Osijeku. Uostalom Evropa je bilo oduvek merilo!

dzoni 88

10.02.2012. 22:47

@zale-care - U pravu si. Evropa je merilo. mi 2 puta igramo LS, 1/8 final Kup uefa....... desio nam se Samrok ali ne zato sto smo slabi vec zato sto je dovedeno 15 igraca koje je trebalo uigrati za meses dana a zvezdi se od raspada Jugoslavije a kasnije i Srbije i Crne gore stalno desavaju Samroci!!!!!!! Niste nas pobedili ni u jednom u derbiju u zadnjih 4 god i pricate o namestanju fujjjjjjjjjjjjjj, nemate obraza

Pomorandza

10.02.2012. 23:05

@zale-care - U vreme Miljanica grobari su osvojili najvise titulea.Tj tokom 90'

Crni

10.02.2012. 23:24

@zale-care - Jeste,nije bilo sanse da se racuna na bodove,zato se desilo da zadnje kolo nekadasnje lige bude ponisteno...jedva su svi docekali da pljunu po Partizanu posle ove izjave...Kao da Zvezda i ostali ne namestaju...

riki

10.02.2012. 21:48

Desi bio tog trenutka da progovoris lakoje sada pobegosi i posle 5 godina pricas nesto sramte bilo bez dokaza bezicega gdetije savest

pametnjaković

10.02.2012. 22:11

@bukaca - Aha, naročito evropske pobede protiv Reala, Arsenala, Benfike,Liverpula,Bajerna i ostalih velikana i na kraju uške.

Srb

10.02.2012. 22:28

@bukaca - Nakrala titule i to Evropi dva polufinala KEs-a i finale Kup Uefa ma da nakrala , ahahaha uvek je imala najbolje igrace iz svoje skole , nista nije krala, To su samo vase nebuloze.

Radasin

10.02.2012. 22:41

@bukaca - Dok je Zvezda osvajala te titule ti si verovatno bio jos u m....a, jer ocigledno je da pojma nemas.

Robi Sevidz

10.02.2012. 22:03

Ako je ovo istina , mene kao navijaca Parnog Valjka je velika sramota !!!Ne zelim namestene meceve i titule jer nije fer , niti sportski !!! iskreno ...

jugabgd

10.02.2012. 22:09

Ajde pali covece.Nisi smeo pre cetri godine jel si ziveo od fudbala a danas kad te za taj isti fudbal zabole mozes da lajes do besvesti.Onda nisi dobijao pare al zato ih verovatno danas dobijas od tog tvog sindikata da blatis sve po Srbiji.Tebi mora da su nesto u rodu ovi iz LDP-a.U sezoni 2008/09 27. kolo 23.04.2009. Borac Č – Partizan 0:2 (0:0)15. kolo 29.11.2008. Borac Č – Partizan 1:0 (0:0) a

ziveli mi

10.02.2012. 22:53

@jugabgd - BOLJE jUGO POGLEDAJ DA U SEZONI 2008/2009 NI U JEDNOJ UTAKMICI IZMEDJU PARTIZANA I BORCA REZULTAT NIJE BIO 1:0 ZA PARTIZAN, STO ZMACI DA PEJOVIC PRICA O SEZONI 2007/2008 KAD SU PARTIZAN I BORAC IGRALI 29.3.2008 i 20.4.2008 i OBA PUTA 1:0 ZA PARTIZAN A TE GODINE JE PARTIZAN OSVOJIO TITULU SA 5 BODOVA PREDNOSTI

jugabgd

10.02.2012. 22:12

TABELA 2008/20091. PARTIZAN 33 25 5 3 63 : 15 802. VOJVODINA 33 18 7 8 46 : 25 613. C.ZVEZDA 33 17 8 8 59 : 32 595. BORAC Č 33 9 13 11 28 : 35 40i ko je lud da pored ovakve razlike namesta bilo sta.Bolje reci koliko su ti para dali da blatis ovaj ionako jadni Srpski fudbal.Uzeo bi ja tebi sve sto ti je fudbal doneo pa se ti onda tuzakaj sa kim i protiv koga hoces

binge

10.02.2012. 22:45

@jugabgd - jugabgd mozda je mislio na sezonu 2007-08,kada je zvezda bez izgubljene utakmice,sa vise datih manje primljenih golova,pobedila je vecitog rivala 4-1 kuci,na kraju je bila druga,mozda je na tu sramotnu sezonu mislio

Pera postar

10.02.2012. 23:26

@dusan - U ljubi te majka pametnog, i tebe i ovog klosara sto na taj nacin (kad ne zna da igra) oce da bude u centru paznje.Da ima reda sad bi ga lepo pred istraznog sudiju - pa da vidimo ko laze.

Vlado

10.02.2012. 22:15

Setite se prosle godine i Utakmice Metalac - Partizan- 1:1 , a Metalcu treba bod. Ljudi moji , zdrav razum ne moze da razume da jedan covek ( Dragoljub Vukadinovic) koji je drugi covek u Partizanu i clan je upravnog odbora - bude u isto vreme i predsednik kluba (Metalac) koji se takmici u istoj ligi . Toga nema ni u Zamzibaru- kakav je to sukob interesa, za zatvor.

drajver

11.02.2012. 00:26

@Vlado - Ma neee. To postenjacine sve, nemoj tako. To se tako sticajem okolnosti samo desilo :)

Inace

10.02.2012. 22:17

A realno bi pobedili 3-4 razlike, jer znate sta bi im uradio da nisam morao da ih pustim. Takođe, imao sam ponudu Barselone i Intera te godine ali mi iz kluba nisu dali...

dusan

10.02.2012. 22:22

o cemu vi pricate ovde pa branimir babarogic covek koji je sudio 20 derbija od kojih Partizan nije dobio nijedan nalazi se sad u vasoj upravi, a posteni lukic ga se sad odrice posto vise nista ne moze da uradi za vas mizerni klub...iskoristili ste jadnu babarogu a sad ga bacate kao smece stidite se!!!

Kerkez

10.02.2012. 22:23

Zanimljivo je da covek prica o sezoni koju je Partizan zavrsio kao - drugi. A ovde toliko kenjaze...

Cirkus

10.02.2012. 22:24

Koliko ste vi musavi prsli, za koju godinu cete tvrditi da ste nas i vi pustali ovih poslednjih 5 godina (za sada)! :-)))

neutralan

10.02.2012. 22:28

E od "najboljeg"igraca Borca zavisila je pobeda Partizana,nije nego.Nisu te hteli.Sad ce se pojaviti bivsi desni bek koga je ispalila Zvezda pa ce reci kako je ona odigrala isto Namestenu utakmicu,pa Vojvodina......Dajte bre konkretne dokaze za sve(a ima ih),a ne "rekla kazala" koji ne piju vodu.....

Zika

10.02.2012. 22:35

I malom detetu je bilo jasno da Tole-Jelen-liga nije najpostenija a u to su nas vise puta uverili i sudije poput Mazica,Veselinovica,Stankovica,Jovanetica...jednom ce se sve stvari otkriti i bice sve vise svedoka kako vreme bude odmicalo i kada dodju posteni ljudi i ljudi od autoriteta na celo FSS!!!

hebrju

10.02.2012. 22:36

hahahaha pa ako je bilo namesteno kako onda nije sviran penal za partizan posle 70 og minuta!?!?! na toj utakmici je iskljucen diara,a gol je dao djordjevic sa 30 metara...istinu zboris nema sta...i da,da slucajno ne navijas za zvezdu prijatelju,al onako slucajno?!

dejo

10.02.2012. 23:46

@hebrju - a ovih 8 derbija zaredom sto vas dobijamo ganci jeli to namjesteno .STA MISLITE VI O TOME DALI JE MOGUCE NAMJESTITI DERBI AAAA DA VAS CUJEM 8 PUTA BREEEEEEEEEEEEEE

realno

10.02.2012. 22:41

Kad Partizan pobedi namesteno,kad izgubi regularno.Ko je kriv sto drugi ne znaju da iskoriste penal,igraca vise,divljake na tribinama...A ovo je naravno istina a da je Milovanovic pokraden-nije.SMESNO!

Ratko

11.02.2012. 00:49

@realno - Covece citas li ti uopste tekst pre nego sto se dohvatis tastature i pocnes da lupas po njoj?

inspector

10.02.2012. 22:42

Samo cekam kad ce robi da se oglasi kako su mu pretili da nas pusti da ga pobedjujemo :)

Roger

10.02.2012. 22:52

A sto je Partizan tu utakmicu dobio sa 1:0,golom iz slobodnog udarca u poslednjem minutu,sutem Djordjevica,koji ne bi branio ni Bufon?

dzoko

11.02.2012. 01:05

@Roger - sta lupate gluposti svi,uopste nije rec o toj utakmici,decko nije ni igrao tu utakmicu,radi se o drugoj utakmici kada je on igrao,a ovaj lik sto je ubacio klip je ili pogresio ili zbog vredjanja na rasnoj osnovi ubacio ovaj klip,na toj spornoj utakmici igrao je cirkovic desnog beka.

laznisjaj

11.02.2012. 01:10

@Roger - Sutem koji ne bi odbranio ni Bufon?! cccc .. Loptu je plasirao Djordjevic, kao da centrira, a golman nije ni pokusao da brani .. Kakva bomba kakvi bakraci .. ccc

tutankamon11

11.02.2012. 01:28

@Roger - sta lupate svi,uopste se ne radi o utakmici sa kipa,pejovic uopste nije ni igrao tu tekmu sa klipa,ta utakmica je odigrana ranije,jos dok je cirkovic igrao desnog beka za partizan,a klip je ili ubacen greskom ili je ubacen zbog vredjanja na rasnoj osnovi.a svi oni koji su igrali tu utakmicu veoma dobro znaju o kojoj tekmi je rec.

bgcaffe

10.02.2012. 23:02

šta je glodari ? Pa i vi sami znate kako ste "osvajali" titule ! Pa ne dešava se ŠAMROCK slučajno, mi VENTPILIS koji bio učesnik LE isprašismo 7:0 !!!! A vi protiv najsalbijeg mogućeg protivnika u Evropi ISPADOSTE !!! BRUKAAAApa bruka, kada nemate tog Spasića (koji je sudio tada sa Borcem, pa odmah zatim sa Zvezdom u kupu kada je poništio ČIST GOL za vodstvo od 3:2 )...pa Mažići, Vukadinovići....i ostali "poslušnici" !!

Srdj

11.02.2012. 00:45

@bgcaffe - Alo, pitaj tatu za Shaperovu titulu. Neka ti objasni cija je istorija lopovluka veca.

Srb

10.02.2012. 23:02

Ako su neke titule sumljive, to su one dve Saperove titule.Koje su uprvavo vama dodeljene, toliko o kradajama u doma komunizma.

sale

10.02.2012. 23:07

Pored jedne ovakve bombe, neverovatno je da su svim medijima udarne vesti ugovor malog Jankovica i dug prema Milovanovicu. A liga neregularna, "sampion" namesta i kupuje utakmice... ko zna koliko ovakvih primera ima. Sramota.

Goran

11.02.2012. 01:15

@sale - A derbiji sto su namesteni.....ahahahahahahahaaaaaaaa........nisam znao da igraci Zvezde pustaju i prave penale u derbiju.....hahahahahahahahhhahahahahahahahahahahhhahahhah............

Deki

10.02.2012. 23:23

Čekajte,o čemu se ovde radi?Utakmica nameštena,a Partizan poveo u nadoknadi vremena golom iz slobodnog udarca sa 25 metara.I to kakav gol Djordjevića(evro gol)!Pogledajte na Youtube.Pa,ako su mu rekli da napravi penal do 70 minuta,i ako je bio toliko uplašen za sebe i porodicu,zašto ga nije napravio?Gledao sam tu utakmicu i dobro se sećam da se igralo na nož,baš prava borbena.Igrači Borca su davali sve od sebe.Mogli su i da povedu jer su imali šanse.Jadna izjava!

IgOr

11.02.2012. 00:35

@Deki - A ne znas koliko je sudija produzio utakmicu i za kakav start je svirao faul?!!!!!?da nije napravio on penal, napravio bi ga neko drugi jer su svi igraci znali da treba da puste partizan!!

Delija

11.02.2012. 00:37

@Deki - Bolje da ne gleda niko snimak, samo ce se podsetiti ljudi i uveriti u to da je istina ovo sto je rekao covek. :) E Partizane bruko... Smederevo, Bsk, pa sad i Borac. Ziv bio Pejovicu, hvala ti sto si pokrenuo ovu pricu. :) Konacno neko da progovori.

Ratko

11.02.2012. 00:45

@Deki - E momak bas ti verujem da je bilo tako,sta zna ovaj da prica on je bio samo igrac na toj utakmici,ma mi verujemo sve vama partizancicima.Neznam samo kako ce u ovu tvoju pricu da poveruju bata Tole,mali Ivica ,Veliki Mirko(marjanovic).Samo me drugo plasi,opet ce onog jadnog DZAJU da hapse da bi ovo zataskali.zivi bili pa videli.

Dragan bgd

11.02.2012. 00:48

@Deki - Nisi ni razumeo sta mu je receno no siris dezinformacije,citaj nepismeni kako pise,receno mu je da ako bude nereseno do 70-og minuta onda da pravi penal a da se ne zalaze tokom cele utakmice.Bice jos ovakvih izjava,pravo je cudo da ste ovoliko titula osvojili bez timova i igara.Sto je i Samrok Rovers dokaz.

Goran

11.02.2012. 01:08

@Deki - Pa da i zadnjih 10 derbija je isti igrac namestio....ahahahahahahahahahahahahahahahahhaaaaaaaaaa...........

mikele

11.02.2012. 01:11

@Deki - uh bre cigani al vas boli....kompleksaši neopevani....VLADANE OSTANI!

Gile

11.02.2012. 01:11

@Deki - Kakav god da je faul, rodjace daj ga ti ako mozes sa 25 metara u 25 minutu......

Frenki

11.02.2012. 01:12

@Deki - Kao sto su i derbiji dokaz....ahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaa...........

BBB

11.02.2012. 01:33

@Deki - Ne verujem da je to ta utakmica i ja sam bio na toj utakmici i znam da je bila utakmica na noz,doslo je i do sukoba navijaca i gadjanja kamenicama,nisam ni video gol jer sam pazio da ne dobijem kamenicu u glavu!Na toj utakmici Djordjevic je dao gol iz slobodnjaka a za Borac je branio Sasa Radivojevic pozajmljen te sezone iz Zvezde,toliko o pustanju golmana!!!Na toj utakmici Dragisa Pejovic nije ni igrao!Verovatno se misli na sezonu 2006/2007 kada je Zvezda osvojila ligu sa 17 bodova razlike!!!

Pop

11.02.2012. 09:50

@Deki - To je namestio vas Toki,Marjanovic i ostala svita tako sto su na derbije slali vase sudije!Nije to samo protiv Zvezde poceli ste i protiv Vojvodine u zadnje vreme jer ni nju vise ne mozete posteno da pobedite!!

Pošten

10.02.2012. 23:24

Moraš biti mnogo loš čovjek da kao navijač zvezde pričaš o poštenju,ime ovog nakaradnog kluba pišem malim slovom namjerno!!!

Tuđman Franja Doživotna

11.02.2012. 01:35

@Pošten - moraš biti debil da pišeš stvari kao ti.Ah da,nisam te prepoznao,pa ti to i jesi...

Starman

10.02.2012. 23:27

Da, da... konacno da neko javno prozbori o nacinu na koji je Partizan od '92. na ovamo vecinu svojih titula osvajao! Na sve moguce nacine se prljavim igrama pokusavao Partizan pribliziti po titulama i popularnosti Zvezdi! Da ne nabrajamo sve faktore u toj igri od Mirka Marjanovica, na poklon dobijenog Zemunela, pravljenja filijala od pola lige pa do trenutne vladajuce politicke garniture i trenutnog predsednika FSS-a! Dzaba vam Grobari, ljubav i kult Crvene Zvezde nikad necete ugroziti!

Dzoni

11.02.2012. 01:06

@Starman - Naravno, i derbi je Tole i ovaj nesrecnik namestio. Pa Partizan je u ovoj utakmici dao gol u 94 minutu evrogolom Djordjevica iz slobodnog udarca sa 22-24 metra,,a na golu je bio golman na pozajmnici iz Zvezde!! Ahahahahahahahahahhahhhhahhahhhaaaahhhhahhahahahhaha....!!!!!

zeca

11.02.2012. 01:15

@Starman - Samo se ti uhvati ove izljave i veruj mu jer ste toliko ljuborni na Partizanove uspehe zadnjih godina pa vam i ovo dodje lepa vest JADNICI!

krsma

11.02.2012. 07:53

@Starman - Kakva ljubav,kakav kult.Pa Krcuna arena je izgradjena na krvi i znoju izgladnelih gradjana Beograda a sve da bi se kontriralo vojnom klubu preko puta.Takva netrpeljivost je bila prisutna u svim komunistickim drzavama po Evropi.Vodeci u svojim ligama su bili vojni i policijski k;lubovi u nasem slucaju Zvezda je policijski klub.U Bugarskoj je taj sukob kulminirao krajem proslog veka,namestanja ,saplitanja,obracuni jos malo pa i vanredno stanje.Izem ti takav fudbal!

pop

11.02.2012. 00:38

Treba pitati Bajkovica dali je pustio gol iz slobodnjaka?Ako Bajko potvrdi onda se slazem ,jer nije bio ni penal a i igrac Partizana je iskljucen a ne Borca.

ivan

11.02.2012. 00:39

Pri prednosti od 16 bodova 6 kola pre kraja, Partizan namesta utakmicu protiv borca iz cacka :D hahahaha jao bre svaka ti cast, nadam se da ces dokazati na sudu. A svakako se nadam da ce mutavi uskoro iz partizana pa ces biti primoran da to dokazes na sudu.

JedinoSever

11.02.2012. 00:45

Ma laze, nije namestano. To su ga mazili po vratu! Evo Toleta mi nije istina! Evo i u Djuru da se zakunem da ne bude samo u jednog coveka.

JebimoSever

11.02.2012. 08:26

@JedinoSever - Slazem se . Ali sto vas golman na pozajmici pusti gol u 90-om minutu? Sto ova postenjacina nije napravio penal kad su ga toliko poplasili? Sto Dijara dobi crveni karton na toj utakmici? Sto ova postenjacina dolazi na Zvezdine utakmice redovno? Ma sve je namesteno, Lukica mi i Vesica i Stefanovica zajedno...

Dragan

11.02.2012. 01:17

Bol je teska, navijaci Zvezde traze utehu u izjavama ovakvih jadnika.........ahaahahahahaaaaaahah........i derbi je namesten,pustili ga igraci Zvezde...ahahahahahaaaaaaaa..........

Lukicevo....

11.02.2012. 01:19

Ne sporim da Partizan nema resenih utakmica u prvenstvu ali mogu samo glasno da kazem da toga ima i kod Zvezde i Vojvodine. Sad kazu ti si lopovi ti si krao vise, ne tupsoni lopov je ko krade...kradete i vi, kradu i oni....onda izmedju vas nema razlike. Ocigledno je da se titule i utakmice u FNRJ, SFRJ, SR Jugoslaviji, SCG-u, Srbiji dobijaju na jedan anti sprotski nacin....lLopovi ste svi, i zato pokrijte se usima.....Lopov =Lopov

pitanje

11.02.2012. 08:47

@Lukicevo.... - A to sto svi namestaju znaci da nista ne treba da se preduzima? Lepo, onaj ko najbolje i najvise namesta treba da uzme titulu i svi ce biti zadovoljni? Da je u ovoj zemlji nekom stalo do fudbala, svi ti klubovi bi bili bar u drugoj ligi (valjda bi se u svim rangovima naslo dovoljno onih koji ne namestaju da formiraju "Superligu"), a njihovi rukovodioci u zatvorima. Nije bitno ko za koga navija i ko je uzeo vise titula namestajuci nego je bitno da jednog dana imamo ligu gde se ne namesta.

Gile

11.02.2012. 01:22

Pa da si nasao bilo koju drugu utakmicu, nego onu u kojoj je Partizan dao gol u 94 minutu evro golom Djordjevica sa 25 metara.Pa sto ne napravi penal jadnice!!!!!!!!! Pustite na you tubu , ta utakmica se igrala na noz i svi su videli neresen rezultat. A zamislite na golu je bio golman zvezde na pozajmnici......

Deki

11.02.2012. 01:49

Kada se setim one utakmice Zvezda-Smederevo kada nosati majgerijem van 16 zaustavlja igrača Smedereva i čeka da mu sudija pokaže crveni,a sudija se samo okrene i ništa? U toj utakmici Brazilac Zvezde štopuje loptu rukom u kaznenom ,a sudija dosudjuje penal za Zvezdu?? Ma sigurno nije bila nameštena???

Okciots

11.02.2012. 02:04

Ta utakmica je odigrana u sezoni 2007/2008, kada se igrao trokruzni sistem. Ovo je bila 2 medjusobna utakmica ovih timova (22. kolo). Partizan je pre tog kola imao 5 bodova vise od Zvezde (50 Partizan, a 45 Zvezda), Borac je u tom trenutku bio 4. sa 4 boda vise od Cukarickog, i velikim zaostatkom (cini mi se 10 bodova za Vojvodinom), dakle situacija pogodna za montiranje rezultata. izvor: http://www.srbijasport.net/tak/112/reza evo i reportaze: http://www.youtube.com/watch?v=0cokcq_uKSM

Okciots

11.02.2012. 13:06

@Okciots - nije bilo mesta u komentaru... POSEBNO JE ZANIMLJIVO SA OVOG MECA SLEDECE: Borcu ponisten gol, Dijara dobio crveni u smesnoj situaciji, A NAJSMESNIJE OD SVEGA JE FAUL KOJI JE SUDJEN PRE GOLA PARIZANA I (NE)REAKCIJA GOLMANA, na plasiranu loptu iz slobodnjaka u njegovu stranu! Moze da prica ko sta hoce, patlidzanove titule su namestanjem osvojene! Ne kazem da su drugi klubovi nevinasca, ali JE PARTIZAN odigrao previse prijateljskih utakmica! (borac, metalac, banat, bsk borca, hajduk kula, smedere

tutankamon11

11.02.2012. 02:15

alo ljudi radi se o totalno drugoj utakmici,pejovic uopste nije igrao tu tekmu sa klipa,to se desilo dok je cirkovic igrao desnog beka u partizanu

Djani

11.02.2012. 06:28

Sokiran sam vescu da Gospodin nije dobio novac za namestanje utakmice... da jeste,sigurno ne bi progovorio! Valjda ce nesto zaraditi novim hobijem - "pustanjem buva". Sticem utisak i da je fotografija malo obradjena...crvene pruge su iz vertikale prebacene u horizontalu... Cigosi ne pricajte sta ste bili,pogledajte sta ste sad !!! I Nottingham Forest je nekad harao evropom a sad igra trecu englesku ligu. Budite ponosni...vi se jos "drzite"! Samo... smanjite malo ton...Slabiji ste...cutite

panto

11.02.2012. 08:00

Partizan zbog toga treba biti kaznjen 10-godisnjom zabranom. Otjerati lopove u seosku ligu>

MatijaBG

11.02.2012. 10:42

@panto - Bravo,mozda tad dobijete derbi,ali opet bi morali da se zadovoljite drugim mestom,Vosa je jaca puno!:)))Babarogici,jesmo li namestili derbi?:)))

dule

11.02.2012. 13:17

@panto - pa tu utakmicu smo dobili u 90 minutu iz slobodnog udarca djordjrvic za titulu u raslje , a pejovic treba da se ispita zbog pretnji spalevicu pred utakmicu za ulazak u prvu ligu , posto su preko njega trebali da podmite spalevica ali je ovaj to odbio iako je veliki novac bio u pitanju i posle toga pejovicevi krimi menadzeri telefonom pretili spalevicu i napali ga ispred svlacionice u np

Dejan

11.02.2012. 13:36

@panto - Tvoja Zvezdzauzimao drugo mesto u ligi a nije uspela da pobedi nikog od šestog mesta pa nagore. E sad napiši nešto o pravdi i kako je to moguće?

stole

11.02.2012. 13:37

@panto - Pa Vosa je jaca i od vas ali Partizan, hvala Bogu, zavrsava celu pricu pre utakmice i van terena. Kao, na primer, u finalu Kupa.

panto

11.02.2012. 14:59

@panto - Sramota za jednu tako ozbiljnu i naprednu zemlju da tamo neki š klubovi namjestaju utakmice. Ja bi se odrekao takvog kluba.

panto

11.02.2012. 15:01

@panto - U aps sa njima. Sve ih pohvatajte o Milicijo! I oduyeti yadnjih 10 titula partiyanovih jer su sve pokradene.

Edit

11.02.2012. 09:38

Tuzno je kad neko zavrsi "sportsku"karijeru,okrene se iza sebe i nema nista do prljavog jezika da blati sport i svoju zemlju zarad opstanka.

mitke

11.02.2012. 09:50

Partizan nije dobio Zemunelo na poklon,nego je C:Z dobila Marakanu,pa Zvezdi nije dovojan ni poklonjen penal i to promaše,pre derbija je vršen toliki prtitisak od strane C.Z na suđenje da je sudija prvu spornu situaciju iskoristio da svira penal.Kada bi se analizirale utakmice i Partizana i Zvezde našlo bi se tu puno sumjivih utakmica nijedan klub nije čist.Samo nije mi jasno kako se stvara atmosfera da je normalno da C.Z uzme titulu i ako su na -10,kao da je Grant neki početnik.

Igor

11.02.2012. 14:42

@mitke - Ma Grant je trener Evropskog renomea,dokazao se u Evropi.Narocito u EngleskojGde je mnoge usrecio cim je otisao!U Celziju je nasledio Murinjovu ekipu i opet nista nije osvojio!!!U partizanu je nasledio Stanojevicevu ekipu i +10 bodova i opet nece nista da uradi!!!

Vule

11.02.2012. 09:52

Pa ne namesta samo Partizan,Zvezda je namestila iz 1 u 2 protiv Bsk,a gle cuda,gostima su bodovi trebali za opstanak i ovi im dali...

MatijaBG ONLY PFC

11.02.2012. 10:31

Evo i partizan pusta Zvezdu vec 5 godina u derbijima,pa nikako da nas dobiju,a ni gola da postignu......nego,nije mi jasno cemu ovoliko iznenadjenja,pa sta i ako se namesta...cela Evropa namesta......setimo se izbacivanja Milana,Juvea u drugu ligu,a o mecu Champion lige,Dinamo/lion 1/7,pa UEFA kaze da je sve regularno.......Crvenu Zvezdu niko n ije pustio?:))))

milan

11.02.2012. 11:29

@MatijaBG ONLY PFC - Pa sta ako se namesta? Pa sta ako se krade? Pa sta ako ima korupcije? Ne mogu da verujem sta pricas, covece?!?!

MatijaBG ONLY PFC

11.02.2012. 12:32

@MatijaBG ONLY PFC - perhani,jel vam Gazprom narucio ovog malog da laze?Prvo postignite gol u derbijima,posle samo 4 godine,pa se javite..........ja sam uvek za to da se dobije derbi i da vam zapusimo usta,a godinama tako i radimo i opet cemo!Nista ne moze da zaustavi PFC!

Cirkus

11.02.2012. 10:47

Sad ce da se oglasi Dusko Tosic, da kaze kako su mu pretili da ce da mu siluju zenu, ako ne pusti Partizan! To su vec 2 oduzete titule... Zatim, Lazetic, da je morao da pusti Partizan, jer su i njemu hteli da siluju zenu! Eto je i 3. oduzeta titula... Dan Tana da kaze da mu je Tole pretio da ce da mu zapali restaurant, ako ne pusti Partizan! Eto i 4. oduzete titule! Eto vam scenario za Zvezdin izlazak iz krize! Em vam navijaci oproste neznanje, em vam vrate 4 "oduzete" titule... :-)))

Mike

11.02.2012. 12:50

@Cirkus - Prijatelju nemoj da okreces pricu ili kako se sada moderno kaze na srpskom "spinujes" Te godine o kojeo pricas igrala su se tri derbija i nijedan PArtizan nije dobio ( 1:1; 4:1; 2:2)Da te potsetim to je bila 6 godina u nizu gde Partizan nije znao za pobedu u derbiju. Pogledaj snimak utakmice i pogledaj ponisteni gol Borcu, divljanje Moreire i Dijare pa ce ti sve biti jasno.P.S. A za cirkus pogledaj u svoje dvoriste, smene trenera, direktora bojkot video igre...

Boki

11.02.2012. 13:46

@Cirkus - Vec si zaboravio na finale kupa protiv vojvodine, na spartak prosle godine, na borac, na smederevo i 7+... Imate manje pamcenje od ribe.

Cirkus

11.02.2012. 15:34

@Cirkus - Sinovac, ne okrecem pricu, samo pazljivo citaj... Dakle, eto vam titula iz te godine, kad nas je pustio Borac, ali vam savetujem kako da dodjete i do naredne 4... Napravite se blesavi, pa kazite kako ste nas i vi pustali sve ove godine i oduzece nam i njih! Jedino sam pogresio u racunici, dobili biste 5, a ne 4 titule... :-)))

Mike

11.02.2012. 19:17

@Cirkus - Opet okreces. Mogu ja da ti nabrojim gomilu kradja u toku ove 4 godine vase dominacije.Sad pokusavas da budes duhovit ali ti ne prilici.Da krali ste.Da otimali ste.To sto mesas Tosica i Dan Tanu u ovu pricu gde vas optuzuju za kradju je samo tvoj pokusaj da se "spinujes". Prosle godine kup , Subotica, Javor ceo stadion se smejao kako su vam sudili faul pre gola.Ja sam za istinu i ako su ovi moji prodali BSK-u pre dve godine isto kazna rang nize.U tom slucaju zvezda 2 Partizan 5 liga .

Rade

11.02.2012. 11:21

Koliko ti dao Lukic da bas sada pricas gluposti? Kao protiv Zvezde si se borio, a i slucajno navijas za Zvezdu!

Mica

11.02.2012. 12:51

@Pravda - Pa kako bi uzastopno osvajali prvenstvo do ovako. To je Karadžić o comp.

MatijaBG

11.02.2012. 16:55

@Pravda - Pa ovo i jeste reakcija drzave,po nalogu Gazproma.....nego kad ste vi nas ono pobedili u derbiju,pardon,kad bese ono nereseno u prvenstvenim derbijima.....?

Krle

11.02.2012. 12:32

Kaze da se plasio za svoj zivot i da je morao da napravi penal do 70-og minuta, a Partizan je pobedio golom Djordjevica sa 25 metara u 90-om minutu? Zanimljivo je da je na toj utakmici igrao za Borac i Poledica, prvi covek sindikata fudbalera, borac za prava fudbalera i protiv namestanja...a on nikad nije pomenuo ovaj slucaj, dok Pajovic tvrdi da je davljen pred 20 ljudi. Takodje je igrao i Dmitrovic, koji je izneo niz optuzbi na racun ljudi iz Borca ali isto nije nista rekao o ovoj utakmici.

iluzionista

11.02.2012. 13:40

sto se zvezda spominje ? ja je ne vidim u tekstu , u svakoj vesti treba komentarisati vest, citajuci komentare navijaca partizana , pomisljam da bi trebali da im se izvinimo ,svi mecevi nek budu namesteni a derbi posten dok neki sudija ne zavrsi na fifapro i ne saznamo ostatak istine... sto da se igraju mecevi nek odam odigraju derbi i vidimo ko je sampion ....da se ne bacaju pare ...

Djani

11.02.2012. 15:07

@iluzionista - U pravu si da se Zvezda ne pominje u tekstu...zaviri malo izmedju redova tu je prava prica! A i za ligu si u pravu ...sto da se igra ionako ne vredi lulu duvana...samo je tuzno koliko smo jeftin narod...svedocimo protiv svojih ljudi za tapkanje po ramenu od predsenice evropskog parlamenta...cccc... tako su nas tapkali za Slobu...pa su trazili Voju...pa nas tapkali za njega i trazili Ratka i Karadzica...levom nas tapsu a desnom otvaraju tubicu vazelina...ali vazno da smo se istakli pred svetom!

PFK

11.02.2012. 14:09

momak je poznat kao Delija i svi znaju to u Cacku to,kao i njegovom "zalaganju" protiv zvezde.Ima tu jos stvari kao i to da su se lomile noge igracima Partizana na toj utakmici... Ovo je pritisak koji pocinje! Nema predaje do pete titule!!!!!!!

nemanja

11.02.2012. 14:39

e srbi koliko smo jadni ali to niko nevidi bitno je sta ce uraditi zvezda i partizan probudite se vise mislite na unuke

CRVEN od SRAMA

11.02.2012. 14:59

Vidi mu se po boji dresa kome treba da posluži ova "hrabra" izjava. Kako ga nije sramota decu odgajati prljavim novcem .

MatijaBG

11.02.2012. 16:52

cigani ,u Evropi vas niko ne krade,pa koliko ste puta igrali champio Ligu?koliko ste puta prezimeli od 91/ve,koliko ste puta prosli drugo kolo od 91/ve?Odgovor jer nulaaaaaaaaaaaaaaa,bas je toliko i golova u derbijima u zadnje 4 godine koliko ste postigli,nulaaaaaaaaa,inace ja sam i da se pokrade ako se mora,samo da ste iza nas!

Mile

11.02.2012. 18:28

Svi vi mozete da pricate: krade ovaj krade onaj- lopov ovaj, lopov onaj ali je lopov ONAJ ko se uhvati u kradji.

milos

11.02.2012. 18:41

A najsmesnije je to da je Zvezda te sezone bila sampion! A do 90tog min bilo je nereseno i niko nije napravio penal...mnogo ste mi sumnjivi!

pixi

11.02.2012. 18:56

ma dajte molim vas ko namesta utakmice? partizan? nemojte da gresite dusu to je nemoguce pa kako su onda tako dobri u evropi gde razvaljuju svake godine? da mozda ne namestaju i tamo? evo i matija kaze da ne namestaju..............................a da,da ne zaboravim matiju za predsednika (partizana naravno)!