OVA priča počinje u novobeogradskim blokovima, među betoniranim životima sabijenim u stereotipe, beznađe i narko-alkoholna okupljanja tinejdžera toliko istih da se među sobom ne mogu raspoznati (kratka kosa, smartfon, duks sa kapuljačom, "najk" trenerke, patikocipele...).

Sterilne vertikale kriju još stranputica koje strmoglavo vode u beogradsko podzemlje, dilovanje, narkomaniju, trefiking i naravno, nasilje. Odatle do auto-bombe i naručenog ubistva kratak je put. Sve to čini socijalni milje nove krimi-serije koja, uprkos najavi da će biti "ambiciozna", ne donosi ništa novo i ne najavljuje ikakav veleobrt; "pakovana" je u znaku potrošenih stereotipa i sto puta viđenih obrazaca. Nema tu nikakvog "realizma", pogotovu "naturalizma" u prikazu "beogradskog narko-tržišta", kako se dobro videlo u prvoj epizodi, koja je imala dužinu celovečernjeg igranog filma.

Mora se, međutim, priznati da je sve to podnošljivo poređano i aranžirano, da ne kažemo režirano (jer bi za režiju trebalo mnogo više) i da će se gledati bez većih teškoća u narednih deset tužnih nedelja.

Najslabija tačka ovde je, naravno, scenario, klasična boljka cele naše produkcije, koji vrvi klišeima i rešenjima "na prvu loptu". Te prazne, izlizane dijaloge slušamo već ko zna koji put u radnji čiji tok unapred pogađamo. Među potpisnicima su čak sedam scenarista i iskusni Đorđe Milosavljević, koji, međutim, nije uspeo da popravi stvar.

Marko Milivojev

Kultna komedija iz 90-ih vraća se na TV ekrane (VIDEO)

Tekst izgovaraju uglavnom vrlo mladi glumci, nevični akciji, u koju ih - bez pripreme - bacaju aranžeri ovih prizora: mnogi od njih još ne raspolažu ni osnovnom tehnikom, a kamoli glumačkim sredstvima primerenim žanru. Iz takvog kastinga izdvajaju se Igor Benčina (u ulozi policajca Gagija, koji liči na čuvara plaže dok ne pokaže svoje performanse) i iskusni Vojin Ćetković, zahvaljujući staroj slavi. Ostali su bledi, satkani od uobičajenih znakova "momaka iz bloka" koje svaki dan srećemo na parkingu. Neke od njih iznenada vidimo u crnoj hronici i tada shvatamo da se u pognutoj prilici sa mobilnim krio očajnik spreman na sve za šaku evra ili belog praha.

Pavle Mensur

Ivana Zečević