Turci se gledaju u 140 zemalja
28. 10. 2017. u 17:40
Produkcija sa Bosfora postigla veliki uspeh na televizijskom sajmu u Kanu
NA nedavno završenom međunarodnom festivalu TV programa MIPCOM u Kanu, udružene turske produkcijske kuće prodale su svoje serije u čak 140 zemalja širom sveta. Zahvaljujući popularnim melodramama "1001 noć", "Sulejman Veličanstveni", "Izgubljena čast", "Zehra" i "Sila", Turska je u poslednjih nekoliko godina zaradila basnoslovnih 350 miliona dolara. Tako su se munjevito približili produkcijskim kućama iz Latinske Amerike, koje su donedavno samouvereno vladale svetom srceparajućih TV priča.
Najveće šanse za novi turski hit posle "Sulejmana", koji je prodat u više od 60 zemalja, daju se nadolazećoj seriji "Osvajač". Reč je o kostimiranoj drami o životu Mehmeda Drugog Osvajača, čija je horda ratnika pokorila Vizantiju i od Carigrada napravila današnji Istanbul. Osim priče i scenarija, na kojem rade vodeći turski istoričari, okosnicu serije čini i glavni glumac Kenan Imirzalioglu. Premijera prve epizode "Osvajača" zakazana je za početak 2018.
Popularna istorijska avanturistička serija "Vaskrsenje: Ertugrul" (snima se od 2014), privukla je takođe pažnju na kanskom TV sajmu, pa će od ove zime početi da se prikazuje u više od 20 zemalja.