Dobro, bolje, Domaće - slogan je projekta "Domaći ukusi" koji je pokrenula Vlada Crne Gore u saradnji sa Privrednom komorom, odnosno privrednicima iz turističkog sektora, sa ciljem poboljšanja plasmana domaćih proizvoda u turističkoj potrošnji. Projekat "Domaći ukusi" pokrenut je kao druga faza Programa "Kupujmo domaće", a realizuju ga Ministarstvo održivog razvoja i turizma, Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, Investiciono - razvojni fond i Privredna komora Crne Gore.


Ovo je saopšteno na prezentaciji projekta u susret letnjoj turističkoj sezoni u kojoj se, prema relevantnim najavama i interesovanjima, očekuje nova rekordna posećenost Crne Gore.


Pročitajte još - POVEĆAN UVOZ PREHRAMBENIH PROIZVODA: Crnogorci za hranu dali 240 miliona evra


Projekti "Kupujmo domaće" i "Domaći ukusi" promovišu zajedništvo i partnerstvo Vlade, privrednika i potrošača. Zajedništvo vrednih domaćina, vrednih preduzetnika u sektorima poljoprivrede, trgovine i turizma. kazao je potpredsednik Vlade i ministar poljoprivrede i ruralnog razvoja mr Milutin Simović, koji je istakao da "ovim partnerstvom proizvođači osiguravaju plasman proizvoda, preduzetnici u turizmu i trgovini obogaćuju svoju ponudu i građanima i turistima nude kvalitetne i sveže proizvode sa više boje, više mirisa i više ukusa".


PROČITAJTE JOŠ - Crnogorci zavisni od uvoza


-Ovim partnerstvom čuvamo našu tradiciju, našu kulturu, naše specifičnosti, naše autohtone proizvode i jačamo naš turistički brend, kazao je Simović, ističući da u crnogorskoj kulturi hrane, značajno mesto zauzima i tradicionalno crnogorsko gostoprimstvo, jer se u Crnoj Gori za goste i za putnike namernike oduvek čuvala i iznosila najbolja hrana sa kojom se raspolagalo, čak i u vremenima kada je manjkalo i za ukućane.