Budva: Priveli Ruse zbog slavlja Dana pobede

S. G.

10. 05. 2014. u 12:33

Dvadesetak ruskih državljana koji su u petak sa ruskim zastavama kružili Budvom slaveći Dan pobede, privedeno je zbog kršenja Zakona o javnom redu i miru

Obeležavanje Dana pobede u Budvi završilo je - neslavno. Ruski državljani, koji su u petak uz zvuke sirena i sa istaknutim ruskim zastavama kružili ulicama Budve, privedeni su od strane policije. Oni su, kako kažu u policiji, prekršili Zakon o javnom redu i miru ističući na javnom mestu zastavu druge države.

Do sada nije saopšteno hoće li protiv dvadesetorice Rusa biti podnete prekršajne prijave. Kazne za ovaj prekršaj mogu biti novčane (od 100 do 500 evra) ili zatvorske (do 30 dana).

U automobilskoj koloni je bilo i automobila budvanskih i tivatskih registarskih tablica, a meštani i turisti koji borave u Budvi su pozdravljali obeležavanje i svog i praznika svih drugih koji su se borili za slobodu u Drugom svetskom ratu.

Vest o pritvaranju Rusa ogorčila je Budvane i njihove goste.



Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (101)

Dragan Sweden

10.05.2014. 12:45

Sramota za crnogorske izdajnike tj. politicare. Siptari nose albansku zastavu sirom Crne Gore pa im to ne smeta a smeta im ruska zastava.Sram vas bilo izrodi jedni.

Sci

10.05.2014. 12:48

Kad vozim motor po raznim zemljama uvek imam istaknutu srpsku zastavu, ali me nikad i nigde niko nije zaustavljao i pravio probleme, cak ni u azijskim drzavama. Ovo je potpuni apsurd, Milogorci glume "drzavu" i silu nad civilima, a sve u cilju zadovoljenja gazda i sefova iz Brisela. Bog vam bio u pomoci, sa takvim izdajstvom necete daleko dogurati...

Petar

10.05.2014. 12:49

Боље би вам било да почнете одмах да учите Руски језик.Срамота. Ко вас учи таквој демократији. Хапсите оне од којих живите.Српски народе из Црне Горе, поразговарајте мало више са вашим политичарима и не гласајте за оне који вас воде у пропаст.

Lula

10.05.2014. 12:52

Umesto da se u Crnoj Gori slavi (koliko je Crnogoraca dalo zivot u borbi protiv fasizma?), oni hapse Ruse koji taj dan proslavljaju ma gde na svetu! Sram Vas bilo Crnogorci! Kada razulareni fudbalski navijaci po celu noc uz arlaukanje proslavljaju "pobede" to je u redu, kada se zemlja preplavi albanskim zastavama takodje (pa, to i nije neka strana zemlja, ne smemo ni da zucnemo, njihova manjina nas je birala u odredjenim situacijama). Stidite se!!!!!

зокс

10.05.2014. 13:21

@Lula - Lula,нека,нека,добро је то што је тако!Нека исплива на површину сав онај људски брлог и најгори талог у облику људског бића!Добра је ова ситуација с "милогорцима"да се види и покаже Ко је Ко?Све то има своје зашто!

Mileva

10.05.2014. 16:16

@Lula - Nemoj tako, zoks. Nisu to nikakvi milogorci vec cisti crnogorci. Znas da je vreme da raskrstimo s mitovima.

зокс

10.05.2014. 13:05

Ееее,па нико им није крив што нису кружили с новим Миловим бојама "дуге"!У том случају Мило Ђукај-Ђукази би им медаљу дао!Преци Мила Ђукаја су нас убијали у име Москве,а наследници тих предака нас убијају данас у име Вашингтона!Преживети ћемо!

GALEB BIJELI

10.05.2014. 14:02

@зокс - ZOKS- ja nisam Crnogorac,ne živim u Crnoj Gori, i baš me briga za njihove probleme. Ali- morate priznati- i Vi i ja_ da je Milo Djukanović najbolji političar Balkana. On se u ovih 26 godina provukao kroz sve Scile i Haridbe i crnogorski brod uskoro privezuje u NATO,a potom i EU. A vi ćete bogami- počekati još!Milo je pravi car!

Joe

10.05.2014. 16:40

@зокс - Ako se ljudska ostavstina meri time koliko covek moze da pogazi sopstveno dostojanstvo ne bi li sacuvao gu..cu onda je galeb beli u pravu. To su moralni principi ovih zapadno od srpskim granica - hvala bogu ima nas jos koji ne misle tako.

david

10.05.2014. 18:48

@зокс - alo galebu bijeli,pa baš si naivan..nije se provukao što je sposoban i veliki nego što je kao najgora fufa sve slušao i činio kako je rečeno..ako je to uspeh,neka mu..možda nije dobro ni prkositi,ali šta imaš od života ako toliko ližeš cipele svakom ološu..to je pogubno za gene,kvariš ih...valjda može pola-pola

GALEB BIJELI

10.05.2014. 21:02

@зокс - JOE- DAVID- slažem se sa vama obojicom! Ali- što ste vi očekivali- da političari vode računa o moralu,poštenju,dosljednosti,korektnosti? Gospodo draga- u politici nema poštenja,nego...ko ga kome(sa oproštenjem) uvali. A MIlo jest ljigavac,ima dlake od svake zvjerke,ali on gura dalje,a vi zavidite.

vlado-pljevlja

12.05.2014. 15:18

@зокс - Političar koji nije spreman da se mijenja i prilagodjava ne treba ni da se bavi politikom jer ga prije ili poslije čeka politički ambis.Takvih primjera okolo nas je na desetine, stotine......

Krcko

10.05.2014. 13:32

@mikica - Kakav barod, takva vlast. Kakva vlast, takav narod. Svako snosi svoj deo krivice ili zasluga.SVI U GRCKU NA ODMOR! To je nas odgovor!

Pravi Srbijanac.

10.05.2014. 14:34

@mikica - Patrijoto, umesto da pozivas, patrijoto, narod da posecuje, patrijoto, svoje turisticke lepote, patrijoto, ti ga pozivas u Grcku. Valjda ti je tata, patriojoto, vec uplatio aranzman tamo, patrijoto. Pun mi vas je kufer, lezilebovica i internet patrijota. Rusofili, kuckate po zapadnom kompjuteru, letujete u kapitalistickim zemljama i smradite komentarima ovaj portal.

c!

10.05.2014. 15:00

@mikica - Niti si "Pravi" niti si "Srbijanac". Ti si iskompleksirano i neoliberalno stvorenje koje je silom prilika rodjeno u Srbiji.

ana

10.05.2014. 15:50

@mikica - a što je zapadni kompjuter,nepismeni tipu,kompjuter su pravili razni umovi sveta,koje zapad uzima kao i sve što uzima..ako misliš da su otuda svi pametnjakovići,varaš se,bila i videla...rusofili ili ne ali ovo je udarac na ljude koje proganjaju neki kauboji u njihovoj zemlji i treba ih razumeti..šta znaju cg polupismeni političari,lopovi,lažovi..šta je kod njih dobro osim garderobe na njima koju kupuju zna se kako..

Немања

10.05.2014. 16:04

@mikica - "Kakav barod, takva vlast. Kakva vlast, takav narod.' Зар то онда не значи да смо ми Срби највећа срамота?

Ооо, Ана!

10.05.2014. 17:32

@mikica - Пусти их, Ана! Не знају необразовани и обрезани "прави Србијанци" да не би било ни компјутера, ни бежичне телефоније, ни уређаја за домаћинство, ни даљинског управљања... да није било Тесле СРБИНА!

Allied Force

10.05.2014. 19:40

@mikica - .......da nije bilo Tesle koji je otišao u USA , a ne u Srbiju ili Rusiju !

Friendly Forces

10.05.2014. 23:04

@mikica - Пукни од муке! Тесла је Србин! Србин, Србин, Србин!

Krcko

11.05.2014. 09:38

@mikica - Naravno da i za nas to vazi! Itekako! Zato i kazem da se okrenemo onoj strani ka kojoj i treba da budemo okrenuti, zato u GRCKU NA LETOVANJE!

шкељзем

10.05.2014. 13:22

А чуш човијече, Албанаска застава није туђа. Црна Гора је албанска провинција.

Ivan

10.05.2014. 13:34

Svi u Grcku, tamo nemamo nikakvih problema, tamo se ne junace nad golorukim i mirnim turistima!

Husein

10.05.2014. 13:36

Док орлови и соколи у висине хране птиће Црна Гора земља моја, српска била српска биће

Lula, nastavak

10.05.2014. 13:59

http://www.puls4.comNe teba Vam poznavanje nemackog jezika, video govori dovoljno.U emisiji Dobrodosla Austrijo (Willkommen Österreich) divan prilog o proslavi 9.5.14 na Svarcenberg trgu u Becu kod Ruskog spomenika zrtvama fasizma: nekoliko stotina gradjana, Rusa, Ukrajinaca i drugih iz bivsih sovjetskih republika prostavlja ovaj dan, peva, igra, polaze cvece, Crnogorci hapse Ruse. Stidi se Crna Goro!

popravni

10.05.2014. 16:34

@Lula, nastavak - rusi promenite zastavu ,za pocetak mozete mahati i vozikati se sa EU zastavom, ako to ne izazove reakcije , promenite opet zastavu, USA zastavu stavite i vozikanje to ce sigurno da bude bolje.jos ako izvikujete parole na engleskom ,nema greske.

Lula

10.05.2014. 17:25

@Lula, nastavak - Sta je pesnik hteo da kaze?U mnogim zemljama EU Rusi i gradjani bivseg SSSRa obelezavaju ovaj dan i to nikome ne smeta. Samo se Crna Gora sramno ponasa, majka izreke: nas i Rusa 200 milona...

Spiridon S.

10.05.2014. 14:01

U h valjda ce ovo neko u Briselu primjetiti..i uputiti pohvalu za evroatlanske..ako nisto drugo red bi bio da das Vinko Kacin pohvali..i kaze vidu ovih sto su napredovali..

V.Petrovic

10.05.2014. 14:18

Tako radi sramna Crna Gora ili ti Montenegro hapsi bracu to hoce zapadnjaci i postuju guzerante.

rs

10.05.2014. 14:49

Rusija je pre Crnoj Gori uvela bezvizni rezim nego Srbiji pa su Rusi ivenstirali preko 2 milijarde dolrara I sad kad su ovi dobili sta im treba oni njima lakat.

M.Mladenovic

10.05.2014. 15:06

Pa nisu njihovi preci isli u rat,drugom svjetskom ratu,protiv fasizma nego da sruse Kraljevinu Jugoslaviju,zar to nije jasno.Devedesetih je samo nastavak da se rasparca republika,uz male Titove pripreme i korecije.Podatak da je samo Preko 1000 nijemaca poginolo govori sve,Cetnika zvanicnih Kraljevskih vojnika nezna se ni broj ni do danas.Bez fasizma oni nikad nebi mogli stvoriti ove banane drzavice.

Montenegrian

10.05.2014. 15:13

Sve ce to doci na svoje vremenom.Nemojte se vi sjekirati za nas.Postoje civilizirani nacini da ispitamo porijeklo imovine navedenih pa ako je legalno onda cemo da vidimo sta je sa porezom na bogatstvo koji je preko 50% itd...Ako neko kupi stan u jednoj drzavi ne znaci da je kupio cijelu drzavu i da moze divljati kako i kad goce.Kamo srece da nisu ni dolazili kod nas.Sto su se neki okoristili os njihovog dolaska sad svi trebamo ispastati...Nece moci ove noci.

Mileva

10.05.2014. 17:42

@Montenegrian - Nece moci, ali ako ga niko ne koci, taj ce da ti uskoci i pre ove noci.

KNIN

10.05.2014. 15:20

Crnogorci svaka cast vi niste kukavice ko ovi Srbijanci, koji misle da ce ulizivanjem Rusima nesto postici. Crnogorci nemaju pardona prema nikome pa ni prema Rusima. A vi Srbijanci samo kukumacite i terajte pricu o svetskoj zaveri i o vasoj braci Rusima koji kao brane svetsku pravdu. Jos jednom SVAKA CAST CRNOGORCI. Istog smo kamenog kova i mi Srbi iz Dalmatinske Zagore i vi Crnogorci prema nikom nemamo pardona ni popusta ni prema rodjenoj majci sto bi se reklo.

Бенковчанин

10.05.2014. 17:21

@KNIN - KNIN, сад си Србин из Далматинске Загоре? Зар не рече да тамо живе Морлаци? А у Србији Торлаци? А у праву си, у Србији су кукавице, не смију да писну кад се по Бујановцу, Прешеву и Медвеђи завијоре хиљаде албанских застава, а по Војводини мађарске и хрватске. Додуше, ни Црногорци не смију, или неће, да хапсе Албанце и Хрвате, ни "бошњаке" са заставама њихових држава.

Јабре

10.05.2014. 20:28

@KNIN - Можда по вашем дивљем планинском схватању је неко кукавица ако није ксенофобичан, и сметају му национална обилежја других народа (зашто би ?). Али би волео да видим вас јуначине што сте се посакривали по Србији и пре и после рата да вијорите Српске заставе по Бенковцу и Книну, или морлачке које хоћете ! У Србији и Црној Гори је био одзив на мобилизацију 110% а у западној Славонији 10% толико о вашем "јунаштву".

Велика Албанија

11.05.2014. 00:05

@KNIN - Страх од Албанаца није ксенофобија, већ само добро познавање њиховог менталитета и карактера! И на КиМ су почели са истицањем застава Албаније, набављањем уџбеника из Тиране, а наставили са протеривањем и убијањем Срба и завршили са продајом људских органа и уништавањем српских гробаља!

todmio

11.05.2014. 16:57

@KNIN - da ste vi iz Knina drugacije razmisljali bolje bi prosli ovako ostadoste i bez Knina i bez pameti.

dragutin karlovacki

10.05.2014. 15:47

U Crnoj Gori je zabranjeno javno isticati rusku zastavu, takodje i srpsku ali zato je albanska vrlo pozeljna, cak je pozeljno da se izbor za mis Albanije odrzava u Ulcinju. E moji Crnogorci nekad guslaste o cojstvu i junastvu a sad dozvoliste da vam obraz i straznjica zamene mesta, SRAMOTA !

Mira

11.05.2014. 17:08

@dragutin karlovacki - A, što se ti Dragutine, obraćaš Crbogorcima? Brkaš narod sa NATO sugeranjama. Jel narod zabranio rusku zastavu?

Марко Миљанов

10.05.2014. 16:25

Прослављали Дан побједе! Дан побједе над нацизмом? И дан пораза једне од најмоћнији земаља НАТО алијансе? Страшно! И то још у славну Црну Гору!

Budva

10.05.2014. 16:26

Nije tacno da su privedeni, nije tacno da ce biti kaznjeni.Izmedju ostalog radim kao prevodioc u Budvi i licno sam razgovarao sa jednim od njih.Da istina je da su zaustavljeni i legitimisani, ali mi je receno da su policajci jako ljubazno razgovarali sa njima i objasnili da to nije po zakonu i to je to.To sto nedostaje u tekstu je i to da zastave nisu bile samo ruske nego i ukrajinske!Objavite ako hocete, meni je svejedno!

Преводилац из Тиране

10.05.2014. 16:56

@Budva - Е, јааадо, добар си ти "prevodioc"! Да нијеси ти у Улцињ или Тузи учио "матерњи", а? А руски у Тирану?

Budva

10.05.2014. 18:34

@Budva - Ne nisam, ja sam ponosni srbin iz Republike Srpske, dobrovoljac iza vrijeme bombardovanja.Cjelo vrijeme bombardovanja sam bio na aerodromu Batajnica.Meni je samo zao kako mediji truju narod a mi umjesto toga da gledamo da se ujedinjujemo mi se svadjamo.

Budva

10.05.2014. 18:59

@Budva - Izvini zbog gramaticke greske, to sto sam napisao je istina.Jako mi je zao ako ti se ne svidja.

!!!

10.05.2014. 22:58

@Budva - Е, роде, добар си, исто мислимо, а ипак се свађамо. Нијесам хтио да те увриједим, но ме Милова политика убија, не могу поднијети што ми језик назива матерњим, што ми за пријатеље намеће највеће српске непријатеље, а српске пријатеље "санкционише".

C-Gorac

10.05.2014. 16:28

tako i treba,nisu u srbiji pa da rade sta zelje !!! odmah deportacija !!! dojadili su bogu i narodu ovdje sve rade sta u rusiji nesmiju,!!!

HIDZO

11.05.2014. 12:13

@C-Gorac - a kud ce te jado vi bez njihovih para i ulaganja u vase primorje?

Mileva

10.05.2014. 16:30

Dvadeset Rusa u Budvi?! Mislila sam da ih je posle sankcija mnogo manje tamo. Sada ce da vide kako izgledaju dugogodisnje robije. I treba, kad ne znaju da biraju drustvo.

Nemanjic Crna Gora

10.05.2014. 16:35

citam konetare draga braco i umirem od smijeha,ja sam Srbin iz Cg i samo da se nadovezem odje na neke kometare koji bre albanci hahahaha pa njih odje ima 21.000 sta ce oni to da nam uzmu,isto tako za ruse ima ih dosta pokupovali su kuce i stanove i nista drugo vjerujte mi,nista nisu ulozili bez sto su oprali i dalje peru pare,ni jednu fabriku nisu otvorili,cak su zaduzili Kap za 500 miliona hahah i ovo oko zastave podrzavam treba svakom da se napise kazna pogledajte vi jug Srbije,Vojvodinu,Rasku

Galeb4

10.05.2014. 17:47

@Nemanjic Crna Gora - Nemanjicu,razboleo si se a dok se budes lecio, nauci i srpski pravopis!

MMM

12.05.2014. 09:26

@Nemanjic Crna Gora - "Hahah" nijesu Rusi zaduzili KAP nego iskoristili "sposobnost" vlasti da zarad ostanka zakljuci ugovor koji im omogucava da urade to sto su uradili.I jos ce da tuze Crnogorsku drzavu zbog nepridrzavanja dogovorenog.Ali ce Milo"mudro" objasniti narodu da je to nesto najbolje za Crnu Goru.I tako vec cetvrt vijeka.A kad su Rusi prali pare Milo je opet "mudro" sutio.I iako 25 godina se nista ne mijenja niti u standardu niti u politici Milo pobjedjuje bez prekida.Neka pobjedjuje.Zasluzili ste to!

čiča

10.05.2014. 17:38

@Zoran - To su im gazde iz amerike dozvolile a ove ruske su za ,,ponosne ,, Crnogorce provokacija

Bs Bgd

10.05.2014. 16:40

svaka cast Crnogorci tako treba da se radi uvek kao u Nemackoj a kod nas u Vojvodini neka nova zastava,na jugu Srbije postavljaju spomenik teroristi i sve Albanske zastave u Raskoj isto tako zastave Turske Sandzaka itd sramota,gledajmo mi masa posla i tako mi traba da radimo toliko o tome...

Pitanje

11.05.2014. 01:04

@Bs Bgd - @Bs Bgd.Otkuda ti to da u Nemackoj nesmes koristiti strane zastave..Pricao ti neko ili si gledao na filmu..?

Марко Миљанов

10.05.2014. 16:42

Нијесу се Руси сјетили да развију албанске и хрватске заставе! Пуштили би их и на Подгорицу, а да не би на Берлин! Кад су намјештили побједу на референдум за оцјепљење, од албанскијех и хтватскијех застава нијесу се видјеле Милове новоцрногорске! И никога миловци не уапсише!

Crna Gora Srpska Sparta

10.05.2014. 16:44

pravo da vam kazem treba uvesti zakon kao u Njemackoj a ne da viori zastavama kako ko stigne,kazniti ga odma 500e pa onda vise nece to braco treba uvest i u Srbiju povecali bi budzet vjerujte mi hahahha,volim narod Rusije ali ne volim njihovu politiku jer su 1992 odobrili sankcije prema mojoj zemlji pa 1999 odobrili bombardovanje pa 2000 povlacenje sa kosova,pa 2006god pustili na silu da odvoje Crnu Goru da smo im ista znacili nebi to radili toliko o tome draga moja i jedina braca iz Srbije

Била једном једна српска Спарта

10.05.2014. 17:12

@Crna Gora Srpska Sparta - Ако живиш у Милову Црну Гору, нормално је што нијеси добро обавјештен. Руси нијесу одобрили напад на Србију и на Црну Гору, но су чак ставили вето у СБ УН. А Милови натовци нијесу поштивали ни Уједињене нације ни међународно право. И једини руски "гријех" је што се слаба Јељцинова Русија није војно супротставила тадашњим најмоћнијим земљама на свијету. А што бар сад Србија не послуша руски савјет да за КиМ се примјени Р1244, а не споразум Тачи-Дачи?

из главе

10.05.2014. 20:43

@Crna Gora Srpska Sparta - садашња власт је помагала нато авионима постављањем локатора, одавањем војних тајни, кукањем да су подјармљени и у медијима одобравала разлоге и легалност бомбардовања.

nikolai

10.05.2014. 16:58

Bijeda i jad od glavara,a narod se sakrio i muci vec vise od 20 ljeta sramota,pozor,vracam im drzavljanstvo

čiča

10.05.2014. 17:37

Po naredjenju svojih gazda iz amerike treniraju strogoću na Rusima , ala će vam se to obiti o glavu, ali biće vam kasno da kukate

Vitez Vasojevic Crnogorac,Stockholm

10.05.2014. 17:56

Kada je smijenjena vlast skoro u Beranama,pola grada je okiceno bilo u srpske zastave i niko nije kaznjen i priveden, Zasto tolika hajka protiv Russa nije mi jasno,pa dali ovaj polu pismeni narod zna svoje porijeklo,vjeru,koliko je russa ostavilo svoje zivote da oslobodi Balkan od fasista, a danas vam smetaju,sram vas bilo prodane duse.

Mileva

10.05.2014. 20:27

@Vitez Vasojevic Crnogorac,Stockholm - Nista nama bez Vasojevica! (I Novljana?) Bez njih ne bi bilo Srba u Crnoj Gori.

Vasojevic Cetnik Beranac

10.05.2014. 20:34

@Vitez Vasojevic Crnogorac,Stockholm - I ja sam isto Vasojevic iz Berana ( jer Vasojevici mahom zive u Beranama). Slavio sam pobjedu opozicije sa Cetnickom kokardom i sa meni najdrazom srpskom trobojkom. Iz tvojeg komentara vidim da tebi srpske zastave smetaju. Svako ima pravo da istice svoje nacionalne simbole. Ja ne znam zasto hapse ove ljude. Naravno Vasojevici su slavili pobjedu i uz Djurisicu mlad Majore,Nije ovo Montenegro,Ovo je Srbija itd. ali ja se ponosim time sto sam Beranac i sto sam Vasojevic i uvjek cu sirit trobojku.

Monenegrian

10.05.2014. 22:12

@Vitez Vasojevic Crnogorac,Stockholm - Vidis Vasojevicu a cetnice (zacudo bas otkuda tamo cetnici) ti izbori u Beranama su lakmus i sta mislis hocete li vise idje(osim u par sjevernih vukojebina) pobjediti ? Sta mislis hoce li vise i jedna gradjanski orijentisana partija sa takvima u kolaliciju?Ipak od dva zla izabrat cu ono manje tj glasat cu i za ovakav DPS sve je bolje od takvih kao ti.

зокс

11.05.2014. 06:58

@Vitez Vasojevic Crnogorac,Stockholm - моненегриан,не рекао нам човек то што ти рече!

Поунавац

11.05.2014. 18:05

@Vitez Vasojevic Crnogorac,Stockholm - Отуђило се то, од Српстав отпало, и није му довоњно. Мора да дође, да отпљуне на поријекло, да потврди да је Монтенигер а не Србин. Ко имела, паразит, увјек ту близо. Грђег соја није било од овијеК Брозових конвертита. А Стипе месић им почасни граћанин Титограда. Да Титограда, јер то није Подгорица, Подгорица је српски град!

Поунавац

11.05.2014. 18:09

@Vitez Vasojevic Crnogorac,Stockholm - Ја сам Србин из Босне, прецизније из Српске сам, али никад ми није потребно да се географски одређујем. Једноставно, кажем да сам само Србин. Ако си брате Васојевић онда си Србин, а онда не можеш бити црњегорац. Можеш бити из Црне ГОре, али никако црњегорац. Ваљда је то јасно!

Allied Force

10.05.2014. 19:23

Sada Srbi neće ići na more Crne Gore,u znak solidarnosti sa ruskom "braćom"? Isto kao i 2008. kad je MNE priznala nezavisnost Kosova !

vuja UR

12.05.2014. 00:11

@Allied Force - Потпуно си управу, ионако је Грчка јефтинија и ближа. Ако овако наставе ићи ћу у Турску на море. Само ми је жао једног дела Црне горе и људи који немисле као ови Миловци. Браћо Црногорци памет углаву!

filipovic

10.05.2014. 19:32

U znak protesta protiv odluke i postupaka rukovodstva Crne Gore, ruski i srpski turisti u tekucoj turistickoj sezonui treba da bojkotuju crnogorska turisticka odmaralista.

Банс

10.05.2014. 20:15

Пуштај Русе!!! Па они су нас све ослободили, јадна вам мајка!! Славе људи ослобођење, кад ми не знамо!!!

aca

10.05.2014. 20:37

Uvlace se EU i Amerikancima, a ne znaju jadni bili, da su im Rusi i Srbi braca i da to nikad nece dobiti na zapadu. Milo se jos jednom pokazao kao promaseni drzavnik i kao neko ko ne zna da proceni stanje u svetu ( upravo kao i Milosevic). Bruka.

из главе

10.05.2014. 20:40

сви знају да иза Montenegra стоји NATO, Vatikan i Nemačka, да званична Подгорица подржава бомбардовање СРЈ, санкције против Русије, нарко државу на Космету и креирање В Албаније, ширење фундаментализма овим просторима... и опет се сви чуде када се овакве ствари дешавају. Право је питање шта ми радимо, уместо да критикујемо.

Dr.Srbin

10.05.2014. 21:16

Kazem ja......Crna Gora nije sala!? Sljedeci korak Milove strategije je embargo Srpskom zivlju Crne Gore i hapsenje 2 miliona Crnogoraca iz Vojvodine! ;-)

nikolai

10.05.2014. 21:35

E,pa slusaj cetvrti galebe sinjega norya,kad se raspala Yug.gdije si tad zivio drzavljanstvo si i dobio posle trazio sam i dobio drzavljanstvo Rusije tamo i sad zivim i Bih tamo rodjen a imam i drzavljanstvo Srbije,Otkazat cu se Drz,Crne Gore a i Srbije ako udje u EU,Bih necu zbog Republike Srpske a tamo sam irodjen aRusije majka,matuska bijase Ruskaya,jel sad jasno ptico sinjeg morya ili ptico kontinentalnih smetlista,rijesi sam

Crnogorac

11.05.2014. 00:16

Ja sam cijelo vrijeme od raspada SFRJ zagovarao nezavisnost CG, I za to imao jake razlogo za to (isključivo ekonomske). Kada je došla nezavisnost bilo je nešto krenulo kako trteba, pa je usporilo (kažu kriza). Ali ovo u zadnjih mjesec dana, ja ništa nerazumijem. Ovo nije zemlja kakvu sam ja htio, ovo nije CG koja misli o svojim interesima I svom narodu. Ali nema veze ova zemlja je preživjela I gore pa će i ovo. Niđe nema zemlje ka Crne Gore, da je vječna.

Поунавац

11.05.2014. 17:57

@Crnogorac - Какви ли су то људи што добише име по некој планини, одроћени, одсјечени од матице, од Српства. Слични овим О-Крајницима, и ти мисле да су неки други народ а не Руси. Још би их човјек и жалио, и једне и друге само не можеш, сувише су погани!

koji su to majmuni

11.05.2014. 07:06

Pa ne bih u Americi za to hapsili. Sta ces, mora Milo da skuplja poene kod evropske birokratije koja je ocigledno sentimentalna kad je u pitanju nacizam.

Lazic

11.05.2014. 16:58

To je američko maslo. Amerikanci su tražili da pohapsi Ruse. Amerikanci iza kulisa vode igru, kao u Kijevu. Marionetska vlast mora da sluša, ali su gradjani osramotili američkog slugeranju.