Britanska agencija Rojters pogrešno je danas javila pod oznakom hitno da je sud u francuskom gradu Kolmaru odlučio da lidera OVK Ramuša Haradinaja izruči Srbiji, koja ga potražuje zbog zločina nad Srbima.

Rojters je, doduše prvi od stranih agencija, emitovao taj "fleš" 10 minuta od početka zasedanja suda, u 9.00 sati, a potom i celu informaciju da će Haradinaj biti izručen Srbiji, da bi nakon nekoliko minuta usledila ispravka.

Sud u Kolmaru je, inače, odlučio da Haradinaja ne izruči Srbiji.

Ispravljenu dužu verziju vesti, britanska agencija je emitovala u 9.35.