Hamas ispalio rakete na izraelski nuklearni reaktor

Tanjug

09. 07. 2014. u 09:27

Palestinska radikalna organizacija Hamas preuzela je odgovornost za napad na nuklearni reaktor na jugu Izraela sa tri rakete. Jedna raketa presretnuta, druge dve pale na otvoreno područje

Tri rakete ispaljene su danas na Dimonu, na jugu Izraela, gde se nalazi izraelski nuklearni reaktor, javili su izraelski mediji navodeći da je odgovornost za taj napad preuzela palestinska radikalna organizacija Hamas.

Protivraketna baterija "gvozdena kupola" je presrela jednu raketu, a druge dve su pale na otvoreno područje i nema naznaka da je bilo koji deo reaktora oštećen.

Hamas je preuzeo odgovornost za te rakete, potvrdivši da je to bio pokušaj udara na reaktor. Pripadnici vojnog krila Hamasa, Brigada Izadin al-Kasam, rekli su da su lansirali rakete M-75 dugog dometa u pravcu Dimone.

Samo nekoliko minuta kasnije "gvozdena kupola" je presrela rakete nad centralnim Izraelom, drugog dana izraelske ofanzive na pojas Gaze.

Danas popodne su dve rakete prosretnute i u širem području Tel Aviva, a jutros su u istom području oborene takođe dve.

Ni u jednom od napada nije bilo povreda, ni štete. Islamski džihad je preuzeo odgovornost a ispaljivanje raketa ka Tel Avivu.

Sirene za vazdušnu uzbunu oglasile su se danas takođe u Zihron Jakovu, oko 130 kilometara udaljenom od granice pojasa Gaze. Dve rakete su pale u otvoreno područje južno od Haife, što je kako je rečeno, najdublje u izraelskoj teritoriji.

Izraelski televizijski Kanal dva javio je da se možda radi o raketama tipa M-302 sirijske proizvodnje od kojih je jedna pala takođe na sever kraj Hadera, preko 100 kilometara od Gaze.

Samo danas ispaljeno je preko 80 raketa na Izrael. Izraelska vojska je u utorak rano ujutru pokrenula ofanzivu Zaštitna ivica sa ciljem da zauvek zaustavi raketiranje iz pojasa Gaze.

Broj žrtava izraelske ofanzive u pojasu Gaze popeo se na 49, uključujući 22 ljudi ubijenih danas, saopštili su večeras palestinski lekari.

Od ukupnog broja mrtvih za 15 je potvrđeno da su civili a za 10 da su militanti, preneo je Asošijeted pres.

Na izraelskoj strani od raketne vatre iz pojasa Gaze niko nije ozbiljno stradao.

U međuvremenu, uprkos pretnjama, izraelski bezbednosni zvaničnici još uvek oklevaju i ne naređuju kopnenu invaziju jer je jako rizična.

Ulazak u Gazu prouzrokovao bi mnoge civilne žrtve na palestinskoj strani, a izraelske kopnene snage bi bile u opasnosti.

Neizvesno je takođe da li bi međunarodna zajednica podržala takvu operaciju i kako bi je Izrael okončao.

Izraelska vojska se povukla i jevrejski naseljenici su evakuisani sa te palestinske teritorije u leto 2005. posle okupacije koja je trajala od 1967. godine.

Savet bezbednosti Ujedinjenih nacija razgovaraće sutra o eskalaciji izraelsko-palestinskih sukoba, o čemu će 15-člano telo najverovatnije obavestiti generalni sekretar Ban Ki-mun, javio je AP pozivajući se na diplomate u Njujorku.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (71)

Deki

10.07.2014. 10:16

@bobi - Nadam se da će arapska liga, najzad stati na stranu izmrcvarenog palestinskog naroda i zauzdati izraelce. Tako su svojevremeno i Liban pustili niz vodu, iz jednog jedinog razloga, a to je dobar deo stanovništva je hrišćanske veroispovesti, tj. nisu muslimani. Radikalne grupe poput Hezbolaha samo nanose štetu palestinskom narodu, pored svog čemera i jada, kojim uzvraćaju na decenijska besomučna bombardovanja i iživljavanja svake vrste, od strane Izraela. Ako ćemo iskreno i pravo...

Zoki

10.07.2014. 14:58

@bobi - hehehehe, kako da ne, vise su se oni poubijali medju sobom nego od strane drugih, isti sljam kao i politicke partije u sirbistanu.

Kontraš

09.07.2014. 12:11

@11 - Palestina je geografski naziv za teritoriju gde žive jevreji i arapi.A Izrael je država nastala krajem 40-tih godina i priznata od Ujedinjenih nacija.A pravo na državu imaju i arapi.

momcilo

09.07.2014. 12:21

@11 - zavisi o kojem izraelu I palestini ,govoris, isto tako mozes reci za svaku drzavu da je vestacka, americko vidjenje izraela je sektasko, sto je dosta opasno (zloupotreba religije radi politike), razgovarao sam sa jednim libanezom, kaze da su palestinci uglavnom izraelci koji su preuzeli islam. neznam da li je istina,

СЕНОВИЋ

09.07.2014. 11:16

Русија не сме ни нос да провири у тзв Украјину где јој 22 милиона сународника постаје део новокомпоноване нације, где јој сународнике убијају као бубашвабе. А Јевреји могу да пале и жаре како Газом тако и тзв Украјином.Србија Црна Гора = Русија - Украјина.

Milos

10.07.2014. 01:35

@СЕНОВИЋ - To je zavist, osecam je i ja ali zbog toga ne mrzim Izrael. Jeste, njima su ruke odresene, nama nisu ali ako i njima vezu ruke nama zbog toga nece biti bolje. Niti nasa sreca zavisi od njihove nesrece i obrnuto. I tebe i mene u stvari iritiraju dvostruki standardi u medjunarodnom poretku ali nam se "resenja" razlikuju.

momcilo

09.07.2014. 12:48

Hocemo li suditi pravi ili necemo, hocemo da KiM bude sveta Srpska Zemlja, a Izrael da bude Palestinska, onaj ko podrzava Palestince, podrzava I Albance na KiM. Ako neko kaze da Izrael koristi silu, zar I Palestinci nisu, isto tako koristili silu, kada su turska I kalifi vladali Izraelom.

momcilo

09.07.2014. 13:58

@momcilo - ne verujem da mi srbi daju ovolike minuse, (ovo su verovatno jezuiti, koji nevole jevreje). Ako mi ne volimo da Aja Sofija bude dzamija, ili da hram svetog Save postane dzamija, zasto bih voleo da dzamija al aksa, gde je nekada bio izraelski (jerusalimski) hram, bude dzamija. Ne intreresujeme, sto ce neko u buducnosti da zloupotrebi taj buduci "hram", to je do njega je. ali prvi put u zivotu razumem, sta znaci rec ko ne ceni tudje, kako ce ceniti svoje, ko smo ako ne cenimo Srbina

Mali

09.07.2014. 14:34

@momcilo - Ne nego su "Izraelci" dosli tu na palestinsku zemlju, isto kao sto su Albanci dosli na srpsku, pa i Albanci i "Izraelci" svojataju nesto sto nije njihovo.Prica da je kompletan narod otisao iz Judeje nakon rusenja Solomonovog hrama je cista budalastina.Na zemlji Izrailjskoj su pre 2000 godina ziveli isti ti Palestinci koji i dan danas zive tu, samo sto gospodari sveta ne vole istinu a danasnji Izrael je potomstvo istih onih fariseja koji su Hrista razapeli,i dan danas cekajuci njihovog mesiju.

momcilo

09.07.2014. 16:43

@momcilo - @Mali. Kako mogu biti potomci fariseja koji su raspeli Hrista, ako fariseji (izraelci) nisu ziveli tu. ja ne znam zasto vi jezuiti toliko kidisete na izraelce, mozemo mi osudjivati , Adama , Evu i Izraela i Grcku ali oni su boziji izabranici (prvenci), ja se ne zelim petljati u tu temu, u vezi Bozijih prvenaca Ko je po tebi Hristos, izraelac ili palestinac. Na kraju Izraelci nisu raspeli Hrista, vec ljudski greh, a ko nije gresan neka prvi baci kamen.

Intrigantno & Interesantno

09.07.2014. 16:54

@momcilo - Mali @ Po tom rezonu su i današnji makedonci onda,potomci makedonaca Filipa i Aleksandra.Što znači da nisu sloveni!A druga stvar na strani smo arapa bez obzira što su na primer muslimani.A kad su pitanju bošnjaci onda smo protiv njih, iako su opet muslimani.A jedni i drugi ratovali protiv srba u Republici Srpskoj.Neverovatno.Jevrejima u KJugoslaviji su prvo nemci oduzeli imovinu a zatim živote.Nakon rata komunisti ih dokusurili.Porušili sinagoge po Vojvodini,koje nemci nisu stigli da sruše

baunti

09.07.2014. 17:08

@momcilo - Momcilo, na zalost nisu te razumjeli, kao sto ni danas vecina Srba ne razumije da pravo i pravda ne postoje. Postoji samo realnost. A realnost je da je Izrael daleko jaci od Arapa, ali isto tako da je i svjetionik slobode u okruzenju tame (ako neko hoce da mi kaze da su Saudijska Arabija, Jordan, i Egipat svijetle tacke bliskog istoka onda treba da se dobro preispita). U pravu si. Hvala, ne zelim dzamije, ali ne smetaju meni dzamije, smetaju mi ekstremisti koji se iza njih (i crkrvi) kriju!

Svetozar

09.07.2014. 22:32

@momcilo - Boze mili, kakva lupetanja, kakve fasisticke provokacije ovde citam! Pa sram vas bilo, pljujete na Jevreje a branite palestinske teroriste, ubice. Ovaj sto se predstavio pod pseudonijumu "mali", pise da Judeja i Izrael nisu postojale, da je to cista budalastina. Pa ti "mali" ne samo da mrzis nego si velika neznalica. Samo za vasu informaciju da znate, da je Palestina geografski pojam kao sto je Balkan. A, danasnji Palestinci su Arapi islamske veroispovesti koji su se tu vremenom naseljavali.

Deki

10.07.2014. 10:05

@momcilo - Ovde neki tumače istorijske događaje, onako kako njihovim ušima odgovara. Potpuna je besmislica da su Jevreji u Izraelu "svoji na svome", pobogu ljudi pa tokom rata 1967. godine taj isti Izrael je osvojio Zapadnu obalu i pojas Gaze i tamo gradio i gradi jevrejska naselja, na tuđoj zemlji!!! Ko ima problem sa ovom činjenicom, ako ni sami izraelci nemaju? Palestinci žive u srednjem veku, dok ih Izrael drži za kragnu i na nišanu! Arafat je uspeo da pomeri neke stavri, ali to je sve maska za oči...

stefan

09.07.2014. 13:56

Ja samo znam da je pravoslvni narod najslabiju na svetu jer ih u svetu ima svega oko 65 miliona, što je jedna obična državica.

Marko Milosevic

09.07.2014. 15:52

@stefan - Buraz, o kom ti pravoslavlju pricas? Znas li onu pesmu nas I rusa 300 miliona? Pravoslavci su vecina u istocnoj ukrajini, rusiji, srbiji, grckoj, bugarskoj, jermeniji......a ima nas I u svakoj drugoj drzavi u manjeri broju ukljucujuci i albaniju I hrvatsku! Vidi malo cesce da pricas sa svojim starijim u familiji mozda nesto I naucis od njih, a manje gledaj tv I strane programe koji su vecinom finansirani od strane katolika. Pozdrav uz pesmu Boze pravde :) zivelo pravoslavlje I zivela Srbija

baunti

09.07.2014. 17:03

@stefan - Ne znam odakle ti ta racunica, ali ako je Rusa 150 miliona u svijetu, uz to pravoslavnih Ukrajinaca je oko 25-30 miliona, Rumuna oko 25 miliona, nas na Balkanu oko 25-30 miliona, Kopta u Egiptu oko 8 miliona, Jermena i Gruzijaca zajedno oko 8 miliona i Etiopljana i Eritrejaca oko 100 miliona - to mu ga izadje na nekih 340-tak miliona pravoslavaca. Dobro, nismo svi pravoslavci, ima nas i ateista sa pravoslavnim porijeklom, ali ajde...

dohalkedonci

09.07.2014. 19:39

@stefan - да,само је проблем што Копти,Јермени,Већина Грузијаца(о Етиопији и Ертитреји нећу ни да коментаришем)нису православци већ монофизити тј .већи јеретици од римокатолика и протестаната заједно(на први поглед личе на православце)

baunti

09.07.2014. 20:36

@stefan - @dohalkedonci - E tu stvarno nisam ekspert, s' obzirom na to da sam ateista. Inace dijelim ljude na dobre i lose, a ne crne-bijele, pravoslavne-katolike-muslimane, obrazovane-neobrazovane, itd. Iskreno, nebitno mi je koliko je pravoslavaca na svijetu, koliko je katolika, koliko je sizmatika, protestanata, muslimana, budista i ostalih. Bitno mi je koliko je ekstremista, koliko je zlih naspram dobrih, i koliko su dobri sposobni da ucine. Nazalost, tu su u velikoj manjini, i dosta nemocni.

Botinjo

09.07.2014. 23:04

@stefan - @baunti naravno.Los covek je los i religija za koju se deklarise ga ne cinim boljim niti manje stetnim.Ubica lopova,nepostenih i onih koji ce meni,nama.zemlji pociniti zlo ima raznih vrsta boja porekla i religioznih shvatanja.

Milan

10.07.2014. 07:11

@stefan - Nije tacan broj. A i da jeste ne meri se pravoslavlje brojem vec verom i delima.

baunti

10.07.2014. 17:05

@stefan - Milane, svaka cast - slazem se 100%. I po onoj zezanciji ako raj postoji ispasce da su u njemu trenutno samo Sveti Petar i Patrijarh Pavle. :)

Rastko

09.07.2014. 16:35

momcilo @ crni sine. Citaj malo Russia Today (RT) pa vidi sta pisu o izraelskim zlocinima iza kojih stoje SAD i svetski cionizam. Pa sto im, crn ne bio momcilo, to ne rece 1999. kada su nas zasipali bombama, a posle nam prodavali "koristenje" svojih satelita? Sto momcilo, rano majkina, to ne kazes Srbima koji zive kod Arapa i od Arapa i kojima prodajemo oruzije, koji investiraju u Srbiju novac, a ne osiromaseni uran kao cionisticki NATO?

baunti

09.07.2014. 19:00

@Rastko - Rastko - po kojoj cijeni Arapi investiraju novac? Po cijeni gradnje dzamija, islamizacije, radikalizacije, i slicnog? Zapitas li se ponekad da li je ista na ovom svijetu besplatno, jer ja mogu da ti kazem da nije - sve se placa na neki nacin, i ne bih se radovao arapskim investicijama. Ako kupuju od nas oruzje to je vec nesto drugo, ali da investiraju - nisam bas odusevljen.

Јабре

09.07.2014. 21:22

@Rastko - А кад су дивизија ел муджахедин по БиХ секли главе Србима ко је слао у РС оружје, војне инструкторе и обавештајне податке ? Израел је више помагао Србима западно и источно од Дрине него ико други ! А Арапи и ако су можда пријатељи са нама када дође до тога да ли ће подржати Шиптаре или Муслимане из Босне увек ће њих подржати јер су и они муслимани !

momcilo

09.07.2014. 22:45

@Rastko - @croatstko, kada se predstavis ono sto I jesi jezuita , onda cu ti odgovoriti na pitanje. nemojte se samo vi jezuiti da se sekirate , sto srbi ,izraelci I palestinci stradaju.

Srbin

09.07.2014. 19:06

Ne mogu da verujem da ima toliko Srba koji podrzavaju islamske ekstremiste i teroriste, one koji svuda u svetu ubijaju hriscane i unistavaju svetinje, narocito pravoslavne. Zaboravljate sta su sve radili Srbima u Bosni i na Kosovu ti isti arapski fanatici i dobrovoljci. Mi Srbi smo uz Jevreje bili najvece zrtve nacista i svih ostalih zlotvora a vi branite Arape i muslimane koji su najveca pretnja celom svetu. Pa njima ni Jerusalim nije sveto mesti. Nema nama spasa...

Pale RS

09.07.2014. 20:18

@Srbin - Nismo mi covece na strani muslimana, nego na strani pravde. Na strani slabijeg i nejaceg. Kao i uvek sto su Srbi bili. A ti, ako su ti Jevreji koji stoje iza "novog svetskog poretka", bombardovanja Srba u Bosni i Srbiji, iza UN sudova (Meron, Goldstein....), iza poredjenja Srebrenice sa Ausvicom...... onda idi kod njih ili uzmi oruzje pa na Kosmet.

Јабре

09.07.2014. 21:19

@Srbin - Управо тако када су Арапи секли главе по Босни и Косомету Србима, Израел је слао нама помоћ. Али поступање према Израелу и другим државама запада је типично лицемерје, смета им када Русија доведе војску на границу са Укрјаином и уводе јој санкције а Израел сравни са Земљом Либан и ником ништа.

Зоран из Шумадије

09.07.2014. 22:17

@Srbin - Брате Србине, а да ли се сећаш ових речи: "Ми Јевреји нападамо Муслимане када нису у праву, као на пример на Блиском истоку, али их бранимо када су у праву, као на пример на Косову и Босни" Ову сам тврдњу чуо сто пута од Бернара Левија, Маделин Олбрајт, Џека Рубија (Рубинштајна), Ричарда Холбрука ....Немој само да ми кажеш да обичан народ мисли другачије. Тога сам се наслушао колико хоћеш....

ubi nas neznanje

09.07.2014. 22:29

@Srbin - број један,то је јеврејска територија,број два ,Израел није признао Косово,број три у Израелу постоји институт који се нпр.бави проучавањем злочина у Јасеновцу...лупате без милости..подржавате муслимане,,Боже сачувај

Marko

10.07.2014. 01:31

@Srbin - Zorane, pobrkao si veroispovest i nacionalnost. Madlenka ( inace katolkinja po vaspitanju i uverenju a samo poreklom Jevrejka) je Amerikanka i to najgore fele - militantna politicarka.I sve ostale koje si nabrojao jesu Amerikanci dok je Izrael zaista tokom 90-ih bio na nasoj strani. Uostalom, ne zaboravi da su u USA svi Amerikanci i da su senatori srpskog porekla glasali i za sankcije i bombardovanje SRJ.

Kyoto

10.07.2014. 01:39

@Srbin - Postoji ogromna razlika između izraelskih Jevreja i američkih Jevreja. Protiv nas Srba su američki Jevreji, koji sebe arogantno smatraju zaštitnikom svih Jevreja i vladarima sveta. Izrael je samo jedna teritorija koju su gurnuli da bude na frontu. Izraelci ih ne vole baš. Zato Srbija treba da podrži Izrael.

Ja na Kosovo a ti idi u Siriju i kod Siptara

10.07.2014. 04:18

@Srbin - O kojoj bre pravdi ti pricas? O tome da ubijaju decu,hriscane i sve koji nisu muslimanske vere, da gadjaju nuklearne reaktore sa ciljem da pobiju stotine hiljada civila i dece, da otruju atmosferu i covecanstvo radijacijom,.. Vise ti nisu krivi Nemci i Amerikanci? Takvi toboze branioci pravde koji nemaju pojma ni o istoriji i lupetaju razne teorije zavere su hrabri samo na recima. Idi ti kod tvojih muslimana i budi njihov ratnik dzihada za islamski svet i njihovo shvatanje pravde.

Miki

10.07.2014. 09:20

@Srbin - Ovi su Jevrejskog porekla,ali su Amerikanci po rodjenju i plus masoni,nemaju oni veze sa Izraelom kao sto imas otudjene srbe koji nemaju veze sa Srbijom

Deki

10.07.2014. 09:57

@Srbin - E moj "Srbine", po tebi su svi muslimani ekstremisti i teroristi, koji su "milionima došli u Bosnu da kolju srpski narod". Zbog par desetina ili stotina izroda, besposličara i plaćenika, koji šetaju po ratištima u svetu, treba sve muslimane proglasiti zlikovcima i zbrisati ih sa lica zemlje? Ti Jevreji koje braniš, su te bezdušno bombardovali (baš oni koje smo krili od Nemaca), unakazili zemlju, a danas jedan istaknuti Jevrej iz Bosne, našeg heroja Gavrila Principa kvalifikuje kao teroristu!

hehe

11.07.2014. 07:05

@Srbin - @Marko marko opet ti naopako,,ona jeste Jevrejka ali nije amerikanka,,ona govori i srpski,engleski joj nije maternji,,,i nije mi jasno dokle ce te lupati gluposti da Amerikom vladaju Katolici,,,halo,,prvi i jedini predsjednik katolicke veroispovijesti bio je pokojni Kenedy i ko zna da lice ikada vise

Povratak u buducnost

09.07.2014. 22:25

Neka malo i Izrael oseti kako je bilo u Srbiji 1999. Iako to nije ni hiljaditi deo onoga sto su Izraelski zastitnici srucili nama na glavu. Znaci Izrael moze da ima atomsku bombu i reaktore (americka tehnologija), a Iran ne moze (ruska tehnologija). Cuveni dvojni arsini NATO i njihovog podrepasa Izraela.

Alf

10.07.2014. 04:48

@Povratak u buducnost - Da je Izrael izabrao Rusiju za saveznika propao bi (Rusi su i svoje izdali u Ukrajini). Drugo Izrael nije clan NATO pa nas nije ni bombardovao niti je priznao Kosovo! Trece Hamas je slao svoje pripadnike u Bosnu i na Kosovo...

Alex

10.07.2014. 08:00

@Povratak u buducnost - mesas vodu i ulje, koliko puta vama nepismenima, neinformisanima objasnjavati da Izrael uvek podrzava Srbiju, nema veze sa politikom USA.

murinjo

10.07.2014. 01:07

@Milica - Kad ti neko uzme 90% teritorije dobiješ ovo.Zamisli samo kad Izrael ne bude imao podršku SAD,tek će onda biti slavlja.Oni misle da je tako najbolje

Dragan

09.07.2014. 23:44

Nemam nesto puno vremena da pisem, al ovi jadni Palestinci, samo ginu uzalud. Njihove radikalne vodje, ili tamo neki koji se smatraju vodjama, samo manipulisu taj jadni narod, jer njih pogode najvise, civile. Isto kao i kod nas, vodje se ne osvrcu na gubitke i posljedice, samo znaju zavaditi. Sto ce generacije poslije da pate, briga njih. Svojih se treba vise cuvati nego drugih. Za bombardovanje 99-te i slicno i sami smo zasluzni, tj. oni gore, nashi. Dakle, cuvajmo se nas i nasih.

Сиграју се маљи деца!

09.07.2014. 23:53

Ово је један од најефикаснијих система одбране против ракета кратког домета (Rafael Advanced Defense Systems). Од три ракете уништио је једну (ефикасност 33%). Да су Арапи били мало прецизнији... Не смем ни да помислим!

DejanBg

10.07.2014. 01:25

@Сиграју се маљи деца! - To sam i ja pomislio. Toliko o raznim kupolama, kisobranima itd. Taj izraelski sistem je veoma hvaljen, na Discovery je bila i citava emisija o tom cudu na koje i USA treba da se ugleda, pricali kako muva ne moze da proleti, kako vidi ovo i ono, kako je precizan, sve haj i na kraju - bla truc, Palestinac ih pogadja s nekim socijala raketama. Jedini zakljucak - ne verovati mnogo propagandi na kablovskoj i podacima na papiru.

Igo

10.07.2014. 06:48

@Сиграју се маљи деца! - Da li si razumeo da su dve pale na otvoreno podrucije i nije bilo potrebe da ih presrecu..........

Igaut

12.07.2014. 01:39

@Сиграју се маљи деца! - Да, да, при тако краткој путањи, оценили да ће пројектили мало да промаше!

nasko

10.07.2014. 02:31

a u vasim komentarima retko ko spominje nevine zrtve ili vam je prece to koja je strana mocnija , u pravu, jaca, koja treba nad kojom da je superiornija itd itd......

Читао сам

10.07.2014. 04:52

доста чланака да су Израелци и Палестинци један исти народ, раздвојен историјским догађајима и религијом. Дакле, као Срби и Хрвати, као Руси и Украјинци. Коме сметају СВИ ови народи, када их кроз целу историју нагања једне на друге и то кроз тешки геноцид међу њима? Иначе, шта каже Библија о Палестини? О Израиљу(ако сам тачно рекао)? А како то да СВЕ палестинске ракете никад не погађају циљ, и како то да савршени одбрамбени систем Израела руши само 10 од 30 ракета а нико не гине од оних 20??

Владимир Димитриевич

10.07.2014. 07:13

Russia Today daje prave informacije o Izraelskim zverstvima. Ne mogu razumeti Srbe koji podrzavaju najvernije americke saveznike? Pa Izrael je samo jedan put izrucio svog drzavljanina, ozenjenog Izraelkom i oca dvoje dece. Zove se Aleksandar Cvetkovic. Izrucen je BiH zbog optuzbi za genocid u Srebrenici nad muslimanima. Tu prestaje svaka prica.

Alex

10.07.2014. 08:07

hahahaha, najsmesniji su mi tih par nacosa sa najglupljim komentarima protiv Izraela, ti sem mrznje i neznanja nemaju ama bas nista u glavi.

kk

10.07.2014. 08:20

Da vas uputim malo u matematiku problematike. Ovdje se radi o takozvanim Diferencijalnim igrama ( tj. igre koje se za razliku od onih u ekonomiji koje se opisuju matricno , opisuju pomocu diferencijalnih jednadzbi).

Jovan

10.07.2014. 08:29

@Сиграју се маљи деца!---Ali Ti lupaš čoveče a da blage veze nemaš.Sistem je tako podešen da automatksi računa putanju ispaljene rakete i ukoliko raketa ne ide na cilj i ne pada na naseljeni prostor sistem se neće aktivirati tj neće ispaliti raketu kako bi oborio onu koja dolazi sa prostora Gaze.Sedi dole i vezi goblene !!!

Goblin

12.07.2014. 01:49

@Jovan - На тако кратком растојању? Свака им онда част и на храбрости да ризикују атомску експлозију у случају грешке или отказивања техничких система! И то само да би уштедели 2-3 пројектила!

Spartak

10.07.2014. 09:02

Da li je istina, da je na ulazu u vojnu akademiju Izraela istaknut moto:"Laz je nase najjace oruzje"?Zasto se sve sto se danas ruzno dogadja u svetu, odvija po "scenariju Protokola sionskih mudraca", a za to stivo se tvrdi da je "plagijat" i da je "podmetnut" Jevrejima?

Deki

10.07.2014. 09:45

Cionističkom prevarom epskih razmera, stvorena je veštačka država Izrael, na uštrb naroda kome je oduzeta teritorija i koji je tretiran kao stoka, u bukvalnom smislu.Decenijama taj Izrael tlači i ubija arapski narod u okruženju, koji nema nikakvu infrastrukturu, niti sredstva da bi se ozbiljnije branio i zaštitio svoj živalj.Istovremeno izraelska propaganda iz Vašingtona servira tenziju o "velikoj opasnosti od muslimana", izbegavajući na volšeban način direktnu odgovornost za revolt tog naroda!

Alex

10.07.2014. 22:50

@Deki - pa svaka drzava ti je "vestacka" , kazi koja se stvorila prirodno, sama od sebe ?

Ruben

10.07.2014. 11:06

Radi se o manje vise istim reziserima koji su tvorci storytelling-a "Vasa Miskin" i "MArkale" ; cilj je jednostavan: markirati mentalno anestezirane "public opinions" zapada da bi se opravdao nastavak genocidnog poduhvata prema pelstinskom narodu.

Kontraš

10.07.2014. 12:29

Sva mržnja,ne znanja,predrasude,zavisti,zloba...dolaze od straha od nepoznatog.To prirodni refleks samoodbrane.Na najbolji način sve gore navedeno je uspeo da kanališe Hitler.Mržanja prema jevrejima potiče od njihovog početka.Naziv geto je iz Venecije.Nisu smeli posedovati nekretnine a onda su svoj novac usmeravli u pozajmice.Opet zavist.U Veneciji su morali nositi crvene kape,a kod Hitlera žutu Davidovu zvezdu.Dragi moji komentatori dali je neko od vas video Jevrejina a toliko ih mrzite do bola

Ruben

10.07.2014. 14:43

@Kontraš - odgovor na niz gluposti: Imam prijatelja Jevreja - divnih ljudi ; a i inace - u sferama nauke i umetnosti - mnostvo genijalaca koji se definisu kao Jevreji budili su i bude u meni osecanje divljenja ; ali ne vidim kakve to veze ima sa temom ovog novinarskog clanka.

Kontraš

10.07.2014. 19:31

@Kontraš - Ako se početak tvog teksta, odnosi na moj tekst,onda kako ti mogu verovati da imaš prijatelja ili prijatelje jevreje.Jer ja sam napisao nešto o "tvojim" prijateljima,a ti to na nazivaš "odgovor na niz gluposti"Mislim da se činjenice koje se odnose na prijatelje,ne nazivaju glupostima.A veza je ta da ovde u Srbiji vladaju sterotipi.Na primer kad udjemo u EU(ako udjemo) nećemo moći peći rakiju i tome slično.Jednostavno postoje osobe koje rado govore o nečemu,ali sve pogrešno.Ili ne istinito.

Ruben

11.07.2014. 12:50

@Kontraš - mozda sam se lose izrazio - mislio sam na demagogiju (instrumentalizaciju istorije Jevrejskog naroda u cilju zataskavanja kriminalne politike Izraela. Kriminalna elita Jevreja na zapadu je kompletno cenzurisala svu kritiku prema Izraelu (banke, vlasnici medija itd.) i vase osecanje (izgleda iskreno) je rezultat te cenzure. Necete verovati, ali najhrabrija kritika izraelske kriminalne politike ddolazi iz intelektualnih krugova samog izraelskog drustva.

1225

10.07.2014. 16:56

Ratovi se dobijaju oruzijem..a ne praznom pricom....nek vec jednom zavrse sa tim glupostima...

!!!

10.07.2014. 19:55

Koliko pametnih komentara i glava na jednom mestu !!! Da je Srbiji više ovakvih... Zasto smo i danas tu gde smo !

???

10.07.2014. 21:50

@!!! - A dali se "konstatacija" odnosi i na tvoj komentar i na tvoju glavu!!!