Pentagon potvrdio da je Rusija poslala još vojnika, proruske snage zauzele raketnu bazu na Krimu

Novosti onlie, Tanjug

07. 03. 2014. u 09:38

Proruske snage kamionom probile ogradu baze Juharnji kod Sevastopolja, u kojoj se nalazi stotinak ukrajinskih vojnika

Gradsko veće Sevastopolja, lučkog grada naKrimu, gde je smeštena ruska Crnomorska flota, izglasalo je odluku, koja odmah stupa na snagu, o pridruživanju Rusiji i prekidanju svih veza sa Ukrajinom.

U saopštenju koje je postavilo na svoj veb sajt, gradsko veće navodi da je donelo odluku da se "poveže sa Ruskom federacijom, kao subjekat Ruske Federacije", preneo je AFP.

Veće Sevastopolja je, takođe, saopštilo da u potpunosti podržava odluku parlamenta Krima da održi lokalni referendum 16. marta na kome će se oko dva miliona građana te autonomne oblasti izjašnjavati o ujedinjenju sa Rusijom.

Novo ukrajinsko rukovodstvo odbacilo je odluku krimskih poslanika kao nelegitimnu.


NARIŠKIN: POŠTOVAĆEMO IZBOR KRIMA

Ruski parlament poštovaće "istorijski izbor" Krima iskazanog na referendumu o pripajanju Rusiji, izjavio je danas predsedavajući ruske Državne Dume Sergej Nariškin. "Poštovaćemo istorijski izbor naroda Krima. Podržavamo slobodan i demokratski izbor stanovnika Krima", rekao je Nariškin tokom sastanka sa krimskim poslanicima, javile su ruske novinske agencije, a preneo AFP.


BLOKIRAN PRISTUP BIRAČKOM SPISKU KRIMA

Ukrajinska Centralna izborna komisija blokirala je pristup krimskih vlasti bazi podataka birača, javila je pres služba te komisije, prenela je RIA Novosti. Na Krimu se 16. marta održava referendum o otcepljivanju od Ukrajine i pripajanju Rusiji.


MATVIJENKO: NEĆE BITI RATA IZMEĐU DVA BRATSKA NARODA

Predsednica Saveta federacije Rusije (gornjeg doma parlamenta) Valentina Matvijenko ponovila je danas da "nikada neće biti rata između bratskih naroda" Rusije i Ukrajine, ističući i da će gornji dom ruske skupštine podržati odluku Krima o prisajedinjenju Rusiji ako većina krimskog stanovništva glasa za to, prenele su agencije.

"Kako god ko tumačio i podsticao, apsolutno sam uverena da nikada neće biti rata među bratskim narodima", rekla je Matvijenko na susretu sa krimskim premijerom Sergejom Aksjonovom, a prenosi ukrajinska agencija UNIAN.

"Sada šire strah da Rusija hoće ratom da krene na Ukrajinu. To je potpuna glupost, to uopšte ne odgovara našim namerama, saosećanja, boli koju osećamo za ukrajinski narod", rekla je ona, dodajući da rusija takve namere nema, navodi ukrajinska agencija.


JACENjUK: NIKO NEĆE PRIZNATI REFERENDUM

Ukrajinski premijer je izjavio danas da niko u civilizovanom svetu neće priznati rezultate, kako je kazao, takozvanog referenduma o pripajanju Krima Rusiji.

Jacenjuk je istakao da Rusija mora da povuče svoje snage, ispuni obaveze iz međunarodnih sporazuma i prekine da podržava separatiste, prenela je agencija Rojters.

"Jasno smo objavili da smo spremni da pregovaramo sa Rusijom", kazao je Jacenjuk, navodeći da je zatražio da telefonom razgovara sa ruskim premijerom Dmitrijem Medvedovom.


OPASNO UNOŠENjE "FAKTORA NATO"

Pokušaji da se u komplikovanu situaciju u Ukrajini unese "faktor NATO-a" koji stvara dodatni element napetosti, izuzetno su opasni, saopštilo je rusko Ministarstvo inostranih poslova, ističući da odluka Saveta NATO da se obustave susreti u okviru praktične saradnje s Rusijom protivreči zdravom razumu.

"Smatramo izuzetno opasnim pokušaje da se u ionako komplikovanu i nestabilnu situaciju u Ukrajini unosi 'faktor NATO', koji stvara dodatni element napetosti, podrivajući perspektive normalizacije stanja", navodi se u komentaru zvaničnog predstavnika ruskog MIP-a Aleksandra Lukaševiča, preneo je Itar-Tas s.

Lukaševič je rekao da odluka Saveta NATO-a da obustavi održavanje susreta u okviru saradnje sa Rusijom svedoči o "pristrasnom i tendencioznom pristupu u analizi razloga i toka događaja u Ukrajini".


EU TRAŽI ISTRAGU O SNAJPERISTIMA

EU insistira da se sprovede puna istraga o angažovanju snajperista tokom krvavih nereda u Kijevu prošlog meseca, saopštila je danas Maja Kocijančič, portparolka Ketrin Ešton.

Kocijančič nije želela da komentariše nedavno objavljeni snimak razgovora Ešton sa ministrom spoljnih poslova Estonije u kome se iznosi pretpostavka da su snajperiste angažovali pripadnici opozicije, ali je rekla da Ešton traži da se sprovede istraga.

"Ako pročitate zaključke sa jučerašnjeg samita u Briselu, videćete da istragu traže i šefovi država i vlada zemalja članica EU", ukazala je Kocijančič.

U međuvremenu, šef estonske diplomatije Urmas Paeta, koji je izneo tvrdnju da je snajperiste angažovala opozicija, je potvrdio autentičnost snimka.

Sa druge strane, lekarka po imenu Olga koju je Paeta citirao kao jednog od izvora za tezu o snajperistima izjavila je da je estonski ministar pogrešno preneo njene reči.


EU: KRIM NIJE KOSOVO

Situacija na Krimu se ne može porediti sa Kosovom, poručio je danas portparol Evropske komisije Alehandro Munjoz.

"Nema mesta poređenju Krima i Kosova", rekao je Munjoz novinarima osvrćući se na paralelu između intervencije NATO na Kosovu i ruske intervencije na Krimu koju je povukao ruski predsednik Vladimir Putin.


NA KRIMU OKO 30.000 RUSKIH VOJNIKA?

Na Krimu, u Ukrajini, trenutno se nalazi 30.000 vojnika, rekli su danas ukrajinski graničari, što je skoro dvostruko više nego što je ranije objavila ukrajinska vlada.

Serhij Astahov, pomoćnik šefa graničarske službe, rekao je za Rojters da je ta cifra procena i da obuhvata i vojnike koji su prošle nedelje došli i pripadnike ruske Crnomorske flote, koja je permanentno stacionirana u krimskoj luci Sevastopolju.


BLOKIRANI POSMATRAČI OEBS

Direktor odeljenja za informisanje u ukrajinskom Ministarstvu inostranih poslova Evgenij Perebijnis izjavio je danas da "naoružane osobe" ni danas nisu pustile grupu vojnih posmatrača OEBS-a na teritoriju Autonomne Republike Krim, prenela je agencija Interfaks-Ukrajina.
I reporter Frans presa je sa mesta događaja javio da su "naoružani ljudi" na kontrolnom punktu zaustavili posmatrače koji pokušavaju da uđu na Krim.
"Pokušavamo da prođemo kao gosti ukrajinske vlade pod mandatom OEBS. Pokušavaćemo i pregovaraćemo sa ovim ljudima ovde ", rekao je jedan neimenovani posmatrač francuskoj agenciji.
Prema rečima Perebijnisa, misija OEBS ponovo je u petak pokušala da ode na Krim, ali "naoružane osobe na kontrolnim punktovima je nisu pustile".
Interfaks-Ukrajina podseća da su "nepoznate naoružane osobe u četvrtak zaustavile grupu OEBS-a u blizini Armjanska i saopštili da je za kretanje po teritoriji AR neohpodna dozvola njenog novog rukovodstva, koje u ovom trenutku nije prisutno".



"MI SMO ZAJEDNO"

Više od 65.000 ljudi okupilo se danas blizu Kremlja u znak solidarnosti s proruskim vlastima na Krimu, koje žele da se to poluostrvo pripoji Rusiji.
Demonstranti, okupljeni kod Hrama Vasilija Blaženog na Crvenom trgu, mahali su ruskim zastavama i transparentima, preneo je AFP.
Skup pod nazivom "Mi smo zajedno" otvorila je ruska pop zvezda Oleg Gazmanov.


SPEKULACIJE SA ZDRAVLjEM JANUKOVIČA

Ruski mediji javljaju da je Viktor Janukovič doživeo srčani udar. Janukovič se nalazi u moskovskoj bolnici nakon što je pretrpeo srčani udar, piše list Moskovski Komsomoljet, navodeći neimenovani izvor.
Njegovo je stanje vrlo ozbiljno. Vladimir Putin je početkom nedelje odbacio glasine da je Janukovič umro od srčanog udara.

Na konferenciji za novinare u sredu rekao da je bivši ukrajinski vođa živ i zdrav.

Janukovič je posljednji put viđen u javnosti pre tačno nedelju dana kada je održao konferenciju za novinare.

PUTIN: SMIRIVANjE STRASTI

Predsednik Rusije Vladimir Putin nada se da će Zimske paraolimpijske igre u Sočiju uticati na smirivanje strasti oko situacije u Ukrajini, prenela je danas agencija Itar-Tas.

"Nadam se da će Paraolimpijse igre polako uticati na smirivanje strasti oko Ukrajine", rekao je Putin predsedniku Međunarodnog paraolimpijskog komiteta Filipu Krejvenu tokom posete muzeju lepih umetnosti u Sočiju.

Putin je dodao da je najvažnije da "sve ovo ne utiče na sportiste, kako bi se oni skoncentrisali na takmičenje".

Paraolimpijskje igre u Sočiju počele su danas i trajaće do 16. marta uz učešće 575 sportista iz 45 zemalja.

TIMOŠENKO: ZAUSTAVITE PUTINA

Bivša premijerka Ukrajine i jedna od opozicionih vođa Julija Timošenko pozvala je Nemačku da odmah uvede sankcije protiv Rusije zbog opasnosti od dugotrajnog gerilskog oružanog sukoba na Krimu.
Prema rečima Timošenkove, koju je intervjuisala agencija Rojters, rusko preuzimanje Krima stvorilo bi dugotrajnu opasnost za ceo region. U razgovoru koji je obavila posle sastanka sa nemačkom kancelarkom Angelom Merkel, Timošenkova je ocenila da su dosadašnje međunarodne mere protiv Rusije bile neefikasne i pozvala je na neposrednu akciju kako bi se sprečilo "usijanje".
"Do danas ovi instrumenti koje su primenili SAD i EU nisu proizveli opipljive rezultate. Ukoliko ovi instrumenti nisu dali rezultate, postoje dve opcije. Snažnije sankcije, nenasilne ekonomske mere, a alternativa je da se Krim prepusti Rusiji", rekla je Timošenkova sumirajući razgovor sa nemačkom kancelarkom.
Predlažući sankcije protiv Rusije ona je rekla da one "moraju da budu ubedljive za (predsednika) Putina i da pošalju najjači signal da njegove akcije neće biti tolerisane".
Timošenkova je istakla da SAD i Velika Britanije "imaju ozbiljnu obavezu" da podrže Ukrajinu, pozivajući se na sporazum sa Kijevom o nuklearnom razoružanju u zamenu za garancije za njenu teritoriju.
"U pogledu međunarodnog prava postoje jasno definisani žiranti zemlje, poimenice Velika Britanija i SAD", rekla je Timošenkova dodajući da Zapad ne bi smeo da dopusti odvajanje Krima od Ukarajine.


MOSKVA ĆE ODGOVORITI NA SANKCIJE

Rusija ne prihvata jezik sankcija i pretnji a u slučaju njihove realizacije u praksi, one neće ostati bez odgovora, saopštila je danas zvanična Moskva, reagujući na rezultate jučerašnjeg vanrednog zasedanja Evropskog saveta u Briselu posvećenog Ukrajini.

GASPROM UPOZORIO UKRAJINU: PLATITE DUG ILI SEČEMO PLIN

Naftni div Gasprom upozorio je Ukrajinu da će obustaviti isporuku plina u tu zemlju ako ne plati 1,8 milijardi dolara duga, javlja BBC.

Prete da bi se mogla ponoviti situacija iz 2009. kada je došlo do prekida u isporuci plina Ukrajini, što je imalo neželjene posledice za građane na zapadu Evrope.

- Ili će Ukrajina izmiriti dug i platiti trenutne isporuke ili postoji opasnost da ni se mogla ponoviti situacija iz 2009., rekao je Aleksej Miller, šef ruskog Gasproma.

AMERIČKI BROD PROŠAO BOSFOROM KA CRNOM MORU

Američki ratni brod prošao je danas turskim Bosforom, uputivši se ka Crnom moru, u jeku sve jačih tenzija zbog situacije na Krimu, u Ukrajini.

Izveštač agencije Frans pres, javio je da je video brod obalske straže koji prati amrički razarač "Truxtun".

Američka mornarica saopštila je da se urod uputio ka Crnom moru, gde će učestvovati u vojnoj vežbi s bugarskim i rumunskim pomorskim snagama.


MOSKVA KRITIKUJE OEBS, POSMATRAČI NEMAJU POZIV KRIMA

Rusija je danas optužila pojedine zemlje-učesnice i izvršne strukture Organizacije za evropsku bezbednost i saradnju (OEBS) da se u ukrajinskoj situaciji ponašaju "u najgorim tradicijama dvostrukih standarda", kao i da "zatvarajući oči pred zločinima u Kijevu i zapadnoj Ukrajini" teži "strogom praćenju aktivnosti legalnih krimskih vlasti" ne čekajući njihov zvaničan poziv.

JACENjUK: POMOĆ UKRAJINI DOSTIĆI ĆE 15 MILIJARDI

Ukupna suma makro-finansijske pomoći Ukrajini dostići će 15 milijardi dolara, tvrdi ukrajinski premijer Arsenij Jacenjuk.

On je na današnjoj konferenciji za novinare precizirao da je dogovor o pomoći postignut u četvrtak na pregovorima sa Savetom Evropske unije u Briselu.

Prema rečima Jacenjuka, u najskorije vreme Ukrajina će dobiti makro-finansijsku pomoć od dve milijarde evra, koja će omogućiti da se u zemlji sprovedu reforme i da se stabilizuje ekonomska situacija. Ukrajinski premijer je dodao da će posebna tačka paketa finansijske pomoći biti "značajne investicije u ukrajinsku privredu".


PESKOV ISMEJAO ZAPAD

Portparol predsednika Rusije Dmitrij Peskov ismejao je danas ponudu Zapada da posreduje u pregovorima između Rusije i Ukrajine, rekavši da su potezi zapadnih zemalja tokom krize u Ukrajini te države koštale sopstvenog kredibiliteta, objavili su ruski mediji.

Peskov je rekao i da Rusija strahuje da će na Krimu i u istočnoj Ukrajini doći do etničkog progona, ako "oni koji stoje iza državnog udara u Kijevu" dođu do tih regiona.


BELA KUĆA: ZA SADA BEZ IZMENE POLITIKE IZVOZA GASA

Bela kuća je danas odbacila navode da bi SAD mogle da izmene politiku izvoza prirodnog gasa kao reakciju na situaciju u Ukrajini.

Portparol Bele kuće, Džoš Ernest, izjavio je da eventualna izmena politike neće imati brz i direktan efekat na tržišta, prenosi Rojters.

Ernest je dodao da su akcije na evropskim berzama iznad prosečnog nivoa zbog blage zime.


PRORUSKE SNAGE NASILNO UŠLE U BAZU JUHARNjI

Proruske snage kamionom probile ogradu baze Juharnji kod Sevastopolja, u kojoj se nalazi stoinak ukrajinskih vojnika, javlja Interfaks-Ukrajina. Nema informacija o sukobima.

ČURKIN: DETALjNO ISTRAŽITI DOGAĐAJE U KIJEVU

Događaji koji su doveli do državnog udara u Kijevu treba da budu podrobno istraženi, jer bi mogli da otkriju "mnogo interesantnije stvari", rekao je danas ambasador Rusije u Ujedinjenim nacijama Vitalij Čurkin. Čurkin je za agenciju "Rusija danas" komentarisao nedavno objavljeni snimak razgovora visoke predstavnice EU za spoljnu politiku i bezbednost Ketrin Ešton sa šefom estonske diplomatije Urmasom Paetom o angažovanju snajperista tokom krvavih nereda u Kijevu prošlog meseca.


JAGLAND I KURC U PONEDELjAK U KIJEVU

Generalni sekretar Saveta Evrope Torbjorn Jagland i ministar spoljnih poslova Austrije Sebastijan Kurc u ponedeljak putuju u Kijev gde će na najvišem nivou voditi razgovore s novim privremenim vlastima Ukrajine. Savet Evrope će im, kako je saopštilo to telo, ponuditi savete u oblasti ljudskih prava, posebno prema rešavanju pitanja manjina, a može pomoći i u osnivanju međunarodne komisije koja bi nadgledala istragu nasilja koje je počinjeno u zemlji, rekao je Jaglandov portparol Danijel Hoeltgen.


MADURO PODRŽAO JANUKOVIČA

Presednik Venecuele Nikolas Maduro izrazio je danas podršku opozvanom ukrajinskom kolegi Viktoru Janukoviču, istakavši da je on žrtva državnog udara sprovedenog uz pomoć Sjedinjenih Američkih Država. Nove vlasti u Kijevu predstavljaju pretnju po jedinistvo Ukrajine, stabilnost regiona i suverenitet Rusije, navodi se u saopštenju kojeg je objavila kancelarija Madura, a prenela agencija AFP.

"Maduro ne priznaje državni udar koji su u Ukrajini sprovele ekstremističke grupacije, po strategiji koju su spolja promovisale američka vlada i njeni saveznici u NATO-u", stoji u saopštenju.


PENTAGON HVALI UKRAJINSKU VOJSKU I POTVRĐUJE SLANjE RUSKIH VOJNIKA NA KRIM

Šef Pentagona Čak Hejgel, pohvalio je danas svog ukrajinskog kolegu, ministra odbrane Igora Tenjuha, zbog, kako je rekao, zadivljujuće uzdržanosti koju je ukrajinska vojska pokazala u sporu s Rusijom. U telefonskom razgovoru s Tenjuhom, Hejgel je ponovio da Vašington snažno podržava suverenitet Ukrajine, saopštio je portparol Pentagona, admiral Džon Kirbi.

Pentagon je, takođe, potvrdio vesti da je Rusija, tokom protekle sedmice, poslala još svojih vojnika na Krim. Tačan broj ruskih vojnika na Krimu se ne zna, ali je "jasno da ih ima više hiljada", rekao je Kirbi i dodao da taj broj otprilike iznosi najmanje 20.000, prenele su agencije.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (186)

Idemo dalje

07.03.2014. 10:44

I sta sada,Amerika i njeni zapadni sateliti ili sluge,kako god,treba sad "demokratskim putem" da prizna i dozvoli Krimu samo opredeljenje,da se ujedini sa Rusijom.Ili kakva je ovo demokratija,koju satane Americke instaliraju sirom sveta.

Latinoamerikanci sa Floride i ostalih krajeva USA

07.03.2014. 14:00

@sreto - a Latinoamerikanci na Floridi?

anonimus

07.03.2014. 18:26

@sreto - I u Novom Meksiku, Koloradu, Arizoni, Nevadi i Kaliforniji. Sve te drzave imaju vecinsko Latinoamericko stanovnistvo, prvenstveno meksicko.

čiča

07.03.2014. 11:41

Čestitam , a što se tiče priznanja koga to briga , važno je da se ispuni volja naroda i ko još pametan želi da mu gospodari budu pritajeni nacisti iz Brisela

miki90

07.03.2014. 12:00

Kada ruski meda bude bio sateran uza zid...NATO će poželeti da uopšte nije ni postojao nakon što mu se ruski meda nazdere mesa i napije krvi, dok će zapadnjački narod proklinjati dan kada je dozvolio integrisanje u tu tvorevinu...možda je to i cilj...da što više ljudi pogine i da Rusija da bude upisana u istoriju kao najveci krvozder

Gojko

07.03.2014. 12:40

U Krimskom ratu pre 150 g.bilo je prvo ,telegrafsko,direktno izvestavanje s bitke kod Sevastopolja,a Florens Najtingel je unapredila medicinu rata.

021NS

07.03.2014. 12:41

Ono što Ameri razumeju: Kosovo goes around, Kosovo comes around. Neće biti daleko dan kada će se i južne američke države otcepiti.

cvetanovski

07.03.2014. 12:51

@ - Ko malo bolje razmisli ovo je Veliko finale pred RUSKIM vratima!

Mis_Pigi

07.03.2014. 12:52

dalja situacija biće kao i u Gruziji, vojna tehnika, oružje i td. sve iz SAD, ali će se i završiti kao i u Gruziji, a možda još i gore

Nebojsa

07.03.2014. 12:55

Ruska vojska je najjaca sila na svetu,gde Rus stane sa cizmom tu vise trava ne raste! Desice se treci svetski rat,gde ce ucestvovati dvesta hiljada,hiljada vojnika,trecina ljudi ce da izgine,to ce biti najveci rat u celoj istoriji od kako postoji sveta i veka.Kada se sve ovo desti onda jos nije kraj,pojavice se jedan covek koji ce se predstaviti lazno narodu i mnoge ce da prevari,imace idealno resenje da zaustavi rat,kao sto ce i uspeti.A to je Antihrist..Posle toga Bog dolazi i bice kraj sveta.

dzoniba

07.03.2014. 13:54

@Nebojsa - hahahahahahahahahahha....sjajno, sad mogu da uzmem neki kredit da se zaduzim i uzivam dok ne dodje kraj sveta...

Aleksandar

07.03.2014. 13:20

Cuj ne moze da se poredi...pa klosari ne moze zato sto vama ne odgovara!Zivela Rusija!Napred Putine,sav normalan svet je uz tebe!

Dymitr Ogonowski

07.03.2014. 13:21

Rusija ne bombarduje Ukrajine uranijum, već samo hoće da bi stanovnici Krima odlucili. Osim toga nezavisna Ukrajina ima Krim samo od 1991. a sovjetska od 1954. Na Krimu nema srednjevekovne ukrajinske spomenike. Zbog toga Krim je ruski a Kosmet srpski.

Snouden

07.03.2014. 13:32

""Nema mesta poređenju Krima i Kosova", rekao je Munjoz novinarima". Tako je prijatelju! Savrseno tacno! Dok je KiM oduzet jednoj suverenoj zemlji uz sadejstvo albanskih teroristickih grupa i neofasisticke organizacije NATO, Krim je teritorija naseljena Rusima koji zele biti deo Rusije i oni su to i bili dok ih komunisticki nesrecnici nisu unesrecili pripajanjem jednoj istorijskoj kvazitvorevini. Posto ste se vi zapadnjaci borili protiv komunizma, red je da pomognete Rusima u ovome.

Dzo

07.03.2014. 15:48

@Snouden - Fino si upakovao. A sta ako kazes to isto o Kosovu: Kosovo je teritorija naseljena Albancima koji hoce da se pripoje Albaniji. Pa navijaj sada i za Albance

Snouden

07.03.2014. 17:09

@Snouden - Pa fora i jeste u tome da takvi koji misle kao ti shvate da je besmisleno govoriti o tome kako je to dvoje razlicito. Ukoliko NATO nekim slucajem ima pravo da otcepi deo jedne zemlje i pripoji ga drugoj zemlji, onda savrseno isto pravo ima i Rusija. Tim vise, na Kosovu ne zive stanovnici zapadne Evrope i SAD vec etnicki Rusi. Da li ti je sada imalo jasnije?

Riki

07.03.2014. 13:32

Za sva zla koja su SAD i druge zapadne zemlje pravile po svetu ispaštaće,a Kosovo će biti vraćeno Srbiji.Došlo vreme da se sve preokrene.Srbija samo mora biti strpljiva.

BACVANIN

07.03.2014. 13:39

Rusi grese,neradi se o pripajanju Krima Rusiji,vec o povratku Krima u maticnu vekovnu drzavu

puky

07.03.2014. 13:42

... komšije može jedno pitanje? ... može? ... OK - kako će te se osjećati kad slijedeći politiku pristupa EU budete morali uvesti sankcije Rusiji, zamrznuti njihovu imovinu, politički pljuvati po njima i gaditi ih na sva usta? ... mi znamo kako ćemo se zbog osjećati - odlično a kako će vama biti sa velikim zanimanjem očekujemo ... strava ...

Marija

07.03.2014. 14:34

@puky - Gledajte vi svoja posla, ''drage'' komsije i ne brinite za nas ;)

igordos

07.03.2014. 14:51

@puky - Чага си се ти надувао комшија кад мислиш да нека од балканских државица може увсети санкције русији :) Друга ствар, зашто се ти осјећаш лијепо и еуфорично кад пљујеш по Русији, јесу ли урадили нешто нажао према теби?

Eutanazija

07.03.2014. 15:02

@puky - E moj Puky... Toliko ste zeleli da imate tu vasu NDH i kad ste je konacno dobili, odrekli ste je se u korist evra... Pita li vas ko sta???!!! Niko nista, a kako vreme bude prolazilo, tako ce i onog vaseg "N" da bude sve manje, a i onoga "D" za par godina vise nece ni biti... Samo robovska radna snaga za mizeriju, drugi Banglades. Znam, znam, hvalite se kako ste Svabice "u Zaostrogu kampu praskali kradom", ali Svabina je zadnja i dobro vam ga je uvalio...

x file

07.03.2014. 13:47

samo naprijed. EU samo prica u prazno, pa Njemci prodaju svoje masine i aute Rusiji u ogromnome broju i nece nikakve tzv. sankcije. Sankcije Rusiji traze bivse drzave SSSR-a kao sto su balticke drzavice i Poljska, a zna se i zasto. SAD ce uvesti sankcije jer su jako daleko i njima i odgovara slaba Evropa , zato i zakuvavaju zadnjih 30 godina....cim dolar prestane biti platezno sredstvo u svijetu, gube na znacaju...

Deki

07.03.2014. 14:58

@x file - Budi siguran da bi Nemačka pre ušla u rat sa Amerikom, nego da uvede sankcije svojoj jedinoj opciji za opstanak, tj. Rusiji. Jedini razlog zašto je Nemačka i dalje ekonomska sila i zašto je naj stabilnija u okviru EU, jeste izvoz na ogromno rusko tržište. Kada smo pre nekoliko godina (moja firma) želeli da uđemo sa DC napajanjem na rusko tržište, to smo jedino mogli preko Nemaca. A Nemci znaju da cene svoje verne mušterije. Americi nikako ne odgovara približavanje Moskve i Berlina, u pravu si.

vlada

07.03.2014. 14:10

Problem je što autorizaciju na crtanje novih granica na planeti Amerikanci hoće da zadrže SAMO za sebe! Tu je velika greška! Vremena se menjaju a samim tim i odnosi snaga u svetu! Što se pre to shvati bolje je za sve, za planetu u celini! I Putin lepo zaključuje: nemojte da nam Krim naruši dobre odnose!

nn

07.03.2014. 14:13

Nije za dzabe prevalila put tolika vojska. Cilj je imati koristi od svega toga. A kakva korist ce biti to mozda narod nece saznati.

Deki

07.03.2014. 14:14

Pitanje je samo vremena, kada će zapad shvatiti da je Krim ponovo u sastavu Rusije. Ostale opcije su očajnički vapaji i nerealne želje, jer nema te vojske na svetu, koja ima herca da uđe u otvoreni sukob sa velikom Rusijom! Da ne pominjem Kinu, bilo bi brutalno :) Pa kad oteraju američku bagru sa Balkana... :)))

Zoran

07.03.2014. 14:50

@Deki - Problem je ekonomska izolacija. Jos niko ne ulazi u sukob sa jakim, osim budala.

naranca

08.03.2014. 00:14

@Deki - @zoran Hoces da kazes da su Srbi budale.Pa oni su tokom cele istorije ulazili u sukob sa jacim.

Novosadjanin

09.03.2014. 03:08

@Deki - @naranca Nisu Srbi budale, nego politicari koji su nas gurali u ratove protiv jacih i sve te ratove izgubili.

нићифор

07.03.2014. 14:30

Нормално да Крим није Косово. Крим је Русија, а Косово је Србија.

Veteran

07.03.2014. 14:33

Рата неће бити. Ако се шибица кресне у оваквом случају, изгоре тржиште оних који изазивају оружане сукобе. Косово нећемо повратити, придружити ћемо се ЕY и тада Аустро-Угари могу да нас докрајче са јачином и врстом љубави какву ми имамо према већинском становништву КиМ. Убједљиво смо побједили на свјетској табели (процентуално) по датим жртвама у Великом Рату, а сви ти наши преци се сад преврћу у гробовима, од Дрине до Крита.

Јабре

07.03.2014. 14:48

Крим није исто као Косово ? Па није НАТО је отео Косово и бомбардовао целу државу, етнички очистио покрајину од 250 000 људи. Руси нису ни метак испалили.

tabarnac

07.03.2014. 14:55

Sada je jasno da je Rusija zrtvovala dio teritorije Srbije (Kosovo) da bi sada mogla da kaze Kad moze Kosovo, moze i Krim. USA i Rusija su silnici istog tipa, rade samo ono sto je u njihovom interesu.

Јабре

07.03.2014. 15:27

@tabarnac - Јесте баба Ванга им је писала политику ...

zoranT

07.03.2014. 17:40

@tabarnac - Jasno kao dan da ce Kosovo biti ponovo deo Srbije. Samo treba biti strpljiv i nishta vishe od toga. USA je sve slabija , to je jasno kao dan. Samo vernici u CNN, FOX i slicne televizije se loze na Ameriku. Sushtina je da su pukli. Svetom, vrlo skoro postojace samo dva gospodara - Rusija i Kina. Od tog momenta bice veselo na Kosovu, bas kao na Krimu sada.

maks

07.03.2014. 15:14

Odlicno, posle ovoga nek bude belorusija, pa kazahstan, mongolija i na kraju obracun za aljasku i da konacno zna ko je gazda u svetu :)

malo ostrije

07.03.2014. 15:19

Krim nije Kosovo. Na Krimu je, sem starosedelaca Tatara, sacuvan gro ruskog naroda; na Kosovu je zapacen poludivlji narod koji je uz podrsku bas te EU oteo Srbiji teritoriju. Dize se buka ni oko cega, Krim se vraca matici Rusiji, zveckanje oruzjem i praznim recima SAD-a i pojedinih clanica EU kao sto je cirkuska Engleska (ili Mala Britanija kad se Skotska osamostali) je samo zabava za medije i dokone citaoce istih. Dok je god atomskog naoruzanja u rukama i jednih i drugih - rata nece biti.

Milovan

07.03.2014. 15:48

@malo ostrije - Ameri nisu zaboravili kako su prošli 1961 u zalivu svinja prilikom pokušaja invazije na Kubu. Nisam uveren da će ponoviti istu grešku koja bi ih skupo koštala. I kada bi došlo do rata između Rusije i nato mali broj evropskih nato zemalja bi stao uz Ameriku. Koliko je vojnika Nato obolelo od posledica zračenja u nato intervencijama širom sveta.

malo ostrije

07.03.2014. 16:43

@malo ostrije - U pravu si. I da dodje do direktnog okrsaja, a da svi imaju garancije da se nuklearno oruzje nece upotrebiti, na stranu SAD bi stala samo blesava Engleska od evropskih drzava. Pod moranje bi isle Litvanija i ekipa, a od onih kojima nije mesto u Evropi nastupila bi Turska koja odavno vec trazi da dobije po uvetima. Sreca po americki narod da im je vlada kukavicka, pa ne sme protiv Rusije.

nikolai

07.03.2014. 15:24

Sada ide Doneck,Harkov Lugansk,Odessa,Nikolaev herson Zaporozie,krivoi Rog Sumi Poltava Chdernigov......a ostalim haos bijeda grabezi ubistva

Daniel

07.03.2014. 15:31

Jadni Rusi, na šestoj slici zveckaju sa vidno zarđalom gvožđurijom od naoružanja. Taj lanser je toliko zarđao da je pitanje dali će uopšte nešto poleteti odande ili eksplodirati odmah nakon poletanja iznad glave Rusa. Slika sve govori o stanju u Rusiji.@Jabre, srbi su etnički čistili Kosovo preko hladnjača i masovnih grobnica, pa je zbog toga usledilo NATO bombardovanje. A proveri šta su tek Rusi radili Ukrajncima u nedavnoj istoriji. Tako da........

igordos

07.03.2014. 15:58

@Daniel - То није руски него Украјински пар ланесера од с-300 система, које као и све остало што им је остало од ссср нису знали да цијене па су продавали и раскућавали се ... Следеће је, зашто просипаш памет и баљезгаш? Срби су косову и албанцима дали много, аутономију, језик и писмо? слободу вјере, много пара које је остатак србије слао доле на косово нерадницима. О каквим ти хладњачама личе причаш, дај неки доказ ... Хладњаче су кориштене у твој држави НДХ, а не у Србији.

Zika

07.03.2014. 15:59

@Daniel - Ako Zapad Rusima udari sankcije nasa braca po veri i krvi bice hleba gladni. Putin se bahati na stetu sopstvenog naroda.Sit gladnog ne razume.

Јабре

07.03.2014. 16:03

@Daniel - хаха масовних гробница ? А колико је то Шиптара убијено да би могло да промени етничку слику ? И нико није убијан док није почело бомбардовање а да и не говоримо колико је људи, Срба, Албанаца, Рома, Ашкалија и других побила УЋК. И шта су то Руси радили Украјинцима ? Нису им ништа радили.

hmm

07.03.2014. 16:09

@Daniel - Pripremi se na puno minusa. Inače niti Rusi ni Ameri a boga mi niti Englezi ne mare puno za nikoga osim sebe. Tek kad pogledate kako se ponašaju prema vlastitom narodu znat ćete kako će se ponašati prema nama malim narodima. Isti problem i na Zapadu i na Istoku. Par superbogatih oligarha drži u šaci milijone sugrađana i manipuplira sa njima kako im paše.

mirkopa

07.03.2014. 16:13

@Daniel - prike,zbog ovog,,zardjalog,, naoruzanja ONI nesmeju ni da napadnu.... mislim na NATO ... HEHEHEHEHE

Трол елиминатор

07.03.2014. 16:14

@Daniel - @ Djaniel - Супер... И, шта је било кад ти је дејство те чудне супстанце најзад престало?

maks

07.03.2014. 16:19

@Daniel - To nije istina da je gvozdjurija. Rdja mora da se pojavi zbog atmosferskih uslova koji vladaju u rusiji, ako si aludiro na to kako americka tahnika nije zardjala, e pa nije zato sto se cuva u pustinjskim predelima gde nema kise, snega, leda i uticaja vode + farbaju ih svaki dan...

Goran

07.03.2014. 16:50

@Daniel - Ti si siroma...to su raketni polozaji Ukrajinske vojske koji su zauzeti da bi Rusi imali slobodan vazdusni koridor da prebacuju ljudstvo i tehniku. isto naravno mogu i kopnom i morem posto nema ko da ih zaustavi....

Nemanja Nemanjic

07.03.2014. 17:47

@Daniel - Ziko molim te cuti! Rusija nije Srbija pa da zavisi od tupavih sankcija!

Ratko,Banjaluka

07.03.2014. 18:00

@Daniel - Zika!Rusi ce imati dovoljno leba da jedu.Ako Rusi zavrnu gas EU zemljama,oni ce se posmrzavaju,jer Niko nemoze toliku kolicinu gasa da isporuci Evropi,koliko Rusija.Evo nemci se vec uhvatili za glavu.Ne znaju stace ako budu morali da igraju kako im Brisel kaze.Rusi nisu ni 41 bili leba gladni pa nece ni sad.Rusija je jaka,nikakvih kredita nemaju,dok su EU zaduzene do guse.

Tihomir Boljanic

07.03.2014. 18:44

@Daniel - Ocigledno korisnik koji je rekao o pvo sistemima S 300 onakvu stvar se ni najmanje ne razume u tu vrstu tehnologije,ti sistemi imaju najmanje dvaput veci domet od americkih patriota i od ovih nema boljih a inace su defanzivno oruzje koje drzi na distanci sve one koji bi bombarodvali i raketirali iz daljine,definitivno ono sto Srbija mora nabaviti sto prije od Rusa+ borbenu avijaciju,a nebi lose bilo ni nekoliko baterija skadova dometa par stotina km,ionako je to zardjalo a kilometri su simbolika

radojka

08.03.2014. 00:33

@Daniel - Daniel da sam na tvom mijestu ja bih od Rusa trazio da me gadjaju tom gvozdjurijom i tako bih provjerio da li radi ili ne!

MatijaBeograd

07.03.2014. 17:33

@nikolai - Srbi imaju najmanje radosti da se raduju prekrajanju granica jer od Srbiej ce ostati samo Cacak...Vojvodina,Sandzak,Presevska dolina,Dimitrovgrad i Bosilegrad,Vlaska....bilo bi lepo da se manje radujes:)

вук

07.03.2014. 19:20

@nikolai - Само што ће тај ''Cacak'' да се протегне од Неготина до Книна и од Суботице до Призрена.

Milan Dorcol

07.03.2014. 15:48

Pogledajte ovu velicanstvenu sliku iz Moskve ! Tako se iz prestonice podrzava svoj narod ma gde bio ! Voleo bih da i mi Srbi budemo tako solidarni, tj da se vratimo svojim korenima vekovnim zahvaljujuci kojima smo izdrzali nemoguca zla, bas kao Hrist,kao svi pravednici na svetu.

Miladin EU

07.03.2014. 15:54

Putin nije mogao da okupi vise od 60 000 ljudi za svoju stvar uz sve pritiske, dovodjenje, sendvice, cajeve. i besplatnu votku. Kad se protiv njega pre dve godine okupljalo 100 i 200 hiljada ljudi, onda su komentatori na ovom sajtu pricali kako je to toliko malo da je to beznacajno u odnosu na velicinu Moskve. Koliko li je tek ovo beznacajno.

JOKO

07.03.2014. 15:56

Tacno...Rusi imaju vise prava na Krim, nego Siptari na Kosovo..... Apologete uvek nadju nacina da brane vlastite zlovine.....njihovo g***o ne smrdi....Dole EU

ffggood

07.03.2014. 15:56

hvala jos jednom nasim politicarima za podrsku EU ,,,dosta je bilo podrzavanja bacuski,,,nas put je u prosperitetnu Evropu i medju stabilne drzave. Hvala Bogu da su nasi politicari i narod u Srbiji to shvatili,,da na je put EVROPA,,,,p.s. komentari,lazni patrotizam i ostale gluposti nasih gastarbajtera i laznih rodoljuba iz iste te EU me ne interesuju,,,,zivela Srbija u EU!!!

зокс

07.03.2014. 20:11

@ffggood - Баћо,испод репа брате како не видиш?То су ти данашње "моде"подрепашке!

Tikov

07.03.2014. 16:17

Bila su upozorenja da će kruto ponašanje bez dogovora u SBUN u vezi sa rešenjem statusa Kosmeta stvoriti presedan za drugi konflikt. Evo Krimlje će proglasiti pripajanje Rusiji što bi osporilo teritorijalni integritet Ukrajine. Spor će završiti pred SBUN i možda će biti neka rezolucija u korist Ukrajine. Na terenu neće biti promene stanovnici će većinom imati duplo državljanstvo, rusku valutu i svoje snage bezbednosti. Sada kako nema paralela sa razvojom na Kosmetu?

tandaramandara

07.03.2014. 16:53

Malo si se zezn'o Jacenjuk, rezultate referendema će priznati prvo Rusija, pa Kina, što je već pola svetske sile i to ona jača strana, a posle njih i sav normalni svet, Škotska, Irska, Baskija, više od pola azijskih zemalja, Sirija npr. i tako dalje...

Goran5

07.03.2014. 16:57

Sada kad padne stereotip zapada da je Kosovo presedan(presedan ne postoji ako ima dva slučaja) otvoriće se mnoge separatističke tačke u zapadnoj evropi, koje evropa može da spreči samo krvavim intervencijama vojske i policije.Živi bili pa videli.

Sahista

07.03.2014. 19:16

@Goran5 - Prva je Skotska, sledi Katalonija, Baskija, Bretanja, Lombardija, Flamanci se pripajaju Holandiji, Severna Irska Irskoj, itd... ujedinjena evropa kao iz nadrealista (ako se secate te epizode).

el ulqinako

07.03.2014. 19:07

@sinisa - izgleda da se putinu ceslja malo,i milosevic je tako mislio da mu ne moze niko nista ,sinisa znas sto je amerika e sad cu ti rec,zemlja koja je bombardirala srbiju 72 dana kako god je htela i danas srpski politicari trce za njima ko beba za svoju majku,e to sine je amerika......

cis

07.03.2014. 20:17

@sinisa - Smuvao si sve u jednu vrecu. hajde da odvojima: zemlja koja je bombardirala srbiju 72 dana je Amerika; oni koji trce za njom ko beba za svojom majkom, to su srpski politicari. Ja ne trcim za njima. A ti?

pera 2

07.03.2014. 17:30

U kakvom raspadu je ukrajinska vojska najbolje svedoce snimci ovih sistema S300, koji su po svemu sudeci samo za otpad. Nebriga, javasluk, rasulo...tipican primer neuspesne drzave. Putin, da je hteo izigravati agresora, jos prosle nedelje je mogao biti sa vojskom u Lvovu, Rovnu i Zitomiru. Mozda je i pogresio sto nije....

Александар

07.03.2014. 17:43

Ја се као становник Земље сада осећам много безбедније знајући да каубојштина више не може да прође. Ми као припадници вишевековне културе имамо свој засебан начин живота који се не подудара са вредностима Дивљег запада, тако да је већ време да нам сјашу с леђа.

Nebo

07.03.2014. 19:53

@Александар - Aleksandar svaka cast i postovanje,dugo nisam procitao bolji komentar,kratko a sazeto,nema dalje

Cetnici Montreal

07.03.2014. 17:45

Nisam ja zabrinut previse za ruse,mene licno interesuje sta kazu Kinezi na sve ovo ,niko ne objavljuje njihove zvanicne stavove kao ni Severne Koreje,ako se ne varam i indija je u evro-azijskom savezu sa Rusima i Kinezima,bice zestoko

Srdj

07.03.2014. 18:22

@Cetnici Montreal - To je zato sto su Kinezi oprezni, takva im je, konfucijanska, priroda. Pride, Kinezi su previse ekonomski isprepletani sa Amerikom da bi olako nesto izjavili. Konacno, budimo realni, Kinezu su uz Ruse samo dok Ameriku ne svrgnu kao jedinog svetskog lidera, onda ce da upere oci ka Sibiru. Lepo je Orvel u ''1984'' napisao, bice tri svetske imperije koje ce svako malo menjati saveznistva, ratujuci dve protiv trece.

Nista od rata

07.03.2014. 20:05

@Cetnici Montreal - Da si pratio na casu setio bi se da je pre nekoliko dana kada su Rusi poslali svoju "nezvanicnu vojsku tamo da srede stvari", kinezi razgovarali sa rusima i SLOZILI se oko situacije u Ukrajini. Naravno da nece biti velikog rata i da nece ucestvovati niko pa ni kinezi u tako necem. Na kraju krajeva i ameri su obicne kukavice i nikad ne ulaze u ozbiljan sukob a da nisu godinama pripremili teren za to. Samo ce da laju malko.

alpha

07.03.2014. 18:36

".. EU: KRIM NIJE KOSOVO .." Tako je. Na Kosovu se krsilo medjunarodno pravo kod ocepeljenja, a Krim je bio i treba da ostane Ruski.

Милена

07.03.2014. 18:55

Боже, ови европски политичари баш умеју да бирају себи друштво. Канцеларка Немачке се састаје са лидером једне опозиционе странке која, питање је, да ли уопште има неку политичку тежину у својој земљи. Кад су питали Путина, о могућности доласка Тимошенкове у Москву, он је одговорио; НЕКА ДОЂЕ. САМО НЕ ЗНАМ У КОЈЕМ СВОЈСТВУ. ЈА НЕ НАМЕРАВАМ ДА СЕ САСТАЈЕМ СА ЊОМ.

зокс

07.03.2014. 20:07

@Милена - Милена,свака шерпа нађе свој поклопц!А и требају им слуге!

Mile

07.03.2014. 19:12

Latini su stare varalice, sve je ovo da amerikanci postavili raketni stit u Ukrajini

rus

07.03.2014. 19:26

smrt fasizmu sloboda narodu fasisticka njemacka nepostoji ali dobra zamjena je sad i eu zivjela sloboda i hrabri sloveni

kolekoliko

07.03.2014. 21:25

@rus - Nije to bas ni slucajno ako se uzme u obzir da su vodeci ljudi i naucnici treceg rajha postedjeni i preseljeni u SAD i bili su osnova Americke NASA, i danas veliki deo stanovnistva ( preko 50 miliona ) SAD su etnicki Nemci koji drze po povrsini najveci deo teritorije, tako da jos jednom kazem nista nije slucajno

Elcano

07.03.2014. 19:43

Ponavljam nisam poseban fan Rusije ali na pitanju Krima lome se za njih,a i mnoge po Evropi i šire,sudbinske stvari.Delove koje su u ime slobode i demokratije proteklih 2 decenije Rusi napuštali,milozvučnim obećanjima listom su podvodjeni u Nato.Krim je njihova prva karaula.Ako dozvole da ih uvedu u krug bilo kakvih sankcija gubiće polako,biće kuvani u bezbroj voda.Na ovoj medji bih na njihovom mestu,po svaku cenu branio državu.Za početak bih 16.03.najšire proslavio sudbinski demokratski izbor

MILENA

07.03.2014. 21:05

@Elcano - Kao da su te culi u Moskvi. Zirinovski je vec predlozio da se 16 mart proglasi danom drzave.

Mis_Pigi

07.03.2014. 19:46

интересантно, да ранији амерички председници: Труман, Ајзенхауер, Џон Кенеди, Џонсон, Реган нису никад угрожавали Русију применом силе источније од реке Елбе, а била је ту и блокада Берлина 1961, револуција у Мађарској 1956, време изградње Берлинског зида 1961, Чехословачка 1968, Пољска 1981, а сада да ратују за Литву, Естонију. Обама шаље F 14 у Латвију где живи пола милиона Руса, и војска шаље неки брод у Црно море .... делује све изгубљено са америчке стране, као да не знају шта ће са собом

Miro Markovic

07.03.2014. 23:39

@Mis_Pigi - @Mis_Pigi. Siledzije na ulici ne napadaju jake osobe. One samo udaraju na malu nezasticenu decu, stare zene i umorne starce. Tako je Amerika radi. Kaj najveci siledzija na svetu moze da mlati Koreance (izgubila rat), Vijetnamce (izgubila rat), Srbiju (dosla do primirja), Avganistan (izgubila rat), Irak (izgubila rat), Libiju (unistila sve, jos uvek rat traje), Siriju (jos uvek rat traje), Jemen, Somalija (jos uvek rat traje), Sudan (podelila zemlju, jos uvek rat nije gotov), ali Rusija je tvrda

зокс

07.03.2014. 19:57

Западњаци вређају природну интелигенцију,кажу да је "косово"специјалан случај,али не кажу како,нити дају објашњење како је то посебан случај!Само кажу "то је посебан случај"и крај!И ми треба да будемо говеда која ће без поговора да прихвате то "објашњење"!Неће проћи!

naranca

07.03.2014. 23:39

@зокс - @zoks I ja kazem da sam specijalan slucaj.Sve vase pare na moj ziro raciun,molim HVALA

Zoran1

07.03.2014. 20:03

Ako su se sve republike bivse YU mogle odvojiti od Jugoslavije valda isti standard se moze i ovde primeniti.

DUNGA

07.03.2014. 20:41

@Zoran1 - zorane1 nemozeš to usporediti sa bivšom yogom ovo ti je isto kao kosovo a bivša YU ti je kao bivši SSSR u kojem je pored mnogih bila i ukrajina

naranca

08.03.2014. 22:01

@Zoran1 - @zunga Koliko ih ima ne mozes da verujes.Oni ko da tamo nemaju nikakve novine.Zivele "Novosti"!

Коста

07.03.2014. 20:11

На блогу РТСа објављено је врло немушто да се више хиљада људиокупило испред Кремља и да нисам прочитао ваш коментар,насео бихна инсинуацију да ови протестују против Руске владе.Тешко нама снама,али доћи ће и томе крај и многи ће се горко кајати због"кочењаузбрдо"!

radojko

07.03.2014. 20:17

A mi kada smo izglasali da se prikljucimo Rusima i Belorusima,oni se pravili ludi.Ipak nismo ista braca kao ova braca na Krimu.Mi smo im kao polubraca ili braca po materi.

Arsenije

07.03.2014. 20:57

@radojko - Mi ne možemo da se povežemo ni sa RS a kamo li sa Rusijom i Belorusijom koje su daleko od srpskih granica iza država nato pakta.

naranca

08.03.2014. 11:14

@radojko - @radojko Mi smo Sloveni koji su se spustili na teritoriju YU.Znaci braca.

ranko75

07.03.2014. 20:46

Prema rečima Timošenkove, koju je intervjuisala agencija Rojters, rusko preuzimanje Krima stvorilo bi dugotrajnu opasnost za ceo region.Interesantno,ako rusi preuzmu nazad svoju zemlju sa svojim narodom, onda je to dugotrajna opasnost za ceo region.Kakva bi te opasnost bila da Hruscov nije ni poklanjao Krim Ukrajini? A jos bi bilo mirnije i bezbednije kada bi i Sibir postao americki,onda vise ne bi imalo nikakve opasnosti.Licemeri i prevaranti.

Marsal Kulikov

07.03.2014. 20:48

Zapad ludi i nezna sta ce sa sobom jer Rusi rade sta god hoce.Zapadni mediji demonizuju Putina a on je za sve njih gospodin.Zavrsio je posao oko Krima bez ispaljenog metka.Pametan decko nema sta.

Branko

07.03.2014. 21:04

Videh neke srpske četnike na Krimu, oznake i brade - original. Molim Ministarstvo odbrane Srbije da kaže o kojim je to likovima reč. Ili su to samo "psi rata" do sada viđeni od Vijetnama pa dalje.

naranca

07.03.2014. 23:36

@Branko - @branko Videh neke CIA snajperiste da ubijaju demonstrante.Molim Pentagon da kaze o kojim je likovima rec.:))))

JOVAN.St.SRBIJA

07.03.2014. 21:11

iz vasione se vidi da su nacisticki zapad stara orospija engleska i neno vambracno dete imperijalisticka amerika nacisto ispucali svuda po svet i evo sada kad im najvise snaga potrebno jedva dise .ne samo sto ke rusija sacuvati bratsku ukrainu u nenu federaciju nego ke da i kina povratiti u svoje granice tajvan a moze lako da se desi da kina i okupira japana .smrt zapadnim nacistima sloboda narodu sirom sveta i sto pre da vidimo u nase srpske granice sve srpske zemlje sirom balkana.

прћо

07.03.2014. 23:01

@JOVAN.St.SRBIJA - стара роспија енглеска и њено ванбрачно дете америка!!!ово је тако дивно написано.

m.m.

08.03.2014. 03:43

@JOVAN.St.SRBIJA - @Jovan, lepo ste rekli. Dosta su englezi harali i pustosili po planeti zemlji. Vreme je da neko i njima uspostavi ceh.

Branko

07.03.2014. 21:15

Zanimljivi dopisi, zanimljivi komentari, posebno zanimljivi su oni koji se sada "snalaze" kako znaju i umeju u odnosima Srbija-Kosovo/KiM/, Rusija-Krim, Rusija-Ukrajina. Totalno zbunjeni, bez kompasa. Šta kaže ili ne kaže g.Putin, šta misli g.Putin? Zanimljiv mi je poštovani Zoks, sve više !!!, ???, čuđenja i "iznenađenja" Šojićevog tipa. Psovke i uvrede ne računam - obraz je to.

PanicusVulgaris

07.03.2014. 22:39

@Branko - @Branko: nije da je zoks-u potrebno da ga ja branim, moze on to i sam...ali je smijesno i pateticno da ti pricas o obrazu. Jadnp i cemerno!

Branko

07.03.2014. 23:25

@Branko - Poštovani Zoks, nemoj dozvoliti da Te ovakvi zastupaju. Meni je sve jedno - mogu i oni, ali Tebe radi - ne daj im. Imaš Ti svoje Ja.

naranca

07.03.2014. 23:33

@Branko - @branko Sto pa sve jasno.Krim moze Kosovo ne moze.Jasno i jednostavno.Zasto Srbi uvek moraju da budu otvoreni,principijelni i posteni u svojoj nacionalnoj politici?Zapad kaze" Krim na moze Kosovo moze".Sa kojim pravom i logikom?Jedino sa pravom sile i nepravde.

srdjan

07.03.2014. 22:15

Od poslednje vojne intervencije Ruske crvene armije i okupacije Ukrajne 1919-te godine stradalo 5 miliona civila. Koliko civila će sada stradati od ove nove Ruske vojne intervencije i okupacije Ukrajne? I sada treba da mi neko kaže kako je Amerika najgora.

naranca

07.03.2014. 23:47

@srdjan - @srdjan A ti se potresas oko zrtava gradjanskog rata u Ukrajini 1919!!!!!!

Elcano

07.03.2014. 22:34

Milena@ Nisam imao u vidu avanturiste sa zadahom votke..Uveren sam da Rusija ima dobar razlog da dostojanstveno obeleži izuzetnu akciju i izvesnu demokratsku volju svojih ljudi na Krimu. Ali ništa time nije gotovo. Moje malo lično zadovoljstvo u ovoj stvari je što je konačno bar neko stao u gard ubilačkoj agresivnoj Nato mašini koja po mom dubokom uverenju nije odavno u interesu ni samim ljudima i demokratskim društvima na zapadu. Ovakav Nato dovešće ih ubrzo u ozbiljne opasnosti

MILENA

07.03.2014. 23:34

@Elcano - Razumela sam vas potpuno. Bogami, ova ideja o proglasenju 16. marta Danom drzave se ozbiljno razmatra. To bi bilo, kako oni kazu, prvo rusko ujedinjenje posle dugog niza neuspeha i rastakanja drzave. Mislim da im ovo zaista treba. Narod se zaista ujedinio. Mnogi smatraju da je zapad ovim samo isao na ruku Putinu. On nikad nije bio popularniji nego sada. Cak i oni koji su bili protiv njega, ili cute ili ga glasno podrzavaju. Ovo je za Ruse jako vazno sa moralne strane.

Novosadjanin

08.03.2014. 00:52

@Elcano - Hajde da budemo dosledni. Ako propagirate izrazavanje demokratske volje u jednoj autonomnoj oblasti, po toj logici i Albanci na KiM imaju pravo da izraze slobodnu volju. Sta bi se desilo kada bi Krim stvarno postao nezavistan ili ruski? Na koji bismo onda način tražili KiM nazad? Otcepljenje autonomnih oblasti bi postala svakodnevnica, a mi više ne bismo bili u pravu da je KiM naše.

Novosadjanin

08.03.2014. 09:37

@Elcano - Cisto da proverim doslednost... To znači da se slažete da bi svaka autonomna oblast trebalo da ima pravo da izrazi svoju volju? Ako se ne slažete da Albanci imaju to pravo (a ni ja se ne slažem), zašto bi onda to pravo dobili oni na Krimu? Hajde da budemo principijelni.

naranca

08.03.2014. 11:11

@Elcano - @novosad Vidim da ti sporo ide pa da ti pomognem.Po istoj doslednosti i principima koju demonstriraju tvoji EU i NATO

prečanin

08.03.2014. 13:02

@Elcano - doslednost.. Srbija se već duže vreme pomirila sa odlaskom Južnog Kosova, želeći da severni deo, 'autonomnu oblast' sa većinskim Srpskim stanovništvom pripoji Sebiji, makar i ustupila za uzvrat manji deo teritorije pod albanskom većinom (Tutin..)? Nije li to jasno? Evropa to nije dozvolila (čitaj USA) a za razliku od Rusije, Srbija to nije imala snage da sprovede. 'Evroitegracije' su privremeno obesmislile to pitanje

Novosadjanin

08.03.2014. 16:20

@Elcano - Hvala na pomoci, ali nije mi potrebna, mozda Vama jeste. Kvalifikacija "tvoji" je besmislena. Nisu moji ni EU ni NATO, ali ni Rusija. Moja je Srbija. Hocete se Vi osecati bolje ako oba, dakle i Krim i KiM budu nezavisni? Ja necu. Ne zbog Krima, vec zbog KiM. Ako Krim postane nezavistan, KiM ce biti jos dalje od Srbije. Na kraju da Vas podsetim da ta ista Ukrajina nije priznala tzv. Kosovo.

naranca

08.03.2014. 21:59

@Elcano - @novosad "Ako Krim postane nezavistan, KiM ce biti jos dalje od Srbije" na osnovu cega ?Ko to kaze?Ono sto vama "Srbima"-ciji nisu"ni EU ni NATO, ali ni Rusija":nije jasno. To je! Kosovo je oduzeto Srbiji posle divljacke i nezakonite i sramne agresije.Svaki zakoni i uredbe i nezavisnosti su nelegalni nemoralni i nepravedni i bice ispravljeni kad -tad.Tako mi Bog pomogao.

Novosadjanin

09.03.2014. 03:02

@Elcano - @naranca Ako Krim kao autonomna oblast postane nezavistan na osnovu referenduma i Vi se sa tim slazete, po toj logici i Albanci na KiM mogu da raspisu referendum i da se tamo 90% ljudi izjasni da hoce nezavisnost. Je l' biste se i sa tim rezultatima slozili? A to poredjenje ko je veci Srbin je deplasirano jos od 90-ih. Znamo gde nas je dovelo. Ja se time sto sam Srbin ponosim, a na svoj srpski jezik, a narocito pravopis, jako pazim iz tog razloga.

прћо

07.03.2014. 23:05

овај с - 300 на слици малко зарђао,а нама је био неопходан

Miro Markovic

07.03.2014. 23:33

Miro Markovic. Obama kaze Putinu da on krsi medjunarodni zakon osvajanjem tudje teritorije. Putin pita Obamu kako to da Amerika moze da nezakonito osvoji suvereno kraljevsto Havaja 1893, stavi havajsku kraljicu Liliokalani u zatvor, proglasi je sa izdajnicu njenog naroda i otme Havaje zauvek proglasavajuci tu svetu havajsku zemlju za americku teritoriju. 'No pasaran', kauboju Obamo!

Lojd Krismas i Hari Djun

08.03.2014. 00:11

@Miro Markovic - Pa, rekao mu Obama, baš to, da se ne može ponašati kao da je 1893?

naranca

08.03.2014. 00:49

@Miro Markovic - Crni kauboj sa Nobelovom nagradom za mir pocinje treci svetski rat.Pa to ni Salvador Dali ne bi mogao da zamisli.Realnost je uvek cudnija od fantastike.

Novosadjanin

08.03.2014. 16:30

@Miro Markovic - Potpuno se slazem da su neke nezamislive stvari postale realnost. Jedan od primera je da umesto komunista, koji su za vreme Drugog svetskog rata zajedno ratovali sa Crvenom armijom, sada uz tu (doduse rusku) armiju staju cetnici. Koliko mi je poznato, Draza je bio privrzeniji npr. Britancima.

naranca

08.03.2014. 21:49

@Miro Markovic - @novosadjanin Takodje Nemci koji su bili sravnjeni sa zemljom postaju preko starih srpskih saveznika Britanaca(tj njihovih premijera M Tacer i T bler) rasturaci YU i gospodari Evrope.

naranca

07.03.2014. 23:45

Rusi su uvek bili na celu revolucije.Evo nove.Zasto drzave moraju da se samo raspadaju.Mogu i da se ujedinjuju!I zasto samo drzave na Istoku moraju da se raspadaju.Mogu in Zapadu.Padaj silo i nepravdo!

DUNGA

08.03.2014. 06:35

@naranca - pazi budući yuice ovaj brod što je uplovio u crno more samo on ima atomskog arsenala da uništi ili ugrozi sav zivot od moskve do berlina u narednih 500 godina a da nekazem šta sve imaju ruje i ameri samo jedna iskrica i čao nama svima

DUNGA

09.03.2014. 01:35

@naranca - nerazumijem ali jedno znam nema dvostrukih mjerila vi srbi barem ovi koji komentirate i odobravate rusiji kao da ste vi jači ili barem isto tolika velika sila, a nije mi jasno da sve ono što odobravate vezano za poluotok krim imate u svom dvorištu sukladno tom morate odobriti kosovu ako krim oće u rusiju, onda odobravate da kosovo se pridruzi albaniji i još što se tiće crvene armije, u povjesti rusi su se svaki puta povukli iz svih zemalja koje su pokušali okupirati uz katastrofalne gubitke

Живко Пековић

08.03.2014. 04:47

Браво! Не дајте "посматрачима" ОЕБС-а да кроче на тло Крима!

Dimitar

08.03.2014. 08:00

Ma nije Ukrajinska vojska uzdrzana jer su im tako naredili ili tako hoce, vec ne mogu i ne smeju drugacije.

naranca

08.03.2014. 11:07

@Dimitar - @dimitar "Vojska" ha ha ha.Naredili im demokratski komandanti iz Kijeva kad su se otreznili od votke.

Novosadjanin

08.03.2014. 16:32

@Dimitar - Mozda se nama na isti nacin neko tako smejao kad nas je NATO bombardovao.

naranca

08.03.2014. 21:44

@Dimitar - @novosadj A jel to Ukrajince bombarduju???Nama su se smejale kukavice,zlikovci i zlotvori.Pravi ljudi su nam se divili ali nisu to smejali da iskazu zbog demokratske pol podobnosti i pravilnosti.Sloboda govora brate a ne kao u komunizmu,A nase rukovodstvo ma kako nekima bilo odvratno(ukljucujuci i mene) je bilo izabrano na izborima a nije doslo sa kamenicama ,toljagama i snajperima na vlast.Bilo je par jogurata i to je sve A .jogurt je dobar za kozu i probavu.Snajper nije.

Novosadjanin

08.03.2014. 22:13

@Dimitar - @naranca Govorim o tome da je lako smejati se slabijima. U pravu ste, nama se nisu smejali, ali daleko od toga da su nam se divili. Vise su mislili da smo budale koje ulaze u nemoguci rat (mada je to bila kukavicka agresija), gube ga, a onda pristaju na sve ono sto je trazeno pre tog rata. Ukrajinci su pametniji od nas, svakako. Nigde niste culi da strana cizma nece nikada krociti na njihovu teritoriju i da ce je braniti svim sredstvima. Nece, jer znaju da ce taj rat izgubiti.

naranca

09.03.2014. 00:25

@Dimitar - @nvisad.Pa mi nikada i nismo ulazili u "moguci" rat.Ratovi su nam uvek nametani.1389.1804.1914.1941.1999." Ukrajinci su pametniji od nas"??? "Amerikanci ce da ratuju sa mocnom Rusijom za nas"! Nisam siguran kolko je to pametno uopste.I na kraju Rimljani i mnogi Jevreji su mislili da je Isus budala!Sve je to nekako relativno.Sto rece Mileva Ajnstajn:).

naranca

09.03.2014. 00:36

@Dimitar - @novosadj I jos nesto .Vojska kojoj komanduju uzurpatori,kriminalci,lopovi i alkoholicar tj banda. Je isto banda u etickom smislu reci.

naranca

09.03.2014. 09:15

@Dimitar - @novosad Pa mi smo tokom istorije uvek ulazili u "nemoguce" ratove.Tj oni su nam ih nametali.Oni koji su mislili da su to "moguci" ratovi(za njih).Ukrajinci ne pominju cizme ali pricaju "Amerikanci su iza nas....."Mislim da je to sebicno i nimalo pametno.A sad da li su pametniji od nas to ne znam??

čiča

08.03.2014. 11:19

Ovi iz amerike nikako da uoče da i kad zauzimaju Rusi , tu niko ne gine , za razliku od njih gde ostaju gomile leševa posle njihovih ,,humanitarnih'' intervencija. Svet će biti mnogo bolji bez Amerike

Miro Markovic

09.03.2014. 05:01

Pazljivo pratim TV, e-stampu, komentare ljudi po e-izdanjima na zapadnim jezicima i mogu slobodno da kazem da se zapadni neofasiti vec pomirili sa prelaskom Krima i Sevastopolja na rusku stranu. Da, jos ce malo da "kevcu" dok se ne umore, ali 'Purinov karavan' je prosao i psi ce da ucute. Za vreme zimskih olimpijskih igara u Sociju zapad je dao Putinu sah, ali ga je Putin na zavrsetku igara elegantno matirao bez ijednog ispaljenog metka. Kraj price.