Koka Kola, gigant industrije pića, pokušava da izađe na kraj s kupcima koji odustaju od kupovine gaziranih pića i okreću se sve više flaširanoj vodi.

Prema najnovijem kvartalnom izveštaju, Koka Kola je u prvim mesecima ove godine ostvarila osam milijardi dolara prihoda, pet posto više nego u istim mesecima prošle godine, ali prodaja njihovih gaziranih pića, poput originalne Koka Kole i Koka Kole Zero neznatno je porasla. Njihovi brendovi kafe i čaja stagniraju.

PROČITAJTE JOŠ - KOKTEL RAZDORA: Mleko s „koka-kolom“ podelilo društvene mreže

S druge strane, objavili su, prodaja brendova vode i mineralne vode u njihovom vlasništvu, Smartwater i Vitaminwater, porasla je za čak šest posto u odnosu na godinu pre. Kupce sada pokušavaju da privuku vodama s različitim ukusima, novim receptima i pićima s malo šećera, preneo je Jutarnji list.

Taj obrt, međutim, nije novost. Prodaja flaširane vode premašila je prodaju gaziranih pića još 2016. godine, prema podacima firme za istraživanje tržišta Beverage Marketing Corporation.

Godinu dana kasnije, prodaja flaširane vode u SAD zabeležila je rast od 8,8 posto u odnosu na 2016. i porasla na 18,5 milijardi dolara ostvarenih u prodaji.