Muškarac iz Velike Britanije koji je uzeo deset puta veću količinu sildenafila, aktivnog sastojka vijagre, završio je s „rupama“ u vidu i povećanom osetljivošću na svetlo, piše Daily Mail.

Najverovatnije iz neznanja, muškarac je ispio celu bočicu sredstva za potenciju, a nuspojave koje su usledile bile su jako neprijatne.

Nakon što je primetio povećanu osetljivost na svetlost, nemogućnost da vidi pri smanjenom svetlu i kružne oblike u vidnom polju, lekari su utvrdili da je zaista došlo do oštećenja očiju. Nažalost, kada jednom dođe do oštećenja stanica mrežnice oka, štetu nije moguće ispraviti tj. lečiti.

Što se na kraju dogodilo s anonimnim muškarcem nije poznato jer, kako je rekao lekar koji ga je pregledao, on se nikad nije pojavio na dodatnim pregledima.

Istraživanja inače pokazuju da već dvostruka doza od preporučene može izazvati smetnje u vidu pa nije neobično što će sada od njih do kraja života patiti muškarac koji je uzeo deseterostruku dozu.