Tviter je zvanično priznao da su korisnici te društvene mreže koji imaju manje pratilaca viđali više reklama na svojim profilima od onih koje prati veći broj ljudi.

Takva politika primenjivana je sa namerom da se popularnim korisnicima omogući bolje korisničko iskustvo i da se oni podstaknu da što više koriste platformu.

"Ranije su korisnici sa velikim brojem pratilaca na svojim profilima viđali manje reklama. Od nedavno smo promenili pristup i sada reklame mogu da vide svi oni koji koriste Tviter. To znači da će neki korsinici od sada viđati više reklama", rekao je portparol te društvene mreže za The Verge.

PROČITAJTE JOŠ - TVITER PRIZNAO: Delili smo lične podatke oglašivačima bez dozvole korisnika

Nova mera je već počela da se primenjuje, budući da se već nekoliko nedelja unazad neki popularni korisnici sa velikim brojem pratilaca, žale da viđaju više reklama nego ranije.

Tako je Tviter sada napravio "uravnilovku", što za rezultat ima to da popularni i mnogo praćeni korisnici sada mogu da osete kako to izgleda biti "proleter" na Tviteru, prenosi B92. net.

Nova mera dolazi kao posledica slabije zarade od reklama, za šta ta komapnija krivi probleme sa oglašavanjem proizvoda i "alarmantno lošu praksu upravljanja podacima".

Tviter obično od korisnika traži dozvolu da deli informacije o vrsti uređaja sa koga mu pristupaju, WiFi vezi i oprativnom sistemu.

Podešavanja koja su bila zadužena za kontrolu tih podataka, međutim, nisu funkcionisala kako treba, pa su informacije curele prema oglašivačima onda kada nije trebalo.

Problem je sada rešen, što je dobro za korisnike, ali ne i za kompaniju, budući da oglašivači žele da preciznije ciljaju praćenije korisnike, za koje je verovatnije da će trošiti više novca na njihove proizvode.

Tviter zato sada traži dugoročnije rešenje ovog problema, navodi B92.net.