Kompanija "Fejsbuk" objavila je da će alat "Clear History", inače najavljen još početkom prošle godine, u vreme skandala u vezi sa kompanijom Cambridge Analytica, konačno će, kasnije ove godine, postati dostupan korisicima.

Nova opcija bi trebalo da omogući korsnicima da obrišu sve podatke o tome koja veb adrese posećuju i na koje su oglase kliknuli za vreme dok su bili ulogovani na "Fejsbuk".

Izvršni direktor "Fejsbuka" Mark Zakerberg je opciju "Clear History" najavio još u maju prošle godine, kada je rekao da će ona funkcionisati na sličan način kao i brisanje istorije pretraživanja u internet pregledačima.

Iz "Fejsbuka" su, međutim, još ranije priznali da im za predstavljanje "Clear History" alata treba više vremena nego što su očekivali, što je izazvalo negativne reakcije brojnih korisnike najveće društvene mreže na svetu.

Pročitajte još - Šef Fejsbuka Mark Zakerberg ne planira ostavku

Iako još uvek zvanično nije objašnjeno kako bi to treblao da funkconiše, finansijski direktor "Fejsbuka" Dejvid Vener je upozorio investitore da bi upotreba"Clear History" alata mogla da oteža ciljano oglašavanje.

"Fejsbukova" mreža za oglašanje donosi velike prihode toj kompaniji, koje se mere desetinama milijardi dolara, podseća Daily Mail.

Sam "Fejsbuk" je korisnicima već ponudio alate za zaštitu privatnosti, koji omogućavaju kontrolu nad onom vrstom informacija koje oglašivači mogu da koriste za ciljano oglašavanje.

(Izvor: b92)