Ni serija skandala sa kršenjem privatnosti korisnika i nezakonskim deljenjem njihovih podataka nije sprečila „Fejsbuk“ da nastavi sa rastom, pa je tako broj ljudi koji su se proteklog meseca logovali na tu mrežu veći za devet odsto i iznosi 2,32 milijardi ljudi.

Strahovi da bi skandali koji su potresli kompaniju mogli da oteraju one koji žele da se reklamiraju takođe su se pokazali pogrešnim, pošto je prihod „Fejsbuka“ skočio za 30 odsto u odnosu na pređašnju godinu.

Osnivač najveće društvene mreže, Mark Zakerberg, rekao je da je čitava situacija „iz temelja promenila način na koji se kompanija vodi i njen fokus na najveće društvene izazove“.

PROČITAJTE JOŠ - ''Fejsbuk'' pooštrava propise o političkim reklamama u EU

Akcije kompanije izgubile su trećinu vrednosti nakon skandala sa „Kembridž analitikom“ u julu prošle godine, ali su skočile za devet odsto kada je saopšteno da su finansijski rezultati „Fejsbuka“ mnogo bolji od onoga što se predviđalo.

Ukupan profit „Fejsbuka“ 2018. godine bio je 22,1 milijardu dolara, što je 39 odsto više u odnosu na 2017. godinu.

(RTS)