Šta je obeležilo 2018. na društvenim mrežama
01. 01. 2019. u 22:41
Među ličnostima koje su na Guglu najviše intrigirale ljude su Megan Markl, nekadašnja američka glumica koja je udajom za britanskog princa Harija postala vojvotkinja i zvezde Jutjuba Logan Pol i Kloi Kardašijan
Ilustracija / Depositphotos
Takođe, dok je korejska pop grupa BTS dominirala na više Internet platformi, građanski pokreti kao što je "#MeToo" (I ja takođe) upravo su se probili preko društvenih mreža.
Na dan ceremonije zatvaranja Zimske olimpijade u Južnoj Koreji, a to je bio 25. februar, na Tviteru je objavljeno najviše tvitova u 2018. godini, što pokazuje da sport uvek ima moć da ostavi snažan utisak.

Najtvitovaniji filmov ove godine je "Crni panter", a slede "Osvetnici: Rat beskraja", "Neviđeni 2", "Ratovi zvezda: Poslednji džedaji".

U prvih 10 "najguglovanijih" pojmova probio se i Diznijev blokbaster "Crni panter".
Među ličnostima koje su na Guglu najviše intrigirale ljude su Megan Markl, nekadašnja američka glumica koja je udajom za britanskog princa Harija postala vojvotkinja i zvezde Jutjuba Logan Pol i Kloi Kardašijan.
Najtraženiji televizijskijski šou bio je ujedno i onaj o kojem se najviše polemisalo -"Rozen" koja se posle 20 godina ponovo vratila na male ekrane ali je ubrzo otkazana posle rasističkog tvita voditeljke Rozen Ber.
Međutim, društvene mreže postale su i mesta na kojima su dominirali aktivistički pokreti, navodi "Holivud reporter".
Tako je recimo, haštag pokreta "#Me Too" osnovan sa željom da se ustane protiv seksualnog nasilja u šou biznisu, korišćen je 1,5 miliona puta u 2018. godini.
Za njim sledi sličan pokret "#TimesUp" (Vreme je) koji je pokrenulo 300 holivudskih glumica, scenaristkinja, rediteljki, producentkinja i drugih uticajnih žena koje se takođe bore protiv seksualnog uznemiravanja.