Dok je Epl protekle nedelje dotakao zvezde postavši prva američka kompanija vredna 1.000 milijardi dolara, jedna druga kompanija doživela je potpuni slom.

Kompanija Helios i Mateson analitiks (Helios and Matheson Analytics) izgubila je ni manje ni više nego 97 odsto svoje vrednosti ove trgovačke nedelje na Volstritu, nakon što je u petak pala na svega pet centi po akciji.

Na kraju trgovanja akcija se ipak malo oporavila pa je trgovačku nedelju okončala na vrednosti od 7 centi.

Kompanija, u čijem je vlasništvu Muvipas (MoviePass), doživela je tako najgoru nedelju od 1997. godine.

Kompanija je izgubila 60 odsto tržišne kapitalizacije u ponedeljak pošto je obelodanjeno da klijenti nisu mogli da koriste popularni filmski servis.

U utorak je gubitak iznosio dodatnih 38 odsto, nakon što je Muvipas najavio veće cene za svoj standardni paket, koji omogućava korisnicima da odgledaju jedan film dnevno sa određenim ograničenjima.

Muvipas je takođe naveo da blokbasteri neće biti dostupni pretplatnicima u prve dve nedelje. Vest je prvobitno poslala akcije na plus 150 odsto, ali skok nije potrajao.

Kompanija Helios i Mateson analitiks je u sredu izgubila 54 procenta a 56 odsto dan kasnije, nakon što je uzela hitan kredit za pokrivanje svojih gubitaka i da bi održala Muvipas u životu.

Kompanija je u četvrtak objavila saopštenje pod naslovom "Mi smo još uvek prisutni", u kojem ističe poverenje u buduću profitabilnost.

Do zatvaranja u petak, kompanija je izgubila još 30 procenata tokom sesije, sa padom tržišne vrednosti na svega 400.000 dolara.