Potrošači na prvom mestu
11. 09. 2016. u 22:14
Inovacije sa najvećeg svetskog sajma bele tehnike IFA u Berlinu. Inovativnim tehnologijama “Beko” širi svoje poslovanje na tržišta
RERNA koja omogućava kuvanje dva jela na različitim temperaturama, uz različito vreme pripreme, bez mešanja mirisa u isto vreme. Indukciona ploča sa direktnim pristupom koja ima devet nivoa grejanja i na kojoj je tokom kuvanja moguće kontrolisati svaku zonu ploče odvojeno. Ovo su samo neke od inovacija kojima se brend “Beko” predstavio na najvećem svetskom sajmu potrošačke elektronike i bele tehnike IFA, održanom nedavno u Berlinu.
Ljubiteljima kuvanja će na ovaj način biti olakšan posao u kuhinji, a uz sve to uštedeće im vreme i energiju. Nova tehnologija hlađenja EverFresh + 0C održava vlažnost i temperaturu vazduha u frižideru i produžava svežinu mesa, ribe i mlečnih proizvoda i do tri puta duže.
- Uz IonGuard mašinu za pranje posuđa koja oslobađa negativne jone koji cirkulišu unutar mašine neutrališu se neprijatni mirisi i prečišćava vazduh, bez korišćenja štetnih gasova i hemikalija - kažu u “Beku”. - Uz Auto GlassShield tehnologiju sudomašine, čaše su zaštićene od korozije i produžava se njihov vek trajanja više od dvadeset puta, u poređenju sa standardnim mašinama za pranje sudova.
“Beko” je najbrže rastući brend kućnih aparata u Evropi, koji je u Berlinu predstavio novu liniju proizvoda i inovativnih tehnologija i najavio da, osim prisustva u više od 100 zemalja, počinje proširivanje na tržišta azijsko-pacifičkog regiona i severne Amerike.
Prema rečima generalnog direktora kompanije “Arčelik”, Hakan Bulgurlua, njihov cilj je da budu jedan od tri najbolja brenda na svakom tržištu na kome posluju.
.jpg)
- “Beko” je naš vodeći globalni brend i već se dobro pokazao u Evropi, a sada nam je cilj da proširimo poslovanje na nova tržišta u Americi i azijsko-pacifičkom regionu - rekao je Bulgurlu. - U poslednjih sedam godina, “Beko” je bio najbrže rastući brend kućnih aparata i povećali smo svoj tržišni udeo na vodećim tržištima poput Francuske, Italije, Španije i Poljske, a najprodavaniji smo brend i u Velikoj Britaniji, najkonkurentnijem tržištu u Evropi.
Ključ uspeha brenda “Beko” je partnerstvo sa kupcima. Cilj im je da ih kupci prepoznaju kao zvaničnog partnera svakog dana i zato razvoj proizvoda zasnivaju na stvarnom životu ljudi, njihovim potrebama i svakodnevnim frustracijama.
Sale poČetnik
12.09.2016. 06:31
Pre 5 godina kupili veliki Beko frižider i mašinu za sudove, frižider crkao nepopravljivo ali smo. bar imali sreće pa nije explodirao kao našem sugrađaninu kojem je explozija Beko frižidera razorila celu kuhinju. Na sudo mašini je neposredno po isteku garancije crklo osvetlenje displeja, a odavno više i ne pere dobro. Pusto tursko, više nikad ništa od vas. Kupili smo Bauknecht friz sa garancijom od 11 godina.
@Sale poČetnik - Ја имам Беко фрижидер и веш машину око 4 године и ѕа сада није било проблема.
Komentari (2)