Španska Zara instalira ajped u kabinama za probu robe
07. 12. 2015. u 23:05
Ideja je da se klijentima omogući da čim uđu u kabinama skeniraju odevni predmet na ajpedu, i da traže od zaposlenih da im donesu drugačiju veličinu ili boju ukoliko se dvoume
Ilustracija
Ideja je da se klijentima omogući da čim uđu u kabinama skeniraju odevni predmet na ajpedu, i da traže od zaposlenih da im donesu drugačiju veličinu ili boju ukoliko se dvoume.
Ova šema će, kako prenosi Lokal, biti testirana u jednoj od najvećih prodavnica ove modne kuće u Španiji, pre nego što kompanija donese odluku o njenom uvođenju i u drugim zemljama.
Popularnosti brenda "zara" je doprineo njegov većinski vlasnik, Amansio Ortega, koji je rangiran na Forbsovoj listi najbogatijih ljudi sveta, i čije je neto bogatstvo prošlog meseca iznosilo 79,8 milijardi dolara, zahvaljujući 30-procentnom skoku deonica Inditeksa u ovoj godini.