BRAĆA APLIKACIJOM UBRZALI KUPOVINU: Navigacija za lakši šoping
01. 03. 2019. u 14:02
Braća Pavle (24) i Vladislav Pavlov (21) iz Beograda napravili aplikaciju za jednostavniju kupovinu u supermarketima. Nude mapu prodavnice, sa označenim proizvodima i plaćanje mobilnim
Pavle i Vladislav Pavlov, Foto Privatna arhiva
BRAĆA Pavle (24) i Vladislav (21) Pavlov iz Beograda, smislili su kako da olakšaju i ubrzaju kupovinu u ogromnim supermarketima. Napravili su mobilnu aplikaciju koja pomaže u brzom pronalaženju namirnica, bez lutanja među rafovima, nudi opcije pravljenja spiska za kupovinu, izračunavanja koliko je potrebno novca za šoping, mapu prodavnice sa označenim proizvodima koje kupac traži, a kad bude kompletna i - plaćanje mobilnim telefonom.
Dok je stariji, Pavle, apsolvent na Matematičkom fakultetu i bavi se programiranjem, mlađi Vladislav studira novi smer Ekonomskog fakulteta, na engleskom jeziku. Aplikacija na kojoj rade poslednjih meseci povezala je njihova znanja i interesovanja.
Pročitajte još - SRBIN NAPRAVIO MOBILNI TELEFON: Pravi ih u Kini, a zvone u Africi
- Na ovu ideju sam došao slučajno, kada sam nedavno, želeći da spremim večeru za svoju devojku, otišao da kupim susam i izgubio živce tražeći ga među nepreglednim rafovima marketa - priča Pavle. - Pokušao sam da pitam nekog od zaposlenih, ali nikoga nije bilo, pa sam na kraju odustao i izašao iz trgovine besan. Kada sam se požalio prijateljima, iznenadio sam se da nisam jedini sa takvim iskustvom.
Kako su nam braća Pavlov ispričala, smatrali su da za ljude poput njih, koji ne idu svakodnavno u kupovinu i ne pazare namirnice uvak na istom mestu, postoji neki bolji način.
- Megamarketi obično zauzimaju ogromne hale i nude i nekoliko desetina hiljada artikala - kažu Pavle i Vladislav. - Aplikacija Shop Guru, osim što bi olakšala snalaženje tako što bi na mapi radnje označila tražene proizvode, vremenom bi dobijala i druge funkcije. Koristiće uglavnom mladima koji nemaju uspostavljene navike da pazare uvek na istom mestu, kao i svima koji žele što pre da završe kupovinu.
Aplikacija za snalaženje pri kupovini
.jpg)
Na osnovu istorije kupovine, aplikacija bi "upoznala" interesovanja potrošača i nudila izbor proizvoda na akciji koji bi mogli da ga interesuju.
- U planu je i lojaliti program i plaćanje preko aplikacije - kaže Pavle. - Tako da kada aplikacija bude kompletna, kupac odabere prodavnicu, napravi spisak, a kada uđe u trgovinu, na mapi se prikažu svi proizvodi koje želi da kupi. Kada napuni korpu, plati telefonom i izađe iz radnje.
TESTIRALI
PODRŠKU smo dobili od Startap centra Ekonomskog fakulteta, a aplikaciju smo isprobali u marketu beogradskog naselja Altina. Oni su nas podržali, ali veliki marketi sa kojima smo kontaktirali žele da ulažu samo u dokazane ideje i ne žele da sarađuju sa startapovima. Još se nadamo da će naš projekat podržati veći veletrgovci - kažu Pavle i Vladislav.
Aca
01.03.2019. 15:35
Extra! Oduševljen sam. Razmišljao sam baš o tome pre neki dan. Koliko kupovina može biti stresna i frustrirajuca zbog ovakvih stvari. Posebno sto radnje imaju običaj da povremeno promene raspored artikala!
Na koji način će aplikacija dobijati podatke gde se koji proizvod nalazi u prodavnici? Mesta proizvoda se menjaju svaki put kad se neko iz menadžmenta pravi da rado nešto pametno.
Komentari (1)