DRUGI međunarodni Sajam visokokvalitetne hrane - Belgrade food show 2019, 10 i 11. oktobra, okupiće u "Belekspo centru" domaće i regionalne proizvođače i potrošače. Najbolji predstavnici srpske i regionalne prehrambene industrije, predstaviće stranim kupcima i domaćoj publici svoje glavne adute. Sajam tako promoviše Srbiju kao lidera u regionu Jugoistočne Evrope u ovoj industriji.

Ovo je drugi Belgrade food show u organizaciji Asocijacije za promociju srpske hrane i podršku USAID Projekta za konkurentnu privredu. Privredna komora Srbije za proizvođače hrane ovog puta priprema poseban paket usluga kako bi poboljšali konkurentnost.

PROČITAJTE JOŠ - Ukusni zalogaji povezuju proizvođače sa stranim kupcima

- To je prilika da se animiraju kupci, pre svega kupci iz inostranstva - objašnjava Veljko Jovanović, sekretar Udruženja za prehrambenu industriju Privredne komore Srbije. - To najviše zanima izlagače. Ove godine ćemo učesnicima predstaviti i novi spektar usluga. Privredna komora Srbije će im pomagati da pozicioniraju proizvod, da ga brendiraju i nađu prostor. Iskustvo nam govori da je sposobnost firmi da se predstava prilično slaba. Imaju odlične proizvode, idu na značajne sajmove, ali je efekat nedovoljan. Ne mislim na vizuelno predstavljanje, već na kontakt i dolazak do kupaca. Brend nije lepa etiketa, već smislena i jasna etiketa. Poruka o proizvodu se kreira na više nivoa i kroz izgradnju te poruke, gradi se i proizvod. Uloga PKS u tom procesu može da bude veoma važna. I tu hoćemo da pomognemo. Ulsuga će se zvati "Spakovano" i pomoći ćemo im da nađu vizuelni identitet, pomoći ćemo im oko standarda koje moraju da ispune, što je često problem. Imaće priliku da organizuju fokus grupe i vide reakcije potrošača. Potrebna im je pomoć i prilikom deklarisanja.

Veljko Jovanović


Pored izložbenog dela i prostora za B2B sastanke, konferencija će okupiti istaknute stručnjake i predstavnike internacionalnih trgovinskih lanaca u sklopu predavanja i panela. Teme će biti perspektive srpske industrije hrane, mogućnosti za izvoz, globalni trendovi i očekivanja tržišta.

Posebnu pažnju na događaju će dobiti visokokvalitetna prerađena hrana speciality food, u koju spadaju autentični sirevi, inovativni namazi od voća i povrća sa prirodnim začinima i mnogi drugi premijum proizvodi koji čine značajan pomak, kako na domaćoj, tako i na svetskoj sceni.


NA SMOTRI 100 IZLAGAČA

NAJVEĆI značaj sajmova je povezivanje proizvođača sa inostranim kupcima. Na ovoj smotri se očekuje oko 100 najboljih srpskih i regionalnih proizvođača hrane visoke vrednosti. Drugi segment je edukativni deo, gde će oni moći da saznaju sve o najvažnijim svetskim trendovima prehrambene industrije, kao i o načinima za unapređenje svog poslovanja od najboljih domaćih i svetskih stručnjaka. A, kao ključni deo sajma su susreti sa potencijalnim domaćim i međunarodnim kupcima.