Komentar: Mrak
04. 07. 2018. u 12:37
Odavno je propaganda i borba za profit prešla sve granice morala. Ipak, ideja da se naočare reklamiraju pored spomenika žrtvama kojima su zlotvori kopali oči, samo je dokaz da su njeni kreatori debelo utonuli u mrak
Snežana Rovčanin Tomković
NE moraju Australijanci, koji su od nas udaljeni 14.000 kilometara, da znaju šta za Srbe znači ustaški logor Jasenovac. Iskreno, ne znamo ni mi mnogo o njihovim ranama. Ali je, kad su marketinški savetnici australijske kompanije Valley Eye Wear koja prodaje naočare, postavili stative da snimaju reklame pored spomenika u Hrvatskoj, neko je morao da im kaže:
- Ovde je mučeno i ubijeno na desetine hiljada Srba, Jevreja i Roma! Ovde su klali decu! Zar je to pravo mesto za propagandu?
Da li je uopšte potrebno postaviti pitanje šta bi se desilo da je neko sa ovakvom idejom krenuo ka Aušvicu ili memorijalnom centru Jad Vašem. S druge strane, iz Javne ustanove Spomen-područje Jasenovac odmahuju glavom i kažu da nemaju pojma o čemu se radi. A, teško im je poverovati, jer decenijama pokušavaju da sakriju šta se dešavalo iza žica logora. Kad se svim silama upiru da mesto gde su ljudi ubijani samo zato što su Srbi, Jevreji ili Romi, predstave kao - radni logor.
PROČITAJTE JOŠ: SRAMAN ČIN AUSTRALIJANACA: Snimali reklame u Jasenovcu! (VIDEO)
Kad hrvatski političari, umesto da se poklone senima, traže da se žrtve ponovo broje. Kad posetioci Jasenovca ne mogu da vide "srbosjek", paklenu spravu za klanje Srba. Kad im čak smeta i izložba sa fotografijama strahota, dok u spomen-park guraju domobrane i poruke - "Za dom spremni".
Odavno je propaganda i borba za profit prešla sve granice morala. Kompanije svesno ulaze u neprimerene kampanje, jer je i kazna - benefit. Ipak, ideja da se naočare reklamiraju pored spomenika žrtvama kojima su zlotvori kopali oči, gde su mnogi oslepeli od gladi i žeđi, samo je dokaz da su njeni kreatori debelo utonuli u mrak. I zato je bolje da umesto za sunce, stave naočare za vid.