Srbija je u vreme međunarodne ekonomske krize, u periodu od 2009. do 2011. pod pritiskom spolja bila prinuđena da se odrekne realnog suvereniteta, uticaja i ustanova na Kosovu
Čedomir Antić
"Srbija je imala neke argumente za postizanje istorijskog kompromisa sa Albancima, ali mi smo te argumente izgubili, pre svega zbog slepila Demokratske stranke, nejasne politike i pseudo-konzervativizma DSS-a i nezainteresovanosti ostalih partija i socijalnog radikalizma Srpske radikalne stranke", rekao je Antić za Tanjug.
Posle 2001. godine, međunarodna zajednica je, ističe, tretirala Kosovo kao i sve ostale jugoslovenske republike.
"Prihvatili smo da Srbi ne budu nacionalna manjina i da imaju ona prava na Kosovu koja im je dao Ahtisarijev plan. Srbi imaju Zajednicu opština na Kosovu koja nema nikakva ovlasćenja. Imamo, slično, Zajedničko veće opština u Slavoniji, po Erdustskom sporazumu, koje je na nivou nevladine organizacije", objasnjava Antić.
Stoga je, za njega, sasvim jasno da danas zapravo ni nemamo "crvene linije" u vezi sa rešavanjem statusa Kosova i Metohije.
"Crvena linija" za rešavanje kosovskog pitanja mogla je, uveren je, da bude istorijski kompromis u vreme kada je, početkom osamdesetih godina prošlog veka, Dobrica Chosić definisao ideju podele Kosova:
"To je značilo da po svim pitanjima Srbija popusti, ali i da po svim pitanjima određene ustupke daju i Albanci".
Sada, međutim, ne govorimo o statusu Srba na Kosovu ili nekoj podeli, već samo, opisuje Antić, o tome da li će se naš ambasador tamo zvati ambasador ili visoki diplomatski predstavnik i da li će na pločici ispred stolice Republike Kosovo u Ujedinjenim nacijama stajati neka tačka ili tačkica, jer smo mi tako želeli.
Cenjeni istoričar napominje da je naša država pod pritiscima međunarodne zajednice učestvovala i u pregovorima koji su rezultirali Briselskim sporazumom.
"Pitam se šta je nama ostalo posle Briselskog sporazuma. Ostalo je pitanje prijema Kosova u međunarodne organizacije, takođe pitanje prijema Kosova u Ujedinjene nacije", kaže Antić.
On, međutim, ukazuje da ta pitanja uopste ne zavise od Srbije:
"Može Srbija da prizna Kosovo, a da Ruska Federacija ili Kina ne dozvole njegov prijem u Ujedinjene nacije. Po mom misljenju, u ovakvom razvoju situacije, to bi se čak i dogodilo", ukazuje Antić.
Ideju o širem društvenom doijalogu o važnim pitanjima, poput poziva predsednika Aleksandra Vučića na takav dijalog o Kosovu i Metohiji, smatra svakako jako važnom za razvoj demokratije.
Ovo je ozbiljna ideja, kaže, jer mi nismo imali ozbiljan dijalog na nivou vlasti i i opozicije, ali i čitavog društva sve do sada.
"Sad je, međutim, pitanje koliki je manevarski prostor naše države da bilo šta učini po pitanju Kosova u ovom momentu", ukazuje Antić.
Ipak, želi da naglasi: "Vredi se boriti, sve dok nije kraj".
Ne očekuje neke smislene predloge iz dijaloga, pre svega zato što su, kako navodi, naše institucije razgrađivane od strane Miloševića i stihijskih reformi DOS-a.
"Većina ljudi koji budu došli na dijalog o Kosovu iskoristiće priliku da se predstave kao na nekom feudalnom saboru, gde svi dolaze da vide i budu viđeni. Najopasnije je da ljudi govore unutar tog dijaloga ono što se od njih očekuje, da bi zadržali postojeće privilegije ili pribavili nove", smatra Antić.
Predviđa i da će doći do promene Ustava Srbije, mada ga čudi da je predsednik Vučić pokrenuo tu inicijativu samo dva meseca pošto se zakleo na tom ustavu.
"U ustavu se Kosovo pominje samo na dva mesta: u preambuli i zakletvi predsednika", ukazao je Antić. Verujem da je cela priča oko dijaloga put ka izlasku u susret svim zahtevima koje SAD i Evropska Unija imaju prema Srbiji po pitanju Kosova i to Vučić čini sa mesta predsednika, jer veruje da je to najkorisnije i najbezbednije za zemlju u ovom trenutku", zaključuje Antić.
Najnovije iz rubrike
OVAKVE LJUDE NUDI SRBIMA: Rašićev kandidat za poslanika kockar i raspikuća (FOTO)
KURTIJEV Srbin Nenad Rašić Srbima na Kosovu i Metohiji nema šta da ponudi osim ljudi sumnjivih sklonosti i biografija, pa je tako četvrti na njegovoj listi za poslanike Lazar Radulović koji je sudeći po fotografijama koje kruže društvenim mrežama, pasionirani kockar!
26. 12. 2025. u 11:54
PRIŠTINSKI SUD OSUDIO SLAĐANA TRAJKOVIĆA NA 10 GODINA ZATVORA
OSNOVNI sud privremenih institucija u Prištini prvostepeno je danas osudio na kaznu zatvora od 10 godina Slađana Trajkovića iz Kosovske Mitrovice za navodni ratni zločin protiv civilnog stanovništva na teritoriji opštine Vučitrn tokom sukoba 1999. godine.
26. 12. 2025. u 10:37
POČETKOM JANUARA STIŽU NAJVEĆE PENZIJE U ISTORIJI: Građani su rekli svoje - Blokaderi ih masno lagali, Vučić im povećao primanja (VIDEO)
ISPLATA decembarskih penzija počinje 5. januara, a čekovi penzionera, baš kao što je predsednik Srbije Aleksandar Vučić obećao, a Vlada Srbije ispunila, biće veći za 12,2 odsto.
26. 12. 2025. u 10:20
GRUHONJIĆ I PAJIĆEVA PONOVO SATANIZUJU SRBE (VIDEO)
BLOKADERSKI prvenac tandema Gruhonjić–Pajić ponovo reciklira odavno istrošeno, ali uporno nametano političko načelo da su „Srbi genocidni narod“.
26. 12. 2025. u 09:55
BLOKADERI UNIŠTAVAJU SRBIJU, VUČIĆ JE GRADI: Predsednikova vizija je država napretka naspram politike rušenja i zastoja
JASNA je razlika između vizije predsednika Srbije Aleksandra Vučića i vizije blokadera! Dok predsednik Vučić ima za cilj da Srbija raste i razvija se, cilj blokadera je da je potpuno rasparčaju i unište.
26. 12. 2025. u 07:27
неимени
29.07.2017. 13:48
Чедомир Антић је историчар који зна шта ће и како ће бити. Мало ли је? А и Устав познаје у душу и зна ако се на казује у свакој реченици онда к'о и да се не казује. Ма све се казује само по себи, треба само погледати колќо година има вајни историчар и где је био и шта је радио крајем деведесетих, са ким се дружио и ко га је финасирао. Да је он такав какав је потребан овој власти те да га унајмише да ваља ове приче...све се казује само по себи.
@неимени - bravo za komentar
@неимени - @neimeni....najlukrativnija delatnost trenutno na srpskoj politickoj sceni - bravo za komentar!!!
@неимени - Vi neki iz zasede samo čekate i nešto kritikujete a da vas čovek pita šta bi vi uradili ne bi znali da beknete ....
@неимени - Leone čekali bi .Nije vrijeme da se nešto radi.Sve što se sad uradi ispašće na loše Zadovoljan?
@неимени - Predraže, mi smo sami krivi za stanje na Kosovu. Za vreme Jugoslavije mnogi naši sunarodnici su se iselili sa Kosova u užu Srbiju i sada smo postali u toj našoj pokrajini ubedljiva manjina i naravno stanje je takvo kakvo je . Ne može tu biti kriv ni Vučić ni bilo ko . Ovoj sadašnjoj vlasti ostaje samo da se izbori za što bolji statis Srba i naravno da ih ne priznaju kao nezavisnu... a vreme će pokasti kako dalje...
@неимени - Pa to stalno pričam,najodgovorniji su srbi koji su se iseljavali i iselili sa Kosova,oni su svoja imanja i kuće prodavali za duple i troduple cene,i na taj način su se obogatili,albancima išli na ruku..........
ево га, још један текст у низу у прилогу кампање онога што ће ав рећи у следећих пар месеци и одлучити
@Kiza - Питање је која истина боли. Да ли да смо исзгубили,својим потписом, КиМ, аили да ћемо нашу окупирану територију једног дана вратити.
Kosmet nam nije ispao iz dzepa pa da nam neko kaze da smo ga izgubili. Zasto istoricari poput Antica ne koriste termin da je KiM OTET
Oj Kosovo tugo Moja!!!A ti Beograde pevaj i slavi ulazak u EU a time i kraj Srbije i srpske nacije!!!!!
@Pera - Ma bre ne lupetaj, uvek iz neke krajnosti u krajnost....
Најлакше је предати се. Ако је независно, зашто нам траже да га признамо?
Косово = Србија = моја земља ! Aко га дам - онда ћу морати и Војводину где сам рођена да предам издајницима и странцима. Не дам ! Ја могу да носиум пушку !
@Suverena - Republika Vojvodina mora biti slobodna! Šta ti imaš kome šta da daš, a što nije ni tvoje!
Milošević i njegova vlast nisu razgradjivali institucije gospodine Antiću. Lepo ste gore rekli da je Demokratska stranka najviše tome doprinela, ali pošto ste iz nje ponikli nemožete a da u nekom negativnom kontekstu ne spomenete Miloševića. Za ovo stanje na KiM najveći krivac je Boris Tadić i tadašnja Demokratska partija koja je bila na vlasti i sve što je zapad i SAD tražile aminovali su.
Ne bih da vredjam, jer, zaboga, gospodin je istoričar. Toliko pamfletarnih floskula skoro nisam čuo. Ovo je sve u cilju priprema onoga što se sprema, a to je predaja Kosova plemenskoj zajednici bez istorije, porekla itd. To jest, priznavanja okupacije od strane nato. Cenjene istoričare bih zamolio da još jednom obnove gradivo, ne srpske istorije, pošto je jasno da ni nju ne znaju , već istorije srpskih neprijatelja. Mislio sam na turke, bugare, nemce, austruogare...
a sto nas omda teraju da pregovaramo da ih ne blokiramo ,ko ti dade diplomu
Krenula kampanja defetizma. Bilo bi lepo čuti i nekog ko je protiv priznavanja Kosmeta kao nezavisne države. Da li Antić stvarno misli da je "dijalog" zaista moguć kad vlast prepodne nekog naziva Sale Prangija, NATO Vuk, Ludi Radule ili CIA Boško, a popodne ih zove na razgovor?! Usput, da li kiparski Grci misle da je S. Kipar izgubljen?
@DW - Tako je, tako je. Ili Spanci, koji se ni posle 300 godina ne odricu Gibraltara! PS: Kosovo i Metohija je Srbija!!!
@DW - Sigurno ne živiš na Kosovu,vidim jaka si srpkinja na internetu...........
Tiha voda breg roni. Srbija je slaba, nikad slabija, i sada nije vreme da se resava pitanje Kosova. To stanje treba konzervirati, i traziti saveznike tamo gde ih imamo, a ne u EU i USA. Vratiti pitanje u UN. Zuri se samo prodanim dusama, kojima stolica, uticaj i kolicina para na racunu zavisi od ispunjavanja naloga koji dolaze sa zapada.
Ne mogu da verujem da u ovako ozbiljnoj novini, ovaj minirni lik, poznat po svojoj "stručnoj" prevrtljivosti, dobija ovoliko prostora za propagiranje nečijih tudjih stavova, za koje će biti adekvatno nagradjen.
Antiću, jedino ste ti i tvoji poslodavci izgubili svako pravo da se nazivate Srbima. Rekao bih da ste izgubili i pojam časti, poštenja, nacionalnog ponosa... ali uopšte ne znam da li ste ga ikada i imali.
Smešni su mi političari i istoričari kojitvrde da je Kosovo izgubljeno. Kako Tajvan nije izgubljen za Kinu, Severni Kipar za kiparske Grke ako je jasno da Kinezi odnosno Grci u sadašnjem odnosu snaga ne smeju niti mogu da povrate svoju vlast nad ovim teritorijama?. Kosovo nije priznato od velikih sila a neće biti ni priznato kako stvari stoje. Većina svetskog tanovništa smatra Kosovo kvazi držvom, a takvo će i ostati.
Ma nemojte Cedo, kriva DS i DSS a Vas G17 niko ne spominje ciji ste slan bili!I sada sve greske G17 bacaju na DS ali sve se okrece, doci ce i DS jednom na svoje mesto!
Mogu oni da KiM otudje i ozakone po njihovim pravilima, ali u nasem Ustavu je davno zapisano da niko u ime naroda ili drzave nema prava da potpisuje kapitulaciju ili poklanja teritorije nase zemlje. Neka otimaju, ali nas stav mora da bude da je to oteto i da je to nasa zemlja koja se jednom mora vratiti.
"Ako Kosovo nije naše, zašto od nas traže da im ga damo? Ako je njihovo, zašto nam ga otimaju? A ako već mogu da ga otmu, zašto se toliko ustručavaju?“
Историчар Антић је добро уновчио своје ставове, нарочито о нашој окупираној територији КиМ. Жалосно је што предаје студентима, али студенти нису наивни да их он превози жедне преко воде. Србија никада не сме да призна КиМ. Кад-тад, али Антић тренутно то не зна, наша територија ће бити ослобођена, јер и Шиптари знају да то није њихова земља.12
Prvo , kosovo samo zvanicno nije priznato . Sve se to krije od javnosti , svako ko je putovao do dole zna kakva je trenutno situacija . Drugo , doticni koji je rekao da moze da nosi pusku , slobodno druze , samo napred . Meni NE PADA napamet . Neka idu da brane ti isti koji su rasprodali zemlju i pobegli u Beograd .
ako smo ga izgubili, zasto nam ga traze i dalje? ne mogu vise ovakve gluposti da slusam.
Koja kampanja za izdaju.Ovo da izjavi bilo ko u US da je Texas izgubljen zavrsio bi karijeru.U Srbiji dozivljava renesansu.Sram vas bilo.
Kad gangrena nagrize nogu seci da ne zahvati celo telo, dakle treba spasiti sta se spasiti moze! Sever Kosova pripojiti Srbiji, za sve manastire izboriti se da dobiju status "drzave" u "drzavi", poput Vatikana.....ona sela gde preovladjuju siptari na Jugu Srbije odvojiti i konacno se resiti siptara!
@zaliv.net - Pa nisu šiptari baš toliko jaki kao gangrena,pa da mogu da nas toliko nagrizu,previše si ih uzdigao,spusti ih niže?Nije ti dobro poređenje???Štiti ih SAD,EU i NATO,bez njih bi brzo pukli...
@zaliv.net - @Žik, ne uzdizem ja njih, to ni u snu....njih uzdizu nase vodje vec decenijama, jos od 1941....kad nase vodje kazu "sa njima moramo pregovarati" ili kad idu uz nogu onima koji su ih priznali....vidis oni ih uzdicu i postuju vise nego nas!
ko je ovaj? ako i jeste neki istoricar, onda zna da ima i onih pravih istoricara koji ce reci suprotno. a vodja poceo kampanju za ono sto ce uraditi, izgleda. nadam se i da ce narod na to reci sta ima
Priznanje Kosova je opelo za drzavu Srbiju.Bez Kosova nema ni Srbije,kraj price
Како власт мења политичке аналитичаре,тако мења и историчаре,а овај је оксфордски студент.
Neverovatno, tip uplice i tzv. "ekonomsku krizu", kao da to ima neke veze. Isto tako je mogao da navede naprimer svoje bracne razmirice (ako ih je imao), sopstvenu bolest ili nesto slicno. Naravno, krivci su ti tadici i njemu slicni. Dok je pre toga bilo sve idilicno.Da se mi razumemo, ti razni tadici nisu bas briljirali, ali nisu bili nista losiji od ovih sadasnjih. A da ne spominjemo one prethodne...
Odrice se Kosova jer verovatno je fakultet zavrsio u Pristini pa se boji provere diplome..
Mozemo mi tupiti i pricati svasta, ali realno mi smo odavno izgubili Kosovo, cak i pre bombardovanja kad su siptari poceli da kupuju nase kuce za vece pare nego sto vrede. To se ne bi dogodilo da je bilo posla i realnih plata tamo dole, nego dole vlada nemastina i sta god da ti ponude ti ces prihvatiti. Zao mi je toga, al realnost je takva da ga mi sad jedino puskom mozemo vratiti. A iskreno misljenja sam da preko 90% ljudi nije za upotrebu nasilja "rata"
rekao sam kad smo lajali na crnogorce sto su priznali kosovo da ce to jednog dana doci i nama na sto a bice i nato samo polako nego mi nije jasno kako se promeni misljenje velikog vodje cim je sleteo na surcin iz sad-a
Човече, каква пропаганда! Каква срамотна кампања.
Anticu bre "istoricaru" pa ti zaboravi istoriju ali nacisto a ona glasi...Srbija je bila okupirana od nemaca, austrijanaca, turaka... i sad je ponovo okupirana, dokle ce neznamo ali znamo da svako zlo nije naveka.
Izgubili smo ga i 1389 ali nismo priznali pa smo oslojodili.
@NEBOJSA - КиМ нисмо изгубили 1389.г., учи се фалсификована историја. Ако смо је изгубили, те године, то наша историја тврди, како то а наредних 70 година Србија није потпала под турску власт. Ко зна, зна.
Sve više će biti ovakvih "istoričara" i "analitičara" koji će ubeđivati narod da je Kosovo odavno izgubljeno i tim svojim trabunjanjem će pripremati teren za AV i ispunjenje zahteva koje je dobio u vašingtonu i berlinu!
После Душана Ковачевића још један члан Г17 се огласио са поруком да предамо Косово. Колико ли је пара у игри, да ми је знати.
Nacini borbe: 1) Borba za imovinu srpskih firmi, crkve, gradjana i republike Srbije. 2) Stimulisanje ulaganja u fabrike u mestima gde zive srbi. Kosovski srbi bi trebali imati najbolje ekonomske uslove za zivot od svih srba. Veca ekonomska sigurnost dovodi do povecanaj populacije. 3) Povratak vojske na granice u skladu sa sporazumom UN 1244. 4) Lobiranje (potkupljivanje) uticajnih ljudi (politicara, novinara, blogera) 5) Jacanje vojske kao sredstva politickog pritiska.
"Верујем да је цела прича око дијалога пут ка изласку у сусрет свим захтевима које САД и Европска Унија имају према Србији по питању Косова и то Вучић чини са места преседника,јер верује да је то најкорисније и најбезбедније за земљу у овом тренутку."Господине Антићу ако то уради сто му се чини,ви бисте требали знати као историчар да другог тренутка више неће бити.То је за вечита времена.Изгубићемо индентитет.Ако њега немамо,шта ће нам суверинитет
Srbi su zahvaljujuci svojoj crkvi i lazima Austrougarske dvaputa napustili Kosovo.Prvi put pod Arsenijem III Ciznojevicem 1670 godine i drugi put pod Arsenijem IV Jovanovicem Sakabentom.Napustili zemlju maticu Kosovo i poveli narod na kolace u Ugarsku.Prosli i napustili i Sumadiju.Na prazno Kosovo se spustise siptari sa Malesije a Sumadija zarasla u korov.Zato smo ugarsku zemlju dobro nahranili kostima svojih predaka.A kasnije su se redjali Aleksandar, Broz, Milosevic i ova sadasnja bulumenta.
anticu - srpski narod nikada nece pristati na izdaju kosova - ma sta ti o tome pricao
Pa sta je sa ovim nasim narodom. Pa pod Turcima smo bili 500 godina pa nismo se odrekli Srbije, a sada ovaj govori kako je Kosovo gotovo. Hde je tom narodu svest, moral. Dali bi se ti isti odrekli licnog imanja? Boze mili, sta nam ova generacija donese. Pa zar oni ne znaju da odmah posle Kosova dolazi, Sandzak Presevo i Vojvodina, pa da li je to sto hocete.
@Putnik - Pod turcima (kojih je bilo vrlo maloa) su Srbi imali veliki natalitet, a i potorice su se lako vraćale u pravoslavlje. Danas je obratno, jer Albanci imaju najveći natalitet u Evropi, a Srba je svake godine manje za 50.000
Господин историчар је употребио реченицу коју смо (бар они који су учили) на много места у историјским читанкама прочитали: "...под притиском великих сила Србија је морала..." Србија је у својој историји много тога морала али пуно тога и није морала а ипак је урадила. Овога пута не морамо да заборавимо оно што нам је отето! Не морамо и нећемо. То што су ДС Ии ДСС великодушно опростили Хрватској све нерешене проблеме никога не обавезује да се Србија и убудуће тако понаша! Свако време носи своје
Dobili su naređenje iz Vašingtona da pripreme javnost putem medija za neki “dijalog“ i da ubede Srpski narod,da smo slabi i da je kao bolje u korist svih Srba,da se odreknemo Kosova,a za tu uslugu SAD i EU će nas nagraditi ulaskom u RAJ,gde dele dolare i evre?Kosovo nije izgubljeno dok god Srbija ne stavi potpis da je ono nezavisno!Kosovo je samo šiptarsko,dok je američkih vojnika dole,šiptari nisu to u stanju sami da brane bez SAD!Pukli bi brzo da nemaju iza sebe SAD,EU i NATO...
Гос.Антић а други сада би требало да заћуте, били би кориснији за Србију и свој народ. Деведесет посто Срба мисли да је Косово отето ,нису га Албанци отели већ Америка и Европа са својом војном силом ради својих интереса и даље својих планова.Срби и Албанци уствари нису непријатељи и убудућности би могли да се договоре око многих питања.
Kad je Vučić došao na vlast, Srbi su imali kakvu-takvu kontrolu na severu Kosmeta, gde su se održale osnovne institucije - policija, sudstvo, sistem civilne zaštite, platni promet, školstvo i zdravstvo. Potpisivanjem Briselskog sporazuma i oko 70 pratećih dokumenata, Srbija se odrekla svega toga. Vučić dedovinu u bugojanskom zaseoku Čipuljići ne da nikom, ali lako i brzo je albanskim vlastima prepustio kompletan energetski sistem, imovinu i infrastrukturu Elektro-privrede Srbije, termoelektrane
Na Kosmetu nista nije gotovo. Greske su pravljene i to od svih bivsih vlada, ali ipak bez nase saglasnosti ne moze nista inace bi to siptari odavno zavrsili.
Nista nije izgubljeno dok sam ne priznas da jeste!Uzeli ga puskom,uzecemo ga puskom,kad za to dodje vreme!Evo,ja se prvi javljam,a siguran sam Anticu da ima jos dosta takvih.E dok ima ovakvih koji su spremni da ratuju,a ne takvih kao ti,da samo analiziraju i debatuju,Kosmet nije izgubljen!Jok!
Moze Kosovo da prizna sv.Petar, dok ga Srbija ne prizna, oteto je,i u rukama lopova. Kumanovski sporazum je potpisan pod prisilom, pa i svi akti nakon toga, ukljucujuci Briselski sporazum. Znaju to ovi na zapadu, nisu ludi, te su nasli petokolonase da potpisu predaju Kosova u ime Srbije. Tada ce Kosovo steci nezavisnost, a ne zato sto ga je priznalo ne znam koliko clanica UN. U drugom sv.ratu Albanija i NDH su bile prinate od jednog dela zemalja, pa su 1945. otisle u smece.Treba cekati
@Ne razumem sta falki zamrsnutom konfliktu? - Разуман коментар. Иницијативе се покрећу када међународне прилике постану повољне, а када су неповољне као сада, одржава се "замрзнути конфликт" и чека бољи тренутак. Треба дугорочно мислити, а не решавати проблеме парцијално. Ако данас пристанемо на нешто уз образложење да не желимо да нам деца гину за Косово, сутра ће доћи дотле да гину за Прокупље, за Куршумлију, за Рашку, Краљево, Ниш...
Београдски бонвивани са великим и малим академским титулама породили су у свом неизлечивом хедонизму овакву губитничку свест српских политичара у другој половини 20. века. Срам вас било и једне и друге. Зато ћете се од инвазора бранити на Авали!Косово није изгубљено све док има и једног Србина који на овакво бестидно озакоњење вековног геноцида над Србима Јужне Србије, лоповлука, отимачине и издаје не пристаје.
Власничка права можемо да изгубимо, а она су најважнија!!
Čovjek govori istinu, vrijeme je da lažni borci za Kosovo prestanu pričati bajke,prije svega mislim na DS .
U Beogradu bi se do smrti borili za parking mesto a za Kosovo i Metohiju ih bas briga!Zna to predsednik pa da iskoristi priliku.Zato i demagoski pominje nasu decu(da im ne ostavljamo neresene probleme) Oće da razmazimo sopstvenu decu!!!
Mi nismo izgubili Kosovo,nego izgubio ga sloba.On nije trebalo da im ukida autonomiju 74,nego je trebalo malo sa njima da se ponasa ljudski,i ja garantujem da bi smo ih vec imali i sada.Bora jovic je najveci krivac,jer sam priznaje da je on ukinuo autonomiju,i njega bi trebalo hapsiti i kazniti smrtnom kaznom.Zasyo niko u Srbiji ne pokrecu pitanje njegove odgovornosyi?Crnogorci su nam naneli neprocenjivu stetu,i mi sada.moramo da se pomirimo time.Mi,da vodimo rat protiv Albanaca,necemo moci nika
Ovi amerikanci naštampali dolare i platili ove naše akademike i istoričare,da se našoj javnosti obrate putem medija i da nam saopšte da moramo da predamo Kosovo i da je to u interesu svih nas građana Srbije!Setimo se samo primera sa fašističkog streljanja Kragujevačkih đaka u Kragujevcu 1941-ve i profesora koji je odbio da se odvoji od svojih đaka u zamenu za život?Ovi akademici,istoričari za papir prodaju Srbiju,koju nisu stekli,a zamislite da im je život u pitanju,kako bi nas sve prodali???
Ма треба србију укинути као државу.То би било највише у интересу срба.Оставити београд и другу србију ту да живе а Вучића прогласити за доживотног председника.Штаће нам све даље од саве ,дунава и Бубањ потока.?
KiM je kompleksna vjekovna muka .Svaki Šiptar podržava tzv. državu Kosovo i neki srbi to podržavaju .Polazna tačka u dijalogu je Rezolucija 1244 ,zločinačko bombardiranje Nato agresora .Srbija treba aktivno učestovati u dijalogu sa Šiptarima ( oni neće ) i problem premjestiti u UN.Svi se trebaju izjasniti davidimo rješenja koja nudite majstori .Treba napraviti presjek -treba biti strpljiv ,realan ,optimista -za Srbiju radi vreme .Nikad svoje prepuštati drugima i potpisivati zločinačku otimačinu
@Miki - Zg - Ova vlast treba da izdejstvuje da najzad stigne ruska vojna pomoć i da obezbedi i belorusku vojnu pomoć naredne godine.Tapija na naše KiM je u rezoluciji 1244,i ajde da kuliramo dok Kurti,Haradinaj,Tači i UĆK bulumenta šizi što niko iz Srbije nije potpisao priznanje te islamsko-fašističke tvorevine.
da se vi pametni pirate,,otislo bi srbstvo odavno u .......!!!pogledajte storiju ckalje o srbskom opanku!!!
Агресија НАТО пакта била је зуаустављена Кумановским споразумомкада је наша жилава одбрана РВ и ПВО издејствовала Р-1244 СБУН. Ту резол. која гарантује суверенитет Србије и на КиМ, је Русија одбранила са два ВЕТО-а у СБ а сада Антић, чедо 5. Октобра, све то хоће да обезвреди и тако створи додатни алиби свим велеиздајницима. После тога, ако секрене овим путем, ништа нам више неће бити свето и ничему добром сене можемо надати. У осталом имамо прим. Хравтске, Бугарске, Румуније,Грчке итд.
Cela zapadna propaganda je usredsredjena da nas ubedi da je Kosovo izgubljeno ...i nažalost uspevaju u tome!
Cedomire"Jovanovicu" ti zaboravi rezoluciju UN-a 1244.Ne cudi me oni koji su te skolovali i dali ti diplomu.Dali su ti i zadatke.I. vidim da ih revnosno izvrsavas.Toliko.Da sa zna
Treba proglasiti KiM okupiranom teritorijom i tako je i tretirati. Eto to i ništa više, treba da bude rezultat "šireg društvenog dijaloga". Jasno i glasno. Samo takva jedna rečenica je dovoljna i zapravo nužna. Sve preko toga bi bilo kao da ništa nismo odlučili. To je svojevremeno Koštunica trebalo da uradi, ali budući da nije, da bar tu grešku ispravimo.p.s.Predsednik je rekao: "širi društveni dijalog". Dijalog se vodi isključivo između dve strane. Nije mi jasno koje su to dve strane?
Uzevši u obzir da se sve želje Nemačke ovde ispunjavau bez pogovora, zahtevati od Nemačke da Kosovo stavi pod pun suverenitet Srbije. Od Srbije su dobili Hemofarm Vršac, zabranu konkurencije tj. pokretanje Jugoremedije, naseljavanje na hiljade muslimana, propagiranje homoseksualizma non stop, kupovina nemačkih helikoptera. Pa dosta je bilo! Ili Nemačka da sprovede interese Srbije ili prekid svih služenja nemačkih interesa.
Kosovo jeste i bice uvek Srbsko.Jer sam Srbin,Jer ja to ne zelim drugacije da prihvatim.Ne prihvatam kradju svega onog sto jeste,sto je bilo Srbsko na Kosovu i Metohiji."Gospodine Anticu"Ako uspete da drugacije razmisljam o Kosovu, vi cete postati najveci Genije a ja Albanac !!!
Sirija je u septembru 2015.g. bila pred slomom.Najveći gradovi su im bili skoro izgubljeni.Onda je njihov pametni predsednik zatražio ,vrlo mudro,pomoć pragmatičnog ruskog lidera.Sada je najopasnija teroristička organizacija,ISIL,pred potpunim slomom,a sa Al Kaidom je primirje.Ako naša administracija ne zna rešenje za KiM,neka NE dira ništa,dok ne dođe onaj koji će da zna da ga povrati i unese strah u kosti učkama koji će pobeći glavom bez obzira.Dotle,Косово ЈЕ Србија.
Како је добра и корисна ова Вучићева идеја о "дијалогу". Па не каже узалуд наш добри србски народ: "Не пада снег да покрије брег, него да свака звер покаже свој траг". И ето, показаше се.
Nemozemo se unapred predavati kao da je to svrsena stvar, za sve sto zelis u zivotu moras se pomuciti nista ne dolazi samo do tebe... Ako se mirimo sa svakim gubitkom nikad drzavu nebismo ni imali, ako saginjemo glavu i mirimo se sa cinjenicnim stanjem onda ce mo brzo izgubiti i ovo sto sad imamo.... Nema predaje boricemo se i raditi sve da Kosovo kad - tad bude ponovo u sastavu Srbije, Kosovo nije nigde otislo, tu je gde se nalazilo i zadnjih milijadu godina, nase je da cekam i budemo strplji
@Dali je bas tako - Znas obozavap patriote kao sto si ti.Znas li ti gde su bili Srbi pre milijardu godina.
Pa ti kazes da jeste, narod kaze da nije. Sto bi mi nekome davali nasu zemlju, danas su oni tamo, sutra ne moraju biti. Vi sorosevci mislite da su man vrame svima popile mozak.
Kosovo je bilo izgubljeno i 1389 pa je posle 5 vekova povraceno,nije znaci prvi put.Ono je bilo povraceno zato jer suhteli ljudi koji nisu mislili kao razni izdajnici.Ono nije izgubljeno dok ljudi imaju zelju da se bore za njega,trebamo zgaziti izdajnike i boriti se. Neka potraje jos 500 godina, ali ce biti vraceno.Bitno je ne smiriti se sa gubitkom i ne pokloniti ga kako je patrijarh rekao. Nece goreti do zore ni SAD,Velikoj Britaniji i Nemackoj
@ranko75 - ranko provaljen si samo je ostalo kad cu da te vidim da ti otvorim oci!
Da smo izgubili ne bi nas terali da potpišemo. Sad su samo okupatori na srpskoj zemlji. Ako AV potpiše izgubićemo i ovo što sad imamo.
Ljudi.... ćime se bavite 21 Weka?? Nemate ništa drugo? Naprimer odmor,familiu ili bilo šta drugo ? Da vam kazem, nas je dobro, ako hoćete mozete nas posetiti u svaka doba,samo nemojte da zaboravite Pasoš....ja mogu samo da vam kazem.... ne brinite se Republiku Kosovu, za par Godina nečete imati ni Vojvodinu .... Neću nikog da provociram, samo iako je teško za vas, Kosovo nikad neče da se vrati Srbiju,a ako hočet kao Komšije ..... Izvolte...
@ALKO - Te dašur šoket,treba samo da vas iskuliramo,a Kurtijevci,Tačijevci i Haradinajevci će se sami među sobom zakrviti,kao što su pre neku nedelju to uradili teroristi u potpuno izolovanoj provinciji Idlib.Upravo sirijska državna TV prikazuje nezadrživo napredovanje svoje vojske preko ogromne pustinje.Na stotine kamila lutaju pustinjom,vratićemo SRPSKO Kosovo,Tramp diže ruke od Asada,uskoro će i od Taćija,a Mekejn broji poslednje dane.
@ALKO - Mozda ali malo morgen.
@ALKO - srbi su vec isli preko albanije, na more, ici ce ponovo, vi cete nestati cim nestanu amerikanci koji su vas stvorili, necete vise imati za koga da lajete, sto se kosova tice, to je sveta srpska zemlja i opet ce biti nasa, bez vas, mozda ne sutra, ali bice, nece vam pomoci ni ovi izdajnici ni peta kolona, nista.
@ALKO - Gde to Amerikanci odose gde god su usli.Eto ti Okinava, Japan, Nemacka cela Juzna Amerika i eto Kosovo a uskoro Crna Gora i Makedonija.
@ALKO - @Alko-Kao i ti necu da provociram ,idi malo na odmor u Albaniju i ne brini za Kosovo i Metohiju ,samo budi strpljiv i naravno nemoj zaboraviti pasos.
.....da li se nekom zuri u vezi KiM>???..sto je brzo to je i kuso!!!
А ти си буразеру из владајуће странке и сад продајеш причу а!? Као већ је продано и то од претходне власти!? јел нас ти то припремаш за неку издају!!!??? Косово издано није,нисмо га изгубили и нећемо никад. Такви као ти би требали да се позабаве историјом мало више
@Срби ћирилицом.Не у еу - To je poodavno prodano cuvenim seobama Srba sa Kosova a posle IIsvetskog rata Tito ga pokloni Siptarima.
Stav da nemamo "crvene linije" garantuje dodatno uhljebljenje gospodinu Anticu. Stav novinara da je dotični "cenjen" u struci je najava serije članaka "Ko(sovo) je k(a)o u Srbiji"...
Gospodo najbolnija je Istina, nekada za jedne,nekada za druge. Bilo ovako ili onako mi moramo ziveti jedni pored drugih. Nebi trebalo da pravimo,drugi izrael i Palestinu. Okrenimo se Buducnosti,zivot je kratak za Mrznju. Narod mrzi jedan drugoga,a Politicari tapkaju ruke.
Kažeš ''da ne vidiš šta još imamo da izgubimo na Kosovu''?!?!?!Pošto ''ne vidiš'' da ti otvorim oči. Izgubili bi: teritoriju, resurse, dostojanstvo, ugled, identitet, kulturno nasleđe, manastire, Srbe koji tamo žive, deo istorije, spomenike, grobove...Ma, u kojoj partiji si ono bio?
@mr Milovan Filipovi' - To smo vec odavno sve izgubili cim je Sloba zapoceo i "pobedio" na Kosovu a strana vojska usla i okupirala ga.Bio ti iz Nisa, Sapca Vranja ili Beograda imas bato granicu koju mozes a i nemoras da prodjes zavisi od Siptara bez obzira iz koje si partije.
@mr Milovan Filipovi' - Granicu su postavili žuti na čelu sa Tadićem kada su priznali KiM sa zvezdicom, za koju je Edita Tahiri odmah rekla da će zvezdicu oduvati" prvi jači vetar" ili nešto slično.
@mr Milovan Filipovi' - Uopste nisi u pravu, kao ni Lobista Antic. Vi dvojica konstatujete realnost (NATO oteo KIM 78 dana i noci bombardovanjem i ukidanjem vode i strujer 2-milion. BG!). To je svima nama jasno. Nismo slepci. Pitanje za tebe, Antica i sve Lobiste: Da li tako svet treba da zivi na ovoj planeti? Da li je to OK? Ako kazes da tako treba da bude, tebi pomoci nema. Ali ako mislis da je to teska nepravda, onda treba da diskutujemo - kako i kad to moze da se ispravi, umesto sto hocete da legalizujete otimanje
Јуриш петоколонаша, страх ме да се неко не удави како брзо причају да је Косово Шиптарско.
Nazalost za sve nase grehe ispastaju nasa deca. Katastrofalno je to sto onoga koji misli da se ne treba vise boriti za Kosovo i da je pozvan da o tome sam odluci uopste ne interesuje kazna koja ce stici njegovu decu.
Jadna smo mi zemlja kada nam ovakvi tumace proslost i odredjuju buducnost...
Ako je izgubljeno, zasto ne odgovara onaj koji ga je izgubio? Ko je potpisao Briselski sporazum? Ko je uradio tu veleizdaju? Milosevic vam je ostavio rezoluciju 1244 a vi ste uspeli sve da uprskate, sram da vas bude. Dajte Rusima bazuna Kopaoniku pa da se teramo sa okupatorima do konacnog oslobodjenja.
@Birokrata - Da se uprska, moze samo slucajno, nehotice a ovo je uradjeno sa namerom.
Za pametnog coveka Sve je jako prosto. REFERENDUM.
Eh izgubili.... manije valjda.... jesmo i to 99 odnosno 2000.
@ajdeeeeeeee - Pre bi rekao da si se ti izgubio 99 odnosno2000.
Ako neko misli da je Kosovo srpsko nek sedne u kola i ide u Prizren recimo ili Pristinu i nek rasiri srpsku zastavu i zaprva srpske pesme. Srpske zemlje su gde god mozes to da uradis.
@Voja - Šumenko,ni Hrvati par godina nisu smeli da odu u Knin,Vukovar...
@Voja - Vojo, da je drzave, moglo bi. Ali mi je nemamo a i neznamo sta je potpisano u Briselu. Sve na cistac, pa da vidimo ko treba da ide tamo i da peva.
@Voja - @Voja, izneo si jako lepu opasku. Rekao si neka Srbin proba da iznese SR zastavu bilo gde u "Kosovi". Potpuno tacno. 100%. Pa zar to tebi nije zalosno? NATO je oteo 15% SR i isturio napred Alb. Pione da sprece povratak SR, a o nosenju SR zastave, kao sto ti lepo rece-nema ni govora. Da li to treba da bude standard MP? Da se silom otima 15% teritorije male drzave i tu postavljaju pioni? Da li Rusi, Kinezi,Turci i druge jake vojnicke drzave imaju isto to pravo ilio je to samo rezervisano za NATO?
Nikada priznati, ni pod kojim uslovima. Gubimo identitet, prestajemo sa borbom
G-d,Antiću vi kao istoričar znate da istorija osim unazad,pretpostavlja i pojam privremeno (od)zauzete teritorije. Što se mene kao gradjanina,Srbina tiče ,Srbija nikada ne sme priznati neko drugo stanje.Treba razgovarati sa Albancima o svemu,al na pitanje "priznanja" nasmejano im odgovoriti -NIKADA.
@Hisar 008 - Slažem se, ali Srbi nikada ne smeju zaboraviti da Albanci imaju veći natalitet i da će ih za 50 godina na Balkanu biti više od Srba !
@Hisar 008 - Hisaru, a šta ako Albanci prihvate da žive u Srbiji i počnu da naseljavaju napuštena sela i zajedno sa izbeglicama za 50 g. postanu većina u Srbiji, jer Srbi odlaze iz Srbije !
@Hisar 008 - Niko ne zna šta će biti za 50 dana a ne šta će biti za 50 godina. Cilj svakoga danas na Balkanu je u centru grada a ne u nekoj zabiti. Takođe ni cilj izbeglica nije Srbija nego Zapadna Evropa. Jeste Albanci imaju jak natalitet ali na selu u gradu u stanovima to nije tako, a svi teže da žive u gradovima. Srbi će biti poraženi jedino ako pristanu na poraz. Nisu Albanci toliko moćni niti su Srbi toliko slabi!
@Hisar 008 - Natalitet pobedjuje,tačno. Mi moramo znati da uz KiM idu i Albanci, to je neminovno,kao i da ih slušamo u skupštini.
@Hisar 008 - Ja tebe pitam, OK, Albanci se razmnozavaju, sele ka EU itd. Ima ih sada oko 1200000 na KIM. Zar je to samo u SR. zar to nije isto sa poplavom milion i po migranata u Turskoj, 50% Spanjolaca u LA US itd itd.. Zasto im tamo ne daju deo Nemacke, US, Kipra, Severne Irske, deo Rumunije Madjarima itd itd? Zasto tamo niko ne poteze taj tvoj botovski argumenat? Mozes li da mi odgovoris, zasto mi Srbi treba da slusamo gluposti, koje nam servirate vi jeftini Lobisti? Zasto?
Vučić je na vlast došao obećanjem da će rakrinkati korupciju i sačuvati Kosovo. Sasvim sigurno njemu ne treba dozvoliti "salto" niti da se "predomisli" jer nije zbog toga dobio mandat. Ako se predomišlja spram onog što je obećao - mora da se podnese ostavka. E sad, što se Kosova tiče, ono nije naše ali nije ni njihovo. Većina UN ga ne priznaje kao ni deo EU tako da sigurno ne treba ni Srbija. Zapad se klima, vreme radi za nas. Samo ne treba dozvoliti prodaju zemlje Šiptarima na jugu Srbije
Mi, kada smo se odrekli Pravoslavlja, odrekli smo se , i samim tim izgubili sve...ali ima nade...i prvi i poslednji dobijaju iste plate...!!!
Srbija nije u stanju da sama sebe izdrzava i konstantno svakodnevno primamo veliku kojicinu novca. Ako nam to ukinu za mesec dana smo na kolenima. Istina je i da Srbi nisu za rat jer da jesu vec bi zaratili sa ovolikim brojen "patrijota" iza tastetura.Koliko mislite da je Srba spremno da ode i da zivi na Kosovu? Skoro niko. Zato ne lupajte gluposti i ne trosite vreme na kojekakve rezolucije nego utdjujte sadasnju granicu jer prava najezda tek dolazi.
@Boze mili koliko patriota ima Srbija - Немаш бриге другосрбијански паметњаковићу, ако ти "нећеш на Косово", кроз пар година то исто Косово ће доћи код тебе, у сред "недодирљивог" круга трамваја 2ке. Уствари већ је ту, са хиљадама "јадних и несрећних" миграната који ће вам ускоро сећи главе као пилићима, уз Алаху Екбер.....искрено, весели ме тај дан иако сам србин и православац.Јер ја ћу се од дотичних сигурно одбранити и то поптуно сам тупом секиром, а вас ћу да пустим да им "објасните да сте за мир, суживот, толеранцију"...
@Boze mili koliko patriota ima Srbija - Srbija se sama izdržavala za vreme Nemanjića i Obrenovića kad nije bilo: struje,motora,kamiona,aviona,interneta...,a ne sad!U Srbiji se preterano krade i otima,pa nema za sve,to rade najviše političari i tajkuni!Na Kosovu i da niko ne živi,gde piše da mora neko da živi?Važno da je u sastavu Srbije,a ne neke tamo Albanije...Jer danas ode Kosovo sutra Vranje,Medveđa,Preševo i Niš i tako cela Srbija,ako se popusti malo biće ko i sa haškim optuženicima izruči:jednog,drugog,...,stotog i na kraju sve?
@ - A znate li da Šiptari kupuju stanove u Leskovcu i Nišu zašto ne preduzme nešto po tom pitanju,oni su videli našu apatiju i nevoljnost za borbom i šire se dalje,a država sve kao pod pritiscima zapada,ma nedam svoje i tačka-bombardovali su nas i šta oće viš
Космет се плаћа главом! Платише га тако наши преци кроз историју у више наврата, а и они други који су хтели да га узму или продају! Имајте то на уму!
@Mr.Q - Svake godine u Srbiji se smanjuje broj Srba za 60.000 (po 30h negativan priraštaj i odlazak u EU), što znači da će nas za 10 g. biti manje za 600h, a za 50g. biće nas manje za 3 miliona i bićemo nacionalna manjina u Srbiji (pogotovo, ako KiM ostane u sastavu). Zato je nacionalan zadatak broj 1 : BIOLOŠKI opstanak Srba, a ne teritorije ! Ko poziva u rat zbog teritorija je srpski NEPRIJATELj !
@Mr.Q - Miješaš babe i žabe .Biološki opstanak je jedno vrlo važno pitanje ,a poklanjanje teritorija ,je izdaja !
@Mr.Q - izdajnici uvek traže opravdanje za izdaju-ali neuspešno
@Mr.Q - Нико неће поклонити Косово, на коме већ живи 2 милиона Албанац а, нити ће га Србија икада формално-правно признати, али морамо одустати од глупе приче да ћемо Косово вратити, док год Албанци имају већи наталиетет од нас !!
Драга господо , Моја Топлица приликом ослобођења од турака 1878 нија имала Српско уво.Али дословце.Прочитајте мало историју. Прокупље , Куршумлија и Блаце су по писању Феликса Каница од православног живља приликом ослобођења од турака имали само две Циганске породице у Куршумлији.Циганске , не Српске.Па нас то није спречило да те крајеве поново припојимо Србији.Али никад ни један Српски владар ништа није поклонио турцима.Како рече патријарх: отето ћемо вратити , поклоњено никад.
@Топлица - Али су Срби тада имали највећи наталитет у Европи, а данас имају негативан наталитет (сваке године нас је мање за 30.000, плус се 20.000 исели у ЕУ), За разлику од нас, Албанаци данас имају највећи наталитет у Европи и могу населити сва напуштена српска села на југу Србије. Зато тееба учити од Трампа и градити високу ограду !!
ako su nasi preci mogli da cekaju 5 vekova, mozemo i mi barem toliko. ne treba ni pregovarati sa njima, a tek im dati pristup svim medjunarodnim organizacijama.... ocigledno je da su oni dosli do maksimuma i da ih sada jedino Srbija moze pogurati. treba sve ostaviti kako je i prekinuti pregovore, jer mi od toga ne da nemamo nista, vec samo gubimo. ako im ga i formalno poklonimo, vise nikada nase biti nece, a onda ce na red doci muslimani u Raskoj, madjari u Backoj....
Ovaj čovek kao da nije učio na istorijskom fakultetu, nego kod Borke Pavićević Biserko,... i ostale volumenta što žive za to da se Srbiji uništi svaki trag.
Kosovo nije izgubljeno, Kosovo je oteto. Silom. Druga je činjenica to što su se Srbi iselili sa KIM. Od II rata kada je bila zabrana povratka Srba, pa nadalje; što za boljim životom, što silom. Sa druge stane, dozvoljeno je masovno doseljavanje Albanaca iz Albanije za vreme SFRJ. Sve je to dovelo da nas tamo nema. Logično je bilo da Kosovo dobije nadgledanu autonomiju, a ne nadgledanu nezavisnost. Ali, SAD je tako odličila i otela Kosovo, za račun albanske nac.manjine. I tu smo gde smo.
Zasto ovi nasi istoricari pricaju ovakve price,igubili Kosovo,pa izgubili Kosovo.KiM Srbi nece nikada da izgube,ovo je samo privremena solucija da je KiM u rukama Arnauta,a bila je i u rukama Turaka,toliko nas bar secanje sluzu.Sve sto se otme jednomora da se vrati,to je veoma poznato svima na svetu,to znaju i Arnauti
E jadnog li istoričara!Eto zašto nemamo podatke o stradalima u 20 veku a o daljoj prošlosti da i ne govorim. Srbija je bila Carstvo a njeni istoričari nisu bili u stanju da napišu ni jednu jedinu biografiju Dušanovu. Umesto da radi svoj posao on se pretvorio u još jednog beskorisnog teoretičara budućnosti.Jesi li, Antiću, video onog šiptara što je pustio dron? Jel njemu prepuštaš Dečane, Gračanicu, Pećku patrijaršiju? Jel to tvoje pa da daješ?Sramotna neka vremena sa neizvesnim ishodom.
@jovan - Јоване пробуди се ! Албанци имају највећи наталитет у Европи, стратегијску сарадњу са НАТО и Ватиканом, држе центар нерко дилера за ЕУ,..... а Срби причају о Немањићима, Богу, правди, традицији,... а не иду у цркву и неће обнову Краљевине ?!
@jovan - Hrvati imaju jos gori natalitet od nas pa ih to nije sprecilo da proteraju srbe koji su tu vekovima bili a mi postavljamo pitanje albanaca kojih kao prvo nema toliko, koji se takodje sele sa KIM, koji vise nemaju taj natalitet o kome svi pricate i na kraju koji su ogromnom vecinom dosli iz Albanije.
Питао сам се зар немамо људе који би спречили прекрајање наше историје. Да ли имамо историчаре? Сада видим да их имамо...
A taman mi postao simpatican,kad opet promenio stranu.Pa zasto se onda Japan bori za Kurilska ostrva koja su pod mocnom Rusijom a ona su samo gomila vulkana i stena.Mala Slovenija neda ni m2 Hrvatima.Nema gotovo ni jedne drzave bez teritorijalnih problema pa cak drzave poput Danske,Norveske i Finske imaju teritorijalni spor ali ni jedna ne odstupa.Sustina je da nema drzave na svetu koja se odrce teritorije bez obzira na brojnost stranog stanovnistva.Imamo Ustav i na kraju referendum
Antiću da smo ga izgubili što puta to NESME da se kaže.
Gde si ti završio za istoričara, možda u osnovnoj školi, uopšte ne poznaješ istoriju kosova i metohije. Nažalost ti diploma
Да би се обезбедио дуготрајан мир на Балкану, а и да се заштите српски национални интереси, најбоље решење је да Српска и север Косова добију право на референдум за уједињење са Србијом, а да српске општине добију културну и територијалну аутономију на Косову ! Тако би се формирала РЕАЛНА Србија, са српском мањином у Хрватској 200х, Ц.Гори 200х; Федерацији БиХ 50х, Косову 80х: Македонији 50х,... (Такође, могла би се створити и РЕАЛНА Албанија са Косовом, и са мањинама у суседним државама).
NISTE ga izgubili! Kosovo je Srbija, i čak je Kosovo- SRCE SRBIJE!
@GALEB BIJELI- ANTE BAN - Ma kako ga Srbija nije izgubila Milion Albanaca na Kosovu zivi danas ako ne i 1.5 miliona Albanaca. Srba ima 30,000 tako nesto. Sbija nema svoje pravosudje na Kosovu nema vojsku ni policiju tamo. O cemu ljudi bubate majke vam?
@GALEB BIJELI- ANTE BAN - ....znaš li ti koliko Francuza ima Belgija? ....znaš li ti koliko austrijanaca ima u Furlaniji i Trentinu (Južni Tirol) Italije? ....znaš li ti koliko francuza ima u Quebec-u Kanada...pa ne traže ni Francuzi Belgiju, niti austrija Južni Tirol, niti francuzi traže Quebec od Kanade....samo može šiptari da traže Kososvo koje nikada u istoriji nije bilo njihovo a zahvaljujući Ambrozu kada je otvorio granicu Albanije, sirotinja je naselila KiM koja se kasnije namnožila. tačka.
@GALEB BIJELI- ANTE BAN - ...ali je zato još bio zabranjen povratak na Kosovo izbeglim Srbima posle 2. sv. rata što su srpski komunisti prećutno odobrili kako bi se dotičnom Ambrozu uvukli u d..e. I evo sada posledice su stigle....Ovo bi neko javno trebao da prizna.
@GALEB BIJELI- ANTE BAN - Poseti malo google.com na bilo kakvu jeziku i nauci malo samo nemoj na sepski jel sve laz i propaganda i za to vi mislite da je Kosovo srpsko,Albanci su najstarija nacija u Evropi i to prije Grka,Crna Gora ,Dalmatija,Sandzak,Makedonija i do pola Grcke,pa u Srbiji i do Nisa. ,a ti ovde lupetaš gluposti
@GALEB BIJELI- ANTE BAN - ...pa da se malo odmorim. Zemljace, svasta ces naci na guglu. I po knjigama. Ali ako ti meni kazes jednu koju si procitao - eto i ja cu da odem da guglujem kako ste vi Iliri. Nego, nesto bolje. Za par stotina evra, mozes da proveris svoj genetski kod, pa de vidi molim te i javi ovde koliko % Ilirske krvi tece u tvojim venama. Bojim se da ces, ipak, biti u pravu - dok god ameri ne zavrse sa pljackom dole - e, a posle, drugu cemo pesmu da pevamo. Ziveli!
Ma nemoj mi reci "strucnjak" kazes " izgubili " . A ja kazem da je KiM okupirano od strane SAD i Albanaca i da nije izgubljeno . Nista mi nismo izgubili , cekamo da nam nas saveznik Rusija da signal i posalje penzionisane generale ( kao SAD Hrvatskoj ) da nam pripreme nasu Oluju " pa cemo pitanje KiM resiti onako kako su Hrvati resili pitanje Kraine i Srba u Hrvatskoj uz pomoc SAD. Ako su mogli katolici mocicemo i mi pravoslavci . A tebe i slicne tebi Srbi ne treba da slusaju znamo ko ste .
@milan lala - A kad ti dodje poziv za rezervu, onda ces da se sakrijes u Madjarsku.
Ja imam da izgubim jedno 2 hektara plodne zemlje.Jesu nam komasacijom iskasapili tu zemlju na nekoliko njiva medjusobno udaljenih po kilometar,ali je i dalje nase.Kako to da nam otmu?Valjda postoji neki zakon...Oteto je nama mnogo...Nisu svi rasprodali.Katastar je tu dokaz.Duboki su koreni otimacine srpske zemlje na Kosovu i u Metohiji.Traje to od 19. veka,ako ne i pre.Otimanje zenske celjadi.Paljenje kuca.Seca vocnjaka...Napadi na ljude...Sve ovo imamo u mojoj porodici...
Sram te bilo.Odrekni se svoje dedovine i očevine.
Zasto ne sklonite ove...i slicne otrovne i antisrpske clanke. Kao i one gde predsednik ukazuje da su prosle vlade izgubile Kosovo. Zasto pomazete kosovskim albancima? Zasto bar ne cute?
Шта овај лупета! Косово нисмо изгубили за сва времена ни после 1459. ни после 1941, јер нисмо склапали никакве "компромисе" са окупаторима! Отето се кад-тад враћа, нажалост после већих инцидената и ратних сукоба, а на поклоњено се више не полаже право...
Komentari (170)