Hrvatska hoće da nas ukloni sa puta ka EU

E. V. N.

29. 11. 2014. u 21:46

Politički rat koji Zagreb vodi protiv Beograda ima dublju stratešku pozadinu. Zoran Milanović: Bilo bi smešno da dođem na samit u Beograd

HRVATSKA poslednjim potezima smišljeno urušava odnose sa Beogradom, politički destabilizuje region i pokušava da ukloni Srbiju sa evropskog puta.

To dokazuje u petak i gest njenog premijera Zorana Milanovića koji je obelodanio da neće doći u Beograd na samit 16 evropskih zemalja i Kine, iako pre toga ovu posetu zvanično nije ni potvrdio.

Posle deklaracije Sabora u Zagrebu i slične rezolucije Evropskog parlamenta kojima se zahteva od Beograda da se ogradi od velikosrpskih izjava Vojislava Šešelja, odnosi Srbije i Hrvatske strmoglavo su se srozali na niske grane. Državni vrh Srbije oštro osuđuje odluke Hrvatske i EP, ali poručuje i da će naša zemlja ostati posvećena politici dobrih odnosa u regionu.

Odluku da ne dođe u Beograd, Milanović je, kaže, doneo "i pre prekjučerašnje konferencije za medije premijera Aleksandra Vučića".

- Bilo bi smešno da dođem u Beograd nakon što je izostala reakcija srpskih vlasti na provokacije ratnog zločinca Šešelja - objasnio je Milanović, dodavši da je i na prethodna dva samita sa kineskim premijerom išao "iz pristojnosti".

Reagujući na ovakav istup hrvatskog premijera, ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović poručuje:

- Zadovoljan sam što je posle mnogo žalosnih stvari koje su uradili, a poslednja je bila rezolucija u EP, gospodinu Milanoviću nešto smešno. Nama nije. Veoma smo posvećeni regionalnoj saradnji i nije nam smešna.

PRITISCI ZBOG UKRAJINE ODBOR za stabilizaciju i pridruživanje u kom su predstavnici našeg parlamenta i EP pozvao je EU i Srbiju da usklade spoljne i bezbednosne politike, posebno u pogledu uloge Rusije u ukrajinskoj krizi i usvojio deklaraciju u kojoj se sa "zabrinutošću konstatuje izvesno neslaganje spoljnih politika Srbije i EU". - Ova formulacija je kompromisna i nije je lako bilo postići - kaže nam Laslo Varga, poslanik SVM i član našeg tima.

Ministarka za evropske integracije Jadranka Joksimović ocenila je za "Novosti" da je bilo nepotrebno da se EP na taj način izjašnjava o nečemu za šta nisu odgovorni ni Vlada ni građani Srbije:

- Ne mislim da je to od nekog formalnog značaja, ali ne doprinosi boljoj atmosferi u regionu. Srbija je usredsređena na sprovođenje reformi koje pokazuju da smo okrenuti budućnosti, stabilnosti i napretku regiona, za razliku od onih koji žele da budu zarobljeni u prošlosti.

Predsednik SNV Milorad Pupovac kaže za "Novosti" da se boji da će ovo stanje potrajati:

- Velika je šteta što moje kolege u Saboru i u EP nisu imali na umu negativne posledice svojih inicijativa, jer nijedna zemlja iz regiona ne sme biti isključena iz evropske perspektive, a plašim se da ovo vodi ka politici isključivanja. To nije dobro, jer Srbija ne može biti Šešeljev talac. Umesto rata deklaracijama i izjavama, čime se jedino naslađuje Šešelj, neophodno je da se aktivira diplomatija.


PLANIRAJU DA SRBIJU VRATE U PAKAO

ZAČUĐUJE činjenica da je EP dozvolio da ga Hrvatska instrumentalizuje u predizborne svrhe i da je doneo Rezoluciju koja se odnosi na Srbiju, a da Srbiji nije pružena mogućnost da makar iznese svoj stav - poručio je predsednik Tomislav Nikolić.

- Nažalost, EP ne menja odnos prema Srbiji čak ni sada, kada je priznao da smo država koja je re- formama zaslužila otpočinjanje pregovaračkog procesa. Trebalo bi da im bude poznato koliko napora je Srbija uložila da se veoma krhki odnosi sa Hrvatskom stabilizuju.

DEVEDESETE SVE što tražimo jeste da se kaže da to političko društvo iz de- vedesetih godina ne valja, kako je to zlo i da se Srbija od toga ogradi - tvrdi Milanović, uz napomenu da bi prethodna vlast u Beogradu to uradila, a kako ova neće iz nekog razloga. Nebojša Stefanović poručio je da to što bi hrvatski premijer voleo da se meša i u izbore građana Srbije i političare koje biraju, više govori o njemu nego o nama.

Poslanici su ostali nemi pred uništavanjem ćiriličnih tabli u Slavoniji, pred eksplicitnim govorom mržnje protiv Srba na skupovima povodom zločinačke akcije Oluja, ili pred održavanjem koncerata veoma popularne muzike u Hrvatskoj čiji tekstovi otvoreno pozivaju na istrebljenje Srba. Nikolić navodi da EP nije cenio ni to što Srbija nije spre- čavala Hrvatsku na njenom evrop- skom putu, iako je mogla zbog brojnih problema u oblasti vladavine prava, ljudskih prava i sloboda...

- Što se tiče Haškog tribunala, postavlja se pitanje šta je krajnji cilj njihove cirkuske predstave i njihovih mentora i klovnova? Šta žele da postignu? Smenu vlasti? Pa zar u demokratskim društvima o tome ne odlučuju građani na izborima? Baš zato bi bilo nefer prema građanima podneti ostavku. To bi verovatno bilo lakše većini članova Vlade. Ko bi ih zamenio?

Dokazano lošiji, usuđujem se da kažem gori ljudi, ali veoma podložni manipulacijama. Srbija bi se vratila u pakao u kome bi joj lako oduzeli i ono što se zarekla da nikada i nikome ne da. Predsednik je zaključio da je za Srbiju nedopustiva svaka ratnohuškačka retorika, bilo da dolazi iz Srbije, Hrvatske, Albanije, odakle bilo: - Na to ne treba da nas podsećaju oni koji taj problem nisu rešili u svom dvorištu.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (118)

Б. Вукова

29.11.2014. 21:51

Не верујем. Једино ако нам желе добро што је немогуће!

Kurban

29.11.2014. 22:01

Providno je a začuđujuće da naši političari ne vide da je ovo igranka baš iz EU,a Hrvate koriste kao sponzore,odnosno izvršiteilje!!!

Rodja

29.11.2014. 22:06

Svaka cast najvecim od svih Srba - Hrvatima. Ako nam oni ne pomognu da ne udjemo u dekadentnu eu, drugi nece niko.

Valjevac

29.11.2014. 22:09

Zemlja koja je istrebila 600 000 srpskih civila u najbljutavijem pokolju koji je Evropa videla u drugom svetskom ratu, i zemlja koja je proterala potomke onih koji su preziveli klanje, njih oko 350 000 1995. godine, bi trebalo uzasne napore da ulozi da sebe prispita. Hrvatski narod jeste najmonstruozniji narod Evrope, kojih su se gadili i njihove gazde, Nemci, Austrijanci, Madjari i drugi, cak i Turci. Jedino sto me cini besnim je to sto je neko nase firme prodao Hrvatima.... a ne znamo imena?

DuleTrubica

29.11.2014. 22:10

Neslazem se sa gore pisanim tekstom posto mislim da Hrvatska bi daleko uspesnija bila u kontekstu Evropske Unije sa Srbijom jer njeni prijatelji u EU su daleko vise naklonjeni Hrvatskom putu nego nekoj pravednosti ili nekoj Srbiji. Mislim da kad se saberu sva dela Hrvatske prema Srbiji glupo je opet u bilo kom smislu ici u EUslaviju.

ДаНа

29.11.2014. 22:11

Треба да им будемо захвални на томе ! То би било први пут у њиховој биједној историји да ( несвјесно) учине нешто добро за нас Србе.

Jasenovac

29.11.2014. 22:15

Prema Hrvatskoj se nikada a ni tada nije isplatilo biti korektan nego ih napadati i cackati ve ono sto nerade kako treba, samo se tako sa Hrvatima moze potici dogovor, ucenama i otkrivanjem njihovih zlocina, rasne netrpeljivosti i glume koju provode jos od 8-tih Godina uz pomoc Nemacke.

Milan

29.11.2014. 22:30

ODLIČNO prvi put u istoriji da nam hrvatska čini nešto dobro, sprečavaju nas da uđemo u voz smrti i propasti za Srpski narod i Srpsku državu, a za to je zaslužan ko drugi nego vojvoda iz Popovog polja kao što reče maske su pale šminka se istopila ustaštvo i mržnja prema Srbima je zasijala u punom sjaju.

lesa

29.11.2014. 22:31

Sve ovo pokazuje koliko smo mizerni i mali. Slaba Vlada, vojska, država koja nema stabilne granice, sve zajedno mala - banana država. Prethodno se premijer Albanije poigrao sa Srbijom, a sada predsednih Hrvatske. To je naravno moguće, kada Srbija nema silu uzasebe. I dokle god ne bude imala "starijeg brata", pljuvaće je i vređaće svako ko to bude hteo i neće imati nikoga ko će je zaštititi. Zato samo tako nastaviti i srljati bezalternativno u EU!

ДНО

29.11.2014. 22:34

Нажалост још једном доказујемо да су нам политиканти трећа лига,много их ствари изненађује,из историје ништа нису научили,пуни себе,нису дорасли историском тренутку,све у свему јако жалосно

perkan

29.11.2014. 22:35

Podrska za naseg premijera i predsednika, smesno je da nas prozivaju zbog Seselja koji je ostao zarobljen u devedesetim, zasto Srbija da odgovara zbog izjava coveka koji je izgubio vezu sa realnoscu!!!

Nebojsa

29.11.2014. 22:42

Podrzavam Hrvate u nameri da nas uklone sa puta ka EU. Ironicno, nasi nominalni neprijatelji su nam, u stvari, najveci prijatelji. Ziveli!

СВЕМИР

29.11.2014. 23:03

Заиста није проблем уклањање Србије са европског пута, већ јесте хрватски менталитет који тежи уклањању Срба из Европе.

Zika

29.11.2014. 23:04

Nikolic se previse peni. To nije diplomatski. Mi idemo u Evropu. Sta Hrvatska moze. Nije ona tako tvrd orah. Nikolic prost0 preti kao je predsednik Novog svetskog poretka. Nije civlizovano kad se nekom preti.

POSKOK

30.11.2014. 00:59

@Djuro - Ne veruj sinko! Oni veruju i nadaju se da će biti germanska predhodnica na srbe. Opet čekaju neki tuđi vetar da ih baci na nas!

Zagreb

29.11.2014. 23:51

Bolje da ne ulazite u EU, jer dok svi sa Balkana udu, ovi ce da izadu.obecanja o medu i mlijeku zaboravite jer ga nam nisu nikad niti namijenili. Uvesti ce nam euro, cijene europske a place pakistanske. Ako vlada RS zeli u EU predlazem zamijenu. Mi vama mjesto nas unutra mi idem van uz uvjet da sebi uzmete Zorana Milanovica i monty payton vladu i da beogradska filmska akademija snimi sa njima kao glumcima film Glup Gluplji 3. Gost u filmu Vojislav Seselj.

Lune

30.11.2014. 01:40

@Zagreb - Nemoj da se ljutiš, brate Hrvate, ali, hvala, ne. Mislim da se menjamo za EU. Milanovića možemo da uzmemo, ako bi to pomoglo da popravimo naše odnose, nama jedan više ii manje ne menja mnogo stvar, ali mislim ni vama. Iako nisam siguran kako ćemo proći uz rusku podršku, za ovu evropsku sam siguran. Oni nam nude lopatu da sami sebi iskopamo grob, da se oni ne muče. Ali nas oni ne teraju silom, mi je sami uzimamo. A vi ste je, rekao bih, uzeli pre nas. Niko nam drugi nije kriv, nego mi sami.

Јабре

30.11.2014. 08:13

@Zagreb - Ја сам говорио свима да се неће усрећити у ЕУ пре него што су ушли али нико не верује док не уђе у ЕУ. Нису Швабе луде да праве ЕУ да би Хрвати или Срби или Словенци добро живели ...

Long and winding road

29.11.2014. 23:56

Ако је Хрватској то једини циљ, хвала јој! И српски народ жели да се уклонимо са ветрометине "европског" пута, на којој нас иза сваке кривине сачекују друмски разбојници!

Nocajac

30.11.2014. 00:04

Nadam se da ce Hrvatskoj uspeti da nas izbaci sa puta u EU. To je najmanje sto moze da ucini za Srbiju. Ako joj svecano obecamo da to nikako necemo smatrati za grizu savesti, Hrvatska ce svim mogucim sredstvima pokusati da nas izbavi iz ove situacije.

anti eu-anti nato

30.11.2014. 00:09

Najzad da se 'Rvati ponasaju kao braca! Pomazite braco da nikada ne udjemo u tu propalu organizaciju i zadrzimo kakvu takvu nezavisnost. Jer vidimo i u Bugarskoj i u Rumuniji a i kod vas cvetaju ruze od kada ste predali svoju nezavisnost nekim drugorazrednim birokratama iz zapadnjackih zemalja kojima samo trebaju nove kolonije. Jer otkad nemaju one africke, nemaju nad kime da se izivljavaju i kome da pametuju. Vama mozda to i odgovara jer volite da sluzite, al mi smo malo prgavi za tu rabotu.

kondor 009

30.11.2014. 00:30

Gospoda iz Hrvatske ne moraju da dolaze na samit u Beograd , drugo Srbiji nije mesto gdje je Hrvatska , trece ne moraju se hrvati truditi da sapljicu Srbiju ka EU . Srbiji nije mesto tamo gdje je Hrvatska , verujem da bar 60% stanovnistva Srbije ne zele u organizaciju ( EU) gdje je Hrvatska . Nisam nacionalista , ali proslost nas uci da od hrvata nikada ne mozemo ocekivati prijateljstvo ili nesto dobro . Oni su mnogo godina pod upravom Vatikana i rade po njihovim diktatima .

Дечки, но-но!

30.11.2014. 00:37

Тома опомиње Јосиповића као малог неваљалца, због лошег понашања, а Милановићу је, изгледа, стварно нешто смешно.

Динарска Дивизија

30.11.2014. 00:40

Хвала вам од срца браћо Кроасани.

Hans Zimmer

30.11.2014. 00:45

Ne znam koga to uklanjaju, oko mene ne treba da se trude - ja na tom euROPSKOM putu nikad nisam stajao, niti bih na njega nogom krocio, sve da me neko moli. I dosta vise o tim Hrvatima! nemaju druga posla nego da olajavaju Srbe i laju preko plota! Koga briga sta oni hoce, misle, nece... bas me i za to zabole!

Genitiv

30.11.2014. 00:53

Sa Hrvatima možemo da pričamo samo kad reše da se pošteno zahvale Srbima što imaju državu, i to onoliku koliku su od Srba što dobili što oteli, i tek kad odluče da se iskreno izvinu - na kolenima, i zamole za oproštaj - za sve one jame i klanice po kojima su čerečili Srbe poslednjih sto godina, do juče. Dotad, bok! pokrijte se po ušima i ne javljajte se više.

dzoniba

30.11.2014. 01:19

Ne verujem ja Hrvatima.... previse je dobro da bi bilio istinito...kad bude trebalo da odrze obecanje, bice "aj ipak s nama"...

europe1414

30.11.2014. 01:32

samo vi i dalje paradirajte sa putinom,,,dogurace nas bacuske u provaliju,,zivela Srbija u EU,,,,p.s. gastarbajteri i lazni patriote sa zapada bez komenatara molim,,,,

Mikiboy

30.11.2014. 01:52

Na Hrvatsku netreba obracati paznju uopste.Oni samo hoce da se prave pametni i imaju kompleks nize vrednosti. Gore je to sto Eu pokusava da iskoristi Srbiju protiv Rusije. A vidite sta nam misle pa hrljajte u Eu.Daleko im lepa kuca!

Рацку

30.11.2014. 02:39

Ово је доказ да су Шешељеве изјаве беспредметно тачне. Зоран Милановић ние српски националиста, али свакако воли више Србију од Рвацке, а Јосиповичев отац је стрељао заробљене усташе. Браво за српске родољубе Јосиповића и Милановића који су овлдали у српску покрајину Рвацку.

kockar

30.11.2014. 03:17

Pogledajte intervju Seselja Osjeckoj tv i zadnjeg sagovornika iz Vukovara.Ako to nije govor mrznje onda sam ja stvarno papak.Pavelic Anto mu nije ravan.Niko od drzavnog vrha Srbije da reaguje Seselj je za tog ustasu mala maca.

Ma idi

30.11.2014. 11:56

@asid - Gde? U Bejogradu i uzoj okolini. Prava Srbija su Sumadija i Pomoravlje. A tu su bili i Draza i Titoisti.

NDH

30.11.2014. 23:58

@asid - "Прото", да ли уочаваш разлику? Србија је била ОКУПИРАНА од нациста, а Хрватска НЕЗАВИСНА нацистичка држава!

SSF

30.11.2014. 04:18

Људи, УДБА контролише целу бившу Југу. Одлучили су да преко својих људи у хрватској власти спрече улазак Србије у ЕУ. На томе им бескрајно хвала.

4c

30.11.2014. 05:24

......."gospodinu Milanoviću nešto smešno....."Zasto mu nebi bilo?Krvatski tajkuni pokupovali srpske firme,zemlju,a jos kad vidi ko vlada Srbijom?Dok god sljedimo politiku propale Jugoslavije i ne priklonimo se nekom jacem bicemo predmet ismijavanja nasih krvnika i njihovih gazda.

DuleTrubica

30.11.2014. 15:37

@4c - Mislis onaj Smoki sa Trans masnocom sto si mi pominjao. Jos samo da kazes kome bi se ti priklonio.

4c

30.11.2014. 22:56

@4c - Zar to treba da ti ja govorim?Svakako ne onom ko nas stoljecima iskoristava,ubija,ucjenjuje..............

Zoran1

30.11.2014. 06:30

Ceo Srpski narod bi bio veoma zahvalan Hrvatima ako uspeju da spase Srbe od toga zla. Nezadovoljstvo bi vladalo samo medju clanovima dedinjskog klana ali oni ne predstavlju narod Srbije svakako.

неко ко зна

30.11.2014. 06:45

Нема шансе,нису нам они пријатељи па да нас спасу од ЕУ-ропства...

Realan

30.11.2014. 07:40

Neka svi sad pljuju po Titu ali to je jedini politicar sa ovih prostora koji je bio dorastao vremenu.Nije bilo lako izmedju dva vojna bloka sagraditi onakvu drzavu.Njemu niko nije naredjivao a ovi danas spustaju gace pred svima.I nasi i hrvatski i politicari svih ovih malih ex-jug drzavica.

Душан грешник

30.11.2014. 07:54

Замена теза - НИЈЕ Хрватска могла да инструментализује ЕУ већ је ЕУ искористио традицинални и патолошки анимозитет ХР према Србији и искористио је Хрвате да би постигао сопствене циљеве.

Srbin Pravoslavac

30.11.2014. 08:24

Hrvati su nazalost , kao i Poljaci u odnosima sa Rusijom. Uvek izaberu pogresnu stranu. Isorija je VELIKA uciteljica zivota .

Miloljub Milovanovic

30.11.2014. 08:32

Naravno da su odnosi Srbije i Hrvatske takvi , tako da ce tesko ikada prerasti u prisne i dobrosusedske. Ali u svakom slucaju treba teziti podnosljivim odnosima,i ovoga puta im se zahvaljujem na tome sto nas ne zele u EU. Definitivno MI treba pod hitno da napustimo tu politiku evro-atlanskih integracija koja je godinama ucenjivacka i razarajuca po Srbiju i njen ekonomski i drustveni poredak. Oni nas jednostavno ne zele kao partnera vec kao podanike i roblje....!!!

eni

30.11.2014. 08:36

Vi ste ti koji sami sebe izbacujete sa Evropskog puta zato sto ne zelite sankcije Rusiji da uvedete.Rusima saljete Robu a Evropi kolone laznih Azilanata i jos i vi i ti Azilanti od Evrope dobijate novac.Nema logike da vam Hrvati mogu stopirati put u Evropu ako vi u tu Evropu zelite jos ni jedan slucaj nije zabiljezen u Evropi da je jedna clanica zaustavili komsiju na njegovom putu u Evropu

Milica BG

30.11.2014. 08:39

Tadic se slizao sa krvatima i omogucio im da glatko udju u taj pakao.On je istripovani naivko i iskoristili su klovna da s njim glume dobre odnose sa Srbijom.Klovn nijedan zahtev nije imao,nijedan problem Srba u Hr nije resio.Izmanipulisani klovn i bruka!UA za EU!

Djekna

30.11.2014. 08:52

Donose rezolucije o Srbiji, dok im se u Briselu vijori sahovnica u slovu U nad kojom su ustase poklale stotine hiljada civila. Srbija bi trebalo da od Krvatske i EU trazi da ta banana drzava promeni nacisticke simbole.

viganj

30.11.2014. 08:54

ma, kao da je Hrvatska neki faktor koji se pita... i njima naređuju šta da kažu... osim toga, šta ćemo u EU?.. to je bajka za malu decu i hipnotisane... idemo goli, bosi i prezaduženi... narod siromašan a političari bogati... kao u afričkim zemljama... bez definisanih granica... pa ko nam se raduje?... niko normalana... nego use i u svoje kljuse.. pa kad vratimo pare... razmotrićemo...

Zeljko

30.11.2014. 09:20

Ne mogu da se otmem utisku da iza Hrvatske ne stoji neko iza paravana te istu samo upotrebljava da bi se umanjilo sve ono sto je Srbija postigla ovih godina te ponovo stavila na stub srama i nacionalizma. Zasto pa jednostavno kad uzmemo iznenadno pustanje g-dina Seselja te mi sve to nekako dodje sihronizovano. Neko je vrlo dobro znao i racunao na retoriku g-dina Seselja. Isto tako da je pojedinim zemljama trn u pku ne uvodjenje sankcija Ruskoj federaciji. Te mu ga dodje to je to po meni .

ADVOKAT

30.11.2014. 09:21

Ako Hrvati ovo rade,hvala im do neba! Ali,razmislite ipak svi,ko i sta pita potpuno nebitnog i neravnopravnog clana EU,mislite da EU trazi savet iz Zagreba,hahahaha varate se ljudi!

Драгомир

30.11.2014. 10:04

Најновија фора која је одавно стара је ... У ХРВАТСКОЈ ЖИВЕ ХРВАТИ И ОСТАЛИ КОЈИ СУ У ПРОЛАЗУ! ПС.Код мене у крају има повећа услуга ИДЕА!Кажу да је хрватска?Сада се ја питам ел морам ја да купујем онај кромпир са земљом и још видним оштећењем са буђавим деловима?Не морам!Ел морам да купујем шарени пасуљ који се осећа на буђ?Не морам?Морам ли да купујем видно изузетно скупе сухомеснате производе ,саламе или кобасице?Не морам!То вам кажем!

Драгомир

30.11.2014. 10:12

Као хрвати ће да утичу да се не примимо у Евро зезанцију?Ма није ваљда?А шта су они то добили ушавши у ту ,како рекох,зезанцију?Ништа!Само обавезе као на пример да већ припремљене свеже мандарине не оду у Русију?Мањи су од Србије а три пута а може бити и више задуженији?Па,као,имају боље плате.То им је остало од наводно њиховог Тите?Енглези напуштају Евро зезанцију?Онда источни немци моле клечећи французе да не оду и они јер ће то бити крај.Ако се то дај боже деси италијани ће први да славе.

borisav

30.11.2014. 10:46

Da se usvoje evropski zakoni to je u redu a sa ulaskom u EU ne mora da zurimo. Vazno je da EU daje sredstva za napredak Srbije i da se ta sredstva namenski koriste.Polako sa to ujedinjenje.

zvrk

30.11.2014. 11:05

Nema nazad samo napred s pogledom u buducnost.A Hrvati neka okrenu stranicu I ne tavore u proslosti,a svoje pozicije neka cuvaju na drugi niacin a ne preko Srbije,no krive no duzne

Croata

30.11.2014. 11:21

Hrvatska nikako ne može odlucivati tko ce u EU.Zna se tko odlucuje samo sto oni izlože nekoga da kao on neda da ne bi se nastetilo njihovim kompanijama. Tako je nama bilo sa SlovenijomNama odgovara kao i vama da smo na zejedničkom trzištu jer su nam privrede isprepletene.Ali pouceni nasim iskustvom EU nije nista dobro donijela ni nama a nece ni vama.Jedino gubitak suvereniteta.Vas drndaju zbog Rusije.A uci u EU i odreci se Kosova?Zar to ne bi bila izdaja.Mi pod tim uvjetima ne bi ni pregovarali

DuleTrubica

30.11.2014. 12:13

@Croata - Vidis Croata hvala sto si se stavio u poziciju Srbije pre nego sto si komentarisao, vecim delom se slazem sa tobom nazalost malo je ovakvih kao ti u Hrvatskoj da ovako nesto javno izgovore. Ipak mislim da od pamtiveka Hrvatska prirodno ima bolje odnose i vise toga zajednickog sa Nemackom i Austrijom koje ipak vuku konce u EU i prirodno je da ce se vasi problemi postavljati pre nasih ovde i da smo i mi u EU. Isti ovaj princip vazi za odnos Srbije R.S i Rusije prema vama.

Croata

30.11.2014. 11:24

Uvijek vam je Hrvatska za sve kriva, uostalom i tako ste i vi Hrvatskoj za sve krivi. ZAr nismo smijesni jedni i drugi?

Nije tako brate

30.11.2014. 11:51

@Croata - Pogledaj malo bolje komentare i videces da nam niste krivi vec vam se od sveg srca zahvaljujemo. Najzada se ponasate kao braca. A i kada pricas o tome da ste nam vi za sve krivi...stvarno ne znam o cemu pricas? Mi vas uopste ne pominjemo.

Ras-Putin

30.11.2014. 11:52

Stvarno bi bio zahvalan Hrvackoj ako bi stopirala Srbiju ,a sto ce tice gospodina Milanovica cudi me kako ga ne vuce u svoju i domovinu svojih dedova.

mare90

30.11.2014. 11:57

Hrvatska je zemlja koja ekonomski tone, tako da nas oni neće zaustaviti na putu ka Evropi.

Vlada85

30.11.2014. 11:59

Zabranjuju nam letove,traze da se ogradimo od nekih izjava,sve to ukazuje da im smeta sto polako postajemo najrazvijenija zemlja u regionu

GALEB BIJELI

30.11.2014. 12:06

Političari naših komšija, u ovom članku g.-dja Joksimović i g-din Stefanović okreću pilu naopaku,te relativiziraju pojave i pojmove. Bilo je za očekivati da će doći do zastoja odnosa,jer su prije godinu-dvije previše i otopljeni. Svaki birač u Srbiji morao je biti svijestan da izborom gosp. Nikolića,Vučića i Dačića riskira pogoršanje odnosa sa Hrvatskom,. Neogradjivanje od retorike Šešelja dovoljan je razlog, ali bio bi drugi da nije taj.

зокс

30.11.2014. 19:02

@GALEB BIJELI - Галебе,чим дође,а полако долази,до промене снага на глобалном нивоу ми Срби ћемо се лако договорити са Италијанима да вас сведемо на вашу вековну величину и територију!У то можеш бити сигуран!Неко ће вас питати како је могуће да вама припада 70%јадранске обале?Где су протерани Срби у последњих 100 година?Ко је одговарао за Јасеновац и остале конц-логоре Јадовно,Градишка,!Ватикан вас подржава јер зна да је ваша мржња болест према Србима!Ни Италијани нас не мрзе тако патолошки као ви покатоличени!

Uroš

30.11.2014. 12:11

Šeki im dobro izdrmusao kavez! odavno me niko nije ovako zabavio! Još kad sam na youtube video bolesnika iz nekakve stranke prava ili tako nešto (Pavelićev brab*njak valjda) - to je paranoja zbog koje ovde hospitalizuju, da umreš od smeha! Samo da Šešelja zdravlje posluži, da im kreše svaki dan :)))

SaSkica

30.11.2014. 12:15

Hrvati nikada nisu bili na nasoj strani niti ce biti.decenijama je prisutno spoticanje Srbije sa njihove strane.sramno je takvo ponasanje!!!

bumerang efekat

30.11.2014. 12:41

Pomalo Hrvatska Srbiju gleda kao "kiselo grožđe"! Mnoge mere koje se ovde poduzimaju voleli bi da mogu i kod njih. Ali nema petlje pa im mnogo lakše da i dalje igraju na oprobanu kartu nacionalizma i srbofobije!

Спас у последњи час!

30.11.2014. 20:18

@neki treci - Проблем? Па Хрватска и Шешељ су дошли к'о кец на десетку баш кад треба!

Lukic Bojan

30.11.2014. 12:59

Kako sam antiglobalista i evroskeptik, vec sam bio u drami da ce me ovi uneti u EU i protiv moje volje ( i preko 50% gradjana Srbije). U referendum ne verujem, cak i ako Sandra Raskovic Ivic uspe da ga izdejstvuje - bice namesten! Kad evo ti Voje Seselja! Ne znam da li je to zato sto je mnogo pametan ili zato sto je mnogo motivisan (ili mozda oboje). What ewer! Opet je nasao nacin da uradi ono sto mu je partijski program i ideoloski cilj. Verujem da ce i dalje nalaziti nacine.

Dymitr Ogonowski

30.11.2014. 13:32

Vucić je pricao da je ponosan zbog toga da je Srbin. Ako tako, to moze zahtevati odstete od bande NATO za 1999. umesto stalne molbe prema svim clanicam EU za pravo na ulazak Srbije tamo.

Marko Marko

30.11.2014. 13:40

Poštujem stav gospodina Šešelja, sa kojima se uglavnom ne slažem. To je njegovo pravo. Ali gospodin Milanović, kao premijer Hrvatske treba da poštuje pravo prezunkcije, odnosno ne sme nikoga nazvati ratnim zločincem ako to sud nije presudio. Do te presude premijer Milanović bi morao da se Šešelju obraća sa gospodine. Uostalom, citiraću jednog književnika:"Bože, sačuvaj me hrvatske kulture i srpske junaštva".

зокс

30.11.2014. 18:58

@Marko Marko - Марко,то је управо српска срамота,да се нико не огласи од водећих политичара и кажу овом великом покатоличеном "србину"да Др.Шешељ није осуђен још јавно(тајно јесте,знамо сви да чим је и отишао тамо осуђен је јер је Србин)и да је то притисак на то спрдиште од судишта!

saska

30.11.2014. 13:53

Sto se tice Seselja, nije vazno sta je rekao - vec ko je rekao... Kako je opste poznat kao neko ko ne bira reci i ko tezi da poremeti svaku vrstu uspostavljenih odnosa, mislim da mu ne treba pridavati na znacaju i reagovati na svaku njegovu pompeznu izjavu. A sto s tice Hrvata, mi nikoga nismo sprecavali na putu ka eu, naprotiv uvek smo im zvanicno ukazivali podrsku... Pa stoga mislim da je red da uzvrate istom merom... nisu se bas pokazali kao dobri susedi.

Mudro

30.11.2014. 15:46

@mario - Ne treba nasedati na provokacije komsija, smeta im napredak Srbije i ozbiljnost ljudi koji je vode. Mirno cekati i biti strpljiv, doci ce nas trenutak!

DuleTrubica

30.11.2014. 15:42

Neslazem se sa gore pisanim tekstom posto mislim da Hrvatska bi daleko uspesnija bila u kontekstu Evropske Unije sa Srbijom jer njeni prijatelji u EU su daleko vise naklonjeni Hrvatskom putu nego nekoj pravednosti ili nekoj Srbiji. Mislim da kad se saberu sva dela Hrvatske prema Srbiji glupo je opet u bilo kom smislu ici u EUslaviju. Uskoro ce i stici izvinjenja EU sto su podrzali ovakvu glupost na incijativu HR. Videcete posto oni hoce nas i nasu privredu i zemlju..

Утеривач

30.11.2014. 20:01

@DuleTrubica - Земљиште вероватно желе а привреду немамо ! А штпо не помогнемо браћи Хрватима да нас спрече ? И онако немамо баш пуно интереса да се прикачињемо тој ЕЗ багри....

DuleTrubica

30.11.2014. 20:53

@DuleTrubica - I netrebamo se prikljucivati EU nego iskoristiti vakum i poljoprivredno trziste Rusije. Dosta ljudi imaju imanja sto propadaju za deset kvadrata stambenog prostora u Beogradu po selima kupis celo gazdinstvo od dva tri hektara sto je strasno. Sela moraju oziveti i kako rece turski presednik Bosancima u BIH svako od vas mora imati minimum petoro dece, nije on to bezveze rekao.

ranko75

01.12.2014. 10:22

@DuleTrubica - Jesi naivan,da se EU nama izvini.Pre ces se ti izviniti magarcu jer mislis da je glup,nego oni nama.Ti polazis da u EU ima dobra i postenja.Koja naivcina.

DuleTrubica

01.12.2014. 14:28

@DuleTrubica - Da se bolje razumemo 1)Referendum protiv ili za EU odmah. 2)Vojni savez sa Rusijom, nikako NATO 3) Povratiti vojni rok 4) Iskoristiti poljoprivrednu sansu za izvoz Rusiji 5)Privatizaciju omoguciti iskljucivo 51/49 gde je drzava vecinski vlasnik nikako drugacije. 6)Smanjiti uvoz strane robe podrzati domace proizvode. Ovo je moj stav.

čiča

30.11.2014. 15:56

Sobzirom da Eurupa iz Srbije isisava svake godine oko 3,5milijardi evra na godišnjem nivou, Srbija nema nikakav ekonomski interes da udje u tu nacističku organizaciju. Ulaskom smo se dobijaju obaveze u vidu finansiranja Eurupskog budžeta koji je podložan rebalansu a to onda znači dodatne troškove. Stoga jedino dobro koje bi nam hrvati mogli uraditi je da nas onemoguće da udjemo u tu nacitvorevinu. Hvala im

Apokalipsa

30.11.2014. 16:50

U tome joj zdušno pomažu oni koji su do skoro za svakog ko je spomenuo termin "Evropa", koristili za momenat napada na njih uz izgovor da su "strani plaćenici"! Kako bi danas baš njih mogli nazvati?!

shone

30.11.2014. 16:56

Sada je već svima jasno da su se izglupirali i EU i Hrvatska sa rezolucijom o Šešelju!

зокс

30.11.2014. 18:54

@shone - схоне,мислиш да им се то образа дотакло?

Novi Sad

30.11.2014. 23:10

Kalimero Nikolić. Fer i Hrvatska su nespojivi pojmovi. To što ih mi nismo sprečavali da uđu u EU su protumačili kao našu slabost i naivnost. Hrvati žive da mrze, tako da možete da očekujete i mnogo gore stvari od ovih.

Микица

01.12.2014. 00:48

Џаба им труд, Србија је на добром путу ка ЕУ и то се не може оспорити!

ranko75

01.12.2014. 10:12

Nas ne moze iznenaditi ni Hrvatska ni EU.Oni vode kontinuirano neprijateljsku politiku prema Srbiji i u tome je Seselj u pravu kad predlaze da udjemo u savez sa Rusijom,Belorusijom i Kazahstanom.Gledajuci kako se Srbija ponizava i ulaguje EU,koja na nas gleda kao na cigane i jos gore sa mrznjom,ja se osecam kao kada bi gledao sina koji voli devojku koja ga voli koliko i zabu,a on joj objasnjava koliko je tesko radio da joj kupi poklon.Imajmo dostojanstva i prestanimo da se ponizavamo.

ranko75

01.12.2014. 10:19

Pakao nije za nas ako ne udjemo u EU,nego ce biti ako udjemo.Nikakve demokratije ne treba ocekivati,u svemu ce nam komandovati kao maloumnim. Ne gajite iluzije,nego treba traziti saveze sa onima koji nas prihvataju ovakvima kakvi smo.Mi mastamo da nas tamo prime i vole,nema toga niti ce ikada biti.Zadnji put su nas voleli nesvrstani kada je bila cela Jugoslavija,i to zbog spoljnje politike koju je Tito vodio,kojom smo nesvrstanima davali nadu da mogu i oni da postanu slobodni.Za EU smo cigani.

joka

01.12.2014. 19:06

Seselju toliko dadose na znacaju da dobi i rezoluciju....postadose njegove prazne price jako bitne,kao da se nije moglo predviteti sta ce on izgovoriti.Od pocetka je njegovo pustanje bilo sumnjivo....a iz dana u dan nam je sve jasnije koji su pravi razlozi za to bili.

Radoslav

01.12.2014. 19:09

I Milanovic ce biti pozvan, a na njemu je da odluci da li zeli ili ne zeli da prisustvuje sastanku. Steta je sto se i oni dalje pretvaraju kao da zeleodlicne odnose sa nama.

Гоца СЗ

02.12.2014. 21:56

@Radoslav - Није штета. Не пада снег да покрије брег, већ да сваки враг покаже свој траг!

isa

12.01.2015. 08:29

E sad će da budo ono što ste priželjkivali, nije vam bio dobar Ivo Josipović boće vam dobra Grabor kad vam postavi uslove i kad protera ono malo srba iz Hrvatske.. To je rezultat vaše politike na delu, stalno ste nezadovoljni jer hoćete da drugi puze pred vama sad ćete vi da puzite pred drugima.