Utisak o „Utisku“

Ratko Dmitrović

03. 10. 2014. u 21:30

Ajmo na logiku: zašto bi Vučić (pod pretpostavkom da kontroliše Grka) ukinuo emisiju u kojoj je gostovao češće nego Olja Bećković?

Sećate li se BK televizije? Beše dobar kanal, s nekoliko jasno profilisanih, autorskih emisija, s vrlo dobrim informativnim, dokumentarnim i muzičkim programom, vizuelnim identitetom zavidnog nivoa. Ukinuli su je 2006. godine. Država, režim, kako hoćete. Ko bi drugi. Kako je narod primio taj nesporno veliki medijski gubitak?

Nekoliko dana protesta grupe nezadovoljnih, i kraj.

Pre neki dan, ispred zgrade B-92, na Novom Beogradu, okupilo se veseličasto društvo (tako su izgledali na TV snimcima) da protestuje što na toj televiziji više nema emisije „Utisak nedelje“. Fali im, rekoše, bez toga se živeti ne može. Jaukne li „Utisak“ zauvek, ova država će, poručuju oni, potonuti u diktaturu. Iz te postavke izvedeni su svi komentari i apeli po raznim društvenim mrežama i u ponekom štampanom izdanju, a u korist „Utiska“.

Postoji TV publika koja godinama, svake nedelje, gleda tu emisiju, doživljavajući je kao glas razuma, ventil u napetim vremenima, oazu slobode. Njima je Olja Bećković - autor i voditelj „Utiska“ - Jovanka Orleanka, i tu niti može niti treba nešto da se osporava. Čak ni dominantni anacionalni (neki će reći antisrpski, drugosrbijanski) profil emisije. U redu, pravo na stav. Često je u „Utisku“ bilo čoporativnog obračuna s ljudima, što je pre tri meseca doživela i moja malenkost: dva sata je tročlana ekipa gostiju, uz sladostrasno pomaganje Olje Bećković, tražila smenu Ratka Dmitrovića, predstavljajući me kao izgubljenog u vremenu, zbunjenog, rečju, kao budalu. Suprotnog mišljenja nije bilo. To se u taboru obožavalaca „Utiska“ zove slobodno i nezavisno novinarstvo.

Utisak“ je emisija za uzak krug ljudi koji za sebe kažu da su demokrate, slobodni intelektualci, liberali, najnapredniji deo društva. I to je legitimno, ali nije legitimno, razumno, demokratski, liberalno, tražiti da država Srbija primeni sve principe po kojima funkcioniše razvijeni Zapad, a kad ih država Srbija primeni onda fanovi „Utiska“ telale da je u pitanju strašno, nepodnošljivo gušenje slobode govora. Evo o čemu je ovde reč. Neki Grk je kupio B-92. I ima samo jedan cilj: da vrati uložene pare i dodatno zaradi, ako može. „Utisak“, Olja Bećković, NUNS, Demokratska stranka... to njega apsolutno ne interesuje. Video čovek da je gledanost „Utiska“ mršava, traži od menadžmenta da prvi kanal B-92 pretvore u zabavni, drugi kanal u informativni. „Utisak“ nije zabava, znači... „Utisak“ na drugi kanal. Nema tu ničeg drugog.

Bećković Olja tvrdi da iza ukidanja njene emisije stoji Aleksandar Vučić. Ona ga zove Dečko. Pitanje odgoja. Ajmo na logiku: zašto bi Vučić (pod pretpostavkom da kontroliše Grka) ukinuo emisiju u kojoj je gostovao češće nego Olja Bećković? Ili: na koji to način malo gledani „Utisak“, makar tamo i dalje stanovali Vesna Pešić, Živković, Bakić, Radulović... može da naškodi Vučiću, koji, šta god mi mislili o njegovom radu, ima podršku više od 50 odsto srpskog društva?

Kakvi crni pritisci, ovde su pare u pitanju. Da, sećate li se BK televizije i sećate li se gromoglasnog ćutanja Olje Bećković u vreme njenog gašenja. Da ne idemo dalje, a mogli bismo.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (122)

HowardS

03.10.2014. 21:52

Niko ne spominje gašenje 3k i BK. Tada Olje nigde nije bilo. Ova promena kanala je više taština nego što je zapravo neka velika promena. A sve i da jeste neko naručio njeno ukidanje, briga me. Odavno su mnogo lepše i bolje stvari nestale od njene emisije koja se emituje, koliko već? 20 godina? Šta je ta emisija postigla i uradila? Dala određenim političarima mogućnost da se promovišu? Trla baba lan, pa se uvredila što više nije "kraljica" političkog talk showa. B92 je se prodao davno!

greed&ignorance

03.10.2014. 21:53

još da dotični pokupe svoje oznojane papuče i šlafroke koje su držali u 'utisku' kao u svojoj drugoj kući...prepotentni, oholi, gramzljivi,neosteljivi na društvenost koju su rasturali, nesmetano,sa podrškom Oca...ali, dok god se u savremenoj umetnosti, na isti način bahate i trabantuju neki drugi 'Vesna Pešić, Živković, Bakić, Radulović.',...ovo društvo neće početi da ozdravlja i da se ponaša odgovorno i stvaralački.

Влада СМ

03.10.2014. 21:58

И Ви јој дадосте рекламу Ратко? Ма, њу ће од пролећа промовисати НАТО1 канал, који је у припреми ... и чији су камермани и новинари (гле чуда) снимили баш пребијање Вучићевог брата, за време оног парадбала.... Сувише је то велико да би било случајно ... тако је и Б92 док је био "независан" снимио убиство Ђинђића (гле чуда) ... случајно?

djole

03.10.2014. 22:10

BK televizija se pre gasenja pretvorila u glasilo stranke Bogoljuba Karica, setite se samo promotivnih spotova iste, direktnih prenosa sa mitinga itd.

Emilija

03.10.2014. 22:12

Gospodine Dmitrovicu,dalje i ne mozete da idete kad i ovo sto ste napisali o Beckovic Olji zvuci bledunjavo i s prilicnom dozom subjektivizma i povredjenog ega,jer ste ocigledno prosli ko bos po trnju u kultnoj emisiji jedne vrlo elokventne i nadasve inteligentne zene,a usput i cerke istaknutog akademika.Stoga i ne cudi sto Vam Oljin birtak um smeta i sto upravo ovim tekstom dokazujete da slobode medija u Srbiji nema,vec samo jednoumlje,Pink kultura i cenzura !

Jovan

03.10.2014. 22:13

U ozbiljnom novinarstvu se tvrdne potkrepe činjenicama: ovde, g. Dmitrović nije izneo nikakvu činjenicu da je Utisak imao "mršavu gledanost". Dakle, to je spekulacija i proizvoljno, rekao bih i naivno, tumačenje. O tome da li je gledanost "mršava" na komercijalnim televizijama pokazuje da li je blok reklama popunjen ili ne. Pokazuje i da li veliki brendovi zakupljuju reklamne blokove. Gde nema gledanosti, nema ni reklama, niko to ne kupuje. Isto je i sa novinama i novinarima koji pišu.

mile969

03.10.2014. 22:15

Gospodine Ratko za većinu stvari ste upravu, ali od kad je pink preuzeo funkciju javnog servisa, mogućnost da se čuje druga strana ma kakva ona bila svedena je na minimum. Jeste Utisak nekad i bio antisrpski i nekad su neki gosti bili povlašćeni u odnosu na druge, ali opet narod oće da čuje i vidi drugu stranu. Kod pisanih medija je situacija malo drugačija, stim što se to plaća, i koliko ljudi može da dnevno odvoji 40 din ili starijih da koriste internet, vrlo malo

Mira

03.10.2014. 22:16

Da ne bese Ratka Dmitovica da objasni glupom narodu,i meni, sta se to desava sa Utiskom ostala bih u nedoumici.

sasa

03.10.2014. 22:39

Autor teksta bi trebalo da se seti da je BK ukrao emisiju Utisak i da je izgubio na sudu za zastitu autorskih prava .Da neidemo dalje.

nina

04.10.2014. 08:56

@sasa - Za spor BK i Olje Beckovic ne znam, ali znam da je Olja Beckovic ukrala koncept emisije Radija 202, koja je postojala osamdesetih i devedesetih godina. Crni i ruzicasti gran pri postojao je u formi radio emisije godinama, a sustina je skoro ista: novinari beogradskih redakcija ( i poneki poznat gost u studiju) svaki dan birali su po jedan crni i jedan ruzicasti utisak, a petkom glasaju o najjacem. Toliko o autorstvu Utiska nedelje.

momcilo

03.10.2014. 22:55

clanak govori o istini "istoricarke dubravka stojanovic" i "koci popovicu" oslobodiocu beograda (neprofitabilni proleteri) , pobedili regularnu vojsku kraljevine YU I opljackali mrske cetnicke bogatase (profitabilni). Jos samo u Srbiji postoji podela na partizane (neprofitabline) I cetnike (profitabilni) . gde neprofitabilni imaju pravo da traze nadoknadu za svoju neprofitabilnost, komunisticka parada neprofitabilnosti se nastavlja, pravo na pljacku profitabilnih u ime, demokratske ideologije

mladen

03.10.2014. 23:07

Nemojte ici dalje. Reci da je gledanost "Utiska" mrsava je i smesno i tuzno. Mislio sam da su "Novosti" ozbiljne novine, ostade nam samo "Politika".

Slucajni prolaznik

03.10.2014. 23:17

Urednikov "utisak " o "utisku" je suvise lican. Slabo sam pratio te emisije, pa se ne secam konkretno ove , koja se pominje, ali je moguce da je bas sve tako bilo, ni prva ni poslednja. Ipak ne treba dozvoliti da licna osecanja , pomute Objektivnost. Takva kakva je , mozda i najgora emisija je bila prilika da se cuje i ona druga strana !! Sada toga vise nema a , da li je kriv "decko" ili neko drugi, stalno u medijima igra na kartu anti B92 , zbog glasova naravno iako je nesporno kontrolise.

SRĐAN

04.10.2014. 09:45

@Slucajni prolaznik - Da ti si mi kao objektivan,ali ta ti se objektivnost nešto baš ne vidi od subjektivnosti.Nemoj da pričate nešto o toj temi jer je jasno da ste bez trunkemilosti ukinuli BK TV,a sada pričate o subjektivnosti ovog komentara.Naravno da neće neko po nečijem diktatu ukinuti neku emisiju pogotovo ako je stranac vlasnik te TV.Odmah bi se žalio EU institucijama.Jednostavno ova evisija više nije toliko produktivna za vlasnike i premeštaju.

goran5

04.10.2014. 13:43

@Slucajni prolaznik - Koja druga strana, kada su sve strane evrounijatske. Ispravi me ako grešim, ali u skupštini nema evroskeptičnih stranaka, pa tako i u emisijama Olje Bećković.

Rale

04.10.2014. 00:28

Kada posaljem komentar protiv Vucica u Novostima, komentar se ne objavi. Ali zato se objavi hrpa soc realistickih botova,kakvih ne bi bilo ni 1950-te godine u vreme najcrnjeg soc realizma,da je u to vreme bilo Novosti online. Postoji osnovana sumnja.Jucer gledam anketu u Vesti-online.85% ljudi u anketi misli da je u Srbiji velika cenzura.Kako mogu da funkcionisu novine sa velikim gubitkom u trzisnoj ekonomiji?Ako zelite 'da idemo logikom' zdravog razuma. Shvatite,Srbiji nanosite stetu.

da u tome i je problem

04.10.2014. 00:41

sto je b92 kupio 'neki Grk'.Sto ne znamo ko voda ovaj narod zedne preko vode. Mediji su veliki problem.Posebno kad je narod neobrazovan.Zato bi bilo dobro da se cuje razno misljenje,ali kad imate slicno misljenje u 90% najznacajnijih medija, onda je to problem.Danas medjutim,u neolibaralizmu,policija bez problema mlati ljude koji se pobune,pa zapravo vise ni to nije problem. 7000 policije sa oklopnjacima, preventivno u Beogradu pre par dana

VV

04.10.2014. 00:50

Zbog cega ne mogu da ocenim komentare, vec mi izlazi poruka "vec ste ocenili"? Prvi put citam ovaj clanak i komentare. Podrska Utisku, dole umisljene velicine

realno

04.10.2014. 01:33

Nista... Nije ostalo ama bas nista... A kraj se ne nazire... Sunce je jako daleko, mrak nikada jaci... Uzasno je tesko pomiriti se sa cinjenicom da je ovakav tekst pisan perom urednika Novosti (ova elokvencija, ovaj stil, ove misli)... Tuzno i sramno...

Milan Djordjevic

04.10.2014. 03:11

Čudno "dečko" se kleo da nije ni razgibavanje ugasio, čujem i insajder će da prestane. A obećavao i penzije da neće da dira, pa šta bi ? Daj napišite malo članak i o tome, da vidimo koliko si objektivan.

miki

04.10.2014. 03:43

@ - Da li komentator veruje u ovo sto je napisao? Mislim da on sam veoma dobro zna o cemu se radi. Ko je pratio emisiju video je kolicinu reklama koje su isle tokom iste. Da li je slucajno emisija naglo otisla na letnju pauzu nakon sjajnog intervjua sa Bebom Popovicem. Mislite o svemu tome.

Dragan

04.10.2014. 03:47

Mislim da je dosta bilo,Utiska nedelje.Na njemu su godinama gostovali svi samo ne Srbi.I vreme je bilo da se ukine.

jovan

04.10.2014. 11:17

@Dragan - text napisan proizvoljno , slaba gledanost..bez da se pozove na neke činjenici o merenju gledanost , b92 ističe da "utisak" stavlja na info-kanal da bi ga polularisao pošto je utisak najgledaniji i retka od emisija koja sama sebe isplati..ovaj tekst je čisto ulizički premijeru..polako se steže informativni prostor i ulazimo u totalitarizam.

зокс

04.10.2014. 12:41

@Dragan - Dragan@већ скоро 20 година говорим да нам је пола Србије,народ,потпуно,како национално тако и верски,застранио!У тој половини царује криза идентитета,која нам је дошла с комунизмом!Та половина нема достојанства ни самопоштовања!Питајте некога на улици КО је Ђенерал Живојин Мишић,па ћете се уверити!?Ако питате кога је Екрем и "Суљо величанствени"уштинуо за задњицу..............еееее,то ће вам рећи пола нације!Ми смо тешка беда од народа! И духовна и свакаква!

Туђа јаја

04.10.2014. 06:44

Каквих све идеја -јесте, била је анти српска, али...јесте, али... народ воли...??? Е, мој народе. Па тако је народ заволео и мустафе и турске ратнике, јер му се не да ништа друго. Навлаче га једноставно и натенане. Нема ту "али"! Нико не зна, или неће да каже, а зашто је укинута??? Ја лично је не бих никад ни дозволио, међутим она је положила своја јаја испод српског народа, као и турске серије, амерички глумци, певаљке...Сада чекају да се јаја излегу. Е, мој народе. Подметнули ти туђа јаја!

Nikola

04.10.2014. 07:03

Eto prilike da čujemo i drugu stranu, bez "prve". Isuviše lično! Što se tiče BKTV, svi su oni s Tijanićem prešli na RTS koji je postao BK "drugi program", što se vidi i po "kvalietetu" koji su doneli!

Velimir Đurđević

04.10.2014. 07:46

Koliiko je neistina ovaj čovek napisao u ovom članku pa to je strašno. Vučić nema 50% podrške stanovništva već je toliko dobio od onih koji su izašli na izbore.

Утеривач

04.10.2014. 13:07

@Velimir Đurđević - @Velimir: У начелу сте у праву , међутим ја као један од оних који нису гласали. немам право да кажем како "Вучић нема подршку" пошто сам се практично унапред сложио с мишљењем изборне већине какво год било. Принципи парламентарне демократије су вам такви, слагали се или не.

Mia N

04.10.2014. 08:26

Ovde se očigledno radi o profitu. Što bi vlasnika interesovala nekapolitička stranka u Srbiji. On je kupio B92 , sa jednim ciljem , a to je da napravi profit. Prema tome Olja bećković nije u pravo što se buni.

Lenka

04.10.2014. 11:16

@Mia N - naravno,sve je danas profit i korist a ocito da doticna novinarka vise ne zadovoljava u svakom smislu svoju kucu...svi smo zamenjivi pa tako i velika Olja...

Miroslav Lovre

04.10.2014. 08:28

Pošto smo sa dotičnima već imali posla, teško je poverovati da nije cenzura u pitanju. Uostalom, meni se ovde objavi tek svaki peti komentar, a ne koristim vulgarnosti, niti bilo šta slično. Hm...

Lune

04.10.2014. 11:06

@Miroslav Lovre - Tacno, sto se tice komentara, "decki je malo nervozan" i prilcno "jednosmeran" po svome, kao da su mu Novosti "dedovina", veliki je novac ulozio kao Grk u B92...a...?

Tarzan of Pang -Tang

04.10.2014. 08:32

Odlican tekst. Istinit! Olja Beckovic je borac za evropske trzisne vrednosti sve donde dok se to ne odnosi na nju. Pala gledanost, devojcice! Dovidjenja!

soc.real komentari u 21.veku-samo u Novostima

04.10.2014. 08:43

komentari tipa - 'Svaki dan nas neko pohvali za nepredak, za reformu' VREDJAJU razum vecine citaoca Novosti. Kakvo vi misljenje imate o nama?Jasno nam pokazujete!Necete provoditi cenzuru?Svako ima pravo da mu se komentar objavi?Jos kako radite cenzuru!Znamo mi to jako dobro.Dok niste sami u redu, ne mozete ni Beckovicki nista da kazete.

Lion

04.10.2014. 11:18

@soc.real komentari u 21.veku-samo u Novostima - Niko nije protiv nje licno, i cisto sumnjam da joj je Vucic ukinuo emisiju. Jednostavno ta emisija, kao sto pise u clanku, nema dovoljno veliku gledanost. To govori i o kvalitetu iste.

dunja

04.10.2014. 12:21

@soc.real komentari u 21.veku-samo u Novostima - Slazem se sa vama da svako ima pravo da mu se komentar objavi. Ali zar mislite da se to samo odnosi na Novosti? Probajte, tek sale radi, na nesto napisete na Blicu ili B92 sto nije obojeno zutim. Ili dajte podrsku Vucicu ili vladi za bilo sta pa da vidite kako ce da vam objave.

Srki

04.10.2014. 13:16

@soc.real komentari u 21.veku-samo u Novostima - Odlicno je da Novosti objavljuju SNS bot-ove! Tako njihovi citaoci mogu videti da je SNS jedna nasilna stranka sa placenicima koji su zaduzeni da salju komentare po medijima. Ujedno vidimo po tim komentarima i kakav primitivan nivo je tih ljudi, pa mozemo zakljuciti i kakvi su oni koji ih placaju.

Veroljub Kostić

04.10.2014. 13:26

@soc.real komentari u 21.veku-samo u Novostima - Koliko vidim to samo tebe i još šačicu zaluđenika nervira i vređa vam kako kažete da imate razum,ali to je za diskusiju.Većina koja se svakim danom sve više uvećava veruje ovoj vladi.

soc,real.....

04.10.2014. 16:21

@soc.real komentari u 21.veku-samo u Novostima - b92 i Blic sam davno prestao citati i komentarisati. Ovde barem nesto objave, tamo nista.

Dule

04.10.2014. 08:52

Uvazeni Dmitrovicu, jos jednom hvala za ovaj komentar, jer Vi i Urednistvo vaseg lista imate puno pravo na ovakav komentar. To je jasno svima, a posebno onima koji imaju mogucnost pristupa elektronskim medijima u Srbiji!

Nada

04.10.2014. 09:00

Bravo za tekst.Preneli ste i moj utisak.Godinama,porodica i ja,gledamo tu emisiju.Postade nepodnosljivo,histericno i jako naporno.Olja se pretvorila u zastupnika demokratske stranke,predje sve granice novinarstva,postade placenik.Na zalost.

Lejla

04.10.2014. 11:14

@Nada - Nado potpuno si u pravu,Olja si toliko daje na vaznosti da prosto postaje smesno i zalosno...i njene emisije vise nisu sto su nekada na pocetku bile....

Stanislav

04.10.2014. 09:15

Olja Beckovic pokusava da pad gledanosti "Utiska", odnosno svoj los rad u zadnje vreme, prebaci na politicki teren, jer to je stari oprobani recept, ali nije ona tako ozbiljan igrac i sve ovo joj se veoma lako moze veoma negativno vratiti.

BOT

04.10.2014. 09:18

Gospodine dmitrovicu, nekada ste bili novinar kojeg sam postovao i izazivali ste moje divljenje sa svojim naglasenim patriotizmom i hrabroscu. Sada ste se pretvorili u portparola jedne stranke, jedne politicke opcije i jednog coveka. siguran sam da cete daleko dogurati u karijeri, sto se vec moze videti. Ne gledam "Utisak nedelje", ne cenim Beckovicku zbog svega onoga sto ste i sami napisali, ali zasto to radite? Za takve tekstove postoje jedne druge novine i jedan drugi "novinar".

gale

04.10.2014. 12:26

@BOT - a zasto mislite da g.dmitrovic mora da bude konstantno opozit da bi bio konstantno u pravu?? po cemu ste to vi zakljucili da je on deckov posinak?? evo i ja se slazem s njim od prvog do poslednjeg slova u tekstu a mrzim decka,MRRRRZIM. i za razliku od g.dmitrovica kao "obican gradjanin" mogu to i slobodno da kazem. i?? jesam li i ja premijerov posinak onda? oholost,uobrazenost,nedodirljivost,egocentricnost,bezobrazluk-sve su to osobine koje "krase" olju beckovic,zenu koje se i sam otac stidi.

Srki

04.10.2014. 13:22

@BOT - Ne mozete samo tako kriviti urednika Novosti. Mozda balansira da bi ostao na toj funkciji. Ako sve vazne pozicije u drustvu zauzmu stvarni srbomrsci, kao sto to je u mnogim slucajevima, u nekim kljucnim momentima Srbija moze jako da padne. Ovo se uostalom vec puno puta i dogadjalo.Nazalost,istinski rodoljubi u ovoj drzavi se moraju maskirati da bi ostali i sacuvali se za neke kljucne momente.

Stanislav

04.10.2014. 09:18

Cesto ljudi ne vide svoj greske, i tada postaju licemerni prikazujucu uzroke svojih problema u istim problemima koje su oni pravili drugima.

Stanislav

04.10.2014. 09:24

Olja Beckovic je dobila prevelik medijski prostor i veliki deo Srbije sa bavi njenim licnim problemom odnosno njenim licnim poslovnim neuspehom.

Janko-Marija

04.10.2014. 09:44

Svidelo se nama ili ne, gospodin Ratko je u pravu. Treba razumeti "nekoga" ko je ulozio velike pare u nesto sto treba da mu donese neku korist, a toga nema, normalno je da mora da menja koncepciju rada, jer treba isplatiti sve koji rade u toj i takvoj televiziji. A za "istinu" nemojte mnogo da preferirate jer svuda u svetu "laz recena tri puta postaje istina", nema krivaca, biznis je u pravu a ne istina!. Istini za volju emisija, a to je moj licni stav, i nije bila interesantna.

samo kazem, nista licno

04.10.2014. 13:10

@Janko-Marija - nepismeno je i nepravilno rec gospodin pisati ispred vlastitog imena...ispravno je , dakle, ispred prezimena. Npr. gpspodin Aleksandar Vucic, a nikako, npr. Kostunica dr. Vojislav...ili recimo, gospodin Tomislav , domacin ...tako nekako..

Natalija

04.10.2014. 09:56

Ne vidim kakve veze ima politika sa nesporazumom između TV kuće i njenog voditelja.

Miroslav Lovre

04.10.2014. 10:03

Da li će mi komentar biti objavljen ako napišem da je premijer Vučić divan čovek?

Miloš

04.10.2014. 12:48

@ličanin - Još nekulturnije je da ''gospodin'' kontroliše javno mnjenje putem mišljenja šake ljudi.

Dule

04.10.2014. 10:08

Uvazeni Ratko, imam 75 godina i nikada nikome nisam poltronisao, nisam clan nijedne politicke partije, posto nemam talenta za politiku. Znam da moj komentar nisi objavio jer bi neki protumacili da obajavljujes samo komentare koji idu u prilog tvog stava. Mislim da u ovom slucaju gresis, jer je znatno vise onih koji zastupaju tvoje stavove u ovom slucaju.

Nina

04.10.2014. 10:11

Vučiću, koji, šta god mi mislili o njegovom radu, ima podršku više od 50 odsto srpskog društva?..... Vučić ima podršku 25% "srpskog društva" što je vrlo diskutabilno jer su izbori uspeli "uskakanjem" potrebnih 3 % nevežećih glasova u "zadnji vagon" izmedju 19-21 h na dan izbora., Nisam sigurana da li autor širi Vučićevu propagandu preko CESIDa (ili je samo naseo propagandi) da je "cela" Srbija "za Vučića". Da jeste ne bi Vučić bežao iz Beograda na dan "prarade ponosa" u strahu od "protivnika"

Neda Radovic

04.10.2014. 10:15

Covece, svaka cast za ceo ovaj tekst, za svaku rec i svaku poruku. Mnogo bolje si i od mene same opisao sve sto i ja mislim.

vestica

04.10.2014. 10:35

Uvek su pare u pitanju. Svuda po svetu postoji trend info-kanala, samo se kod nas gleda na to kao na sudnji dan.

Zivkica

04.10.2014. 10:39

Pa svima nama je bilo jasno da su Olji vaznije pare od utiska nedelje i da se emituje na B92.Normalno je da ce onaj ko je vecinski vlasnik da menja programsku semu i da hoce da od redovnog b92 napravi da to bude gledan program.

Viktorija

04.10.2014. 10:41

Gazda ne trpi nikog ko mu ne donosi profit.Olja samo koristi priliku da još jednom zajedno sa žutima obmanjuje javnost i građane.Sama je rekla da nije htela da potpiše ugovor znači ona je ukinula sama emisiju.

Бане монархиста

04.10.2014. 10:54

Веома поштујем г-дина Дмитровића,рад сам увек да читам његове колумне.Међутим,једна неистина у последњој.Вучић нема подршку 50% у српском друштву,он има нешто надполовичну у броју изашлих на изборе.Кад се све сабере и подвуче под црту,против Вучића је две трећине становништва у Србији.Толико о великом реформатору,који вероватно не зна колико тренутно има штрајкова у држави.

Tijana

04.10.2014. 11:00

Toliko se prašine podiglo oko "Utiska" kome je opala gledanost samo zbog voditeljke, te je mislila da će pozivanjem na cenzuru nešto uspeti. Mnogo je interesantnijih emisija i poučnih nestalo sa tv ekrana, te niko od građana ni voditelja nije pravio takav cirkus kao Olja Bećković. B92 je odlučio da emituje emisije zabavnijeg karaktera, a "Utisak" sigurno nije bio takav.

Ivo

04.10.2014. 11:01

Gde se zagubila logika gospodine Dmitroviću? Ako su Olja i njen Utisak tako nebitni, slabo gledani, sumnjivog kvaliteta počev od voditelja do gostiju, izbora tema i sl., onda nije jasno zašto je režimski mediji i novinari uopšte spominju ovih dana?! Nego, sinoć Olja u direknom programu reče da ju je premijer više puta zvao i negodovao. Šta sad, kako naći opravdanje za to? Kako urednička sujeta da preživi to što nju tako nebitnu premijer lično zove?

Цензор

04.10.2014. 11:04

Е, свака мени част. Свега се сећам, као да ће сутра да се понови. И после се ми родитељи питају зашто можемо са децом само преко скајпа. нека нам је Бог у помоћи. Али Господ Бог, а не ове генетске аберације које саме себе оБожсбају.

Lune

04.10.2014. 11:10

Olja, podmuklo ubacuje Vucica (kog inace necenim), da bi on "poceo da se brani"..i dokazuje da nije zabranio emisiju, pa da se Olja ufunja nazad sa inace vec skracenim vremenom za komentare gledalaca,,,"robi je istekao rok" pa tako ide " na snizenje cena".

Sale

04.10.2014. 11:17

Gospodine Dmitroviću, sa Vašim saopštenjem počinjete da ličite na Željka Mitrovića i njegova srceparajuća saopštenja. Nastavite tako i bićete cenjeni kao i oni koje podržavate, ali nemojte da zaboravite da Vi niste "Novosti", pa povedite računa i o dugogodišnjim čitaocima... S' poštovanjem

tintile

04.10.2014. 12:01

Verujem da 95% muške, a i velika većina ženske, populacije u Srbiji više voli da sutra naveče gleda Kim Besindžer nego Olju Bećković.

dinko

04.10.2014. 15:12

@tintile - Ralno Kim Besindžer je bolja riba od Olje, iako se trolovi nikada neće složiti sa tim.

R. Marković

04.10.2014. 12:15

O Olji Bećković, da ne komentarišem, da nebi kvario ovaj Ratkov tekst. Ali Ratko. Treba da se napiše i o drugima slični Bećkovićevoj. Petar Lazović,... , Pa neka Mojsilović kaja je dobila termin da na RTS-u (posle 5.oktobra) nekoliko minuta o lepom ponašanju, kao da smo mi debili. Bojana Lekić, Pa ona sa RTS-a što što priprema tekstove o muzici, Svileni, ... , mnogi drugi. Nismo to zaboravili.

зокс

04.10.2014. 12:15

Као прво,мали је број оних који гледају Утисак због Оље,него управо због гостију који учествују!Као друго,сви знамо(осим оних који су на линији "жутих")како се опходила према гостима који нису на линији "жутаћа"!Што се лично мене тиче тај цело БЕЕ92 треба укинути!Никада се у историји Србије и српства (барем историја то не познаје)није изродили и накотило оволико издајника колико је у ових последњих 20 година!И за оне који помињу оца Оље Бећковић,Матија је ДОКАЗАНИ СРБИН!За разлику од кћерке му!

bljutav tekst

04.10.2014. 12:21

i da je bilo i male nedoumice o ukidanju utiska sada je definitivno raspršena,podrška olji i slobodnom novinarstvu

tijana

04.10.2014. 12:38

Toliko se prašine podiglo oko "Utiska" kome je opala gledanost samo zbog voditeljke, te je mislila da će pozivanjem na cenzuru nešto uspeti. Mnogo je interesantnijih emisija i poučnih nestalo sa tv ekrana, te niko od građana ni voditelja nije pravio takav cirkus kao Olja Bećković. B92 je odlučio da emituje emisije zabavnijeg karaktera, a "Utisak" sigurno nije bio takav.

Aleksandar

04.10.2014. 13:00

Sve ste u pravu sem sledeće stvari.Na televiziji je bitna gledanost ,na radiju slušanost jer donose pare.Nijedan gazda ne ukida svoju najgledaniju i najslušaniju emisiju bez debelog razloga.Nije bitno da li je zabavna ili informativna već da li je gledana.Utisak i Razgibavanje su najbolje emisija B92 sa svim manama koje ste nabrojali.Mane gazdu ne interesuju dokle god donose pare.Kada gleda mane a ne gledanost a to pravda interesom koji je direktno povezan sa gledanošću onda nešto ne štima.

Утеривач

04.10.2014. 13:00

Најзад један нормалан коментар! Госпођа Бећковић је изгледа заборавила да у капитализму све диктира тржиште. Ако нађе спонзора и довољан број гледалаца за овакву плитички и друштвено квазиобјективну емисију широко јој поље на којој год телевизији била.

jole

04.10.2014. 13:31

Neko reče da je bilo dobro da čujemo i onu "drugu stranu". Aman ljudi, pa onu drugu, antiisrpsku, Soroševu i Cijinu stranu slušamo na Studiju B92, pa, naravno, i u Utisku nedelje, već više od 2o godina! Uključivao sam povremeno "Utisak" samo da vidim ko su gosti i dokle može da ide ostrašćeno licemerje voditeljke, koja nikad nije skrivala simpatije prema žutim grobarima Srbije. I Uvijek mi je bilo strašno žao što je u pitanju ćerka genijalnog pjesnika jednog od najvećih Srba ovoga vremena

tijana

04.10.2014. 13:33

Toliko se prašine podiglo oko "Utiska" kome je opala gledanost samo zbog voditeljke, te je mislila da će pozivanjem na cenzuru nešto uspeti. Mnogo je interesantnijih emisija i poučnih nestalo sa tv ekrana, te niko od građana ni voditelja nije pravio takav cirkus kao Olja Bećković. B92 je odlučio da emituje emisije zabavnijeg karaktera, a "Utisak" sigurno nije bio takav.

Srki

04.10.2014. 13:37

Problem medija je u opsti i jako ga je tesko resiti.Vecina medija danas nije sposobna da opstane na trzistu,jer su novci od reklama manji.Mediji i dalje funkcionisu,a to samo znaci da nisu ciste stvari.Kroz njih se peru novci ili se korumpiraju ili se 'prebijaju' usluge.Jednostavno resenje toga ne vidim,ali bi mozda dobar put bio da a)se naplacuje online citanje,pa ce citaoci da plate one koji su objektivni b)finansijska kontrola-rashodi,prihodi,bilansa.Neko je platio 10mil evra za oglas?Sumnjiv

Tom

04.10.2014. 13:55

Gospodin Borko je veoma uznemiren što mu "zabranjuju" rad glasnogovornika žute boje, gospođu koja je veoma nekulturna prema svakom ko ne podržava njezine stavove u emisiji i brutalno ga prekuda da iznese svoju misao i ona misli za njih. Toliko jednostranu emisiju ustvari treba ignorisati, kao i voditeljku, jer ne zaslužuju toliku galamu u medijima. Treba u naš medijski prostor vratiti jednu normalnu, umivenu i vrednu medijsku kuću, kakva je bila BK TV!!!

DW

04.10.2014. 14:29

Treba negovati politički pluralizam makar nam se ne sviđali nečiji stavovi. Zdrav politički sistem je nemoguć bez različitog mišljenja. A što se tiče podrške od 50% SNS-u to je relativna stvar. Nekad je za Koštunicu glasalo preko milion glasača, a danas je ispod cenzusa. Ajmo na logiku: možda je strah SNS-a od osipanja biračkog tela razlog za pritisak na medije? Pogotovo ako se uzme u obzir da se mnogo priča, a vrlo malo radi.

M

04.10.2014. 14:50

Svaka cast za tekst! Meni licno mnogo nedostaje BK-televizija, jer je u Srbiji manjak svega pro-srpskog i razumnog.

Maca

04.10.2014. 15:08

Svima je jasno da nema nikakve cenzure. Emisija se ne uklapa u novu programsku šemu koju B92 pravi a u kojoj preovladava program zabavnog karaktera.

bravo !

04.10.2014. 15:23

Dobra analiza neostrašćenog novinara. Ovoj analizi niko dobronameran nema šta da doda, jer gospodin Ratko vrlo dobro zna kako funkcioniše logika kapitala. Sve ostalo je blato u kome se nalazi danas srpsko novinarstvo.

Mirce

04.10.2014. 16:38

Mislim da je Olja dosta izgubila na rejtingu. Posto zastupa stavove koji su mnogo iritantni ogromnom delu populacije i sada svoj licni neuspeh pokusava da prikrije napadom na drzavu i pozivanjem na cenzuru .

Golub50

04.10.2014. 16:42

Ko logicno razmislja kristalno mu je jasno da nema govora o cenzuri, a da je emisija u ogromnoj meri izgubila na gledanosti i da je od nje daleko gledanija emisija teska rec koja se u isto vreme emituje na pinku.

Pera Peric

04.10.2014. 17:05

ima jedna slicnost izmedju dobijanja vize i skidanja emisije od strane vlasnika - objasnjenje nije potrebno. Vlasnik odluci da nexega nema i nema ga. To je to. Cuvajte emocije za porodicu i prijatelje. Ovo je posao.

m da

04.10.2014. 19:08

@Pera Peric - Vlasnik televizije koja je vazila za nosioca slobode govora...to je to.Cuvajte zdrav razum,zbog sebe i porodice.

nera

04.10.2014. 17:40

Naravno da o cenzuri nema govora, novac je u pitanju, zasto bi neki Grk udarni termin dao Olji kad moze emitovati program koji ce mu doneti novac.Druge TV kuce bez Utiska jako dobro posluju, to su surovi zakoni trzista i ne treba u svemu traziti pozadinu, posebno kada je nema.

Takana

04.10.2014. 18:55

Novinar Dmitrovic nije dobio ono sto je ocekivao kad je gostovao u "Utisku nedelje"! Zbog toga je njegovo misljenje o emisiji i voditeljki danas takvo kakvo jeste! I to mu niko zameriti ne moze! Ali bi podsetila novinara da polovina gradjana,ako ne i vise ne voli emisije poput" Farme","Velikog brata"itd.,pa se ove emisije ne ukidaju!Drugim recima:Polovina naroda koja ne gleda pomenute emisije gleda emisije poput Utiska nedelje" i njoj slicne emisije! Zato ovoj polovini treba ostaviti ovu emisiju

zoran

05.10.2014. 00:29

@Takana - Slazem se Takana ,nama treba ostaviti da gledamo Utisak a nekima Farmu i Karleusu,.Stvar je u tome sto Olja i Sarapa mogu da zatalasaju a nekima to smata jer neide kako su planirali.

Uvek Zvezda

04.10.2014. 20:05

A cekaj sad ne razumem i Mentalno razgibavanje je ukinuto zbog kako su rekli promene programske seme.... Ok tv emisija je bila bzvz u odnosu na radio ali ljudi.... Znate ono, iskljuci tv, ukljuci mozak....

vlada

04.10.2014. 20:14

Uokviren si sa petsto slova i nemoguć je sličan komentar! Važno je da slično mislimo i da , kao u matematici, na dva "načina" dodjemo do istog rezultata, čitaj STAVA! Ponavljam i tvrdim, ni glumica ni novinarka! Problem i jeste u "odgoju" ili ti kućnom vaspitanju! A i KO da je "vaspita"? Tata!?!?

Vesna BG

04.10.2014. 22:14

Emisija mi se ikada nije dopadala zbog neobjektivnosti i načina na koji je nekulturno vodila. Osnovna kultura je sagovorniku dati da dođe do reči

gistrox

04.10.2014. 22:21

Sve je OK što piše g. Dimtrović koga cenim i čitam iako se često ne slažem s njim. Ali emisija "Utisak nedelje" je jedna od najgledaniji i najprofitnijih na B92, tj. donosila je najviše novca. Tako da sve ovo pada u vodu. Čista politika. A da je Olja znala da iritira i da, kao u toj emisiji, ne ponudi kontramišljenje o radu g. Dmitrovića, to stoji.

Miljana

04.10.2014. 23:09

"Često je u „Utisku“ bilo čoporativnog obračuna s ljudima," Ova rečenica me je podsetila na jedan tekst, koji počinje naslovom: "Fukare napadaju iz čopora", pa iduči dalje putem asocijacija, setih se i Andrića, kad napisa da dodje vreme kad pametni zaćute, budale progovore, a fukare se obogate... Sjajan tekst, sveden.

angelina

06.10.2014. 01:08

@taur - nije reč samo o utsku nedelje svaka politička emisija je ukinuta na studiju be.dve upitnik na rtsu. olja je super voditeljka zato što nije bila klimoglavac.

Helen

04.10.2014. 23:59

Objektivno sagledavanje situacije oko Utiska nedelje. Televizija b 92 je privatna, dakle komercijalna i nemojte mi reci da je Utisak nedelje gledaniji od emisije zabavnog karaktera. Beckovic je plasirala tu neistinu o zabrani koje uopste nerma jer joj ne odgovaraju novi uslovi rada na toj televitziji.

Mb011

05.10.2014. 08:22

možete da pričate za utisak nedelje ovi ili ono, ali žena ima validan ugovor di marta sledeće godine, a emisija je faktički ukinuta. svakako će dobiti odštetu za nepoštovanje ugovora. a autor ovog teksta očigledno ima lma lični rat sa oljom pa mu je cela situacija fino "legla"...

Hemera

05.10.2014. 10:11

Olja Bećković pravi reklamu za novu sezonu emisije " Urtisak Nedelje" koji vidimo da neće biti na B92, a Željko Mitrović je ponudio honorar koji ne može da odbije radi se o 5000 evra. Zato mora da digne tenziju i napadne vlast da bi DS, propale liberale, i neke intelektualca kritikovala vlast jer su joj naprednjaci krivi za sve što se događe u Srbiji. Grk je kupio televiziju za velike pare i čovek želi da stekne veliki profit. Njen rejting diže Vučić jer ga narod voli, jer radi za narod.

VladimirUE

05.10.2014. 17:13

@Hemera - Zamislite, SNS i Tomislav Nikolic JESU krivi za sve sto nam se sada dogadja, i za to sto su nas doveli do siromastva, zaduzili nas sedam milijardi evra, unistili sve drzavne institucije i pretvorili ih u partijske SNS poslusnike, sto su unazadili zemlju gore od Milosevica, sto su sproveli diktaturu medija, sto cveta korupcija vise nego ikad. Da li mislite da ce neko poverovati da ova vlast nije cenzurisala ne samo Olju i Utisak nedelje, vec i druge medije, emisije, novinare, sajtove. SRAMOTA!

Ivana Stojisavljevic

05.10.2014. 12:48

Nece Srbija mnogo izgubiti bez "Utiska"! U emisiji se videlo cije "boje" promovise Olja, ali bezveze je da se ime Aleksandra Vucica povlaci u ovoj temi, jer i sam naslov kaze AJMO NA LOGIKU!

Zoki

05.10.2014. 13:46

Ma kakva demokratija, sloboda govora, mešanje Vučića!Ni jedno nema veze ni sa čim.Prvo Olja nije nezavistan novinar nego je član demokrata, u emisiji je bilo uvek 3:1 sa pomoći Olje..Vučića nije sprečio da pobedi ni Utisak,Blic, B92, a kamoli bezvredni i maloposećeni portali poput peščanika itd.Pogledajte u spotu Dobrovoljačkog pevačkog društva! Numera "čekaj me" pojavljuje se Olja, Neša Krstić, Šarper i ostale demokrate...sve Vam je jasno.

radojko

05.10.2014. 14:58

Cak i ako je istina g.Dmitrovicu ta prica oko Grka i profitu nemojte da pricate neistine u smislu gledanosti emisije Utisak nedelje i navedite iz kojih to izvora navodite da je gledanost kako kazete "mrsava".I strasno je kad nasilje na medijima opravdavate revansizmom koje je sveprisutno u Srbiji ;kazete eto cutala je kad je BK ugasen, pa eto sad dosao red na nju i bas nas briga.Samo da znate sa vasim misljenjem kad dodje vreme da vas izbace ,naravno da niko nece ni trepnuti ,ali to vec znate.

Goran

05.10.2014. 22:14

Znam da ste ljuti na Olju, ali kao obrazovan čovek treba da znate da i ljudi koji sve rade zbog novca, moraju da poštuju ugovor. Cela stvar bi trebala da ide ovako nekako: Utisak nedelje do kraja ugovora (mart sledeće godine) ide na B92 a onda joj se ponudi novi ugovor sa B 92 info. Ako neće ne potpisuju novi ugovor. A ako nije tačno da joj je gledanost mala, onda ima veliki ucenjivački kapacitet i svašta može da se desi. B 92 u svojim saopštenjima vrlo slobistički izbegava činjenice.

BOZANA - 63

06.10.2014. 03:47

Treba samo biti objektivan kada je u pitanju sagledavanje situacije oko Utiska nedelje. Mislim da se bez ikakve potrebe digla ovolika prasina samo da bi Olja Beckovic bila u prvom planu i prikazana kao zrtva. Pri tome se zaboravlja da su mnogi od gostiju bili zrtve njenog ponasanja tokom vodjena emisije Utisak nedelje TV B-92 je privatna, dakle niko se nece mesati u uredjivacku politiku. Pogotovo o tome ne odlucuje Vucic.