Stefanović: Parada ponosa nije zabranjena, za sada

Tanjug

26. 09. 2014. u 09:29

Biro za koordinaciju službi bezbednosti nije zabranio održavanje Parade ponosa zakazane za 28. septembr. Biro zadržava pravo da to učini ako u narednim danima bude procenjeno da će bezbednost građana biti ugrožena

BEOGRAD - Biro za koordinaciju službi bezbednosti nije zabranio održavanje Parade ponosa zakazane za nedelju, 28. septembra.

"Biro za koordinaciju službi bezbednosti uprkos različitim mišljenjima nije zabranio održavanje Parade ponosa u nedelju, 28. septembra", saopštio je ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović, nakon sednice Biroa.

Kako je dodao, Biro zadržava pravo da to učini ako u narednim danima bude procenjeno da će bezbednost građana biti ugrožena.

Sednica Biroa za koordinaciju službi bezbednosti na kojoj bi trebalo da bude doneta odluka o održavanju Parade ponosa, počela je jutros, nešto posle devet časova, saznaje Tanjug.

Sednicom predsedava premijer Srbije Aleksandar Vučić, a ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović juče je rekao da "procena još nije donesena niti zvanično saopštena," pa je sve što mediji pišu spekulacija.

Još nije urađena ni bezbednosna procena ostalih skupova koji su najavljeni za vikend, rekao je Stefanović.

Organizatori Parade koji je zakazan za 28. septembar, očekuju da će Prajd ove godine biti održan ocenjujući da je u društvu ''mnogo manja tenzija nego prethodnih godina''.

"Može se pretpostaviti da idemo ka Prajdu. Čini mi se da je ove godine kreirana jedna i politička i klima u javnosti, koja vodi ka tome da se Prajd desi", rekao je Boban Stojanović i dodao da je, ako se izuzme par incidenata prethodnih dana, mnogo manja tenzija nego ranijih godina, pa se organizatori nadaju da će Prajd biti održan.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (158)

Deki

26.09.2014. 09:51

Ne, paradi razvrata i bluda!!! Hajde da im pokažemo bezbednosnu situaciju, svi na ulice, zar će šačica bolesnika dovučenih sa raznih strana da komanduje milionskom gradu? Nećemo razbijati naš grad i nećemo ugrožavati našu policiju, ali ako bude takve bruke, moramo pokazati odlučnost i zube!

ekatarina sava savacevic

26.09.2014. 18:50

@Deki - deki ja mislim da im ti zavidujes!ti nemoj nikome svoje zute zube da pokazujes a pokazi tog dana svojoj devijci ili zeni tvoju brutalnost to ce ih vise obradovati!

Radomir

26.09.2014. 20:12

@Deki - Deki u pravu si,za utehu mozemo im iznajmiti jednu od Beogradskih hala,recimo one Br1 na Sajmu pa tamo neka se paradiraju ,njihov problem.

Трол елиминатор

26.09.2014. 20:24

@Deki - @ "ekatarina бла - трућ": ... А ти, за промену, покажи у својим бесмисленим и неписменим назови коментарима да си икада завршио/ла барем први разред основне школе.

4c

26.09.2014. 09:57

Nemam nista protiv parade,ali da se ispravno predstavi,kao "parada seksualne izopacenosti"

MatijaBeograd

26.09.2014. 10:08

Bice,nego sta nego ce je biti....dosta je bilo da drzavu kontrolise huliganizam.Red je da se pokaze odlucnost i da se toj grupaciji dozvoli setnja i ne samo to,treba ozbiljno pristupiti usvajanju zakona o gay brakovima.Srbija kao buduca clanica EU i NATO pakta,mora ici napred kao sve clanice.

Marence

26.09.2014. 10:15

Kakva god odluka bila ona treba da bude u interesu bezbednosti,kako licne,tako i bezbednosti imovine svih gradjana jer se svi secamo scena od pre nekoliko godina,a verujem da niko ne zeli da se iste ponove.Licno nemam nista protiv odrzavanja iste manifestacije,koja je po meni smesna,ali s druge strane i to su gradjani Srbije sa istim pravima kao i ja.

Jugoslovenka

26.09.2014. 10:20

To je Ustavom garantovano pravo te manjinske grupe, mislim da je to i jedino cime se Vucic vodi. Nego, kako to da "demokrate " nisu uspele da obezbede ovu setnju, a ovaj "diktator" ce to uraditi?

Dragan Jove Torbica

26.09.2014. 10:35

Vučić ima pravo, iako je atmosfera povoljnija, treba ipak sesti i razmotriti sve opcije.

Трол елиминатор

26.09.2014. 20:21

@Radomir - @ "ekatarina - бла - трућ": Да и сам не кипиш, не пуцаш и не распадаш се од једа, муке и зла ни у потпуном лудилу не би остављао тако бесмислене и сумануте назови коментаре, убоги несрећни створе. Али ако, ако... И треба. Хехехе...

Sudbina

26.09.2014. 10:42

Nemam ništa protiv pripadnika te populacije ali i dalje smatram je tako nešto potpuno nepotrebno. Sada kao oni prolaze a ja stojim pored negde i gledam i možda da aplaudiram, bravo, bravo. Ne razumem. Kako god da se odluči molila bih sve građane koji eventualno razmišljaju da naprave neki problemčić, da to ne rade.

Boginja Nika

26.09.2014. 10:53

Nazalost jedini test na kome bi mogli da pokazemo koliko smo razumni i liberalni,ali nazlaost jos jedan mac sa dve ostrice koji nam svake godine zadaje glavobolje.

Charlie

26.09.2014. 10:55

Ne podrzavam tu vrstu razlicitosti, ali nikad ne bih nazao ucinio nikome nista iz tog razloga.

Pirlo

26.09.2014. 10:55

Ma pustite ih nek ih mine zelja, nek se prosetaju, pa da nas puste da se vratimo uobicajenim stvarima.

Juve

26.09.2014. 10:56

Daj da prodje i taj dan, pa da ne cujem o tome nista vise bar godinu dana, da brinem sta cu jesti i kako cu ziveti.

Staford

26.09.2014. 10:56

Ugrozavanje ljudskih prava je ozbiljna stvar, mi kao drzava to sebi ne treba da dozvoljavamo.

Marinko

26.09.2014. 10:56

Bitno da postoji politicka volja da se nasilje osudi, parada odrzi, zastite ljudska prava.

Бот елиминатор

26.09.2014. 14:09

@Alex - Којим год "именом" да се потпишеш, назови коментари су ти апсолутно увек подједнако бесмислени и неписмени.

Radomir

27.09.2014. 11:44

@Mr. Bungle - Mr.Bungle beznacajni posto ti i ime govori koliko si znacajan,Nasilje je upravo te manjine nad vecinom,oni nam namecu svoj razvrat da priznamo,Ako su ti toliko dragi pozovi ih svojoj kuci pa orgijaj s njima do mile volje.

Igrokaz

26.09.2014. 10:59

Neka prosetaju, to je njihovo pravo, isto kao sto je i pravo Dveri da odrze svoj protest, setnju ili sta vec. Vuciceva obaveza je da to nima obezbedi, a da li ce se neko pridruziti setnji ili nece, to je njegov izbor.

Права одлука

26.09.2014. 16:40

@Dusan - По изјавама министра и премијера... чисто сумњам.

O6PA3

26.09.2014. 11:16

Vučiću, ustaće kuka i motika, pogledajte ovo samo 4 je kliknulo da im se sviđa vest a 45 da ne, a ispod 50 komentara kako je ovo super vest, SNS botovi providni ste do bola, ili samo jedan botu, parade neće biti ovo je zatišje pred buru. Evropske boleštine nećemo prihvatiti, jer ja kad vidim čoveka na ulici poštujem sva njegova prava, jer ni ne znam šta je u seksualnom smislu, tako treba i da ostane, u 4 zida budi šta hoćeš, ni ja ne šetam što volim oral pa sam drugačiji od ostalih.

Aha

26.09.2014. 16:42

@O6PA3 - Ustaće kuka i motika od vas nekoliko ostrašćenih, koji ne kapiraju da ne treba raditi na štetu države, zbog jedne obične šetnje. Efektniji bismo bili kada bismo ih izignorisali, a ti i tebi slični im dajete veći značaj nego što će im dati sama parada.

Radomir

27.09.2014. 11:42

@O6PA3 - Tebi je ovo obicna setnja,pa oni se svaki dan setaju zajedno sa nama po ulicama.Ne ovo nije obicna setnja vec Iznudjivanje Razvratnog nacina njihovog zivota,traze od nas da ih priznamo,otvori duhovne oci pa ces videti,Ako ih u opste i imas.

PopBg

26.09.2014. 11:26

Neka ih nek se setaju. Nista nece dobiti time sto ce da se prosetaju, legalizujte im i brakove. Ni time nista nece dobiti. Svako ko se bude sluucajno naso blizu ovog skupa samo neka okrene glavu na drugu stranu, kao da se nista ne desava, ignorisanje ce vise da ih boli nego bilo sta, a i valjda ce da shvate da to sto rade je glupo i nepotrebno. Nek budu to sto jesu i sto hoce da budu, nema potrebe da natrljavju celom svetu na nos. Bole me usi ko sta radi, a pogotovo oni.

urke

26.09.2014. 11:30

Sve ce to ministar Stefanovic dobro organizovati tako i da bude skupa,ne verujem da ce biti nesto puno incidenata kao sto je to bivalo slucaj prethodnih godna...

čiča

26.09.2014. 11:30

Važno da ste zabranili da se igra fudbal, vazniji vam gejovi od navijača. Navijači su dobri samo kad je gusto kad su poplave, a sad gejovi su nam ulau u Eurupu Sramota

Gaga

26.09.2014. 11:36

Koji negativci, a po neki primitivci. Zasto u sve mesate Vucica? Covek je rekao da ce dozvoliti odrzavanje ako se pokaze da je sigurna bezbednost gradjana, ali da nece ici na skup. Svako ima pravo na svoje misljenje ali ne treba da vredja nekog ko je za. Na ovom primeru se pokazuje da smo tipicni balkanci.

teske

26.09.2014. 11:38

To je u skladu sa zakonom i treba ih pustiti da paradiraju,a ko hoce da ide i da gleda to nek izvoli,pravo da vam kazem ja sam celoj porodici striktno zabranio i da upale TV da pogledaju izvestaj neki vezano za "TO" a kamoli da neko ode negde...

Vladan

26.09.2014. 11:59

Nadam se da ce se steći neophodni bezbedonosni uslovi za održavanje Prajde. Vreme je da jednom zauvek stavimo tačku na ovu temu i počnemo da se ponašamo kao svaka savremena zemlja u kojoj je normalno prihvatanje razlišitih u sve sfere društvenog života.

DejanV

26.09.2014. 12:00

U slučaju da dodje do ugrožavanja bezbednosti učesnika parade i nemira, policija je treba zabraniti. Ipak su ljudski životi najbitniji, u suprotnom, ako ne bude nemira, ne vidim razlog zašto se ne bi održala.

?!?!?!

26.09.2014. 14:05

@DejanV - Не видиш ти ама баш ништа, судећи према оном што си ко зна како успео да срочиш.

ekatarina sava savacevic

26.09.2014. 18:41

@DejanV - radomire rabe boziji pa sta ti trazis ovde?!znao sam da si ti prvi skriveni pesak!alo narode paradirajte i ne obazirite se na ljude koji su protiv toga!oni su vam najgori to su vam skriveni pesaci!

nepravda

26.09.2014. 12:09

Novosti provlaace paradu po 2 meseca kroz novine, a kad je bila parada u Novom Pazaru, pnda su uonako brzinski, da se sto pre zaboravi

kotur

26.09.2014. 12:42

Puna podrska prajdu,a narocito gospodinu Vucicu koji je jos jednom pokazao da mu je interes gradjana iznad licnih I stranackih!Evropa nema alternativu,gej je okej!

Zoran Maletic

26.09.2014. 12:45

Narod je na izborima izabrao 250 proevropskih modernih poslanika,tako da su nebitni ovi likovi koji se protive prajdu!Ocekujem sve ljude koji su glasali u martu za SNS,DS,NDS,LDP,SPS,SPO,da daju jasan signal Evropi I da se pojave na paradI!Mislim da ce biti bar 200 hiljada gradjana!

gaga013

26.09.2014. 12:47

Cenim i postujem Vucicev stav, jer on vrlo dobro zna sta su prioriteti u ovoj zemlji,a jedan od njih je svakako parade ponosa.

baba Simana-Joko Ono

26.09.2014. 13:24

@gaga013 - Sta lupas,kakav prioritet parada srama vazniji su prioriteti Tekija,Obrenovac,Krupanj,...........

SirOliver

26.09.2014. 12:49

Valjda će malobrojni nacionalisti shvatiti koliko nam znači da sve protekne u miru,zarada naše dalje integracije u Uniju !Podrska za Vucica!

У недељу отварамо пут у ЕУ!

26.09.2014. 17:07

@Tiosav - У праву си, наравно да подржавамо! Кад одобримо одржавање овог народног весеља, остаје још само један услов, да једној другој угроженој мањини не правимо проблеме око добијања "столице" у УН. А онда, ако нас приме у ЕУ, најзад ће све да нам процвета! Само, не знам шта ћемо и како ћемо кад нам, после тога, стандард, плате и пензије буду на европском нивоу!

krogan

26.09.2014. 13:01

Ma kakve paradu ponosai spominjete šta je to ponos, ponos što imaju psihičkih problema i to je za ponos svih nas ove nacije što če šaćica njih da oblači dugine boje i hoda ulicom da propagiraju svoje da je to ok teba biti gej i lezbo, pitam vas još jednom šta je tu PONOS.

SkyDriver

26.09.2014. 13:05

Mogu samo u ime ogromne vecine gradjana da kazem pustite ih da prosetaju!Nista lose u tome..,ajmo kao drustvo da zaustavimo huligane i nasilje na ulicama,oni ako setaju i drze se za ruke nikoga ne napadaju.To je normalno u svetu,a mi moramo ici u korak sa njima!Ako vam se gadi da vidite dva muskarca ili dve zene kako se ljube i grle vi okrenite glavu.A moraliste i patriote smo svi dobro videli u slucaju "Kosovo za patike".Podrska za Vucica I Vladu Srbije.

pricalica

26.09.2014. 13:08

Drzava ce uraditi sve sto treba da bi se odrzao Prajd!Ali ako proceni da to moze da ugrozi ucesnike,a sigurna sam da bi mnogi bili odusevljeni da parade ne uspe,onda ce se otkazati.Sigurnost gradjana treba da je na prvom mestu.

tika-taka

26.09.2014. 13:10

Mnogi hoce otkazivanjem Prajda da umanje postignuca Vlade sa Vucicem na celu.Zalosno...

Paja

26.09.2014. 16:00

@tika-taka - Ma necemo da umanjimo "postignuca" nego sto se napredjaci nisu odmah izjasnili kao homoseksualci?

Kale

26.09.2014. 13:11

Najbitnija je bezbednost građana, mada mislim da je prošlo vreme kada je mogla šaka huligana da uslovljava dražavu u donošenju odluka, pogotovu onih koje se tiču ljudskih prava zagarantovanih Ustavom Srbije.

garibaldi

26.09.2014. 13:18

koliko ja umem da citam ministar policije je izmedju redova izjavio da nece biti pp - kao sto svako iole promucurniji to odavno zna

Биће пп!

26.09.2014. 18:02

@garibaldi - Као што видиш (по броју минуса), ботови боље знају од тебе!

mikica

26.09.2014. 13:22

Neka seta ko hoce,svako ce tog dana da radi svoj posao.Kad je premijer smiren i ne sumnja u nerede,zasto mi da se sekiramo. Verujmo Premijeru.

mikica

26.09.2014. 13:23

Neka seta ko hoce,svako ce tog dana da radi svoj posao.Kad je premijer smiren i ne sumnja u nerede,zasto mi da se sekiramo. Verujmo Premijeru.

svako ce tog dana da radi svoj posao

26.09.2014. 20:43

@mikica - Nece, fudbalerima je zabranjeno da igraju u nedelju zbog sake "ponosnih".

Tihi12

26.09.2014. 13:23

Ma dobro im je juce Vucic rekao, ko hoce da paradira neka ide. Zasto uvlace u to nas koje to ne zanima..

smiljka

26.09.2014. 14:54

@Tihi12 - Prijatelju svako zadovoljstvo se placa. Pa tako neka istopolni veseljaci sami plate obezbedjenje policije pa onda nek setaju.

Rada1

26.09.2014. 13:27

Sve ide na to da će parade ipak biti bez obzira na sve ovo odlaganje konačne odluke i kalkulisanje da li će biti ili ne.Verujem da vlada čini sve da se manifestacija održi po programu ali da postoje faktori koji situaciju usložavaju a među njima je i najvljeni štrajk policije.

Milica Radonić

26.09.2014. 13:30

Verujem da je policija sposobna da obezbedi ovaj divan skup.Premijer Vučić, kao ozbiljan i odgovoran državnik garantuje bezbednost i sigurnost svih građana.

petak13

26.09.2014. 13:31

Mislim da država nema zebnju od građana i nekih desničarskih organizacija da će ometati održavanja parade, možda neke navijačke grupe i neki mali broj protivnika ove manifestacije , veća enigma za održavanje parade jeste stav policije po pitanju štrajka i mogućnosti da kvalitetno i do kraja obezbede ovakav skup.Ipak mislim da država mora da učini napor da tioj populaciji omogući iskazivanje svojih prava, šta god mislili o tome.

marijana

26.09.2014. 13:32

U danasnje vreme svako ima pravo da bude sta zeli,pa i gej.Ali jedno treba da nam bude svima jasno,ako zelimo bolje sutra I da udjemo u EU,onda moramo da podrzimo i paradu i reforme,da se menjamo.Volela bih da bude puno ljudi na prajdu..,budimo ponosni,mozemo zajedno.Podrska Vucicu I Stefanovicu!

Djuro

26.09.2014. 13:51

Ali je treba zabraniti pod hitno i vise tu glupost uopste ne dovoditi pod pitanje? Taj silni novac koji se potrosi za obezbjedjenje tog besmislenog skupa moze se uloziti u mnogo znacajnije stvari u kojima drzava zaostaje.

Buba

26.09.2014. 15:06

@Djuro - Kada ne bi bilo budala koji prave nered,taj silni novac ne bi bio potrosen.Eto Djuro sedi pa razmisli.

Bubo nisi u pravu

26.09.2014. 20:40

@Djuro - Oni stalno krcaju drzavne pare na neka "ponos" okupljanja.

Nemanjic Crna Gora

26.09.2014. 13:54

ljudi ja mislim da bi njima najveci poraz bio kad mi uopste nebi obracali paznju na njihovu setnju,kad novine nebi nista prenosile,kad nebi bilo policije da ih cuva,taj dan da nema nikog u grad,to bi njima bio najveci poraz i parade vise nebi ni bilo

Radomir

26.09.2014. 13:55

Zasto su nasa prava uskracena ,Mi koji se borimo protiv vekovnog nemorala ,po cemu gay imaju vece pravo do nas,Hoce satana da zacari sam sebe,i pridobio je svoje poslusnike shirom sveta,Ako ,ako ,tako i stoji zapisano u Otkrovenju Jovanovom,samo napred.

brus lee

26.09.2014. 14:19

Lepo jedan covek rece da je spisak uslova za ulazak u eu podugacak .Najgore u svemu tome sto mi i ako udjemo u eu,od toga nemamo nista,kao sto i od para od poplava,sto se vidi kako su nam dali te donacije,ostalo je sve na papiru.Fazu da smo budale smo prosli ,a sada smo ...u stvari dali znate sta dodje posle budala...

Dr.Srbin

26.09.2014. 15:01

@Rusija - Da Rusija , sve sto nam se ne svidja i drukcije je nego mi sami treba zabraniti!? Hocemo li granice zatvoriti? Uvesti Serijatski zakon? Daj evoluiraj vise!!! I sta ima veze ako homoseksualci prave paradu!? Da se mozda ne bojis da postanes peder? Neka svi koji zele da prave parade, cetnici, pederi,ustase itd, a vi kojima se to ne svidja ostanite kuci i ne gledajte!

Проф. др Марсовац

26.09.2014. 16:07

@Rusija - ... А ти си "Srbin" (!) исто онолико колико сам и ја Марсовац. Нити мање нити више од тога.

Проф. др Марсовац

26.09.2014. 17:35

@Rusija - Шта је било, неписмени ботовски чанколисци?! Пече истина, чим сте се тако острвили са "минусима" к`о муве на г....? Ако, ако... И треба. Хехехе...

Dr.Srbin

26.09.2014. 19:49

@Rusija - Izvini dr.Marsovac ali ja zbilja nisam znao da se Srpstvo meri sa tim koliko mrzis homoseksualce........ ali dobro mozda to tako i jeste na "tvojoj" planeti.

vladan

26.09.2014. 14:40

Nije ovde problem policija ili ucesnici prajda,svako od njih bi odradio svoj deo posla,problem je razuzdana decurlija I huligani koja jedva cekaju povod da okrive drzavu za sve i da toboze nesto sad oni znaju o zivotu.Vreme je da jednom zauvek stavimo tačku na ovu temu i počnemo da se ponašamo kao svaka savremena zemlja u kojoj je normalno prihvatanje razlišitih u sve sfere društvenog života.Podrska za Vucica!

Radomir

26.09.2014. 23:16

@vladan - Vladane nije tacno,kako moze biti normalno privlacenje istih polova,to nemas ni u fizici.pogledaj samo kako se magneti privlace,Suprotni polovi a ne isti polovi,To dokazuje pravu prirodu zivota.

Nada

26.09.2014. 14:41

Jel bio referendum da li građani Srbije uopšte i žele da idu u EU? Mislim da je jako mali broj ljudi koji to zeli...

mnenad

26.09.2014. 16:44

@Nada - Pa ako ne želi Srbija u EU, onda bi bio i red da se vrati sav novac koji je Srbija do sada dobila iz pristupnih fondova, kao i onaj deo za obnovu od poplava koji je dobila na osnovu kandidata za članicu EU, i da se odrekne svog novca koji je namenjen Srbiji iz tih istih fondova.

vracajte vi koji nas gurate u EU

26.09.2014. 20:33

@Nada - Potrazi malo na netu koliko je vec i koliko ce tek biti u dubiozi Hrvatska sto je usla u EU. Rado bih ostavio bar 1 link, ali politika Novosti je da ih ne objavljuje. Nemoj samo da mi odgovoris da su to srpski sajtovi, jer nisu.

stefan usa

26.09.2014. 15:14

mnogi koji zele da udju u EU znaci da hoce da zapale u evropsle zemlje i nadju lakse posao jer su EU, to donekle moze da donese dobro ljudima koji planiraju da rade u inostranstvu. Ali za ljude u srbiji EU nista dobro nece doneti, srbija nema para da isprati sve ono sto ide u EU i ako budemo usli bice sve gore i gore..

mirko j.

26.09.2014. 15:16

Auuu,u Srbiji ocito ima oko 90-95% gej populacije.Kako drugacije objasniti ovaj odnos +/-...

90-95%

26.09.2014. 16:31

@mirko j. - У праву си, има их... У медијима. Српским. Пардон, србијанским.

jovandeka

26.09.2014. 15:35

Gde ste braćo vučićevci.Nekada ste na poziv jurišali,a sad i razarali Knez Mihajlovu,a sada predjoste u šminkere i simpatizere ljubitelja duginih boja.Nemojte zaboraviti da se našminkate i da aplaudirate.Ako niste gadljivi pridjite i krnite jezik,nekom od ovih šetača.Koja je ovo jad država.Zabavlja se sa dugaćima,a narod nema leba da jede.I svi ćutite i čekate saopštenje ovo falsifikatora nauke.Tako braćo i zato smo u ovim .

Nina

26.09.2014. 15:36

Novosti će uskoro da dostignu Blic po broju poseta naprednjačih botova koji se deklarišu da su pripadnici LGBT populacije. Ispostavlja se da je naprednjačka stranka sastavljena samo od LGBT populacije.

LJubomir Ostojić

26.09.2014. 15:38

Stefanoviću podnesi ostavku ako imaš morala.Dok milicija u Novom Sadu štrajkuje jer nemogu da žive normalno a ja građanin nemogu da dignem ličnu kartu i da registrujem auto zaštaću verovatno biti kažnjen a auto moram da vozim jer imam bolesno dete vi već mesec dana govorite o PEDERSKOM maršu i pretite 99% građanima koji su protivi tom maršu i p aradiranja radi promocije.Ugroziliste moje građansko pravo da mogu normalno da dignem dokumenta a staliste da rešavate nešto što nije normalno .......

Miljka

26.09.2014. 15:54

Mi smo civilizovan narod, pored toga sto zivimo u 21. veku. Misljenja su razlicita, podrzavamo ili ne podrzavamo. Ali, ako je to uslov za dalju saradnju sa Briselom, prezivecemo taj jedan dan. Niko nije obavezan da prisustvuje Paradi, ali treba ispostovati i taj deo.

Guy

26.09.2014. 16:46

@Miljka - Надам се, Миљка, да је после овог услова,"za dalju saradnju sa Briselom" остало још само и званично признање "репубљике"?

Чији је Миљка

26.09.2014. 17:44

@Miljka - Msje Poaro, где ти је проницљивост? Па видиш ваљда да је дечко узео женски надимак?

Miljka

26.09.2014. 17:50

@Miljka - Guy, sad vec banalizujemo sve... "Prajd" i nije toliko bitan za sve nas, verovatno je bitan za LGBT populaciju ali za nas ostale, konkretno, nije. Ispunjavanje olako ovog uslova i nije neka posebna stvar oko koje se dize ovolika fama, bar ja to tako vidim, ali dobro. Mediji rade svoj posao. Priznavanje "republjike" je daleko, daleko ozbiljnije pitanje, koje, nadam se, nece biti iznudjeno od strane Vlade RS. Ovaj "Prajd", smejurija. Nista licno, majke mi ;)

Паланчанка

26.09.2014. 21:42

@Miljka - Миљка, само су парадирале и усташе и ОВК, сада парадирају и "зелени", а можда ће и "шарени". На грешкама се учи. А, размисли, шта ће свима њима параде којима провоцирају остале грађане?

Srki Maratonac

26.09.2014. 16:08

komentari ljudi oko mene i uopste,i ako se odrzi ta parada,znaci samo jedno. da smo postali skroz letargicni i nezainteresovani za sve! mi smo uvek bili ti koji komentarisu,koji koji se suocavau sa necim sto nam ne odgovara ...a sta se sad desava? letargija bato,to demokratski svet zeli od nas,lakyi smo za kontrolu,mirniji,depresivniji

pocetak

26.09.2014. 16:28

kada bi jedan egzibicionista u parku stao pred nekoga i rasirio mantil, bio bi priveden... kada se okupi desetine takvih egzibicionista, to se naziva parada ponosa. Za ove sto se nadaju da je to samo jedan dan koji ce proci, neka kazu u kojoj zemlji je taj dan, samo, prosao

Helenik

26.09.2014. 16:31

I ne treba da bude zabranjena, svako ima pravo na svoje seksualno opredeljenje, a to što mi živimo na Baljanu, pa su nam neke pojave malo strane, je druga stvar.

Бата

26.09.2014. 16:35

Izgleda da ko hoce u Evropu mopa da pokaze da uvazava ove sto vole dupe . Bas da vidimo ko ce od politicara da ih " podrzi " ! Bar cemo znati od koga da se pazimo i ko to nas hoce da ....

Bata II

26.09.2014. 17:52

@Бата - Danas pročitah u nekim novinama da nemački Savet za etička pitanja podnosi Bundestagu predlog da se odobri incest i da brat i sestra mogu da uđu u brak i osnuju porodicu. Bolesno. Tako kreću sve bolesne akcije zapadnog sveta, koje kad oni tako nešto usvoje, nameću i drugima. Tako je pre par godina bilo i sda "paradom ponosa" i evo gde smo dogurali. Danima nam ispiraju mozak ovom paradom, uspeli su da to čak bude i glavna vest na svim medijima, uskoro očekujte i da nam narede i "rođački brak".

Ха! Ха! Ха!

26.09.2014. 18:49

@Sivi - @ nastas - Ето, а ти се сама и ничим изазвана јавила да му правиш друштво у коментарима!

Đurađ

26.09.2014. 16:48

SNS botovi u navali. Srbija je zemlja normalnih i parade nastranih nece proci. Gnev gradjana ce prekinuti ovu evrounijatsku, slugeranjsku, robovsku pricu, i ovaj put nece moci SAD bombama odlucivati nasu sudbinu. Uzdize se mocna Rusija, mocna Kina, i zlocin prema potomcima je to neiskoristiti. Oterati americke okupatore I konacno pokrenuti ekonomiju sa mrtve tacke.

Baki

26.09.2014. 17:25

Ja licno sam protiv odrzavanja te takozvane parade ponosa, kao i 90 posto ljudi u ovoj zemlji, ali ti ljudi slagali se mi ili ne, po zakonu i ustavu imaju pravo da se setaju. Ja bi samo postavio jedno pitanje? Sta oni imaju od toga? u ovoj zemlji ljudi gladuju, nemaju bukvalno ni za hleb, a oni ce da se setaju!? imaju pravo na to ali sta oni time postizu?? da li dobijaju bolje placen posao? NE! U ovoj zemlji svi zatvaraju oci nad pravim problemom, a to je nezaposlenost!!!

Beli

26.09.2014. 17:28

e moj Bato svi politicari setali oni ili ne nama rade isto sto rade i ovi sa parade samo na suvo.

Guy

26.09.2014. 17:29

По броју ботова, рекао бих да министар не говори истину, за сада... Вучић је већ одлучио, Београд је препуштен менталним насилницима.

torin

26.09.2014. 17:33

Ne mogu da se nacudim koliko su uporni da odrze tu paradu.Nije mi jasna svrha,po meni to sve nema poentu,pa zar ti ljudi svakodnevno ne setaju ulicama?Zasto parada?Sta se postize time?

E to pitaj ove sto ti lupaju minuse

26.09.2014. 20:21

@torin - Siguran sam da ni oni nemaju pojma, samo je naredjeno da ti zvrknu minus..

bijadokija

26.09.2014. 17:46

E a kako kad je jedan od dvojice brča on onda mora da tušira brkove posle hahahahahaha da baš nije bolest

Шта је следеће?

26.09.2014. 17:53

"Zakoni koji brane incest između brata i sestre u Nemačkoj uskoro bi mogli da budu ukinuti nakon izjave državnog Etičkog komiteta da oni predstavljaju neprihvatljivo mešanje u prava pojedinca na seksualno samodeterminaciju"! (Telegraf)

Radomir

27.09.2014. 11:13

@Шта је следеће? - Tako to progresivno napreduje,priznaj gay,priznaj usvajanje dece za gay parove,priznaj incest brak,sledece je ukidanje preljube maloletnica,i td kako djavolu odgovara tako radi kroz svoje poslusnike ljude.

Vatromet

26.09.2014. 17:59

Vlada i premijer treba da donese procenu o bezbednosti svih gradjana kad je u pitanju parada ponosa.Imovina gradjana i gradjani su na prvom mestu.Naravno da treba Putin da dodje njegova poseta je dobrodosla.Srbija ima tradicionalne odnose sa Rusijom i ona sa njom saradjuje na isti nacin kao i pre krize.Premijer Vučić je odgovoran čovek koji vodi ozbiljnu i odgovornu politiku.

Vatromet

26.09.2014. 18:04

Drzava treba da donese procenu o bezbednosti svih gradjana kad je u pitanju parada ponosa.Imovina gradjana i gradjani su na prvom mestu

Ekolog

26.09.2014. 18:04

Siguran sam da ce premijer sa svojim timom obezbediti sigurnost ucesnicima parade, sacuvati mir, ustavni poredak i bezbednost svih građana. Ukoliko se odluci da se ona odrzi.

Wertz

26.09.2014. 18:45

@Ekolog - @ Ekolog - Нека за промену иде све то да чува нпр. на Косову и у Рашкој области, уместо што вечито "лови вештице" тамо где их апсолутно никада није ни било!

domino

26.09.2014. 18:05

Opet taj prajd,ne moze covek da zivi od njih,ako su bolesni neka se lece a ne da masovno setaju ulicama.Nemam nista protiv njih,ali mi smeta nametljivost i njihov lobi.

Radomir

26.09.2014. 19:58

@domino - Domino ima ih koliko hoces ,Lobisti vampiri i njihova klika,Ali nece moci parada proci,Jaci smo.

ekatarina sava savacevic

26.09.2014. 18:29

ako neka prodju to je njihovo pravo!meni isto smetaju crkvenjaci kada prolaze sa suknjama pa cutim ne kazem im sto suknju nose!priviknes sta ces!kome su oni naneli zlo nikome!ne diraju nikoga zive svojim zivotom kakav god da je!pozdrav svim ljudima netradicionalne orijentacije i volite se!najglavnije je ljubav bez obzira kakva je ona svidelo se to nekom ili ne!

Трол елиминатор

26.09.2014. 20:11

@ekatarina sava savacevic - Којим год "именом" да се потпишеш назови коментари су ти апсолутно увек подједнако бесмислени, несрећни створе.

bob rock

26.09.2014. 21:15

@ekatarina sava savacevic - Hej,da li si cuo(la) za velika i mala slova,to prvo, a drugo ne vredjaj milione ljudi koji su ckveni i krsteni!

Чудан неки ekatarina

26.09.2014. 22:50

@ekatarina sava savacevic - ekatarina, теби нико не пребацује што користиш женско име. Зашто теби онда смета што Шкотланђани и попови (католички, православни, муслимански, будистички...) носе сукње и хаљине?

ekatarina sava savacevic

27.09.2014. 03:57

@ekatarina sava savacevic - nisam na ispitu knjizevnosti da bih koristio pravopis!drugo nisam vredjao ljude koji su crkveni i krsteni!

ekatarina sava savacevic

27.09.2014. 04:04

@ekatarina sava savacevic - ako procitas pazljivo sta sam ja napisao -cutim jer sam privikao!takodje mislim da si i ti obratio paznju da doticni crkvenjaci nose suknje i haljine i da li si se upitao zasto?ime ekataina sam uzeo od moje omiljene grupe EKV! a ime sava savacevic sam uzeo iz mitologije o prvom pazi srpskom vampiru!

Вампир

27.09.2014. 10:21

@ekatarina sava savacevic - Сава Савановић, а не sava savacevic. А да ли ће и он да дође на бал?

ekatarina sava savacevic

28.09.2014. 12:20

@ekatarina sava savacevic - vampir nece na godisnjem je odmoru!

ugljesa

26.09.2014. 18:37

LGBT ili kako se vec zovu su samo lutkice,marionete,iza njih se krije jedan od jacih lobija.

Viki

26.09.2014. 20:23

Parada je veliki bezbedonosni rizik to se u prošlosti pokazalo Vučić će nastojati sa službama bezbednosti da se održi.U slučaju da se ne održi to znači da su rizici bili preveliki i da je bezbednost gradjana na prvom mestu.

na(O)pomena

26.09.2014. 21:00

Na kraju videćete biće da se ova sramota zabrani.Ispravno to se očekuje u suprotnom sledi jedna velika eskalacija nasilja koja može imati nesagledive posledice.

novolice

26.09.2014. 21:31

Mislim da je parada ponosa , preterano dimenzionisana i eksploatisana u političke svrhe sa kojom ona ne bi trebalo da ima ikakve veze , treba im dozvoliti paradiranje i ne obraćati pažnju na njih , čak ni ne reagovati na njih ni objaviti u vestima da su bili jednostavno normalni građani će ih ignorisati svakako i treba svako da ode za svojim poslom. Neće ih biti više od 500 na celoj paradi-realno ni toliko. ili da se uradi preventivno pritvaranje extremista - i tako se štite nečija prava zar ne?

Sara

26.09.2014. 22:30

To je pitanje koje se iz godine u godinu ponavlja, ali nasa policija ce odluciti i proceniti sta je ipak najbolje resenje!

Hestija

26.09.2014. 23:43

Prajd treba da se ignoriše svakog pojedincu koji zaista radi za interes naroda i države i koji ne pripada LGBT. Parada ponosa treba da bude održana, kako bi slika iz Srbije potekla u svet da su građani zaista tolerantni i da poštuju različitosti.Ovo je projekat koji je finansirala EU i koja zaista želi da radi za interes naroda i države. Svi građani Srbije treba da se osećaju sigurno.

Истеривач слабоумних

27.09.2014. 05:26

@Hestija - "Ovo je projekat koji je finansirala EU i koja zaista želi da radi za interes naroda i države". Шта су ти сипали у пиће јутрос ? Јел ово се зезаш са овом реченицом или си пио неку дрогу данaс?

Mirjana

27.09.2014. 12:45

Naravno da treba da se odrzi šetnja! Zašto? Zato što gej parovi, ne mogu kao i hetero parovi da uživaju u svojoj ljubavi i da se ljube po gradu što hetero parovi redovno rade svaki dan, čak neki i preteruju u vatanju na javnom mestu.Da gej parovi mogu slobodno da posećuju jedan drugog u bolnici a ne sestra da ga/je pita: da li ste rodbina? Da registrovani gej parovi mogu slobodno da ostave imovinu jedan drugom Niko neće da upražnjava seks na vaše oči. Samo žele slobodu koju i vi imate svaki dan

jaaaaa

28.09.2014. 02:11

kakva bre parada....nek paradiraju kod mame i tate..sta ja sutra mom detetu trebam da kazem kad me pita sta je parada ponosa?kako da mu objasnim da su to bolesni umovi!! Da je normalno tata i tata bi pravili dete ili mama i mama a ne musko i zensko...pederasi..to je bolest a ne opredeljenje....debilizam!!!

BOZANA 63

28.09.2014. 05:54

Koliko vidim da ovo zovu Parada ponosa, vecina gradjana je naziva sa punim pravom Paradom srama. Koliko joj se daje na znacaju to prevazilazi svaku zdravu razum.To je veliki bezbedonosni rizik to se u proslosti pokazalo Aleksandar Vucic ce nastojati sa sluzbama bezbednosti da se odrzi. U slucaju da se ne odrzi to znaci da su rizici bili preveliki i da je bezbednost gradjana na prvom mestu.Svi gradjani Srbije treba da se osecaju sigurno.

mrgud

28.09.2014. 06:14

Cega se pametan stidi budala se ponosi.Sutra ce se pojaviti pedofili da organizuju paradu,a nama normalnima koji cemo se pojaviti na ulicama protiv ovih parada panduri ce organizovati paradu pendreka po ledjima.

Zoran

28.09.2014. 11:07

Narovno da treba dozvoliti i neobracati paznju.Suvise se Politika umesala.Ja na zapadu i ne primecujem kad se oni setaju,neka se bre setaju tako ce to nekad biti i u Beogradu.Zasto protivnici te setnje moraju da demonstriraju sta hoce Svetu da se pokaze da kod nas nema homosexualaca ima ima samo nema slobode .Ja sam vernik ali kad vidim koliko se crkva mesa u dnevnu politiku!