Vučić i Bler o procesu pridruživanja Srbije EU

Tanjug

19. 06. 2014. u 16:39

Predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučiić danas je u Beogradu razgovarao sa bivšim premijerom Velike Britanije Tonijem Blerom o procesu pridruživanja Srbije Evropskoj uniji

Predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučiić danas je u Beogradu razgovarao sa bivšim premijerom Velike Britanije Tonijem Blerom o procesu pridruživanja Srbije Evropskoj uniji.

Premijer Vučić predstavio je političke i ekonomske reforme koje srpska vlada planira da sprovede u narednom periodu, i zatražio od Blera da svojim vezama i ugledom pomogne Srbiji na putu ka Evropskoj uniji, saopštila je vladina Kancelarija za saradnju sa medijima.

Bivši britanski premijer izrazio je zadovoljstvo zbog napretka Srbije i pružio jaku podršku procesu evropskih integracija i namerama Beograda da sprovede sve neophodne reforme, prihvativši da u tom procesu pomogne srpskoj vladi, navedeno je u saopštenju.

Bler je, nakon što je otišao s funkcije premijera Velike Britanije, osnovao "Tony Blair and associates", organizaciju koja je se bavi lobiranjem.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (201)

ffggood

19.06.2014. 16:54

napokon,,,bravo,,,,dosta vise kvazi patriJota koji podrzavaju lukasenka i ostale diktatore,,,,,na kvazi patriJote naravno mislim na gastarbajtere ovde koji pisu iz EU i glume velike Srbe,,,,,welcome mr Blair,,

dinarac

19.06.2014. 18:06

@ffggood - "ffggood" vodi ga kući kad ti je tako drag,pa budite "demokrate" do mile volje.Šta je to demokratija,ako nije prikrivena(sve više i otvorena) diktatura tih zapadnih bogataša koji na taj način(preko "demokratski"izabranih) vladaju svetom.To samo luda ne vidi.Demokratsko bombardovanje Srbije,Libije,Iraka...ufff,ne smem psovati.

Yaya Toure

19.06.2014. 18:47

@ffggood - Da, u pravu si, treba podrzavati one koji su nam sasuli uranijum i kasetne bombe i nacinili stetu vise od desetina milijardi dolara, to su "demokrate i borci za ljudska prava."

Ха! Ха! Ха!

19.06.2014. 22:30

@ffggood - @ "ffuj...": Ах, ви полуписмени новокомпоновани демо(но)краЦки настројени еUрофундаменталистички тролчићи у покушају...

Bezposlen

19.06.2014. 16:55

Ne znam kakav sastanak može da ima bivši premijer, povodom čega i kako nenajavljeno! Od kada se takvi sastanci održavaju?!

mare

19.06.2014. 18:11

@Bezposlen - Bler ima firmu koja se bavi lobiranjem, pa zar nije logično da je došao da pregovara o angažovanju njegove firme za lobiranje za srpske interese? Šta mislimo o njemu je druga stvar, ali nije loše imati takvog lika na svojoj strani.

Omladinac

19.06.2014. 18:12

@Bezposlen - Mislim da se diže prašina bez bilo kakvog ozbiljnog razloga. Sastanak k'o sastanak. bio je i Lavrov u Beogradu, pa nikom ništa. Ako ćemo kupovati avione od Rusije, možemo i od Britanije.

cofi

19.06.2014. 23:11

@Bezposlen - Stavljas znak jednakosti izmedju Lavrova i Tonija Blera!?!?!?! Sram te bilo !!!

naranca

19.06.2014. 23:42

@Bezposlen - @mare Jedini moj dragi Mare.Njegova firma za lobiranje radi za Siptare,Hrvate,Bosance,Iracane,Afganistance.....Sam zakljuci!

rrrrrr

19.06.2014. 17:02

Treba general Dikic sve da vas prisluskuje ...Taj je jos na drzavnoj poternici zao mi Milice Rakic u ovom trenutku pustio bih suzu za nju i sve poginule od UCK i bombardovanja.

novica952

19.06.2014. 17:29

Koliko se sećam Vučić je još pre preuzimanja premijerskog mesta dok je bio potpredsednik valde pominjao saradnju i sa Toni Blerom kao političarem koji ima velikog iskustva i koji svojim ekonomskim i političkim vezama može mnogo da doprinse Srbiji na njenom putu ka EU. Ako Vučić može da se sastane sa Fratinijem i još nekim ne vidi nikakvu tajnovitost u Bleroj poseti Beogradu.

Yaya Toure

19.06.2014. 18:43

@novica952 - Ha ha ha isti komentar ne nekoliko sajtova. Toni Bler, politicar koji ima iskutsva ?? Ajde, a u cemu ?

anonimus

20.06.2014. 01:21

@novica952 - Ima iskustva u bombardovanju zemalja koje kazu ne NATO paktu.

Leonardo

19.06.2014. 17:37

Izgleda da smo u centru paznje, istok i zapad biju bitku kome ce se Srbija prikloniti. Najbolje je imati dobre odnose sa Rusijom, ali i biti clan EU.

Omladinac

19.06.2014. 18:10

@Leonardo - Po mom mišljenju, Srbija više pripada EU nego Rusiji, što ne znači da treba da uvodimo sankcije rusiji i da nemamo saradnju.

anonimus

20.06.2014. 01:20

@Leonardo - Tako je, tradicionlani (ne)prijatelji su nam u EU: Nemci, Englezi i "braca" hrvati.

naranca

21.06.2014. 15:01

@Leonardo - @anonimus2 Englezi kazu'Sa takvim prijateljima, neprijatelji ti nisu potrebni.'

djura

19.06.2014. 17:46

Obnoviti poternicu za ovim tipom :) zbog zlocina prema civilnomn stanovnistvu i unistavanju imovine ,pokretne i neporetne, ekologije ,trovanja ,otudjivanja dela teritoriuje, nepostovanja medjunarodnog prava i domacih zakona, protivpravnog unistavanja vojske Jugoslavije ,odbijanja zastite osnovinih ljudskih prava, kradje drzavne i privatne imovine i udruzenog zlocinackog poduhvata u genocidu nad narodom Srbije i gusarenju. Idealna prilika da se prati kako ce da se ponasa u izmenjenim okolnostima.

Istoricar

19.06.2014. 17:55

Bivši britanski premijer Toni Bler objavio je da je odigrao ključnu ulogu u NATO bombardovanju Srbije 1999. godine i da je njegovo insistiranje na vojnom rešenju stavilo pod veliki pritisak odlične lične odnose koje je imao sa tadašnjim američkim predsednikom Bilom Klintonom

Akvarijum

19.06.2014. 18:01

Ljudi nije sjajno i sve,ali moramo gledati interes svih nas...a emocije da ostavimo po strani.Opet mozemo imati veliku korist od njega,sto bolje nas reklamira to bolje za sve.

вук

19.06.2014. 18:04

Ратни злочинац тони блер, један од најодговорнијих за агресију на Србију и геноцид над српским народом, стигао на место злочина да пружи подршку актуелном марионетском режимчићу на његовом ''европском путу'' у пропаст.

Apis

19.06.2014. 18:04

'' "Tony Blair and ašociates", organizaciju koja je se bavi lobiranjem ''!Još jedna ''humanitarna organizacija'' kojoj je osnovna delatnost ''istina i čovekoljublje'' !Da li ima ne u Srbiji nego u svetu da neko ovom teroristi veruje jedno jedino slovo što izgovori ili napiše?!Vidim neke komentare koji sa oduševljenjem gledaju na ovaj sastanak (randevu) i prosto mi je neshvatljivo da ima ljudi (ne samo Srba) da ne shvataju da je ovaj zločinac kancer (rak) čovečanstva !

osma ofanziva...

19.06.2014. 18:05

Ovo je samo još jedan dokaz da u politici nema ljubavi i mržnje već samo interes. Posle svake "intervencije" širom sveta nastupale su američke multinacionalne kompanije. Tako se i Bler bavi biznisom pa kome treba njegova usluga...

Boba

19.06.2014. 18:11

"Divno". Dokaz da nemamo pamcenje a u samoj Britaniji i dan danas mnogi ga smatraju ratnim zlocincem sto efektivno i jeste. Ne cilj ne opravdava sredstva i nikakvi "visi ciljevi" ne mogu opravdati ovo zatvaranje ociju pred zlom kome je ovaj covek aktivno kumovao.

вук

19.06.2014. 18:14

Ратни злочинац тони блер, један од најодговорнијих за агресију на Србију и геноцид над српским народом, стигао на место злочина, да пружи подршку актуелном марионетском режимчићу на његовом ''европском путу'' у пропаст.

El Gibor

19.06.2014. 18:24

Nije dobrodosao!!! Ruke su mu jos uvek krvave! Kao sto se kaze u Postanju (doduse u pitanju je Aveljevo ubistvo, no pouka je sasvim na mestu): "A Bog rece: Sta ucini? Evo glas krvi brata tvoga vapije sa zemlje k' meni! I sada da si proklet na zemlji, koja otvori usta svoja da primi krv brata tvog iz ruke tvoje". Od ove persone samo jos dvema nikada ne bi trebalo dozvoliti da dodju u srbiju: propalom saksofonisti i dezerteru iz Vijetnama i nezahvalnoj jevrejskoj otpadnici i drugoj Jezavelji!!!

Капетан

19.06.2014. 18:24

Ко му да више пара, ми или Шиптари, његово је Косово! Проста математика!!!

ličanin

19.06.2014. 18:26

Srbija ne može više da gleda u prošlost, jer ako bi gledali ko je od političara sa Zapada bio za bombardovanje Srbije 1999 godine, i ako bi po tome gledali sa kim ćemo da sarađujemo, a sa kim ne, Srbija ne bi mogla nikada da udje u EU, jer su sve uticajnije članice EU učestvovale u bombardovanju Srbije.

Srki

19.06.2014. 18:33

Vucic se u zadnje vreme sastaje sa zaista velikim drzavnicima svetske scene. Ocigledno da mu je stalo do prosperiteta i evropskog puta Srbije. Nadam se da nije usamljen u svojoj iskrenosti i dobronamernosti za boljitak zemlje

chovekoliki

19.06.2014. 18:36

Odavno pišem - a administratori ne smeju da objave: nas su ove godine zadesile dve katastrofe: poplave, čije smo posledice videl, i Vučić, čije ćemo posledice tek videti. Poplavu nismo mogli da sprečimo.

naranca

20.06.2014. 13:34

@chovekoliki - @flasgordon.Sto lepo ne napises na srpsko-hrvatskom 'Bljesak i Oluja' nego flash n storm?

Flash'n'Storm

20.06.2014. 17:34

@chovekoliki - A KO si, uopšte, ti da se ja tebi nešto pravdam,objašnjavam ili polažem račune ?! Ja tebi ne tražim objašnjenje za tvoju nepismenost !

daki

19.06.2014. 18:46

Cim je Bler dosao u Beograd to je znak da Srbija zapocinje ono sto je davno trebalo zapoceti,a to je ozbiljno lobiranje.

Tamara

19.06.2014. 20:15

@daki - Bler može lobirati samo u Saudijskoj Arabiji, Kataru i sličnim "demokratijama", a čini mi se da tamo Srbija ne teži. On je i u svojoj Britaniji najomraženiji potrošeni političar bez kredibiliteta, da se o ostatku EU i ne govori. Neko se ovih dana najeo ludih gljiva u Srbiji.

Змајевић

19.06.2014. 18:48

Значи, можемо очекивати посету Весли Кларка и Била Клинтона. Има ли Срба у Београду? Зашто нису организоване демонстрације?

miroslav

19.06.2014. 19:57

@Змајевић - Hilari je bila,a pre nje i Solana.Samo sto su tada bili zuto/crveni izdajnici na vlasti a sadasni evroradikali su organizovali proteste.Sada su promenili svest i Bler im je veliki prijatelj.

kondor 009

19.06.2014. 20:04

@Змајевић - @zmajevicu , nisu mogi organizovati demostracije , ovaj zlocinac je dosao tajno u dogovoru sa sadasnjom vladom . Znas dobro da se zlocinac stlano vraca na mesto zlocina . Ja uskoro ocekujem ; klintona , olbrajtovu , klarka , solanu i sve one koji su naredili ubijanje , trovanje i rusenje Srbije . Vucicu kako te nije sramota po naredjenju ovoga u Srbiji je ubijeno 87. dece . Ako ti narodi Srbije oproste dragi Bog nece Znam da necete objaviti komentar . Vucicu ovim potezom gubis 10% podrske nar.

alternativa

19.06.2014. 18:49

Za sve koji nisu verovali da EU nema alternativu.... al bukvalno. A i lepo je videti da gradjane druge srbije vise nista ne moze "ubiti", pa ni ovaj.. mr, kako neko rece

zoko

19.06.2014. 19:06

Vucicu sta se desilo pa si zaboravio kad ti je taj Bler bombardovao tvoju kancelariju u Nemanjinoj 1999 godine.Jel si to zaboravio zbog predueceto sto bi rekao Sojic.

Gospa

19.06.2014. 19:16

Drago mi je da imamo premijera koji je okrenut isključivo nacionalnom interesu. Razgovara sa svima, pokušava da dođe do svakog ko može pomoći Srbiji.

Србин

19.06.2014. 19:27

@Gospa - Срам те било да пишеш коментаре по наруџбини! Ни трунке морала ни трунке осећаја за све погинуле Србе од руке овог злочинца и убице Тонија Блера?

Tamara

19.06.2014. 20:18

@Gospa - Blera u Srbiji treba uhapsiti, ali izgleda da i oni koji se s njim rukuju imaju taman toliko obraza koliko i taj ratni zločinac i prvorazredni lažljivac. I ova današnja katastrofa u Iraku je njegovo djelo.

gospe ti

19.06.2014. 20:59

@Gospa - Botovi SNS vise i znaju sta da pisu. Pogotovo ne znaju kako da brane njihovog demagoga od ove sramotne posete.

Graje

19.06.2014. 19:26

Toni Bler i treba da pravi prijateljske odnose i da se iskupi za sve ono što je uradio napaćenom narodu u Srbiji. Toni Bler je sproveo reforme koje će doneti ekonomski prosparitet Britancima, uradio je ipak pozitivno za svoju državu, ali spoljna politika mu je bila katastrofa. Nadam se da je Toni Bler došao da podrži Aleksandra Vučića i da pomogne oko sproveđenju reformi. Srbiji su potrebni prijatelji.

Naissus

20.06.2014. 10:04

@Graje - Stvarno nam trebaju ovakvi prijatelji ljudi, rasvestite se. Sta je sve nasa politika propustila, Hitlera, Busa, Klintona, da sada bar isprave, divan covek ovaj Toni Bler, za primer svima koji ne prezaju od nicega da napune svoj dzep. A kod nas svi i cekaju da nesto padne sa neba pa da napune dzepove i da postane svima bolje. Vucic je na pravom putu. + za Vucica

Dule Trubica

19.06.2014. 19:36

REFERENDUM o ulasku u EU, ajde ako smes Vucicu!!!Ufff sto me iznervira ovaj Bleir nisam ni znao da dolazi da ga svi docekamo......Kako nas je blatio gde je god imao sanse 99, i sad smo kao napredovali.

Горислав Музикравић Дрнч

19.06.2014. 19:56

Осуђујемо долазак Блер Тонија у Србију.

OBELIKS

19.06.2014. 20:21

@Горислав Музикравић Дрнч - Zašto? Pa pusti ga da nam kaže šta ima.1999-te nam je arogantno bombama objašnjavao demokratiju,danas dolazi da moljaka.Britanci su na ovim prostorima već dugo putem svoje mreže agenata i jedan deo našeg stradanja imamo i njima da zahvalimo.Mislim na drugi svetski rat,kada Hitler nije hteo da napadne Srbiju,ali su komunisti uz jaku podršku Britanske obaveštajne službe napravili puč.Naravno to su uradili da bi Hitleru odvratili pažnju sa njih,a nas nek razara.

naranca

19.06.2014. 23:29

@Горислав Музикравић Дрнч - @obelix U pravu si ali TB radi za Nemacku a ne za nase saveznike Engleze!

n3b0j5a

19.06.2014. 20:03

Treba da budemo srecni sto imamo za premijera coveka kakav je Aleksandar Vucic! Promene i napredovanje Srbije su ocigledni! Imamo podrsku vecine stranih zemalja! Sve to zahvaljujuci Vucicu! Ne smem ni da pomislim kakva bi situacija sada bila u Srbiji da nije dosla SNS na vlast!

igor

19.06.2014. 21:14

@n3b0j5a - mole se SNS botovi da predju na KURIR !ovde smo u vecini MI , koji jos uvek koristimo svoju glavu .

Neša

19.06.2014. 20:06

Vučić traži od Blera da pomogne Srbiji u procesu pridruživanja u EU? Pa, Bler je jedan od glavnih organizatora NATO bombardovanja 1999.g. a sem toga jedan deo Velike Britanije želi da istupi iz EU! Mi od neprijatelja Srbije tražimo da na pomogne da uđemo u uniju iz koje i oni i svako pamet pokušava da izađe! Ko je ovde lud?

veliko razočarenje

19.06.2014. 20:12

Umjesto da ga uhapse smjesta, oni ovom propalom političaru bez ikakvog kredibiliteta u samoj Britaniji, najpoznatijem ratnom zločincu na slobodi, još žele napuniti džepove(!!?). Neko je jako loše posavjetovao Vučića. Zar je Srbija spala na grane jedne Albanije pa joj treba lobiranje ovoga grabežljivca? Još malo pa će mu napraviti spomenik zajedno s Klintonovim, tamo negdje usred Beograda gdje su dobro razorili i poubijali. Sramota!

kiša

19.06.2014. 20:17

Svaka dobronamerna pomoć je dobrodošla, imamo mi dovoljno pametnih ljudi u vladi koji će proceniti važnost posete.

Milica

19.06.2014. 20:44

@kiša - Lobiranje protiv Srbije nanelo nam je strašnu štetu u proteklim godinama, zato je dobro imati na svojoj strani jake lobiste!

botovski je zivot tezak

19.06.2014. 20:57

@kiša - U moj botu, blago tebi kako si se rodio pa ti ceo zivot prodje u sreci i veselju. Narocito od kada si u SNS-u.

Stevan

19.06.2014. 21:04

@kiša - Ne znam da li se to zove dobronamerna pomoć ili lobiranje, ali oni koji su devedesetih lobirali protiv Srbije naneli su nam strašnu štetu, zato je dobro imati jake lobiste uz sebe i zato je ovaj sastanak veoma važan za Srbiju!

M

20.06.2014. 08:58

@kiša - To (Bler) vise nije u modi. I on i onaj odrtaveli Klinton mlate pare samo kod neobavestenih. Opet Srbi "pisaju uz vetar".

goran.s

19.06.2014. 20:19

Nesto se ozbiljno zakuvalo ,cim nas u nedelju dana posecuju mnogi veoma bitni cinioci politike na balkanu.E sad na nama je,ili full europa pa da se smrzavamo goli i bosi,ili Rusi pa da u mlakoj sobi vidamo batine koje nam slede od ovih drugih(isto takodje goli i bosi).Kakvi smo majstori zaj....e nas i jedni i drugi.

Petar

19.06.2014. 20:37

@goran.s - Mislim da smo na putu da ne budemo gladni i bosi! Sve ukazuje da će se dešavati nekebolje stvari i da dolaze bolja vremena!

Deki Kosmaj

19.06.2014. 20:40

@goran.s - Vidim ja da ce biti, kao dok je Tito bio medju nama, neutralna teritorija u koju ce dolaziti i ulagati, ceo svet.

Dymitr Ogonowski

19.06.2014. 20:31

Vucić je presao iz jedne krajnosti do druge. Sada ima druga, koji je bombardovao srpske bolnice, vozove itd.

ELIZABETA M

19.06.2014. 20:38

Svako ko ce u svetu doprineti da Srbija ostvari politiku koja joj koristi, dobrodosao je! Toni Bler je u ono nesrecno vreme bio drzavni sluzbenik koji je sprovodio interese svoje zemlje, a sada je neko ko svojim vezama I politickim uticajima moze koeistiti nama i to treba iskoristiti sto Vucic mudro, drzavnicki i cini!!!

naranca

19.06.2014. 21:43

@ELIZABETA M - @eliz Draga moja!Nije on bio nikakav sluzbenik nego Predsednik Vlade!Covek koji kreira i kroji politiku Engleske.On i niko drugi!Odgovoran je i za totalno izmisljanje @oruzija za masovno unistenje' u Iraku sto je posluzilo kao glavni izgovor za napad na Irak.Svakoga meseca neki gradjanin(u Engleskoj) pokusava da ga uhapsi zbog zlocina protiv covecnosti.Ukratko zlikovac.

Naissus

20.06.2014. 09:58

@ELIZABETA M - Jos da mu se neko naguzi i da mu platimo posle toga. Odavno nije bilo bolje ideje u nasoj politici

ЈА па Ја

19.06.2014. 20:38

Ocenite Dopada mi se / 11 Ne dopada mi se 194Није ли ово очигледно шта НАРОД Србије мисли. Тјеее....

Branko

19.06.2014. 22:30

@ЈА па Ја - Ne znam da li se vecini ne dopada sto radi Vucic sa Blerom, ili se ne dopada sto se o tome pise. Da mu je Vucic razbio nos bila bi sasvim obrnuta slika pluseva i minuseva.

Ја па Ја

20.06.2014. 00:03

@ЈА па Ја - Лоша ти је рачуница паметнице

Medeni

19.06.2014. 21:51

@Zločinci dobrodošli - Ovo je posao! Dobar posao za Srbiju! Potrebni su nam dobri lobisti! Važnoj e da preokrenemo svet na našu stranu!

Branko

19.06.2014. 22:32

@Zločinci dobrodošli - Nemoj biti naivan.Niti Bler moze preokrenuti svet niti hoce, niti moze.

naranca

20.06.2014. 13:20

@Zločinci dobrodošli - @medeni Posle ateriranja covek treba da se odmori i aklimatizuje na atmosferu planete Zemlje.Bar jedno mesec dana.

ursula

19.06.2014. 20:58

Licno ne volim Blera, ali je to covek sa hiljadu lica i hiljadu politickih i finansijskih veza. Politika nije stvar emocija vec mudrosti i prakticnog delanja, tako da prihvatanje njegove ponudu za lobiranje moze biti Srbiji od velike koristi.

naranca

20.06.2014. 00:58

@ursula - @ursula Mozda bi se i moja Vesna slozila sa tobom ali ne moze.Umrla je od leukemije 14/jula/2001.

shestar

20.06.2014. 09:09

@ursula - T.Blair je sve ovo sta @ursula kaze. I jos mnogo vise i gore.Ne bih me cudilo da uskoro cujemo kako on stoji iza lobiranja za pridruzivanje masonima u Srbiji.Obedience-jeste poslusnost.Tony je samo jedna obedijencija koja ocito dobo igra svoju ulogu, no nije i najmocniji.U ovom slucaju za Vucica i sve nas ce vaziti:ko' sa vragom tikve sadi o glavu mu se rzabijaju.

miki

19.06.2014. 21:09

Вучићу, Вучићу, како можеш да се рукујујеш и дружиш с њим. Стиди се.

Branko

19.06.2014. 22:25

@miki - Bleru i ne treba da se Vucic sa njime rukuje, samo da mu placa,sto cesce i sto vise, a ne mora da se rukuje.

komsija_koki

19.06.2014. 21:09

Toni Bler, covek koji se zalagao za kopnenu operaciju 1999, da se Srbija sravni do zemlje....ako nam on bude pomagao tesko nama.

murta k

19.06.2014. 21:14

Kada ste bez razmisljanja glasali za promene hteli ste galamdziju diktatora ? E pa posle nema kajanja narode?

Kiki

19.06.2014. 21:22

Jadno. Bler ne može ništa da uradi u EU - ista ta EU nije htela da bude evrozvaničnih 2009. godine, odbili su ga.

naranca

19.06.2014. 21:35

1999 Genser je voleo ,ali nije smeo.Klinton nije hteo uopste.Jedina individua koja ih je sve ujedinila i nahuskala na Srbiju je bio Toni Bler...

Boze, ima li te

19.06.2014. 21:50

Ne mogu da verujem da su glavnom organizatoru bombardovanja Srbije i ratnom huskacu dozvolili da dodje u Beograd i jos ce da mu placaju za 'usluge'!? U Britaniji je najomrazeniji politicar i mnogi zele da mu se sudi za ratne zlocine a mi, koji smo krvlju platili njegovu borbu za albanska 'prava' ga slavimo?! Strasno sta smo docekali.

EUtanazija

19.06.2014. 21:51

nečastivi došao da javi, da vesti-komentari o Ukraini, Rusima.. moraju biti skrajnuti, zataškani. Postali smo previše bučni, previše svesni, uticajni.. nema ništa od lobiranja dok se to ne utiša. Dok se ne ubije pojam, svaki trag svesti.. e moja Srbijo, od ovog niže nisi padala. Imamo li srama ili to i ovde postaje iluzija kao i tamo odakle nam je gost? Ako njega nije sramota, šta je sa nama, gde smo, ima li nas, jesmo li već nestali a da to još ne znamo? happy happy happy, Bože gledaš li?

Temida

19.06.2014. 21:55

Ako nam je cilj da udjemo u EU u svakom slučaju je važno da održavamo kontakte s ljudima koji mogu da lobiraju za nas.

real

19.06.2014. 22:11

Čovek zna posao ,nama treba da lobira za Srbiju ,koja se mnogo razlikuje od one nekada . Jača je ,ozbiljnija,proevropska ,sa ozbiljnim politicarima na celu.

jaca

20.06.2014. 09:31

@real - Ne daj Bože da je ovo uradio Tadić. Od Radikala i ovih Naprednih " ozbiljnih političara na čelu " ne bi moglo da se ostane. Razapeli bi ga, dodatno, gde još nisu. Jadna zemljo !

Naissus

20.06.2014. 09:55

@real - Ljudi pretpostavljam da je ovo ironicno-sarkasticni komentar, ne nesto sto bi jedan nas drzavljanin mogao da misli?? Ja pomalo sporo shvatam, pa da pitam...

Neša

19.06.2014. 22:14

“Rat protiv Srba nije više samo vojni sukob. To je bitka između dobra i zla, između civilizacije i varvarstva “- Toni Bler, britanski premijer tokom NATO agresije na Srbiju 1999.godine.

Mira

20.06.2014. 00:33

@Neša - Svi znamo da je politika "dama sumnjivog morala" (moram diplomatski da pišem da bi mi objavili). Medju njima ima neke razlike, ima tzv. elitna, ova naša je izgleda najjeftinija, trotoarska.

Neša

19.06.2014. 22:19

Neverovatna je navala SNS botova na portal Novosti u veoma kratko vreme. Pokušavaju da poprave "lošu" sliku o Vučiću koju prave još građani sa još uvek nepreoblikovanom i nepromenjenom svešću.

Kole

20.06.2014. 01:26

@Neša - Da, pre samo par sati, nije bilo skoro uopste pluseva na vest. A pogledaj sad. Vredno rade partijski kliktavci. Providni su.

Branko

19.06.2014. 22:23

Prvo je pomagao za pare albance protiv nas, a oni mu platili srpskom imovinom,sada ce da pomaze srbe protiv albanaca i oni ce mu opet platiti srpskom imovinom. To je kao lisica koja je pomagala prasadma da podele sir,pa odgrizivala to sa jednog,to sda drugog parceta,dok nije pojela oba komada. Ili kao kada reketas tera jednu firmu da plati drugome "dug",pa kada ga uveravaju da nisu duzni, reketas odgovara:vi platite,pa onda angazujte nas da bi povratili",to jest kao ovnove sisa i jedne i druge.

Markoo

19.06.2014. 23:49

@Branko - Ma pusti Tonyija da ide da lobira po Skockoj!!! Ali nema "ujedninjenom kraljevstvu" spasa, referendum Skota nadolazi na kraju ljeta. Zivim za taj dan !

posteno govoreci

19.06.2014. 23:29

dosla maca na vratanca...Bler je stao rame uz rame sa Hitlerom...ovakve posjete nece sprati krv sa njegovih ruku, ma koliko se trudio...

Naissus

20.06.2014. 09:52

@posteno govoreci - Bas si naivcina, tipicno za nas narod. Pa nije on dosao da pere ruke od svega, nego da ih malo zavuce u nas dzep da vidi ima li i tu icega da se uzme. Pomagao je da se uzme Kosovo, ali to ocito nije dovoljno, a Vucko dobar neki decko, ne da ako ne pitas.

vagrant

20.06.2014. 00:23

"Ne veruj britancu i kada istinu govori" - arapska poslovicaSNS botovima je dozvoljeno!

Mica Radovic

20.06.2014. 00:31

Danas nam znaci sva pomoc koji mozemo da dobijemo na politickoj pozornici evrope. Toni ima ruznu proslost, ali ako nam pomogne da imamo lepu buducnost, treba mu oprostiti.Ako bi se rukovodili istorijom, ne bi nam bilo lepo u danasnjoj evropi.Pravi potez vodecih ljudi drzave, da zakopa ratne sekire i okrene se stvaranju nove i bolje Srbije.

Ivan Zgrozeni

20.06.2014. 00:39

Savet Vladi Republike Srbije: Nemojte bacati novce na Toncija. Ja cu vam besplatno kazati koji ce vam savet dati: 1. Da Srbija uvede sankcije Rusiji @. Da ucestvuje u bombardovanju Rusije.

Milojko

20.06.2014. 02:44

Ja se cudim zasto u parku pored zgrade gomila penzionera negoduje (da ne pricam kako) celog popodneva i veceri. Nije Bler kriv, nije on ovde dosao sam da se bestijalno kezi dok nas osiromaseni uranijum truje i ubija i nakon bombardovanja. Koliko sam covek sebe moze da sroza toliko ne moze ceo svet a za to su najbolji primer svi nasi politicari u zadnjih 25 godina.

miroslav

20.06.2014. 06:50

hahaha..,u 23h bilo 11+ I 280 -,a pogledajte sada!?Botovi,vi koji velicate ovog zlikovca I odobravate pruzenu veleizdajnicku ruku,STIDITE SE!!!

Akademik Prof.Dr.Srboljub Zivanovic

20.06.2014. 07:32

Kao predesdnik vlade Velike Britanije Toni Bler je organizovao bombardovanje Srbije, otcepljenje Metohije I Kosova,, zalagao se za ubijanje srpske dece I civila, unistavanje infrastructure u Srbiji I uvek izrazavao veliku netrpelkivost prema srpskom narodu. On nemoze da bude savetnik drzave Srbije. Akademik Profesor Dr.Srboljub Zivanovic, London, Velika Britanija

Mali bata

20.06.2014. 07:36

Nesto sto si dugo ocekivao konacno moze biti ispunjeno, ali rizikujes da ces morati da platis vise nego sto zelis. Ako ne platis neces zaradjivati novac, da li je to to sto zelis.

dule

20.06.2014. 07:47

Gospodine Vucicu taj je persona non grata i u svojoj drzavi,a kamoli u nasoj.Taj sigurno nije zaboravio(a pravi se lud)nato agresiju.Sad je dos'o da pomaze,sebi ili Srbiji.Dos'o da sa svojom organizacijom lesi Srbiju a ne da pomogne.Njega se ama bas vise nista nepita.Napolje s njim.

Srpkinja

20.06.2014. 08:06

Što jednostavno ne kažeš:"Narode Srbije, od danas više ne postojiš". To i jeste cilj te "divne" Evrope.Dabogda se raspala i nestala! I ona i Amerika!

Владимир

20.06.2014. 08:12

Bravo vodjo naš, šta će nama Kandićke, Mićunovići i drugi. Sve za Srbiju, ne postoji donja granica pristojnosti. Baš takvu Srbiju volimo. Sramota

HannaB

20.06.2014. 08:33

Bitno je da je tu,tajno, slucajno, namenski-kako god, jer je neko ko ima veze u svetu u svim sferama, te njegovo misljenje o Srbiji, koje je ocigledno promenjeno na bolje, uspesnim radom, zalaganjem i odlucnoscu da se reforme sprovedumogu imati uticaja i na misljenja kod drugih, te ovakav dolazak signalizira otvaranje mnogih puteva od kojih Srbija moze i te kako imati koristi.

Vukan

20.06.2014. 08:42

Zar je moguće da nije nadjen neko drugi za lobiranje, nego čovek kome su u našoj Srbiji ruke krvave do lakata!!!

Bokica

20.06.2014. 08:44

Pa da Engleska teži da izadje iz Evropske unije,Škotska se sprema za referendum a Toni došao u Beograd da lobira da Srbija udje u Uniju što pre,došao da mu kaže kako da se ponaša kada Šešelja puste iz Haga i da sabotira južni tok,smeta mu poseta Lavrova Beogradu od pre neki dan.Dačić i Toma vuku na Istok a Vučić i njegovi na zapad.

neša012

20.06.2014. 16:20

@Bokica - Očigledno ste negde pobrkali lončiće i to razvrstavanje ko vuče na istok a ko na zapad ne ide baš kao dobra računica.I uopšte te teorije zavere o političarima koji zagovaraju istok ili zapad je samo politički marifetluk bez realne osnove, jasno je da kuda god koji vuče prvi i jedini zadatak treba da bude interes Srbije.Ako je to tako sve je u redu a do sada je rako.

edi

20.06.2014. 08:56

ovo je strasno,gadafijev ubica je tako poceo da se druzi sa libijskim predednikom pa kad mu je ostao duzan velike pare gadafi je zavrsio videli smo kako!!!

Gojko

20.06.2014. 09:34

Gradonacelnik Londona Boris Dzonson je onomad izjavio da je bivshi PM Toni Bler lud i da mu je potrebna profesionalna psihijatrijska pomoch jer odbija da prizna da je angloam.invazija na Irak doprinela sadasnjem krvoprolicu i divljanju terorista.Uskoro treba da se objavi izvestaj komisije o invaziji na Irak pa je ,,Laki'' nervozan.

Bane

20.06.2014. 09:46

Gospodin Bler je zajedno sa Klintonom bio najveci zagovornik bombardovanja Srbije. Sta mozemo da ocekujemo od njega : - Savetovanje uz visoke honorare - Netrpeljivost prema Srbiji i rad za druge interese Zlocinac se uvek vraca na mesto izvrsenja sa namerom da zataska dokaze. Moramo da vodimo racuna o zaslugama u proslosti.

Realist

20.06.2014. 10:09

Nemoj ovde da kritikujete Blera. Sta je tu nepoznato? On je placenik odredjene grupe hegemonista i to valjda je jasno svima. Medjutim, zasto Vucic prima ovakve tipove, je pravo pitanje. Tacno da svet igra igru lobija, ali sad to nama vise donosi stete nego koristi. Vucic, zna da smo to propustili 80-90" godina. Vreme je sada da se drzimo principa i kao sto smo se drzali u pogresno vreme 80/90 godina. Borba za drzavu gledanjem u buducnost.

naranca

20.06.2014. 12:37

@Realist - @realist Kakvih 80-tih?To su bile zlatne godine koje nikada necemo dostici.Bili smo bolji (u proseku) od mnogih zapadnih demokracija.A kad zivis lepo ne treba ti nikakvo 'lobiranje'.? A slobodu govora potiskujes slobodom trosenja,putovanja i uzivanja.Ali sad je doba modernog fasizma (sa ljudskim licem) i Globalne sirotinje pa moramo da zovemo cika Putina da nam spasava glave od zapadnih strvinara.

novica952

20.06.2014. 10:13

Sve cestitke gospodinu Vucicu koji radi u interesu Srbije I interese naroda stavlja iznad licnih I stranackih.Merkelova I Bler su dokaz da Srbija moze imate prijatelje I da se moramo usresrediti na proces evrointegracija.Kosovo je zavrsena prica I gradjani su na izborima pokazali da stoprocentno streme EU a da je otcepljenje od Kosova pravi potez ove vlade koji su prethodnici vesto izbegavali.Sve cestitke gospodinu Vucicu I Toniju..,Evropa nema alternativu,svom snagom u EU!!!

Mariana

20.06.2014. 12:16

Da su prrethodne izdajnicke vlasti bile pametne i da su imale nekoga ko ce lobirati za nasu zemlju ne bismo sada bili u ovakvoj situaciju.Sve u svemu odlican potez gospodina Vucica.

Киза, БГД.

20.06.2014. 16:07

@Mariana - Претходне издајничке, или садашње велеиздајничке... У чему је уопште разлика?!

porto_riko,master

20.06.2014. 12:17

Toni Bler je politicar sa iskustvom i vezama.Srbija moze mnogo da dobije ako ga angazujemo da koristeci svoje veze zastupa nase interese.

ana nis

20.06.2014. 12:18

Ovo je odlican potez premijera.Svakoj normalnoj zemlji je potreban neki prijatelj koji ce lobirati po svetu u njenu korist.

renata n.

20.06.2014. 12:18

Znao sam da će početi da se otvaraju vrata kada neko počne da se bavi državom kako treba i radi sve što je u interesu države. Tako da nisam ni sumnjao da će nam pružiti podršku mnogi koji sa prethodnim vlastima nisu želeli da sarađuju

ujak

20.06.2014. 12:18

Hvala velikom prijatelju Bleru na velikodušnosti.Najzad je neko prepoznao Srbiju i njen put.

miloš

20.06.2014. 12:19

Juuu koliko minusa dobijaju komentari koji kritikuju Blera, pa jel to vec proradio lobi??Nacionalisti iz LD-a I DS-a udaraju minuse kao ludi! U tom slucaju alal mu cufte evo i ja bas volem Blera uprkos svom uranijumu !!!

Siniša Stošić

20.06.2014. 12:22

Antisrpski antihrist,vampir. Ali države,nekada,moraju da razgovaraju i sa najgorima.

jovan

20.06.2014. 12:23

Toni Bler je dokazani prijatelj Srbije i srpskog naroda. I hvala mu za sve sto je dosada ucinio za nas.

вук

20.06.2014. 13:27

@jovan - Јел' би пристао, ''јоване'', да оно што је ''доказани пријатељ'' урадио за Србију и српски народ снађе тебе и твоје најближе? Кажи, али не лажи!

Sredoje

20.06.2014. 22:48

@jovan - Vuce, kakvo ti je to pitanje bez navedene cifre?! Budi konkretniji.

Despina

20.06.2014. 12:24

Toni Bler je sproveo reforme koje će doneti ekonomski prosparitet Britancima, uradio je ipak pozitivno za svoju državu. Nadam se da je Toni Bler došao da podrži Aleksandra Vučića i da pomogne oko sproveđenju reformi.Srbiji su potrebni prijatelji poput Tonija Blera.

naranca

20.06.2014. 14:19

@Despina - @despina Draga moja drugarice.Za vreme vladavine njegove partije pocela je takva starhovita kriza 2008 od koje se Engleska jos nije oporavila.On je svrgnut od strane kolege Gorana Brauna zbog nepopularnosti u izmisljanju 'oruzija masovnog unistenja'(Irak) i (jos jedne u nizu) nezakonite invazije.

IVANA - BO - RU

20.06.2014. 12:27

Dosta smo ljudi imali same neprijatelje,sada je doslo vreme da od tih istih jedan po jedan nam postaju prijatelj ovo jos jedna od potvrda koliko cene i postuju Aleksandra Vucic.Verujem da ima dobar razlog njegovog dolaska i sastanka sa Aleksandrom Vucicem.

milica

20.06.2014. 12:28

Vucic je premijer,koji radi u interesu gradjana svoje zemlje.Sigurno je ova poseta tog karaktera.

Rahima

20.06.2014. 15:52

@milica - Pa sto se onda ne vrati kuci, sta radi po Srbiji?! Ili vise ne zna koja je zemlja njegova?

portobelo

20.06.2014. 12:29

U priblizavanju EU,u poboljsanju slike o Srbiji u svetu,mnogo ce nam znaciti da imamo nekog uticajnijeg prijatelja ko ce da lobira za nas.Prethodnih godina niko od demokrata to nije uradio i to je velika greska,koju smo skupo placali.Imidz Srbije se srozavao ,dok se imidz nasih suseda povecavao bas zbog lobiranja za njh u svetu.

noname

20.06.2014. 12:29

Sta je Vama ovde cudno? Vucic je jedan od politickih lidera u svetu i potpuno je normalno da kod njega dolaze poznati svetski politicari.

Gianna

20.06.2014. 12:30

Covek je dosao da nam da podrsku za ulazak u EU!Promene i napredovanje Srbije su ocigledni Imamo podrsku vecine stranih zemalja I sve to zahvaljujuci Vucicu!Ne smem ni da pomislim kakva bi situacija sada bila u Srbiji da nije dosla SNS na vlast!

duco

20.06.2014. 12:31

Jedna od vecih gresaka Srbije u proslosti je izostanak lobiranja, uvek smo bili u zaostatku, cini se da ova vlast savrseno razume kako se postizu zacrtani ciljevi i radi na tome.

kajsija

20.06.2014. 12:32

Neminovno je da je Bler došao u Srbiju sa jasnim ciljem i planovima za daljnje pregovore! Svaka čast Vucicu!

naranca

20.06.2014. 18:49

@kajsija - @"kajsija.TB je tehnicki penzioner bez ikakve politicke ili pregovaracke fnkcije.Za koga ce on da pregovara?Za nas?Jedino nesto da mulja tajno.

Toza Pecaros

20.06.2014. 12:33

Srbija mora da sarađuje i da balansira između istoka i zapada. Prvo Merkel, sad Bler.Dobro je da je tako i da ne idemo u krajnosti.

naranca

20.06.2014. 12:41

Lobiranje???????Kome?Nemcima?Englezima?Rusima?Amerikancima?Skotlandjanima?Ha ha ha ha

вук

20.06.2014. 13:37

Страдија мора да је на добром путу, чим су шредер, блер и остали ратни злочинци решили да нам опросте што су нас убијали. И тај опроштај, наравно, има своју цену, као и све у безалтернативном свету, а та цена ће да се плати кроз услуге ''лобирања''. Сумњам да би и Радоје, да је којим случајем жив, успео да срочи нешто гротескније од овог што нам сервирају.

vgrad

20.06.2014. 16:24

Istina da gospodina Blera pamtimo po nekim po nas teškim i pomalo zlim odlukama ali svetska globalna politika je posebna priča i gospodin Bler se ničim ne izdaja iz čitavog društva koje je tada tako bilo naklonjeno nama.Vreme na se promenila i ako može bilo čime da pomogne ovoj novoj Srbiji treba pružiti sansu da to uradi, svakako veliku štetu nam ne može više naneti.Slažem se svaka pomoć je dobrodošla.

naranca

21.06.2014. 14:25

@vgrad - Izdvaja se itekako!!!!!Da nije bilo njega ne bi bilo agresije na Srbiju 1999!!!!!

Rahima

20.06.2014. 21:39

Vec poduze pratim portal Novosti pa mi SNS-botovi nisu nikakva nepoznanica.Kada su oni u pitanju,rekla bih sledece:njihov prevashodni zadatak je ubijanje volje i nerviranje zdravomislecih.Ti zdravomisleci ne zive samo na ovom portalu, njih zaista ima.Ovim terorom botovi rade na ubijanju zara i volje u svakodnevnom zivotu zdravomislecih, tj. u njihovim kontaktima sa okolinom.Ako ih ubede u bespomocnost, nestace klica ponosa i zdrave pameti. Prihvatjte ih samo sa sprdnjom, ne zasluzuju zaljenje.

naranca

21.06.2014. 14:06

Jel ima nekih informacija o rezultatima razgovora osim ako to nije tajna za narod Srbije.

LEPOJKA

21.06.2014. 14:55

Ukoliko su mogli I svi ostali narodi I ostale drzave da ostave proslost iza sebe mozemo I mi… sve dok se budemo cvrsto drzali proslosti buducnost nikada necemo videti.

naranca

21.06.2014. 23:25

@LEPOJKA - @lepojka Historia magistra vitae est="Istorija" je uciteljica zivota.

Carapa

21.06.2014. 15:18

Svaki pametan politicar I pravi diplomata zna da je najbitnije imati jake I pametne ljude uz sebe. Ljude koji ce svojim uticajem I novcem mnogo toga uciniti, e takav je Bler, covek koji moze mnogo toga da ucini samo ukoliko hoce.

Serlok

21.06.2014. 15:27

Kada se radi za interes drzave I kada je posao u pitanju privatno misljenje I emocije se ostavljaju u kuci na to se zaboravlja I nastavlja se dalje. Samo tako je moguce ici napred u suprotnom propadas!

Ostoja

21.06.2014. 15:43

Pojedinci neka se zapitaju da li mozemo da zivimo mimo sveta I da jos jednom stave prst na cello da li na pravom mestu moralisu?! Ovo nije tema za lazno moralisanje I drzanje nekih principa pa ti isti principi sun as I doveli dovde.

naranca

21.06.2014. 23:26

@Ostoja - @ostoja I Svajcarci su 'mimo svjeta' pa im nista ne fali.

Melfoj

21.06.2014. 15:49

Ok , razumem bila je zaista kobna ta 1999 godina, ali zaboravili smo I mnogo gorih stvari iz proslosti zaboravicemo I ovo. Ukoliko nam Bler svojim lobiranjem moze pomoci na nama je to da iskoristimo I da emocije ostavimo izmedju cetiri zida svojih kuca.