Biro za koordinaciju službi bezbednosti razmatrao divljanje huligana i nasilje na izborima u Mitrovici. Identifikovani izgrednici koji su lomili glasačke kutije. Vučić: Spremamo žestok udar na narko-mafiju
BEZBEDNOSNE službe identifikovale su oko 20 nasilnika koji su razbijali glasačke kutije na tri biračka mesta u Kosovskoj Mitrovici. Među njima su pripadnici desničarskih organizacija poput SNP „Naši“ i „Zavetnici“. Svi bi trebalo da budu procesuirani u narednim danima.
Kako „Novosti“ nezvanično saznaju, o ovome je u petak bilo reči na tročasovnoj sednici Biroa za koordinaciju službi bezbednosti, koji je pretresao i poslednji talas nasilja na stadionima.
Posle sastanka prvi potpredsednik Vlade i šef Biroa Aleksandar Vučić najavio je, za „Novosti“, da će vrlo brzo da usledi i jedan od najžešćih udara na narko-mafiju:
- Borba će biti nemilosrdna, jer nikome nećemo dozvoliti da se igra sa državom.
Prema njegovim rečima, žestoki udarac trebalo bi da pretrpe dileri droge, a pogotovo oni kojima kao paravan za mutne poslove služe navijačke grupe.
- Nećemo loviti veštice, niko neće progoniti navijače, već kriminalce i one koji diluju drogu. Osim toga, odlučeno je i da se formiraju dve nove službe. Jedna za borbu protiv ekstremizma i terorizma, a druga za borbu protiv narko-dilera - precizirao je Vučić, navodeći paradoksalan primer da u beogradskoj policiji 400 ljudi radi na obezbeđivanju raznih ličnosti, a da skoro deset puta manje radi na suzbijanju trgovine narkoticima.
Prema nezvaničnim saznanjima „Novosti“, država bi u vrlo kratkom roku trebalo da reši mučno pitanje divljanja huligana na sportskim borilištima. Kako prenose naši izvori, jedna od ideja je da se izgrednicima izriču kazne odmah posle incidenata na tribinama i izvan njih, kao i da im se u određenom roku zabrani ulazak na stadione. Namera je, takođe, i da se policiji u tim kriznim situacijama znatno povećaju ovlašćenja.
BEZ ROTACIJA UDOVIČIĆ, KRKOBABIĆ...
PREMA novoj uredbi koju bi vlada trebalo da usvoji u utorak svetlosnu signalizaciju na službenim automobilima imaće najviše 20 državnih funkcionere - saznaju „Novosti“.
To znači da će gotovo svi ministri ostati bez rotacija, a ovu pogodnost, kako nam je rečeno, do sada su koristili Vanja Udovičić, Jovan Krkobabić, Milan Bačević, Slavica Đukić Dejanović, Zorana Mihajlović...
Najnovije iz rubrike
VUČIĆEVA VIZIJA USPEŠNA SRBIJA, VIZIJA BLOKADERA UNIŠTENA I RASPARČANA ZEMLJA: Dok blokaderi pale i ruše, Vučić gradi
JASNA je razlika između vizije predsednika Srbije Aleksandra Vučića i vizije blokadera! Dok predsednik Vučić ima za cilj da Srbija raste i razvija se, cilj blokadera je da je potpuno rasparčaju i unište.
25. 12. 2025. u 12:30
VUČIĆ O IZBORIMA NA KIM: Nikolčević nije želeo da ide protiv svog naroda iz Štrpca, pa je napustio Rašića
PREDSEDNIK Aleksandar Vučić obilazi radove na izgradnji Novog savskog mosta na Starom sajmištu u Beogradu. Predsednik je odgovarajući na pitanja novinara komentarisao predstojeće ponovljene izbore na Kosovu i Metohiji.
25. 12. 2025. u 11:58
"STRELJATI VUČIĆA BEZ POVEZA": Streljali bi čoveka u čije vreme rastu plate i penzije i najveće su u istoriji
PREDSEDNIK Aleksandar Vučić obilazi radove na izgradnji Novog savskog mosta na Starom sajmištu u Beogradu. Predsednik je upitan i da prokomentariše izjavu Danice Vučenić da nema ništa sporno u izjavi Aleksandra Dikića da predsednika treba streljati.
25. 12. 2025. u 11:44
"NOVI SAVSKI MOST BIĆE OTVOREN DO KRAJA MARTA 2027." Vučić obišao radove na izgradnji (VIDEO)
PREDSEDNIK Aleksandar Vučić obišao je radove na izgradnji Novog savskog mosta na Starom sajmištu u Beogradu.
25. 12. 2025. u 11:01
ONI MRZE SRBIJU: United Media Group kao medijski front protiv države
NEODGOVORNO i zlonamerno delovanje medija N1 i Nova.rs već godinama ima isti cilj i isti metod: da se u javnosti proizvede utisak stalne krize, haosa i pobune, čak i onda kada realnost pokazuje suprotno. U njihovom narativu Srbija je uvek krivac, institucije su uvek sumnjive, a društvo trajno podeljeno. To nije niz grešaka, već kontinuitet svesnog delovanja.
25. 12. 2025. u 10:23
miroslav
08.11.2013. 12:38
Vladimir Djukanovic-nekada nosio majice"noz,zica.." i kleo se u Seselja a sada mu "Evropa nema alternativu".Mamim i tatin sin,jedan od vidjenijih delija i usput naravno,clan SNS.Zbog poltronstva je,gle cuda,nagradjen mestom predsednika skupstine drzavne lutrije Srbije!Kud ces veceg bolesnika,paranoika i huligana od njega???Sa druge strane,Alkatraz finansira SPS,to je opstepoznato,a njegovo visocanstvo i "kobajagi premijer"nam pricaju o borbi protiv huligana!!!????
@miroslav - Kakva Evropa..."Evro nema alternnativu" to je njihov smisao ali i besmisao njh. Grobare kontroliše SPS a Delije Vučić...ili ih možda kontroliše Koštunica...
Vucicu kad cete o Dinkicu i Dacicu?
Problem je malte ne gotov, čim se uspostavi i vlast takođe uhvati sama sebe da laže, obaveze policije su završene.
Uspešno se vodi borba protiv organizovanog kriminala! A šta ćema sa huliganima? A, pa to je malo teže! Samim tim što su huligani i ne organizovani, teže im je pohvatati konce.
Huliganizam,narocito divljanje navijaca,nije od juce....zna se kada je pustio svoje korenje i kada je prosto bio IN.Tesko je tome stati na put...za to ce biti potrebno dosta vremena.
Pa sta je ovo ne mogu da verujem?Jos nema konetara?Kako mislite da zaradite dnevnicu?Pa pojavi se Prvi,ajde sa hvalospevima i hvaljenjem...
U pravu si Vucicu to nisu navijaci vec kriminalci, koji dolaze samo da bi pravili nerede. Kkaav crni njihov sport, ne vole oni ni jedan klub, jer da vole ne bi pravili haose i stetili svom klubu vec bi sedeli normalno. Nekada si mogao porodicno da odes i odgledas utakmicu, sada je to suluda ideja da povedes dete na utakmicu. Sa ovim huliganima se treba obracunati samo silom. I u drugim zemljama su bili haosi pa su to sredili i te kako.
I tu je sasvim u pravu, svako naslje izazvano na utakmicama je delo kriminalaca i huskaca koji umeju i te kako da izmanipulisu mladim usijanim glavama zeljnih dokazivanja, na zalost pred takvima, jer veruju da je to navijanje..a kako bi za drugcije i znali kad pravi primer sportskog navijanja, odavno se izgubio u Srbiji. Resiti to sto pre.
Godinam je sa huliganima sarađivano valjda je nekom tada bilo tako u interesu. pred tim velikim problemom se žmurilo i danas kada su oni dostigli razmere da se na utakmice nesme otići iz bezbednosnih razloga sada postaje veliki problem. Dačić je i pre dve godine i danas bio ministar policije. I prema tome slobodno mogu reći da on nema mehanima da reši taj problem. Očigledno da će se obratiti ponovo Vučiću za pomoć.
Mislim gde je sport , tu je i adrenalin i agresija, sta se drugo pa ocekuje????
Navijacke grupe su leglo kriminala, i generalno sport u nasoj zemlji. Vodje navijaca su inace ljudi iz krimogenom prosloscu, pa dodje na isto.
Ljudi sa viskom energije, to treba ubaciti u neke fabrike da rade i proizvode nesto korisno za drustvo , pa da vidis da li bi imali energije za divljanje!!!!
Ovo je strasno sta huligane rade. I treba stati konacno i tome na put.
Dugo godina u nazad se govori o borbi sa huliganima i uređenjem, ''Britanskim primerom'', ali na žalost do danas nije ništa urađeno. Videćemo šta će Vučić uraditi. Verovatno više nego prethodnici.
Ovo temi treba pristupiti na jako ozbiljan nacin. Nije samo problem u zakonu, problem je u sprovodjenju zakona. Podrzavam napore vicepremijera i nadam se da cemo uskoro na stadionima imati navijace a ne huligane i kriminalce.
Engleska je resila problem huligana. Srbija bi trebala da prepise zakon i da ga sprovodi na identican nacin. Kada prvi huligan bude sa stadiona odveden kod sudije po kratkom postupku a potom u zatvor, tada mozemo reci da se nesto menja po tom pitanju.
To nisu huligani gospodine to su Kriminalci koji misle da su jaci od drzave i zakona, i od policije.A sa takvim kriminalcima, samo silom moze da se prica, kada se dobro izudaraju i smeste tamo gde im je mesto naucice se pameti.
Ti navijacki huligani su inace dokoni ljudi, mada u slobodno vreme valjaju drogu. Ova drzava treba da se pobrie za njihovo zaposljavanje.
Pozravljam vicepremijera i zelim mu da istraje u svojim naporima da resi ovaj ozbiljan problem.Da se navijaci vrate na stadione, huligani napoolje.
Ako drzava uspe da resi problem sa huliganima to ce biti jos jedan pokazatelj napretka i puta na kome se nalazimo. Mislim da mora da se vrati vreme kada su na utakmice dolazili ljubitelji sporta.
Profesionalni politicari igraju se vremenom a ne se sa ljudskim sudbinama.
Los zakon, a jos gora primena istog. Saradnja kriminalnih grupa sa policijom nije se smanjila. Ako se cak i smanjila u vrhu, ulicari i dalje ne rade svoj posao, ili ga dopunjuj biznisom sa strane. "redar na ulazi 3 nas covek, ko ide sa bakljama neka ide preko njega", npr. Siguran sam da bi Vucic ovo mogao da resi, ali ne moze jedan covek sam da vodi drzavu. Treba nam jos ljudi kao sto je on.
Da li je Vučić u Briselu tematizirao uzurpirane privatne imovine u okolini Pristine? Uzurpiranu drzavnu imovinu sumnjam da je pominjao. Da li on smatra da uzurpacija ne predstavlja nasilje?
Velika borba i prava utakmica čeka gospodina Vučića.Navijam za Vas.
@Mimi - Mozaik , činimi se da si ti jedan od onih pametnjakovića....
najzad je neko preuzeo na sebe da resi veliki problem srpskog sporta huliganizam,verujem da ce vucic uspeti da se izbori sa ovim iskusenjem
Podrzavam borbu i nadam se da narod na KiM nece da naseda na kvazi-patriote, koji im ne daju da glasaju, vec ljude koji daju rezultate i koji se bore za nas, bar mi se cini da je tako.
@Poruka za amatere. Od cega ce da zive ako ih izbacite iz fotelja.
mrvica i korica! Polako da rascistimo nesto, pod jedan ko krade ide u zatvor.
Konacno da se neko ozbiljno pozabavi huliganima.Dosta smo strepeli od onih koji kao vole sport a samo prave probleme.Veliki je to korak ali se uzdam u resenost potpredsednika Vlade.
Ma sve to treba u kamenolom, lance na noge i krampove u ruke!
Kako li ce resiti? Vazno je da je dao intervju pa da krene lavina komentara.... Kako ce da hapsi svoje i drugove svojih koalicionih partnera?
@Miha - Nece on resavati ,zna se ko to resava ,policija, tuzilastvo....pocinioci koji su izazivali nerede treba da se kazne i privedu pred lice pravde.
Huliganima treba stati na kraj i vratiti prave navijače na stadione da uživaju u sportu. I jednom zasvagda raskrstiti sa njima.
Ne sumnjam da ce Vucic sprovesti pravdu i huliganima i kriminalcima pokazati put u zatvor! Vec je dokazao da je hrabar i posten covek! Svaka cast Vucicu!
Zabranite fudbal u Srbiji dok se gospoda ne dozovu pameti!
Krajnje je vreme da se stane na put onima koji na sportske manifestacije nisu dosle da bi sportskim duhom bodrile svoje timove, vec da prave razne ekscese koji su neprimereni, uopste gledano, a posebno u sportu. Niko nema prava da dovodi u pitanje neciju bezbednost a pogotovo ne navijaca koji su sportskog duha zeleli da bodre svoje favorite. Srbija je i mora da bude sigurna i slobodna drzava a garant toga je Aleksandar Vucic, prvi potpredsednik, i SNS kao vodeca vladajuca partija.
Nikako ne treba mešati navijače i huligane. Država treba da učini sve da omogući ljubiteljima fudbala da uživaju u utakmicama, a ne da misle kako da sačuvaju živu glavu. Zato, s reči se mora preći na dela - pooštriti zakonsku regulativu i primeniti zakon protiv bilo koga ko remeti javni red i mir.
U pitanju je maskarad sistem rada pokretaca peto oktobarske revolucije.
Agresivna nota je uzela maha među navijačkim grupama. Obični ljudi ne mogu da odu na utakmice i da ih prate s mirom. Nužna je ovakva čvrsta ruka da bi se ovaj problem regulisao.
Nadam se da ce Vucic nesto uraditi, posto Ivica nije ocigledno sposoban
O ovoj temi nema sta mnogo da se prica ko pravi nerede na stadionima pravac zatvor bez razmisljanja! Ovo je sport, a ne dzungla gde ce razbojnici da pokazuju svoj bes, ako ste besni udarite glavom u zid! Sta je sve unisteno na stadionu ne smem ni da razmisljam, a kamo li kolika je steta...
Naravno da nisu navijaci problem. Navijacu su posledica onoga sto nam se desavalo prethodnih 20 godina. Za to neko mora odgovarati. Pored propalih politicara krivi su i kriminalci i tajkuni koji su nas ojadili.
Zašto mi ne objavite komentar, kako sam prekršio pravila ili sam pogodio u metu!?
@GRU - Nemoj da se uzbudjavas, vreme radi za nas normalne.U lazi su kratke noge.
Treba razlikovati huligane i navijace,bez navijaca klubovi ne bi ni postojali.
Sto pre to bolje! Konacno da se vise nista ne krije u nasoj zemlji!
Poceli smo da zivimo u takvoj sredini gde je kriminal postaje svakodnevna pojava. Kriminalci se setaju slobodno ulicama, cak je i dotle doslo da pocinju da se asimiliraju kao ugledni clanovi drustva. Nadam se da da ce Vucic imati snage da istraje u ovom ratu protiv mafije.
@nevena - Nije valjda da sumljas u Stranku Zdravog Razuma.
Dobro je opustili se, ne veruju u to da ce da hapsimo
Vreme je da se drzava obracuna sa huliganima, sto ostrije to bolje, naravno razlikovati navijace od izgrednika. Na stadionima napraviti atmosferu u kojoj ce roditelji moci sa decom na miru da dodju i navijaju.
Nema stajanja u borbi protiv korupcije, neće nam biti bolje dok se ne identifikuju i sankcionišu svi koji zloupotrebljavaju službeni položaj za lično bogaćenje.
pretpostavljam da ce biti tesko ako se u akciju suzbijanja narkomanije ne ukljuce svi segmenti drustva, od porodice, skole, poliije, tuzilastva, zudravstva i dr. droga je u svim naseljima, posebno u vecim gradovima , i predstavlja elemenat rusenja stuba drustva porodice. ako vucic zeli ovo slo da iskoreni, mora mnogo toga menjati u policiji, sudstvu, tuzilastvu, drustvu uopste.
dokle god ne počne streljanje za teška krivična dela, kao u Kini, od borbe sa kriminalom nema ništa
Ovako nesto sam i ocekivao,jer prethodna vlast je koristila huligane kad im zatrebaju,a Vucic nikada u neki dil sa njima ne bi ulazio..Nadam se da ce ici do kraja.
Ja se izvinjavam, "novu" vlast imamo već godinu i po, ko ih je do sada sprečavao da se obračuavaju sa kriminalom? Još jedno pitanje. Kada i kako će se "naša" vlast obračunati sa kriminalcima na Kosovu i Metohiji koji su okupirali 15% međunarodno priznate države Srbije?
Odluke koje imaju i smisla i za opste su dobro, prvenstveno jer treba nasilju i kriminalu stati na put, bilo da je na tribinama sportskih igralista, bilo ispred birackih mesta. Niko ne treba da se ponasa nasilno i bahato, bar to ne treba dozvoliti- ni velike bahatosti(nasilno ponasanje) niti bahatost u vidu i koriscenja rotacionih svetala.
Upravo je vlada ta koja se momentalno najvise igra sa ustavom, jer ustupa delove teritorija drzave sto momentalno predstavlja i najveci kriminal.
Sa kriminalcima samo ostro . Ostre kazne resavaju i jedini su spas od kriminala.
Ajde lepo se uredite i spakujte koferce i prijavitese u policijsku stanicu u ulici 29 novemra, prekrati ce te sebi neizvesnost cekanja, a ako volite uzbudenja cekajte da dodjemo po vas.
Puno podrska u borbi protiv kriminala. Nama, obicnom narodu je dosta bahacenja i bezobrazluka pojedinaca zbog kojih svi ispastamo.
''Држ'те лопова!'' док се ја ратосиљам Косова. Треба стварно бити овца par excellence, па се примити на блебетање актуелног марионетско-квислиншког режимчића о ''немилосрдној борби против криминала''.
@вук - Ajd ti to objasni prosecnom,medijski zatrovanom Srbinom.
@вук - Не треба да нам ништа објашњавате, ми знамо ко сте ви и шта вам је мило.
@вук - I mi Rašo znamo ko si ti i šta hoćeš samo ne znamo za koliko.
@вук - Ovde vas dvojica trujete najviše, ali vas niko ne uzima za ozbiljno. Bitno je da postoji odlučnost i rešenost da se ekstremistima stane na put, a verujem da će tako i biti.
@ - Srbija ima ogroman problem sa kriminalom i sto se pre uhvatimo u kostac sa tim i rešimo, bice nam bolje.
Odmah poceti sa obracunom i pohapsiti odgovorne koji su nas doveli u ovo stanje. U navijacima ima i huligana a ima i ljudi koji su revoltirani stanjem u kojem se nase drustvo nalazi. Odgovorne politicare, tajkune, kriminalce iza resetaka, tu im je i mesto.
@Nenad - Ne,za sve je kriv hrast star 600 godina!
Hik Rodos, hik salta. Ne treba ići na KiM. Da Vas vidimo ovde na Marakani, g.Vućiću. Da znam kada ću sa svojim unukom moći doći da gledam njegovu, unukovu, i moju Zvezdu.
Usledice nemilosrdna borba protiv sitnih kriminalaca tako da ce jedini organizovani kriminal u Srbiji ostati dedinjski klan. Ta najgadnija kriminalna organizacija je svetinja u koju se nesme dirati.
Drzava se nece obracunati sa navijacima, jer nije rec o navijacima, vec o kriminalcima koji su izvrsili krivicna dela.
@17303030 - Ko god da je u pitanju, treba da se ukloni!
Ovo sto se sada desava samo je posledica decenijskog nerada i nebrige drzave. Sada, kada pale stadione i skole, kao smo iznenadjeni i kriv nam Vucic. Izvinite ali krivac se jos pre dve godine iselio iz Nemanjine i sada razmislja o „povratku na scenu“. E, bas „jedva“ cekam...
Ako neko bude odvojio huligane od navijaca i resio celu tu stvar, bice bivsi radikal. Od Dacica nema nista. Kad nije resio dok je bio ministar u prethodnoj Vladi, kad je trebalo da sasece problem u korenu, na pocetku, tesko da ce sad nesto da uradi.
@plavusa s mozgom - Slazem se da je Dacic nesposoban da huliganima stane na put, a i da su uglavnom to njegovi ljudi. Ali njegov prvi potpredsednik ce ga naterati da ih smiri ili ce njega da smeni.
Kad se sredi haos u sportu, kad se ljudi nauce osnovnoj kulturi i postovanju, bice znak da se ovaj narod dozvao pameti. Tek smo na pocetku dugog puta, mnogo posla ima nova vlada. Al uvesce se red u drzavi valjda nekad.
ne samo hapsnje vec i zabrana ulaska na stadion, onakve stvari se ne tolerisu pa kakvu sliku saljemo u svet, nije ni cudo sto na zapadu i istoku misle da jos uvek zivimo u pecinama
@Lucain - А што би ма кога овде уопште требало да занима шта о њему / нама "мисли" тамо неко са запада (па и истока)???!?
@Lucain - Bravo Srbendo takav odgovor se i ocekivao, teraj inat tako treba, treba blatiti Srbe sto vise u svetu u pravu si
Treba odmah poceti sa obracunom i pohapsiti odgovorne koji su nas doveli u ovo stanje. U navijacima ima i huligana ,a ima i ljudi koji su pravi i istinski navijaci, koji su revoltirani stanjem u kojem se nase drustvo nalazi. Odgovorne politicare, tajkune, kriminalce bez izuzetka treba staviti iza resetaka, tu im je i mesto.
Sve će Vučić da učini da ponovljeni izbori uspiju u protivnom strani mentori će nam otkriti najveće kriminalce
Ako ne kaznimo one koji čine zlo i sami iniciramo da se ono čini. Ovo treba podržati u potpunosti.
To je trebalo i mnogo ranije organizovati.Ali pošto svi znamo da za to niko prstom mrdnuti neće do samog VUČIĆA.
Dačić je već dugo na mestu ministra policije. ovaj problem nije rešio ni tada a sigurna sam da neće ni danas. Znači da sve ostaje nekom drugom u ovom slučaju zna se da je to Vučić. Možda jedan od onih koji su odlučni da se suprostave svakom vidu divljenja bez obzira kako to uticalo na njegov rejting.
Konacno je neko smogao hrabrosti da stane za vrat divljastvu hordi onih koji sebe nazivaju navijacima, a koji blage veze sa sportom i fer nadmetanjem nemaju.
Jedan od gorućih problema koji je rastao godinama. Dogorelo je, nema dalje, Vučić ono što kaže, to i uradi.
Dok se ne pohapse svi kriminalci i huligani. Srbija ne moze da krene napred!!!
Ukoliko bilo ko dopušta sebi slodobu da krši zakone opšte pravde koji su uspostavljeni zbog očuvanja ovih stvari, njegovu drskost treba zaustaviti strahom od kazne, a ona se sastoji u oduzimanju ili smanjenju građanskog interesa ili dobara koja bi on inače mogao i trebao da uživa.
Znate sta se ustvari desava? Ustvari se sprema kao krajni cilj zabrana kritickih glasa prema politicara koji imaju veoma "otpustenu vezu" prema srpske teritorije.
E, ovo je dobar plan, pozdravljam! Kako drugacije sa njima?
Steta sto kod nas nema kao u Americi, drustveno koristan rad, tu ih treba rasporediti, da nesto korisno urade!
Da vidimo, kada ce kod nas biti utakmica bez divljanja. Veliki broj njih ni ne ide tamo zbog utakmica, nego da izbace bes....kao da ih sport najmanje zanima, a glume neke sportske fanatike?!
Kada je Engleska koja je imala najgore navijače na svetu, koji su pravili najgore nerede, uspela da ih smiri, možemo i mi. Zatvorska i novčana kazna je pravo rešenje za te nazovi navijače.
Država mora da konačno krene u obračun sa huliganima, jer se mora napraviti jasna razlika između huligana, narko-dilera i navijača. Sve što su do sada radili huligani, mahom je ostajalo nekažnjeno. To - da li oni imaju podršku pojedinih političara i pripadnika policije, takođe se mora ispitati.
Da vidimo, kada ce kod nas biti utakmica bez divljanja. Veliki broj njih ni ne ide tamo zbog utakmica, nego da izbace bes....kao da ih sport najmanje zanima, a glume neke sportske fanatike?!
Угледавши овакав наслов помислих да су НАЈЗАД на ред дошли и Чанак, Злукорлић, Бисерко, Кандић, Таћи, Харадинај...
Bas me zanima, kako ce sada na sledecim utakmicama da reaguju. Mislim da dosta ljudi promene inace ne shvata ozbiljno, do zadnjeg momenta.
Samo poostravanjem kazni za sitne prestupe, moze im se stati na put. Ne kaznjavati samo njih, nego i njihove nalogodavce a pogotovo sponzore, posto im oni daju novac za kupovinu baklji, petardi i ostalih pirotehnickih sredstava.
A ja mislio da je mafija već na kolenima :) Zar nije 40 puta do sada najavio udar na mafiju a u Lazarevcu ljudi ne smeju ni da prijave smrdljive dilere ?
@GolicanjeMafije - Za to što policija ne radi svoj posao odgovoran je ministar policije. A policija definitivno ne radi svoj posao, naročito u Lazarevcu, znam to iz ličnog iskustva.
Nemam nista protiv Dacica, Gospodine Vucic, ali dok stoji Vavic iza Dacica posle izbora, dok Vavic ima svoj PODIJUM na Stadionu, dok se nepohapse Rukovodioci Partizana, Vodje Navijackih Grupa koje upadaju u Kuce i Stanove Funkcionera e do tada nema nista od Vase Price i Vaseg obecanja. Moracete da pocnete od Dacica al to je malo tesko.
Milsim da je poslednji čas da se pokrene ova akcija kako bi odlazak na sportske priredbe ponovo bio miran izlazak za celu porodicu, a ne avantura u kojoj se svašta negativno može desiti.
Krajnje je vreme da se vise paznje posveti narko-dilerima, koji da skoro slobodno prodaju narkotike po ulicama.Uostalom i deca po skolama su nam postala ugrozena!
Krajnje je vreme da se kriminalu stane na put. Dovoljno su takvi ljudi unistavali nasu drzavu.
Zavesce se red i u Srbiji, da covek ne poveruje!
Ceo proces, od hapšenja do izricanja presude mora brže funkcionisati, i isključivanje svake protekcije, kao i slanje u zatvor, ali ne na izležavanje nego na društveno korisni rad. Tek tada ćemo nešto postići. Do sada, svih ovih godina nije bilo političke volje za tim, sad ćemo videti.
Vucic ce morati da se pozabavi i sa izgradnjom novih zatvora jer kad pocne i hapsenje po Beogradu, nece ih biti dovoljno!
Na pravdu se pozivaju gospodin Vucic i Dacic, koji su blokirali rad Ustavnog suda ? Riba se cisti od glave, a ne od sitnih kriminalaca i huligana...
Koliko li ce trebati vremena da se pravila u nasoj zemlji pocnu postovati?!Ipak mi godinama zivimo u rasulu.
Presešće im sada igranje sa zakonom i državom, ovo više nije Srbija od pre dve i više godina u kojoj je sve dozvoljeno.
@zeppelin - U pravu si, ovo je Srbija u kojoj je danas sve zabranjeno, a ponajvise biti Srbin!
Svi slučajevi su do detalja opisani u emisiji Insajder. To je ista grupa ljudi koja je povezana srpskim podzemljem narko-mafije i ekstremističke grupe. Ista grupa ljudi decenimaja uvodi strah u kosti građanima KiM, i trebalo bi se sa takvim ljudima obračunati. Država je ojačala da može sa takvim problemima izađi na kraj, građani ne smeju da budu taoci kriminalnih grupa, koji zarad svog interesa pokoravaju svoj narod. Potpuno podržavam Aleksandra Vučića.
Dokle vise da nam klecaju kolena kad se setamo uvece u blokvima NBG. Dosta je bilo vise terorisanja koje vodi poreklo iz 90-ih...
@krle - Pre devedesetih nije bilo kriminala, ubistava, tuča i nasilja? Nije bilo ratova, gladi, epidemija... Glupost pojedinaca već polako prelazi u patološko stanje. Lepo reče juče onaj u Beloj ladji da glasače prvo treba da pregleda lekar, pa da se onda odluči da li da im se dozvoli glasanje ili ne.
Neka nam Bog pomogne u ovoj odlucujucoj borbi u nasoj zemlji gde je mreza kriminala velika i opasna,ugrozili su nas ugled, zemlju i ceo narod.Ugrozili su nasu decu,to im ne smemo oprostiti niti dozvoliti dalje.Ceo narod treba da stane uz ovog coveka i pomogne,jer pomoc ce itakako biti potrebna.
Zbog šačice kriminalaca i maskiranih narko-dilera, narod više ne sme da ide na utakmice i normalno navija za svoj tim. Pod hitno ovome treba stati na put ili nek Dačić kao ministar policije da ostavku.
Ove što pale baklje, divljaju i diluju drogu po stadionima, ne bi' ja u zatvor da mi tamo jedu i spavaju džabe. Njih bi valjalo odma' strpati u neki rudnik da kopaju, pa nek već nešto privredjuju kad imaju tolikog viška energije.
Treba sto pre ozbiljno reagovati, i spreciti ove huligane da se tako ponasaju, jer je sport u nasoj drzavi poceo da gubi svoju poentu.
Bilo bi dobro da se uhapse oni koji stoje iza ovih ekstremista i po čejem su nalogu pravili haos na biračkim mestima u Kosovskoj Mitrovici.
pričam ti priču, onda se sudski proces otegne, pa zastari i na kraju optuženi tuže državu i dobiju još i naknadu .... već viđeno!
Kriminalcima bi najbolje bilo da promene zanimanje jer će se uskoro preseliti u prenatrpanu rezidenciju Z kategorije.
Tako zvana vlast primenjuje sva moguca dozvoljena i nedozvoljena srestva da produze sebi zivot. Naj noviji hit a danasnja parola je sto manje spavas duze zivis.
I treba odlučnije pristupiti sprovođenju zakona i stati na put krupnim zverkama u svetu kriminala.
Samo čvrstom odlukom se ovom problemu može stati na put, i to da se krene direknto na organizatore ovakvih krivičnih dela.
Podrzavam svaku borbu protiv kriminala,al bih sad da ZAMOLIM vlast da pomognu gradjanima i udruzenju sveti sava iz Lazarevca koji su imali snage da se pobune protiv dilra droge,a posle i mnogim drugim lazarevcima,Bila bi prava steta da sad ta borba propadne.
db-ovske igrarije da se medijski zabašuri kolaps na "izborima" na KosMetu i ojača rasklimatana pozicija vlasti, EU i Tačija u srpskom javnom mnenju... to je klasičan medijski recept sa zapada, Obama je nedavno višestrukim ubistvima sa naslovnih strana sklonio svoj poraz u Siriji
Eto jednog od razloga zasto su nam tribine prazne. Ti ekstremisti, koji sebe nazivaju navijacima su samo pomocna poluga za ostvarenje ciljeva podzemlja, narko dilera i ako smem da kazem nekih politicara. Krajnje je vreme da se tome stane na put. Ranije smo se plasili da nam deca ne daj Boze udju u neku sektu, sada imamo osvremenjeni metod manipulisanja omladinom koja zarad laznih obecanja je spremna na sve.
Boranija su huligani, ali za narko bosove i one ekstremisti sto prave haos i maltretiraju nas zivalj na severu Kosova, treba dobra i ozbiljna organizacija. Previse im je slobode kretanja i kriminala dato, dosta je bilo. I ne sumnjam u njihovo istrebljenje. Rasturaju drogu, ubijaju ljude, tuku devojke, pa nismo mi Sicilija ili Kolumbija. Treba da im se stane na put.
Odluke koje imaju i smisla i za opste su dobro, prvenstveno jer treba nasilju i kriminalu stati na put, bilo da je na tribinama sportskih igralista, bilo ispred birackih mesta. Niko ne treba da se ponasa nasilno i bahato, bar to ne treba dozvoliti- ni velike bahatosti(nasilno ponasanje) niti bahatost u vidu i koriscenja rotacionih svetala
Drzava mora da zaustavi kriminal i ekstremiste na sportskim utakmicama
Od prvog dana na vlasti Vučić se bori protiv korupcije i kriminala na svim poljima, ali jednostavno je nemoguće nešto što je uništavano 12 godina, popraviti za 12 meseci. Tako su i navijačke grupe, prethodnih godina, pojedincima bile samo paravan za kriminalne poslove koje obavljaju, ali i tu treba biti oprezan i odvojiti manji broj huligana i kriminalaca, od većeg broja pravih navijača.
Najuriti politicare iz sporta, vratiti sport sportistima pa da vidimo kako ce se kriminalci sa njima sporazumevati.
@Mileva - Najuriti kriminalce iz sporta , dodro je došao svako dobronameran, postoji nešto što se zove politika sporta time može svako da se bavi niko nema tapiju na sport.
Huliganima se mora stati na put. Sve pohvale za novu uredbu u vezi rotacionih svetala. Zna se kad su potrebna i kome.
Očekujem, da se vlada izbori sa dilerima na stadionima.
Znamo da su huligani najtešnje povezani sa podzemljem,ali konačno se našao neko da se ne boji njih i spreman je da se upusti u beskompromisnu borbu.Nadam se da će Vučić imati podršku i drugih za ovaj obračun.
Nadam se da uhapse zoksa i njegove istomisljenike, da Srbija bude higijenski cista od nazadnih i ekstremno radikalnih elemenata,,!! ;-))
Na fudbalskoj utakmici navijači treba da daju svoj doprinos svom klubu, tako što će najvijati za njega, bez incidenata, bez tuča, jer tako dokazuju da kulturni, da imaju napredna shvatanja i da pripadaju društvu koje poštuje zakonske propise.
Komentari (157)