Nebojša Stefanović: Đilas je smenjen zbog korupcije

Nemanja PANTIĆ

29. 09. 2013. u 21:30

Predsednik Narodne skupštine o redosledu koraka u Beogradu, izborima, razlozima zbog kojih je otišao bivši gradonačelnik

KADA 24. oktobra istekne rok za izbor novog rukovodstva, moraćemo da uvedemo privremenu upravu, a potom ćemo doneti odluku kada ćemo raspisati vanredne izbore. Ovaj redosled koraka, nakon prošlonedeljne smene Dragana Đilasa, u intervjuu za „Novosti“ najavljuje predsednik Narodne skupštine i prvi čovek beogradskih naprednjaka Nebojša Stefanović.

Takođe, ističe da je SNS apsolutno spreman za novo glasanje u prestonici i uveren je da će njegova stranka pobediti DS, kao i na svim izborima u prethodnih godinu dana.

* Ne mislite li da je uvođenje privremenih mera gubljenje vremena i nije li jednostavnije da se odmah, po isteku roka, raspišu izbori?

- Ne mogu da raspišem izbore pre nego što budu uvedene privremene mere, a one su uvode kada se ustanovi da ne postoji vladajuća većina.

* Ali možete kao predsednik Skupštine da ih raspište nekoliko dana kasnije. Ovako deluje da želite da iskoristi maksimalna dva meseca za petočlanu upravu?

- O tome koliko će ona trajati još nismo razgovarali i to će zavisiti od situacije na terenu. Nama je bitno da ta uprava stabilizuje Beograd i da napravi konsolidaciju stanja. Takođe, ulazimo polako u zimu i valjda je važnije da čistimo sneg, a ne da obilazimo građane u kampanji. Zar je toliko važno da li će izbori biti mesec dana ranije ili kasnije?

PRATIĆEMO PREGOVORE SA EU * SKUPŠTINA u utorak ulazi u novo redovno jesenje zasedanje. Kakav je plan rada do kraja godine?
- Na dnevnom redu sednice pored izmena Zakona o legalizaciji je i nekoliko važnih međudržavnih sporazuma koje treba ratifikovati. Nakon ove sednice, vrlo brzo zakazaću novu na kojoj će se naći set pravosudnih zakona. U narednom periodu pojačaćemo koordinaciju rada svih odbora kako bismo mogli što bolje da pratimo sam proces pregovora sa EU, pošto je i zvanično počeo skrining.

* Dragan Đilas tvrdi da vi zapravo kupujete vreme kako biste njega što duže provlačili kroz medije zbog navodnih afera?

- To su potpune besmislice. Kako je moguće, ako je sve rađeno u skladu sa zakonom, otvoriti aferu i pokazati dokument koji ukazuje na kršenje zakona. Meni to deluje kao unapred aboliranje ljudi za koje se zna da su krivi i da su punili sopstvene džepove. Očigledno je bilo mnogo toga u „Vodovodu i kanalizaciji“, „Infostanu“ i brojnim drugim preduzećima i na sve to su nam ukazali ljudi koji tamo rade i koji više ne mogu da gledaju da se nešto nabavlja po tri puta višim cenama. Pa i za rekonstrukciju Bulevara kralja Aleksandra je izabrana drugoplasirana firma čija je ponuda bila za 650 miliona dinara skuplja.

* I vašim koalicionim partnerima iz SPS se, sudeći po izjavama njihovih čelnika, ne žuri na izbore. Da li to znači da će glasanje biti tek krajem februara?

- O terminima još nismo razgovarali. Zakon jasno kaže da ukoliko se ne izabere gradonačelnik, moraju da budu uvedene privremene mere, a nakon toga se raspisuju izbori. Potpuno sam siguran da i SPS želi da proveri legitimitet i da poštuje volju Beograđana.

* Da li će, kao što kruže glasine, biti spojeni republički i beogradski izbori?

- U ovom trenutku nije bilo reči o republičkim izborima, jer postoji mnogo toga u državi što može da se uradi. Da smo to želeli i da nam je stranka bila važnija od države, imali bismo glasanje još pre šest meseci. Izbori na najvišem nivou nam nisu prioritet, ako će to na bilo koji način kočiti državu.

ŠARIĆ I BANANA POBEGLI DEMOKRATAMA * KAKO komentarišete izjavu Dragana Đilasa da javnost i dalje nije upoznata sa sadržajima diskova iz afere „Banana“ iako je to najavljeno? - Afere vezane za Darka Šarića i Mišu Bananu ostale su nerazjašnjene zato što su ključni učesnici i svedoci pobegli iz zemlje 2009. godine. Izvinite, ali tada su Boris Tadić, Miki Rakić i Dragan Đilas vodili sve službe i ključnu reč u državi. Kako je moguće da su ti nosioci organizovanog kriminala pobegli dan ili dva pre podizanja optužnice? Pa nisu pobegli Vučiću, ali će on biti taj koji će da ih privede pravdi.

* Kakve su šanse da bude promenjen izborni zakon, pošto će demokrate uskoro zvanično zatražiti da se gradonačelnik bira direktno?

- Ne bi bilo demokratski da se zakon menja svega nekoliko meseci pred izbore zato što to odgovara volji jednog čoveka. Dragan Đilas želi da promeni akt koji je sam predložio 2007. godine, a danas govori da je nedemokratski. Zbog toga mora da se izvini građanima i da kaže da ih je varao pre šest godina kada je govorio da je dobar. Mada, ni to im ne bi pomoglo, pošto ćemo ih sigurno pobediti.

* Hoćete li vi biti kandidat naprednjaka za gradonačelnika Beograda?

- O tome ćemo razgovarati tek kada se raspišu izbori i ponudićemo najbolje rešenje. Predložićemo nekog ko je spreman da radi od jutra do mraka i ko ima viziju. Nećemo imati kandidata poput Đilasa koji je u 10 ujutru u kafiću, potom u Skupštini grada provede dva sata i onda odlazi u restorane na ručak.

* Nije li smena Đilasa bez prethodno jasno definisanih daljih koraka malo neodgovorna prema Beograđanima, pošto deluje kao čisto političko obračunavanje?

- Dragana Đilasa nismo smenili tek onako, već smo takvu odluku doneli zato što je Beograd prezadužen i zato što postoji ozbiljna korupcija u gradskom sistemu. Mi nismo hteli da bilo ko od nas, po svaku cenu, bude ustoličen na njegovo mesto, mada znam da DS najviše zanimaju direktorska mesta i čije će svekrve i zaove da budu zaposlene u javnim preduzećima.

* Mogu li Beograđani mirno da spavaju i može li doći do kolapsa u gradskom prevozu ili, recimo, do toga da nema grejanja?

- Za to svakako ne moraju da brinu, svi tehnički uslovi za funkcionisanje prestonice će biti ispunjeni. Uveren sam da će potpuno normalno raditi sve gradske službe.

* Imate li konkretne dokaze za korupciju u gradskim preduzećima i kako ćete preispitati njihov rad kada nemate većinu da izaberete novo rukovodstvo?

- Privremena uprava će napraviti presek stanja. Pustićemo ih da rade svoj posao. Nama je to bitno zbog funkcionisanja grada, ne zbog, kako Đilas kaže, mahanja papirima. Mi ne mašemo, već iznosimo dokaze. Prvi smo ukazali da je Nebojša Ćeran omogućio Radoslavu Savatijeviću da nezakonito stekne milionsku korist, suprotno zaključku Vlade. Takođe, prvi smo otkrili da je stvarni dug Beograda 900 miliona evra.

* Jesu li ti podaci o dugu provereni, pošto lider demokrata tvrdi da on iznosi 389 miliona evra?

- Đilas ne iznosi tačne podatke, što pokazuju i brojne izjave koje je davao prethodnih godina. U decembru prošle godine govorio je da je dug 472 miliona evra, a godinu dana ranije je u intervjuu jednim dnevnim novinama rekao da je dug 525 miliona evra. To samo pokazuje da on ili nema predstavu koliki je stvarni dug, u šta ja iskreno ne verujem, ili želi da obmane građane.

* Može li sada doći do prekomponovanja vlasti u onim gradskim opštinama gde je to moguće?

- Mi, za razliku od demokrata, koji su nas ubeđivali pre pet godina da je imperativ da republička vlast i opštinske vlasti moraju biti iste, ne mislimo tako. Ako neka vlast dobro funkcioniše ne treba je menjati i lokalni odbori će sami donositi odluke sa kim mogu najbolje da sarađuju.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (162)

beoGradjanin

29.09.2013. 21:38

Odavno Beogradu treba promena. Zasitili smo se kojekakvih afera dosadasnjeg gradonacelnika i njegovih ljudi!

Dunja

30.09.2013. 09:33

@Radeta - Gradska vlast kao nije radila kako treba, ali eto jedan unapređen (SPS), a drugi smenjen (DS). To samo kod nas može i nigde više

baba Simana

30.09.2013. 10:09

@Radeta - Dunjo moja,da se razumemo Djilas je lose radio i mora da ode kao i Antic ali kao sto vidis kad je borba za vlast upitanju nema pardona i obraza polizali bi opanak umazan u balegu,na sve su spremni.

olga

29.09.2013. 22:22

Ovo je najgora vlada zadnjih 20 godina.Samo osmišljavaju afere gde ni jedna neće dobiti sudski epilog plaćaće Srbi odštete da ima samo da pevaju.Ne branim Đilasa,ali šta je Vučić uopšte uradio?On je stalno u kampanji pa to je već jasno i Briselu i Nemačkoj.Niti imaju kadrove niti znaju da rade.

Pera Lopov

30.09.2013. 05:04

@olga - Potpisujem za Vucica- gde nadje ministra finansija sa 3 godine staza.....i bez magistrature, ili sta vise...ma on samo prica

Srki

30.09.2013. 08:51

@olga - Vucic moze da obradjuje medijski narod kolko god hoce, ali narod je sve gladniji i vrlo brzo ce pojesti samog Vucica, Nece proci ni godina dana a Vucic ce da leti sa vlasti samo tako.

Goran

29.09.2013. 22:48

A što ga onda niste uhapsili? Kako to da neko u pravnoj državi bude samo smenjen zbog korupcije?

Trnova Ruzica

29.09.2013. 22:58

Djilas je smenio sam sebe svojim (ne)radom i nacinom vodjenja prestonice. Svaki drugi komentar je suvisan.

Detelinara

30.09.2013. 08:11

@александар - Tačno, Vučevića niko ne gleda, on je dobar jer je SNS.

Kuper

29.09.2013. 23:16

@ - Djilas posle 4 godina vlasti u Bgd moze da se pohvali kako je napravio 5 obdanista i most od pola milijardi €...A grad zapusten, ni na kraj pameti metro, dzukele na ulice i grafiti na fasadama, priobalje (Ada Huja) da povratis, ulice razrovarene, tramvaji ne mogu na polovinu sina, nezaposlenost nezabelezena, a infostan nikada skuplji...Pa zasto da ga ne menjamo...Gde je progres?

Dzoni Bgd

29.09.2013. 23:17

Djilas je smenjen zbog afera kao sto su BusPlus, Most na Adi, Bulevar, Direct Media, Opticki kablovi itd itd. Smenili su ga Beogradjani zbog ponizavanja sopstvenog naroda.

Lemi

30.09.2013. 07:30

@Dzoni Bgd - Ne lupetaj gluposti. Da postoje afere - vec bi uredno bile procesuirane umesto sto se na silu guraju po medijima.

Detelinara

30.09.2013. 08:11

@Dzoni Bgd - Optički kablovi su Dulićev posao - a on je pušten bez dokaza. Da ne govorim dalje... Pređi na Novosti, mani se onog tabloida....

Sibi the Lord

29.09.2013. 23:20

Busplus, bespotrebni most, škola u Višnjici koja klizi... Pančevački most u stanju rasula itd, itd... Hvala mu puno za 5 godina vlasti, zaista je mnogo učinio. Ne ponovilo se.

Zdravkodren

30.09.2013. 00:15

@Sibi the Lord - Nikad više kerova na šetnoj stazi na Adi ciganliji,a o drskim biciklistima da i ne pričam.Svi su u nekom dilu.A plava zastava za uređenost kupališta se vijori samo kada vetar duva.

Mileva

30.09.2013. 00:25

@Sibi the Lord - Ne mogu da verujem da postoje n e p o t r eb n i m o s t o v i ! Ko to tvrdi sam se diskvalifikovao i ne vredi obracati paznju na njega.

miki

30.09.2013. 07:03

@Sibi the Lord - nastavi da nabrajas besplatni udzbenici,novi most zemun borca,sredjeni parkovi,50 novih vrtica sve je to bespotrebno i glupo!

Аcca BG

30.09.2013. 09:39

@Sibi the Lord - Bezpotreban most??? Gde vi živite, ? Kada ste ako ste ikada bili poslednji put u BG? Bs-plus,vi se verovatno vozite bezplatno u svom gradu? Dalje ruke od BG-a neovadikali i ostali.....

Sibi the Lord

30.09.2013. 16:07

@Sibi the Lord - Rođen sam u Beogradu, kao što su i moji roditelji, čak mi je otac išao u odeljenje sa pokojnim Nenadom Bogdanovićem kao prva generacija Matematičke gimnazije. Mogu da tvrdim da je most BESPOTREBAN, jer na njemu u špicu nema više od 20, 30 vozila, dok bilo kakvo čukanje na Pančevačkom mostu blokira pola grada. Tako da postoje mostovi koji ne služe ničemu, istina možda će biti potreban za neki 20, 30 godina, ali do tada bi bilo bolje da su napravili još jedan most preko Dunava.

Sibi the Lord

30.09.2013. 17:17

@Sibi the Lord - A o BuspLJusu tek da ne govorimo, od kartica koje plaćamo UZ kartu, do toga da sada imamo kontrolora u svakom autobusu. Bilo je jeftinije da se samo uvedu kondukteri, nego da se angažuje neka strana firma da vrši naplatu, a baš me zanima da li te kontrolore plaća Apex, ili ih plaća grad Beograd. Sve u svemu na kraju ih plaćamo mi građani kroz cenu karte koja je najskuplja u Evropi poredeći životni standard i plate zapsolenih u gradskom prevozu.

Momcilo

29.09.2013. 23:56

Cinjenica je da se nigde u svetu ne menjaju pravila uoci izbora, to je naprosto demokratska vrednost, ali je Djilas bio i ostao marketinski strucnjak.

Cile

30.09.2013. 00:10

Napred Nebojsa. Nadam se da ces i grad urediti, kao sto si sredio skupstinu. Karaburma je uz tebe. Do konacne pobede.

Dragan Cvijan

30.09.2013. 00:22

Bilo kako bilo, Djilasom se bavis vise nego poverenjem Ti datom u Narodnoj Skupstini Srbije; i da sam Ti nekim slucajem narodni poslanik, mesto bi moje bilo prazno za vreme Tvoga vodjenja reda i rada skupstine.

Dragan Sopot

30.09.2013. 00:25

Pre bilo kakvih izbornih kombinatorika, Beograd mora da dobije nešto što će da liči na Belu knjigu tj. delo enciklopediskog karaktera u kojem bi Beograd bio opisan ''uzduž i popreko'', sa svim svojim specifičnostima i prednostima. Da bi smo znali šta da radimo moramo da znamo šta imamo, a šta nam nedostaje, jer naš problem nije visina duga. Naš problem je što neznamo kako ti čime da taj dug servisiramo.

Zloćko

30.09.2013. 00:28

Ma zna on šta je sve radio mimo zakona, zato i unapred priča kako će doći do odmazde, logično je da su ljudi koj su bili na polozaju krali ogroman novac, nije ukrao fizikalac koji silazi u rupu i popravlja, nego direktor, a sada sto je on iz DS ko ih je terao da budu direktori i da kradu, nije niko blesav!

zeka

30.09.2013. 00:36

Bitno da privremena uprava stabilizuje Beograd i da napravi konsolidaciju stanja, a ne kada će biti izbori!

Miki

30.09.2013. 01:02

U pravu je covek, bolje je sto pre preuzeti stvari u sigurne ruke i naci neko privremeno resenje do izbora.

Cana11

30.09.2013. 01:05

Kakve afere? Godinama izmišljate afere, pa što niste nešto dokazali. Samo ste vi ispravni i pošteni. Vašu vladavinu smo dobro upamtili devedesetih. Grad je procvetao od kad je Djilas na mestu gradonačelnika. Samo pakostan čovek to neće da vidi. Da li je Busplus ili Busminus bez karte ne može da se vozi i gotovo. Bolje se pokrite ušima. Sram vas bilo radikali bez bedža.

Rajko

30.09.2013. 02:09

Smenili su ga zbog jezicine. SNS je takodje obecavao radna mesta svojim "svekrvama i zaovama" jos uoci izbora, kako su samo znali da ce oni doci na vlast ? I sta su cekali do sada ako su znali za korupciju i sto ga ne uhapse ako imaju dokaza ? Ne volim ni DS ni SNS, ali to su cinjenice.

Dule Los Angeles

30.09.2013. 03:59

Nemam ni promil simpatije za"zute".Pre svih za izdajnika Tadica i Djilasa koji je sa 100 evra"napravio"100 miliona.Ali ovo, sto ovaj Gospodin prica,je ispod svakog nivoa! Pa,vi ste sedeli pored njega godinama,bili predsednik Skupstine,i ni glasa niste pustili! Ni o korupciji,ni o prezaduzenost...!Ako ste sve to znali i ranije,i ako je to istina,vi ste-saucesnik.I odmah da sednete pored njega na"istu klupu".Kakav je to nacin"Sve sam znao,a cutao sam"!Iz kog razloga?Vi nemate ni grama postenja!

Ispravljač

30.09.2013. 05:16

Mnogo je ovde toga nabacanog bez ikakavih činjenica,a uz to i ponovljeno po stoti put,pa se čovjek pita,da li oni koji ovo čitaju su toliko ograničeni da ih je svakodnevno potrebno bombardovati neistinama.Odakle ljudskost reći za nekoga da je smenjen zbog korupcije,a da protiv toga nije podignuta ni jedna optužnica.Što Djilasu pripisivati grešku u vezi Miše Banane,kad je ministar policije bio Dačić i to bio njegov posao.Uvodjenje slobizma je jako opasno u ovo doba.

Lemi

30.09.2013. 07:32

Prvo, ovog nadobudnog priglupog klinca treba priupitati da objasni o kakvoj je tacno korupciji rec, da pruzi dokaze ili ako ih nema - da fasuje tuzbu. Drugo, cestitam frankestajn radikalima na angazovanju armije klinaca da peglaju tastaturu po ceo dan, ali nazalost postalo je nemoguce doci do komentara obicnih ljudi.

Dusan pravi

30.09.2013. 07:32

Djilas je smenjen jer ste bili alavi, pa ste hteli na brzinu da se dokopate zlatne koke. Ispade da je Kostunica i principijelan, a da nije ni mutav ili alav kao vi. Ispade da ume i da uzvrati kada mu se slaze direktno u lice, a onda se pravi kao da se nista nije desilo. Sad cete da shvatite znacenje one poslovice "Ko hoce vece..." i sta znaci potcenjivati glasace i okretati politiku za 180 stepeni posle izbora. Nece vam pomoci sve one lazne ankete zajedno.

Max

30.09.2013. 07:33

Pa kad je smenjen zbog korupcije,pa hochete li ga onda hapsiti?...Naravno da necete,jer ste svi isti,samo gledate kako da se obogatite za svog mandata i briga vas za Srbiju i narod......Promene u Srbiji mogu doci samo sa ulica.....Dogodine u Prizrenu!

vica

30.09.2013. 07:51

Od SNS samo bla,bla,bla.Realno gledajte stvari pa ce te videti da je Beograd najvise napredovao u vreme Dragana Djilasa.A to sto vi iz SNS-a jos uvek imate ponasanje kao da ste opozicija a ne vlast to ce vam se tek vratiti kako treba.Vi cete sada radnu grupu.Pa to je komunisticki, svi se kriju iza mase jer nemate kadrove koji su sposobni a ni smelosti da se uhvatite u kostac sa problemima.Ovako kako radite necete ni vi dugo.

Vitez

30.09.2013. 10:22

@vica - Potpisujem, ovo je igra neprestana. ovi hoće da zajašu sve baš sve. Više je urađeno u Beogradu za ovih par godina nego u celoj Srbiji, i sve će ostati tu. Mihailovićka umesto da vodi računa o svom resoru ona se svugde trpa, neka rasčiste sa Bajatovićem i Kolubarom.

Detelinara

30.09.2013. 08:10

Momče, nema potrebe da sat i po kasnije ponavljaš reči svog gazde, shvatili smo nama' šta imate da kažete.

miroslav

30.09.2013. 08:15

Ovog mladjanog stranackog vojnika se setim iz perioda 2007/2008..,tada je sa Seseljevim bedzom predvodio proteste protiv pokreta EU nema alternativu i ondasnjih evrofanatika.Sada je gro njih u jednoj stranci tj SNS-a,a vidi ti njega sad..,nisu mu uzalud ljudi dali nadimak koji ga krasi.

MILE SWAJCARAC

30.09.2013. 08:19

Vidim gospodine Stevanovicu kako ste vi dosli na vlast sve se nabolje promenilo ,gledajucu i slusajuci Vas sticem utisak da ce ubrzo( zahvaljujuci vasoj slatkorecivosti) da potece med i mleko.Nezaposlenost ste smanjili nadam se javni dug prepolovili pretpostavljam,septicke jame iskorenili kanalizaciju uradili divlje deponije uklonili reke i jezera ocistili puteve izgradili kada dodjem u srbiju stvarno vidim da je ta nova vlast mnog ama bas mnogggoooo uradila sam o napred imate moju punu podrsku

Sladjana

30.09.2013. 08:25

Mrzim manipulacije svake vrste. Ko je to dokazao korupciju? A, da, sigurno će je dokazati novom tužilačkom istragom koja ovako predviđena ne postoji nigde, ali je preko potrebna kako bi se obračunali sa političkim neistomišljenicima. Tužilac naredbom donosi odluku o pokretanju istrage, mediji će da presude, provlačiće ljude kroz blato a onda će na izbore. Tako veruju možda i pobede. A posle ćemo da prestanemo da primenjujemo novi ZKP.

Mali bata

30.09.2013. 08:25

Ocigledno je da je u pitanju zloupotreba polozaja i resursa, korumpiranog na vlasti. Za mene je bitno danas, a i za buducnost i prosperitet naroda Srbije i regiona, da poznajem tvoju slabost.

Zoran Simic

30.09.2013. 08:29

Ako ste sigurni u korupciju bivseg gradonacelnika zasto tuzilastvo nije pokrenulo postupak? Ovim sto vi tvrdite ustvari potvrdjujete Djilasovu izjavu da hocete da iskoristite vreme da bi ga blatili u predizbornoj kampanji. Ustvari ste naivno naseli na stos DSS-a i smenili coveka nemajuci plan sta dalje ako DSS nece da sa vama odradi rekonstrukciju gradske vlade. Sada hocete da dobijete na vremenu i posle pocetka pregovora sa EU raspisete opste izbore i time se oslobodite balasta SPS.

Mile

30.09.2013. 08:31

Jos jedan dokaz da nastupa diktatura.On predsednik skupstine kaze da je Djilas smenjen zbog korupcije,pa da li si ti istrazitelj i sudija.Narode,novi radikali se sluze lazima,intigrama,prevarama.Tri puta ponovljena laz postaje istina.Nije tesko povuci paralelu izmedju njih i jos nekih koju su osvojili vlast pre 70 godina u Evropi.

danica

30.09.2013. 08:31

Djilas je kao razmazeno dete. Kada pocne da gubi u igri onda kaze "Ne vazi se" A pravila se znaju. Pa tako prvo trazi i dobije da se gradonacelnik menja u skupstini, a kada mu izmakne vecina onda trazi neposredne. Ne bi ni tako dobio . Djilasa su smenili zbog toga sto je bio los kao gradonaclnik a ne zbog izbornog zakona.

Srki

30.09.2013. 08:48

onda mozemo uskoro ocekivati optuznice za korupciju protiv Djilasa, ako covek iz vlasti tvrdi da je smenjen zbog korupcije. Samo, jako me cudi da ministar pravosudja ne zna da prvo covek mora sudskim putem biti osudjen za korupciju da bi to bio razlog njegove smene. Nije dovoljno carsijsko nagadjanje. Neobicno je kakav los kadar dolazi na vlast. Sve gori i gori. Ovaj mi se cini jos gori i od samog Djilasa

раја

30.09.2013. 09:01

СНС=ДС једнако су лоши. А овај мегатреjдаш као да нешто зна. Где је то знање показао.

Maraja

30.09.2013. 09:11

Sigurna sam da ce i ta privremena uprava raditi bolje nego"tim"koji je do sada vodi sve. Nema potrebe da se menja izborni sistem. Do sada nikome nije smetao postojeci. Nije nama izborni sistem kriv za lose odluke prilikom glasanja.

zlatan

30.09.2013. 09:17

Pa zasto bi i bilo promene izbornog zakona? Upravo je DS doneo takav zakon da se gradonačelnik ne bira direktno, a i tada su „izmenili zakon u interesu građana“. Previse su to providni zahtevi da se stranacki interesi demokratske stranke danas zovu interes gradjana.

zoks

30.09.2013. 10:18

@zlatan - zlatan,Srbi su,vecina,narod sa izuzetno kratkom pamecu,ne secaju se oni donosenja toga zakona!Pa oni i ne znaju ko je djeneral Zivojin Misic,a sto bi se secali jednog zakona?

Chupka

30.09.2013. 09:19

Da li je moguce da se Djilas ponasa kako vetar duva?! Kako je moguce da mu sad ne odgovara akt koji je sam doneo? Sta nam to govori o njemu? Mislim da njegova dela govore sama za sebe..svaki komentar je suvisan....

Dunja

30.09.2013. 09:31

Zar vi zaista mislite da je narod slep i da ne vidi šta se uporno Đilasu radi više od godinu dana? Ma dajte molim vas

Gradjanin

30.09.2013. 10:16

@Dunja - Zar nije tebi sumnjivo to da necije firme dobro rade i ostvaruju ogroman profit bas za vreme dok mu traje mandat gradonacelnika?

Realan011

30.09.2013. 09:35

Promena izbornog zakona uoci izbora ne bi bila demokratska, to bi trebalo da znaju i u DS, ili je Micun mogao da im kaze ako se jos neko pita u stranci osim Djilasa.

gile

30.09.2013. 09:36

Коначно се завршила сага о Ђиласу... Дуго је то трајало драги суграђани али ево доживели смо да је Велики сишао с престола! Кад кажем Велики мислим на његову моћ у медијима и богатство које је згрнуо на плећима напаћеног народа!

zoks

30.09.2013. 10:16

@gile - gile,a ovi sadasnji se nece obogatiti na plecima napacenog naroda,nego na plecima "presrecnog" naroda,je li?

dejan

30.09.2013. 09:38

Daleko od toga da sam za Djilasa i drago mi je da smenjen ali vi nista niste bolji i nece te promeniti nista.O nama bas vas briga niste vi to uradili zbog nas nego zbog vas.Zaposlice te sada svoje ljude i vase direktore.Bas bih voleo da znam sta si ti u zivotu radio pa nekom drzis pridiku.Svi zajedno ste isti niste nizasta.

Dzonijeva_mala

30.09.2013. 09:44

Sramota.. Ovaj Djilas nas je gurao samo u provaliju.. Ne znam cemu sva ova vredjanja.. Vredja se narod koji je izabrao SNS.. Ljudi su shvatili ko moze da nas gura napred.. A to Djilas nije sigurno, od Mosta na Adi, do ostalih njegovih afera, pa brate, od toga se ne zivi, tj ti zivis, mi sigurno ne!

Jelica

30.09.2013. 09:57

I vreme je bilo da se smeni,pun pogodak je njegova smena,grad treba da krene konacno napred,nemam nista protiv njega gradio je ostaje nesto iza njega nije sporno ali nije trebao da dozvoli toliko afera oko sebe i toliko korupcije je JP

Jelica

30.09.2013. 09:58

Djilas je Beograd doveo na ivicu bankrota, trebalo je oko sebe okupi sposobnije ljude kojima licni interesi nisu prioritet

Miki

30.09.2013. 10:31

@kimi - Nije sporno, jeste bivsi radikal, ali itekako ima istine u ovome sto govori, te ne vidim razlog za gradjanski rat kada je nama gradjanima dosta da se neko preko nasih ledja bogati i da nam prodaje maglu.

zoks

30.09.2013. 12:43

@kimi - kimi@ Ne plasi se rata,jer dok god ima vikendica po planinama,moru i bezanije po inostranstvu,nece biti rata jer nema ko da ratuje! Devedesetih ih je od mobilizacije pobeglo skoro polovina,a danas bi se mozda 10%odazvalo!Zato mirno spavaj,nema rata!

Ivan Avala

30.09.2013. 10:00

Nebojsa Stefanovic, kako protice vreme, pokazuje da je vrsan politicar i odlican kandidat za gradonacelnika! Covek je otvoren, iskren pre svega, jako mlad i daj te mu sansu da se pokaze, da narod vidi da ima i mladjih dobrih kadrova!

NS2

30.09.2013. 10:25

@Ivan Avala - agde je on do sada radio-organizovao ,dokazao se .Beograd je dvomilionski grad nije to fotelja u skupstini .dokaze molicu ,ko za konkurs ,a ne "politicka podobnost"1

Ivan Avala

30.09.2013. 10:50

@Ivan Avala - Samo vodjenje skupstine i disciplina koju je on uveo pokazuje koliko je ozbiljan! Da li su cuo bilo kakvu aferu u vezi njega??? Ne, on je covek iz naroda koj voli i postuje svoju naciju i bavi se njom, a ne kriminalom i svojom pozadinom!

Ivan Avala

30.09.2013. 10:53

@Ivan Avala - Do sad sam ispadao velika ovca jer sam verovao Djilasu i njegovim obecanjima, ovaj covek obecava svoj trud!

zoks

30.09.2013. 11:19

@Ivan Avala - Ivaneee,obecanje ludom radovanje!Pitati cu te za koju godinu!Nece dugo,ne brini!Mlad si ti i zelen,ima vremena,nauciti ces!Ako ne kroz usi,onda kroz petu,jer kada nauk dolazi kroz petu(nogu)onda mnogo uzdrma!

Jelica

30.09.2013. 10:04

Djilas je svoju bitku izgubio, sada dolaze neki drugi ljudi koji ce nadam se pokazati da mogu mnogo bolje i vise nego njegov tim

Megabend

30.09.2013. 10:05

@ - Kad vidim ovog, omacim se. Jedini mu je kvalitet što ide za Vučićem i viče tako je!. Samo je to izgleda naučio na megadredu.

Jelica

30.09.2013. 10:10

Djilas je za ovo vreme pokazao da voditi grad moze biti veoma unosan posao za svoj licni biznis, napokon narod je to prepoznao i konacno rezultat je vidiljiv njega vise nema na celu grada

zoks

30.09.2013. 10:15

A vi u SPS-u i SNS-u i ostala "bratija" i "sestrija" ste kao imuni na novac,pa kod vas i sa vama nece biti korupcije?Kolika budala treba covek da bude pa da vam veruje! A "koferce"?Niste vi ni bolji a ni gori od Dos-manlija!Strpate u zatvor coveka koji lekaru dadne mito,ili lekara ostavite bez posla,a ovi milijarde pokrali i njima nema zatvora?Koje ste vi ljige,ali niste nego je narod takav kakva mu je vlast!

Maximus

30.09.2013. 11:29

@zoks - a ti si verovatno iz Kualalumpura! kako te nije sramota da sopstveni narod nazivas ljigom. Čim Vam neko zabrani da kradete i pravite krivična dela odmah je ljiga! Samo polusvet ima takav stav, i neko ko je dosao na vlast radiličnih interesa....naravno da treba da postojii lični interes, ali tako sto se stvara ambijent da svima bude bolje pa samim tim ce i nama biti dobro.... ali sta vama lopovima treba da pričamo...

zoks

30.09.2013. 12:40

@zoks - Maximus@ Koji to "Vi"?Mi nismo nikada bili na vlasti!Ljigav narod je onaj narod koji menja stranke i politicka ubedjenja cesce nego carape,i koji nisu svesni ni nacionalnog,ni verskog,ni istorijskog bica!A ti se cini mi se prepozna!

Mane

30.09.2013. 10:22

U pitanju je spinovanje pažnje gladnih usta koja hodaju Srbijom. Ista je to družina: Đilas, Vučić, Dačić, veljović itd..., Na vlast su ih doveli Čuvari revolucije Crnoruki Dedinjski klan po direktivama Vatikana. Zadatak im je da nas iznutra kradu, a spolja prodaju, da nam identitet izbrišu. Moramo Zmijsko leglo Centar u Beogradu da spalimo ili nas neće biti

Naelektrisan

30.09.2013. 10:50

Zbog korupcije je ziva istina,ja od nelegalne gradnje ne mogu da zivim normalno!Kada sam prijavljiao policiji meni su na vrata dolazili da pitaju u cemu je problem!

Joka

30.09.2013. 10:57

Drago mi je sto je Djilas smenjen i nadam se da ce prinudna uprava dobro raditi svoj posao i da ce se u Beogradu situacija po JP koliko toliko stabilizovati

Joka

30.09.2013. 10:59

Dragan Djilas je Beogradom upravljao kao svojom licnom firmom,slazem se da grad treba da se razvija i da se ozivi ali ne svojim licnim dobitima,vec dobitima koje ostaju gradu i gradjanima i od kojih svi mi imamo koristi

Joka

30.09.2013. 10:59

Djilas je svoju karijeru kao gradonacelnik zavrsio,nije smeo da dopusti da njegovi ljudi rade sta im se cefne

Joka

30.09.2013. 11:06

Djilas je Beograd upropastio,toliko je mnogo stvari moglo da se uradi za novac koiji je zavrsio u raznim aferama

MatijaBG LDP/DS

30.09.2013. 11:18

@Joka - Kao sto vam je sinoc rekao,u Srbiji niste sagradili kokosinjac od dolaska na vlast,a njemu drzite predavanja!

Bocko

30.09.2013. 11:07

Sjajno! Odapeli ste strelu pa onda crtate metu! Ne sumnjam u to da morate vec nesto da nadjete. Naravno, usput ce padati (nepotkrepljene) optuzbe, jer, zaboga, idu izbori!

Joka

30.09.2013. 11:14

Djilas je ovih godina pokazao sta znaci biti gradonacelnik koji gleda samo svoje interese i kako se od prosecnog srpskog biznismena postaje najbogatiji covek u zemlji

MatijaBG LDP/DS

30.09.2013. 11:17

Niako da dobiejm odgovor....kako ste onda sa covekom optuzenim za korupciju,potpisali ugovor o buducnosti Beograda "Menhetnu na Savi"....sta ste onda vi?

Liki

30.09.2013. 11:24

Tako je. Sada bi opet da menja zakon da bi ostao i opstao na vlasti. Dosta više, pokazali ste šta znate i umete, pustite sada nekog drugog!

Spasoje

30.09.2013. 11:24

Istina je da je JKP ,,Infostan'' masina za pranje i kradju novca Beogradjana od svog osnivanja,zajedno sa njihovim iz ,,Vodovoda'' i da je ostatak komunistickog rezima od pre 22 god. koji treba da se ugasi i da se osnuje nova usluzna firma koja ce racune slati Beogradjanima, ali bez naziva Javno Komunalno Preduzece, jer nemaju veze sa komunalnom delatnoscu, nego klasicna ekonomsko-usluzna firma koja ce bez malverzacija i muvanja, slati transparentno odstampane uplatnice.

Maximus

30.09.2013. 11:25

Sve o cemu priča Stefanović je zasnovano na dokazima, a ja sam svedok da je vlasnik firme Sportimpex Đilasov kum! koji jedini mogao da dobije teneder! firma se bavi uređenjem skola, vrtića i igralista, pa sada vi vidite koliko ima skola u Beogradu i Vrtića, a cena po kojoj je radio ormariće je veca nego da kupite plakar u najskupljem salonu namestaja!

zoks

30.09.2013. 12:48

@Maximus - Jedino se slazem sa tobom o "ormaricima i kumu"!Stefanoviceve dokaze ne priznajem!

Beograd 011

30.09.2013. 11:26

Stefanovic za Gradonacelnika,Djilas nam je unistio grad i zaduzio da necemo moci da se oporavim nekoliko godina.

MatijaBG LDP/DS

30.09.2013. 11:49

@Beograd 011 - Razmislite o Kemisu kao vasem kandidatu,za razliku od ovog megatrend strucnjaka,bar zna da svira na harmonici,a uverili smo se da taj zvuk Jovicica beskrajno dovodi do euforije!

zeka

30.09.2013. 12:21

@Beograd 011 - Vi razmislite o dr Šapiću, on vam je vrlo reprezentativan primerak, veliki stručnjak!

MatijaBG LDP/DS

30.09.2013. 12:55

@Beograd 011 - Mi u LDP/u nemamo SApica.....steta samo sto ste na Sapica odgovorili Udovicicem!Jos veci strucnjak,cak jos uvek se brcka po plicaku.

Pera

30.09.2013. 11:28

Ajde ekspertu stavi svoje ime na listu i kandiduj se za gradonacelnika! Mnigo ste jaki pa sta se plasis? Vi ste i tako "nova religija" koju niko ne sme da kritikuje i proziva. Djilas ako je krao neka ide u zatvor, vi ako lazete kao sa dzakovima tako cete i proci na izborima.

Viki

30.09.2013. 13:37

@Pera - Da su samo džakovi u pitanju, pa ni po jada, ali šta je sa svim obećanjima, kako da preživimo sva ova silna poskupljenja, kako da zaštitimo decu, a zbog sve većeg porasta kriminala, šta je sa investicijama ...

Pera

30.09.2013. 16:03

@Pera - Sto se mene tice, lako cu. Preziveli smo i gore. Ja se bojim za moje cerkice. Da li ce bar one moci rasti u normalnoj zemlji ili cu morati pod hitno da "palim" napolje iako nisam zavrsio Megatrend kod Mice Jovanovica...

čiča

30.09.2013. 11:32

Čudno je to da dok ste bili u opoziciji niste napravili nijednu prijavu ,ni jednu tužbu a sad odjednom se setiste da ustvrdite da je bilo korupcije. Kaže naš narod ne laje kera sela radi već sebe radi

Liki

30.09.2013. 11:35

Ne mogu da verujem koliko je Beograd zadužen. Šta će se tek naći u javnim preduzećima. Koliko ćemo vremena morati da vraćamo njihove dugove!

Vezer

30.09.2013. 16:26

@Liki - Pogledajte prvo šta SNS radi po Novom Sadu, evo JP Stan ne dobija plate od aprila, a sad majstori nemaju ni za gorivo, stoje kola...

Liki

30.09.2013. 11:37

Ne mogu da verujem koliko je Beograd zadužen. Šta će se tek naći u javnim preduzećima. Koliko ćemo vremena morati da vraćamo njihove dugove!

Jole

30.09.2013. 11:42

Onda u narednih par meseci obelodaniti afere i automatski ga diskavlifikovati iz trke za gradonacelnika.

lepi cane

30.09.2013. 11:49

Pitam ja vas filozofe - komentatore dali ima nekog a da nije umno poremecen da mu nije pre ili posle licni interes na prvom mestu, jesu li bliza sopstvena usta ili tudja - ma dajte ljudi u ovo vreme o postenju pricati - kome?

MatijaBG LDP/DS

30.09.2013. 11:54

Vasa tragedija ej sto je Djilas sagradio tri mosta,a vi niste cak ni posten svinjac,jedino od toga pravite samo svinjarije po komentarima!

Sladjana

30.09.2013. 12:37

@MatijaBG LDP/DS - Matija, pa zar nije i bio posao Djilasu da gradi mostove? Problem je sto su oni skupi i sto on iznosi kontradiktorne podatke i o mostovima i o zaduzenju grada, a uopste ne govori o tome koliko njegove firme zaradjuju od 2004.g. kada se uclanio u DS. Sve su to pare nas gradjana. Ja kao gradjanka to hocu da znam i na to imam apsolutno pravo.

MatijaBG LDP/DS

30.09.2013. 12:54

@MatijaBG LDP/DS - I Vama je posao da graditye po Srbiji,mostove,fabrike,da otvarate radna mesta,ali vi ni kokosinjac da sagradite...a zaduzili ste se vise nego on pedeset puta....uzimate kredite od rusa,Amerikanaca,Arapa,Evrope,a nigde ne vidimo...kao gradjanka mora prvo da se obrazujes,jer kad to uradis,onda ces na sajtu minsitarstva finansija R.Srbije pronaci dug grada Beograda!

Viki

30.09.2013. 13:33

@MatijaBG LDP/DS - Vi kao građanka imate mogućnost da sve podatke pronađete na internetu, a ni vi, ni vaša stranka nemate pravo da zaluđujete ovaj narod šireći lažne priče i neargumentovane optužbe.

Vezer

30.09.2013. 16:25

@MatijaBG LDP/DS - A šta je posao Vučeviću, SNS gradonačelniku Novog Sada? Aman ženo, ni jedan ekser nije zakucao za godinu i po...

lepi cane

30.09.2013. 12:19

Duzi niz godina, od kad nam je zemlja u raspadu - sankcije rat bombardovanje bukvalno osim kradje i kriminala nista nije funkcionisalo a na ulicama prelepi i najnoviji automobili, prelepe kuce - vile, bazeni, turisticke agencije beleze rekordna putovanja po svetu - bali, malediven abu dabi i ko zna gde jos, pa odkud sve to ko to placa i ko za to trpi, i sve to svakodnevno pred nasim ocima ali niko ne vidi a sad nam nije jasno kako to da smo toliko prezaduzeni, coravom oci i ne trebaju.

Dragan BG

30.09.2013. 12:56

Izborni zakoni se ne mogu kreirati,kako kome dune i kada mu padne na pamet. Po vazecim zakonima je smenjen Djilas, po njima ce biti i izabrani na izborima ljudi koji ce voditi grad. Ne znam sta tu ima da se dovede u pitanje. Ako je toliko hrabar trebao bi da se kandiduje kao predsednik stranke za premijera,a ne za gradonacelnika.

gela

30.09.2013. 14:48

@Dragan BG - Djilas misli da moze da menja izborni zakon kako mu s eprohte. Pa vec eje jednom proslo , pa covek misli sto ne bi i drugi put.

Niki

30.09.2013. 13:00

U naslovu je besmislena izjava drugog coveka u drzavi-zbog korupcije se ljudi valjda hapse i procesuiraju.Stvar je u tome da nova vlast ne moze da istrpi nikakvu drugu vlast na lokalu a posebno ne u prestonom gradu.Najpre jer on cini 3/4 srpskih finansija.Upodobili su dosad vlasti i u mnogim dr mestima. Ova vlast,jasno je, tezi da bude apsolutna i to je jako los znak.Jako lose..Ovde bar sa tim imamo decenijsku tradiciju..Vidi se jasno da manipulisu i podacima o dugu.

Lakatus

30.09.2013. 13:03

Tek ce detaljne analize i istrage da pokazu kako je trosen novac poreskih obveznika a ja kao i 90 posto beogradjana mislim da je tu bilo muljacine

Lakatus

30.09.2013. 13:04

Najveci primer korupcije u bgd je javno preduzece Vodovod i kanalizacija, to ceo grad zna pa i djilas

Vezer

30.09.2013. 16:24

@Lakatus - U Novom Sadu sigurno, posebno otkad je SNS postavio profesora istorije kao direktora.

lakatus

30.09.2013. 17:19

@Lakatus - Pa koliko je star pavlicicev vodovodni sistem u novom sadu, profesor istorije je pravo resenje

Lakatus

30.09.2013. 13:06

Most na adi, iako je bio potreban, sigurno nije morao da kosta deset puta vise nego most kod beske ili bilo koji drugi most u evropi, to je korupcija

Lakatus

30.09.2013. 13:08

Djilas kaze da je zaduzenost grada 300 miliona, a ne pominje zaduzenja javnih preduzeca niti kamate na milionske iznose, i to se racuna kao zaduzenje

Vezer

30.09.2013. 16:24

@Lakatus - Pogledaj emisiju još jednom pažljivo, sve joj je lepo objasnio, OSIM što ima na sajtu min. finansija.

mile

30.09.2013. 18:25

@Lakatus - Ako tako merite gradski dug,onda se po istom principu meri i drzavni. Verovatno smo najzaduzenija drzava u Evropi. Napredujemo svakim danom u svakom pogledu, danas jos 100 mil.

mile

30.09.2013. 13:20

"Drzite lopova"Kakve fraze i ne dokazane insinuacije da bi se eliminisao i ukaljao neko ko je i pre politike nesto stvorio. Strasno me interesuje cime se u zivotu ostvario predsednik skupstine , sem partiske knjizice. Zar ce brigu o drzavi zameniti mestom gradonacelnika. Povika na vuka a lija je spremna. Mi gradjani Beograda smo stvarno ovcice.

Konstantin

30.09.2013. 16:13

@mile - A šta je to stvorio Đilasi pre funkcije? Ti si definitivno ubeđen da u ovom gradu žive samo ovčice.

Nadžak

30.09.2013. 19:37

@mile - Pre uopšte učlanjenja u DS je imao firmu u Londonu i zaradio pare, pogledaj malko UK berzu iz tog doba...

Viki

30.09.2013. 13:29

Gospodine Stefanoviću, mogli ste da pronađete i neku užu fotelju, bar za slikanje, malo ste se pogubili u ovoj. Nije to za vas

раша

30.09.2013. 13:32

Како је господин Ђилас водио град, сви смо сведоци. А тек шта је у комуналним предузећима хаос, посебна је прича. Расипање новца, комунални проблеми остављени да други о томе мисле. Избори, и нова власт. Што пре то боље. У интересу Београђана.

Đorđe Bugarin

30.09.2013. 13:33

Zaboravi jew da kaže da korupcija koju on vidi nije dokazana od strane onih koji bi tim poslom u ovoj državi trebali da se bave i koji za to primaju platu. Ovako može se samo govoriti o predpostavljkenioj korupciji i osudi pre suđenja.

oganj

30.09.2013. 15:06

@Đorđe Bugarin - Gospodine Stefanovicu molim vas da mi odgovorite da li znate koliko kosta diploma (magistratura, doktorat, zvanje docenta, profesora)na privatnim fakultetima?

Vitez

30.09.2013. 15:06

@Đorđe Bugarin - Ovaj mali priča o korupciji,pa što nezavrši onaj doktorat da državnom fax. nego kod Miće. Šapić ima karijeru u sportu i to mu ne mogu osporiti a politika je mnoge pokvarila. Tako da ovaj mali je kao Čedica.

Konstantin

30.09.2013. 16:10

@Đorđe Bugarin - Završio sam Univerzitet u Beogradu, redovno, ispit po ispit. Na fakultetu je među studentima još od 90-tih godina išao cenovnik po ispitu. Zato, neuki, ne prodajte prazne priče drugim neukima. Ili možda sakrivate koliko je vas koštala vaša diploma, ne rada i učenja, već novca

Vezer

30.09.2013. 16:22

@Đorđe Bugarin - Dečko je počeo da studira medicinski pa propao, pa prešao na državni pravni - pa i tu propao, onda tek kad i kad završio ovo... A da li je i doktor nauka, i to je za diskusiju....

Verica

30.09.2013. 15:10

Nije toliko tesko biti gradonacelnik Beograda kada se ima veliki budzet. Problem je sto Đilas taj veliki budzet trosio na manje bitne stvari. A o njegovim privatnim poslovima ne bih diskutovao...

Mileva

30.09.2013. 15:20

Odvojite malo paznje, vremena i onako imate, pa ga posmatrajte. Slusajte ga i gledajte ga. Uocite njegove teme i mesta na kojima voli da se slika, kao i sa kim se sve slika. Obratite paznju na njegovu mimiku i dikciju. Pada li vam u oci njegov grceviti pogled? Ako ste ga koliko-toliko analizirali, uporedite ga sada sa onim koji je pre njega sedeo na tom mestu: sa Radomanom Bozovicem. Jeste li? E, toliko nisko smo spali. O Bozovicu se svasta pricalo, a ovaj danas svasta o drugima prica.

DSV

30.09.2013. 16:11

Izvinte gosn Sudija a koje korupcije .Ako je bilo a sto niste GA UHAPSILI ?? Il vi zto lupetate otprilike ?

Pavle I

30.09.2013. 16:17

Nemojte ljudi tako. Ovaj mali potiče sa čuvenog prestižnog Megatrenda, kao i pola vučićevih ministra.

Dudi

30.09.2013. 16:59

Ko je promenio zakon? Sigurno ne SNS, istina je da je izborni zakon loš i da bi trebao da se menja, ali ne nekoliko meseci pred izbore. Što se tiče gospodina Đilasa, zašto sinoć nije objasnio u emisiji pitanje onom gledaocu kome ide nova od prodaje kartonskih i plastičnih kartica koje plaćamo uz kartu. A mene interesuje i zašto je BusPlus uveden kada u svakom vozilu imamo kontrolora, onda bi bilo bolje da smo ostavili konduktere, bilo bi jeftinije.

Nadžak

30.09.2013. 19:31

@Dudi - A zašto SNS uvodu BusPlus u Novi Sad, kad ne valja ništa i služi samo za pljačkanje?! Doduše, ne uvodi još, nedavno im je peti put propao tender - zbog nameštanja...

kornjača

30.09.2013. 17:26

Slažem se sa izjavom gospodina Stefanovića, nije bitno kada će biti izbori i da li će biti, bitno je da je Đilas smenjen i da se grad više ne zadužuje!

kornjača

30.09.2013. 17:31

Mislim da je Đilas izgibio poverenje građana Beograda,da je previše neregularnosti u radu gradske vlasti, tako da se promena vlasti sama po sebi nametnula!

Nadžak

30.09.2013. 19:30

@kornjača - Čoveče, ti pričaš sam sa sobom ili kako? Vidim da samo nižeš komentare sam sebi valjda...

Alisa8

01.10.2013. 02:35

Posle otpocinjanja pregovora -izbori. Sada SNS moze da kalkulise,u svakom slucaju Beogradjani nece ispastati.

rista

01.10.2013. 09:24

Gospodin Djilas je smenio sam sebe, jer je ogrezo u velikom kriminalu, trebao je jos pre da se smeni, mozda bi mu i stranka imala bolje rezultate, ovako je pored grada upropastio i svoju stranku.

rista

01.10.2013. 09:25

Rezultati dosadasnjeg gradonacelnika u Beogradu su svima jasni. Nema ih i vrapci to vide. Sve sto je mogao, upropastio je.Krajnje je vreme za novog ,mladog, ambicioznog ,energicnog gradonacelnika

rista

01.10.2013. 09:28

Dosadasnji gradonacelnik neki kazu radio je u interesu Beogradjana. Ja mislim suprotno mnogo ga je zaduzio ,potom lazni tenderi namestani stranackim,gradskim funkcionerima,rodbinske i tajkunske veze,s,malverzacije i kradje na svakom koraku

rile

01.10.2013. 10:30

Krajnje je vreme da Beograd krene napred a ne da se vraca u nazad,a za tu promenu i za bolju buducnost beograda je bila potrebna promena vlasti

rile

01.10.2013. 10:33

Neki kazu Djilas je najbolji. Djilas jeste najbolji ali za svoj dzep jer se on za kratko vreme obogatio a sta je sa nama ,pa stvarno ne razumem, problem je po meni sto niko nema mere i ne zna da povuce rucnu i kaze sam sebi -pa dosta je

gole

01.10.2013. 11:05

Ja mislim da nema potrebe za izborima u Beogradu. Samo je potrebna promena vlasti, i to po istom principu kao sto je i napravljena. Posteno je da kako su dosli tako i odu

gole

01.10.2013. 11:10

Naravno da ga je trebalo promeniti, jer njegov minuli(ne)rad i rad stranke na cijem je celu su uzrok tome.

gole

01.10.2013. 11:12

Beogradu je potrebno da krene napred a ne da se vraca u nazad, a za tu promenu i za bolju buducnost beograda je bila potrebna promena vlasti

chupka

01.10.2013. 14:44

Pesma za Djilasa: Dragi nas Djiki, prodje mandat ovoliki! Sidji malo iz fotelje, da vidis onda, narodno veselje! Dugo si nam vladao, vrata nam zatvarao! Dosta nam je bilo toga, da nam budes drugi Sloba! Sada smo te smenili, boljim te zamenili, Mozes sad sam' da kukas, i praznom glavom od zid lupas, Druzili smo se nekada, vidimo se nikada.

Ivana

02.10.2013. 21:40

Kad budete sve bez razlike počeli da smenjujete i optužujete, možda i poverujem u vaše časne namere.