Đilas: U Srbiju se uvodi diktatura, svi moji poslovi su čisti

Tanjug

03. 09. 2013. u 14:27

Predsednik DS rekao je danas da policija i tužilaštvo treba da istraže sve u vezi sa poslovima koje on vodi i naglasio da je sve radio po zakonu

BEOGRAD - Predsednik Demokratske stranke Dragan Đilas izjavio je danas da je u Srbiji na delu uvođenje diktature, a da istragama treba da se bave tužilaštvo i policija, a ne funkcioneri Vlade.

"U Srbiju se uvodi diktatura da jedan čovek ima svu vlast, a da drugi ne smeju da iznesu ni svoje mišljenje", kazao je Đilas na konferenciji za novinare u sedištu stranke.

Đilas je rekao da policija i tužilaštvo treba da istraže sve u vezi sa poslovima koje on vodi i naglasio da je uveren da ništa neće naći jer je sve što je radio - radio po zakonu.

"Nije posao Aleksandra Vučića da hapsi. Mi smo pokrenuli priču o Šariću. Političku volju pokazali su Miodrag Rakić, Boris Tadić, Snežana Malović. Neko je Šariću morao da uzme imovinu da bi stvari mogle da se pokrenu i zato sada policija mora da čuva njihovu decu", rekao je Đilas, odgovarajući na navode vicepremijera iznete juče u skupštini.

Đilas je kazao da se ne plaši izbora, da o njemu kao gradonačelniku i njegovom radu sud treba da daju Beograđani i najavio da će DS u Skupštinu uputiti predlog izmena i dopuna Zakona o glavnom gradu, koji bi predvideo neposredne izbore za gradonačelnika i izbor odbornika po većinskom sistemu.

"Ako smatraju da treba da me smene neka to učine na takav način", poručio je Đilas.

Na pitanje kako se osećao kada je premijer Ivica Dačić izjavio da je on pluskvamperfekat, lider DS je naveo da o tome ne razmišlja, "jer kada bi obraćao pažnju na sve što se kaže ujutru ne bi ustao".

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (195)

lolita

03.09.2013. 14:41

Gospodine đilas pa vi ste upravo jedan od tih gradonačelnika koji je na vlast došao tamo nekom postizbornom koalicijom i stranka vas je postavila kao svoj kadar, zaboravljate na te detalje?

Jevgenija

03.09.2013. 16:16

@lolita - Naravno da je tako. jedni arsini vrede za Djilasa i, a sasvim drugi za ostale ljude.

Banex 022

03.09.2013. 14:42

Aleksandar Vučić vrši funkcije koordinatora svih službi bezbednosti, i u skladu sa tim daje političku podršku inspektorima zaposlenim u tim službama, da rade na rasvetljavanju brojnih nezakonitih radnji koje su se u Srbiji dešavale u prethodnoj deceniji. Na te inspektore više niko ne može da vrši pritisak da se zaustave istražnje radnje po bilo kom spornom slučaju, kao što se to dešavalo u vreme vladavine DS-a.

MatijaBG LDP

03.09.2013. 14:42

Djiki,kako ne shvatas....bio bi ti odavno srusen da imaju bilo kakav dokaz protiv tebe....postoji li vece krivicno delo nego kad kupis diplomu?Naprednjaci,vasa privodjenja tek slede,sve ce jednog dana da se okrene!

Mikonos

03.09.2013. 16:10

@MatijaBG LDP - Pa bolje bi prosli da nas je vodio GANE Automehanicar nego ovi sa diplomama u poslednjih 20 godina...A i vi napuderisani cete dodji na red za hapsenja........

Obrad

03.09.2013. 16:15

@MatijaBG LDP - Điki je tu postavljen voljom svoje stranke.Kako došo,tako ošo.Đuriću,Đuriću.

zuzulen

03.09.2013. 14:42

Ne znam kako jedan covek moze da vodi oliticku stranku, a da ne razume I ne pravi razliku izmedju diktature I autoriteta?

NERVOZA

03.09.2013. 14:43

Ako su ti svi poslovi čisti kako kažeš,pa čemu briga.Pusti ih neka "uzaludno čeprkaju" kad ti znaš da ne mogu ti ništa naći,jer si čist.

bekrija

03.09.2013. 14:43

Znaju oni da vas neće dobiti na izborima, dosad ste Vučića ošišali, i to ne jednom. A političke igrarije će im doći glave...

sandra

03.09.2013. 14:45

Ne znam u kojoj je sferi zivota bilo dobro kad je na vlasti bila DS. Vucic se bar trudi, ako nista drugo, barem nas ne laze.

Zoran Maletic

03.09.2013. 14:45

Ako se zove diktatura uvođenje zemlje u red,Đilas ja sam prvi za diktaturu.Ali jedno sam siguran, da je kod nas demokratija ustvari drugi naziv za haos i anarhiju, e ja sam protiv toga,a i većina građana ove zemlje.

Freedom

03.09.2013. 16:45

@Zoran Maletic - Slazem se, DS je u poslednjih 12 godina napravila takav haos u Srbiji da ce biti potrebno dosta vremena da se sve njihove greske isprave!

lidl

03.09.2013. 14:46

Intelek gospodina Đila očigledno nije ustanju da proprati dešavanja u Srbiji, jer da jeste mogao bi uvideti jedan detalj, da taj čovek koga on naziva "diktatorom" svakodnevno Srbiji i građanima poboljšava život.

Vucitrnac

03.09.2013. 14:47

Sto bi juznjaci rekli "prpa bato", pa jel nam se to Djilas malo uplasio, a pitam cemu nervoza i strah ako su njegovi poslovi legalni i cisti?!!

LukasKane

03.09.2013. 16:30

@Vucitrnac - U tome i jeste problem sto je pitanje da li su poslovi cisti, a sto se tice diktature DS o tome najmanje treba da prica!

smiljka

03.09.2013. 14:48

Mnogo se Djilas pravi naivan. Nije VucIc rekao da ce on licno da istrazuje nego ce to nadlezne sluzbe da rade. Samo je rekao da nece vise biti zasticenih i nedodirljivih. A to sto se Djilas sam nasao u tom drustvu valjda on zna zasto.

Nebojša sa Zvezdare

03.09.2013. 14:48

emoj gospodine Đilas. Očigledno nisi dobro slušao vicepremijera Aleksandra Vučića, On se ne bavi istragama. Taj posao rade nadležne službe i organi.

Denis

03.09.2013. 14:49

Ljudi, Severna Koreja je diktatura. Tamo razni Djilasi ne smeju da pricaju o diktaturi. Mislite da je Staljinu neki Djilas pricao o diktaturi? Cim neko prica o diktaturi, to automatski znaci da ne postoji diktatura. Kako postoji diktatura kad je DS na vlasti u BGu i Vojvodini? Aaaa, o tome se radi ... trese se fotelja. Jasno je svima

Masa Mileusnic

03.09.2013. 14:49

Vucic je potpredsednik Vlade zaduzen za borbu protiv korupcije I organizovanog kriminala. To I jeste njegova sfera. Uostalom, covek je rekao da ce se povesti istrage protiv svakoga ko je zloupotrebio polozaj I ostetio gradjane Srbije. Izgleda da se gradonacelnik bas pronasao u toj recenici.

Evola

03.09.2013. 14:49

Nama je i potrebna diktatura da bi zemlju izvukli iz blata. A diktatura je pre bilo kad je Djilas tajkunisao po Beogradu, pa sad kad treba da mu se stane na vrat, onda je diktatura. Sa takvima ne moze drugacije. Putin je Hodorkovskog maltene u kavezu vodao po Rusiji. Lep primer :)

Sanjitza

03.09.2013. 14:49

To za tvoje poslove ima ko je nadlezan,a sto se tice diktature mislim da vise ne znas sta pricas!

Nebojša sa Zvezdare

03.09.2013. 14:52

Ako je neko uvodio diktaturu onda da podsetim gospodina Đilasa da smo zadnjih 8 godina imali predsednika Srbije koji je bio i predsednik Vlade Srbije i ministar pravde . Čovek koji se u sve mešao. Gle čuda ali nije iz redova SNS-a već njegov član i sadašnji počasni predsednik demokratske stranke.

raska

03.09.2013. 14:52

Zašto bi se Đilas plašio ičije ruke, istraživanja ili što bi brigao ko istražuje ako je čist kao i njegovi poslovi!?

Miščević BC

03.09.2013. 15:07

Kako ja nemam takav smisao za biznis kao Đilas?! Da pošteno zaradim tolike pare! Poštenje...u tome i jeste i caka. Svaki pošten radnik ili preduzetnik zna kako se teško zarađuje novac. A Đilas je olako stekao svo bogatstvo koje ima!

čiča

03.09.2013. 15:13

Ovo je tačno ,ali taj proces je započeo DS, a ovi sadašnji su samo nastavili tamo gde ste vi stali

maki

03.09.2013. 15:15

Retko neozbiljne izjave. Sve receno lici mi na cirkus. Nikakvu ozbiljnost ne ocekujemo od DS-a, jer je nikada nismo ni videli ni doziveli.

Kika

03.09.2013. 15:15

Vucic nikoga ne hapsi, samo je rekao da ce drzavni organi raditi svoj posao, a sto se mene licno tice i ja bi te uhapsila jer si unistio Beograd.

vuk-maniti

03.09.2013. 15:15

Nijesam drzavljanin Srbije, ali vas za razliku od vecine u vrhu srbijanske vlasti licno ne poznajem !? Posle "teroristicke"akcije pod nazivom "Sablja" toliko ste dio moje bivse domovine decentralizovali, da je NEOPHODNO uvesti malo diktature da bi se znalo "ko kosi a ko vodu nosi"?! Jer "kosidba" moze biti veoma opasna !???

Kopriva

03.09.2013. 15:18

Djilas priča o diktaturi? Pa njemu bre niko ne sme da pisne ni u stranci ni u kabinetu.

neno

03.09.2013. 15:22

Mnogo si se ti osilo,donosili ste Zakone koji vam odgovaraju u pljacki da bi sada i pricali kako ste pokriveni upravi takvim Zakonima,ali to ne pije vodu,jer ako su u suprotnosti sa Ustavom,pravno su nevazeci i podlezu oceni ustavnosti i zakonitosti

Obrad

03.09.2013. 15:32

Obraza ti,čisti su ti poslovi?Kako te nije sramota da lažeš?Gde može i firma i državne jasle?To je zloupotreba položaja, a ne eventualni sukob interesa.Svu moguću vodu si poterao na svoju vodenicu.Bjež ba otale.Sve firme koje si osnovao kao uslužne za potrebe grada BGD,su odgovorne tebi.Kajmak ide kod tebe.Priče za malji deca.

PrinceOfPersia

03.09.2013. 15:33

To koliko su poslovi gospodina Djilasa cisti videcemo uskoro, sto se tice izbora u Beogradu slazem se da gradjani trebaju oceniti rad sadasnjeg gradonacelnika, ali slusajuci gradjane oko sebe ocena je negativna i on to zna ali vesto krije taj strah od gubitka vlasti!

zozon

03.09.2013. 15:34

Posto su mediji, na nasu veliku zalost, jos uvek pod apsolutnom kontrolom Djilasa, nikako mi nije jasno kako on to ne iznosi svoje misljenje. Samo DS-ovo i Djilasovo misljenje se i cuje u medijima.

Vojislav

03.09.2013. 16:19

@zozon - Sam si sebi dao odgovor da li su mediji pod Djilasovom kontrolom ( posebno Pink, Informer, Kurir)

Ronin

03.09.2013. 15:35

Ova dotična osoba se mnogo buni, verovatno pošto nije navikla ništa pošteno da radi pa joj opada promet kad se krenulo sa poštenim radom.

kerber52

03.09.2013. 15:45

u nasoj drzavi je sve okrenuto na glavacke pa i nacin pravdanja, nakon nevidjenih blamaza od strane DS-a i njihovih vodja umesto da cute i sacekaju da se neke stvari zaborave ovi se jos vise javljaju i busaju, umesto da pociste u svom dvoristu oni se jos vise eksponiraju a najveca je tragedija u tome sto im to polazi za rukom...

mirotvorac

03.09.2013. 15:59

On da je cist trazio bi da se istraze svi njegovi poslovi i onda bi mirne savesti rekao gospodo izvinite se za sve sto ste pricali, a ovako se vec unapred brani kao to je diktatura.

Buba

03.09.2013. 16:30

@mirotvorac - Pa ja sad ne znam sta si ti citao, posto on upravo to i kaze: "....Đilas je rekao da policija i tužilaštvo treba da istraže sve u vezi sa poslovima koje on vodi...."

mirotvorac

03.09.2013. 21:11

@mirotvorac - Dobro se zna da u Srbiji niko ne bi ni pomislio da istrazuje Djilasa bez politcke volje Vucica, zato on u produzetku tvog citata kaze "a ne Vucic". Kazi mi u kojoj to zemlji evropske unije se biznismeni bave politikom? Secam se Djilasove izjave pre nego sto je u usao u politiku, ako postanem gradonacelnik prodajem sve firme i prestajem da se bavim tim poslom, a ne samo da to nije uradio nego je visestruko uvecao svoj kapital. Verovatno posteno...

BeMalinois

03.09.2013. 16:05

Ne bih se ni ja plasio smene da sam na Djilasovom mestu...obezbedio je cukun unuke svojih cukun unicica!

StignesStignem

03.09.2013. 16:17

Dragane,gradska vlast ce se birati onako kako je i do sada birana, cemu panika...cemu menjanje zakona, ako si ovakvim(sadasnjim sistemom) dosao na vlast?

SolidSnake

03.09.2013. 16:20

O kojoj Vi diktaturi godpodine Djilas pricate, veca diktatura je bila ya vreme vase valsti, drzali ste sve u svojim rukama.

LAZOVIC

03.09.2013. 16:22

Dikatatura je nasledjena i sada se svim silama radi na tome da se uspostavi sisten institucija koje su unistene i postavljene naopako za vreme Vlade DS - a!

DzemOdParadjza

03.09.2013. 16:23

Jesam li ja pogresio ili on opet pominje neku decu? Zamenite mu plocu ljudi ako Boga znate...

smiljka

03.09.2013. 16:24

Ma nisi ti ni dosao na mesto gradonacelnika na nacin koji predlazes. Dosao si ako se ne secas postizbornom matematikom . A podsecam jos u nizim razredima osnovne skole se uci da se zbir ne menja ako sabirci promene mesta.

Srbin

03.09.2013. 16:27

Hahahahahaha bas sam se lepo nasmejao na ovaj naslov. Ako si se sinoc tusirao sigurno si cist a sto se poslova tice cisto sumnjam a i vreme a i poneka istraga ce to pokazati.

ivan_88

03.09.2013. 17:16

@Srbin - Zar mislis da imao vreme da se tusira, ko zna u kakve je dogovore i mutljavine bio

Baki

03.09.2013. 16:28

To da li su tvoji poslovi cisti to ce nadlezne institucije da utvrde!!!!!!! Kazes uvodi se diktatura??? Ma nemoj mi reci!!! Sada kada si ti dosao na red diktatura je li??? Sto se plasis ako si cist? Dosao ti je politicki kraj moj djiki!!!!! Trebao si odavno da odletis!!!! Konacno je u ovoj zemlji poceo da se sprovodi red i zakon!!!!

marko

03.09.2013. 16:28

@ - U Srbiji je veci mediski mrak nego kad je njom vladao Slobodan Milosevic.

VENDOKSIN - KAPI

03.09.2013. 16:28

Sve sto je danas izjavio Dragan Djilas je jedna velika neistina, koju na svu srecu gradjani Srbije dobro znaju. Kao prvo Aleksandar Vucic ne istrazuje niti ispituje bilo koga, taj posao obavljau nadlezne sluzbe. Sto se tice nejgove funkcije gradonacelnika da treba da odlucuju gradjani, to je samo kada su izbori, ali njih zakazuju politicke stranke.

Ivana

03.09.2013. 16:29

Neverovatno koliko im smeta Đilas. U stvari, razumljivo je, on jedini ima rezultate, a to svakako bode oči.

VrucaRakija

03.09.2013. 16:29

Djilas misli da je sve radio po zakonu, jer jos uvek veruje da te zakone kontrolisu demokratski duznici i njihovi prijatelji...e pa moram da ga razocaram...i da ponovim ono sto je verovatno vec hiljadu ljudi pomislilo i reklo sto se plasis i cemu panika ako nemas sta da krijes ?!

D.S. (Novi Beograd)

03.09.2013. 16:29

Ne mogu dam ništa gospodine Đilas!! Sve pare su kod nas i mi samo možemo da napravimo grešku ali ja verujem da se to neće dogoditi, jer ste čovek na pravom mestu a kada za to dodje vreme, mi ćemo onda hapsiti njih, kao sto je to i bilo dogovoreno na našim stranačkim sastancima!! Pozdrav od vašeg ljubitelja!!!

kolubara

03.09.2013. 16:35

i prethodni djilas je radio sve po zakonu, ali nesto sto je legalno ne znaci da je legitimno. srbija se mora osloboditi jugoslovenskih kadrova, jugoslavije,srbije i crne gore. sve ostalo je propast i prevara.

Atina

03.09.2013. 16:37

I ovo da izjavi Djilas, najveci diktator i apsolutista... Pa clanovi njegove stranke beze od njega. Kako ne bi bezali drugi ljudi?

Pera Zvrk

03.09.2013. 16:39

Nije diktatura gospodine Djilas tek ce se videti ko je krao i opustosio nasu zemlju Srbiju, samo polako,,,

Screening

03.09.2013. 16:40

kad zna ko treba da se bavi istragama, sto to ne primeni dok su bili na vlasti?!

ivan_88

03.09.2013. 17:14

@Screening - Bas tako, koliko je samo afera pronadjeno iz vladavine DS, a on da je cist, hahah...

GrofodSela

03.09.2013. 16:42

Sto sad Djilasa muci sto je neko rekao da je vidjen u tom i tom lokalu...pa sta sad...jaka stvar...osim ako ne kriju nestoo...

Diana

03.09.2013. 16:44

Djilas finansira i kontrolise sve medije u Srbiji. I onda se nadje pozvan da kaze kako postoji cenzura. Protiv koga? Sigurno ne protiv pristalica prepostenih demokrata. Postoji cinjenicno cenzura u Srbiji, da se ne cuje misljenje velikog broja ljudi koji ga vise ne zele za gradonacelnika.

Deda Raka

03.09.2013. 16:44

Nemoj Aco da ga cackas, Djido gubi zivce, on Srbiju samo cedi, zasto trazis krivce. Radnici su opljackani, na red su seljaci, sve optuzbe za zutace ekspesno odbaci.

balerina rokoko

03.09.2013. 16:46

Neka bude tako da su tvoji poslovi cisti,miran ti a i mi sa tobom. Mada hmmm...

smiljka

03.09.2013. 16:47

A Djilas majka Tereza. Videsmo kako nemilosrdno posece platane u Bulevaru Kralja Aleksandra.

Gingger

03.09.2013. 16:48

Na ovu konstataciju "Odakle prvom potpredsedniku Vlade podaci u koje kafice odlazi lider opozicione stranke",mogu da kazem da ukoliko se nije sakrivao od ociju javnosti, onda ne treba da ga cudi sto je vidjen...ali ukoliko se skrivao ne treba da ga cudi sto je vidjen jer je morao biti vidjen u svakom slucaju...onda treba da ga muci cinjenica da se zna da se krije :D

Milenko

03.09.2013. 16:50

To sto je on uveren da nista nece biti nadjeno o njemu, moze samo da sanja. Kad prestane da placa, izaci ce sve na videlo

Rotkva

03.09.2013. 16:54

Djilas se opasno isprepadao...opasno...Ne zna sta mu je ciniti...trebalo je ipak malo vremena da se redovi konsoliduju...da se smene drukare i informeri...da se postavi novi sistem vrednosti...Nema razloga ni za brigu ni za strah a ni za paniku ako nisi kriv kradonacelnice...

Katic

03.09.2013. 16:56

Covece shvati vec jednom. Beogradjani nisu za tebe. Naprotiv, Beogradjani bi dali sve sto mogu samo da ti vide ledja i da dobijemo drugog gradonacelnika.

Surutka

03.09.2013. 17:01

"Ko je on da istrazuje? Po kom zakonu i po kom Ustavu?", upitao je Djilas na konferenciji za novinare u prostorijama DS-a. Djiki stvarno si bre bukvalista...a to znaci da si intelektualnu vrlo ogranicen...slozices se samnom. Pa ne mislis zaista da ce Vucic da ide i njuska po tvojim preduzecima? Za to postoji policija i ostali organi, koje izgleda nisi stigao da kupis. Vucic ima pametnija posla, covek ce se baviti investicijama, zaposljavanjem...a to je sve ono sto tvoji kamaradi nisu radili

Marileva

03.09.2013. 17:02

Sad bi i neposredne izbore za gradonacelnika. Da li ovaj covek stvarno misli da bi neko glasao za Dragana Djilasa? Da li on stvarno misli da ga mi volimo, cenimo i postujemo???

slavica

03.09.2013. 17:05

Slusala sam sinoc skupstinu,pa ono je zabavnije od svake humoristicke serije.Recnik gospodina (to moram naglasiti)Vucica i to vredanje poslanika je ispod svakog nivoa,A tek ako dobije opmenu obrao si bostan.Dilasa ne moze da ne pomene,naravno bez argumenta.

QQlele

03.09.2013. 17:07

Kradonacelnik zna sta je diktatura. Sprovodi je u svojoj stranci. Zato bi mu bolje bilo da uziva u plodovima demokradije koju su njegovi pajtosi stvorili prethodnih 12 godina!

Biberce

03.09.2013. 17:09

Ako bi neposredne izbore za gradonacelnika, uveren u sigurnu pobedu, pod svojim imenom i prezimenom, zasto je onda odbio da nosilac izborne liste DS-a na izborima u Zemunu bude on, cenjeni Dragan Djilas?

Thor

03.09.2013. 17:23

@Biberce - Pa zna čovek da pada svakim danom, i sve više pokušava da prolongira da ostane duže na poziciji na kojoj je, jer isto tako je svestan da mu je odzvonilo.

Brat Djura

03.09.2013. 17:12

Nasmeja me izjava Djilasa.Pa on ce da prica o diktaturi?Kakvu je on diktaturu napravio u svojoj stranci?Totalno apsolutisticku gde niko nista ne sme da pomisli suprotno onome sta on kaze a akmoli da progovori.

CodeRed

03.09.2013. 17:13

Predlazem ubrzo bivsem gradonacelniku Draganu Djilasu da poseti Severnu Koreju da vidi sta je diktatura.

Persida

03.09.2013. 17:15

Ne treba tebe da smene. Da imas iole obraza i casti, sam bi podneo ostavku. Zna se misljenje Beogradjana o tebi.

nikola

03.09.2013. 17:15

Ti si sve radio po zakonu.....jel taj zakon glasio da treba sto vise da se ojadin narod,dosao si i ti na red Djilas brze nego sto si mislio.

LoodoQ

03.09.2013. 17:19

Kakva crna diktatura?To sto je Vucic rekao da ce se ispitati Djilasove radnje nikako ne moze da se poredi sa dikaturom.PPV je lepo rekao da ce se stvari ispitati u vezi sa poslovanjem Djilasovih firmi i to je sve. Ispitati! Sta Djilas panici meni nije jasno? Ili ipak ima nesto da sakrije?

Vanila

03.09.2013. 17:21

Bio nekad predizborni slogan DS-a: "Posteno - demokratska stranka". Danas bi trebao da bude: "Neposteno - demokratska stranka".

Mileva

03.09.2013. 18:32

@Vanila - Vanilo, genije! Kako si se samo setila ovog slogana! Vrlo, vrlo originalno!

Tamy

03.09.2013. 17:23

Djilas nema cega da se plasi on odgovorno radi posao gradonacelnika,sto se tice Vucica ne stoji mu uloga velikog vodje

nikola

03.09.2013. 17:47

@Tamy - Gde ti zivis,on odgovorno radio svoj posao,jeste ako mu je posao bio uzmi sto vise od ovog naroda i bacaj pare na neke projekte koji su besmisleni.

JaRule

03.09.2013. 17:26

Ja kada nemam cega da se plasim, pustim da laju a vetar da nosi....cutim i zabole me uvo sta neko prica o meni...Ali kada se bocne sustina...biva tesko, crveni obrazi...mora se u kontra napad...

SpaceCowboy

03.09.2013. 17:32

Ne kapiram cemu panika gospodine gradonacelnice? Zar je bitno ko spominje istragu? Naravno da je nece voditi Vucic, ima pametnija posla verovatno od istrazivanja vec istrazenog lika, kome se samo ceka pravi trenutak...

cica84

03.09.2013. 17:37

Volja beogradjana je da bolje i kvalitetnije zive, a ne znam kako im je to Djilas omogucio. Nije mi jasno po kojim je to kriterijumima jedino on Bogom dan da bude prvi covek metropole.

majstor Zivota

03.09.2013. 17:38

DS je konacno potpuno izgubio kompas i sad daje neargumentovane kritike i govori o necemu sto nema veze sa zivotom. Bave se kadrovskom politikom, umesto da se osvrnu na postignute rezultate ove Vlade. Trebalo bi uporediti sta je za prvih godinu dana uradila prethodna vlast, a sta ova. To je jedini nacin da DS shvati da je vreme da se ozbiljno pozabave sobom.

MonacoTobaco

03.09.2013. 17:38

Da li je to sve sto Djilas ima da kaze? Diktatura? Sta to je sve? E moj Dragane...

vrazalic

03.09.2013. 17:39

Verovatno je DS zaboravio na sve svoje promasaje, koji su ostavili katastrofalne posledice u ovoj drzavi, pa sad neko iz njihovih redova daje sebi za pravo da drugoga uci kako se vodi drzava. Amnezija mozga, definitivno.

MatijaBG LDP

03.09.2013. 18:15

@Pandora - Eto srece da je uveo 5.oktobra i da je svaka bandera nosila dodatnih 90kg!

karington

03.09.2013. 17:40

Neverovatno je smesno da bivsi nosioci vlasti, koji su drzavu doveli do prosjackog stapa, kritikuju rad naprednjaka koji su za samo godinu uradili daleko vise nego prethodnici u oba mandata.

cvrca

03.09.2013. 17:41

DS vise nikada nece biti vladajuca stranka, kakve god ambicije da gaji. Razlozi su vrlo jasni I realni. To su rezultati njihovog osmogodisnjeg rada u drzavnim institucijama I jednodecenijski period njihove vladavine, posle kojeg smo ostali osiromaseni, izmuceni I ponizeni. Verujem da takvim rezultatima niko nije zadovoljan, iako su demokrate radili najbolje sto su umeli. Sve samo ukazuje na njihovu nesposobnost. Dakle, kakav god plan da osmisle, oni od sebe ne mogu pobeci.

grki

03.09.2013. 17:42

Meni se vise cini da je DS u mnogo vecim problemima nego drzava. I da se izvuce iz ove krize, DS vise nikada nece biti velika i mocna, a o vlasti mogu samo da sanjaju. Mislim da su sve kredite potrosili. I da im nije lako da prebole sve te cinjenice.

StrazNice

03.09.2013. 17:44

Ja bih voleo da su mu cisti poslovi...onda ne bi obrukao gradjane Beograda i Srbije...a nesto ne verujem bas da je tako...cini mi se da ce da pukne brukaaaa....do Sirije najmanje!

bata Rus

03.09.2013. 17:44

Imali smo priliku da vidimo kakvi se "demokratski" procesi odvijaju u Demokratskoj stranci. Nekadasnji predsednik stranke ucenjen da mora da ode sa te funkcije, sadasnji je covek popularan u krugu dvojke, jedan od visokih funkcionera se tereti za ucestvovanje u korupcionaskim radnjama. Demokratija na delu, nema sta.

Nina Andreevic

03.09.2013. 17:46

Slusam o reformisanoj I preporodjenoj Demokratskoj stranci ciji je cilj kvalitetan zivot gradjana. Da li mi to sanjamo? Ne!!! DS je samo presvucena ista gomila onih koji su besni I zeljni moci I vlasti, ne shvatajuci da vlast sa sobom nosi odgovornost, vec umisljajuci da ce im ista omoguciti bolji status u drustvu. Uz moc dolazi I novac, a to je nesumnjivo najdraza imenica demokrata.

bananica

03.09.2013. 17:47

Imam problem da razumem sta vise hoce ova demokratska stranka. Umesto da budu konstruktivna opozicija, oni sabotiraju, blamiraju se I daju te nepromisljene izjave od kojih mi se dize kosa na glavi. Pa Djilasa ceo glavni grad proklinje zbog mosta I Bus Plusa, a on bi da se bavi visokom politikom. Prevelik zalogaj za njega.

Lopta je okrugla...

03.09.2013. 17:49

Prosot ko pasulj.....ako kazes da si cist onda das da istraze i dokazu to sto tvrde ako si stvarno cist onda presavijes tabak pa tuzis.Ali poznavajuci Vucica svi smo misljenja da ti je oreol sveca davno pregoreo.Ako te oznacio znaci da zna vise o tebi nego sto i sam znas.Za pocetak izadji u javnost sa podacima koliko su ti neto profit imala sva tvoja preduzeca u 2010,2011 i 2012 godini? Jel se meri stotinama hiljada dinara ili na desetine miliona evra?

Dragana Gaga

03.09.2013. 17:49

I zar ce sad ispravnu drzavnu politiku da pripoveda covek koji beogradjane potkrada na sistemu naplacivanja autobuskih karata?!

dobri

03.09.2013. 17:52

Do juce je DS bila stranka u kojoj se medjusobno optuzuju za krah I propast cele stranke, a danas nas novo izabrani predsednik iste obavestava kako treba da se vodi politika cele drzave. Smesno I tragicno…

Бобан Станковић

03.09.2013. 17:58

Поштен човек нема потребе да се брани, а камо ли да напада друге.

Rade

03.09.2013. 18:21

@Бобан Станковић - Kad bi Djilas znao sta znaci bito posten,on za postenje nikad nije cuo.

Sale

03.09.2013. 17:58

Kako da ne svi poslovi cisti, to je smesno! Samo mi nije jasno dokle ce biti nedodirljiv?

Odin

03.09.2013. 18:40

@Sale - Biće nedodirljiv dok ne bude nokautiran, a tada neće moći više ovako da laže.

Nensy

03.09.2013. 17:59

Pa kad je radio sve po zakonu cemu onda tolika frka sto se toliko uznemirio pa su danas vesti preplavljene njegovim glupim izjavama

britka

03.09.2013. 18:00

Mislim da su gradjani cele drzave uvideli koliko skupo kosta vlast Demokratske stranke.

maki

03.09.2013. 18:02

Retko neozbiljne izjave. Sve receno lici mi na cirkus. Nikakvu ozbiljnost ne ocekujemo od DS-a, jer je nikada nismo ni videli ni doziveli.

CezarMilan

03.09.2013. 18:03

DS se sluzi decijim metodama i ne znam kako sebe mogu da nazivaju ozbiljnom opozicijom. Oni su stranka koja se raspala samo zato sto je izgubila jedne izbore.

Đorđe

03.09.2013. 20:52

@CezarMilan - DS se nije raspala, no ovde se i ne govori o DS-u, već o našoj zemlji i jednom čoveku koji je umislio da je Bog. Diktatura nikome ništa dobro nije donela, pa neće ni Srbiji.

drakceeee

03.09.2013. 18:13

Da nije smesno bilo bi tuzno, Dragane vase vreme je proslo sto pre shvatite bice Vam lakse.

MatijaBG LDP

03.09.2013. 18:14

Ja cu da placem,skocicu u Savu jer kako stvari stoje necu doziveti Menhetn na Savi...posvadjali se danas graditelji Menhetna i Beograd ce na zalost ostati Zeleznica na Savi:)

MatijaBG LDP

03.09.2013. 18:17

Pogledajte sta je Djilas sagradio u zadnjih 5 godina u Beogradu,a pogledajte sta ste vi sagradili u svojih 13 meseci!Nece va spasiti ni placene grupe koje ostavljaju komenatre.Jos kad se vrati Seselj,sta ce ostati od vas?Ne letite previse,niste vise opozicija,unistavate Srbiju ekonomski,radite.Vase mesto nije na komenatrima,vec u radnim rukavicama,propaliteti.

Aleksandra99

03.09.2013. 21:23

@MatijaBG LDP - E moj MatijaBG LDP ti si propao jos davnih dana pa ti niko nista nekaze,a sto se tice tvojih hvalospeva o Djilasu to samo govori koliko podrzavas pljacku gradjana Beograda.

BratBratuTatu

03.09.2013. 18:18

Kradonacelnice, moze da se gradska vlast bira na ovaj ili onaj naci, Vi Kradonacelnice gubite u svakom slucaju! Mislite da su gradjani indeferentni na kolicinu komunalnih problema koji koce funkcionisanje grada? Mislite li da su gradjani imuni na sve one propuste koji "krase' Vasu kradovladu Beograda? Ako se trudite da oslepite i ogluvite narod...grdno ste se prevarili...

Đorđe

03.09.2013. 20:47

@BratBratuTatu - Ovakav komentar može da ostavi samo veliki zaluđenik sns-a. Veoma ružno i nekulturno, ali to je nažalost vaš način izražavanja i vaš nivo (mislim na nivo naprednjaka, ne vaš lično) Da li vi mislite da smo svi mi imuni na sva ova poskupljenja koja mnoge od nas prave socijalnim slučajevima, zar mislite da smo imuni na sve afere koje su nastale dolaskom vaše stranke na vlast, zar mislite da smo imuni na sve predizborne laži, na sve besmislene napade ....

Nensy

03.09.2013. 18:19

Beograd je pod diktaturom!! Ceo je preplavljen tvojim firmama koje nam uzimaju pare na sve strane

FaktickiGalakticki

03.09.2013. 18:24

Djilas misli da je sve radio po zakonu, jer jos uvek veruje da te zakone kontrolisu demokratski duznici i njihovi prijatelji...e pa moram da ga razocaram...i da ponovim ono sto je verovatno vec hiljadu ljudi pomislilo i reklo sto se plasis i cemu panika ako nemas sta da krijes ?!

Mileva

03.09.2013. 18:24

Koliko vidim, Pepe je mobilisao i trecepozivce! Komanda: "Braco i sestre, srpski naprednjaci! Svi na minuse gde treba! "

DJurdja

03.09.2013. 18:31

Lose misjenje a i procena Dragana DJilasa da se uvodi diktatura, svako ima pravo na svoje misljenje takodje se mora uvesti red, rad i disciplina, to odavno ne postoji...

Wasaby

03.09.2013. 21:54

@Dusan - Ova trenutna vlast hapsi i optužuje na osnovu čvrstih dokaza, ko ne veruje neka se okrene oko sebe i neka se uveri.

Marija Milutinovic Ex Spasic

03.09.2013. 20:00

Uvodjenje reda u zemlju se ne moze smatrati diktaturom. Gospodine Djilase zasto se toliko plasite zakona ako su poslovi cisti!!!

Realna

04.09.2013. 00:16

@Marija Milutinovic Ex Spasic - Kojih zakona? Po kojim zakonima jedan čovek može da radi šta hoće i kad hoće? Po kojim zakonima jedan čovek može da prekraja našu volju? Ja sam dala svoj glas Đilasu i ko ima pravo da mi ga oduzme, bez novih izbora? Koja to stranka i njene prljave političke igre imaju pravo da nama glasačima na silu oduzmu naše elementarno pravo po Ustavu da svojim glasovima biramo onoga za koga smatramo da najbolje radi u interesu svih građana?

Realista

04.09.2013. 08:55

@Marija Milutinovic Ex Spasic - Draga "Realna" ko to " oduzima vas glas" ? Pravila parlamentarne demokratije su prilicno jednostavna. A DS nema apsolutnu vecinu u Beogradu, ali ima u kolailiciji sa SPS om , kada nema koalicije nema ni vecine. Isto vazi i za republicku vlast. I zbog cega se toliko uzbudjujete ako je sve regularno zakonski i moralno?! U ostalom kakonas narod kaze : "Gde ima dima..."

Zlotvor

04.09.2013. 15:14

@Marija Milutinovic Ex Spasic - Realno govori u svojeime a ne u ime onih Beogradjana koji su videli i shvatili ko je Dragan Djilas.

Pera101

03.09.2013. 20:48

Mnogo sadasnja vlast trosi energije oko svog imidza i kako su medjusobno slozni. Veoma malo konkretnih predloga sta ce konkretno da urade da se zivot obicnog coveka popravi. Kad bi doneli jednu odluku nedeljno koja bi se sprovodila, to bi ipak nesto znacilo za godinu dana. Mozda je to preveliki stres za ovih nasih 250 u skupstini!

MANDARINA

03.09.2013. 21:24

Ko god da vodi istragu epilog ce biti isti,konacno ce se otkriti istina o stecenom bogatstvu gradonacelnika Beograda.

Mestanka

03.09.2013. 21:35

Ova vlast ima dokaze, ali jos nije pocela time da se bavi, posto joj je ovih dana glavna preokupacija bilo konstituisanje vlade. Mozda je Djilasa i njemu slicni uplasilo to sto ce konacno doci vreme da se i sa njima neko obracuna , ne iz osvete nego zbog njihovih " dobrih " dela.

Novica Stojanovic

03.09.2013. 22:05

A po kom zakonu i Ustavu su Đilasove kolege iz vrha stranke na visokim funkcijama u predhodnoj vlasti ojadile srbiju i ovaj narod a napunili svoje džepove i džepove raznih tajkuna koji su uživali povlastice predhodne vlade u kojoj sedi gospodin nije smeo ni da uđe u kabinet a da ne pita svog mentora Borisa Tadića. Nema nikakve diktature, nema pritiske na pravosuđe, ništa gospodin Vučić ne radi što nije u interesu naroda Srbije.

Mika

03.09.2013. 22:44

Đilas i njemu slični, nadali su se da će večito biti zaštićeni, kao i da poreklo njihove imovine neće biti dovedeno u pitanje...međutim konačno se stvari dovode u red...

krka

03.09.2013. 22:46

Đilas: U Srbiju se uvodi diktatura, svi moji poslovi su čisti....novac sam odavno oprao.

LUZER

03.09.2013. 22:54

Djilas svim silama pokusava da se odrzi na vlasti u Beogradu jer veruje da samo tako može da sačuva svoju biznis-imperiju. Svestan je da bez privilegija koje mu donosi vlast njegovi poslovi propadaju pa pokusava da urusi kredibilitet coveka koji resio da se obracuna sa svima koji su prekrsili zakon!

I V A

03.09.2013. 22:58

U proslosti su zakoni vazili samo za običan i siromasan svet, jer očigledno postoje oni koji su bili nedodirljivi i za koje zakoni nisu važili i koju su se bogatili preko noći ali sve do pre 6 meseci od kada je na snazi nulta tolerancija, zato u pritvor pa imakar bio i kucni sa grobarima ove drzave.

Kipar

03.09.2013. 23:02

Koliko god ga neki omalovažavali i pričali loše o njemu,moraju priznati da je Vučić učinio za Srbiju više nego bilo ko do sada. Zahvaljujući njemu napredak je vidljiv i na tome mogu samo da mu čestitaju, a ne da ga provlače kroz raznorazne optužbe.

mikamuzika

03.09.2013. 23:32

ja bih zamolio Djilasa da objasni kako njegovi gradski funkcioneri kupise one dzipove za kratko vremempa i ja sam fakultetski obrazovan,radin ceo dan pa jedva prezivim sa svojom platom a koli da vozim dzip od 100hiljada eura

Lovcen

03.09.2013. 23:41

Pa kad policija i tuzilastvo ne rade svoj posao kako treba onda neka istrazuje onaj ko je sposoban i ko se ne libi da razotkrije svakoga ko je imao udela u korupciji i kriminalu,a Vucic je jedini koji je pokazao da je sposoban za to, pa onda neka ga nek radi

Realna

04.09.2013. 00:09

Ne vidim zašto bi se Đilas trebao plašiti izbora kad iza njega stoje rezultati rada, za razliku od kompletne Vlade koja se pokazala kao izuzetno nesposobnom do sada. Ovaj predlog zakona za neposredne izbore i izbor odbornika po većinskom sistemu je po svemu sudeći i više neophodan. Samo na taj način će se sprečiti, kako se kome ćefne da menja volju nas glasača .

BARBIKA

04.09.2013. 00:48

Gospodine Djilas mozes samo da zavidis Vucicu, nista drugo!!! Zasto se ti bavis time sta je Vucicev posao, a sta nije... Bolje da si gledao da malo radis i svoj posao, nego sto se bavis drugima... Bice da si se jako uplasio za svoje mesto, jer konacno je pravda prioritet!!!!

Srbin100%

04.09.2013. 01:22

Nisam znao da u diktaturi vlada poziva nezavisne strucnjake,clanove opozicije da uzmu ucesce u njoj,otvara zemlju ka Evropi i svetu...ocigledno ili ja ili Djilas nismo lepo procitali definiciju diktature

ana

04.09.2013. 08:31

ja ne vidim čega onda ima de se plaši Đilas ako su tačne ove negove izjave. Ili ipak one su samo prazne reči kojima danas niko ne veruje.

nenaT

04.09.2013. 09:29

niko ni ne ocekuje da istrazuje Vucic,vec nadlezne institucije-al zbog cega se toliko bunite i da li nesto pokusavate da demantujete i vec sada se branite? Pitam se sta demantujete i od cega se branite ako niste nista nezakonito ucinili? Sumnje se javljaju, da ne govorite istinu - ovom potrebom da borbu protiv korupcije nazivate diktaturom. ko je ne podrzava-tesko da je posten.

Lidija

04.09.2013. 09:39

Pa, dozvolite g. Djilase da Vam se provere poslovi, kada ste tako ccvrsto uvereni da su cisti. Kontrola nikome lose nije donela , ko se ispravno drzi puta.

čuburac

04.09.2013. 11:37

Neko ko misli dobro DS-u, a ko ima uticaja na gospodina Đilasa, bi trebao da mu da dobronameran savet, da što je moguće pre, dok još nije kasno, podnese ostavku na mesto predsednika DS-a.

LANJSKI ČLAN DS-a

04.09.2013. 13:16

@čuburac - Đilas nikada i nije bio iskeni član DS-a. On je uvek samo gledao samo svoj lični interes, a za DS njemi je stalo k'o do 'lanjskog snega.

Britka

05.09.2013. 08:11

@čuburac - Ako si ti ikad bio DS, evo mene gde sam najtanja. I još misliš da ti neko veruje.

Cvetić

04.09.2013. 11:39

Kad se neko toliko obogati, i to sve po zakonu, mora biti da smo mi svi glupi i nesposobni!

djurdjevak

04.09.2013. 11:40

Treba raspisati izbore u Beogradu pa da vidimo šta Beograđani misle! Đilas bi se tada uverio da nema ni približnu podršku građana kakvu je nekada imao.

Beli

04.09.2013. 12:54

Ako dovodjenje nestranacnog kadra i dati im da rukovode ministarstvima uz svo pruzenje potrebne pomoci nazivamo diktaturom, onda kako se naziva vladavina i upravljanje jednog coveka, kao sto ti, Djilase, radis u Beogradu, objasni mi?!

Lolla

04.09.2013. 13:06

Pa ruglo na sve strane! Pogledajte fasade u centru. Država je dužna da održava a stanari DA PLATE KREČENJE SVOJIH ZGRADA! Na zapadu svake 5 godine se kreče zgrade. Ako nemaš pare država ti proda stan uzme svoj novac sa ostatkom radi šta hoćeš! DJilas ništa nije uradio da bi grad izgledao lepo. Dozvolili su da terase zatvara kako ko hoće i ruži izgled zgrade! Sve vratiti u prvobitni položaj.

Nikodim

04.09.2013. 14:06

@Lolla - Vize su ukinute, dodji na Zapad pa da vidis da su te lagali. Svakih pet godina! Hi hi hi, ha ha ha, ho ho ho, he he he!!!

Britka

05.09.2013. 08:10

@Lolla - @Lolla, Evo ja živim na Zapadu pa ne vidim da se kreče fasade, osim ako mi stanari ne skupimo pare i platimo. Kreče se ako su npr. pod zaštitom države i slično - inače, plati bato.

pavlovv

04.09.2013. 13:14

"U Srbiju se uvodi diktatura da jedan čovek ima svu vlast, a da drugi ne smeju da iznesu ni svoje mišljenje", kazao je Đilas. Ko priznaje pola mu se dodaje.

hajlegebreselasije

04.09.2013. 13:51

U Srbiji se sigurno ne uvodi diktatura, ali je zato diktatura uvedena u DS onoga dana kada je Đilas izabran za predsednika DS-a.

god

04.09.2013. 17:09

Đilasa očigledno hvata panika. Nije se snašao na mestu predsednika, stalno se pojavljuju nove afere u koje su umešani funkcioneri DS-a, a i afere sa beogradaskim funkcionerima DS-a su počele da se otkrivaju. Kao rezultat svega toga rejting DS-a konstantno opada, a Đilas ne zna kako da povrati stranku i u panici pravi još veće greške, koje dodatno srozavaju rejting stranke.

meda

04.09.2013. 17:50

Umesto da budu samokritični i da priznaju da su njihovi tzv. eksperti Srbiju doveli do ivice ambisa, DS-u je najlakše da svaku aferu koja se otkrije, i u kojoj je po običaju umešali prstei neki funkcioneri DS-a, proglasi borbom protiv političkih neistomišljenika.

Britka

05.09.2013. 08:09

@meda - Evo još jednog koji valjda traži berbera da ga operiše ako ne dao Bog zatreba, samo da je "pošten", "podoban", i ne znam šta sve nabrajate ti i tvoji istomišljenici...

Čiča

05.09.2013. 06:22

@Penzioner - Koje borbe majke ti?! Nikakvih rezultata, osim što je država osiromašila preko svake mere, da narod nema da jede...

Seksi Senjorita

04.09.2013. 18:54

DS-ov rezim i lopovluk njegovih stranackih funkcionera su nas doveli na prag bede,nisu se bavili oporavkom drzave vec kradjama

Aleksandra99

04.09.2013. 23:51

Ovde jedini koji je uveo diktaturu ste vi Djoilasei to vec 5 godina je vrsite nad gradjanima Beograda.

Britka

05.09.2013. 08:08

@Aleksandra99 - Možda malko da promeniš nick ili tekst, jako si providan..:)

Aleksandra99

04.09.2013. 23:52

Djilas nekome prica nesto o diktaturi kojuon vrsi nad clanovima stranke i nad gradjanima Beograda.

Aleksandra99

04.09.2013. 23:55

Ako su svi vasi poslovi toliko cistoii zsto se onda bojite da se ispitaju.

Čiča

05.09.2013. 06:22

@Aleksandra99 - Misliš da nisu dosad ispitali? Da ima zašto, skinuo bi ga dosad 10 x.

zoro

05.09.2013. 00:29

pa bre djilase djilase imas pare,kako si stekao to ti znas,sta trazis vise idi negde povucise da prozivis i potrosis neki dinar jer verovatno za koji dan,mesec ili nedaj boze godinu neces moci u zabeli da trosis ako Vucic ako bog da proceslja tvoje te legalne poslove.Sto kazu bog sve vidi malo bavi ali ne zaboravi ZIVELI.

Aki

05.09.2013. 11:16

A sta je uveo vas kadar u posti u Zajecaru???? Postavili ste ga direktno iz skolske klupe (radio kao nastavnik) na mesto direktora PTT Zajecar. Jer to normalno???? Ali je zato sasvim normalno sto ste dobili 2 % na izborima u tom gradu. I zato psssssssssssssss

koSMajac

06.09.2013. 20:33

Svim ovim komentarimo o diktaturi i apsolutnoj vlasti Djilas kao da opisuje samoga sebe