NOVOSTI SAZNAJU: Guzenbauer novi savetnik Vučića

D. M. S.

20. 08. 2013. u 23:30

Nekadašnji austrijski kancelar Alfred Guzenbauer uskoro postaje deo tima vicepremijera. Njegova zaduženja biće politika, ekonomija i evrointegracije

NEKADAŠNJI kancelar Austrije Alfred Guzenbauer blizu je odluke da prihvati ponudu da bude savetnik prvog potpredsednika Vlade Aleksandra Vučića - saznaju „Novosti“.

Prema našim dobro obaveštenim izvorima, Vučić je u nekoliko navrata razgovarao sa poznatim liderom austrijskih socijaldemokrata i velike su šanse da prihvati angažman u Vladi Srbije.

Kako prenose naši izvori, Guzenbauer bi našeg premijera trebalo da savetuje u oblasti politike, ekonomije i evrointegracija. On ima veliko iskustvo, naročito na ovom poslednjem pomenutom polju, ali i značajne kontakte u svetu diplomatije u vreme dok je kormilario bečkom administarcijom.

Vučić je u utorak potvrdio da će u rekonstruisanoj vladi biti mesta i za mnoga značajna imena iz celog sveta. On je nagovestio da će na savetničkim pozicijama biti stručnjaci iz oblasti finansija, privrede, poljoprivrede, politike i evropskih integracija:

- Među eskspertima u Vladi biće i doskorašnji premijeri najvažnijih evropskih zemalja, a pojedini će biti i moji savetnici, što su sa zadovoljstvom prihvatili.

Prema rečima prvog potpredsednika, sva personalna rešenja znaće se do petka ili subote, posle čega u nedelju sledi sednica Predsedništva i GO SNS. A, rasprava u parlamentu predviđena je za ponedeljak:

- Radimo svakim danom na programu i sa novim ministrom finansija, u skladu sa visokim ciljevima, da Srbija ekonomski bude mnogo jača nego danas.

Vučić je potvrdio i da je sadašnji šef BIA Nebojša Rodić kandidat sa ministra odbrane i odbacio spekulacije da će njegov savetnik Siniša Mali preuzeti resor privrede:

- Rodić je dobro radio svoj posao, tri puta je smanjen broj mera koji je primenjivan, a pokazana je dvaput veća efikasnost u sprovođenju postupka do kraja i donošenju rezultata. On je čovek koji nijednog trenutka nije ništa zloupotrebio i mislim da cela Srbija može da bude zadovoljna njegovom marljivošću, poštenjem i načinom na koji je obavljao posao.

Istovremeno, premijer Ivica Dačić odbacio je u utorak spekulacije u javnosti da među socijalistima postoje problemi, izazvani rekonstrukcijom Vlade:

- Nema nikakvih problema u unutrašnjem funkcionisanju SPS, niti postoji nejedinstvo, niti ljutnja da li je neko ministar ili nije. Sve je to normalan politički život.

INVESTIRAJU I JAPANCI

VUČIĆ je rekao da su razgovori o „Ikarbusu“ sa predstavnicima „Mercedesa“ u završnoj fazi i da se očekuje njihov odlazak u FAP u Priboj:
- Otvorićemo fabriku „Boš“ u Pećincima, u novembru, sa 600 zaposlenih, a očekujemo da počnu razgovori sa japanskom kompanijom o otvaranju 1.000 radnih mesta u auto-industriji.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (272)

svicer

21.08.2013. 06:46

@ZX80 - Definitivno nemci okupiraju Srbiju . Znao sam da Nikolic i Vucic rade za nemce a sad stize i covek koi ce da direktno komanduje sta dalje do dna. Pa dva puta srbi zaustavise svabu u ratu e sad nece idemo prvo da ih razbucamo pa idemo dalje do sibira.

саша

20.08.2013. 23:39

потпуно је логично да вучићев саветник буде неко са таквим презименом !!!

саша

20.08.2013. 23:43

дачићев саветник ће се вероватно звати "кељменди" краснићи" или "тачи" !!!

Lookus

21.08.2013. 11:53

@саша - Bas ste duhoviti, ovakve stvari nisu za salu u pitanju je nasa drzava!

ne verujem nista

21.08.2013. 06:08

@BROKULI - Rekao ti Vučić da je pao sneg noćas. Stavi lance(nama su već stavili).

MihajloZ

20.08.2013. 23:44

Gospodin Guzenbauer je iskusan politicar svetskog kalibra, i ne sumnjam da ce moci da doprinese priblizavanju Srbije Evropskoj Uniji.

dragutin karlovacki

21.08.2013. 08:28

@MihajloZ - A ti si "iskusan" Vucicev komentator koji bi i kad bi ti Vucic opalio samar opet komentarisao kako je to dobar potez u interesu Srbije

AUSTRUGARSKA

20.08.2013. 23:45

Pa sigurno nece uzeti nekog iz Rusije,vec one koji zele da nas rasparcaju i oni koji su nam unistili zemlju osiromasenim uranijumom...

Moly

20.08.2013. 23:46

Države bivše juge (a i mnogedruge) su države sa posebnim potrebama ili invalidne države. Da bi dale plate vojnicima, učiteljima, doktorima moraju da dižu kredite. Stranke postoje da zaposle svoje članove kad dođu na vlast, pa rođake .., pa poslovi za rođake, investicije za stranačke donatore .. Da bi to promenili netraba na niko iz Austrije ili Jela. Mi to nemenjamo, jer neželimo, rađe damo Kosovo kad zafali para ili nateramo to malo Srba Kosova da glasovima priznaju gubitak Kosova.

Enigma

20.08.2013. 23:50

Ovo je odlican potez,ali sve sto je dobro,to je i skupo.No,ne sumnjam da ce se naci novac i za ovo.Kad je moglo da se nadje za kerusu Milu i njene proteze,naci ce se i za daleko vaznija drzavna pitanja.

srbo

20.08.2013. 23:51

Dali je javnost u srbiji upoznata daje ovaj austriski politicar ,u njegovoj zemlji izkompromitovan zbog mnogih korupciskih afera i velike pronevere novca u Austrija telekomu,Da je valjo nebi ga odbacilanegova stranka,necete se bas dobro proslaviti snjim.

u

20.08.2013. 23:55

Boze me sacuvaj, ljudi koji su, osvedoceno protiv Srba, upravlja ce Srbijom. Jer to prekrajamo izbornu volju gradjana? Neka nam gospoda i drugovi iz vlasti, javno, kazu koja nam je golema nevolja. Plus Izboti na KIMu.

Jole

20.08.2013. 23:56

Vremena nemamo za razvlacenje jer od 1. septembra stupa na snagu SSP, a u toj prici moramo biti maksimalno ozbiljni i mudri.

manojlo

20.08.2013. 23:58

MIslim da je inicijativa Aleksandra Vučića da se u vladin novi tim uključe strani stručnjci sa velikim iskustvom u poslovima koji nas očekuju, izvanredna. Mislim da će nam njihovo iskustvo u funkcionisanju EU i kontakti koji imaju sa državnicima razvijenih zemalja biti od velike pomoći da Srbija što brže krene napred.

hick cyrillic

21.08.2013. 07:21

@manojlo - Obicno kritikujem i nisam lud za EU, ali isto mislim da ovo dobro radi.

Zoran

21.08.2013. 08:20

@manojlo - Pa do juce je tvoj Vucko govorio sve naj gore o Zapadu i njihovim politicarima.Pa gde vam je obraz jadnici jedni.Mi ne zaboravljamo,ko ste vi zapravo.

Dani Kovac

21.08.2013. 09:06

@manojlo - Hehehe..Nije problem da Balkan ne zna kako funkcionishe EU..vec vlastodrzhci balkana nece da njihove balkanske "pashaluke" funcionishe kao EU..

Farbar

21.08.2013. 00:03

Ako navedene firme dodju,mada,ne vidim razlog sto ne bi (ne bi Vucic pricao u prazno),porasce zivotni standard,a samim tim i kupovna moc gradjana srbije.Zivece se lakse,moci cemo ponovo da letujemo kao u stara dobra vremena,vozicemo neke bolje automobile,pa i Mecke,sto da ne. Do tada strpljenje,jer kako kazu "strpljen ,spasen". Pozdravljam i napore Vucica u pronalazenju strucnjaka,zelim mu i srecu u placanju istih.Mada,novac mora da se nadje.

DushaC

21.08.2013. 00:04

Svaki savet iz oblasti politike, ekonomije i evrointegracija Srbiji znaci, posebno ako je od nekog ko ima veliko iskustvo, naročito na ovom poslednjem pomenutom polju, ali i značajne kontakte u svetu diplomatije iz vremena dok se bavio bečkom administarcijom.

Saša

21.08.2013. 00:10

Dok je Guzenbauer bio kancelar, Austrija je priznala Kosovo. Pametnom dosta. Od mene, sledi debela štednja kao mera. Bar im ne dam pare, meni bolje.

Pufnica

21.08.2013. 00:15

Predizborna obecanja se polako ispunjavaju...Vucic je bas u predizbornoj kampanji pricao u Hjundaiju.Sada ne dolazi Hjundaji,ali dolazi drugi ulagac.Treba vremena za pokretanje drzave,dugo je u Srbiji sve propadalo. Sa novim clanovima Vlade ,svi se nadamo da ce biti daleko lakse.

Ercegovac

21.08.2013. 00:27

Bravo Vucicu ! Još nam dovedi Olbrajtovu, Klintona i Solanu i zurka može da pocne... A da, Taci neka ti bude savetnik Dacica za borbu protiv terorizma ...

Krle

21.08.2013. 00:32

Ovo sto Vucic pokusava nesto u sferi ekonomije je bolje nego nista, ali daleko od dobrog. Dovuci strance da otvaraju fabrike za Srbiju znaci samo bolju zaposlenost uz male nadnice. Profit ce ici van, a on je najvazniji u poslovanju. Ako u Srbiji nema strucnih osoba koje bi resavale ekonomiju, onda bolje da i ne postoji kao drzava. A siguran sam da ima. Zasto su bolji stranci od domacih to samo Vucic zna

Bojan @

21.08.2013. 00:32

Drzava Austrija je priznala drzavljane Austrije Srpskog porekla kao ZVANICNU NACIONALNU MANJINU !!! Neke drzave u "regionu" kunu se u "saradnju i prosperitet" a i ne pomisljaju da Srbima daju ni delic onih prava koje nasi Srbi imaju u Austriji !

Individualizam

21.08.2013. 00:43

Ovo je dobar potez i dobro resenje.Dosta ce Srbiji znaciti poznanstva i kontakti bivseg austrijskog kancelara.Neka se spremi,imace u Srbiji dosta posla.

Dusan pravi

21.08.2013. 00:43

Ovo je najniza tacka u srpskoj istoriji, od kako su na ovi isti 1915 okupirali. Ovom mora da se stane u kraj.

пасарела

21.08.2013. 00:48

Србију и треба да воде стручњаци ка бољем развитку,зато само напред са оваквим потезима и избором најбољих стручњака!

Joca

21.08.2013. 01:00

Hajde da vidimo šta će biti pošto su naši eksperti u ovoh 20 i kusur godina od radničke klase poštene i časne napravili sirotinju i strpali ih da čekaju u redu u nac. kuhinji. Samo se bojim da ne bude na kraju guzen narod Srbije. Nema čoveka koji je otporan na keš kako kod nas tako i u jevropi.

Ludi Molojko

21.08.2013. 01:05

Mislim da su ovo vrlo mudri potezi nase vlade sto angazuju strucnjake iz drugih zemalja da nam pomognu naravno za debele pare jer niko ne radi dzaba, da se izvucemo iz sadasnje mracne more.Ko bi smeo da se kladi da medju ovim strucnjacima nece biti ni Rusa a ni Kineza i priupitajmo se zasto??

Minja

21.08.2013. 01:07

Svi smo svesni da je Srbija u nezavidnoj situaciji,ali ova rekonstrukcija Vlade je borba Vucica da dovede sto bolje strucnjake iz inostranih zemalja kako bi Srbiju postavio na cvrste noge i gradjanima obezbedio normalniji i bolji zivot.

ux1

21.08.2013. 01:33

hehehe najvise volim ove lazne patriJote,,,gastarbajtere i luzere koji udaraju minuse za ovu vest!! vi bi verovatno hteli da nam dodje npr neki severo korejski ili beloruski strucnjak da nas savetuje?? e pa nece moci...wilkomen herr Guzanbauer,,,dobro dosli u evropsku Srbiju!! dole lazne patrijote i gastarbajteri,,,

macak

21.08.2013. 02:45

Vu-hu, jel je bio kancelar i '99-te kad su nam zdusno pomagali u akciji "Milosrdni Andjeo"? Ako nije bio eto prilike da nadoknadi propusteno!

Ponižavajuće

21.08.2013. 02:47

Vučiću ovo je ponižavajuće i šarlatansko ponašanje! Zašto onda uče i rade naši mladi ljudi, a u svetu postoji ogroman broj srpskih stručnjaka o kojima se ovde i ne piše i ne govori.

GojkoPeRU

21.08.2013. 02:48

Ne moze nikako biti na stetu Srbije da se posavetuje s strucnjakom iz ovih vrlo bitnih, po nas oblasti-a kontakti koje gospodin ima po svetu, mogu samo doprineti boljim medjunarodnim saradnjama i mogu da uticu da se imidz Srbije u svetu dodatno poboljsa, upravo kao sto je ucinjeno radom Aleksandra Vucica u predhodnih godinu dana.

Dragan Cvijan

21.08.2013. 02:56

Pored njihove uloge savetovanja Vucica primiti ce i oni sagledane vrednosti po Srbiji ljudevnosti, plemenitosti i tolerantnosti svetu ne poznato; konstantnim vekovnim zagadjivanjem na zapadu od strane privilegovanih.

VENDOKSIN KAPI

21.08.2013. 03:52

Ovo je odlican potez, ali sve sto je dobro, to i kosta. Ne sumnjam da ce se naci novac i za ovo. Kad je moglo da se nadje za mnoge druge bespotrebne stvari, siguran sam da ce se naci i za daleko ova vaznija drzavna pitanja. treba koristiti iskustva pogotovu medjunarodnih ljudi sa bogatim iskustvom.

SPIRO.St.SRBIJA

21.08.2013. 04:05

Pa zasto su nasi DEDOVCI RATOVALI protiv SVABE u dva RATA kad i nasi politicari sada zovu da dogu u SRBIJU i PONOVO DA SA NAMA VLADAJU pa kad stvari stoje tako da ne naljutimo TURKE neka pozovu nekog TURCINA nekog AGU ILI PASU i tako SRBI opet su postali OBICNA RAJA svuda gde zive.

cile

21.08.2013. 04:21

U austrijskom parlamentu dokje bio glavni nije ništa pokazao pa mislim i sadaće isto biti ništa ?

Ratko

21.08.2013. 04:58

GuzenBauer dolazi, parada pocinje. Buducnost nam dolazi a mi je sacekujemo. Integracije pocinju od Vucica i GuzenBauera. Neko me pita, jel to Vucic prestolonaslednik? Boze, svakakva pitanja, pa zar ne vidite. Narod je zbunjen, ne treba mu zameriti, pa i Tito je bio austriski kaplar pa smo preziveli.

Оркански висови

21.08.2013. 05:29

Шта се чудите? Вучић није из Србије. Пао је смарса. Чуо сам да Пајтић Чанак и Тачи хвале потез Вучића и његове коментаторе. Ускоро ће Ердоган у пензију, и кажу да му је већ обезбеђено место директора службе за национална питања у Србији. Немош Вучић све да стигне.

vlada

21.08.2013. 05:43

@ - Samo nam on fali. Imamo malo nasih sto kradu pa nam trebaju stranci. Sprdaju se sa drzavom

Vito Raski

21.08.2013. 06:18

Moze da bidne a ne mora da znaci. Izvuci ce nas, da budemo na najvisim vrhovima, gde ima sume. Goleti je na pretek.Dobit ce mo svi ogrlice: neko zlatne; neko svilene; a najvise ce biti od kostreti, sa produzecima. Nije kome je receno, nego kome je sudjeno. Mi za nasu sudbinu znamo odmah pri rodjenju. Ako nam je ciniti, nije nam raditi. Mi smo srecan narod. Svaki dan dobijemo po neki biser. A nema dana da ne vidimo zvezde. Pored tolike svetlosti, zaslepljeni, ne vidimo nista.Tragamo za trackom.

Kaca

21.08.2013. 06:28

Strucnjaci koji su potencijalni saradnici Vucica su ljudi koji dolaze iz uredjenih zemalja, sa jakom privredom i ekonomijom, sa znanjem i iskustvom koje ce iskoristiti da Srbiji pomognu u privrednom oporavku! Podrska Vladi, a dezurni kriticari i dusebriznici DS ne bi trebalo da se pojavljuju u javnosti, jer su zemlju vukli nazad i doveli do vrlo loseg stanja.

bivsi_doktor

21.08.2013. 06:53

Poruka mladima, i poruka domaćim talentima i stručnjacima - marš napolje, u Srbiji nemate šta da tražite! Sramota, velika sramota!

PrinceOfPersia

21.08.2013. 11:12

@bivsi_doktor - Postovani gospodine, pre svega nije uredu da na takav nacin savetujete mlade da napuste Srbiju, sa druge strane, ukoliko vi ne verujete da se ovde moze ziveti bolje potrudite se da nesto uradite, lako je samo sedeti i kitikovati!

BORKA

21.08.2013. 06:54

Apsolutno je ne bitno ko je ttak koji će nam pomoći bitno je da se pokrenemo sa mrtve tačke.

baki82

21.08.2013. 07:02

Očigledno je da Vučića ne zanima ništa drugo osim da nešto promeni, nadam se na bolje!

fića

21.08.2013. 07:07

...zbog činjenice da pollitičari trebaju doneti teške budžetske odluke koje mogu doneti više štete nego koristi...potreban je jak tim iskusnih ekseperata posebno za monetarnu politiku a koja neće imati mnogo neželjenih efekata...austrijska škola ekonomske misli jeste poznata ali treba biti na oprezu...ako država uspe da smanji neverovatnu sivu ekonomiju kao i izbegavanje neplaćanja svih vrsta poreza, sve će biti bolje.

baki82

21.08.2013. 07:10

Inicijativa koju sprovodi Vučić dovođenjem stranih i iskusnih stručnjaka je izvanredna. Vučić je izasao iz stereotipa prilikom odabira ljudi na najvažnijim funkcijama u zemlji.

Kraljevic Marko s`Volom

21.08.2013. 07:32

Nemam to iskustvo sa EU da drzava u kojoj se postuje ljudsko pravo da nije dobila clansku kartu EU.

Jugoslovenski komunista

21.08.2013. 07:33

Evropa se raspada. Mozda jos uvek to neznate, ali uskoro ce to biti glavna vest.

sonda

21.08.2013. 07:42

Ovo su ljudi sa iskustvom koji su preko potrebni Srbiji, jer oni su prošli sve to kroz šta Srbija prolazi danas.

Laza Kamikaza

21.08.2013. 07:53

Ovo je pametan potez i nadam se da ce rezultat njegovog rada biti dobar za Srbiju.Verujem da necemo proci kao sa ekspertima poput onih koji su spavali na tetkinom kaucu.

Владо Бања Лука

21.08.2013. 08:00

Изгледа да Вучић и Дачић, страни агенти утицаја, нису одушевили своје налогодавце па им сад шаљу туторе који ће 24 сата да буду уз њих и да им говоре шта и како да раде... Државни удар и суспензија Устава у Србији се наставља!

sonda

21.08.2013. 08:01

Stručnjaci iz inostranstva imaju preko potrebno iskustvo koje je neophodno u ovakvim situacijama i zato im treba dati šansu.

mimi

21.08.2013. 11:50

@sonda - To ti je bre sve jedan te isti slobodni radikal, zaduzen da preplavi sa pozitivnim komentarima. Nekad "sonda", nekad "student", nekad "tamara" itd...i onda dodje neki Dragutin Karlovacki, i oduva ih sve komentarom; "dolazi Guzen-bauer, pamet u glavu i dupe uza zid".....jadni ste "slobodni radikali", od vas su gori samo oni zuti, i u tome lezi vasa sreca...u tudjoj nesreci...a to nikad ne traje.

Student

21.08.2013. 08:01

Ja mislim da je odlican predlog da se dovedu stranci kao savetnici u najbitinijim oblastima, jer su sigurno bolji strucnjaci od nasih megatrendovaca i fabusovaca, a zbog nedostatka dobrih kadrova treba da se zahvalimo svima koji su se svojski trudili da nam uniste skolstvo. Sve politicke stranke su postale Meka za ljude koji nisu uspeli da ostavre svoje ambicije u zivotu, koji nisu uspeli da zavrse fakultete na vreme a onda sa kupljenim diplomama nam kroje sudbinu, zato nam trebaju stranci!

damir

21.08.2013. 08:02

Sigurno je da iskusni strani stručnjaci mogu pomoći Srbiji, kako u ekonomskom oporavku, tako i svojim vezama da lobiraju da Srbija što pre otpočne pregovore o pristupanju EU.

Mali bata prica o seksu

21.08.2013. 08:34

Situacija je ovakva, dve setre Srbija ima kilavog crnogorca koji trazi od Austrijske sestre muza da vrsi njegove bracne obaveze, da napomenem ne trazi Srbija jer ona ima sta je njoj potrebno. Jos jedn dokaz da crnogorac okupator nema intrgritet i moc da zadovolji potrebe Srbije.

tamara

21.08.2013. 08:38

Srbija angažovanjm iskusnih stručnjaka iz inostranstva za savetnike će omogućiti našim mladim, i možda još nedovoljno iskusnim, ministrima poput gospodina Krstića da uče od ovih ljudi, a ne treba zanemariti ni veze koje ovi inostrani stručnjaci imaju u međunarodnim organizacijama, što bi doprinelo ubrzavanju procesa evrointegracija.

Borislav

21.08.2013. 08:45

Pa zar je moguce da nam austrougar dobije toliko vlasti? Sacuvaj Boze nasu Srbiju kako od stranih tako i od unutrasnjih faktora koji preko noci menjaju stavove u svemu.

atlas2000

21.08.2013. 08:47

Hajde novosti objaviti moj komentar! Što bi švaba za savjetnika, a "marš na Drinu", ništa sada, hahaha!

FERHUNDE

21.08.2013. 08:48

Vučić je sposoban politićar koji se posle jednog uspeha ne zadržava tu ni na jedan tren nego snežno gura napred.

mimi

21.08.2013. 11:45

@FERHUNDE - pa kakuj odkude? pa odkude krusku, tamo ti i onaj fukutet sto gu tomislAv pohadjAo be, tamo ispod krusku ili hrast sto gu sa avtoput zaobidjOsmo bese li....

nepismen

21.08.2013. 08:50

sto se savetnika tice narodna mudrost kaze... jednima ne trebaju a..... drugima ne pomaze.....

grizli

21.08.2013. 08:52

Stručnjaci kakav je Guzenbauer mogu samo pomoći Srbiji, jer oni imaju neophodno iskustvo koje je kako smo da sada mogli da vidimo uvek manjkalo našim ljudima.

Vojislav

21.08.2013. 08:56

Logicna i dobra vest za one koji razmisljaju ka buducnosti ove zemlje. Srbija svakako nema dovoljno svojih kadrova jer usled visedecenijske izolacije u kojoj se svojim glupostima nalazila nema kadrove koji su mogli da steknu evropska iskustva kako se uredjuje zemlja. Ovde se radi o prakticnim stvarima od kojih se zivi a ne o nekim demagogijama i imaginacijama o Kosovu kao dusi ili srcu Srbije.

Rodni

21.08.2013. 08:59

Podrzavam da nam strani strucnjaci budu savetnici jer ce oni svojim iskustvom i znanjem dosta pomoci oko najznacajnijih odluka, ali i novih idekja koje nas mogu izvuci iz krize.

Čedomir Činić

21.08.2013. 09:02

Ako izgleda prirodno da imamo dogovor, uprkos cinjenici da jos uvek ima nekih neslaganja, partneri u vladi treba naci fer nacin da se resi problem iz bliske proslosti i danasnje politicke prakse, kao i duple norme u pravima ili zlouptreba nadleznosti i demokratskih nacela. Prosperitet ovog dela EU za mene je prioritet.

Trajanka Trajkovic

21.08.2013. 09:08

Aj,pa zar je moguce. G Vucicu da je i vama potreban stranac kao savetnok ako je tako onda bolje je da prihvatite molje misljenje i uzmete za savetnika Hasima Tacija

banex

21.08.2013. 09:13

Strani stručnjaci, ako budu angažovani, će svojim iskustvom doprineti ekonmskom oporavku zemlje, a svojim vezama doprineti ugledu zemlje u međunarodnim krugovima. Na ovaj način Srbija bi imala duplu korist od ovih ljudi. Zbog toga mislim da je ovaj potez dobar i da ništa loše, već samo mnogo dobrog može doneti zemlji.

Biljana

21.08.2013. 09:14

Vucic bira najbolje,ne sumnjam u njegove odluke,dovoljno je ucinio i pridobio moje poverenje..samo ne treba stati i odustati

žiža

21.08.2013. 09:20

Nama su potrebni ovakvi ljudi, prvenstveno zbog iskustva koje imaju, jer su oni prošli kroz sve ovo, i samo tako možemo pokrenuti srpsku privredu.

Vojvotkinja

21.08.2013. 09:20

Mislim da ne treba unapred osudjivati ovakva resenja.Dozvolimo da vreme da svoj sud.Ali,ako je ovaj covek valjao jednoj Austriji,ne vidim razlog zasto ne bi valjao i Srbiji.

Peca

21.08.2013. 09:21

Kada Sumaher( vozac formule ), sedne u ficu, ne moze da vozi 300kmh, bez obzira sto je on sjajan vozac.A ugovor sa njim mnogo kosta.Imamo i mi strucnjaka, ali se ne vrednuju kao ovi strani.

PreDragMC

21.08.2013. 10:22

@Peca - Svi se pitate koliko ce strani strucnjaci kostati Srbiju, a niko se od vas ne zapita koliko sve nas kostaju 12 godina pod DS-om!

peca

23.08.2013. 14:50

@Peca - Ovo nema veze ni sa jednom strankom, INTELIGENTNI, nego sa Srbima koji su neke skole zavrsili.Imamo i mi pametnih i ne treba da angazujemo druge.

Donka

21.08.2013. 09:28

Trebamo iskoristiti znanje ne samo ovog veci drugih strucnjaka koji su voljni da nam pomognu. Mislim da je ovo odlican plan koji se treba sto pre realizovati.

Miha

21.08.2013. 09:30

Koliko optimisticnih i proevropskih komentara na ovoj vesti, Srbija mora napred, blizu je 1. septembar (a bar pola nije do juce znalo sta nad donosi taj datum, u stvari ne znaju ni sad osim da postajemo pridruzeni clan zbog SSP-a), Srbija mora da radi, Srbija ovo, ono... Nema vise komentara kako smo prodali drzavu strancima :-) E moji novopeceni evropejci...

vojvođanka

21.08.2013. 09:35

VOJVOĐANKA Potpuno je u redu da se dovedu ljudi koji imaju iskustva u rešavanju državnih problema.Sigurno će biti i manje pristrasni

Dusan

21.08.2013. 09:41

Sve je to lepo ali ne menjati zakone po kojima se krade a hapsiti neke cinovnike i tako dalje raditi je po meni nelogicnost ili nespremnost vlade da se obracuna sa monopolom i korupcijom.Pricamo neke velike prazne price a zdrastvene knjizice nam ostaju neoverene,a plate daju kad im se moze takodje i porez placaju kad moraju.Najbolje da vlast uzmu deset najvecih privrednika,videli bi kako bi se onda sredile stvari za sest meseci,bar bi znali za koga radimo.

ДУШАН ВУКОВИЋ

21.08.2013. 09:46

Ангажовање способних странаца је прави потез.

Pavla

21.08.2013. 09:49

Energicno i sa jasnim ciljevima nastavite zapocete promene u Srbiji, gospodine Vucicu, jer je narod u Srbiji uz vas i maksimalno vas podrzava.

Mali bata

21.08.2013. 09:49

Sestrama i svim zenam sveta savetujem ako nadjete partnera koji trci oko bandere i sam sebi sugerise alaj velim seks, beste od tog coveka on jos uvek nije usao u pobertet.

lepšan

21.08.2013. 09:54

Angažovanje stranih stručnjaka se želi prestati sa populističkom politikom, kakvu su vlade Srbije vodile u prethodnoj deceniji. To je bila politika ulagivanja narodu, i stvaranje lažne slike da je sve u redu. Srbija je živela od prihoda od privatizacije dok se imalo šta prodati, i od uzimanja kredita. Tim parama je čuvan socijalni mir, a ustvari ekonomska situacija je bivala sve lošija i Srbija je zbog izbegavanja preuzimanja nepopularnih ekonomskih mera došla do ivice bankrota.

tisina

21.08.2013. 09:55

Mislim da je odličan potez dovođenje stranih stručnjaka za savetnike i druge važne funkcije! Nije nikakva sramota dovoditi strucnjake sa strane niti priznati da mi nemamo dovoljno kvalitetne kadrove dokle god se radi u interesu drzavne dobrobiti. Sramota je postavljati stalno iste (nestručne) ljude na razna mesta čiji rad uporno ne daje rezultate.

mimi

21.08.2013. 11:40

@GRU - Pa vidi da je to stranka seljobera i nesposobnjakovica od kojih jedino Vucic ima pravu diplomu sa pravnog fakulteta a svi ostali su megatrendovci i jos gore od toga, sto znaci da blage veze sa zivotom nemaju pa ovaj mora strance da dovodi. Dzabe toliko clanstvo kad su clanovi sve gluperda do gluperde.

Miha

21.08.2013. 12:34

@GRU - @mimi, pa nemoj im tako surovo rusiti stranacku idilu :-) Nisu oni krivi, ne znaju ni oni koliko su nepismeni i nesposobni...

momcilo

21.08.2013. 10:06

da li sa ovim brojem stranaca, Srbija gubi suverinitet,cak I postojanje drzave Srbije.cini mi se kao I u vreme Milosevica jedean covek odlucuje o celoj drzavi I o sudbini miliona , danas je to Vucic, Ako Vucic misli , ali iz iskustva govorim, da ce mu srednjoevropski katolici, reci kako da vodi bilo koji posao u vezi drzave , finansije, industriju , nije bitno, on je u velikoj zabludi, posto su oni idividualci I rade iskljucivo licno za sebe, I nikakda za nikad ti nece reci tajnu posla,

Milosavljevićka

21.08.2013. 10:32

@momcilo - Srbija nikada neće izgubiti suverenitet dokle god su pravi ljudi na pravim položajima

Kraljevic Marko s`Volom

21.08.2013. 10:06

Nema svrhe odrzati izbore ako nemas spisak gradjana Srbije koji imaju i nemaju pravo na glasanje ili ako predas glasacku kutiju nekom istim tim vlastima da vrse pregled glasackih listica ili buntovnicka vlast koja nerazume se u politiku a zloupotrebila podrsku medjunarodne zajednice i zbog toga danas zlupotrebljava imunitet jer bojise Medjunarodnog suda pravde,moras da ocekujes da radice tebi iza ledja asve protiv narodne volje i naroda,da ostane na vlasti i nastavi sa borbom protiv covecanstva.

Borislav

21.08.2013. 10:20

@Kraljevic Marko s`Volom - Ma sta ce narodu izbori kad se govor u izbornoj trci zaboravi nakon izbora. Eto i svi kandidati vecinske stranke su orali drumove protiv EU a gradili mostove prema Rusiji. Sada im nitko nista nemoze i oni odoravaju brazdu na granici sa Kosovom.

zlaja

21.08.2013. 10:14

Dosta nam je bilo naših samozvanih "eksperata", koji su se jedino pokazali sposobni da za vreme koje su proveli na vlasti višestruko uvećaju svoje bankovne račune, i svoju imovinsku kartu, dok je Srbija za vreme njihovog ministrovanja ekonomski tonula sve niže. Zbog toga treba da udruže snage mladi srpski stučnjaci poput gospodina Krstića i iskusni inostrani stručnjaci poput gospodina Guzenbauera, i to bi mogla biti dobitna kombinacija za posrnulu srpsku privredu.

Hajduk Veljko

21.08.2013. 10:15

Ja vola držim za rogove, a politiku ostavljam političarima koji imaju integritet, moral i reč!

Titi

21.08.2013. 10:17

Ovo je za svaku pohvalu,neko se konacno setio da dovede prave ljude da pomogne zemlji!!Da li moguce da se biraju po strucnosti a ne stranackoj pripadnosti sto je do sada bila praksa??Svaka cast Vucicu

Saracen

21.08.2013. 10:25

Bili stranci,ili domaći-pametni i sposobni ljudi su uvek dobrodošli!Dobro je što postoji neko ko je to uvideo i ne libi se da traži savet i pomoć koja nam je evidentno potrebna,ali,nažalost, vidim da ima mnogih koji i dalje kritikuju bez konkretnih rešenja.Možemo mnogo naučiti od ovakvog stručnjaka iz oblasti ekonomije i administracije,gde nam ponajviše škripi

Miha

21.08.2013. 11:12

@Saracen - Upoznat si sa njegovom strucnoscu?Ovo je odlicna poruka mladima (kao i ono sa "diplomcem Jejla", Krsticem) u Srbiji,vlast im lepo kaze bezite iz Srbije sto pre,za vas ovde posla nema (mozda ako imate knjizicu, partijsku),a mi cemo da placamo strane i domace eksperte i "eksperte" da rade posao koji bi vi bolje radili za Srbiju jer u njoj zivite...Nisu mladi rodjeni u foteljama,gledaju ove fukare vec 20g i muka im je od svega.I onda se nazadnjaci cude gde nam ode kadar, zasto idu po belom svetu...

Miki

21.08.2013. 10:33

Ne vidim ništa loše u tome da se iskusni strani stručnjaci angažuju kao konsultanti u vladi Srbije, Vučićeva odlučnost mi uliva nadu da će novoformirana vlada raditi u korist građana i države a ne nekih ineteresnih grupa.

WUULE

21.08.2013. 10:44

Bolje i stranac strucnjak nego neki stranacki kadar. Vucicu svaka cast sto od tolikog svog clanstva nije isao po partijskoj liniji vec hoce da dovede coveka sa iskustvom i znanjem da nam stvarno nesto pomogne.

SolidSnake

21.08.2013. 10:47

Cilj Aleksandra Vucica je da zajedno sa stranim strucnjacima podigne Srbiju iz pepela, koliko god da kosta isplatice se!

StreLa

21.08.2013. 10:49

Ovo sa strancima je teška budalaština.Ne verujem da čovek,koji je prvo hteo da hapsi Dinkića,pa sa njim napravi vladu,može bilo šta pametno da uradi.Svuda u svetu stranac po ustavu ne sme na državnu funkciju,a kod nas će biti i ministri.Kad pukne fudbal i raspadne se klub,ti isti stranci će pljuvati po nama.

licno ja

21.08.2013. 16:16

@StreLa - Ministarske fotelje nisu bas isto sta i savetnicke. Sve odluke ce se donositi putem glasanja clanova ministarstava tako da ne mislim da postoji bojazan od zloupotrebe lica na savetnickim stolicama.

Vučić krši Ustav

21.08.2013. 10:50

sramotno.... mislim da je vreme da se Vučiću sudi zbog izdaje i svekolikog kriminalnog ponašanja...suverenitet zemlje je ugrožen..mi ne plaćamo poreze da bi vlast izdavala sve , pa i najvažnije...ovo je kriminal.

čiča

21.08.2013. 10:51

Vidi se da Srbija ima još uvek dosta para , kad može da ih troši na osvedočene srbomrzitelje koji nisu gadljivi na te pare. Zar iko može da veruje da će ovi zapadni savetnici doneti išta dobro Srbiji, srpskim neprijateljima sigurno hoće. Bruka

Сава M.

21.08.2013. 10:57

Само да господин Гузенбаур пристане да нас вади из чабра, има све одмах да нам иде "ко ладна вода".

Сава М.

21.08.2013. 12:03

@Сава M. - Надам се да господин Алфред Гузенбауер има довољно искуства у вађењу из чабра, још увек ми нису доступни CV и референце господина Гузенбауера.

pera

21.08.2013. 11:06

Kao clan DSS sam glasao za g.Tomu i verovao sam da ce sa VUcicem krenuti pravim putem ..Kad ono ,savijanje kicme i veloko nista .A zemlja tone li tone!

Sofronije

21.08.2013. 11:07

Mislim da je ova odluka o uključivanju stranih stručnjaka u Vladu veoma dobra.Ljudi koji iza sebe imaju iskustvo i rezultate mogu samo pozitivno da doprinesu radu Vlade.

Čedomir Činić

21.08.2013. 11:10

Da odgovorim generalno na kometare i na neka postavljena pitanja! Nemam to iskustvo sa EU i njenim zvanicnicima, da vlast koja želi članstvo u evropskoj zajednici, a poštuje ljudsko pravo, da nedobije člansku kartivu EU.

SUHOJ

21.08.2013. 11:10

Kakav bre Rodic za ministra odbrane???' Pa u ovoj drzavi svako moze da bude sve!!!! To nema nigde,jedva cekam da se iselim iz Srbije. Strasno,ovde su babe i zabe jedno te isto. I ovi su krenuli stazama prethodnika.....

Miha

21.08.2013. 12:27

@SUHOJ - Brate, vidis kako je krenulo, iselis se a oni te vrate kao "strucnjaka" :-) Sve najbolje u karijeri :-)

licno ja

21.08.2013. 16:13

@SUHOJ - A sta cekate? Nisu granice zatvorene pa da cete iti zustavljeni prilikom odlaska iz Srbije. I ako znate nesto sta nije poznato javnosti nije razlog da pobijate izbor ministara jer svaka prica ima dve strane- onu koji vidite vi ali ne i ostali, te onu koju vi ne vidite a mi vidimo. Poziv savetnika nije zlocin,vazno je da sve ostane u tim okvirima. Srbija ce opstati i sa savetnicimai bez vas, bez brige.

SolidSnake

21.08.2013. 11:14

Cilj Aleksandra Vucuca je da zajedno sa stranim strucnjacima podigne Srbiju iz pepela i omoguci svom narodu da mogu da zive od svog postenog rada!

karasdjordje

21.08.2013. 11:17

austrija je jaka ekonomska zemlja, uredjena,politicari su tamo u sluzbi gradjana i nema kradje tako da ce sigurno pomoci Vucicu da uredimo nasu zemlju

merkatova zena

21.08.2013. 11:20

a za koje pare ce svi ovi vajni savetnici da rade??? sta mislite??? i ko ce to sve da plati??? dominik stros kan? guzenabuer? nas junior strucnjak sa Yalea? ljudi bozji , gde mi zivimo? a nasim privrednicima se pune zatvori? pa ako ih istrazuju od 2008 ...do sada bi vec dokazi postojali i to neoborivi ,a ne ovako...svaki se obara od strane skolarca ,a ne sudije koji ne sme da se suprotstavi vucicu...pa zar se ne bojite pravde? stici ce vas kao i njega

PATULJAK

21.08.2013. 11:22

Nadam se da njegovim dolaskom krecu bolji dani za Srbiju,da ce se napraviti dobar tim koji ce moci da isprati angazovanost Vucica i pomoci mu u oporavku zemlje,jer od proslih je imao slabu podrsku.U svakom slucaju ceka ih dosta rada i pronalazka resenja za nagomilane probleme,samo se nadam da su dorasli izazovu.

1127867543

21.08.2013. 11:26

Vucic se trudi da dovede najbolje strane strucnjake, verujem da ce Srbija krenuti jos brze napred, d ace se smanjiti nezaposlenost.

Amanda Lir

21.08.2013. 11:27

Neka nam pomogne bar u delu evrointegracija i neka svojim vezama u svetu popravi nas status i odnose sa svetom,bila bih zadovoljna,da ne pominjem veliko iskustvo u politici i vodjenju zemlje kao sto je Austrija.

Vladimir_K

21.08.2013. 11:28

Na vaznim pozicijama postavljanje strucnih ljudi doprinece ugledu Srbije u Evropi i svetu jer ce ti ljudi biti simbol stabilnosti sto ce nam dosta znaciti u privlacenju stranih investitora.

Amanda Lir

21.08.2013. 11:28

Veliki ugled uziva u Evropi,mnogo toga bi mogao da prenese Vucicu koji iako mlad ima jaku zelju i volju da napreduje,zelim im uspesnu saradnju.

Sale

21.08.2013. 11:36

Dovlace koje kakve belosvetske "eksperte", a domaca skolovana radna snaga bez posla, njima se ne daje prilika. Sramota u kom pravcu Vucic i vesela druzina vode ovu zemlju. Podsecanja radi, ti isti austrijanci su medju prvima priznali Teroristicku Republiku Kosova, a ovaj te iste neprijatelje Srbije dovlaci u vladu.

kos

21.08.2013. 11:41

Ovo bi moglo biti dobro rešenje, da ministar bude naš mlad i obrazovan čovek, a njegov savetnik da bude iskusan inostrani ekonomista, uz jaku političku podršku u liku Aleksandra Vučića, ubedljivo najpopularnijeg političara u Srbiji.

PATULJAK

21.08.2013. 11:45

Videcemo kako ce se snaci covek koji dolazi iz potpuno uredjenog sistema u ovaj haos,da li ima dovoljno snage i znanja da nam pomogne.Veliki je ulog da bi bili neciji kunici,nadam se najboljem.

Amanda Lir

21.08.2013. 11:46

Ovako cemo izbeci partijske veze,dugove,podmicivanja i nerad dok plata stize zarad familijarnih veza ili kakvih drugih. Mi Srbi smo slabi na to.Strani strucnjaci niti kome duguju niti ce ih ko ucenjivati.prosto i jasno.Samo da prestanemo sa politikom dovodjenja na vlast ljudi koji se bore samo za licni interes i apsolutno na stetu gradjana Srbije.

Miha

21.08.2013. 12:24

@Amanda Lir - Da, tacno zboris, pprvo drzavu nazadujes u partijsku i policijsku, pa onda kao dovodis neka "zvucna" imena iz inostranstva za spas Srbije... Uvek cemo biti budale, kukamo na "odliv mozgova" a radimo sve da se sa tom praksom nastavi. U stvari sta nazadnjacima vredi govoriti, njima je bitno da stize Guzenbauer...

PATULJAK

21.08.2013. 11:52

Nadam se da njegovim dolaskom krecu bolji dani za Srbiju,da ce se napraviti dobar tim koji ce moci da isprati angazovanost Vucica i pomoci mu u oporavku zemlje,jer od proslih je imao slabu podrsku.U svakom slucaju ceka ih dosta rada i pronalazka resenja za nagomilane probleme,samo se nadam da su dorasli izazovu.

jevrem

21.08.2013. 11:56

Ovo je način da se prestane sa praksom da na mesto ministrara ekonomije i finansija, kao što je to bilo u prethodnih 12 godina, dolaze ljudi koji su uglavnom bili povezani sa vlasnicima krupnog kapitala, pa su čak neki od njih bili i na platnim spiskovima tzv. tajkuna. Za uzvrat oni su donosili zakone po volji tajkuna, a na štetu države, i na taj način su omogućili tzv. zakonitu krađu. Tajkuni i ministri su bivali sve bogatiji, a država sve siromašnija.

Vuk

21.08.2013. 11:58

Samo uvozi pripadnike vise rase koji znaju za red ,rad,disciplinu to Srbiji ne moze da skodi.Vucicu citas mi misli jos pre pet godina sam rekao da bi doveo strance da nam vode zemlju ......

Logic

21.08.2013. 12:40

@Vuk - Vuče, ne znam kojoj rasi ti pripadaš, i šta ti daje za pravo da bilo koga svrstavaš u višu i nižu rasu. Ne znam ni kojoj zemlji pripadaš, a i ne interesuje me, niti me interesuje ko je vodi. Sudeći po tvome komentaru ono što je nisko ,to je tvoja pismenost. Ostale niskosti imaju svoje mesto, istorija ga je odredila.

ja

21.08.2013. 11:59

Neznam dali će objaviti moj komentar, ali ću ga napisati. Moje je duboko uvjerenje da će stranci na pozicijama savjetnika, ministara itd. biti ništa drugo nego špijuni koji rade za inostrane obavještajne službe.Njihov će zadatak biti da lobiraju za inostrane kompanije i da sa svojih mjesta dodatno osakate privredu Srbije. Dovode se stranci,a naša pamet odlazi nepovratno u inostranstvo. Volio bih da nisam u pravu,ali vrijeme će pokazati ...

Lotofjoy

21.08.2013. 12:00

Vucic 5, Dacicu sedi 1! Ovo bi trebalo to da znaci! Realno ako je vicepremijer "naoruzan" sa tako jakim figurama i ako je njegova paznja toliko usmerena na dobrobit drzave, Dacic na svojoj funkciji nema sta da trazi!

Srbin100%

21.08.2013. 12:59

@Lotofjoy - Dacic je vise puta pokazao da ne poseduje potrebno znanje i sposobnosti da adekvatno odgovori izazovima koje nosi premijersko mesto

Pitanje ?

21.08.2013. 12:03

A ako bi austrijski gradjani odreagovali kada bi Vucic bio savetnik austrijskog potpredsednika vlade?Aca ima dobre veze na Balkanu koji je od strateskog interesa za Austriju jos od opsade Beca od strane Sulejmana Velicanstvenog ! "Prodor na Istok" (Drang nach Osten) od Napoleona do Hitlera, kao osnova austrijskog i nemackog imperijaliszma izgleda da nista nikome ne govori?Da je Tadic isto to uradio, naravno da bi bile demonstracije i optuzbe na kvislinstvo? Ovako Aca i Toma strikaju li strikaju

Noddy

21.08.2013. 12:03

Iskustvo, znanje i medjunarodne veze nam mogu samo doneti napredak. Nemoguce ljudi da osudjujete strucnost i stavljate ga ispod partija. Nebitna je nacionalnost ako nam taj covek moze pomoci u mnogim sferama. Otvorite svoje vidike i umove za nove stvari koje su naprednije i bolje.

KONDITORSKI COVEK

21.08.2013. 12:11

Jednostavno receno: Ovoliko energije, zelje, volje i htenja da se Srbija spase propasti, ne dovede do bankrota treba postovati i u najmanju ruku podrzati u ovom slucaju Vucica, ali i svakog ko ima tu ambiciju.Trenutno je jedini koji to radi. Mada se nadam da ce i drugi clanovi vlde prihvtiti i makar ne smetati daljem prosperitetu Srbije.

Marko

21.08.2013. 12:11

Drasticne promene na politickoj sceni,samo je pitanje dal je Srbija spremna za njih ili ne,ali kako dosadasnja politika nije donela nista dobro promene su dobro dosle.

ljuban

21.08.2013. 12:12

Jednoj Nemačkoj nije problem da dovodi stručnjake iz celog sveta, i upravo to je jedan od razloga što je Nemačka trenutno najuticajnija zemlja EU, zato što skuplja sve najbolje iz celog sveta, i umesto da pohvalimo, mi kritikujemo Vučića što vraća naše mlade stručnjake iz sveta i što dovodi iskusne inostrane ekonomiste.

Amanda Lir

21.08.2013. 12:17

Skoro je gotov tim savetnika,nada se uskoro pocetku rada i prvim rezultatima .

milan777

21.08.2013. 12:18

Evo ih Srbi i njihove teorije zavere, covek je iz Austrije pa je automatski srpski neprijatelj, a koliko Srba zivi i radi u toj zemlji, nesto ne vidim da se zale. Nasi "strucnjaci" od 2000. godine samo unistavaju ovu zemlju i vreme je doslo da se nesto menja.

grobar

21.08.2013. 12:19

Sta zar vucic nezna kako da ojadi ovu drzavu pa mu treba savetnik kako bi to jos bolje i brze uradijo.

Па дааа

21.08.2013. 12:33

Аустријанци, енглези, нијемци као савјетници, велики пријатељи и стручњаци. Има ли још кога да није наоштрио нешто на оовој нашој земљици? Кога сте ви нашли багро...7

valerija

21.08.2013. 12:34

Ovde red u ekonomskoj sferi može da zavede samo jedan iskusan inostrani ekonomista, koji se neće rukovoditi stranačkim interesima, kada je u pitanju primena neophodnih bolnih ekonomskih mera, pa će i PUPS i SPS morati da odustanu od svoje populističke politike, ili će se ići na nove izbore, ili će se voditi realna, a ne populistička ekonomska politika, kakvu su PUSP i SPS navikli da vode u vladi DS-a.

VALTER

21.08.2013. 12:47

Srbija je to. Covek jos nije ni dosao a vec mu umanjujemo sanse da ce uspeti ovde nesto da uradi, da nam pomogne. U svakom slucaju drago mi je sto ce Vucica savetovati stranac, objektivno sa distance i sa puno iskustva.

Vera P

21.08.2013. 12:47

Jasan je Vucicev prioritet: ekonomija, resavanje nazaposlenosti, standard gradjana, i svaka kritika pri ulaganju i radu na tu temu, pa i dovodjenje politicko ekonomskog strucnjaka Guzenabuera , pored ostalih, je neosnovana i suvisna.Nezadovoljni ovakvim potezima samo mogu biti oni koji licno gube, a to svakako nije obican gradjanin,i nije posten covek u struci. Uostalom, kriticari.. koji su danas, a koji su juce "strucnjaci " , po vama kljuc resenja nacionalnog problema u Srbiji ? Znamo li ih ?!

ines

21.08.2013. 12:51

Mislim da ne bi bilo dobro da strani stručnjaci budu ministri, ali mislim da je odlično rešenje da budu savetnici mladog ministra Krstića. Uz njih će ministar Krstć mnogo naučiti, i posle godinu - dve rada sa gospodinom Guzenbauerom ministar Krstić će biti sposoban da sam vodi dalje brigu o finansijama Srbije, a Srbija će dobiti ekonomskog stručnjaka za duži vremenski period.

Liliana Stavri

21.08.2013. 13:44

@ines - Po vama trebalo bi da krenemo da skolujemo ministra iz vrtica! Niti je Krstic za tu funkciju ,niti je ikad neki Alfred bio potreban kao savetnik u Srbiji! Osim akademskog postignuca u zivotu potrebno je i iskustvo a Krstic ga nema ,to je i deci jasno .

Srbin100%

21.08.2013. 12:57

Ovaj priznati strucnjak ce sigurno pomoci podizanju imidza Srbije i popravljanju poslovne klime za potencijalne investitore

Mileva

21.08.2013. 13:34

@Srbin100% - Ne pravi klovna od sebe.Sta ti uopste znas o Guzenbaueru?Gde je on to priznat i na kom polju je strucnjak? Najobicniji partijski produkt, poceo tako sto je isao od kuce do kuce i naplacivao clanarinu clanotadasnje SPÖ, tako dogurao do malog lokalnog funkcionera, onda do veceg, pa do malog saveznog, onda do veceg i tako se laktao po stranci dok ga nije izbacila na vrh. Posle ga je kao nesposobnjakovica najurila sa cela partije. Najobicniji austrijski Ruzic, takodje socijalista, nikakav strucnjak

Elvis

21.08.2013. 13:08

Iskustvo je uvek dobro doslo sad dal ce ovog iskoristiti na pravi nacin videcemo,samo da on nas ne iskoristi.

Miloš

21.08.2013. 13:09

Zna Vučić je da je nezaposlenost najveća boljka našeg društva. Zato traži stručnjake koji bi mu pomogli da Srbiju brzo stave na noge. Važno je da to umeju, znaju redosld poteza. Za pohvalu je ovakav pristup. Nije sujetan, želi samo što pre da pokrene stvari sa mrtve tačke.

papišta

21.08.2013. 13:13

Dovoljno je da stranci kao savetnici budu angažovani samo na godinu dana, kako bi se pokrenule neophodne reforme javnog sektora i uveo red u naplatu poreza, i od njih bi domaći mladi ekonomisti mogli mnogo naučiti, i kasnije samo nastaviti tim putem dalje.

Mister NO 1

21.08.2013. 13:28

@papišta - Preporucujem ti od Miroljuba Petrovica "Plan unistenja" kako bi se tvoj monofazni mozak prosvetlio.

Liliana Stavri

21.08.2013. 13:40

@papišta - covek je skinut sa vlasti u svojoj zemlji zbog nesposobnosti.on vec godinama nije ozbiljno u politici ! zasto je bas on taj najveci expert ?

CH

21.08.2013. 13:14

Na ovaj nacin moze svako da bude vodja vlade pa makar bio i nepismen narod placa i savetnike ili mozda ce Vucic smanjiti svoju platu? U izbornoj kampanji su govorili sasvim drugacije imali su pravo oni koji su rekli da SNS nema kadrovei oni koji tvrde da SNS zapravo Srpska Srpska Nazadna Stranka

Mister NO 1

21.08.2013. 13:17

Jezuiti se polako uvlace u Srbiju, dok polupismenom narodu to bude jasno bice kasno.

Коле Шечерко

21.08.2013. 13:19

Не може више да се живи од ботова који роботски повлађују Аци Вучићу ! Отрезните се пре него што стигне отрежњење.Од пропаганде се не живи

Miki 015

21.08.2013. 13:20

Ako će ovi ekonomski savetnici iz inostranstva doneti nešto dobro Srbiji, a verujem da hoće, ne vidim razlog za kritiku njihovog angažovanja, pogotovo što smo prethodnih godina probali sa domaćim i iskusnim, i manje iskusnim stručnjacima, a ekonomska situacija je bila sve gora i gora.

Doctore

21.08.2013. 13:24

Ljudi prepoznaju stvaralacki duh i rado se prikljucuju timu koji pobedjuje. To sto su oni odavno afirmisani i poznati, ne otklanja njihovu zelju za uspehom, popularnoscu i zelju za izazovima. Srbja je sada u zizi Evropskog interesovanja kao zemlja koja dozivljava bum i time dokazuje da je sve moguce,da se preko noci od moralno i politicki posrnulog drustva moze napraviti zvezda u usponu.

Коле Шечерко

21.08.2013. 13:29

Оvaj Guzenabauer lici na Djuzu Stojiljkovica ! Znaci, nastavlja se "Pozorište u kući". Neka, neka, humor je neophodan, pa makar i na našu štetu.

Ice Cube

21.08.2013. 13:30

Vucic je zapostavio stranku i svoju energiju, zivot, zdravlje, posvetio izgradnji i uspehu Srbije. Time je za razliku od svih drugih politicara u nasoj modenoj istoriji, dokazao da je drzavnik a ne politikant i vacaros kao mnogi koji pokusavaju da se predstave kao premijeri.

Malina

21.08.2013. 13:37

Da su svi do sada " vrli strucnjaci " , vidjeni u ovoj zemlji, za sobom ostavili rezultate rada , Srbija ne bi danas bila ekonomski tu gde jeste ! ALI, s obzirom da je za njima uglavnom ostajala pustos , i bedni gradjanin, naravno da poverenje treba usmeriti ka ljudima od iskustva i znanja, a bez licnih ili partijskih pretenzija. Svaka podrska za ovakve poteze, Vucicu !

Leonid

21.08.2013. 13:38

Uključivanje stranih stručnjaka u Vladu imaće niz pozitivnih efekata. To su ljudi koji će biti otporni na političke pritiske,ne duguju nikom nikakve usluge,doneće nam zapadni model rada i discipline,a iznad svega to su priznati i cenjeni stručnjaci.

Liliana Stavri

21.08.2013. 13:38

Na zalost ukoliko se informisete o "uspesima" gospodina Alfreda videcete da je on skinut sa vlasti u svojoj zemlji zbog nenfikasnosti ! Covek sada zaradjuje lepe pare kao savetnik.Pitanje je zasto bas njega izabrase od toliko neuspesnih evropskih politicara? ?

Zvoncica

21.08.2013. 13:40

Potrebni su nam ljudi koji znaju da rade svoj posao, koji će učiniti nešto za bolje sutra...pa makar to bili i strani strucnjaci.

DesimirBU

21.08.2013. 13:41

Kako bi se ostvario plan i uspesno se Srbija modernizovala,potreban joj je nakon decenijskog tapkanja u mestu i savet strucnih ljudi iz inostranstva u oblastima od velikog znacaja za razvoj, kao i svi kontakti koje gospodin ima. Na dobrom smo putu i ovakva pomoc moze nas samo ubrzati na putu ka EU i boljoj buducnosti.

Zvoncica

21.08.2013. 13:42

Sve odluke SNS do sada ukazuju na odgovornost u radu i rad u interesu Srbije, pa tako verujem da ce biti i sa ovom odlukom oko angazovanja stranih strucnjaka.

Zvoncica

21.08.2013. 13:48

Dobra strana angažovanja stranaca je što oni ne pripadaju ni jednoj političkoj partiji i neće izbegavati da preduzmu mere bez kojih se ne može očekivati ekonomski oporavak Srbije, već će objektivno raditi svoj posao..

obaljuj

21.08.2013. 13:52

Pokazalo se u prethodnoj deceniji da ni jedna stranka nema sposobne kadrove, a koji sa druge strane nisu povezani sa tajkunima, koji bi mogli da poboljšaju ekonomsku situaciju u Srbiju. Zbog toga mislim da je odličan potez da se na mesto ministra postave mladi srpski stručnjaci, a na mesta njihovih savetnika iskusni inostrani stručnjaci, i u takvoj nameri Vučiću treba dati podršku.

Bob Rock

21.08.2013. 13:56

Posvetio se covek elevaciji Srbije na svim nivoima i ne stedi se ni malo. Puca se iz svih raspolozivih sredstava. Pravi se marketing level 100, sjajno! Posle privlacenja svih tih vidjenih ljudi, paznja Evrope(a i sveta) ne moze da izostane.

SmackMyBitchUp

21.08.2013. 14:02

Sama cinjenica da su svi ti vidjeni i uticajni politicari vrlo rado prihvatili da dodju u Srbiju i doprinesu podizanju nase drzave, dosta govori o ugledu koji uvazava ova vlada sa Vucicem na celu.

tiomir

21.08.2013. 14:07

Angažovanjem jednog ovako uglednog svetskog ekonomskog stručnjaka Vučić je još jednom pokazao da je ozbiljan u nameri se u narednom periodu preduzmu sve potrebne ekonomske mere, ma koliko one bile nepopularne, a sve sa ciljem da nam u budućnosti bude bolje. Na kratak rok će nam biti možda i lošije, jer će se morati štedeti gde god može, ali na duži rok, primenom takvih mera nam samo može biti bolje.

Alelni Geni

21.08.2013. 14:13

Kako bi izgledala Srbija da jedan Vucic nije ulozio toliko energije, volje, zelje, htenja i na kraju krajeva samoga sebe da bude bolje, da se zaustavi korupcija, kriminal. Pa verovatno ne bi izgledala vec bi licila na jedno pleme koje nema dalje sutra. Iskreno mozda malo prepotentno i pretenciozno zvuci sve ovo ali se bojim da sam blizu istine. Jedna lasta ne cini prolece al' ni jesen jedan list uveli. Podrzimo svi zajedno u nastojanju svakoga ko nam misli bolje. Sami ne mozemo definitivno.

hajlegebreselasije

21.08.2013. 14:14

Srbiji je kada je u pitanju ekonomija potrebna "čvrsta ruka", čovek od iskustva i znanja, a gospodin Guzenbauer je sigurno takva ličnost. Puna podrška ovakvom predlogu, jer ne vidim čoveka u Srbiji koji bi mogao da sredi ekonomsku situaciju.

Beli

21.08.2013. 14:17

Da bi jedna drzava mogla da funkcionise kako dolikuje potrebni su strucnjaci i ljudi sa iskustvom. Ovim dovodjenjem nam potvrdjuje da prvi podpredsednik vlade zeli da Srbija uspe i napreduje i tako nesto treba podrzati.

ako-ako

21.08.2013. 14:18

bolje jedan pravi nego vise losih savetnika. autrijanac je sa visokim ugledom u medjunatodnoj zajednici i moze puno doprineti uspesnosti srbije u odnosima sa zapadom i ulasku u eu.naravno i u ekonomiji.

xy

21.08.2013. 14:28

Najvaznije: Gosp. Gusenbauer je posten covjek i ima znanje i dobre kontakte. Kao aktivni austrijski (kancelar) politicar imao je pozitivan odnos prema strancima u Austriji. Gusenbauer je u istoj partiji iz koje je i aktuelni austrijski predsjednik gosp. Fiser. Za Srbe je vazno ne zaboraviti da je Fiser 1999. JEDINI javno na drzavnoj austr. televiziji bio PROTIV bombardovanja i silovanja Srbije. Savjete treba svugdje traziti i po ucinku nagradjivati.

AfterLife

21.08.2013. 14:36

Preko nekih stvari treba preci ali ih ni ne zaboraviti. Austrija jeste NATO-u dala karte iz prvog WW I i uz pomoc tih mapa su imali izvesne rezultate 99 i jeste da su nas iz Austrije nadgledali, slusali, skenirali i pratili, ali danas su sve karte na stolu i vise nema tajni! Sve je jasno kao vedar dan, zato se treba i mora pristupiti kvalitetnom i na duzi vremenski period odrzivom razvoju drzave.

Lela

21.08.2013. 14:49

Ovo je odlican posao narocito kada je u pitanju neko sa strane.Sva svoja iskustva i predloge ce podeliti sa Vucicem sto ce mu svakako pomoci u daljem radu.

AlisaInLandOfSisa

21.08.2013. 15:28

Ovo su sjane vesti za Srbiju. Ovakav razvoj situacije je vise nego afirmativan, pristupanje resenju problema od strane vec dovoljno poznatih evropskih politickih figura ukazuje na znacaj pokretacke energije koju Vucic nosi sa sobom.

Palmanova

21.08.2013. 15:37

Nazalost, nasi strucnjaci su se pokazali i to u jako losem svetlu. Pozdravljam odluku Vucica da nam strani eksperti pomognu u izvodjenju zemlje na pravi put.

ukile

21.08.2013. 16:02

Bolje i on,nego nasi bajni skandal ministri kojima je bitnija velika plata i kozna fotelja,a posao ko posao radice ga neko drugi.

vesna

22.08.2013. 09:06

@ukile - Slazem se, to treba uvesti i za funkc. nizeg ranga, za direktore posebno javnih preduzeca. Dok se ne sklone svi neradnici i neznalice, neobrazovani diletanti i nazovi strucnjaci sa kupljenim diplomama, nema boljitka. Vid ekonom.politicke subverzije pokazuje sledeca, istinita prica. Svojevremeno je na ekon.fakultetu u Beogradu data znacajna novcana ponuda profesoru koji je SAMO za taj novac trebao da pusti da sto vise studenata ekon. fakulteta polozi ispite i diplomira. Danas vidimo PRIHVATIO JE!

Milanče

21.08.2013. 16:17

Evropskim vrednostima treba da stremimo bez obzira na evrointegracije. Ne vidim ništa loše u tome da se iskusni strani stručnjaci angažuju kao konsultatni u vladi Srbije, Vučićeva odlučnost mi uliva nadu da će novoformirana vlada raditi u korist građana i države a ne nekih ineteresnih grupa

ognjenka

21.08.2013. 16:30

od Vucica nisam nista manje ocekivala.Maksimalno se trudi da oporavi ovu napacenu zemlju.

TrigerHappy

21.08.2013. 16:42

Ljudi prepoznaju stvaralacki duh i rado se prikljucuju timu koji pobedjuje. To sto su oni odavno afirmisani i poznati, ne otklanja njihovu zelju za uspehom, popularnoscu i zelju za izazovima. Srbja je sada u zizi Evropskog interesovanja kao zemlja koja dozivljava bum i time dokazuje da je sve moguce,da se preko noci od moralno i politicki posrnulog drustva moze napraviti zvezda u usponu.

Ruben

21.08.2013. 17:38

@TrigerHappy - uf uf neznam od cega si happy ali izgleda da je nesto zestoko...

LingerBowfinger

21.08.2013. 16:50

Kakvu sliku sve ovo pravi o Srbiji i njenom ustrojstvu? Pa najbolju mogucu naravno. Ima li sta afirmativnije i ima li boljeg marketinga od taga da vec dokazane politicke velicini, pristupaju nasem drustvu i daju svoje ime, kontakte i status uzdizanju nase drzave. Hvalospev? Ne istina!

ne lupaj

22.08.2013. 11:17

@LingerBowfinger - lupaš---- taj top je bio savetik bankrotirane firme...

NoWayOut

21.08.2013. 16:56

Zivo me zanima sta ce dusebriznici imati da kazu i ospore u ovom slucaju? Niko vise ne moze da kaze da je ovo licni marketing ili slicno. Ovo je zaista reklama drzave i dokaz zelje i truda da se od Srbije napravi zemlja za primer.

bataSMraka

21.08.2013. 17:06

Nama i teba neko ko ce nam pokazati kako se vodi drzava,da imamo Nemacki primer pozrtvovanosti i predanosti za nesto a ne samo kao vecina predhodnika da se dokopaju vlasti za sto vise licnih interesa

DA.CA

21.08.2013. 17:33

Ako je u pitanju napredak poreklo ne treba dovoditi u pitanje.Stranac ili ne,interes Srbije je da počne da korača unapred!

Demetra

21.08.2013. 18:08

Drago mi je da će bivši austrijski kancelar prihvatiti ponudu Aleksandra Vučića i da će biti savetnik. Srbija zaista može očekivati ekonomski prosparitet, promenu državnog sistema. Srbiji trebaju eksperti koji će raditi na ekonomskom prosparitetu i pokretanju privrede, proizvodnje i industrije. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.

honolulu

21.08.2013. 18:12

Svaki stručnjak sa iskustvom je dobrodošao, a stručnjaku kakav je Guzenbauer ne treba previše trošiti reči.

tripko

21.08.2013. 18:31

Svako ko malo bolje prati inostranu politiku ili ko se raspita o politici Austrije čuće samo reči hvale što se tiče Gauzenbauera.

sirko

21.08.2013. 22:58

Dovođenje ovako iskusnog čoveka treba bude ohrabrenje i nada za bolju Srbiju, pored teške situacije ovo je pravo osveženje uz borbu protiv korupcije i smene nestručnih ljudi na visokim položajima.

Stevan Mirkovic

21.08.2013. 23:11

Podrzavam dodvodjenje bivseg austrijskog kancelara koji moze svojim iskustvom i imenom da poboljsa rejting Srbije u Evropi i brzem napredovanju ka Evropskoj Uniji..

Stanko M.

22.08.2013. 01:30

Znajuci koliko se Vucic zalaze, i da svojim radom i pozrtvovanjem zeli da nasu zemlju izvuce sa samog dna, zato znam da je dobro uradio sa dovodjenjem stranog strucnjaka.

VENDOKSIN KAPI

22.08.2013. 07:09

Ovo je odlican potez, ali sve sto je dobro, to i kosta. Ne sumnjam da ce se naci novac i za ovo. Kad je moglo da se nadje za mnoge druge bespotrebne stvari, siguran sam da ce se naci i za daleko ova vaznija drzavna pitanja. treba koristiti iskustva pogotovu medjunarodnih ljudi sa bogatim iskustvom.

vesna

22.08.2013. 08:57

Pored ovakvih koraka,trebaju nam i dobri, najbolji lobi strucnjaci u evropskom parlamentu a ukoliko se moze makar i uzeti kredite da se kupe i ameri da nam se skinu malo sa kicme. Sve je to jeftinije od gubitka Kosova i propasti srbije. dakle novac se tako investira a ne u dzepove politicara kao do sada, avioni kamioni.

kinosura

22.08.2013. 09:31

Ovaj covek ce dobrodoci nasoj politickoj sceni i dobro uzdrmati domace politicare, pravi potez

kinosura

22.08.2013. 09:33

Uspesne politicare iz sveta uvek treba angazovati da pomognu posrnuloj privredi, nista nemamo da izgubimo

kinosura

22.08.2013. 09:35

Ovo je potez koji dugo nije bio zabelezen u srpskom politickom zivotu, ja bi dao i finansije strancima a ne Dinkicu unistitelju

Panter

22.08.2013. 13:23

@kinosura - Po meni, on je odlican izbor. Pun energije, znanja i entuzijazma

Biljana

22.08.2013. 09:54

Osudjujete coveka pre vremena,svaka pomoc nam je dobrodosla. Dal to bio novi ministar finansija ili savetnik uvek negativni komentari,cekajte da pokaze sta ume i sta ce da uradi za Srbiju pa tek onda osudjivati ili hvaliti.. jer nama gore ne moze biti,moze samo ici ka boljem...

sandrinja

22.08.2013. 10:01

Dopada mi se ideja da ljudi koji već imaju iskustva u rukovođenju državom daju svoje mišljenje i pomoć.Mislim da je takođe,dobro što su to strani stručnjaci koji će biti dosta objektivniji.

UJAK

22.08.2013. 11:09

Meni je najpozitivnija stvar u celoj prici sto covek nije niciji politicki kadar. I nije amater pa da popusta pod pritiscima i lobiranjima nekih struja, politicara, vec verujem da ce objektivno sagledati situaciju u Srbiji i poboljsati ono sto je realno da se poboljsa.

Cost benefit

22.08.2013. 11:15

Guzenbauer je pravo rešenje za Vučićevog savetnika, jer se radi o iskusnom čoveku, koji dolazi iz jake zemlje i koji će pomoći ulasku zemlje u EU, a biti i garant za strane investicije. Korisnije je platiti takvog savetnika, nego više naših bez ikakvog učinka.

sanja

22.08.2013. 11:33

Čovek sa iskustvom. Mislim da tako nešto Srbija ne može odbiti. Situacija u zemlji nam je dobro poznata i svaka pomoć sa zapada je dobro došla.

ANNA

22.08.2013. 12:04

Covek je bivsi kancelar Austrije, prema tome to je dovoljno jer svi znamo na koji nacin je uredjena Austrija kao zemlja. Ako prenese samo deo svog iskustva i znanja i samo malo promeni nas sistem i to ce biti ogroman uspeh.

Panter

22.08.2013. 13:07

@ANNA - Sasvim je irelevantna cinjenica ko je ciji ministar, ko je iz koje zemlje, koje boje koze, koje nacionalnosti.Bitno je da nama treba pomoc, a ti ljudi imaju i iskustvo i znanje da nam pomognu.

Aleksandar

23.08.2013. 06:07

@Evelin - Pa taj "iskusni" covek je bio clan nadzornog odbora Alpine koja je proglasila najveci bankrot u zadnjih 60 godina u Austriji. Bio je savetnik u Hipo Alpe Adria banci (najveci korupcionaski skandal u istoriji Austrije) . Najkrace je bio kancelar od 2 sv. rata. Bio je kancelar u vreme kad je Austrija medju prvima priznala Kosovo. I nama treba njegovo znanje i iskustvo

niki

22.08.2013. 12:37

Nisam dovoljno stručan da komentarišim da li je neko dobar ili ne. Ali mi je jasno da je Srbiji pomoć preko potrebna. Naročito kada se pomoć nudi kao ova sa zapada.

Panter

22.08.2013. 13:02

Sasvim je nebitna stvar ko je ciji ministar, ako ti ljudi imaju dovoljno strucnosti i znanja da nam pomognu.Njihovo iskustvo je od presudnog znacaja za napredak ekonomije i privrede. Uz takvu pomoc stvoricemo ambijent za nova strana ulaganja koja su nam neophodna. A novi ministri u okoviru Vlade ce se birati po strucosti i sposobnosti.

1700evra

22.08.2013. 21:25

Bravo Vucicu, ma gazi ove kontrase i radi sta god je potrebno za Srbiju da krene. Kontrasi su kao buve parazitske, nista korisno ali mahni repom razlete se pa opet slete na pozadinu. Svi bi oni da se nista ne menja. Ne obracaj paznju na njih, DS ovo parazitsko vreme je proslo, ima jos muva, ali nebitni su vise. Trebaju nam rezultati, predsednik si i tvoje je da ih das, kako ces tvoje je. buvare tu vise ne odlucuju, samo mogu da zasvrbe pozadi.

1981.

20.09.2013. 16:31

Treba biti diplomatican, sa svima dobar i ljubazan, posebno zamlja kao nasa kojoj ocajnicki trebaju prijatelji i pomoc svake vrste.

Ellen

20.09.2013. 16:38

Slazem se sa planom i programom, svidja mi se. Sada zeljno cekam ostvarenja.

Posejdon

20.09.2013. 16:45

Treba saradjivati i sa I stokom i sa Zapadom i sa Severom i sa Jugom, sa sve cetiri strane sveta. Znaci ako razmisljate pametno, sa svima su dobri i ljudski odnosi dobrodosli. Isto kao i u zivotu sto se vise zatvarate sve vam je gore. Treba otovriti i srce i um.

Jaffa

20.09.2013. 16:50

Ako sve bude islo ovim tempom, zemlja vrlo brzo izlazi iz krize. Demokrate placite, sigurno vas je sramota sto nas a i vas, lajt radikali uvode u progres!