Temeljne promene ili izbori

P. V.

10. 07. 2013. u 20:59

Već narasle tenzije unutar partija vladajuće koalicije iako proces rekonstrukcije Vlade nije ni počeo. Ako SPS i URS ne budu spremni na oštre rezove, na birališta se verovatno ide u septembru

UKOLIKO SPS i URS ne budu spremni na oštre kadrovske rezove, koje su već naprednjaci pripremili u svojim redovima, moguće je da proces rekonstrukcije propadne i da se ide na vanredne parlamentarne izbore u septembru - saznaju „Novosti“.

Tenzija unutar vladajućih stranaka, a naročito među ministrima koji su u javnosti „obeleženi“ za smenu, iz dana u dan raste. Kulminacija bi mogla da usledi tokom predstojećeg vikenda kada se očekuje da naprednjaci „povuku nogu“ i obelodane spisak funkcionera koji će morati da napuste položaje.

Posle toga, očekuje se da sledeće nedelje i Ivica Dačić i Mlađan Dinkić odgovore na izazov i izađu u javnost sa imenima svojih ljudi koji nisu pružili zadovoljavajuće rezultate u prvoj godina rada.

Prvi potpredsednik Vlade i lider SNS Aleksandar Vučić najavio je u sredu da će proces rekonstrukcije biti „mnogo ozbiljniji nego što izgleda“.

BRANE BAJATOVIĆA DIREKTOR „Srbijagasa“, Dušan Bajatović, mnogo je uradio na socijalnoj politici koju je Vlada vodila preko tog preduzeća i nema razgovora o njegovoj eventualnoj smeni, rekao je Ružić: - Bajatović je uradio mnogo u poslovanju tog preduzeća. Ne smatramo da možemo da razgovaramo o njegovom odlasku sa tog mesta.

- Kada predložite da 15 ljudi iz vrha stranke bude zamenjeno, onda se razume da će oni biti protiv vas. Trebalo bi videti koliki je profit Elektromreže danas, šta je urađeno u poljoprivredi, kulturi, koliko je muzeja otvoreno, jesmo li zapostavili neku granu - sugerisao je Vučić pohvaliviši istovremeno ministra pravde Nikolu Selakovića za uspehe u resoru koji vodi.

Tako, dok se naprednjaci, prema našim informacijama, spremaju da zamene ministre Gorana Kneževića (poljoprivreda), Bratislava Petkovića (kultura), Alisu Marić (sport), kao i još desetinu nižih vladinih službenika i direktora javnih preduzeća, socijalisti i „regionalisti“ još ne otkrivaju karte.

Šef poslaničkog kluba SPS Branko Ružić rekao nam je da će socijalisti završiti razgovore o rekonstrukciji Vlade do 17. jula:

- Sve opcije još su otvorene. Mislim da smo blizu definisanja politike Vlade i u odnosu na to će se opredeljivati personalna rešenja. Videćemo da li će se rekonstrukcija sprovesti rotacijom ili zamenom odgovornosti u resorima.

Marko Selaković, portparol URS, kaže nam da proces rekonstrukcije nije mnogo odmakao od poslednjeg susreta lidera u vili „Bokeljka“:

- Praktično, nije bilo nikakvih novih razgovora posle sastanka u nedelju. Naravno da ćemo uskoro na organima stranke otvoriti sva pitanja oko rekonstrukcije, ali najpre treba videti kako će teći razgovori sa partnerima. Zasada postoji mnogo medijskih spekulacija, a realno se situacija ni za milimetar nije promenila od nedelje.

Predsednik Skupštine Nebojša Stefanović najavio je u sredu da će se, ako bude rekonstrukcije Vlade, Skupština o njoj izjašnjavati najverovatnije u poslednjoj nedelji jula, kada će novoizabrani ministri proći „kroz skupštinsku proceduru“.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (135)

mirka

11.07.2013. 12:52

@BRACA - Rekonsrukcija Vlade je neophodna jer se pojedinci provlace zahvaljujuci radu drugih.konacno imamo politicara koji je spreman da smeni svakoga ko ne vrsi svoj posao kako treba i to je za svku pohvalu

psych

10.07.2013. 21:42

Tako i treba pa ne moze samo jedna stranka da menja ljude a ostali da se prave ludi ako necete da menjate idemo na izbore i resen problem

psych

10.07.2013. 21:45

Pa dosta nam je vise bahatih kadrva SPS i URS neki od njih su bili na vlasti i u prethodnom mandatu i navikli su na nerad i proslo je vreme kada nikome nisu odgovarali ako nece da smene ove nesposobnjakovice idemo na izbore

smak

10.07.2013. 21:49

SPS i URS bi trebali da imaju na umu da su male stranke i da treba da naprave najviše kompromisa,, jer Srbiji netrebaju prevremeni izbori, u smislu budžeta...

House

10.07.2013. 22:03

@smak - Pa vidite da ih bas briga za rekonstrukciju samo su im fotelje bitne oni misle da su dobro radili i ne pada im na pamet da menjaju nesto i bas ih briga i za budzet i za narod

Dragan82

10.07.2013. 22:08

@smak - Nama u svakom slučaju ne trebaju prevremeni izbori. Posebno ne sada, kada je dobijen datum, potpisan sporazum oko Kosova - jer sada je na redu ekonomija, vreme je za reforme i za oporavak. Svi smo svesni da bi novi izbori te preko potrebne reforme odložili za kasnije, a ne možemo više čekati.

Bojsi

11.07.2013. 20:27

@smak - Dragane, ja nesto ne cuh da je dobijen datum vec da ce to da razmotre u novembru, decembru, januaru ????

duduk

10.07.2013. 21:59

Moraju SPS I URS ovo da shvate ozbiljno, realno gledano u njihovim redovima se i očekuju najveće promene.

Simona

10.07.2013. 22:31

@duduk - Apsolutno se slažem..Valjda su dobar primer shvatili na pravi način!!

mirka

11.07.2013. 12:51

@duduk - Srbija je postavila stubove tržišne ekonomije i u velikoj meri uskladila svoje zakone sa zakonima Evropske unije. Međutim, pitanja kojima se Srbija do sad nije propisno bavila se odnose na jake strukturne nedostatke, nezavršen proces privatizacije, neodržive javne finansije i neefikasnu državnu administraciju. Svi ovi elementi imaju uticaja na ekonomski razvoj.

bojana

10.07.2013. 22:02

najbolje bi bilo da budu izbori jer narod sada zna na koga moze da se osloni i pojedini bi bili automacki izabecni iz vlad, ali neka pokusaju rekonstrukcijom jer je jeftinije

Realna

11.07.2013. 01:50

@bojana - Tacno tako, URS i SPS moraju pristati na kompromise i dati svoje predloge. Kao sto SNS unapred zna ko bi potencijalno mogao biti smenjen i o tome javno prica, tako i socijalisti i regionalisti sigurno znaju ko bi mogao biti rotiran i cega se sve moraju odreci. Bolje im je da se sto pre odluce, skuplje ce ih kostati potpuno izbacivanje iz vlasti, jer ne verujem da bi narod drugacije izabrao.

Inzenjerka

10.07.2013. 22:04

Čekali su prvo SNS..eto videli su da se ljudi ne šale, da rade svoj posao..sada neka krenu u svoje stranke da prave čistku!!

gela

10.07.2013. 22:08

Po SPS -u i URS -u ispade da su svi dobro radili a nama sve gore. Nece da bude tako.

ivanS

10.07.2013. 22:13

Tempo sadašnje Vlade je izuzetno teško ispratiti,obzirom da je Aleksandar Vučić čovek koji je oštro krenuo da Srbiju pokrene

MBK

10.07.2013. 22:17

Promene su nam itekako dobrodosle,ali sam ipak za izbore. Tada ce se tek napraviti prava cistka.

sanak

10.07.2013. 22:28

Meni nije jasno kako se osecaju oni koji na izborima glasaju za JEDNU stranku, iz svojih razloga , a onda, posle izbora ta stranka udje u koaliciju sa onom/onima za koje taj neko nije glasao. Tako ispadne da ni izbori nisu neko bas bas resenje.

bojana

10.07.2013. 22:28

sigurno ce biti onih koji se nece sloziti sa Vucicevim odabirom ko ostaje, a ko napusta vladu, ali narod se uverio u Vuciceve namere da pomogne Srbiji tako da ni sada nema sumnje da ce neki neradnici ostati u vladi

mirka

11.07.2013. 12:51

@bojana - Najlakše bi bilo SNS-u i Vučiću u ovom momentu da idu na izbore i ubedljivo pobede, ali se postavlja pitanje da li je dobro raspisivati izbore, u ovom momentu kada se pregovara o Kosovu, i kada očekujemo dobijanje datuma za pregovore sa EU. Birajući između interesa stranke, i interesa države, Vučić je izabrao interes države.

SIPULJA

10.07.2013. 22:30

Ako ne mogu da se odvoje od svojih pulena i treba ici na izbore.Sigurno su mnogo zglajzali kad se ne odvajaju od fotelja,kupuju vreme.

MihajloBre

10.07.2013. 22:31

Da Vučić ne dozvoli da ga ucenjuju,narod samo njemu veruje,znam da izbori koštaju ,ali koliko će nas koštati kompromisi prema SPS i URS-u.Idemo na izbore što pre ,vremena za čekanje nema.

bojana

10.07.2013. 22:34

Narodu su sada jos vise otvorene oci ko radi za drzavu, a ko ne tako da bi sada i narod napravio ogromne promene na izborima, cenzus bi prosle samo dve stranke i to bi bilo ekstra. Jer oni koji najvise galame, najmanje rade, a to su svi oni koji su jedva prosli cenzus ili se polako raspadaju

Isomi

10.07.2013. 22:38

Nadam se da će rekonstrukcija proći onako kako je i najavljena, Vučić je najavljivao smene nesposobnih političara, verujem da će do toga doći. Trebaju nam političari koji će da rade u interesu ove države,

Darko

10.07.2013. 22:40

Treba pronaci resenje koje ce doneti promene na mestima na kojima je doslo do propusta. SPS, URS,SNS nebitno, princip je isti. Kao sto je ranije naglasio Aleksandar Vucic, treba preuzeti odgovornost i za lose!

Katarina Z

10.07.2013. 22:40

Ako koalicioni partneri postavljaju" klipove u motor " kočeći rezove kadrova koji nisu dobili prelaznu ocenu, mislim da su prevremeni parlamentarni izbori jedina opcija koja ostaje.

Ivan Tasic

10.07.2013. 22:43

Ne verujem da ce Dacic imati hrabrosti da skloni Mrku,Zareta i Bajatovica. Tako da spremajmo se za izbore a posle kojih ce Dacic biti ponovo samo ministar a Vucic premijer.

jevgenija

10.07.2013. 22:50

Pusti stranku kakva jeste. SNS JE najbolja stranka koju imamo. Doveli smo te na vlast da uredis drzavu, da zaposlis ljude , a na prvom mestu da vratis ono sto se moze sto su predhodni politicari i njihovi tajkuni oteli narodu.

NENAD

10.07.2013. 22:50

Jeste da izbori kostaju,ali bolje i to nego da dozvolimo da nas koce neradnici koji ne zele da se u ovoj zemlji nesto promeni.

kitekat

10.07.2013. 23:42

@NENAD - I to plaćeni neradnici!!! A nezaposlenih koji bi da rade, na tone!

bronko

10.07.2013. 23:27

Promene moraju da budu korenite, i trebalo bi da se krene od premijera, nije to mesto za njega.

novi izbori su tu

10.07.2013. 23:27

Ne samo novosti,nego svima je jasno neuspeh rekonstrukcije idu novi izbori tu dilema nema.Ja sam ubeđen da će SPS i URS pokušati da izvrdaju temeljnu rekonstrukciju.

VelikaSestra

11.07.2013. 00:27

@novi izbori su tu - Nadam se da im to ovog puta neće biti NIKAKO dozvoljeno!!

ivan_88

11.07.2013. 00:49

@novi izbori su tu - njima dodje isto. ili lete iz vlade, ili ne prelaze cenzus :)

b019

10.07.2013. 23:27

Nadam se da će rekonstrukcija proći onako kako je i najavljena, Vučić je najavljivao smene nesposobnih političara, verujem da će do toga doći.

VENDOKSIN KAPI

10.07.2013. 23:28

Tako i treba pa ne moze samo jedna stranka da menja ljude, a ostali da se prave ludi ako necete da menjate idemo na izbore i resen problem. Da pred Srbijom nije veliki posao kada je rec o EU mislim da bi se odrzali izbori, ovako bice rekonstrukcije.

saki

10.07.2013. 23:57

bolje temeljne promene nego izbori to je veliki trosak ali kad sa nekima nema dogovora jer misle da su oni najbolji onda cemo da se pomucimo pa ce narod da odabere

Princ

10.07.2013. 23:59

Ako se neke stranke plase rekonstrukcije onda je jedini nacin da se ostvari zamisljena promena u vladi da se ide na izbore.

mirka

11.07.2013. 12:50

@Princ - Vucic shvata znacaj Vlade, i produktivan rad ne samo njenih ministara vec svih ljudi koji vode Srbiju. Zato podrzavam ovakve poteze, jer ukoliko se pokaze da neko ne zadovoljava odredjene kriterijume, rekonstrukcija je neizbezna.

ivan_88

11.07.2013. 00:49

@ja-45 - sve kosta. bolje da se izgubi na izborima i da posle drzava funkcionise, nego da se gubi polako ali sigurno s djindjicem u vladi

Srbin 100%

11.07.2013. 01:32

@ja-45 - Bolje je na vreme zameniti ulje nego posle menjati ceo motor

Milena Knezevic

11.07.2013. 00:19

Kod SNS se vec sve zna manje vise, znaci radis dobro ili ne. URS ce uskoro na organima stranke otvoriti sva pitanja oko rekonstrukcije!???

mirka

11.07.2013. 12:50

@Milena Knezevic - Нека Европа не брине, Србија ће се држати договореног. Нека слободно имају мало више поверења у нас. Вучићева озбиљности решеност у спровођењу евроинтеграца то им и потврђује.

FILIP

11.07.2013. 00:28

Bez temeljniih promena nema ni napredka,ali ako ne moze da dodje do dogovora onda su izbori i najbolje resnje,posto su se pojedinci razmahali kao sto je SPS i URS.

zivko977

11.07.2013. 01:19

Iskreno ja sam vise za nove izbore jer koliko vidim do tih temeljnih promena nece doci.

zivko977

11.07.2013. 01:20

Kako se meni cini da do tiih temeljnih promene koje ste vui Vucicu najavljivali nece biti nista posto ni SPS a ni URS nezeleda promene svoje ministe koji nisu radili dobro.

zivko977

11.07.2013. 01:21

Izbori su mozda skupi ali bi oni bili mnogo bolje resenje od ove rekonstrukcije kojoj se protive i SPS i URS.

Srbin 100%

11.07.2013. 01:31

I treba zapretiti URS-u i SPS-u jer oni samo taj jezik i poznaju,a cim im se pomenu izbori i sasvim verovatni odlazak sa vlasti oni odmah sve prihvataju

DUKA

11.07.2013. 01:32

Ovo je vec teski bezobrazluk SPS-a i URS-a,mozda bi bilo i najbolje raspisati izbore i da se vise resimo neradnika.

Pavle

11.07.2013. 01:55

Izbori u Beogradu i Republici ! Potrebno je resiti se parazita zvanog URS.

Bane

11.07.2013. 04:49

Posle procitanih 38 komentara postavljenih do sada, a ja sam 39 ovo je prvi put da svi mislimo isto I podzavamo nesto za cim Srbija vapi.Ovakvih I tih misljenja nije bilo ni u vreme DOSa kada su vecina mislili da je doso spas a ono dodje haos, ako ovako nastavi Vucic a mi mu pruzamo pomoc bice tesko ali, kako on kaza izaci ce se iz krize.Pocinje da zraci malo ,idemo prema izlazu iz tunela ako se ne vrate ovi sto su pozatvarali sto se zatvoriti moglo u njihovo vreme.Napred Srbijo

miroslav

11.07.2013. 10:14

@Bane - I ti si jedan od Titovih pionira i odlicnih goluba prevrtaca..,sps,ds,dos,dss,srs,sns.Svih ovih godina nisi imao predstave da si u stvari rodjeni eledepeovac.Svima koji su od 1990-2012 bili clanovi bar jedne stranke,zakonom bi trebalo zabraniti ucesce na izborima,jer su svi,ali bas SVI zasluzni za unistavanje Srbije!I zelite jos,nije vam dosta?Pitao bih te koliku bi Vucic imao podrsku bez takvih "moralnih gromada".

mirka

11.07.2013. 12:49

@Bane - Kakvu god da je odluku u vezi datuma donela EU, Srbiji ostaje još samo implementacija sporazuma i to nije nikakav novi uslov, već nešto što je Srbija već prihvatila da će uraditi, i nešto na čemu Srbija već radi. Naravno da ne treba pristati na eventualno neke nove uslove, kao što bi bilo priznanje nezavisnosti Kosova, ali ne verujem da će nešto tako postaviti pred Srbiju, jer su Vučić i Nikolić u tome potpuno jasni, da na to Srbija ne bi pristala ni po koju cenu.

bodor

11.07.2013. 05:14

Vučić, i pored visokog rejtinga SNS-a, ne insistira na izborima, i to je ono što SNS razlikuje od drugih stranaka, jer je Vučiću na prvom mestu interes građana Srbije, a ne stranački interes, jer da gleda čisto stranački interes Vučić bi odmah raspisao izbore.

jaran

11.07.2013. 07:05

Elektro mreze sem profita koji umaju zahvaljujuci razmeni struje sa okruzenjem ima i gubitke u prenosu 2.54% na 40000GWh je prilicno veliki iznos koji opet gradjani moraju da placaju iz svog dzepa vec od avgusta. Neumesno ih je i pominjati obzirom da sem distribucije el.energije stite i stepske sokole ili sove sta li vec.

marius

11.07.2013. 07:53

Raspuštanje pojedinih odbora je pravi potez SNS-a, I to bi trebale da praktikuju i druge stranke. Da se tako ponašao DS u prošlosti, pa da je raspuštao odbore koji nisu radili u interesu građana, nego samo u svom ličnom interesu, sigurno ne bi bilo toliko mahinacija stranačkih funkcionera na lokalu.

mirka

11.07.2013. 12:49

@marius - Vicepremijer je najzaslužniji za napredovanje Srbije ka EU. Pre svega mislim na energičnu borbu protiv korupcije i kriminala, reformu pravosuđa i napredak u uspostavljanju normalen komuniacije sa Albancima sa teritorije AP KiM.

anabela

11.07.2013. 08:21

SLazem se sa rokadom ali mislim da je vreme da nekima zaista vidimo ledja.

Boshkic

11.07.2013. 08:23

rekonstrukcija bez smene pojedinaca koji su se "dokazali" svojim dosadasnjim radom je besmislena. Ako Mrkonjic i Obradovic do sada nisu pokazali sta znaju (a svi smo videli sta "znaju"), tesko da ce na dalje da urade nesto.

Noca

11.07.2013. 08:24

Bolji su izbori nego losi kadrorvi koje SPS i URS pokusava da zastiti od smene, em sto koce rad vec nano se ogromnu stetu.

cvetko

11.07.2013. 08:28

Vidim da urs malo spominje i da je akcenat na sps i sns. Pa ko je doveo privredu Srbije u stanje da nam je potrebna reanimacija? Necete valjda doktora koji je skoro "ubio" pacijenta da pustite da ga leci?

Кантарион

11.07.2013. 09:04

Реконструкцијом кадрова напредњака натераће и спс и урс да крену истим путем али знам да ће отпор пружити управо највећи нерадници у ове две поменуте странке. Док Вучић помиње потенцијална министарству у којима ће доћи до смене Дачић и Динкић нису поменули никог за сада.

jovaN

11.07.2013. 09:10

Od ranije jasno i poznato. O(p)stanak ovog saziva vlade verivatno je samo garancija Briselu da će sporazum biti poštovan (potpisnik Dačić). Sve drugo je na strani izbora jer koalicija oko SPS-a vuče dugogodišnje breme ekonomskih promašaja i, bogami, afera.

mirka

11.07.2013. 12:48

@jovaN - Ne sumnjivo sve zasluge za dobijanje datuma pripada vicepremijeru Vučiću. Našao se na pravom mestu i pravom trenutku. Da nije bilo Vučića, ko zna šta bi Dačić parafirao u Briselu.

nidža

11.07.2013. 09:12

Kada je netko čiji ministri imaju rezultate spreman menjati ih za bolje, upornije, doslednije šta reći o njihovim koalicionim partnerima koji su spremni samo na kozmetičke promene u cilju ostanka “u sedlu”.

Flor

11.07.2013. 09:12

Ne mogu Vucicu oni da shvate ozbiljno rekonstrukciju, jer nisu navikli da rade posteno i savesno i da vrse procene svog rada. Njihovo premisljanje i odugovlacenje mi sve lici na izbegavanje neophodnog i zato mora ostro!

pobednik

11.07.2013. 09:29

Po meni,rekonstrukcija vlade je u redu.Ne treba da i dalje budu u vlasti oni koji nisu pokazali nikakve rezultate u prethodnom periodu

jaran

11.07.2013. 10:02

Izbori su jedino resenje, potom sledi cudo za mnoge a to je sps preko 15%! Zivi bili pa videli, ono sto prica pijaca u Beogradu tako se i desi.

Jegulja

11.07.2013. 10:57

Podrska Vucicu, samo neka gazi, narod je uz tebe, jer si jedino ti pokazao da mozes promeniti zemlu na bolje.

Moreplovac

11.07.2013. 10:59

Mnogi su navikli da sede kao sto su to radili pre, i ne rade kako treba, gomila ministara je u vladi koji nisu dobri, ali oni ih zadrzavaju. Vucic zeli da promeni sve na bolje, i za to mu treba saradnja i da svi podejednako rade a ne da ga koce. Tako da Vucicu svaka ti cast samo napred.

cica mica

11.07.2013. 11:00

Ma treba da budu izbori sve dok ne dodju oni koji ce raditi kvalitetno kao Vucic, a ne sedeti kao pojedini.

Promeni me

11.07.2013. 11:02

Vucicu podrazavam te , jer si jedini kvalitetan covek po meni u vladi, oko svega se mucis i sve radis, a neki vso resor ne rade kako treba, da ne pricam da moraju da rade po nekoliko resora kao vi. Samo napred.

mirka

11.07.2013. 12:48

@Promeni me - Donošenjem odluke o otvaranju pregovora sa Srbijom, EU je odala priznanje Srbiji za sve dobre stvari koje je aktuelna vlada uradila u poslednjih 10-tak meseci. Naravno da bi bilo bolje da ti pregovori počnu već u oktobru, ali ako smo mogli da čekamo 12 goodina, pa možemo čekati još 6 meseci.

Nece moci

11.07.2013. 11:03

U sustini svi normalni ljudi vide da se u vladi jedino Vucic trudi, i da jedino on ispunjava obecanja. A to sto vi demokrate imate naredjenje da stancate iste komentare, to nemojte da mislite da narod ne vidi sta radite, zato i propadate na svim izborima.

mirka

11.07.2013. 12:48

@Nece moci - Mislim da ce tesko gospodin Vucic odraditi kvalitetno rekonstrukciju Vlade. Najlosiji ministri u Vladi su iz SPS I URS, mislim da Dacic nece moci da ukroti i smeni svoje ministre.

Blocke

11.07.2013. 11:05

E Vucicu, najbolje narod to zna koliko je tesko, jer ostei na svojoj kozi. ali ipak ti verujem jer vidim da se zaista trudis, da bude svima dobro zato te i podrzavam, i zato ne daj da te zavlace drugi vec radi posteno sve sto treba.

Malac znalac

11.07.2013. 11:06

Znam it e kako, da Vas mnogo njih u vladi koci da radite posao kako treba, i da sprovodite mere koje su potrebne, da bi postal malo bolje stanje. Do sada je trebalo da krene polako da se poboljsava, ali mnogo je onih jos u vladi kojima to nije u interesu.

Resenje

11.07.2013. 11:07

Vucic je jedini najodgovorniji covek u vladi i inace. POdrska za Vucica, koji je uradio gomilu stvari za kratko vreme, ako realno sagledate videcete da smao Vucic juri i radi u interesu ovog naroda.

Suncokret

11.07.2013. 11:08

Vucic je najbolji politicar u istoriji kojeg je Srbija mogla imati. Toliko posten a toliko radan i odgovoran to se retko vidja. Njemu je zaista stalo do srbije i naroda. I zato zeli daje ociti d kriminala i korupcije, i da je dovede u red. Da mu zemlja bude za primer. Kako radi tako i dobija poverenje gradjana pa vi prosudite ko je najbolji.

019za

11.07.2013. 11:20

rekonstrukcija vlade je obavezna.Ne treba da i dalje budu u vlasti oni koji nisu pokazali nikakve rezultate u prethodnom periodu ..

goHLuB

11.07.2013. 11:27

Da dodje do temeljne promene bilo bi odlicno, i za SNS i drzavu, ali svi znamo da se pojedinci nece tako lako odreci fotelja. Realnije resenje su izbori, i da se otklone pijavice

Big Ben

11.07.2013. 13:49

@goHLuB - Nece lako otici? Pa ako neko iznad njih kaze da moraju, kako ti zamisljas situaciju da se oni otimaju s ciljem da ostanu tu gde su? O_o Postoji i nesto sto se zove hijerarhija.

corli

11.07.2013. 11:38

Tako je ukoliko SPS i URS ne žele da smenjuju svoje članove koji su loše radili Vučić treba da ide na izbore, dosta je bilo ucenjivanja narošito od strane URS-a.

Silly

11.07.2013. 12:46

@corli - sigurno bi se i islo odmah na izbore da je bar malo bolja finansijska situacija drzave! ali ako ne buide isla rekonstrukcija kako treba onda zbilja bolje na izbore!

mirka

11.07.2013. 12:47

@corli - Nema sumnje da Vucic pokusava sa ostalima da od ove Vlade napravi istorijski dobru za Srbiju. Ali neznam koliko ce to uspeti rekonstrukcijom, mozda bi bolje bilo da se izadje na vanredne parlamentarne izbore.

Nova generacija odgovornih sinova i cerki Srbije

11.07.2013. 12:00

Da bi nesto postojalo, mora da se napravi. Ko moze! treba da napravi demokratsku osnovu za pravnu drzavu i da vrati Srbiji i regionu suverinitet. Cilj nove vlasti je da organizujemo drzavu do finasijske institucije, sa resursima kojim raspolazemo.

Ronin

11.07.2013. 13:14

@Nova generacija odgovornih sinova i cerki Srbije - Iz tog razloga, Dinkić mora napolje iz vlade.

Big Ben

11.07.2013. 13:48

@Nova generacija odgovornih sinova i cerki Srbije - Dinkic na prvom mestu nije trebalo ni da se nadje u Vladi. Nego, Kale ga je poveo kao svoj politicki miraz.

Rupa postoji i na osnovu toga traze ekonomsko pravo na dohodak

11.07.2013. 12:20

Paradoks u svemu tome je da strucnjaci koji vode Srbiju tvrde da su oni pronasli rupu u saksiji, a uporno traze saksiju.

čeda Cvetković,.

11.07.2013. 12:31

Kamo sreće da Dinkić i Daćić ne pristanu na temeljnu rekonstrukciju koja bi podrazumevala i da predsednik vlade bude A. Vučić Tada bismo se jednom za uvek oslobodili i Dačića i Dinkića. Dovoljna im je opozicija ako pređu cenzus, bar URS. Izbori nek koštaju koliko koštaju ali jer su oni jeftiniji od ove političke ucenjivačke politike patuljastih partija.

07777

11.07.2013. 12:34

Mnogi su navikli da sede kao sto su to radili pre, i ne rade kako treba, gomila ministara je u vladi koji nisu dobri, ali oni ih zadrzavaju. Vucic zeli da promeni sve na bolje, i za to mu treba saradnja i da svi podejednako rade a ne da ga koce. Tako da Vucicu svaka ti cast samo napred

Big Ben

11.07.2013. 13:47

@07777 - Eh, da su bar samo sedeli i nisu radili nista, bilo bi bezbolnije po ovu drzavu, nego sto su radili pogresno, a neki pravili i fatalne greske.

Silly

11.07.2013. 12:45

izbori idu u prilog samo jednooj stranci, sto znaci da ce ostali sve uciniti da do njih ne dodje!

REM

11.07.2013. 13:32

@Silly - Kako to mislis da ce ostali uciniti da do izbora ne dodje? Ako su manji, slabiji, nemocniji... kao sto jesu, oni se za to ni ne pitaju previse...ili ne pitaju uopste.

AleksandarK

11.07.2013. 12:56

Iskreno bih voleo izbore da se oduvju ovi patrljci od stranaka!!Kao pijavice su!!Vucic je pokazao da zna da vodi drzavu i treba da bude premijer!!

Shinigami

11.07.2013. 14:54

@AleksandarK - Vučić je pokazao da je spreman za bilo koji izazov tako da smatram da on i treba da bude premijer jer se pokazao kao odgovoran političar koji brine o narodu.

Odin

11.07.2013. 13:07

Mene nervira bahatost što Bajatovića štite njegovi a čovek prima 20.000e platu a priča o socijnim programima. Bruka i sramota.

REM

11.07.2013. 13:31

@Odin - BaHatovica ne stite samo njegovi, nazalost. Sklopio je taj dobar ''dil'' sa nekim izvan granica ove drzave.

Anunaki

11.07.2013. 14:10

@Odin - Kada je SPS nešto valjano učinio za narod. Ja od kako je Milošević došao na vlast ne mogu ko čovek ni da odem na more, a kamo li nešto više. Pre Miloševića od rada je moglo da se živi, al kako je SPS došao na vlast, tako su oni počeli da žive a narod da gladuje. SPS da se opameti ili iz vlade leti.

ines

11.07.2013. 13:28

Za razliku od vlada DS-a čiji je jedini cilj bio da što duže ostanu na vlasti, pa su pravili razne kompromise i prelazili preko brojnih nezakonitih radnji ministara, i na taj način doveli Srbiju na ivicu bankrota, ova vlada će trajati sve dok bude radila dobro, a ako počne loše da radi, Vučić je jasan, ide se na nove izbore, pa ćemo da vidimo šta narod misli o kojoj stranci.

Shojic

11.07.2013. 13:31

da smo u boljoj finansijskoj situaciji svakako bi isli na izbpre, jer je to jedino merodavno! a sad se nadamo da ce biti rekonstrukcija kako treba, a ne samo u redovima sns

Wasaby

11.07.2013. 14:03

@Shojic - Al pošto ne stojimo dobro sa finansijama zato se i radi rekonstrukcija, da se ne bi stvarao još veći deficit u državnom budžetu.

puls narod

11.07.2013. 13:32

puna podrska od nas gradjana za rekonstrukciju vlade ali i svih od vlade do opstina i javnih preduzeca. dosta je lopovluka, mafijaskih pljacki , neradnika i nesposobnmih. sns ako zeli postenu vlast mora predvoditi akciju ciscenja srbije od sljama, od gore pa nadole.

Stevan

11.07.2013. 13:47

Najbolje resenje je da se ide na izbore sto pre.Nikakav krpez od rekonstrukcije ne moze i nece doneti boljitak.To verovatno znaju svi u vladi.

VILJEMOVKA

11.07.2013. 13:58

Aleksandar Vucic je u vise navrata pokazao da nema problem sa smenom Ministara iz SNS-a, naravno onih koji svojim radom nisu zasluzili da dalje budu u Vladi. Tako da mislim da ni sada nece biti u dilemi, sto se ostalih tice, nisam siguran. Mislim da ce SPS imati najvise problema da se resi svojih ministara, pomocnika ministara, drzavnih sekretara i direktora

Sword

11.07.2013. 14:01

Vučić zaista ima odvažnosti za donošenje teških ali iispravnih odluka,skidam mu kapu za to

kapri

11.07.2013. 14:19

@Sword - Apsolutno mu treba odati priznanje što se bori za bolji rad vlade i ispravan sistem vrednosti

Balkanoglu

11.07.2013. 14:19

Presek stanja mora da se uradi. Godinama stagniramo i klizimo u bankrot ali vreme je da se nadje resenje i stvarno pokrene drzava sa mrtve tacke. Vidim iskrenost i zelju za promenama kod gospodina Vucica i zato ga moramo podrzati.

Balkanoglu

11.07.2013. 14:19

Srbija je krenula dobrim putem i ne sme menjati kurs. Kriticara ce uvek biti i onih kojima nista ne valja. Samo upornim radom svih nas mozemo ocekivati boljitak u ekonomskom smislu.

teškaš

11.07.2013. 14:22

Vučić je državno odgovoran političar, i zato, i pored rejtinga SNS-a od preko 40%, on ne insistira na izborima, ali insistira na sporovođenju preko potrebnih bolnih ekonomskih mera, i insistira da u borbi protiv korupcije nema nedodirljivih. Ako na tim poljima bude iskrene podrške koalicionih partnera, neće biti potrebe za izborima.

VASHsmKA

11.07.2013. 14:23

Svi bi tebalo da znaju da je prvenstveno pitanje dobrobita za drzavu i njen narod a ako dodje do izbora tu bi SNS najmanje izgubio

maki

11.07.2013. 14:44

U prethodnoj deceniji vlade su funkcionisale po principu “feuda”, i kada jednom nekoj stranci bude dodeljeno neko ministarstvo, druge stranke u rad tog ministarstva nisu smele da se mešaju, a ministar je jednostavno mogao da radi šta hoće, ako mu njegova stranka to toleriše. Takav način funkcionisanja vlada nije bio dobar i Vučić ne želi da dopusti da i aktuelna vlada funkcioniše na takvom principu.

Bokvica

11.07.2013. 15:37

@maki - Imaš pravo Maki, al to više neće moći. Dačić je navikao da radi šta hoće i da se ne poziva na odgovornost, al došlo je vreme kad moraju da se polažu računi narodu i to je neminovno.

laza019

11.07.2013. 14:47

Ukoliko SPS i URS ne žele da smenjuju svoje članove koji su loše radili Vučić treba da ide na izbore, dosta je bilo ucenjivanja narošito od strane URS-a.

miki

11.07.2013. 14:55

I treba da se ide na izbore ukoliko SPS i URS ne prihvate predloge Vučić i SNS-a.

FilozofX

11.07.2013. 15:13

@miki - Slažem se da ako URS i SPS ne prihvate da se rekonstruišu, da treba da se ide na izbore, jer dosta su nas dugo vozikali tamo amo.

Matematicar

11.07.2013. 15:25

Upravo tako, ako URS i SPS ne želi temeljno da se rekonstruišu, onda ništa drugo ne preostaje nego da se raspišu izbori u roku od 30 dana, bez kampanje, pa da vidimo kome će narod da da najviše glasova.

Maslachak

11.07.2013. 15:59

@Matematicar - Pa URS i SPS se plaše izbora, zato mislim da će pristati na rekonstrukciju, što opet ide u korist naroda.

sokolovic 019

11.07.2013. 16:57

Voleo bih da u rekonstrukciji ne ucestvuje Dinkic .Da Vucic moze konacno da stane korupciji na put.

Bilbo Baggins

11.07.2013. 17:47

Je l' bre koliko kosta to ostavljanje poruka "Vucicu samo napred", "Vucicu svaka cast", "Vucicu samo napred"? Ako zna neko neka ostavi adresu ili telefon, hocu i ja da zaradim neki dzeparac...

Snežana

11.07.2013. 18:55

Idemo na izbore! Sa korumpiranim socijalistima i ursovcima nema prave borbe protiv kriminala i korupcije, a nećemo više na da finansiramo strane kapitaliste kako to Dinkić radi pa da služimo kod njih za 200 evra. Okrenimo se sebi i odstranimo strane plaćenike koji su nas uništili poslednjih godina. Podrška Vučiću.

fića

11.07.2013. 20:16

...politički neoliberalizam u srbiji je konačno slomljen jer to je bio pravac koji je promovisao opšte neznanje, korupciju, povlaščeni položaj određenih grupa,dominaciju nad zakonomi ustavom ove države, sprovođenje politike koja im odgovara...koliko je samo opština i gradova u srbiji u bankrotu...i da li smo mi srbi ili srpi?!

Timok

14.07.2013. 01:34

Najbolje bi bilo da se ugledamo na Italiju od pre tridesetak godina kad je svaki dan menjala vladu dok nije konacno dosla do konstruktivnih resenja. Kod nas treba brzo reagovati ali toliko je nagomilanih problema da se ne zna odakle zapoceti. Ne moze jedan covek da resi sijaset problema, pa ni Vucic.

Leskovac

15.07.2013. 12:13

Ili će biti stvarna rekonstrukcija ili na izbore neka Dačić Dinkić odluče.