Biće vlada kao nova

E. V. N.

06. 07. 2013. u 11:30

Lideri vladajuće koalicije u nedelju počinju pregovore o rekonstrukciji Dačićevog kabineta. Vučić: Menjaćemo ciljeve, politiku i neke ministre. Neće ići lako, biće i razočaranih

LIDERI vladajuće koalicije Aleksandar Vučić, Ivica Dačić i Mlađan Dinkić razgovaraće u nedelju popodne o rekonstrukciji vlade. Prema najavama iz vodeće stranke - treba očekivati obimne i sveobuhvatne promene.

- Rekonstruisaćemo ciljeva vlade, promeniti politiku i izvesti personalne promene - rekao je u subotu prvi potpredsednik vlade Aleksandar Vučić.

Prema njegovim rečima, rekonstrukcija će biti težak proces, ali je nesumnjiva želja da se pokaže narodu da su principi odgovornosti, smenjivosti i poštovanja njegove volje važniji od partijske pripadnosti i poslušnosti.

Vučić je precizirao da rekonstrukcija nije prinudna, već se preduzima sa ciljem ostvarivanja boljih rezultata.

On je rekao da se u subotu ujutro video sa premijerom Ivicom Dačićem:

- Nismo ništa konkretizovali, osim načelne želje za sprovođenjem rekonstrukcije vlade.

Vučić je naveo da će rekonstrukcija podrazumevati stvaranja delimično nove politike, a biće, naravno, i personalna, što je, za nijansu, manje važno.

Prema njegovim rečima, to neće biti lak proces:

- Neće biti lako da se uradi ni u najvećoj stranci u Srbiji, pretpostavljam da neće biti lako ni u drugim strankama, ali to je proces koji treba da donese napredak Srbije, a to je najveći cilj.

Prema njegovim rečima, nema sumnje da će biti nezadovoljnih, da će biti pritisaka i loših reči i da će reagovati žestoko svako ko se na bilo koji način bude osećao povređenim.

- Ako hoćete da sedite u hladovini i da vas događaji prestižu, onda nećete napraviti nikakav rezultat za svoju zemlju - ukazao je vicepremijer.

Vlada je, kako je rekao, deo ciljeva ispunila, došlo je do otpočinjanja pregovora sa EU, ali mora i dalje da se napreduje u evrointegracijama, kao i da se postave novi ciljevi - kao što je poboljšanje saradnje sa drugim zemljama i posvećivanje veće pažnje ekonomiji i životnom standardu...

On je ponovio da će rekonstrukcija biti završena do 27. jula i dodao da će se ponovo nakon godinu dana proveravati "prolazna vremena".

Član predsedništva SNS gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević izjavio je da je ubeđen da će doći do dogovora o rekonstrukciji kabineta premijera Ivice Dačića, a da bi u suprotnom moglo bi da se razgovara o raspisivanju vanrednih parlamentarnih izbora.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (137)

DrIve

06.07.2013. 12:03

Moze li ista bez ovog Dinkica, poznatog eksperta iz G17,sad UJEDINJENIH REGIONA, posle ko zna cega, a uvek jedva predje cenzus, i uvek od svih tih privatizacija, malverzacija itd.ugrabi najbolji deo kolaca...

Kontrakcija

06.07.2013. 12:03

kada se pokrenu pitanja o rekonstrukciji o rebalansu, o svemu ostalom, bice tu posla kao niko. Ali se nadam da ce svi da se udruze i da rade kvalitetno, i da prvenstveno svoje minister nece cuvati iako ne rade dobro. A svi znamo ko ne radi kako treba a ko radi.

Meteorolog

06.07.2013. 12:13

Podrzavam rekonstrukciju ali mislim da se neki opet nece pridrzavati obecanja i da ce stititi svoje minister. Ja mislim da ce doci do samih izbora.

Spanac Mexikanac

06.07.2013. 12:17

Dacic treba da razmisli dobro, da lis us mu vazniji kadrovi koji su lenji da rade, i samo sede, ili vlada . Vidim da je toliko privrzen kadrovima da ce izgleda stvarno izbora biti.

Čedomir Činić

06.07.2013. 12:19

Ocigledno da razumemo demokratiju razlicito. Ja vidim blagostanje u znanju, umecu i zdravom razumu, a ti u kriminalu.

bertone

08.07.2013. 22:00

@Čedomir Činić - stvarno ne znam sta ce biti sa ovom nasom drzavom... strasno je koliko su ljudi nezadovoljni...

Baldahin

06.07.2013. 12:21

Mnogo njih treba smeniti tu je i Obradovic koji je zasluzio da se skine sa funkcije, pa mi se ne svidja ni Djukic Dejanovic, zdravstvo propada od kad ona dodje na to mesto. ima njih jos dosta iz drugih stranaka.

Kontrakcija

06.07.2013. 12:33

kada se pokrenu pitanja o rekonstrukciji o rebalansu, o svemu ostalom, bice tu posla kao niko. Ali se nadam da ce svi da se udruze i da rade kvalitetno, i da prvenstveno svoje minister nece cuvati iako ne rade dobro. A svi znamo ko ne radi kako treba a ko radi.

meteorolog

06.07.2013. 12:36

Podrzavam rekonstrukciju ali mislim da se neki opet nece pridrzavati obecanja i da ce stititi svoje minister. Ja mislim da ce doci do samih izbora.

Spanac Mexikanac

06.07.2013. 12:40

Dacic treba da razmisli dobro, da lis us mu vazniji kadrovi koji su lenji da rade, i samo sede, ili vlada . Vidim da je toliko privrzen kadrovima da ce izgleda stvarno izbora biti.

bertone

08.07.2013. 21:58

@Spanac Mexikanac - dacica boli uvo za sve, samo jede pije i cao zdravo... ko zna o cemu on razmislja...

Baldahin

06.07.2013. 12:44

Mnogo njih treba smeniti tu je i Obradovic koji je zasluzio da se skine sa funkcije, pa mi se ne svidja ni Djukic Dejanovic, zdravstvo propada od kad ona dodje na to mesto. ima njih jos dosta iz drugih stranaka.

panonski mornar

06.07.2013. 13:08

Kapetan koji menja vetar da bi jedrio u pravcu koji je potreban, nece nikada do cilja da stigne.

Mali Radojica

06.07.2013. 13:20

Bilo bi dobro kada bi i ostali koalicioni partneri SNS shvatili da tako treba gledati na rekonstrukciju,a ne reda radi samo ko sto oni misle

Goran

06.07.2013. 13:24

Vucicu, gadis mi se! PS ovo je moje licno misljenje, ne vidim razloga da se komentar ne objavi

zoks

06.07.2013. 14:00

@Goran - Svakom normalnom i principijelnom Srbinu i Srpkinji se gadi!Njemu su "promene"postale znak raspoznavanja!Jedino se pitam kada da mu se veruje,u ono sto je pricao 20 godina,ili u ono sto sada prica,ili sto ce pricati za nekih 20 godina?Ja znam da mu apsolutno nista ne verujem!Mene svako moze jednom prevariti,dva puta nema toga na svetu ko moze!

Cipelic

06.07.2013. 14:22

@Goran - Kao sto i sam kazes to je samo tvoje licno misljenje i mislim da si jako usamljen u njemu. Po meni i vidim mojoj okolini, svi ga podrzavaju , a posebno im se dopadaju ovakvi potezi kao sto je rekonstrukcija, jer je to dokaz da mu je bitan reproduktivan rad Vlade.

gela

06.07.2013. 14:23

@Goran - A ja sam mu verovala i pre 20 godina , i verujem mu i sada. Pa svi razumni ljudi menjaju misljenja u toku dve decenija. Ljudi uce i sazrevaju. Samo budala se dva puta saplice o isti kamen.

zoks

06.07.2013. 15:34

@Goran - gela,dok je takvih prevrtljivaca u narodu kao sto si ti Srbija ce i da bude ovde gde je!Zato vas niko ne zarezuje ni za suvu sljivu,jer ste prevrtljivi i licemerni!Njegove price pre 20 godina nikakve veze nemaju sa njegovim danasnjim pricama!Danasnja njegova prica je kao dvadesetogodisnja LDP-ova prica,tako da ste tu potpuno isti!Samo mi nije jasno zasto onda nisi verovala LDP-u?To samo ti znas!Politika zapada se nije ni za mrvu jednu promenila prema Srbiji,a sto bih i ja prema njima?

zoks

06.07.2013. 15:39

@Goran - gela,samo budale ce i da se sapletu o kamen,a pametan covek nece ni jednom!Ako u njegovim godinama treba da izgradjuje nacionalnu svest,versko bice,onda je promasio zivot!Te stvari se uce kod kuce od malena!A ne sa skoro 50 godina starosti!Moje misljenje se prema zapadu ne zasniva na zadnjih 20 godina,nego na mnoooogo duze vreme!A misljenje su mi preci ugradili,isti oni koji su politiku zapada podebelo osetili,ali se nisu dali slomiti,niti biti snishodljivi prema tom zapadu koji je i danas isti!

mirko J.

06.07.2013. 16:01

@Goran - Gadi se svim normalnim ljudima koji imaju preko 35 godina i koji nisu nikada bili clanovi nijedne stranke.Meni se,kao nacionalisti koji voli svoje i ne mrzi tudje,gadio i te 1994 kada je kao najmladji poslanik predsedavao skupstinom.Unistio nam je zivote,a ljigavost i kvazi postenje su mu i tada,na konferencijama SRS-a,bile karakterne osobine.Tada je doduse galamio i vikao,nije nosio Versaci odela,a svi smo bili izdajnici.Tebi @Gela duva promaja kroz glavu..,to si potvrdila poslednjom recenicom.

tadja

06.07.2013. 16:13

@Goran - "reproduktivan rad vlade" :) Ma nemoj! Kazes, da ce se vlada razmnoziti? Ej bato, kazi sebi i okolini da ne podrzavate vise nikog.

miroslav

06.07.2013. 17:32

@Goran - Boze,nekada verovala u Karlovac-Ogulin,a sada joj Evropa nema alternativu!?Divi se priznanju KiM,podrzava izvinjavanja svima u okruzenju,tapse ljubakanju Tome i Mesica!?A medijska tiranija "gospodara Vucica" je tek prica za sebe..,TV Bastilja je bila sinonim za demokratiju u odnosu na ovo sto radi vas vrhovni komandant!Najveci adut Vucica je kilava i kompromitovana opozicija i jedino opcija "nijedan od ponudjenih odgovara" na izborima moze da ga makne sa nase grbace koje je zajahao,evo 20god.

Dragan

07.07.2013. 01:06

@Goran - Gela,sta ce da radimo sa poginulim ljudima i njihovom decom koje je on podrzavajuci Seselja odveo u grob?Sad ce da prica kako on misli o svojoj deci i oce da nam menja svest!Lepo vi koji ocete svest da mi menjate,prvo ozenite vasu musku decu za muskarce pa se slazem da mi menjate svest.To svaka vlada radi,menja svest gradjana!Uzne prvo medije pa menja svest.Da nema televizije i radija bila bi nam opet 1941 posle sramnog sporazuma sa EU u Briselu!Nisu nam neprijatelji Albanci!

Sara

06.07.2013. 13:26

Mozes menjati sta hoces, uzalud je sve , jer ne menjas ono naj glavnije a to su ljudi koji su u skupstini u vladi , isti ljudi su tu na tim mestima godinama i rezultat je sve gori za drzavu i ovaj narod ! ili menjaj ljudski kadar kompletno ili stroge kazne za manifetluke, krade i zloupotreba sluzbenog polozaja ! Kazne moraju biti dozivotna robija bez pomilovanja ili smrtna kazna za one koji su ostetili drzavu i rade protiv nje, a svaka krada ovih tajkuna je bila udar na drzavu jer su je obezvr

KOSOVAR

06.07.2013. 13:59

Voleo bih da mi Vucic odgovori kako se oseca kao najveci izadjnik Srbije u istoriji!U knjigama ce to biti zabelezeno,bice zabelezeno da je prodao i izdao Kosovo...!

Pandur

06.07.2013. 14:01

Od rada ministara zavisi i zivot gradjana.Funkcije nisu nicije privatno vlasnistvo pa da ne mogu da ga smene samo se do sada ministri nisu smenjivali a narod je sve gore ziveo ali drago mi je da sada neko i o tome vodi racuna.

Rajkovic

06.07.2013. 14:01

@ - Sustina rekonstrukcije je da se oni koji nisu dobro radili i promene.Bitno je da i koalicioni partneri naprednjaka odrade taj posao odgovorno

Fotelja, morski talasi i limunada

06.07.2013. 14:18

Posle rekonstrukcije vlade treba da se dogovorite o detaljima unutrasnje politike koja ceka u mestu datum, ne datum, ipak datum ... a mi cekamo – na Evropu. Mnogo ima problema u zemlji koji su samo nasa pitanja i problemi a sve smo zaustavili jer se svi bave spoljnom politikom. Tu je doslo do greske. Ministri i njihovi pomocnici, ljudi na lokualu su se malo kanda uspavali, zadremali u ljuljaskama a sad ce i na odmor. E nece - prvo otkaz, pa nek idu gde god hoce.

DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN

06.07.2013. 14:18

Vucic prvo mora da svati da nikakva promena ministara nece nista promeniti. Promena ce biti onda kad se Srbija konacno otarasi EU i okrene SAMA SEBI tek nakon toga se polako okretati ka Rusiji. Nisam ja ni ljubitelj Rusije ali izmedju EU i Rusije bi izabrao nesto manje zlo zvano Rusija ali i sa njima valja biti oprezan i ne prepustati im sve po njihovoj volji.Nakon toga Vucic mora da se pozabavi podizanjem nataliteta jer nista nece vredeti bez dece. Ja imam 5toro imam 38 god i planiram jos jedno

Na mnogo nizem nivou.

06.07.2013. 14:20

Ali zavisi na koji nacin je organizovan drzavni sistem i od izvora resursa do finalnog proizvoda.

Vukašin

06.07.2013. 14:21

Mora sve jovo nanovo. Rekonstrukcija nam ne treba, temelji su truli! Koaliciona Vlada je u stvari kolonijalna uprava, koja nas iznutra krade, a spolja prodaje. Jedino rešenje nam je da  postavimo kralja!

Suhoj

06.07.2013. 14:27

Ma bitno je da se sastanci vode po vilama i kojekakvim modenskim mestima,u ovoj državi se nikada,ali nikada ništa neće promeniti. Nažalost svi su isti i samo lažu ovaj narod da će biti bolje. Mom detetu neću dati ni da ovde krene u osnovnu školu a kamo li da živi,24 godine sam se kao borio za ovu državu i imam šta da vidim i osetim, nemam ništa,živim kao i svi u Srbiji,na pozajmicu...Jadna država i jadan narod ovde,nažalost.

ДУШАН ВУКОВИЋ

06.07.2013. 14:28

Једини конкретан корак који ће предузети наша влада је сечење храста који се ”изненада” нашао на коридору аутопута!!! Храст је стар осам векова. Налази се у селу Савинац у Такову!

Marinko Ilic

06.07.2013. 14:29

Sto se mene tice ne treba imati milosti prema neradnicima.Podrzavam namere Vucica da se rad pojaca rekonstrukcijom.

Kobac

06.07.2013. 14:42

Samo vi sastancite,dogovarajte se,gubite vreme..jedni ce da odu,drugi ce da dodju i nista nece da se promeni..ali vi imate lep zivot..opusteno samo,ne opterecujte se mnogo..i tako i tako nista nece da se promeni osim vaseg lepog zivota i vaseg racuna u bankama...

MItar rabadžija

06.07.2013. 14:43

Sada na red dolaze ekonomski problemi i njihovo rešavanje. Vreme je da neki ministri koji su se umorili izađu iz Vlade Srbije.

Mali bata prica o seksu

06.07.2013. 14:49

Politika je kao seks, partner sa ekspertizom oseti kad promasis.

Srpska posla

06.07.2013. 15:01

Ovi svi politicari su ljudi iz naroda. Kod nas se svi ponasaju mimo svakog zakona u svakodnevnom zivotu. Stalno problema sa ljudskom odgovornoscu na svakom koraku, takvi smo i u politici. Takvo nam je vaspitanje valjda?!

Sumerian

06.07.2013. 15:07

Kada bi se svaki sistemi i firme precesljavali na svakih 6 meseci to bi dalo rezultate. Verovatno bi ubrzalo neke promene.

Red_DEVIL

06.07.2013. 17:48

@Sumerian - To "cesljanje" ne da bi dalo rezultata, nego Bog! Mnoge firme su korumpirane, to bi bio pravi pogodak.

DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN

06.07.2013. 15:55

Vucic pod hitno da se okane demagogije i price kako je Srbiji EU vazna. On je dosao na vlast prevarom sopstveni biraca ja sam bio jedan od Vucicevih glasaca i sad se duboko kajem sto sam mu dao svoj glas. Srbiju moraju da vode ljudi patriote koji nisu ogrezli u kriminalu i korupciji. Te patriote moraju da budu svi do jednoga zadojeni Srpstvom i borbom do konacnog unistenja svih Srpski neprijatelja i oslobodjenjem Srpski teritorija.Nije prirodno da Srbija i Srbi budu deo EU bar ja tako mislim.

neznalice

06.07.2013. 18:19

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Ajd ne leži više ti si radikal,retorika te odaje. Pusti ti Vučića neka radi svoj posao. Zna on dobro šta radi,a kada bi ti sve Vučićeve poteze znao znali bi i drugi koji nikako to ne smeju da saznaju,bar ne neko vreme.

zoks

06.07.2013. 19:48

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - neznalice@ Tebi vise odgovara zapadnjacka retorika koja ti je drzavu okupirala nego retorika,istina,Radikala!

DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN

06.07.2013. 16:01

Naj bolesnija je ona Vuciceva izjava gde kaze nasi Nemacki prijatelji ili nasi Evropski partneri, kad ja to cujem verujte mi da mi se creva pocnu momentalno prevrtati i nemam volju da gledam vise onaj TV. Ko god se od nas obicni smrtnika zaludjuje Evropom ja tvrdim da taj nije normalan. Ovi Srbijanci koji vaze ta teske neradnike da se late motika i da pocnu krciti zapustene njive, da pocnu gajiti svinje i kokosi i da pocnu ziveti od svog rada. Niko im nece pomoci ako sami sebi ne pomognu.

Budi posten

06.07.2013. 17:21

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Za Srbijance puno gresis jer su uvek bili pa su i sada veliki radnici i domacini.Ali zadnjih 100 godina su na udaru podmuklog i surovog neprijatelja a to su pravoslavni hrvati.To hrvati u I svetskom ratu su unistili mladost Srbije a u II svetskom ratu su razorili Srbiju pobili elitu Srbije i osvojili Beograd.Ali sve je to nista sa onim sto nas je snaslo od 1990-1995.godine.Srbi su postali roblje tih hrvata u svojoj drzavi

Miki -Zg

06.07.2013. 21:46

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Srbiju je uništio Brozov komunizam. Sada kada nakon 72 god.imate srpsku Vladu ,ne valja Vam Vučić, Nikolić itd.Rekonstrukcija ministara i promjena ostalih kadrova ,samo po rezultatima i napredku .To sprovesti odmah .Pa 60 %ministara je zalutalo u svoje udobne fotelje .

MatijaBG LDP

06.07.2013. 21:48

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - kninska traktor divizijo,Srbijanci neradnici?hahahhahahah,Srbija je uvek hranila i uvek ce shraniti sve.Koliko mi proizvedemo,vasi traktori ne mogu prevesti ni u snovima!Daj,zahvalite se Tudjmanu,on vam je pomogao da postanete gradjani gradova,docepali ste se Beograda i sad nam drzi predavanja o radu i vrednoci.....svi smo videli kakvi ste ovde dosli,ne vidi se bas da ste mnogo vredni!

Dusan pravi

07.07.2013. 03:04

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - @Budi posten Kao i rodjak Vucic covek verovatno zivi u gradu i sa ruralnom Srbijom nema nikakav kontakt. On ne razume da Beograd i ostali veci gradovi nisu Srbija, nego su nastanjeni drugom i trecom generacijom njegovih rodjaka, koji su tu dosli sa Titom.Te parazite zaista treba oterati u njive. U ruralnoj Srbiji polumrtvi ljudi sa preko 70 godina se jos uvek satiru po njivi i polju da nahrane ove u gradovima. Kad njih vise ne bude ...

bertone

08.07.2013. 21:51

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - dalmatinski srbi su ti najveci srbi... oni su nastanili podrucja u dalmaciji gde ni vukova nije bilo. izborili se sa najvecim koljacima u istoriji covecanstva i ostali pre svega cisti i cesititi a druze moj ako imas malo mozga razmisli ko zivi sad u srbiji! ovo ti je sad dzungla, nema ko si sta si nego gledas da prezivis i obezdbedis sebi egzistenciju i nista drugo. ko se bavi sa tim ko je odaklen on je ocigledno neuspesan u svom poslu i generalno u svom zivotu?

psych

06.07.2013. 16:26

Ma mozete vi da menjate politiku koliko hocete ako pojedine ljude ne promenite narocito ove iz SPS i URS dzaba vam promena sve ce ostati isto videli smo koliko im je stalo do fotelja da su spremni na sve samo da ostanu ministri

A ima ih dosta

06.07.2013. 19:27

Mnogi su se uvalili u fotelje i cekaju da Vucic radi posao ( i ovako su sve oci uprte u njema – misle oni ) a oni se provode po bircusima i uzivaju ugled u svom, za mnoge najboljem i najvecem izdanju u zivotu. Razni sitni politicari koji misle da su dotakli vrh neba sa pozicijom u strankama vladajuce koalicije.

merkat

06.07.2013. 19:27

vucic i miljko radisavljevic njegov poltron su stvorili novu armiju nezaposlenih trebalo bi da se plase bumerang efekta kad dodje do glasanja

Ali sto se mora nije tesko

06.07.2013. 19:28

A da, da bice sada gusto. Svasta ce biti oni gubitnici rekonstrukcije proglaseni kao beskorisni ce obrusiti svoj bes na sve pojedinacno od reda. To se da ocekivati.

MatijaBG LDP

06.07.2013. 21:45

Bice vlada kao nova,ali u njoj vecno Mladja,a na sve strane blagostanje i lova!Blago nama.

Dragan

07.07.2013. 00:56

@MatijaBG LDP - Oooo mocni Matija,ti si dobio mozak.Vidis i da zapamtis da nikad vise pluseva nisi imao.Sad te svi razumemo ooo mocni Matija.Vidis,ovakvu vladu niko od nas nije zeleo a jesmo vecina glasali za SNS.To ce da kaznimo na next izbore i posto vise nema kradje da bude na KiM e onda ce da vidimo kako ce da prodju.Pitam se jel postoji covek u Srbiji koji nezna nikakvu kradju politicara itd?Ovde mora jedna KOPRIVA da bude u neku stranku da moz da raste.To kazem kao clan SNS-a!Nesmeju na izbore!Nemaju 25%!

KLEKOVACA -ZARI

06.07.2013. 22:24

Od rada ministara zavisi i kako ce gradjani ziveti. Funkcije nisu nicije privatno vlasnistvo pa da ne mogu da ga smene, samo se do sada ministri nisu smenjivali, a narod je sve gore ziveo ali drago mi je da sada neko i o tome vodi racuna. Niko nema pravo da ne radi posao za koji je dobio mandat i platu. Nesposobni su svugde u svetu menjaju bez problema.

Krle

07.07.2013. 02:14

Rezultati vlade nakon vise od godine vlasti su porazavajuci na socijalnom, ekonomskom i politickom planu. Povecan broj nezaposlenih, strasan rast dugova, samanjenje proizvodnje, daljnja rasprodaja drzave, povecan broj kriminalnih slucajeva, predan sever Kosova nakon par vekova.......

rat

07.07.2013. 04:22

Riba smrdi od glave a ne od repa. Promene su nuzne pa ako nizasta drugo onda da se maknemo sa mrtve tacke na kojoj stojimo dve decenije. Ko ce i gde ce nije vazno. Vazno je da jedan vodi narod a ne dva, tri i vise zapovednika. Ne moramo sad odmah da vidimo za deset petnaest odina unapred. Moramo sam a krenemo i o cvrstim korakom. Taj prvi korak je uvek presudan. Drago mi je da neko vodi politiku na ovaj nacin. Pricamo sta se trazi a radimo po svom. Konacno.

Aleksandar

07.07.2013. 08:15

Iz Vlade bi morali da "lete" ministri Knezevic (aflatoksin), Obradovic (prijemni), Mrkonjic (Bekuta). Daj Boze da vec jednom Dinkic "odleti" sa pozicije finansija, koje vec 13 godina kontrolise, s manjim prekidima, ali to se nece desiti.

Miki -Zg

07.07.2013. 13:04

@Aleksandar - Aleksandre,slažem se s Vama ,ali ima još ministara i kadrova za smjenu.Trebaju se gledati prolazna vremena i standardi uspješnosti.Ni po babi ni po stričevima tj.strankama.

Mire

07.07.2013. 08:35

Ovi su ko neka razuzdana deca. Državni sistem ništa ne valja, demokratski kao izbori donose sve veće i veće budale i škart. Perspektiva nam je crna i užasna.

krsta

07.07.2013. 09:11

...i treba da bude vlada kao nova. Jeste do sada mnogo urađeno, ali vreme je da se na neka ključna mesta postave sveži, vredni ljudi. Srbiji su sada takvi potrebni. Naravno, treba i javno pohvaliti sve koji su radili dobro.

danica

07.07.2013. 14:15

SNS ne može da prihvati da bude optuživana za tešku ekonomsku situaciju u zemlji, a da SNS na ekonomiju nema skoro nikakav uticaj, zbog toga je potpuno korektan predlog Vučića da se resor ekonomije podeli, i da pola Dinkićevog resora pripadne SNS-u.

Mileva

07.07.2013. 15:36

@danica - SNS ima i te kako veliki uticaj na ekonomiju: Radi dolaska na vlast po svaku cenu uzela je za koalicionog partnera Dinkica, istog onog za kojeg je u predizbornoj kampanji obecavala da ce biti uhapsen. Bilo bi dobro da Dinkic i ovu vladu srusi ali do toga nece doci jer je SNS spremna na ustupke. Ona zna svoju PRAVU snagu i sve joj vise odgovara od novih izbora. Osim toga, onima koji se "nisu mesali u izbore" duzna je da izlize tanjir do kraja. Da sutra sija sunce. Kome? Cik pogodi!

Čedomir Činić

07.07.2013. 14:37

Zalosno je sto se tako radi, ocigledno je da neke ljudske osobine nemoze da se promene same od sebe, takvu Srbiju EU nece. Za mene je politika vodilja za buducnost, demokratija zajednicki cilj, ljudska prava pokretacka snaga. To je moja kratka izjava zasto je potrebna izmena drzavnog sistema.

dosledno

07.07.2013. 19:17

Da bi bila nova trebaju izbori ili korenita promena "večitih" kadrova. Da se više ne hvale kako su "već 45 godina u vlasti".     

architect

08.07.2013. 00:38

Iskreno verujem da će rekonstrukcija vlade zaista biti suštinska a ne samo kozmetička kao se mnogi iz opozicije nadaju. Naravno, da bi se to stvarno i desilo potrebno je da se i ostali koalicioni partneri (SPS i URS) posvete tome. U iskrenu želju Aleksandra Vučića da ceo proces što brže dovede do kraja i ne sumnjam.

zoran

08.07.2013. 07:12

ako vučić ne dovede srbiju u red neće niko,svka čast na tolikoj borbi.

nidža

08.07.2013. 11:02

„Dačić:Kvalitetne promene, ne šminka“ – ja tu ne bih ništa dodavao!

Prle i Tihi

08.07.2013. 11:55

Samo novi ljudi mogu nesto da promene. Snaga Vucica je u borbi protiv korupcije

Suburban

08.07.2013. 12:14

Nikada nisam bio pobornik tih rekonstrukcija, jer u principu sve ostaje isto, pogotovo tamo kod onih koji se ponasaju kao da nikada nisu bili u vlasti. Pravi efekti ce biti nakon izbora jer sam ubedjen da ce oni koji su se pokazali da su radili bice nagradjeni na izborima.

Suveren

08.07.2013. 12:29

Rekonstrukcija: Vucic ostaje, Dacic ostaje, Dinkic ostaje. Dinkic je sad ministar finansija i privrede, bice min.finansija i potpredsetnik. Odlazi Petkovic, Mrkonjic, A.Maric, Bacevic, a rekonstruisani su Obradovic (min.nauke, tehnologije i informisanja), V.Ilic (min.infrastrukture), Grubjesic (min.omladine, sporta i kulture), Mihajlovic (min.energetike, rudarstva i z.sredine). Mozda udju i Vulin, a izadje Krkobabic (PUPS napusta koaliciju)!

VENDOKSIN KAPI

08.07.2013. 12:39

Iskreno verujem da će rekonstrukcija vlade zaista biti suštinska, ne samo kozmetička kao se mnogi iz opozicije nadaju. Naravno, da bi se to stvarno i desilo potrebno je da se i ostali koalicioni partneri SPS i URS posvete tome, budu iskreni da zamene svoje kadrove koji nisu radili dobro. U iskrenu želju Aleksandra Vučića da ce nova vlada raditi brze, strucnije, posvedjenija problemima koja nas ocekuje.

marko

08.07.2013. 12:40

Najlosija Vlada ce biti sklonjena kada se oglasi Ustavni sud i ponisti sve njihove promasaje stetne po Srbiju.

RAČUNICA

08.07.2013. 12:41

Da ako još ne bude Dinkića u njoj to bi bilo super,ovako mi liči samo na odgađanje neminovnih novih izbora.

Bokvica

09.07.2013. 04:06

@RAČUNICA - Pa i ja bih bio presrećan kad Dinkića ne bih gledao u novoj vladi.

mirko

08.07.2013. 13:00

Vučiću bi najlakše bilo da u ovom trenutku ode na izbore i SNS dovede do ubedljive pobede. Izbori u ovom momentu, lično za Vučića i SNS, su odlično rešenje, ali postavlja se pitanje da li su izbori u ovom momentu dobro rešenje za državu Srbiju. Zbog Kosova i procesa evroinegracija izbori u ovom momentu bi bilo pogubni za državu Srbiju. Aleksandar Vučić, kao državno odgovoran političar, nema drugog izbora nego da nastavi radu ovoj vladi.

đurica

08.07.2013. 13:35

Vučić je najavio da će SNS imati raspravu o radu ministara, ali i direktora javnih preduzeća, i da će ministri i direktori koji nisu zadovoljili biti smenjeni. Vučić, na ovaj nači, daje primer i DS-u, koji se nije držao ovog principa u prethodnim godinama. Bila je bitna samo stranačka pripandosti i odanost stranci, a nije bio na prvom mestu državni interes, kao što treba da bude.

SolidSnake

08.07.2013. 13:43

Iskreno se nadam da ce rekonstrukcija vlade doneti bolji rad vlade i bolji rad ministara, ukoliko rekonstrukcija nema rezultata postoji jos jedna solucija a to su izbori, sto po statistici odgovara SNS-u !

digi

08.07.2013. 22:32

@SolidSnake - zasad je statistika ubedljivo da vodi sns,da bi na sledecim izborima sama vladala u parlamentu

FilozofX

09.07.2013. 03:54

@SolidSnake - Upravo tako, ako Vučić ne uspe da postigne sporazum sa Dačićem i Dinkićem, jedino normalno i logično rešenje i jesu izbori.

željana

08.07.2013. 13:49

Ima i u SPS-u i u URS-u ministara koji bi trebali biti zamenjeni. U vladi DS-a su ministri radili šta su hteli, a najmanje u interesu države, a najviše u svom ličnom interesu. To više ne sme da se desi Srbiji. Srbija još jednu takvu vladu kakva je bila u prethodne 4 godine ne bi finansijski izdržala.

kiseli

08.07.2013. 14:30

Iako bi SNS-u, kao stranci, izbori u ovom trenutku nesumnjivo odgovarali, Vučić ne insistira na izborima, i želi da sa koalicionim partnerima napravi dogovor o rekonstrukciji vlade, ali temeljnoj, a ne kozmetičkoj rekonstrukciji. Ukoliko bude postojalo iskrene želje koalicionih partnera da se tako nešto uradi, neće biti potrebe da se ide na izbore. U suprotnom najbolje je raspisati izbore.

Dida

08.07.2013. 14:46

Uvek na kraju bude razočaranih, ali to su obično oni što su samo hvatali krivinu i nisu ništa radili. Najlakše je obećavati i koristiti sve samo za sebe. E, sa Vučićem to ne može tako. Kod njega to ne prolazi. Čovek hoće red i rad. Tako je Vučiću, zato te Srbija i hoće! Uz Vučića vidim bolju budućnost i prosperitet. Vučiću verujem na reč!

Naprednjak

08.07.2013. 14:59

Mi nismo kao druge stranke,druge stranke su kao druge.Narod nemožeš večno da lažeš.

Mirjanic

08.07.2013. 15:12

Da, presek licnih ostvarenja u radu Ministara u Vladi RS samo moze doprineti efikasnosti i boljim rezultatima rada , jer ono sto je Srbiji potrebno jesu kadrovi koji ce funkciju nositi radno i odgovorno kao profesiju a ne kao privilegiju.

Mirjanic

08.07.2013. 15:15

Revizija rada drazvnih organa,kroz odredjeni vremenski period,svakako moze biti jedan od uslova ali i pokazatelja rada ,kvaliteta, i efikasnosti personalnih resenja .Inicijativa Predsednika SNS-a ima za cilj konstruktivnost, profesionalizam i rad ,savstan sa vidljivim rezultatima , te je ocekivana i potpuno opravdana kao takva,danas i ubuduce.

LELE

08.07.2013. 16:07

LELE Ako ne da rezultate i nova vlada, eto izbora.tada ce se na pravi nacin odmeriti politicke snage.

budalina tale

08.07.2013. 20:50

nj oni prethodni nisu imali bog zna kakav izbor za sastav vlade, a ovi nemaju ni takav, jedino nam preostaje da odhuknemo i kazemo kuku nana sa ovakvim politicarima, koji god da dodju na vlast samo su losijui od onih prethodnih, pa nece biti cudo ako na sledece izbore izadje 20= 30 procenata biracao kao i na ove prosle lokalne!

Odin

08.07.2013. 22:10

@Angelina 977 - Imaš pravo Angelina, kad ode Dinkić vlada će se sama po sebi preporoditi.

Thor

08.07.2013. 21:56

Nadam se da će vlada biti kao nova, jer ako ne bude Mrke i Obradovića u novoj vladi onda može i biti kao nova.

МИЛАН

08.07.2013. 22:02

нова влада ће бити боља , биће запошљавања нова радна места за младе

digi

08.07.2013. 22:37

@МИЛАН - da privatnici I preduzeca ce mlade da zaposljavaju jer ce nova vlada da stvori bolje uslove za preduzeca je cilj vucica

Ronin

08.07.2013. 22:43

@МИЛАН - Upravo tako, radna mesta za mlade mora biti jer samo tako možemo zadržati svoju omladinu u državi jer ako nema radnih mesta za mlade oni odlaze gde ima da se radi, jer od vazduha ne može da se živi.

kiril

08.07.2013. 22:56

Vučić radi i zalaže se da nam svima bude bolje dok Dačić i Dinkić gledaju samo da zadrže svoje i fotelje svojih partijskih drugara.

Shinigami

09.07.2013. 03:28

@kiril - Ja se nadam da će uskoro i Dačić i Dinkić ispasti iz vlasti i da će samo SNS da ostane, jer dosta nam je parazitiranja pojedinih dinosaurusa.

Vlada

08.07.2013. 22:57

Vucic treba da bude premijer, pa ce da vidite kako ce ministri njemu da odgovaraju za rad, tj. znace se ministarska odgovornost.....

Mirjanic

08.07.2013. 23:03

"Da mislimo isto, bili bismo u istoj partiji ." - ali Vuciceve reci nikako ne znace sprovodjenje partijskih ciljeva jos manje licnih inetersa, vec jedinstveni rad na problemima citave nacije i drzave , u smeru poboljsanja zivota gradjana i ozbiljnih promena u drustvu kao smernici ka EU.

Mirjanic

08.07.2013. 23:08

"Da mislimo isto, bili bismo u istoj partiji ." - ali Vuciceve reci nikako ne znace sprovodjenje partijskih ciljeva jos manje licnih inetersa, vec jedinstveni rad na problemima citave nacije i drzave , u smeru poboljsanja zivota gradjana i ozbiljnih promena u drustvu kao smernici ka EU.

Srbin 100%

09.07.2013. 02:00

@maki____________marijana - Takvih je mnogo,ali treba krenuti od vrha i smeniti Obradovica i Dinkica koji zaista ne mogu da se pohvale ni sa jednim uspesnim projektom

Anunaki

09.07.2013. 03:18

@maki____________marijana - Ja bih najpre smenio Mlađana Dinkića, čovek je oduvek radio protiv Srbije.

Sremac RU

08.07.2013. 23:27

Нова политика захтева и нове људе. Сматрам да Вучић жели праве сараднике и да уводи стандарде понашања. Министри који нису радили морају да се склоне! Само не знам како ће се изборити са СПС-ом и њиховим кадровима...

Mirjanic

09.07.2013. 00:28

"Da mislimo isto, bili bismo u istoj partiji ." - ali Vuciceve reci nikako ne znace sprovodjenje partijskih ciljeva jos manje licnih inetersa, vec jedinstveni rad na problemima citave nacije i drzave , u smeru poboljsanja zivota gradjana i ozbiljnih promena u drustvu kao smernici ka EU.

Рокстеди

09.07.2013. 00:42

Ништа у животу не иде лако, а поготову када је у питању одговорност на челу државе. Само упорни и са јасном визијом и жељом да нешто добро учине за нашу земљу могу и треба остати, слабе карике нам никако нису потребне.

Srbin 100%

09.07.2013. 01:59

Vreme je bilo da se krene u sredjivanje ove zemlje to se jasno mora predociti URS-u i SPS-u ako oni to ne zele nista drugo ne preostaje osim novih izbora

Wasaby

09.07.2013. 03:10

"Ako hoćete da sedite u hladovini i da vas događaji prestižu, onda nećete napraviti nikakav rezultat za svoju zemlju", lepo je rekao Vučić, ne sme da se planduje, mora da se radi i to mnogo da se radi pošto smo mnogo zaostali u proteklih 10 godina.

Matematicar

09.07.2013. 03:45

Što bih ja rekao, sve napolje koji ne žele da rade ozbiljno i koji ne umeju da rade to za šta su zaduženi.

Daki

09.07.2013. 03:46

Iz dana u dan mene ovaj čovek sve više oduševljava! Prvo je krenuo žestoko protiv korupcije, pa nas je onda svetlosnom brzinom približio EU, a sada, pun elana i odlučnosti, rešen je da postavi ekonomiju na noge i smanji nezaposlenost! Ubeđen sam, uspeće i u tome!

VILJEMOVKA

09.07.2013. 08:28

Svi moraju da shvate da nova politika zahteva i nove snage, nove ljude sa idejama, koji nisu staticni, da tapkaju u jednom mestu kao sto smo imali u prosloj vladi. Njih par je nastavilo i u ovoj vladi ne menjajuci kurs ne zainteresovanosti za posao za koji primaju ne bas malu platu za ove uslove. Smena je najbolji lek, i dovodjenje novih svezih strucnih kadrova.

VASHsmKA

09.07.2013. 13:08

Svaka promena je Srbiji dobra,Vuciceva vlada je krenula u odlicnom smeru dala je Srbiji novu snagu,sada treba nastaviti u tako sa novim jacim ljudima koji imaju snage da prate ovaj tempo

Maslachak

09.07.2013. 16:21

Kad se politika usaglasi sa narodom, onda će i biti promena na bolje, jer narod je ključan faktor u državi i ne sme se zapostavljati i to Vučuć vrlo dobro zna zato i radi u korist naroda.

mm87

09.07.2013. 17:11

Nezadovoljih i razocaranih ce biti sigurno, ali i Vucic je rekao da ako neko za odredjeno vreme ne postigne rezultate nema sta da trazi na bilo kojoj funkciji, ja se nadam da ce tako biti i sa rekonstrukcijom vlade.

Pcelica

09.07.2013. 19:04

Vucic je mnogo puta dokazao da kod njega nema povlascenih, niti ce ih biti. Svako mora da snosi odgovornost za svoj rad bez obzira da li je clan SNS-a ili neke druge stranke. Zato ne sumnjam da ce Vucic i ovu reformu sprovesti na pravi nacin.

Никодије

09.07.2013. 21:59

Иако има све могућности овога света да тражи изборе и ту материализује своју популарност Вучић се, неочекивано, определио за реконструкцију настојећи на тај начин да истовремено поштеди овај народ и државу додатног трошка.

Никодије

09.07.2013. 21:59

Суштина реконструкције је да свако од чланова владе адекватно буде оцењен за свој рад у претходних годину дана и сходно томе понесе део одговорности за рад владе у првој години мандата.

Никодије

09.07.2013. 22:00

Од самог почетка рада могло се назрети да нису сви у њој подједнако заинтересовани да вуку напред и да им је јефтина популарност битнија од дугорочног бољитка народа и државе.

bonboncic

10.07.2013. 00:42

svi koji nisu radili posteno i dobro treba smeniti ostali nemaju razloga za strah

Stražar

12.07.2013. 16:18

Svi koji nisu dobro radili moraju biti zamenjeni kako bi se moglo još bolje raditi.