Čistka u Vladi posle Vidovdana

P. V.

28. 05. 2013. u 20:58

Novosti saznaju: Čim Evropski savet donese odluku o datumu, lideri vlasti kreću u rekonstrukciju Vlade. Promene i u javnim preduzećima

POSLE briselske odluke o datumu za početak pristupnih pregovora sa Srbijom, vladajuća koalicija namerava da prione na mesecima najavljivanu rekonstrukciju vlade - saznaju „Novosti“.

Prema našim informacijama, odmah posle Vidovdana, vodeći ljudi u vlasti spremiće detaljan plan za „provetravanje“ svojih redova. Kadrovske promene neće biti samo u ministarskom timu već će pod lupu doći sva politička imenovanja u Nemanjinoj 11, javnim preduzećima, a neće biti pošteđeni ni neki predsednici opština i gradonačelnici.

Kako nam prenose naši izvori, prvi „pikovi“ za smenu su ministar saobraćaja Milutin Mrkonjić i vodeći čovek resora kulture Bratislav Petković.

Takođe, nije isključeno da će zbog kadrovskih pomeranja doći i do prekompozicije resora, što će iziskivati i izmene Zakona o Vladi.

- Ne bavim se rekonstrukcijom vlade niti uopšte slušam nagađanja na tu temu. Moj posao je da rekonstruišem puteve i mostove u ovoj zemlji. Vlada je dobar tim i treba da nastavi sa radom, a ne da se bavimo zaludnim pričama - rekao je, za „Novosti“, Mrkonjić.

SPREMANjE DO LOKALA BRATISLAV Gašić, potpredsednik SNS, kaže, za „Novosti“, da će izaći sa analizom rada svih državnih, ali i lokalnih funkcionera koje je imenovala stranka. - Potrebno je najpre ispitati rad ministara, ali i gradonačelnika i direktora javnih preduzeća. Princip odgovornost se mora jednom jasno uspostaviti u ovoj zemlji. Zato SNS ne isključuje ni mogućnost rekonstrukcije vlade.

U političkim spekulacijama oko nove kombinatorike nije pošteđen ni URS, iako iz njihove ministarske ekipe niko unapred nije precrtan. Izvesno je, ipak, da će i Dinkić morati ili da kadrovski promeša karte ili da se odrekne delova svojih portfelja.

- Ideju o rekonstrukciji promovisala je stožerna stranka većine - SNS, tako da od njihove odluke sada zavisi da li ćemo ući u taj proces. Kao stranka smo spremni da svakoga dana pričamo o učinku u našim resorima. Rezultati svih nas trebalo bi da budu jedino merilo i za eventualne kadrovske promene - rekla nam je Verica Kalanović, ministar za lokalnu samoupravu i regionalni razvoj i potpredsednik URS.

Pre novog sklapanja ministarskih kockica, moglo bi da bude upražnjeno i ministrovanje bez portfelja, koje sa sobom nosi i kancelariju za ravnomerni razvoj nerazvijenih opština. Jer, ministar Sulejman Ugljanin je otvoreno poručio partnerima da će tokom juna izaći iz Vlade ako se ne ispoštuje koalicioni sporazum koji se odnosi na poboljšanje statusa Sandžaka.

Prema našim izvorima, zasad su sigurni samo ministri iz stranaka koje imaju po jednog predstavnika u Vladi - Rasim Ljajić (SDP), Velimir Ilić (NS) i Jovan Krkobabić (PUPS).

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (209)

Milan,konobar

28.05.2013. 22:12

Kakva rekonsrukcija kakvi bakrači narod e napaćeni?Pa sad je čovek došao u ministarstvo rudarstva za pomoćnika minnistra a prethodnoj firmi je kao rukovodilac morao da raskine ugovor o radu,zbog velikih optužbi da je izvršio nezapamćene malverzacije.Pa se postavlja osnovano pitanje.Kakva je to borba protiv korupcije?Nesam' pametan!

seeker

28.05.2013. 23:47

Novi izbori a pre toga: Ustavotvorna skupstina,Lustracija.Parlament sa polovinom od sadasnjeg.Promena sistema.Promena izbornog zakona.Najmanje 500 000 potpisa za osnivanje politicke partije.

goran

29.05.2013. 00:25

izbaciti iz vlade vecitog ministra Milutina Mrkonjica ( zna li on drugo nesto da radi osim da bude politicki ministar ) i zavrsili ste pola posla u vladi !! Sramota je takvoga imata u Vladi a kamoli za ministra koji samo mnogo prica i to mu je krajnji domet a uz to i izigrava nekoga svalera !!!

Dragutin Karlovacki

29.05.2013. 00:26

Sve to treba pocistiti, politicari i tajkuni su opljackali Srbiju i doveli nas do prosjackog stapa, sada treba jedna dobra cistka , unakrsna provera imovine , oduzimanje nezakonito stecenog, i onda da vidimo sta nam je i skim ciniti.

MatijaBG LDP

29.05.2013. 07:37

Koliko primecujem,svi idu i menjaju se ,samo Mladja ostaje...blago nama s Vama:)

Miha

29.05.2013. 11:42

@MatijaBG LDP - Hehehe, pa ne moze svako da ima titulu "Vecitog ministra"... Imao je Tomica, ali mu je oduzese :-)))

Čedomir Činić

29.05.2013. 08:01

Posmatrano na nacionalnom planu to je smer kojim se krece, novim zamenjuje se staro, jer se tako omogucava cirkulacija dobara, ljudi i ideja na sirim prostorima, sta je odluka savremenog drustva.

jagodinac

29.05.2013. 08:07

Krajnje je vreme da se nesposobni ljudi iz drzavnih preduzeca izbace. Rukovode preduzecima samo zahvaljujuci stranci, a godinama prave gubitke i radnike vode u propast, kome je to u interesu ??? Pravi primer je fabrika kablova u Jagodini koju "100 godina" vodi isti covek, partiski miljenik, a on totalno nesposoban. Kad bi dosao mlad sposoban menadzer za direktora ovo bi bila fabrika za primer. Avaaaaj ljudi u vladi ucinite vec nesto dok ne bude kasno...

Nova generacija odgovornih sinova i cerki Srbije

29.05.2013. 08:31

Pre nego sto upliva se u politcke vode mora da dokaze se odgovornost za drustvo. Pazite koga nominujete da predstavlja vasu stranku.

marebg

29.05.2013. 08:49

U principu je ostalo 90% sljama iz prošlog režima a ovi što su došli već su počeli sa "kombinacijama" pocev od onog malog opstinara pa sve do ministra... Metla je zakon.

Predsednik

29.05.2013. 09:06

vidim Mrku u prvom planu,nadam se da ce mu dati najzad penziju pa polako sa svojom pevaljkom ....

Kraljevic Marko

29.05.2013. 10:12

@Predsednik - Srbija ne bi bila u konzervativnoj revolucionarnoj realnosti da postoji drustveni mir i politicka ravnoteza.

Nikola

29.05.2013. 09:32

Tako i treba,vreme je da pocne da se uvodi red,svi koji ne rade treba da budu smenjeni.

KRISTINA SM

29.05.2013. 09:34

Niko ne moze da se ponasa kao da mu je Srbija dedovina, zato je ovo jos jedan odgovoran postupak najače stranke u zemlji. Svi koji rade malo i nestručno trebaju biti zamenjeni novim ljudima.

Mici

29.05.2013. 10:46

@KRISTINA SM - Kakve veze ima Jorgovanka? Pored toga komentar ti je neuspeli pokusaj duhovitosti, a nista nije kazala sto vecina zdravorazumnih ljudi u ovoj drzavi ne misli.

IGRA PRESTOLA

29.05.2013. 09:35

Ocigledno je da se Vucic iz petnih zila trudi i čini sve kako bi poboljsao rad Vlade, ali je ocigledno da ne mogu svi ministri da prate njegov tempo, i ono koji to ne mogu treba da zameniti sto pre.

janko

29.05.2013. 09:36

Od rekonstrukcije Vučić sigurno nije odustao. Kada se završe poslovi oko sporazuma u vezi Kosova, Vučić će sigurno ispuniti svoje obećanje i zameniti pojedine ministre, koji nisu zadovoljili. Ja verujem da Vučić jedva čeka da se izvrši rekonstrukcija vlade.

Зорана

29.05.2013. 09:39

Само искреном борбу на свим пољима и у свим правцима ова земља се може надати бољим данима зато и подржавам ову најављену "чистку". Ово је мишљење сваког поштеног грађанина Србије.

vesa

29.05.2013. 09:40

Vlada radi poprilično dobro, ali naravno da može i bolje, a u poređenju sa vladom DS-a, ova vlada radi neuporedivo bolje. Ako se utvrdi da neki ministar nije zadovoljio, treba ga smeniti, i nema dileme da će Vučić to i uraditi.

Couer

29.05.2013. 10:49

@vesa - Zapravo, Vucic radi dobro, on je stozer ove Vlade. A SPS i URS su veoma diskutabilni. Pogotovu Mrkonjic, Dinkic, pa i sam Dacic.

Miha

29.05.2013. 11:38

@vesa - @Veso, 2/3 ove Vlade je bilo i u prosloj Vladi, seti se da su sa DS-om bili u koaliciji SPS-PUPS-JS, Rasim i Dinkicev G17-URS. A to da nema dileme nisam bas siguran, neki su bili zreli za smenu posle 3 meseca.

smene

29.05.2013. 09:42

I vreme je neki ministri posle zauzimanja svojih fotelja se ne čuju prosto smo i zaboravili na njih.Drugi opet pod "stare dane poludeli" zabavljaju se i uživaju kao da su u raju,a ne u opustošenoj zemlji gde je neophodan krv i znoj.

Anunaki

29.05.2013. 11:38

@smene - Ja od ministara sam samo čuo nekoliko pored Vučića da se oglašavaju, ostali kao da ih nema. E sad, ili rade nešto treće pa nemaju vremena ili ne rade ništa pa nemaju šta da kažu. Da se to vidi i da ako treba i kog treba da se smeni i postavi neko ko je sposobniji.

bobi

29.05.2013. 09:43

Vlada je do sada rešavala jedan od najtežih problema ,pitanje Kosova. Ali to ne znači da je zaboravila na one koji su mesto ministra shvatili kao nedodirljivi i kojima je osnovni zadatak sedenje u fotelji. Vreme je da takvi ovu vladu napuste.

Marko

29.05.2013. 10:49

@bobi - To je trebalo da radi i Boris Tadić posle pola godine svoje vladavine a ne da u praksi svoje funkcionere stavi van domašaja zakona!

Miha

29.05.2013. 11:37

@bobi - @Bobi, slazem se sa tobom. Ali zar treba iza "borbe za Kosovo" da se krije cela Vlada? Pa to je radilo nekoliko ljudi, a mi imamo ministre koji u tome nisu ucestvovali, a naravno nisu se bavili ni svojim resorima... Na prvi pogled se vidi ko nista nije uradio, a to su uglavnom svi osim Vucica.

željana

29.05.2013. 09:47

Nema razloga za bilo kakve velike promene u vladi, ali da neke ministre treba zameniti, to je sigurno. Međutim, to je zamena samo nekoliko ministara, i vlada treba da nastavi da radi dalje, sve dok ima rezultata, a ova vlada je više uradila za ovi 8-9 meseci, nego prethodna vlada za ceo svoj mandat.

PolakoNaprednjakinjo

29.05.2013. 10:05

@željana - Naprednjacki podmlatku, disite malo. Uganucete kaziprst od ove providne partijske internet podrske..

Odin

29.05.2013. 10:38

@željana - Slažem se Željana da je ova vlada uradila dosta, al kao što si napomenula ima ministara koje bi bilo bolje da pomerimo sa tih pozicija ili će nas ponovo zadesiti isto. Po meni, ja bih pomerio Dinkića, mnogo se čovek osilio, ko da mu tatko ostavio državu.

Couer

29.05.2013. 10:49

@željana - Treba, i te kako da je potrebno zameniti neke ministre i dobro precesljati sta je ko radio i koliko. Pa zar Vucic treba da radi vise od 50% poslova i da vazda preuzima odgovornost u ime cele Vlade?

marko

29.05.2013. 10:50

@željana - Ovo je najgora Vlada u istoriji .Samo price i magla a Srbija tone .O prodaji Kosova da i ne pricam.

Miha

29.05.2013. 11:34

@željana - @zeljana, nije ova Vlada nista uradila od kada je "ustolicena". A zbog cega? Zato sto ima nesposobne i lenje ministre. Sta rade Mrka, Velja, Krka, Alisa Maric, ministar kulture, ministar prosvete, veciti ministar ekonomije i finansija, ministar policije, ministarka zdravlja? Ne rade nista, nikakvih rezultata za godinu dana, nisam verovao da cu ikada ovo napisati, ali jedini covek koji nesto radi i pokusava je Vucic, samo mi nije jasno zasto ostalima dopusta ovakav javasluk.

geca

29.05.2013. 09:50

U vreme vlade DS-a je bila bitna samo stranačka pripandosti i odanost stranci ministra, a nije bio na prvom mestu državni interes, kao što treba da bude. Kod Vučića su rezultati odlučujući za dalji rad ministara, a smenjivanjem ministara iz SNS-a bi dao primer i svojim koalicionim partnerima, kod kojih takođe ima ministra koji ne zaslužuju da budu ministri.

Zarko

29.05.2013. 09:51

Hoce li naizad ljudi poput Mrkonjica, Knezevica, Ilica i slicnih bit izbaceni i zakonski gonjeni? Ako je odgovor da, onda je to lepa vest. Ako ne onda nas ne morate ni obavestavati, sve je isto kao pre.

bobi

29.05.2013. 09:57

U sadašnjoj vladi dok se jedni istinski trude da reše jako teška pitanja i stanje Srbije drugi smatraju da imaju zadatak da daju izjave. Mislim da je vreme da ova vlada ispravi svoje greške što se tiče pojedinih ljudi.

Bojana

29.05.2013. 09:58

Pa i treba da bude rekonstrukcije, ko god za ovih godinu dana nije radio dobro i u interesima naroda Srbije ne treba ni da bude u Vladi. Pa nisu se Vucic i Nikolic borili da obezbedjuju bolji zivot Srba, a da neki to unistavaju

kiki

29.05.2013. 10:09

I dalje su po firmama direktori i načelnici koji su godinama učestvovali u uništavanju tih firmi, vreme je da se zamene onima koji znaju i žele da rade.

raspucin

29.05.2013. 10:11

Rekonstrukcija Vlade treba da se desi ali i gradjani treba malo više da zapnu sa poslom,svaka čast vrednim ljudima ali ruku na srce u Srbiji postoji i gomila neradnika,"lezi lebe da te jedem".

Najlon

29.05.2013. 10:12

Sasvim logican potez Vlade,jer nije i ne treba da se dize tenzija, pre dobijanja datuma. Posle toga rekonstrukcija svakako da. Ona mora biti uradjena tako da svako onaj ko nije shavtio ozbiljno svoj posao u Vladi, i ne treba da ostane u njoj. Ima kadrova u svakoj stranci, koji ce posao shvatiti ozbiljno i dati svoj doprinos.

dragica

29.05.2013. 10:12

Sa rekonstrukcijom a i bez nje u Srbiji mora da se radi a veliki broj gradjana nije navikao na to!

MAČVA

29.05.2013. 10:15

Znači čeka nas vruće leto.Videćemo koliko su Dačić i Dinkić spremni da se odreknu svojih najbližih saradnika,za rad opstanka vlade.Sobzirom da kadrovi ove dve stranke takoreći "miruju" u vladi.

Pandurovic

29.05.2013. 10:15

Bravo Vucicu, ne daj da te ometaju, svi oni po nesto rade van propisa. Precesljaj to i pokazi narodu sta kad i kako...

Jeki

29.05.2013. 10:16

Menjati: Dinkica nema resenje za oporavak privrede,Bacevica ne radi nista ,masta o nekom kanalu ,Mrkonjica svi rokovi su mu istekli,Bajatovica unisti Srbijagas,Djukic-Dejanovic izgubila totalnu kontrolu u zdravstvu! Ima ih jos al ovi su bas ,bas za smenu.

jagodinac

29.05.2013. 10:20

Svi koji ometaju dobar rad vlade, ili neka se primire ili neka dopuste da se radi kako treba. Ja znam mnogima se ne svidjaju hapsenja i tuzbe pojedinih ljudi, ali sta da se radi, svi koji koce borbu protiv korupcije ili neka stanu sa tim ili neka se oproste od vlade.

Rajko Popovic

29.05.2013. 10:21

Neki su poznatiji po estradnim skandalima ,nego sa delima za koje primaju platu!

Rajko Popovic

29.05.2013. 10:23

Neke nemogu ni kritikovati ,jer ni na taj način ne zaslužuju nečiju pažnju !

HULK

29.05.2013. 10:24

Rezultati ministara trebalo bi da budu jedino merilo i za eventualne kadrovske promene u Vladi, a prelaznu ocenu ne zaslužuju bas svi. Mada Vucic ovakvom inicijativom jos jednom pokazuje odgovornost prema drzavi i narodu.

smena

29.05.2013. 10:25

Zamena pojedinih ministra obavezna. Da li Mrkonjic moze da obavlja svoj posao? Pre cetiri godine zajedno sa Tadicem i Cvetkovicem svecano je otvorio autoput Bujanovac-Presevo koji i dan danas ne funkcionise. Ministra prosvete Zarka Obradovica, koji vrsi reforme skolstva (definitivno je upropastio nase obrazovanje), a nikada nije uso u svoje ministarstvo...

mats hummels

29.05.2013. 10:26

Ako mislimo da uskoro napravimo neki kilometar autoputa kako treba, Mrkina smena je više nego neizbežna, a možda će pomoći i ako Bekutu uzidamo u neki temelj, neće više vile preko noći raznositi materijal...

Mitrovcanin

29.05.2013. 10:26

Ima zrelih ministara za smenu, moji favoriti su Mrkonjic, Velja Ilic i Goran Knezevic, niko se nije pokazao i treba umesto njih pre svega postaviti mladje ljude koji su željni dokazivanja.

oblacic

29.05.2013. 10:26

Vi se borite protiv korupcije i kriminala, ali znate sta mi se ne svidja. Otkrije se neka afera i prvo sto cujemo dacic izlazi i medijima prosipa pricu Niko od nasih iz SPS –a nije. Zasto to radi, plasi se necega ili prikriva nesto. A posle se ispostavi da su bas njegovi clanovi umesani u neku aferu. to me najvise nervira i mislim da takvo nesto ne sme bti vise dopusteno, ako ste vi spremni hapsiti i vase ljude iz stranke i sve ostale, zasto se dacic protivi i prikriva sta rade ljudi iz SPS-

nena

29.05.2013. 10:26

Neophodan je posebno strucan kadar za ekonomiju i finansije , da i ako nam smanje plate da ne zavrse te pare u privatnim svojinama nego da se Srbija pokrene ... To prvo menjate pa ostalo po potrebi

AV

29.05.2013. 10:27

Sramota je da pored ovolikih napora Ace, neki ministri se tako nonsalantno ponasaju dok covek gine! Onaj tetreb smislja gde i kako koncert da pravi, onaj pa drugi "textopisac-gitarista" samo izmislja neke zulumcarske namete, a onaj pa gurman i referent ispijanja pica po kafanama...Ej...cuvaj Boze! Ali ako...GLEDAJ NARODE pa ih "pozdravi" sledecom prilikom.

AV

29.05.2013. 10:29

Svakome po zasluzi, nagradjuj ili smenjuj! Ali ljudi, koja je Vule velicina pokazuje i to da menja svoje-s kojima nije zadovoljan! Kad je neko drugi cistio i svoje redove-osim politickog revansizma posle izbora???

sigurica plus

29.05.2013. 10:31

Slazem se, ali ne moze se i neko truditi i raditi sve poslove, a neko '' odmarati''' i kada se pokaze dobar rezultat taj neko ko je odmarao izajde prvi u medije i hvali se. Drugo nedodirljivih ne sme imati, ko god je radio mimo zakona treba da bude kaznjen, a ne da se stiti unutar vlade. Ministara ima podosta koje treba smeniti to je sigurno.

Thor

29.05.2013. 10:36

Pa mora da bude, jednostavno postoje neki ministri koji ne rade svoj posao nikako, a kamo li kako treba i to se mora srediti

Stipaljka

29.05.2013. 10:38

Vucic ce dovesti sve u red jedno po jedno, i polako. Radi jako realno i vaka mu cast na tome. Ali prvo treba da se ocisti vlada od nekih ministrara koji su vise po emisijama i nastupiam nego u vladi i na radnom mestu. Ali polako nadam se da ce se i to veoma brzo srediti.

Mici

29.05.2013. 10:45

I bilo je vreme, u svakom slucaju bolje od vanrednih izbora, koji bi nas isuvise kostali. Moji favoriti su definitivno Mladja i Mrkuta.

Vojvotkinja

29.05.2013. 10:47

Ja podrzavam ovu rekonstrukciju.Evidentno je da su se neki ministri raspojasali u svojim foteljama,a pritom su zaboravili zasto su tu i postavljeni.Verujem da SNS zeli da gradi jednu pravu pricu,stoga treba poceti od svojih redova,ali ne treba preskociti ni SPS ni URS,tek tu ima prljavog vesa.

Molim lepo

29.05.2013. 10:48

Potrebno, korisno i u pravo vreme. Na svim nivoima. Nije bitno ko kojoj stranci pripada ili je opredeljen, ko god ne radi u interesu gradjana i drzave, bice zamenjen.

čiča

29.05.2013. 10:49

Zašto čekate Vidovdan , da bi apoteke bile još praznije , da bi redovi u domovima zdravlja bili veći da ministarka mogla da se hvali svojim uspesima ?????????????????????????

Ministarstva spavaju

29.05.2013. 10:49

Istina je, niko nije primetio nikakav znak zivota na nivuo unitrasnje politike Srbije. A ministarstva spavaju.

Srpska navika

29.05.2013. 10:51

Ma oni se svi zavuki u udobne fotelje, dobijaju dobre plate i misle da im jet to mesto zagarantovano, bez obzira na sve.

Antonio Vivaldi

29.05.2013. 10:55

U svakom zitu ima kukolja...Nije velika greska to sto su neki ljudi postavljeni na neka mesta vec je veca greska ako to ne bude ispravljeno.Zato podrzavam ovu ideju SNS-a u vezi sa rekonstrukcijom Vlade.

Razultati rada

29.05.2013. 10:56

Nikad necemo krenuti napred ukoliko se rezultati cak i pre, na 6 meseci ne preveravaju i ljudi ne smenjaju. To je karakteristika civilizovane zemlje.

Niko mu ne veruje

29.05.2013. 10:58

Izgleda da su svi zaboravili dogovor o kom Vucic prica da se postuju rad ili ce biti smena posle vec prve provere razulatata.

Misterija

29.05.2013. 11:00

A Mrka pojma nemam sta jet uradio do sad svih ovih godina. Ne samo za ovih godinu dana nego uopste. Niko ne zna sta on uopste radi ujutru kad dodjen a posao. Kao ni mnogi oni.

Ronin

29.05.2013. 11:01

Ja bih konkretno pomerio Dinkića, očigledno je da ne radi u korist države.

Carpe diem

29.05.2013. 11:03

Ja sam za to da ako stvari ne funkcionisu kako su zamisljene na pocetku,treba ih menjati.Nisu se ni kadrovi iz SNS-a svi dobro snasli i nisu pokazali rezultate koji su se od njih ocekivali.Zato treba to menjati ,narod ce to prepoznati i znati da uzvrati na pravi nacin.

Sramota

29.05.2013. 11:07

I SNS kao i mnogi drugi ministri iz koalicije imaju bespotrebne ljude u ministarstvima ali su definitivno najgori oni na lokalu. Ovo jetsramota sta se desava u mom mestu od strane tih ljudi. Sramota I treba da ih menjaju.

Inkognito

29.05.2013. 11:09

Drago mi je da se o rekonstrukciji nije govorilo dok su se resavala neka vaznija pitanja po zemlju.Nakon 28. juna moze se opet govoriti o tome i izvrsiti potrebne reforme u Vladi.Evidentno je da nisu svi ministri radili dobro i nisu dali ocekivane rezultate,stoga ih treba zameniti nekim drugim.

Pozdravljam promenu ukorenjene politike

29.05.2013. 11:09

Ma ljudi svaki covek jet zamenljiv. Ukoliko ne sluzi svrsi. Skloniti ga baz halabuke. Sledeci koji dodju ce se vec drugacije ponasati. I ta praksa treba da se uvede jednom u ovoj zemlji. Pozdravljam to stvarno.

Nova praksa

29.05.2013. 11:14

I treba da se uvede nova praksa, gde se rad dobro placenih politicara konstanto analizira. Tako ce sutra svako postovati dato mu visokopozicionirano radno mesto.

Odin

29.05.2013. 11:46

@Čedomir Činić - Pa pre svega, iz monotonosti polako izlazimo i stvaramo uslove da se razvijamo, a sad, ovde ko je dobro radio u predhodnom periodu nema potrebe da brine, već samo oni koji ništa nisu radili ili nisu radili kako valja.

Individualizam

29.05.2013. 11:18

Verujem da ce nakon rekonstrukcije doci bolji kadrovi odn. bolja resenja za pojedine resore.Ovako su se neki ministri opustili,valjda misle da je njima ta fotelja ostavljena u amanet.Pohvalila bih gdju Mihajlovic,gdina Vucica,Gdina Rasima Ljajica,gdina Dacica za postignute rezultate...

Miha

29.05.2013. 12:02

@Individualizam - @Individualizam, sta su oni postigli? Rasim Ljajic, ministar trgovine i telekomunikacija - monopoli u trgovini i samim tim nenormalne cene! Gdja Mihajlovic - radi sve osim onoga sto je u njenom opisu posla (najvise kritikuje ostale), ulaganja u energetiku 0, EPS pred bankrotom, uvodjenje nekih sumanutih taksi koje placas za "ekolosku struju"! Dacic - premijer bez portfelja, policija u raspadu, leglo korupcije i kriminala, bezbednost na ulici na nivou devedesetih!!!

Wasaby

29.05.2013. 11:19

Što se prekompozicije resora tiče, tu bi moglo dosta da se koriguje s obzirom da Dinkić mnogo divlja i nije mi jasan taj čovak kako god da se postavi.

momo

29.05.2013. 11:27

Ostaće nam zemlja bez elite pa šta ćemo onda,ko će da nam vodi firme??? Zatvaraju se tajkuni,direktori i vlasnici firme,zar je moguće da smo živeli u sistemu u kome su svi krali i pelješili ovu jadnu zemlju?Sve treba procesuirati,zapleniti imovinu a firme dati mladim kadrovima koji iza sebe nemaju ovakve repove.

zemo

29.05.2013. 11:30

Pa nije narod izabrao vladu da bi isto radili kao prethodnici, vec da bi unapredili zivot u Srbiji i zbog toga treba svakog ko ne radi dobro razresiti duznosti

Ronin

29.05.2013. 11:49

@zemo - Bravo zemo za komentar, i u pravu si, narod je rekao da hoće promenei bolje sutra, a ako u vladi ima ministara koji zabušavaju onda se oni moraju što pre zameniti boljima.

"8"

29.05.2013. 11:32

Najbolje bi bilo da politicar svojim radom i primerom uticu na stvaranje stabilne politicke kulture i napredka u drzavi.

Suburban

29.05.2013. 11:34

I treba. Ko nije radio svoj posao, za koga se uspostavi da je radio ono sto nije trebao - zloupotreba sluzbenog polozaja - cao zdravo. Jos je ostalo partijskih sinova koji su pravili greske iz proslih garnitura pa i to treba smeniti jer su oni sasvim sigurno tu predugo a i svoje lose rezultate su pokazali. Hvala im lepo.

Velko

29.05.2013. 11:39

Riba smrdi od glave. U ovoj Vladi prvo treba promeniti dvojac na čelu. Ali onda je pitanje kome će Nikolić poveriti mandat. Mada bi i on trebalo da podnese ostavku jep mu je delovanje protivustavno.

Miha

29.05.2013. 11:41

Svi se nadamo, kao da su izbori, da ce nesto da se promeni. Samo kad se setim rekonstrukcije prosle Vlade, zamislim rekonstrukciju ove i opet ce biti presipanje iz supljeg u prazno, a mi se nadamo...

ksenija

29.05.2013. 11:46

Mnogi su mislili da ce im ministarska mesta biti pokrice za nerad.....to vreme je proslo i zato podrzavam rekonstrukciju.

Najlon

29.05.2013. 11:47

Sasvim logican potez Vlade,jer nije i ne treba da se dize tenzija, pre dobijanja datuma. Posle toga rekonstrukcija svakako da. Ona mora biti uradjena tako da svako onaj ko nije shavtio ozbiljno svoj posao u Vladi, i ne treba da ostane u njoj. Ima kadrova u svakoj stranci, koji ce posao shvatiti ozbiljno i dati svoj doprinos.

dana

29.05.2013. 11:50

Upravo čekamo prve izjave Mrke,Dinkića, Dačića. Ali sve se na kraju svode na prazne priče dok rezultati ni na vidiku.

Smejurija

29.05.2013. 11:51

Promene, ali kozmeticke. Postavice naprednjaci svoje ljude iii koalicione poslusnike da ucvrste vlast. Vec vidjeno xx puta. Sistem Vladavine Partija se nastavlja....prijatan vam dan, narode...

Matematicar

29.05.2013. 12:25

@pop - Pa biće i čistke kako se navodi u naslovu članka, samo se nadam da neće morati većina da se čisti... al opet, svi koji su za to da moraju da se pomere ili zamene, imate moju podršku.

nata

29.05.2013. 11:53

Došao je dan da i ovom narodu zasija sunce boljeg života.Napraviti prvi korak je najteže ali i najbitnije.

FilozofX

29.05.2013. 12:17

@nata - Prvi koraci su uvek bili najteži, jer su prvi, isto ko što se kaže da se probije led, isto mu dođe, a mi smo to uradili i sada treba samo da se bolje organizujemo i da se krene još bržim tempon napred a da bi to moglo, moraju svi ministri u vladi da rade podjednako dobro, a ne kao do sada pojedini, kao na primer Vučić, ubijaju se od posla, a ostali ih nema nigde skoro. Mora svi da rade podjednako dobro ako bi hteli da nam država bude što bolja.

momo

29.05.2013. 11:54

Najbitnije je da je nešto počelo da se menja,sva podrška vladi i radu, a sada kontinualno (bez zastoja) u promene i mi ćemo biti mala bogata zemlja.

Shinigami

29.05.2013. 12:11

@momo - Lepo si to rekao momo, mi jesno mala zemlja, al možemo biti mnogo bogata zemlja, pre svega imamo pametne ljude, imamo čistu prirodu, imamo mogućnosti da razvijamo turizam bez da zagađujemo okolinu, plus naši ljudi su traženi u svetu pogotovo u IT sektoru gde mogu da rade od svoje kuće i da ostvaruju dohodke... Sve se to može postići, iako izgleda kao naučna fantastika mnogima, al uz malo truda i upornosti može se postići i mnogo više od ovoga što sam naveo.

bora

29.05.2013. 11:56

Najzad je došao trenutak da neko od političara čuje i glas naroda,da se stavi u poziciju i pomaže narodu tj.preuzme odgovornost za svoja dela i obećanja.Bolje sutra vidimo već danas.

pop

29.05.2013. 11:58

I ja ću moći mojoj deci da kažem da nije uzalud što smo učili i završavali visoke škole a ostajemo bez posla.Umalo da ostanemo i bez to malo ponosa jer su sve vrednosti u nama ubili tu kojekakvi sega-maga stručnjaci.Hvala bogu te izadje jedan čovek iz naroda -pred narod i pokaza da može i drugačije.

Miha

29.05.2013. 12:36

@pop - @pope, pa taj covek "iz naroda" je pravi primer sega-mega strucnjaka... A i vecina njih sa jako sumnjivim diplomama jos sumnjivijih fakulteta. Ja sam zavrsio Univerzitet u Beogradu ali ne mogu bez partijske knjizice da dodjem na red od sega-mega strucnjaka...

Suburban

29.05.2013. 12:01

Menjati sve sto ne valja. Vise bi se ja pozabavio preduzecima i ustanovama jer tamo ulece partijski kadar onih koji su dugo, prilicno dugo na vlasti bez obzira na strucnost i spremu.

pp

29.05.2013. 12:06

Biznismeni preko narodna leđa i državnih firmi?Mislim da za to postoji drugi naziv!

Smejurija

29.05.2013. 12:06

Au, al su navalili sa komentarima "podrske rekonstrukciji" ovi naprednjacki omladinci...internet-propagandisti....Sta mislite, jel dobiju neki lanc-paket barem, kao nadoknadu ?

ladybug

29.05.2013. 12:07

I treba. Neke ljude podhitno treba skloniti iz fotelja u koje su zaseli odavno.

žaks

29.05.2013. 12:08

Dugo već vlada retorika uzmi šta ti život pruža a da se posao nebira po retorici visine plate već po nekim drugim kriterijumima.To se polako mora iskoreniti iz svesti ljudi.

Vasilije

29.05.2013. 12:08

Ne, ne, ne treba nam rekonstrukcija Vlade! Moramo model vlasti ukinuti!!! Izbori su Cirkus koji su smisloli katolički jezuiti iz Vatikana za sluđivanje masa. Projekat zvani Izbori je radio Yale University po narudžbini Vatikana. Naš jedini izbor je da Čuvari revolucije Crnoruki …. na Terazijama i oko Miletićevog spomenika ili ovde ni jedno srpsko uvo neće ostati! Drugo, moramo ukinuti model vlasti i postaviti Namesnika Visokog prestavnika da upravlja sa nama!

Miha

29.05.2013. 12:32

@Vasilije - @Vasilije, 2013. godina je, ne znam stvarno o kakvim namesnicima i cuvarima revolucije pricas...

nata

29.05.2013. 12:10

Ako svi koji su kršili zakone pa i političari odgovaraju za to onda će lako i brzo sve ući u kolotečinu i zakonske okvire.

zorica

29.05.2013. 12:10

Zemlja koja je ogrezla u korupciji i kriminalu nema izgrađen stav o poštovanju već o kršenju zakona a samim tim i soluciju što gore to bolje a ako te uhvate-jbg dešava se....

bora

29.05.2013. 12:12

Vi nemate pojma kakav plan ima vlada i koje sve stručnjake imaju jer od vaših afera ne mogu da rade svoj posao i dodju do izražaja.Ali,neka,što više vaših afera to više poena SNS-u.Kažu ljudi da ste odsvirali svoje.Svaka vama čast na hrabrosti i tu se sve završava.

Miha

29.05.2013. 14:47

@bora - @boro, da nisi ti u Vladi pa znas kakve "strucnjake" imaju? Za afere je zaduzen potpredsednik Vlade i ministarstvo policije, sigurno nije ministarstvo kulture, sporta, ekonomije, rudarstva i energetike i kako se vec vise zovu. Ne smetaju njima afere u radu, nego nista ne radi, prosipaj svoje politicko opredeljenje na nekom drugom mestu... Covece, ispade da Dinkic nije mogao da resava probleme u ekonomiji zbog afera!!!

pera

29.05.2013. 12:14

Borba protiv korupcije i kriminala se polako širi i ulazi u institucione vode.Ovaj široki front nas polako uvodi u jedno novo srpsko društvo u kome će vladati red i poredad zaokviren pravnim sistemom i u kome više nikome neće pasti na pamet da se bogati na ovaj način.

Bokvica

29.05.2013. 12:46

@pera - Pa redno je i bilo da se dođe do ministara koji ne rade kako valja iz ma bilo kojih razloga to, i da se što mirnije zamene i da se na njihova mesta dovedu ljudi koji su premni da rade i da daju svoj doprinos državi.

Miha

29.05.2013. 12:15

Znaci opet na taj "sudbonosni Vidovdan", verovatno cemo da progledamo posle rekonstrukcije. Ne razumem ko moze biti zadovoljan radom Mrkonjica, Ilica, Ljajica, Alise Maric, Bacevica, Dacica, Obradovica i tako dalje. Jedino sto se Vucic nesto bori, ali ne moze sve, tako da sto pre treba da se otrese ovih pijavica da ne bi i on pukao na izborima jer ce biti glavni krivac, a Ivica i njegove marice ce samo da prelete u drugi tabor...

zoki

29.05.2013. 12:17

ministar poljoprivrede prvi treba da ode jer oko afere oko mleka nista nije ucinjeno osim ispijanja istog i slatkog lizanja .

kotur

29.05.2013. 13:18

@zoki - Ma afera sa mlekom je cista glupost ... ono sto SPS-ovci rade je ono sto treba sankcionisati a ima ih mnooogo ... u svakoj su vlasti bili mirodjije... nekako ih treba zaustaviti.

nidža

29.05.2013. 12:22

Zanimljiva ili namerna fotografija . na njoj je pola onih koje treba "rekonstruisati". A sve po sistemu "nikad nije dovoljno dobro da ne bi moglo biti bolje"!

djape

29.05.2013. 12:48

@nidža - Samo polovina? Cini mi se da je ovde nekih 20% ministara koje treba smeniti.

kotur

29.05.2013. 13:17

@nidža - Ma jedan posto je sasvim dovoljno da unistio drzavu lopovlukom i korupcijom ... treba ih ocistiti.

Matematicar

29.05.2013. 12:39

@Djoka - Ma i Velja i Mrka koliko sam video ne rade ništa posebno, samo sede krkaju i piju, takvi nam ministri po najmanje trebaju. Našoj državi su potrebni mladi ljudi koji su željni da pokrenu ovu državu i koji su voljni da rade i koji nisu iskvareni.

nadica

29.05.2013. 12:32

Ova vlada je mnogo bolja nego prethodna vlada u kojoj je stožer bio DS. Međutim, ako bi rekonstrukcija doprinela još boljem radu, naravno da treba zameniti ministre koji nisu zadovoljili. Zbog toga što su ministri u vreme vladavine DS-a bili zaštićeni kao "beli medvedi", i mogli su da rade šta hoće i da za to ne odgovaraju, Srbija je i došla tu gde je danas. Sa takvom praksom se mora prestati, i Vučić će to sigurno uraditi u SNS-u, a onda na SPS-u i URS-u je da to isto urade i oni.

Miha

29.05.2013. 14:43

@nadica - @nadice, imas li malo duze pamcenje od maja prosle godine? DS, pa DS... Primecujes li da je 2/3 sadasnje Vlade u stvari prethodna Vlada, samo je SNS zamenio DS, a SPS, URS i Ljajic su ostali. Sad kao nisu zasticeni kao "beli medvedi"?

Misko Pisic

29.05.2013. 12:37

Samo da smene nacelnika Komunalne Policije. Ljudi ne rade nista. Ja se sa jednogodisnjom bebom moram seliti jer kafic ispod nas radi svaku noc ceklu noc i urnise ulicu a komunalci jure iskljucivo sirotinju

ljuban

29.05.2013. 12:38

Za razliku od vlada DS-a čiji je jedini cilj bio da što duže ostanu na vlasti, pa su pravili razne kompromise i prelazili preko brojnih nezakonitih radnji ministara, i na taj način doveli Srbiju na ivicu bankrota, ova vlada će trajati sve dok bude radila dobro, a ako počne loše da radi, Vučić je jasan, ide se na nove izbore, pa ćemo da vidimo šta narod misli o kojoj stranci.

leon

29.05.2013. 12:40

Putevi su nam ništa bolji od Afričkih,znači zna se ko mora da ode. Sve otpadnike napolje....

Miki

29.05.2013. 12:46

Koji je lik ovaj Gašić, kafedžija-gradonačelnik Kruševca... Sve svoje prijatelje, čak i privatnike, preveo u javna preduzeća i on nekom drži predavanja... A grad u kolapsu...

sanjica

29.05.2013. 12:52

Vlada treba da nastavi da radi dalje, uz izmenu pojedinih ministara koji nisu zadovoljili. Tako se to radi u svakoj uređenoj državi, a sve što Vučić radi, ima za krajni cilj da od Srbije stvori baš takvu uređenu državu, u kojoj svako radi svoj posao, i u kojoj nedodirljivih nema.

Maslachak

29.05.2013. 13:03

@Kutuzov - Slažem se da SPS i URS čine veliku štetu Srbiji svojim potezima i njih čovek mora da stavi pod strogi nadzor kako ne bi ponovo došlo do neke afere.

kotur

29.05.2013. 13:16

@Kutuzov - Smece se izbacuje iz kuce ... to je prirodno . E sad niko nije kriv sto je SPS i URS nakupio najvse smeca.

dipl. pravnik Ana P.

29.05.2013. 13:01

Ko nije radio, molim lepo, menjaj, ko jeste neka ostane. Za preduzeca i ustanove stvarno treba jedna velika cistka jer tu je kadar ubi boze, ubacivali su i polupismene i nepismene bez konkursa, pravili radna mesta samo tako i svega ostalog je bilo.

Lana

29.05.2013. 13:11

Вероватно Угљанин мисли на Рашку област, јер санџаци постоје у Турској.

kotur

29.05.2013. 13:14

Svaka vlada , svaki organ, svako vece posle izvesnog vremena rada treba da dozivi cistku ... to je najnormalnija stvar . Osim toga kako bi stranke kao sto su SPS i URS bile ociscene od strane SNS ... moraju se proveriti jer afera je mnogo izaslo do sada.

Elektra

29.05.2013. 13:21

Svi koji svoj posao ne shvataju ozbiljno i nemaju dobre rezultate treba menjati.

Nikita

29.05.2013. 13:23

Najbolja rekonstrukcija bi bila ta u kojoj u Vladi više ne bi bilo URS i SPS. Zar ministar finansija može biti onaj ko je otvoreno slagao gradjane za 1000 evra besplatnih akcija, a premijer onaj ko je umešan u aferu "Kofer"?!

Miha

29.05.2013. 14:40

@Nikita - @Nikita, pravi odgovor na pitanje kako su nas naprednjaci zavrnuli posle izbora sa pricom o promenama... Ista stvar, samo su tu sad naprednjaci umesto DS, a najvece zlo, SPS i URS konstantno opstaju.

RAKAC

29.05.2013. 13:31

Plasili su nas sa ovom Vladom da nas ceka propast,a ispalo je da su vise uradili za par meseci vise nego DS za sve ove godine.Napredak Srbije je evidentan u svim segmentima a narocito u borbi protiv kriminala.Ocigledno Vucic se ne zadovoljava ucinjenim i zeli jos jacu i mocniju Srbiju.Za svakog ko se pokaze da nije znao ili hteo da radi svoj posao,bice smenjen i Ja u tome ne vidim nista lose,sve je u interesu gradjana Srbije.

Miha

29.05.2013. 14:38

@RAKAC - Ja ne znam gde se vidi napredak? U kom segmentu smo napredovali? Sta se to popravilo i sta je pocelo ozbiljno da se radi? Napredak mozda vide samo naprednjaci... Ja ne mogu da vidim napredak u gradnji auto-puteva, napredak ekonomije, nema napretka ni u jednoj oblasti. Ono sto je jedino vidljivo je jedna stagnacija društva i apatija u narodu, jer su svi isti. Da, vidljiv je i poprilican "napredak" u zaduzivanju drzave pod parolom "manje su kamate, zato smo bolji od prethodne Vlade"...

Visibaba

29.05.2013. 13:52

Valjda nakon ove rekonstrukcije necu vise gledati Mrkonjica.Neka se posveti svom privatnom zivotu,na tom planu mu bolje ide,posto na poslovnom mu ne ide nikako.Ako gresim,recite mi,koji je to put on izgradio?!

Hm

29.05.2013. 14:12

Ako nešto nije bilo dobro, naravno da treba menjati i podrška ovakvom stavu Vučića. Čiji god ministar nije zadovoljio, treba da bude zamenjen nekim sposobnijim i voljnim da radi, a ne da se oko toga stvaraju sukobi. Kome je osnovni interes dobrobit naroda i države, neće imati problema sa rekonstrukcijom.

drena

29.05.2013. 14:37

Nije sastav ove vlade Sveto pismo. Ali zato treba da radi kao svajcarski sat. Svaki tockic koji zaostaje treba promeniti.

Kluz

29.05.2013. 14:45

Nema nista od ovoga. Jedva su skupili i ove da ih predstavljaju, nema sanse da su im zamene iole bolje, samo mogu da budu jos gori. Stranka bez kvalitetne baze je najpopularnija, jednostavno desio im se uspeh preko noci (i posle presvlacenja uniformi rekao bih) pa nije lako pokriti sve. SPS ima svoj esalon kojeg se drzi, nece Dacic tek tako da ih se odrekne. A Dinkica moraju da trpe do sledecih izbora. Ili on njih, covek bi rekao, jer je u vlasti od 2000-te naovamo. Jedino nije odgovoran nizasta

Bogata drzava reflektuje pravednost rezima.

29.05.2013. 15:00

Novac nije proizvod politickog rada ali zato jaka ekonomija je sposobnost politicara!

Nenad Sremac

29.05.2013. 15:01

KO nije radio dobro i valjano treba mu se zahvaliti na dosadašnjem radu i pokazati mu vrata iz zgrade u Nemanjinoj

Gospodin Jakovljević

29.05.2013. 15:02

Nikome nije zabetonirana ministarska fotelja. Prošlo je to vreme tzv. nezamenljivih..

Nenad Sremac

29.05.2013. 15:03

Najavljena rekonstrukcija nije nikada zakasnila kao tema kod nas. Bilo je prečih i neodložnih poslova da se završe koji su od krucijlanog interesa po nas. Možda se pojedini ministri i trgnu i krenu da rade. Ako se ne trgnu sledi im zamena..

Gospodin Jakovljević

29.05.2013. 15:05

Svakako da su krucijalna pitanja mnogo važnija od rekonstrukcije. Polako ulazimo u mirniji period i verujem da će biti dovoljno vremena da se zamene ministri koji su se istrošili ili umorili od ovakvog tempa rada..

MAJ 13

29.05.2013. 15:17

Nakon rekonstrukcije Vlade ne zelimo mnoge ministre gledati, ministra Mrkonjica iz granda, za 12god. asvaltirao 120 kilometara puta...zar nije tuzno..

Niksha

29.05.2013. 15:18

Mislim da bi rekonstrukcija zestoko pogodila SPS jer tamo gotovo ni jedan ministar ne zasluzuje prelaznu ocenu.

yutopija

29.05.2013. 15:27

Ja nesto nisam video u predhodnoj vladi da je bilo uopste u razmatranju rad ministara dok ovde posle samo godinu dana se radi rekonstrukcija sto ja dobro jer se ministri nece previse opustati a novi koji dodju ce se truditi d aopravdaju poverenje.

MAJ 13

29.05.2013. 15:32

Vreme je da se vidi i zna javno o radu ministara iz raznih stranaka, za godinu dana najvise se postiglo, zahvaljujuci Vucicu i SNS stranci...

natica

29.05.2013. 15:56

Vreme je bilo , menjate one koji ne zasluzuju takve pozicije .Hrabro i posteno od gospodina Vucica.

Bucko Irig

29.05.2013. 15:59

Neki ministri sigurno nisu zaslužili da se više ikad u životu zovu ministri! Ovaj što sa ljubavnicom potroši 80.000 din. za ručak na račun države je jedan od takvih.

GOCA

29.05.2013. 16:11

Normalno,svi koji nisu bili kako treba i dosledno obavljali svoje funkcije netreba da budu u Vladi,jer samo sa dobrim kadrovima u Vladi Srbije moze se racunati na uspeh...

jevgenija

29.05.2013. 16:15

Ne treba da radite nikakvu rekonstrukciju ako cete samo da smenjujete kadar SNS? u Tom slucaju opet se vracamo na staro da postoje zasticeni ovog puta patrijskom knjizicom.

opredeljen

29.05.2013. 16:16

Teško će to ići pošto sve partije ističu "neverovatne rezultate svojih ministara". A neverovatne je nemoguće promeniti. Mi bi menjali dosta njih ali se sad ne pitamo. A hoćemo, garant!

CNN

29.05.2013. 16:57

Ovo nema veze sa stranačim naklapanjima. Opšta tuča u pogonu montaže FIAT-a u KG. Prebijeni Italijani na čelu sa izvesnim Rusom. To je ekskluzivna vest, a ne ovo ko će koju fotelju da zajaši.

Ljudi na lokalu su sramota

29.05.2013. 17:10

Jedva cekam. Ovi sa lokala su takvi prevaranti i hostapleri kod nas da su gori od demokrata. Zato cu biti zahvalna vladi ako ih smeni.

Degustator

29.05.2013. 19:00

Stvarno je vreme da pojedini nesposobni ministry konacno napuste vladu i na njihovo mesto dodje strucniji kadar.

Srbin 100%

30.05.2013. 00:42

@Degustator - Neki ministri iz SPS-a sede mnogo dugo u foteljama za ono malo sto su uradili

Minimax

29.05.2013. 19:14

Da je srece da je moglo bez Dinkica i Dacica bilo bi najbolje. Ali ako bez njih ne moze onda smenite najnesposobnije.

Bebac

29.05.2013. 21:00

Odlicno resenje za uspavane ministre, svakih sest meseci kontrola i rekonstrukcija. Dosta je bilo vecitih socijalistickih ministara.

Iz sve snage na sav glas

29.05.2013. 21:22

Niste izlečili "žuticu" iz jednog javnog preduzeća a to je Pošta, pogledajte šta se radi u Zaječaru, Kladovu....to nije više nepotizam i zloupotreba položaja već hiperspregastomafijaško udruženje koje treba raskrinkati i izvesti pred lice pravde.

zare567

30.05.2013. 00:01

Rekonstrukcija je dobra ali bi ja volela vise da budu novi izbori jer mi je dosta gledati nekih u skupstini koji nista nerade vec samo kritikuju.

Srbin 100%

30.05.2013. 00:42

Konstatnom evaluacijom rada ministara i rukovodecih ljudi javnih preduzeca Srbija je moze da ocekuje da joj dolaze bolji dani

koko

30.05.2013. 01:09

Za sada su ukazano poverenje opravdali gospodin Vucic i clanovi SNS-a.Ostali se nisu proslavili...

Miha

30.05.2013. 11:38

@koko - Koji clanovi SNS-a? Ovaj sto gradi kanal? Ili ova sto postize odlicne rezultate u oblasti energetike? Niko bre nista nije uradio za godinu dana...

Pribakovic

30.05.2013. 06:28

Potpuno se slazem i podrzavam gospodina Vucica, da Vlada moze i mora bolje da radi, posebno pojedini resori koji imaju katastrofalne rezultate u prethodnom periodu. Ne bih da nabrajam da slucajno ne budem shvacen kao politicki pristrasan ili mozda kao simpatizer naprednjaka. Naravno da ima i ministara koji nisu zadovoljili svojim radom i koji su iz napredne stranke. Za te ministre, potpuno sam siguran da ce gospodin Vucic da ih smeni a ako treba i kazni.

Niksha

30.05.2013. 08:00

Mislim da bi rekonstrukcija zestoko pogodila SPS jer tamo gotovo ni jedan ministar ne zasluzuje prelaznu ocenu.

Zarkoni

30.05.2013. 09:54

Ne uskoro rekonstrukciju vlade nego da bude sto pre i da se mnogi ministri koji nisu radili svoj posao posmenjuju.

Zarkoni

30.05.2013. 09:55

Vucicu ili rekonstrukcija vlade ili novi izbori treceg nema,dosta su se neki ministri baskarili sa pevacicama po lokalima i trosili narodni novac.

Zarkoni

30.05.2013. 09:55

U potpunosti se slazem da je potrebna rekonstrukcija vlade jer neki minstri nerade svoj posao onako kako treba.

Miha

30.05.2013. 11:36

@Zarkoni - Ja mislim da nijedan ministar ne radi svoj posao kako treba, nema nama spasa sa ovim "strucnjacima"...

Zarkoni

30.05.2013. 09:56

Posle dobijanja datuma ili rekonstrukcija ili novi izbori,jedno od ta dva mora biti pre ili kasnije

Sofija

30.05.2013. 10:40

Rekonstrukcija nego šta, nisu se pretplatili na funkcije, svačiji rad mora da se preispituje. Svaka čast Vučiću na ovakvom konceptu rada

Miha

30.05.2013. 11:35

@Sofija - E bas su mangupi, godinu dana niko ne radi nista i sad ce kao da se rekonstruisu i da polazu racune o rezultatima nerada...

General poručnik

30.05.2013. 12:21

Ko nema rezultata u porteklih godinu dana, vreme mu je da se pozdravi sa Nemanjinom.

Dušan S

30.05.2013. 17:18

@s - Ma i ko dobro radi može još bolj a možda se i pojavio neko bolji.

s

30.05.2013. 12:52

Vreme je da se vidi i zna javno o radu ministara iz raznih stranaka, za godinu dana najvise se postiglo, zahvaljujuci Vucicu i SNS stranci...

bataSMraka

31.05.2013. 11:22

Treba pruziti sansu svima koji zele i imaju volje da pokrenu Srbiju da od nje naprave bolje mesto za zivot

bataSMraka

31.05.2013. 11:34

Vuciceva obecanja za sada dobro prolaze i u praksi,pokazao je da je drzava na prvom mestu i da svako ko ne radi u tom pravcu biti smenjen ili kaznjen,ovo je samo jojs jedan dokaz tome

Stražar

04.06.2013. 23:02

Rekonstrukcija može malo da sačeka bitno je da se sada sve učini kako bi se dobio datum.