NEZVANIČNI REZULTATI ISTRAGE: Kobno uključenje odnelo živote oca i ćerke

V. MITRIĆ

05. 10. 2018. u 07:54

Znakovnu signalizaciju nije ispoštovao vozač "juga" koji se iz Višnjice uključivao na most. U stravičnom sudaru sa "reno meganom", "jugo" je sleteo s mosta, a Mirko (73) i Vesna (47) Ranković su poginuli

НЕЗВАНИЧНИ РЕЗУЛТАТИ ИСТРАГЕ: Кобно укључење однело животе оца и ћерке

PREMA prvim rezultatima istrage saobraćajne nesreće u kojoj su živote izgubile dve osobe, a koja se u utorak oko 14 časova dogodila na Pančevačkom mostu, znakovnu signalizaciju nije ispoštovao vozač atomobila marke "jugo" koji se iz pravca Višnjice uključivao na most. U stravičnom sudaru sa "reno meganom", "jugo" je sleteo s mosta, a Mirko (73) i Vesna (47) Ranković, otac i ćerka, su poginuli.

Kako nezvanično saznajemo, "jugo" se na prilaznoj saobraćajnici mosta nije zaustavio, iako je na ovom delu puta postavljen znak "stop". Prilikom uključenja na most, udario je u prednji točak "megana", i od siline udarca odleteo u stranu, probio zaštitnu bankinu i survao se sa visine od oko 17 metara.

Mirko Ranković je inače bio penzionisani nastavnik istorije, saznaju "Novosti". Posle smrti supruge, već godinama je živeo sam u porodičnoj kući u Ljuboviji. U Beograd je, kako smo čuli, došao da poseti kćerku Vesnu i sina Branka, koji takođe živi u glavnom gradu. Inače, Ranković je do penzije radio u ovdašnjoj osnovnoj školi "Petar Vragolić".

- Bio je miran, povučen i učtiv čovek, čija je porodica bila, u svemu, smerna, poštena i ugledna - kažu komšije Rankovića.

- Mirko je živeo, skoro neprimetno. Povremeno je vozio zelenog "juga". Mada je davno otišao u penziju, slovio je za dobrog istoričara, sjajnog pedagoga i milog čoveka, i za stare i za mlade.

Sreten Cvetojević Cvele iz Ljubovije, dugogodišnji komandir policije u tom gradiću, kaže da Rankoviće poznaje skoro pune četiri decenije, a jedno vreme su bili i komšije. Mirka je poslednji put video pre nekoliko dana.

- Obradovao se kad sam mu rekao da sa većom grupom poštovalaca srpske istorije putujem na Krf. Zamolio me je da mu prenesem utiske kada se vratim, ali eto, nisam nikada stigao. Poginuše i on i njegova mezimica - priča Cvetojević. - Bio je jako vezan za decu, pa je išao kod njih kad god je mogao.

Rankovići nikad nisu ni saobraćajnu kaznu platili, jer su, kako saznajemo, po svemu, bili savesni, odgovorni i pažljivi. Za Mirkom i njegovom kćerkom posebno žale u OŠ "Petar Vragolić" iz koje je otišao u penziju, kao "sjajan nastavnik i divan kolega i čovek".


RAZREDNI, KOLEGA I PRIJATELj

MIRKO je svojevremeno bio razredni starešina Miroslavi Krstić, koja sada radi u računovodstvu OŠ "Petar Vragolić", a kasnije su postali kolege.

- Čak sam, svojevremeno čuvala Vesnu, kada bi Mirko i njegova supruga negde otišli - priča Miroslava. - Ona je bila divno dete, kao i cela porodica. Teško je podnela smrt majke, koja je umrla pre skoro dve decenije. Mirko je ostao sam sa decom i maksimalno im se posvetio. A u školi je bio, kako se to popularno kaže, u svemu za "pet plus".

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (19)

alfa...!

07.10.2018. 10:26

@Nex - Ograda služi,da vozilo koje vozi i dođe do znaka stop,MORA da stane pred tim znakom...

maja

05.10.2018. 08:03

uf,uf,uf..... sve mi ovo lici na neku namestaljku cim sve relevantne cinjenice isplivase ovako brzo???

Ljuba Zemunac

05.10.2018. 08:12

Velika tragedija ali recite mi dal bi bio drugaciji ishod a bio bi da nam most nije u stanju kakvom jeste,u Italiji se skoro srusio nadzvoznjak sutradan iz "BG PUTEVI" izlaze na most i asfaltiraju,krpe rupe i to sred bela dana da narod vidi da oni kao nesto rade....A OGRADE koje su trule???Biciklista rukom da se nasloni moze da izgine a ne prekljucerasnja situacija.Daj bre koga vise zavaravate,prevaranti jedni!

Mozda

05.10.2018. 08:12

Zar ograde na mostovima ne bi trebale biti napravljene da zadrzavaju udar vozila? Video sam udes na jednom mostu koji ide preko zeleznicke pruge, ograda se ulubila, ali nije pukla, iako je udar bio silovit. Ova se raspada od korozije!

Marko Petrovic

05.10.2018. 08:29

I nikome ne pada na pamet da taj deo bankine dodatno ojača. Tu bankinu bi biciklista probio.

Robin Hud

05.10.2018. 08:59

Drzavo, jel skupo ogledalo i znak sa vecim upozorenjem na tom mestu ukljucenja pod uglom od 45 stepeni..., a zastitna ograda katastrofalna, rdjava.., i to sve sa tolikom frekvencijom automobila..

драгана

05.10.2018. 16:02

@Robin Hud - Kod nas postoji sportovi koji se nazivaju: razbijanje ogledala, obaranje saobraćajnih znakova,žvrljanje auto lakom i bojama po istima.Prevrtanje kontejnera i lomljenje klupa u parkovima nije tema,ali je jedan od slobodnih aktivnosti naših mlađih sunarodnika.

stait stop veliki ko vrata

05.10.2018. 09:02

Pre neki dan isključujem se sa auto puta kod konjarnika, svi imaju STOP da me propuste. kao i obično idem polako i odjednom (ne vidi se od nadvožnjaka), reno sa KG tablama projuri, jer nije video znak i ne poznaje Beograd.To je veliki problem kada se dođe u veći grad a ne vozi se godinama.

драгана

05.10.2018. 14:50

@stait stop veliki ko vrata - A Beograđani poznajući put,grad i propise,jel',mogu da idu po "letačku" kartu?

Деки

05.10.2018. 09:25

Све је то јасно, али којом се брзином кретао меган? Тешко да је југо могао да развије неку већу брзину на кривини у успону. Сваки савестан возач, без обзира на првенство пролаза, успори на таквим местима, баш из оваквих разлога. Не верујем да би ови људи пробили ограду и слетели са моста, да се меган кретао 50 на сат. Овде је јасно ко је начинио тежи прекршај, али би можда животи били спашени да меган није ишао пребрзо, а то је јако битан податак. То вам је као она несрећа на семафору у НС.

alfa...!

07.10.2018. 10:22

@Деки - Bez obzira kojom se brzinom kretao megan,dužnost vozača juga da stane pred znakom stop,bio ili ne bio megan na putu sa prvenstvom prolaza...

Pera

05.10.2018. 09:26

Nažalost vozači su bahati, neće da se zaustave, ne pale migavac, iživljavaju se nad onima koji odmah ne pritisnu gas čim se upali žuto svetlo, seku pešake,... Takođe misle da ako uštede par sekundi da će brže stići.

vaki mail

05.10.2018. 09:54

ko ce da odgovara za smrt dve osobe zbog toga sto zastitna ograda nije zadrzala jugo da ne padne kako bi tek zadrzala kamion ili autobus sa putnicima ko.Saucesce porodici.

alfa...!

07.10.2018. 10:20

@vaki mail - Odgovoran je vozač juga,jer nije zaostavio vozilo pred znakom stop...

Ima tu krivice

05.10.2018. 10:15

i vozača megana, koji je išao prevelikom brzinom, i onih koji su napravili tako nepregledno uključenje, i onih koji nisu obezbedili da automobil ne može da probije ogradu, i tako dalje, i tako dalje... ali u Srbijici je uvek zvanično saopštenje da je kriv poginuli, te da nije prilagodio brzinu uslovima na putu...

mostarac

05.10.2018. 10:20

Obavezno staviti 40 maximum preko mosta. Na mostu voze preko 100 na sat kao da ce na avion. Pod hitno postaviti radare na pancevacki most, jer je ova smrt opomena za sve.

uhapsite semafor

05.10.2018. 11:06

dobar otac dobar istoricar i cemu to?ej bre za mene covek u autu je vozac i nista vise!daklen da krenemo vozac u bilo kom slucaju je obavezan da se pridrzava pravilima vozenje u ovom slucaju kada sa sporednog puta ides na glavni zakoci pogledaj oko sebe i ako nemas pometnji vozi brale!ne bre kod nas neki cak ni zmigavac ne ukljucuju a kamoli postuju glavi put!sva cetri oka ukljucite!ako se zadrzis par minuta da propustis nekog zanci produzio si zivot i sebi i drugom!

Hercegov Grad

05.10.2018. 11:15

Zbog tog ukljucenja sa desne strane i nepoznavanja propisa od strane vozaca,kad idem iz pravca kretanja "megana" uvek idem krajnjom levom trakom!

DzSvetac

05.10.2018. 11:22

E da su deca ostala u Ljuboviji , sada bi svi bili živi ...ali svetla velikog grada uzimaju danak !!!