CIMER O UBICI IZ RUZVELTOVE: Nikada se nije ni potukao

E. V. N.

15. 03. 2018. u 11:02

Bivši cimer Nebojše Stojilkovića koji je u ponedeljak izrešetao kolege u beogradskoj firmi: Bio je povučen i dešavalo se da imamo razmirice, ali nije pokazivao sklonost ka nasilju

ЦИМЕР О УБИЦИ ИЗ РУЗВЕЛТОВЕ: Никада се није ни потукао

Nebojša Stojilković

NEBOJŠA je bio povučen, ali nikada konfliktan, niti je ikada imao oružje. Bio je posvećen studijama i nije bio za neko veliko druženje. Dešavalo se da imamo razmirice, ali nije pokazivao sklonost ka nasilju. Koliko znam, nikada se nije ni potukao.

Ovo za "Novosti" kaže Zlatko J., bivši cimer Nebojše Stojilkovića, koji je u ponedeljak izrešetao kolege u firmi u Ruzveltovoj ulici u Beogradu, a potom i digao ruku na sebe. Ubica je u ponedeljak pre podne došao da "pozdravi" bivše kolege, i ništa nije slutilo na krvavi pir. Ušao je u prostorije firme, u kojoj je bio sastanak u toku, a zatim je naoružan pištoljem počeo da puca.


PROČITAJTE JOŠ:
Ćutljivi genije postao ubica

Branko Kanjevac, kojeg je smrtonosni metak pogodio pravo u glavu, podlegao je povredama na licu mesta. Marko Filipović je zadobio prostrelne rane, a prilikom skoka sa visine od osam metara Igor Radenković zadobio je povrede ramena i skočnog zgloba.

Kada je ostao bez municije zaputio se u stan u kom je živeo u Ulici vojvode Savatija 3 na Zvezdari. Oko sebe je poređao automobilske gume, polio se benzinom i zapalio.

STIGLI RODITELjI IZ SLOVENIJE RODITELjI Nebojše Stojilkovića, kako saznajemo, doputovali su iz Slovenije i trenutno se nalaze u Beogradu. Zasada nije poznato kada će i gde biti sahranjen. Ubijeni Branko Kanjevac će danas biti sahranjen na Centralnom groblju u Beogradu.

U rodnom gradu Stojilkovića, među Vranjancima još vlada neverica da je njihov mladi sugrađanin odgovoran za krvavi pir. Oni koji ga poznaju ne mogu da poveruju da je bio u stanju da hladnokrvno počini masakr.

- Ono što je učinio nikako ne liči na Nebojšu kojeg sam poznavao - priča Zlatko J., koji se sa Nebojšom družio tokom studija.

Nakon što su dva meseca delili stan u Beogradu, njih dvojica su se udaljili i slabo kontaktirali. Za poslednje dve godine videli su se samo jednom u prolazu. Zlatko veruje da se Nebojša promenio nakon što se zaposlio i morao da se sam snalazi i izdržava.

- Roditelji mu žive i rade u Sloveniji i pretpostavljam da mu je izuzetno teško palo to što mu se dogodilo na poslu, jer nije imao koga da mu pomogne i pruži mu podršku. Ipak, ne mogu da ga razumem, jer ubistvo nije počinio u afektu, već nekoliko dana nakon tih razmirica u firmi - kaže Nebojšin nekadašnji cimer.

Igor Radenković i Marko Filipović, mladići koji su povređeni u pucnjavi zasada su u stabilnom stanju. Sestra jednog od njih oglasila se juče na društvenim mrežama, komentarišući kako je moguće da jedan čovek dođe u stanje, do tačke pucanja, poput Stojilkovića, a da društvo ništa ne primeti i učini.

- Moj brat je dobro, biće dobro, mora - napisala je Ana Mićković. - Ono što se desilo je tragedija, šok, nešto što se dešava u filmovima i tamo negde daleko. Realnost je zastrašujuća, a poruka zabrinjavajuća. Kako je moguće da danas, u svetlu svih savremenih komunikacija, čovek ne gleda čoveka?

Devojka se zapitala kako je moguće da van kolegijalnog okruženja, niko nije primetio da se sa Nebojšom nešto dešava.

- Da, moj brat je pogođen, njegov kolega ubijen, treći je iskočio kroz prozor, ostali prisutni su u šoku, ali ja ne mogu a da ne mislim na mladića koji je to sve uradio, na njegovu porodicu i njihovu agoniju, saznanje šta bi bilo kad bi bilo - napisala je sestra Marka Filipovića.

Njoj nije jasno kako jedan mladić koji je radio u firmi gde su svi poput porodice, došao u ovu situaciju:


Branko Kanjevac

- On za mene nije monstrum, već mladić koji je izgubio kompas, kontrolu, sebe. Mladić koji je došao do tačke pucanja, a nije znao kako da traži pomoć. Mladić koji je prošao kroz ko zna kakav stres ili situacije koje su dovele do ovoga. Ne mogu da osudim ili kunem na bilo koji način čoveka kome je bila potrebna pomoć. Nadam se da će njegova porodica u ovim teškim trenucima za sve imati podršku koju on nije. Nadam se da će njegove kolege prebroditi šok, zalečiti rane i nastaviti dalje. Nadam se da niko neće biti sam i usamljen u svom bolu. I nadam se da će ljudi biti ljudi, a ne sudije i izvršitelji.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (37)

Ivan Zgrozeni

15.03.2018. 11:23

"Povuceni" cute i trpe dok ne puknu. Ona druga vrsta kontaminira atmosferu i neosetljiva je i dovoljno bezobzirna da ne mari za "povucene". Onda se cude. "Sta mu bi"?

Tata Mata

15.03.2018. 11:28

To što je uradio je tragedija ali sigurno mu je naneta nepravda.Trebalo bi da kolege kažu šta se desilo.

Програмер

15.03.2018. 11:30

Ово је тужно што се десило али овога има у већини програмерских фирми. Ја сам програмер већ 20 година и тврдим да нема сујетније и отуђеније професије него што су програмери и ИТ уопште. Зато фирме организују недељне и месечне излете, састанке јер на силу терају људе да се друже. Иако су програмерске плате велике, почетник крече са 500-600 еура нето а са 10, 15 година искуства плате су и до 2-3.000 еура нето, много је хуманије радити у неким фирмама које нису само технолошки опредељене

MirjanaS

18.03.2018. 05:30

@Програмер - Potpuno ste u pravu dragi programeru, sticajem okolnosti radim u takozvanom QA testingu... sve je tako kao što ste opisali, a biće i gore jer su sada svi navalili u IT, zbog posla... Neka ta sestra ranjenog kaže koji univerzitet brat joj j završio... Privatni. I za koliko je postao godina senior ( 3 ) a zašto je počinioc evo u petoj godini i dalje junior.

Slobodan Gligorijevic

15.03.2018. 11:30

Čoveku je prekipelo sa desavanjima njegovog direktora i kolega.Niko ne piše razlog dokaza i da li je pravedno odpusten.Svi novinari pišu da je monstrum.I ja ne bi sebe ubio.Samim tim sto je ubio sebe ima debeli razlog njegov direktor i drugi.

Petronije Arbitar

17.03.2018. 08:38

@Nebojsa Jankovic - Čovek nije "puko", jer kada čovek pukne onda u afektu uradi to što uradi a ovaj je sve to danima pripremao, vrlo svesno i sračunato, što znači da je imao vremena da shvati šta radi. Da pitaju "sve u firmi, pogotovo šefove"? Šta? Da nije tačno da je dobio otkaz? Da nije podnosio nikoga? Kakva je to potreba da se za sopstvene probleme i nesposobnost da se sa njima suočimo uvek krive drugi, od okoline i kolega pa do države i u tome traže opravdavanja čak i za ovako gnusne postupke?

profesor

15.03.2018. 12:12

Nitko neubija ljude iz cista mira mora da su mu zgorcali zivot no mi mozemo samo da nagadjamo vreme ce pokazati istinu.

Srbin Do Koske

15.03.2018. 12:21

Iživljavanje poslodavca koji su zaštićeni kao beli medvedi dovodi do toga, ali svakako nemože i nesme da opravdava krvavi zločin da je ostao živ odma metak u čelo. Mobinga i nepravde ima na sve strane pritiska u firmama na ovu bedu je sve više, društvo dovedeno u pitanje (američki sindrom), država nepreduzima da zaštiti radnike nažalost biće sve više ovakvih bolesnih umova kojima samo kvrcne nešto i doviđenja.

Goran

15.03.2018. 12:50

Da se tu malo zagreje ispod površine stanja u firmi. Mnogi vlasbici prikazuju da je med i mleko, čak se i ponašaju da je tako - a u stvari pritisak na sve strane. Psihologija gazde.

Marko

15.03.2018. 12:51

Svaka cast sestri na razmisljanju i rezonovanju u ovom tesko trenutku! Pitanje je potpuno na mestu i svako od nas treba da se zamisli i da shvati da svakog od nas nesto slicno moze da pogodi...na ovaj ili onaj nacin! Ljudi,prst na celo,situacija u drustvu i drzavi dostize tacku pucanja,samo sto to niko od nas otvoreno ne pokazuje,nego svi to drzimo u sebi i onda se desavaju situacije poput ove!

Ivana

15.03.2018. 14:06

@Marko - da je i nje brat ovako razmišljao kada je trebalo, sigurno se ne bi dogodilo ovo što se dogodilo...

zoki

15.03.2018. 12:52

Nije razlog da oduzimas zivot bilo kome . Ako0 nemozes promenis firmu juris drugi posao . Smesno bre,ko zna koji je razlog zajsta bio .

Ivana

15.03.2018. 13:23

@zoki - ma baš tako...samo da je prešao ulicu, već bi našao drugi posao...evo ja sam bila izložena iživljavanju punih sedam godina tako da mi je srce stradalo...kolege bliske sadašnjem režimu mi mesecima pakovale otkaz, a ja evo i bez posla i bez plate..a novog posla ni od korova...direktora sam bila obavestila o podmetačinama ali njega to nije interesovalo jer je na moje mesto već trebao doći neko drugi...institucije sistema takođe ne rade i štite..i šta se onda čudite kad se dogodi ovako nešto?

Odgovor

15.03.2018. 13:56

@zoki - To je filozofija kapitulanata koji idu linijom manjeg otpora. Povuci se znaci priznati krivicu i dati legitimitet onome ko te je ni krivog ni duznog oterao ili vrsio pritisak da sam odes.

Ekonomista

15.03.2018. 15:06

@zoki - Ova zemlja je došla na rub propasti zato jer su pametniji popuštali i odlazili a ološ ostajao i prosperirao.

Zoran

15.03.2018. 15:07

@zoki - Pogledakj koliko su za tvoj kometar a koliko protiv. Bolestan narod. Ovaj sto ubio je jos i najnormalniji.

Petronije Arbitar

15.03.2018. 16:02

@zoki - Ivana niste u pravu. Ja sam bio u situaciji još goroj nego on, izložen šikaniranju i maltretiranju i doveden do ruba egzistencije, s tim da je u pitanju bila i moja porodica koja je zavisila od mene. Naravno, pokazala se i "društvena nebriga", što danas mislim da je normalno i da je "društvena briga" u najvećoj meri floskula, jer sve zavisi samo od nas samih i koliko smo sposobni da se izborimo. Ili plivaj ili se udavi. Ja sam odabrao ono prvo. Danas sam super. Da li je trebalo nekoga da ubijem?

Ivana

15.03.2018. 17:36

@zoki - jesi li ti uopšte i čitao moj komentar? Da li sam ja rekla da je trebao tako nešto da uradi? A to što si ti sad super, daj i ovakvim tipovima ljudi savet kako da se izbore sa tolikim nepravdama u kojima je pojedinac obespravljen, konstantno šikaniran, gde se pronalazi posao gazeći preko živih i mrtvih. Meni je zarad svega toga stradalo zdravlje, trebaće mi još godinu dana lečenja da se rešim zavisnosti od lekova za smirenje? a pošto kažeš da ti je super, sigurno onda ne živiš u Srbiji...

Petronije Arbitar

15.03.2018. 18:48

@zoki - "I šta se onda čudite što se dogodi ovako nešto" - nisi rekla ali iz ovakvog zaključka naslućuje se opravdavanje. Ivana, meni je stradalo zdravlje, došao sam do ivice i shvatio da od drugih i društva ne treba ništa da očekujem. Stao sam i realno se suočio sa time šta su moje želje a šta mogućnosti i na osnovu toga se opredelio. Jeste, super mi je u odnosu na prilike u Srbiji, gde živim, ali ne gazim preko nikoga a mogao sam tada da ubijem nekoga i da ti onda kažeš da nije čudo da se to dogodilo.

Ivana

15.03.2018. 20:36

@zoki - pošto je evidentno da ne živiš u Srbiji, očigledno je da ne umeš da izvučeš zaključak niti da shvatiš zašto se ovakve stvari dešavaju...a da si ostao u Srbiji gde pošten čovek ne može da opstane niti da ostvari osnovno ljudsko pravo kao što je pravo na rad, a kažeš da imaš porodicu koju ne možeš ili jedva uspevaš da prehraniš, ne verujem da bi ovako razmišljao...pa bih te onda pitala šta su tvoje želje i mogućnosti koje spominješ i za šta bi onda uopšte mogao da se opredeliš kad nemaš izbora

Petronije Arbitar

15.03.2018. 21:24

@zoki - Ne mogu da shvatim upornost da izbegavaš poentu onoga što pišem: ne krivi drugoga za svoje neuspehe i ne očekuj od drugih i od društva da budu bolećivi prema tvojoj nesposobnosti! Sam si odgovoran za sve i koliko si sposoban, toliko imaš. Da je ovaj momak tako razmišljao, ne bi do toga došlo. Shvati već jednom da živim u Srbiji. U Srbiji i u Tunguziji, bilo gde, uvek imaš IZBORA i sve zavisi od tebe: ili plivaj, ili se udavi! Dosta mi je kukanja nesposobnih da im je Srbija kriva, samo oni nisu!

Ivana

15.03.2018. 21:54

@zoki - kao prvo, ja nisam nesupešna niti nesposobna kao ni ovaj mladić koga je ustvari tuđa nesposobnost i podmetanja i dovela do ovakve eskalacije sukoba u međuljudskim odnosima. Tvoj stav je da samo nesposobni i neuspešni doživljavaju probleme na poslu, čime dokazuješ da uopšte ne shvataš poentu ovog događaja kao ni poruke koje šaljemo svako od nas komentarišući ove i sl.događaje. Ja i ne očekujem da mi država bilo šta obezbedi sem pravo na rad i normalan ljudski život.To je sve!!!

Petronije Arbitar

16.03.2018. 09:44

@zoki - Ivana, nisam rekao da si ti neuspešna i nesposobna a da takvi, neuspešni i nesposobni, doživljavaju probleme na poslu, to je tačno, baš zato što su neuspešni i nesposobni. Uostalom, šta podrazumevaš pod tim da ti država obezbedi "pravo na rad i normalan ljudski život", ako ti (neko) to sebi ne možeš? Ubica, inače, NIJE dobio otkaz (pročitaj šta mu kažu kolege), on prosto nije podnosio ljude, ni privatno ni na poslu, nije hteo timski da radi - to je bio povod, dakle bio je PSIHOPATA. Kraj priče.

Djole

15.03.2018. 13:20

Jako zanimljiv i zreo komentar ove djevojke. Nažalost danas ljudi gube obzir prema svemu i u sopstvenoj bahatosti ne stignu da zapaze znake koji pokazuju da su prešli tačku ključanja kod pojedinaca te se ovakve stvari dešavaju. Malo kulture i finoće u međuljidskim odnosima bi sigurno eliminisalo ovakve pojave. Naravno, ne odobravam nasilan postupak momka koji je od sebe napravio ubicu i samoubicu.

Moka

15.03.2018. 14:41

Bice ovoga jos , prosle godine u ovo vreme u "modi" su bile ubice zena u i ispred institucija , a ove je izgleda nova "moda" , otkaz i bum sefove i kolege na poslu.

Nuclear Vlasta

15.03.2018. 14:41

Десило се баш оно што се стално дешава у оваквим трагедијама, а то знају сви који се тиме стручно баве. Ко много прича „урадићу ово, урадићу оно“ никад ништа не уради, а ако неко заћути деси се оно што се десило.

Che

15.03.2018. 18:31

Лик је можда имао револуционарну идеју,с'обзиром да је геније,послодавац му је украо и кад се побунио добио отказ...а идеја је можда вредна десетине хиљада евра...и епилог је очекиван. Овако нешто урадиш само кад ти је причињена велика неправда...

Petronije Arbitar

16.03.2018. 09:36

@Che - Ako si pratio informacije, "lik" nije dobio otkaz niti mu je šta "ukradeno" kao "geniju", jednostavno nije podnosio ljude kako na poslu tako i u privatnom životu, drugim rečima bio je psihopata. Tačka.

Petronije Arbitar

17.03.2018. 08:30

@Che - Dobro, Ivana, eto slažem se, ne umem da čitam kada njegove kolege kažu da nije dobio otkaz, da nije hteo da radi na timskom projektu (koji je, inače, bio autorsko delo pokojnog Kanjevca), da je bio osobenjak koji se ni sa kime nije družio, mračnjak itd. Prema tome, prihvatam tvoje mišljenje da su krivi država, sistem, društvo, da je "žrtva tranzicije"(?) - šta god to značilo, svi su krivi samo on nije bio psihopata i treba imati razumevanja kada neko "odradi" nekoliko ljudi. Zadovoljna?

azazel

15.03.2018. 18:40

Kad je pao pozarevacki psihopata a vi nastavili da ludite,rekao sam,sad kad je nestalo beckih konjušara,ustaša,balija,šiptara,komunista,masona,vatikana,mondijalista,i ostalih vaših zlotvora,kojih da nije,vi bi svi doktori nauka bili,i bili bi civilizovaniji nego Skandinavija,sad kad vise svega toga nema,pocecete da se istrebljujete medusobno.Jesam bio u pravu? Jesam,jesam,Zato što ja znam ko ste i šta ste vi.Vi ste samo zveri.Štroka koja kad uskoro nestane ovaj svet ce biti bolje mesto.

alexej

17.03.2018. 04:35

@azazel - from Azazel....po nacinu tvoje interpretacije, doneo sam zakljucak kojoj gore pomenutoj grupi pripadas....i zasto te uopste interesuje tudje dvoriste,zar se ne stidis da koristis pismo a pri tom zelis sve najgore vlasnicima istog.....Covek ima onoliko sujete koliko mu nedostaje pameti...!

Gubitnik Tranzicije

15.03.2018. 19:53

Komentar sestre ranjenog čoveka je odličan jer je pogodio suštinu tog tragičnog događaja. Tužna je činjenica da je naše društvo surovo prema onima koji pokažu slabost ili nesigurnost. Umesto da im se pomogne, svi ili ignorišu njihove probleme ili im neljudski dodatno otežavaju položaj. Lično sam se uverio da pored državnih firmi i u privatnim firmama najbolje prolaze oni koji svoje neznanje i nerad uspešno maskiraju arogancijom, bezobrazlukom i ulizištvom prema šefovima i gazdama u firmi.

владо

16.03.2018. 20:43

И поред тога што осуђујем свако насиље,и што сам тужан да је цијела породица остала уцвијељена због непромишљеног поступка и зло чињења, не могу се отети утиску да је томе што се догодило претходило нешто ружно од стране жртава овог гнусног злочина. На жалост то ће за вијеки вјекова остати у глави и срцима оних који пате или ће патити због тога. из тог разлога можда она народна није лоша: чини добро и добром се надај....Владимир