TEŽAK UDES: Suvozač poginuo kada je „reno 4“ udario u traktor

Lj. P.

14. 10. 2017. u 21:02

Po dosadašnjim nezvaničnim saznanjima, nesreća se dogodila oko 18.30 časova na putu Žabalj – Čurug

ТЕЖАК УДЕС: Сувозач погинуо када је „рено 4“ ударио у трактор

Foto: Thinkstock

U TEŠKOJ saobraćajnoj nesreći večaras na putu Žabalj – Čurug, poginuo je pedesettrogodišnji muškarac iz Novog Sada, dok su dvojica povređena i preveženi su u Urgentni centar u Novom Sadu.

Po dosadašnjim nezvaničnim saznanjima, nesreća se dogodila oko 18.30 časova na pomenutom putu, kada je iz još neutvrđenih razloga „reno 4“ novosadskih registarskih oznaka udario u traktor, za koji je bila zakačena prikolica, navodno neosvetljena.

U ovoj nesreći je, kako saznajemo poginuo 53-godišnji suvozač u automobilu, dok su druga dvojica povređena. U Urgentni centar su preveženi Z.R. (56) i S.R. (59) obojica iz Novog Sada, i trenutno su na dijagnostici.

Saobraćaj na toj deonici puta je obustavljen zbog uviđaja.




Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (5)

Miljan Dencic

14.10.2017. 21:21

Teško da je navodno neosvetljena prikolica. Traktoristi su katastrofa za saobraćaj i tu treba uvesti strogi red i zakon.

Слободан Човек

14.10.2017. 22:39

svaki treći traktor ima neka svetla nazad a svaki deseti biciklista bar mačije oko.

Veći je problem

15.10.2017. 08:56

@Слободан Човек - ... što je svako deseto vozilo u Srbiji tehnički ispravno. Pitanje je koliko Reno 4 u 2017 može da bude tehnički ispravan i održavan, sa srpskim primanjima.

ŠUMADINAC KG

15.10.2017. 05:19

Mnogo je neosvetljenih traktora koje bi trebalo dobro kazniti, a mnogo je i vozača automobila koji voze prebrzo i pod dejstvom alkohola.

Milan

15.10.2017. 08:52

OK. Traktor je verovatno bio nepropisno osvetljen. Ali mene nešto drugo interesuje - ko je dao potvrdu o tehničkoj ispravnosti za Reno 4, vozilo koje je prestalo da se proizvodi pre 25 godina i za koje fabrika odavno ne proizvodi rezervne delove? Da li su farovi na Reno 4 bili ispravni i u skladu sa propisima? Da li su upravljački sistem, kočnice i gume bili održavani i u specifikaciji? Kao što je za tuču i svađu potrebno dvoje, tako je i na drumu uglavnom potrebno dvoje da naprave karambol.