NESREĆA U NOVOM SADU: Kamiondžija tvrdi da nije video biciklistu

Lj. P. - Z. R.

13. 10. 2016. u 10:34

Uhapšen Teodor Jovičić (22) iz Crvenke zbog sumnje da je usmrtio Spasoja Miloševića (25). Kolege kažu da se šokirao kada je iz medija čuo da se traga za vozačem

НЕСРЕЋА У НОВОМ САДУ: Камионџија тврди да није видео бициклисту

Spasoje Milošević u uniformi

TEODOR Jovičić (22) iz Crvenke, vozač kamiona osumnjičen da je u utorak uveče u Novom Sadu usmrtio biciklistu Spasoja Miloševića (25) iz Jagodine, oficira Vojske Srbije, posle hapšenja je izjavio da nije video da je oborio mladića na biciklu, i da je zbog toga nastavio vožnju. Njemu je posle saslušanja u Osnovnom tužilaštvu u Novom Sadu određen pritvor do 30 dana.

Vozač šlepera somborskih registarskih oznaka, za kojim se tragalo od utorka uveče, pronađen je dan kasnije, odnosno u sredu uveče u Bačkoj Palanci. Policajci koji su kontrolisali saobraćaj, posebnu pažnju su obraćali na kamione TAM, kakvim je kobne noći upravljao Jovičić. Iste večeri je priveden u novosadsku policiju ali se, kako saznajemo, nije izjašnjavao gde je bio od trenutka nesreće pa dok nije uhapšen.

- Biciklisti je prikolica kamiona prešla preko glave, i nažalost, nije mu bilo spasa - saznajemo od izvora bliskog istrazi.

- Veštačenjem će se utvrditi da li ga je vozač kamiona oborio ili je mladić na biciklu izgubio ravnotežu dok ga je kamion preticao.

- Teodor nije pobegao sa mesta nesreće, jer nije ni bio svestan da se ona dogodila - rekao je za "Novosti" njegov kolega Nemanja Končar iz Transportnog preduzeća "Komidra" u Crvenki, koji je sa njim učestvovao u prevozu kukuruza iz Gospođinaca do luke u Bačkoj Palanci.

* Veštači se da li je kamion oborio mladića ili je on izgubio ravnotežu dok ga je kamion preticao

- On je oko 23 sata došao u Bačku Palanku, gde smo čekali istovar robe. Tu smo u noći između ponedeljka i utorka prespavali u kamionima. Ujutru nam je jedan od drugara preneo kako je pročitao da se dogodio udes na izlazu iz Veternika prema Novom Sadu i da se traga za vozačem.

PROPISNO OSVETLjEN PO onome što je zasad poznato, Milošević je te večeri, bio propisno obeležen i osvetljen. Iz pravca Veternika prema Novom Sadu vozio je sportski bicikl kolovoznom trakom, s obzirom na to da na tom delu puta nema staze za dvotočkaše.

Kako tvrdi Končar, oni su otišli kod Teodora, koji je rekao da je u to vreme prošao pored Veternika i šokirao se zbog mogućnosti da je on vozač za kojim se traga.

Ubrzo je stigla policija, kojoj je Teodor kazao da nije imao pojma da se išta dogodilo i da nema šta da krije. Nemanja kaže da je Teodor vozio tegljač "damper" i da nije mogao da oseti nikakav udarac na zadnjem delu prikolice.

- Nema reči o tome da je on bežao. Par kilometara posle mesta nesreće stao je na benzinskoj pumpi da kupi sok i nastavio vožnju za Gospođince - kaže Nemanja Končar.



VOZIO 50 KILOMETARA NA ČAS?

TEODOR nije imao ni kap alkohola u organizmu, a vozio je dozvoljenom brzinom od 50 kilometara na sat - rekao je Nemanja Končar, Teodorov kolega. - Završio je srednju saobraćajnu školu i izuzetno je dobar i odgovoran vozač. U šoku je zbog nesreće, kao i svi mi njegovi drugari, koji smo ubeđeni da će se dokazati da on nije kriv, uz najveće žaljenje što je u tom udesu izgubljen jedan mladi život.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (29)

N.N.

13.10.2016. 11:16

Vozaci automobila se prema biciklistima odnose iskljucivo zakonom jaceg. Retko kada u odnosu sa biciklistima postuju propise. Saobracajna policija itekako kaznjava bicikliste (i treba), ali niko ne stiti bicikliste, Zakon samo na papiru, biciklisti masovno na asfaltu. U Danskoj 54% gradjana na posao ide bicikama, u Srbiji se to meri promilima. Bicikl je najzdraviji i za osobu koja ga vozi i za okolinu, ali kome to objasniti u Srbiji. Izduvni gasovi ce nas pobiti, ali tako volimo, ocito.

4S

14.10.2016. 09:50

@N.N. - Slažem se sa tobom ali ne može u svakom gradu da se vozi bicikla. Gradovi koji su u ravnicama ok. ali grad kao Bgd, vrlo teško.Saučešće porodici Milošević

Sudija

13.10.2016. 11:42

Treba poštriti zakon prema vozačima koji obaraju naj ranjiviju kategoriju u saobraćaju a to su bicklisti i motoristi..

Teodor

13.10.2016. 22:23

@Sudija - Slazem se sa tobom, mada srecem gomilu biciklista bez ikakvih svetala, napred i pozadi, u tamnoj odeci, pri tome ne postuju pravila saobracaja, voze kuda hoce, voze po pesackim stazama, prelaze preko zebre na biciklu, a ne pored njega itd. Ne razumem njiihovu lezernost.

Vladimir Grobar

14.10.2016. 11:25

@Sudija - Pretpostavljavam da si ti motorista, bas onaj koji se strogo drzi propisa brzine voznje, ne preticanja sa desne strane, provlacenja sredisnjom liniom,.....biciklista koji ide krajem puta.... Spominjes Dansku? Koliko Danaca ide mimo biciklistima predvidjenim putevima i koliko ih je koristilo biciklo dok nisu dobili te staze?

Мића

13.10.2016. 18:36

Туда где се крећу камиони с приколицама, бициклисти а посебно код нас, немају шта да траже управо због оваквих ствари. Зато је таквим камионима забрањен пролазак кроз град већ иду обилазницама.

Sasa NS

13.10.2016. 22:17

Saučešće porodici.Bicklisti bi takodjer trebali znati da se pešački prelaz prelazi gurajući biciklo.

zorica

13.10.2016. 22:30

Vozač nije video da je oborio biciklistu? Moguće je samo u jednom slucaju, ako ga uopšte nije video na putu. valjda se gleda u retrovizor kada se obilazi neko ili nesto. Ja sam i vozač i biciklista i znam o čemu pričam. Iskreno saučešće porodici nastradalog bicikliste.

maki

13.10.2016. 23:43

@zorica - Nikada ti nisi vozio kamion ni po danu a jos manje nocu. Biciklo verovatno jesi...

Vladimir Grobar

14.10.2016. 11:20

@zorica - A da ne spominjes voznju podmornice, tenka, amfibije, Enterprajza....

valter

13.10.2016. 22:56

kao prvo.....od Veternika do N.Sada, netreba voziti biciklo cestom , zato sto je uzana dosta,veliki je saobracaj,taj deo je nocu skoro neosvetljen....nije tacno da nema staza za bicikliste,ima pesacka staza koja se koristi i za bicikliste ali je losa pa nece da voze tuda lakse im i brze po cesti...nebranim nikog,ja sam biciklista ali nije trebao voziti nocu po cesti...nikako...jedan mlad zivot ode,strasno ali neverujem da ga je udario,pre ce biti da je izgubio ravnotezu i potpao pd prikolicu....

nenad

13.10.2016. 23:30

@valter - Zakonom je zabranjeno voziti bicikl povrsinom kojom se krecu pesaci (trotoarom), a u tom slucaju (kada nema biciklisticke staze) je zakonski predvidjeno da se bicikl vozi kolovozom. U Novom Sadu se sa vremena na vreme kaznjavaju biciklisti koji voze trotoarom. Toliko o tome.

deda

14.10.2016. 09:14

@valter - Na delu puta kod Nisove pumpe vise nema staze, jer je ona jednostavno uklonjena kada se pumpa renovirala. Zbog toga sada biciklisti izlaze na cestu. Vec dugo se pitam ko je od nadleznih dozvolio da se prekine staza za bicikliste i pesake, zarad pumpe. Po meni je onaj ko je to odobrio kriv za nesrecu bar podjednako kao i vozac.

Vladimir Grobar

14.10.2016. 11:16

@valter - Znas li ti sta je sve zakonom zabranjeno? I biciklisti koji voze trotoarom budu samo kaznjeni. Zamisli situaciju da je vozac bicikla u momentu dok ga je kamion prestizao naletio na udarnu rupu, na kamenje na putu, staklo...i u tom momentu podletio pod zadnji dio prikolice. Nema tog vozaca koji ce sa punim kamionom osjetiti bilo sta. Ne optuzuj nikoga prije nego sto razmislis i pusti se zakona. Zakonom je zabranjeno i koristenje mobilnoga, drzanje slusalica u usima dok ides pjeske, .Zao mi Spaso

025

13.10.2016. 23:51

Poznajem vozaca kamiona, i verujem da nije pobegao, da je znao sta se dogodilo sigurno bi zaustavio vozilo, saucešće porodici Milošević

kako ste besramni

14.10.2016. 08:14

@025 - Nije znao? pa je l bio mrtav pijan da ne oseti udarac vozilom ako je gledao negde drugde u vreme kad je udario biciklistu?

Zorica

14.10.2016. 00:56

To sto je biciklista nastradao, ne znači da je vozač kriv. Nije na nama ljudima da sudimo, svako od nas se migao naći u ulozi jednog ili drugog. Ali samo ne mogu da shvatim kako je moguće ne videti da se nesreća dogodila. Razmisljam o ovome od kad sam procitala vest. Tuga.

šta bi!? ..neiživljeni drumski ratnici

14.10.2016. 01:04

teram točak .. posmatram kamiondžije .. 80% ih je vrlo korektno, sa ratumevanjem drže distancu, poštuju i čak uspore .. 20% su neiživljeni KLINCI, osetiš kad želi da te pretekne što bliže i što brže ..'ne postojiš' pa šta bude, od vetra, straha, ivičnjaka .. on je već prošao svojom kabinom, daleko od tebe, ne čuje i 'ne vidi te', ti se snalazi .. kao, ako ti se nešto dogodi, A ŠTA ĆEŠ TU? 'Nisam te vido' je nezaobilazno. Podrazumeva se

Šta bi!? ..neiživljeni drumski ratnici 2

14.10.2016. 01:08

proverite kamere sa te pumpe dok ne izbrišu, videćete da je proveravao zadnji deo .. i popio sokić naravno

dule

14.10.2016. 05:04

Nisu biciklisti najranjivija nego najopasnija kategorija učesnika u saobraćaju moj dragi SUDIJA. Inače verujem momku da nije ni video ni osetio da je pregazio ovog nesretnog mladića. To kažem iz iskustva sa rekonstrukcije jedne slične saobraćajke. Ovako veliki kamioni sa prikolicama kada pređu preko ljudskog tela se ponašaju kao da su naišli na neko omanje ispupčenje na putu.

Vlada

14.10.2016. 05:44

Kao vozac u saobracaju najvise se plasim biciklista, voze i ne gledaju.Kao biciklista,molim Boga da me sacuva od priucenih vozaca!

jovandeka

14.10.2016. 06:11

Ovakvih sa ovim komentarima ima samo u Srbiji.Svi sad nije vozač kriv,svi ga znaju,najbolji da ne može biti.Kriv je ovaj mučenik što je poginuo,jer je sam otišao da se "ubije".Tako ispadne po komentarima.A što vozač kada je vidio biciklistu,koji je bio propisno obilježen nije vozio 20 km na sat,dak nije našao poziciju da ga obidje.Nije zato što mu se žuri da što pre istovari i ide kući,što mu se žuri da obrne još jednu turu,pa zato i ne gleda put.

Petar

14.10.2016. 07:41

Ja sam sportski biciklista. Slićnu situaciju u kojoj je ovaj dečko izgubio glavu ove godine sam imao nebrojeno puta. Svaki izlazak na put završavao se opasnim susretima sa kamiondžijama. Ove godine kao nikada ranije. Da li to neko može da zaustavi.

novi kantrimen

14.10.2016. 08:13

Nije ni osetio kad ga je udario? Interesantno. Koliko mu se to često dešava? Št akažu materijalni dokazi na vozilu? Ili je vozilo nestalo bez traga? Ili ga je vozio neko poznat? Za ove lagarije bi dodeljivala duplu kaznu.