Kriv sam što su moji psi ubili komšiju i supruga je, pokušavajući da ga spase, izujedana!

Lj. PRERADOVIĆ

13. 08. 2016. u 22:02

Rade Maksimović o nesreći u kojoj je stradao Đurađ Marčeta (84). Supruga Igora je u zatvoru, iako sam ja vlasnik staforda. Žao nam je, ali prošlost ne možemo promeniti

Крив сам што су моји пси убили комшију и супруга је, покушавајући да га спасе, изуједана!

Krvavi tragovi na mestu gde su psi napali Đurđa ,Žrtva Đurađ Marčeta

OD časa kada sam saznao da su, dok sam bio na putu u inostranstvu, moji psi nasmrt izujedali komšiju Đurđa Marčetu (84), hteo sam da preuzmem krivicu i da umesto supruge Igore (29) ja odgovaram za to što se dogodilo. Ja sam njihov vlasnik, a ona se o životinjama samo starala u mom odsustvu. Ovo za "Novosti" kaže Rade Maksimović (36) iz Petrovaradina, čija su dva staforda pre mesec dana usmrtila njegovog komšiju.

Tako nešto, nažalost, zakon i naše pravo ne dopušta. I te kako smo svesni tragedije i ne bežimo od odgovornosti, ali nama, njenim najbližim, posebno našoj deci, teško pada što joj je produžen pritvor za još 30 dana. Ako tako mora, bar da joj stave nanogvicu i dozvole da bude kod kuće sa sinom i ćerkom.

Izražavajući duboko žaljenje što je deda Đuro stradao na tako strašan način, Rade Maksimović (36) iz Petrovaradina, vlasnik dva američka staford terijera, to veli u razgovoru za naš list, i dodaje da je Igora u zoru tog nesrećnog 12. jula učinila sve što je mogla da spasi prvog komšiju. Pokušavajući da skloni životinje od nesrećnog starca i sama je bila povređena po rukama.

- Neshvatljivo mi je da je u odluci o produžetku Igorinog pritvora navedeno da bi ako je puste da se brani sa slobode, mogla da ponovi krivično delo - kaže Rade. - Kako je to moguće kada su psi odmah odvedeni u prihvatilište, gde se i danas nalaze. Moja supruga nikada nikome ništa nažao nije učinila, i deda Đuri je kad su dečji rođendani odnosila parče torte. On je deci uzvraćao voćem iz svoje bašte.

POTPISANA IZJAVA RADE i Igora Maksimović su potpisali izjave da više nikada u životu neće držati pse.Oboje smo to napisali i potpisali i preko advokata prosledili sudu - kaže Rade.

Prihvatajući odgovornost i krivicu, Rade kaže da mu ni danas nije jasno zašto su psi nasrnuli na deda Đuru, jer je znao životinje, a i one njega. Za četiri godine, koliko ih ima, na komšiju nikada nisu ni zalajali, što je u sudu izjavio i jedan svedok. To, kazuje dalje naš sagovornik, mogu da potvrde mnogi.

- Svestan sam da za ugašen ljudski život popravnog nema - kaže Rade, nemoćno sležući ramenima. - Čitavu scenu, kada je supruga, čuvši lavež pasa, u pidžami istrčala u dvorište, a zatim, preskočivši žičanu ogradu pritrčala komšiji, videla je i naša devetogodišnja ćerka, koja je kao i dve godine mlađi sin, jako vezana za majku. Odvojenost od nje im teško pada.

Rade Maksimović

Psi starosti tri i po i četiri godine, po tvrdnjama njihovog sada već bivšeg vlasnika, nisu bili agresivni. Iz boksova u dnu dvorišta izlazili su samo kada je on kod kuće. Igora, koja još od detinjstva iz rata u Bosni ima strah kada je bez muža sama sa decom, odlučila je da ih kobnog dana pusti u dvorište.


MOLIĆE ZA OPROŠTAJ

OSIM da do suđenja bude sa svojom decom, Igora želi da ode i poseti grob Đurđa Marčete i da moli da joj oprosti što nije uspela da ga spasi.

- Komšijinoj porodici smo ponudili da nadoknadimo troškove sahrane i na taj način da im pomognemo, ali su odbili - navodi Rade.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (74)

asda

13.08.2016. 22:14

smrtna kazna kerovima zbog neodgovornosti. coveku zatvorska i novcana kazna.Ljudi su zakon i svako ubistvo coveka treba da se odgovara , covek ubije coveka smrtna kazna, zivotinja ubije coveka, zivotinji smrtna kazna. Logicno

SI BISTAR

14.08.2016. 07:35

@asda - kao boza @asda,,predji na limunadu,,sta su kerovi krivi..vjestacki stvoreni..

Sloba

13.08.2016. 22:21

Brate ja mislim da trebaš da robijaš. Na takav način izgubiti život je strasno. Saučešće porodici.

KASNO ZA KAJANJE

13.08.2016. 22:29

Kakva grozna smrt neduzna starca.Zakonom zabraniti drzanje opasnih pasa a vecina vlasnika se bahato ponasa znajuci da imaju zastitu opasnih kerova.Dozivotna robija za nesavesne vlasnike.

Branko

13.08.2016. 22:33

I tebe, pored supruge na robiju! Čoveče krivi ste za smrt čoveka, to što čovek ima 84 god je stvar slučajnosti, isto tako mogao je imati i četiri, šta menja na suštini?

Patriota

13.08.2016. 22:34

Krimosi dileri i ubice dobiju sansu da nose nanogicu a zena u pritvoru zbog pasa,zato nam drustvo i jeste tu gde je.....A ova dole dva komentara od zaliv i asda je suvisno i komentarisati posto oni ne vole ni svoj zivot a kamoli pse ili nekog kucnog ljubimca....Psi su spasili bezbroj ljudskih zivota i dalje ce spasavati,to im je u prirodi,ovo je nazalost nesrecan slucaj,gde je izgubljen zivot....Saucesce porodici deda Djurdje,a zeni zelim da sto pre bude sa svojom decom...

NikolaBG

13.08.2016. 23:56

@Patriota - A sta, ljudi nisu spasili beskonacno zivota? Buraz ti sada ovo pises zahvaljujuci ljudima, TVOJOJ VRSTI. Svako kome je ker ili neka druga vrsta draza od svoje, zasluzuje smrtnu kaznu. Sve sto vidis oko nas je zahvaljujuci ljudima, nama trebaju ljudi,a ne zivotinje da bi preziveli, dok zivotinjama trebaju ljudi da ih lece, hrane i vaspitavaju, jer nisu inteligentna bica,i nesposobni su za samostalan zivot, njihovo je da jedu i da se kote samo. kakvih sve morona ima ovo je haos

Roky2

13.08.2016. 22:36

Kako on lepo prica nisu bili agresivni ma sta kaze takve pse nedrzi normalan covek vec zna se ko . Ma nek ona malo ohladi u zatvoru pa ce je strah proci. Ohladili ste komsiju e i vas bi ja po zakonu ohladila dobro. Jos imate obraza da nudite svoju pomoc .SRAMOTO JEDNA :SAD SPAVAJ SA KEROVIMA UMESTO ZENE

Realno

13.08.2016. 22:39

On i ne traži da ne robija, već upravo obrnuto, traži da robija on kao vlasnik pasa, a ne supruga. Samo mi nije jasno zašto su ženi odredili pritvor od 30 dana i sada ga još produžili za 30 dana. Još ima i dvoje male dece. Nesumnjivo da se za ovo mora odgovarati, ali nije ona ubila čoveka, već njeni psi, dakle nije postojala namera. Nek je osude na koliko zakon kaže, ali nema smisla da sedi u pritvoru do presude, pogotovo imajući u vidu kakvi se sve ortodoksni kriminalci puštaju iz pritvora.

misa

14.08.2016. 01:41

@Realno - Znaš li ti šta je ortodox?Zašto se frljaš sa rečima za koje ne znaš značenje.

u magnovenju

13.08.2016. 22:49

Za kaznu bih te ja zatvorio sa izgladnelim i pobesnelim stafordima. Da spoznas kako je bilo tvom komsiji.

Ljudi zašto je ovaj na slobodi ?

13.08.2016. 23:41

@u magnovenju - Dragane, malo popričajte sa psihologom, nije na odmet.

Veki

14.08.2016. 06:35

@u magnovenju - A zasto da prica sa psihologom? Pa dobro je rekao, nek se sad taj pametnjakovic brine o deci. I deda je imao decu pa ko njih spominje?

vh

13.08.2016. 23:12

Ovo je tesko krivicno delo i nazalost nema nista olaksavajuce na strani ubica tj. vlasnika pasa. Ako ih puste ovakve situacije ce biti ceste i uvek ce biti krivi zrtve: onaj stari ili ono dete ili ona zena... Nek podele on i supruga 40 godina u zatvoru, a psima sledi eutanazija. Srbija se moze urediti samo pravednim zakonima i adekvatnim kaznjavanjem ubica i zlocinaca kao u ovom slucaju.

Bojan

13.08.2016. 23:13

Kakvi su ovo komentari?! Sudite drugima tako olako. Smrt ovome smrt onome, stavite prst na čelo , malo poštovanja prema svemu ovome molim.

Laca

13.08.2016. 23:51

@Bojan - Ne, nego kome ćemo da sudimo? Valjda nekome ko drži hrčka u stanu? Smrt je našla nesrećnog čoveka, a toga ne bi bilo da bahati čovek nije držao pse potencijalne ubice. Sada neka plati zbog toga. Za nauk sličnima.

tomi

14.08.2016. 06:07

@Bojan - trebalo bi tebe da napadnu psi,al da nebude tragicne situacije,usro bi se i nebi vise trtljao.

Gradjanka

13.08.2016. 23:14

Kakvi smo mi to ljudi?Ne sudite,jer ne znas sta te sutra ceka! Ubiti sa namerom je jedno a ovaj slucaj je surava nesreca!Pustite zenu iz pritvora, ne osudjujte decu da budu bez majke! Pedofili i ubice setaju slobodni.A zeni produzen pritvor "Da ne ponovi delo" Smesno! Vratite majku deci!!!

Vita

13.08.2016. 23:34

@Gradjanka - A zasto je pustila pse? Da su bili zatvoreni gde im je i mesto, to se ne bi desilo. Zasto su ih stalno drzali zatvorene ako su bili pitomi ko macici, kako tvrdi njihov gazda?

Laca

13.08.2016. 23:49

@Gradjanka - Ne znam kakvi ste "vi" to ljudi, ali ja svakako mislim da je ovaj Rade trebalo o ovome da razmisli pre nego što je uzeo da drži ovakvu vrstu pasa. Ako mu je trebao čuvar kuće, ima mnogo podesnijih i za ljude bezopasnijih vrsta. Neka priča ko šta hoće, ali zna se šta su pitbulovi i stafordi. Čovek je hteo da se bahati sa opasnim psima (ništa drugo), sada neka plaća cenu. Još bolje, neka gleda kako mu familija pati zbog njegove bahatosti. Kad bi samo drugi, njemu slični, naučili nešto iz ovoga.

sultan

14.08.2016. 07:29

@Gradjanka - Nego šta je ovo nego ubitstvo sa namerom? Ko je nabavio te krvoločne pse a ne vodi računa o njima? I ne lupetaj više

boban zg

14.08.2016. 07:31

@Gradjanka - Sta reci ,bas tako ,,bukvalno su zaklali ,rastrgali covjeka,,strasna smrt,jedino sam siguran da nesretni starac i kerovi nisu uopste krivi u ovom slucaju,,imati dva krvolocna kera u dvoristu ,zasto? Cuvaju kucu ili zenu,,u ovom slucaju ubijaju..Strahota.

maja

14.08.2016. 19:33

@Gradjanka - Zato sto zivi na periferiji Petrovaradina... po kojem se malo malo puca ko devedesetih...bacaju bombe ....narkomani setaju i napadaju narod zbog 100 dinara....i tako dalje...da neduzim...zao mi je coveka...ali i zene JER nije ona ubica... i ja sam kao zena mnoge besane noci provela sama u Petrovaradinu kad mi sin i muz nisu kuci...Dobro znam o cemu pricam...pa bi zakon mogao i tom problematikom da se pozabavi...

Pedja

13.08.2016. 23:24

Produzen pritvor?Pa kao da je ona ubila a ne psi.Super.Drzite je tamo sa krimosima,a hiljade ubica dece i zena se brane sa slobode.Ljudi moji ovo je nesrecan slucaj.Zeni kucni pritvor,da zagrli svoju decu pa onda neka sud dokazuje krivicu.Vucicu,ucini dobro delo i vrazi majku deci!

Maca

15.08.2016. 12:07

@Pedja - Да, у праву сте, пси су криви, псе треба ставити у притвор, нису они, где родитељи деце да буду криви!

Zakon

13.08.2016. 23:32

Ovo je protiv zakonito drzanje zene u pritvoru.!Da ne ponovi delo?! Da nece mozda otici po pse u azil,pa jovo-nanovo.Da nije tuzno,bilo bi smesno!Zao mi je coveka ali nesrecan slucaj! Pa mog druga su psi lutalice izujedale na sred ulice i niko nije odgovarao! Pustite zenu da se brani sa slobode pa onda na sud.Deci treba majka.A vi sto sve trpate u zatvor bez osude suda,mozda ste bas vi sledeci za turu tamo.Tretirate ljude kao teroriste.Sramota!

Arsa

14.08.2016. 06:42

@Zakon - Tvog drugara su ujele lutalice a ovog coveka je ubio vlasnicki pas. Zakon kaze da u tom slucaju odgovara vlasnik. Zao mi je dece ali nije ni ona bez krivice. Zasto je pustila pse koji su inace uvek bili zatvoreni?

Maca

15.08.2016. 12:05

@Višnja - Не мислиш добро, ако су га пси изуједали у дворишту а пси су власнички зна се чија је одговорност. Нема патетике након оваквих последица

Gradjanka

13.08.2016. 23:39

Autanazija psima,a ovim ljudima ne delite tako olako 40-god.Prvo se resimo pedofila i psihopata.A i pola Srbije drze ovakve pse. Pa hajmo da ih trpamo sve u zatvore.To treba da se resi zakonom.E ljudi moji kakvo je to zlo u vama.Mislite li na tu decu? Majka nije ubica! Saucesce porodici nesrecnog coveka.

,nn

14.08.2016. 03:37

@Gradjanka - " to treba da se resi zakonom" pa recite vi meni Ko jos u srbiji postuje zakon, niko, I ako neko Postuje, to je mali broj ljudi. Ovi ljudi su totalno neodgovorni, dali su ikad pomislili Da su mogla da stradaju necija deca, . Zivotinja su nepredvidive, Pogotovu rasa pasa koju oni imaju.

za građanku

14.08.2016. 08:30

@Gradjanka - I ja se slažem treba doneti Zakon,kao u nekim zemljama,da se zabrani držanje ovakvih pasa i da se svi psi čipuju tako da se tačno zna čiji su psi,pa kad ih izbace iz kuće da im se isti pas vrati i da se kazne.Da li shvatate da u mnogim zemljama psi lutalice jednostavo nepostoje,

Udruženje gradjana

13.08.2016. 23:46

Apel u.g"Stop nasilju nad decom" Deca su u teskom stanju.Vratite majku deci.Ima pravo da se brani sa slobode. A nadlezne institucije neka dokazuju krivice.Ovde su deca vec osudjena! Saucesce porodici nastradalog.

kobasica srbije

13.08.2016. 23:46

Ovaj čovek je nažalost malouman jer ovo što priča je užasno da ima bar malo mozga nikad pored dvoje dece nebi staforde ali kompleksi kod ljudi su ogromni pa ih leče pomoću zvri u psećem obliku koje uzgajaju. Da smo pravna država kao što nismo trebalo bi rebnuti i njega i ženu po maksimalnih osam godina po našem zakonu, decu u hraniteljsku porodicu pa oni a i ostali "ljubitelji " pasa na miru razmišljaju da li će kojekakve zveri držati kao ljubimce. Ja imam bigla on sigurno nikog neće klati.

Veki

14.08.2016. 06:27

@Pedja - Mi sto lupamo minuse imamo decu, a i deda jadan je imao decu. A sad deca nemaju svoga oca.

Imamo

14.08.2016. 10:00

@Pedja - i baš zato, da se ovakve stvari ne bi dogodile našoj deci, ovaj ološ u zatvor...

Lubenica

14.08.2016. 00:46

Njemu nije jasno zasto su ti psi nasrnuli na komsiju iako su ga dobro poznavali.Ljudi pre nego sto odlucite da kupite psa dobro se raspitajte i procitajte nesto o toj rasi.To je ekstremno agresivna rasa i moze da je cuva samo neko ko ima debelo iskustvo sa njima.

Bozidar

14.08.2016. 03:00

Ja imam decu. Da li ih ti imas i sta bi ucinio da njih pojedu komsijini kerovi a on ponudi da plati sahranu? Prekini da zlostavljas tastaturu i sakrij se!

Ranko

14.08.2016. 03:11

Vlasnik je ovaj sto nosi kajlu oko vrata i sam lici na svoje pse? Strpajte ga u zatvor zajedno sa zenom. Ne smem ni da pomislim u sta jedino mogu da izrastu deca takvih roditelja.

Pitalica

14.08.2016. 04:52

@Pedja u pravu si, malo je 40 godina, za ovako nesto bi trebalo i njiga pustiti u kavez sa psima, pa nek oni presude da li da zivi ili ne!

Katic Ljutomir

14.08.2016. 05:50

Koliko zlih ljudi ima u ovoj zemlji to je strasno .Prosto nesrecan slucaj a oni zenu oduduju na 40 g a bandifi setaju gradovima i niko ih ne sudi ili nesme.Ovo je strasno koliko ljudi voli tudu nestecu a kako je jedan covjek napisao "netrebaju nama veci neprijatelji od nas samih"

Pero Peric

14.08.2016. 06:09

udruz.gradjana. Lepo vi zborite sto se tice dece. Ali ako volite zivotinje postoje zivotna i uobicajena pravila kako se one gaje čuvaju i drze na odstojanju od ljudi.Drzava ne radi svoj posao i sve sto se desilo, nebi da su oni koji placeni savesno radili svoj posao.Takvi ljubimci bi se drzali u uslovima koji ne omogucuju da se desi tako nesto.

Bole

14.08.2016. 06:16

Ako pustimo zenu ko ce onda da odgovara za smrt coveka? Mora biti kaznjena par godina najmanje.

Maca

15.08.2016. 12:00

@Bole - Пошаљи Боле тужиоцу свој предлог, вероватно ће га усвојити, баш си самоуверен! Што тужиоци знају, треба да питају Бола...

Aleks PFC

14.08.2016. 07:18

koliko retrdiranih mozgova...osudili bi i decu kada bi roditelje poslali u zatvor nisu ga oni namerno ubili...svi vi koji govorite 40 godina idite i lecite se budaletine....

Radojko

14.08.2016. 07:42

Striktno primenjivati zakone ko ima pse kontrola da li ih je prijavio,kontrola uslova,ne podnosim ljude koje pse otvoreno namecu drugima u smislu nece on dobar je.Zatvori ga ,stvori uslove ko u zoloskom vrtu pa gaji i tigra ne interesuje me.

nesa

14.08.2016. 08:20

i sta ce da se desi da li ce se postuje zakon i obaveza da se psima koji su na povodcu stavljaju korpe i da se prvenstveno opasnim psima pozabavi komunalna policija. pa makar isli od kuce do kuce i upisali ljude koji imaju opasne pse

Saveta

14.08.2016. 08:25

Kada ce ova drzava zabraniti drzanje ovih kerova i kaznjavati one koji prekrse zakon. Kakav je to pas kucni ljubimac, ako mora da se drzi u kavezu? Srbija je preplavljena onima koji lece svoje komplekse i ludila na psima

zoran

14.08.2016. 08:26

Treba napokon osuditi one čiji psi ubijaju,jer ko drži takve pse kao da drži oružje u kući.Kakav nesrećan slučaj,zna se da su takvi psi opasni u mnogim zemljama su zabranjeni.Da li je moguće da neko ko voli pse ,više je za pse nego za čovečiji život.Ja nemam psa ,volim te životinje ali baš zbog ljubavi prema njima ja ih nedržim u stanu jer je strašno da ceo dan sedi u stanu sam dok je nedođem sa posa da budem sa njim.

Predrag

14.08.2016. 08:31

"Američki Staford"... Sve sa prefiksom "Američki" treba zabraniti u Evropi... A za tebe bi brate lično vešala spremao...

SMOKI

14.08.2016. 08:47

Pedja,ne mogu se sloziti sa vama.Ja licno mislim da vlasnik pasa treba da robija e ne supruga. Za STA to bilo kome treba ovakva rasa pasa? Za borbu kerova ili za nekakvo dokazivanje o svojoj moci.Volim zivotinje i nisam protiv drzanja pasa ali na siguran i bezbedan nacin 100%.Za tu vrstu pasa je potrebno biti van naselja i imati prave uslove.Moraju biti obuceni i obezbedjeni.Sve drugo su samo price i izgovori.

Mrki

14.08.2016. 08:53

Vidi ga kako udara na sentimentalnost "moja deca su jako vezana za mamu",pa neka deca su jako vezana za dedu a nece ga vise nikada videti,zahvaljujuci tebi.Uostalom tekst je i onako tendenciozan i bezosjecajan za porodicu zrtve.Ali sta da se radi,kad u nasem drustvu "tempo diktiraju" bogati i bahati.

Павле Д.

14.08.2016. 08:53

Изражавајући дубоко жаљење што је деда Ђуро страдао на тако страшан начин, Раде Максимовић из Петроварадина, власник два америчка стафорд теријера: "Несхватљиво ми је да је у одлуци о продужетку Игориног притвора наведено да би ако је пусте да се брани са слободе, могла да понови кривично дело" каже Раде. Како је то могуће када су пси одмах одведени у прихватилиште, где се и данас налазе. Ова тачна опаска контраверз. човека указује на сву трагику Маловићкине Реформе српског правосуђа!

Миљојко

15.08.2016. 07:42

@Павле Д. - Могуће је да набави друге псе и да их држи тако као и ове..

Zoran

14.08.2016. 09:08

Rade snosi moralnu odgovornost! Koja mu se i može oprostiti iz svega navedenig u tekstu ali drzava najveću, jer je dozvolila držanje genetskih (krviločnih) pasa

alfa...!

14.08.2016. 10:09

Čovek je stradao,to je zločin,il je bio on,ona,pedofil ili gej,zločin je zločin za koji treba da se odgovara....................

dule

14.08.2016. 12:23

za Boleta i sve druge koji veze nemaju sa pravom. Pritvor nije i ne može biti kazna. Naučite prvo zašto se i kada pritvor određuje. Drugo za sve one koji pričaju o krvoločnosti staforda moram da kažem da puno greše. Pogledajte koji psistatistički najviše ujedaju

Bole

14.08.2016. 12:57

@dule - Pritvor nije kazna? Da nije nagrada? To je jos gore od kazne, jer ne zna ni dal ce biti osudjena ni na koliko.

Bole

14.08.2016. 13:07

@dule - A to sto su stafordi ne manja stvar da su ubili coveka. Svejedno i da su bile pudlice. Nekada su se uglavnom drzali vucjaci za bezbednost i nije bilo problema, kao sa ovim novim rasama. Svako malo izadje naslov da su napali nekog.

sremica

14.08.2016. 13:01

Očito je da se nije dobro starala o njima inače bi komšija bio živ. Odakle joj uopšte ideja da ih pusti sad, prvi put? Kriv si i ti zato što si takve pse ostavio sa osobom koja nije u stanju da se o njima stara!

karakorum

14.08.2016. 19:38

Kazna bi trebalo da bude što je moguće veća. I za njega i nju. A trebalo bi pod hitno doneti zakon kojim se zabranjuje držanje agresivnih pasa, to jest svih tih pit bulova, staforda i njima sličnih monstruma.

ap0qalypto

14.08.2016. 21:54

brate, zapitaj se prvo sto si drzao tako opasne zivotinje. ostavi sentimentalnost, nisi je imao dok si drzao te kerove

mm

04.02.2017. 11:19

U vecini zemalja, kada pse setaju na ulici stave im korpu, a da ne govorimo o kratkom povocu. Kod nas na Tasu se bahate sa psima setaju ih svugde naravno bez korpe,deca ne mogu da se igraju zbog njih, trkaci da trce, vezbaci da vezbaju.Znam jednu grupu od nekih 4-5 dokonih uvek kad sam ja u parku na trcanju oni vode pse neke hrtove sto lice na pudle obilaze krugove onako coporativno njih 4-5 sa isto toliko pasa ne moze covek da prodje od njih. Volim zivotinje ali kod nas je drzanje pasa status.