Turčin nije kriv za nesreću u kojoj je kod Resnika stradalo petoro mladih?
20. 11. 2014. u 22:10
Naloženo utvrđivanje odgovornosti svih učesnika teške saobraćajne nezgode. Vozač šlepera Er Islami tvrdio da je pokušavao da izbegne „reno“ koji je krivudao
DRUGO osnovno javno tužilaštvo u Beogradu naložilo je komisiji sudskih veštaka saobraćajno - tehničke struke da izvrši novo veštačenje stravične saobraćajne nezgode koja se dogodila krajem oktobra na obilaznici, nedaleko od hotela „1.000 ruža“, saznaju „Novosti“. Za udes, u kom je život izgubilo petoro mladih ljudi, tereti se turski državljanin Er Islami (56).
U naredbi za novo veštačenje, Tužilaštvo, potvrđeno je našem listu, zahteva od veštaka da utvrde odgovornost svih učesnika ove saobraćajne nesreće.
- Potrebno je, zatim utvrditi sve prostorno-vremenske analize, brzine kretanja, kao i tehničke mogućnosti za eventualno izbegavanje nesreće, sa posebnim osvrtom na propuste svih učesnika - navodi se u naredbi.
Iz Tužilaštva napominju da im još nisu dostavljeni obdukcioni zapisnici, kao ni rezultati toksikoloških analiza od strane Instituta za sudsku medicinu.
Stravičan udes dogodio se na obilaznici oko Beograda, kada je kamion kojim je upravljao Islami direktno udario u „reno klio“ u kom su se nalazila trojica mladića i dve devojke, Kristijan Fazlija (21), Sead Kruezi (20), Daniel Marinković Dominković (22) i Isidora Demiri (19) i Valentina Mihailović (19).
Putničko vozilo se kretalo iz pravca naselja Resnik, a šleper je dolazio iz suprotnog smera. Od siline udarca, dvoje mladih je ispalo iz automobila, dok je troje ostalo u smrskanom vozilu. Četvoro njih poginulo je na mestu, dok se njihova drugarica Valentina Mihailović, desetak dana u Urgentnom centru borila za život. Nažalost, i ona je usled zadobijenih povreda, preminula prošle nedelje.
U međuvremenu, Islamiju, koji je osumnjičen za izazivanje nesreće, određen je pritvor do 30 dana. Pred istražnim organima branio se „da je pokušavao da izbegne auto, koji je krivudao putem“.
S druge strane, prvi nalazi iz istrage, pokazali su i to da je vozač šlepera, iz još nepoznatih razloga, prešao u suprotnu kolovoznu traku i udario u „reno“. Turskom državljaninu je na mestu tragedije urađen alko-test, koji je pokazao da nije bio u alkoholisanom stanju. Ali, još postoji sumnja da je Islami možda izgubio kontrolu nad vozilom jer je zaspao za volanom.

OPASNO
OBILAZNICA kod Resnika, na kojoj se dogodila teška saobraćajna nesreća spada među najopasnije deonice. Između dva smera ne postoji zaštitna bankina, a dodatni oprez je neophodan zbog velikog broja teretnih vozila koja tu prolaze.
Statistika pokazuje da u proseku u saobraćajnim nesrećama na širem području Beograda svake nedelje lakše i teže bude povređeno 50 ljudi, a jedna osoba pogine. Godišnje se dogodi više od 60.000 saobraćajnih nesreća, a stotine ljudi izgubi život. Najviše stradalih je od 18 do 25 godina.
ranko
20.11.2014. 22:55
Kako moze biti kriv kada je spavao covek a cigla vozila kamion?
Policija u Srbiji turskog vozaca ne smije ni da zaustavi jer prijete da ce svi Turski autoprevoznici bojkotovati tranzit kroz Srbijanski auto put . Luduju na autoputevima koriste magnete i voze prekovremeno pauze prave samo ako oni hoce to se sve moze provjeriti vremenom ulaska na autoput i izlaska a stiti ih drzava tako da nisam ocekivao da ce biti kriv.
Odakle Vam pretpostavka da nije kriv?
Prema slici, neko je nekog pokusao da izbegne ali na pogresan nacin. Ukoliko hoces da izbegnes nekog logicno je da kocis i vozis udesno a ne prelazeci na drugu stranu. Ovde se moglo cak i sici pored puta. Sam kamion nema tu pokretljivost da moze brzo da menja pravac voznje, znaci prica da je presao na drugu stranu da bi izbegao sudar ne drzi vodu pogotovo sto je u trenutku sudara pokusavao da se vrati na svoju stranu. S druge strane auto je takodje bio na pogresnoj strani. Odredi sad ko je kriv?
Stigla direktiva iz turske ambasade...
Komentari (8)