Rekovac: Žandarm spalio dvojicu mladića

E. H.

16. 07. 2013. u 09:26

Policija privela pripadnika Žandarmerije (33) osumnjičenog za dvostruko ubistvo u okolini Rekovca. Tela mladića od 28 i 29 godina nađena u ugljenisanom „audiju“. Motiv - dugovi

POLICIJA je kasno u ponedeljak privela pripadnika Žandarmerije (33) zbog osnovane sumnje da je ubio pa zapalio dvojicu mladića iz Jagodine, saznaju "Novosti". Mladići od 29 i 28 godina, kako se sumnja, prvo su ubijeni iz vatrenog oružja, a potom zapaljeni, kako bi se izbrisao svaki mogući trag. Prema našim saznanjima, motiv ovog monstruoznog zločina pripadnika Žandarmerije je novac, odnosno neraščišćeni dugovi.

Meštani su u ponedeljak pre podne pronašli zapaljen automobil i u njemu ugljenisana tela. Istraga zasad ne isključuju mogućnost da je bilo i više žrtava. Surovo ubistvo slučajno je otkrio jedan od meštana kada je ujutro pošao u njivu.

PRIJAVA NESTALIH ISTRAŽNI sudija Jasminka Velisavljević u ponedeljak nam je rekla da je u policiji bilo prijava nestalih osoba, ali ona kaže da to nikako ne može da poveže sa ovim slučajem. Detaljnije informacije znaće se posle sprovedenih provera i veštačenja.

Odmah je obaveštena policija. Stigla je uviđajna ekipa, ali još nije objavljen identitet nastradalih. Jedino je utvrđeno da je reč o automobilu marke „audi“.

Istražni sudija Višeg suda u Jagodini Jasminka Velisavljević izjavila nam je da ne može da potvrdi da li je u automobilu bilo dve ili više osoba. Automobil je u požaru potpuno uništen, ne znaju se čak ni registarske oznake.

- Dala sam nalog za veštačenje. Biće urađena i DNK analiza ostataka nađenih u automobilu i tek tada možemo imati neke konkretnije podatke - izjavila je sudija Velisavljević.

Meštani sela Ratković užasnuti su onim što se desilo na potezu zvanom Sarinac, odnosno Sarinačkom putu. U tom delu sela uglavnom su njive i postoji tek nekoliko kuća i jedna vikendica.

RECEPT U ATARU sela Dobanovci, nadomak Beograda, krajem aprila 2009. godine u džipu „landrover“ pronađena su dva ugljenisana tela. Ubrzo je utvrđeno da je reč o Iliji Novoviću i Goranu Mariću Maretu, koji su nestali nekoliko dana ranije.Utvrđeno je da je reč o mafijaškoj likvidaciji. Njih dvojica su ubijena iz vatrenog oružja, a potom su tela stavljena u vozilo i zapaljena kako bi se uklonio svaki mogući trag koji bi policiju odveo do ubica. Novović je bio blizak saradnik Luke Bojovića, a Marić je dovođen u vezu sa Andrijom Draškovićem.

- Sinoć, pre ponoći videla sam plamen na susednom brdu. Mislila sam da je neko zapalio strnjiku, pa nisam obraćala pažnju. Ujutro sam videla da je stigla policija i tek onda saznala da se desila neka tragedija - priča Snežana Ristić.

Uviđaj je u ponedeljak trajao više sati, a policija je blokirala sve prilazne puteve mestu nesreće. Seljani pričaju da je spaljeni automobil i ljudske ostatke u njemu slučajno otkrio jedan od meštana koji je pošao u njivu. Odmah je obavestio policiju koja istražuje šta se desilo na ovom seoskom putu.

- Užas. Videli smo policiju i došli da pitamo o čemu se radi. Kažu da se desila se tragedija, ali niko ne zna zašto i kako. Kod nas nema takvih automobila - kaže nam jedan od meštana.

U rasvetljavanje ovog teškog zločina uključili su se i čelnici i operativci Uprave kriminalističke policije Srbije.

Nezvanično se čuje da je jedna žrtva iz Jagodine, ali nema zvaničnih potvrda ni za to, niti ko je i zašto pretprošle noći „audijem“ došao u selo Ratković.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (68)

marko

16.07.2013. 09:42

da da, to je ta žandarmerija koja čuva srbiju, kao bogom dani, dele pravdu, ni po babu ni po stričevima već po količini novca jedinoga.

mimi

16.07.2013. 09:52

Uteha je u celoj prici da bar sva policija nije ista i da bar taj kriminalisticki deo zna da odradi posao kad hoce. Ocigledno da se ta zandarmerija pod onim Dikicem ili kako se vec zove, otela kontroli i samo je nastavak crvenih beretki. Saseci to sve u korenu. Cujem da planiraju tom Dikicu premestaj umesto da mu daju otkaz ko vrata i izbace svu olos koja ne prodje neki poligraf ili slicna ispitivanja. Ovako kukolj samo ostaje u zitu.

Ljubisa

16.07.2013. 09:59

Sramota !! Kriminogena organizacija u okviru drzave. Pasce i ova vlast, i to vrtoglavo...

bela ladja

16.07.2013. 10:05

šta je tu čudno... da li je neko čuo da je ijedan "uniformisani" ikada sankcionisan za kriminal kome su jednako podložni kao i bilo koji građanin srbije. pa, ne odgovaraju čak ni za učinjeni saobraćajni prekršaj, pljačkaju, reketiraju, ubijaju, spaljuju ljude... ovo je nečuveno. pošto je evidentno da je naš "državni vrh" slab na žandarmeriju, mislim da bi problemom trebala da se pozabavi EU, jer drugačije se odmetnuti žandarmim ne mogu dovesti u red.

naranca

16.07.2013. 11:15

@bela ladja - Narodna reakcija je za ocekivati ali i opasno pogresna."Samo EU moze da nas spasi od Kriminala".Pustimo Nemce da uvedu red i mir".....Ovaj zlocin je i istovremeno veliko podrivanje suvereniteta i nacionalne bezbednosti Srbije.Ovaj zandar je ocigledno lud ili dobro placen.

Gagisa

16.07.2013. 10:17

Svaki grad je leglo bogatih kriminalaca, u Despotovcu ih ima 10 tak , voze skupa kola i motore a nigde ne rade ,imaju svoje stanove u vlasnistvu i ko zn sta jos

gagy jeki

16.07.2013. 12:49

@Gagisa - u prawu si ja sam iz okoline dsp i vidim swaki dan sta se desawa ali spaljuju i pandurska kola cuo si swe to go kriminalac cak i u toj vlasti i policiji a ovaj decko aleeksandar sto je zapaljen to je moj dobar drugar rodom iz jednog sela kod despotovca ali vec dugo zivi u jagodinu bavio se prodajom telefona ozenjen ima dete i mislim da ocekivao jos jednu prinovu nikad mrava nije zgazio a skot ga ubio zbog para nema ovde nama zivota jadna njegova deca nikad ocA da wide vise...tuga

Deki

16.07.2013. 10:38

Dačiću, nemoj da se sekiraš, ni ovo nije dovoljan razlog da podneseš ostavku, ni ti ni Dikić. Alo ljudi, časni srpski policajci poput onog momka sa borčanskog kanala i hiljade drugih, preduzimajte više nešto, očistite svoje redove od ološa koji vas bruka! Ovo postaje ozbiljan problem...

Микица

16.07.2013. 11:18

@Deki - @ "Mikula": Без обзира на то да ли си узео паре на камату од жандара, шофера, ђубретара, брице или кувара - ако не вратиш све договорено, крајњи исход је углавном увек исти... Основно занимање зеленаша ту најчешће не игра апсолутно никакву улогу.

naranca

16.07.2013. 11:04

Lepo ja pricam smrtana kazna,ali evropski pametnjakovici iz svojih zabarikadiranih vila ni da cuju.

DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN

16.07.2013. 11:09

Dok se narod u Srbiji ne opameti ni ne pocne sam da udara na policiju do tad nece biti pravde ni srece u ovoj drzavi. Zamislite vi kakav je to zlocin ubiti dva mlada coveka, pa ih zatim zapaliti, da je to ucinio neki kriminalac pa da se covek i ne cudi tome ali kad to policajac ucini e tu vise nema sta da se kaze. Ako vas policajac popreko pogleda ili nedaj Boze udari vratite mu duplo vise. Ja sam 2001 jednog pandurcica dva puta tako slatko osamario da mu je kacket spao sa glave gledao me preko.

zoran

16.07.2013. 11:21

Ma, u policiji imate kriminalaca koliko vam dusa zeli. No, to vam je karakteristika svih olupina drzava. Samo u takvim drustvima kriminalci i policija rade zajedno na reketrianju stanovnishtva, preprodaju opojnih sredstava i slichno. Rasulo, rasulo na svakom nivou ove zemlje.

Niki

16.07.2013. 11:33

Prave razmere naseg problema su sto nema ozbiljnijeg kriminala u koji nisu upetljani ili ga vode aktivni i bivsi pripadnici raznih bezbednosnih sluzbi.To kaze hronika i to je nesporno.Sporno je samo kada ce proraditi kriticna masa ljudi koji vode poslove u drzavi i u tim istim sluzbama koja ce reci-dosta,u ime zivota!A zatim se nemilosrdno obracunati sa sobom,svim svojim olosem u uniformi,jer ga oni najbolje znaju.I jer nijedan novac ni oteto dobro vise ne moze biti naknada za ovu ciganu i dno!

Zoran Gasic

16.07.2013. 11:33

Svi propadnici zandarmerije imaju savrsene predispozicije da postanu okoreli kriminalci. Koji je razlog? Pa za one koje ne znaju razlog je jer stite kriminalce, izopacenike, terorisu srbe hapse srbe... i sve to za nekakvu platu. Kada shvate da se od kriminala moze i bolje ziveti nego sto zive odmah se okrecu drugima kriminalnim delima. Zandarmerija je katastrofa. Pre koje treba posmenjivati i pokaznjavati su zandarmi koji rade protiv naroda.

Goran

16.07.2013. 13:30

@Zoran Gasic - ......i naravno treba strogo zabraniti da se bave dodatnim poslovima kao napr. zastite lica, sto nas jezik prevedeno znaci " kontroverznih biznismena"???? Ili kriminalaca ako smo iskreni!

Gunnery Seregant Gibbs

16.07.2013. 14:00

@Zoran Gasic - A ko da hapsi Zandarmeriju? SAJ, PTJ, mozda Kobre iako su vojna policija ali za antiteroristicka dejstva? Da li da proglasimo Zandarmeriju teroristima pa lepo da ih pohapsi SAJ i Kobre i sta onda? Gospodo, kece se od vrha, pa na nize. A gospodin ministar premijer bi mogao malo da razmisli zasto mu Zandarmerija vise lici na zemunski klan nego li na elitnu jedinicu.

Александар

16.07.2013. 15:32

@Zoran Gasic - свака ти је на месту наредниче !!!

DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN

16.07.2013. 11:38

Kad ja kazem da Srbija pod hitno treba uvesti smrtnu kaznu meni ovde mnogi koji komentarisu kazu to nam kao ne treba. Pa kad vam gospodo ne treba onda zivite u ovakvoj drzavi gde se ubija i gde niko ne odgovara. Kad ja kazem da se svih 15-20 hiljada zatvorenika koliko ih po zatvorima ima pobije a ne da ih se tamo drzi mene opet mnogi ovde kritikuju. Nema srece sa zatvorskim kaznama, spas moze biti samo smrtna kazna, to jest javno pogubljenje surovo izvrseno sto surovije to bolje. Druge nema

Ja sam bre

16.07.2013. 12:20

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Ne slažem se sa tim. Nisu sve sudske presude pravedne, nije sve po pravdi, nije uvek sve jednako, nije uvek sve tačno. Nisam protivnik smrtne kazne ali mora da se izvršava u najkraćem roku i na najjednostavniji način. I hoću da kažem da je svako delo izvršeno iz nekih razloga, opravdanih ili ne, ovakvih ili onakvih. Nije uvek sve učinjeno iz čista mira. Evo kako sad da utvrdi kakvi su to ljudi bili i da li su to zaslužili?

DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN

16.07.2013. 12:41

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - U ovoj drzavi formalno postoje sudovi ali sta to vredi kad su kazne preblage a i te sudije sto ih izricu plase se za sopstvenu bezbednost pa gledaju da zlocincu daju sto manju kaznu. Da se to nebi desavalo pod hitno uvesti smrtnu kaznu za sve oblike prekrsaja, osim saobracajni.Verujte mi kad bi se svake godine sirom Srbije pobilo 1.000 kriminalaca da bi se i situacija u samoj Srbiji popravila. Strah bi uhvatio stanovnistvo ljudi bi postovali zakon. Ja sam pre za surovo pogubljenje recimo sekirom

Miha

16.07.2013. 13:12

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - @dinarska-diviyiza-knin ti si covek sa planine i ja te razumem.U tim planinama se i dalje seku sekirama pa mozes tamo da se nastanis.Sta ces onda u Srbiji koja ti,sudeci po tvojim gadljivim komentarima,ne odgovara kao drzava?Ja mislim da ti ne znas ni sta pises,"smrtna kazna za sve oblike prekrsaja, osim saobracajne"!!Svestan si sta si napisao?I da se vrati smrtna kazna treba da bude ogranicena na mali broj najsurovijih dela.Kad bi malo razmislio,bolje 40 godina u zatvoru nego smrtna...

Miha

16.07.2013. 13:31

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - A kako ces onda da navuces onih 300.000 vojnika koje stalno pominjes kad god se pomenu oni avioni MIG 29M2 ako se bude toliko ubijalo? Ti ne verujes ni sam sebi i samo zagadjujes ove vesti. Stvarno mi je muka vise od tvojih komentara protiv Srbije, ako ti se brate ne svidja ti idi negde, eto ti BiH, Albanija, Kosovo, Makedonija, Bugarska, Rumunija, ne zna se koja je bolja drzava.

USA

16.07.2013. 13:33

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - @Miha. U pravu si Miha ali nemoj vredjati ljude iz Srpskih pokrajina na takav nacin. Sve su to Srbi i imaju pravo da se zale na Srbiju isto ko i ti... Ali slazem se da nema pojma o cemu govori... To vazi i za one koji preporucuju njegove komentare, a verovatno svi nisu iz njegovih podrucja...

EURO - DIVIZIJA -KOSOVO

16.07.2013. 13:50

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Pa eto zelja ti se ispunila -ZANDARI SPROVELI SRMTNU KAZNU - BEZ SUDA - Jel ti je po volji.

DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN

16.07.2013. 13:52

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Zamolio bi te pre svega da ne vredjas moj rodni kraj a to sto sam rodjen u podnozju planine Dinare tacnije selu Polaci cini me ponosnim covekom koji voli svoj rodni kraj. Naravno da bi sekao te kriminalce sta oni drugo razumeju. Kazes 40 godina robije je super , a ja ti kazem da je ta robija od 40 god nagrada kriminalcima i njihovim porodicama.

DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN

16.07.2013. 14:07

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Srbiju treba menjati svati covece nemam ja nista protiv Srbije kao drzave, lepa je zemlja plodna . Ali smeta mi ovaj narod koji je totalno nezainteresovan za sudbinu ove drzave nikad nisu bili Srbi uvek su radili naopako i nikad nisu voleli Srbiju iako su u njoj rodjeni.Tih 300.000 vojnika koje pominjes bi stvorile Srpkinje i zakon koji bi im visio nad glavom. A u zakonu bi bilo svaka zena od 16 pa 40 god mora da bude udata i da ima minimum 3roje dece. Bilo bi vojske i previse nista ti ne brini

Slavisha

16.07.2013. 14:42

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - A zašto da izostaviš saobraćajne prekršaje? To ne bi bilo u redu, jer bi posle tvoje politike u Srbiji ostali samo loši vozači

Miha

16.07.2013. 14:45

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - @USA,u pravu si,malo sam preterao,ali nije u redu da generalizuje i deli "njih" Srbe i nas "Srbijance".Njegovi komentari su mi totalno nebulozni i jednostavno ih pise iz ne znam kog razloga.@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN,izvini ako sam ti uvredio kraj,i ja sam rodjen podno planine u Zapadnoj Srbiji,jako volim svoju zemlji,mnogo mi sto sta smeta u njoj i pokusavam svaki dan da nesto uradim na sebi pa cu tako doprineti i drzavi.Imas samo malo zastarela shvatanja po pitanju zakona,zalazes se za represivne

naranca

16.07.2013. 15:01

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - @eudiK.Prvo nisu bez suda .Oni su bili sud (zasta nisu ni skolovani ni ovlasteni).Drugo to se zove ubistvo.Trece zbog pozajmice para(sto je direktno protiv drzave i bankarskog sistema.Tj u normalnoj drzavi samo drzava je ovlastena za pozajmice i kamate i niko drugi).A i oni komentari da Siptari sa KIM placaju zandarima za Srpsku sumu su mi jasniji

naranca

16.07.2013. 18:07

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - @eurodivizijakos.Oni nisu skolovani ni postavljeni da sude.Znaci to je zlocin a ne smrtna kazna.Postoji razlika.

naranca

16.07.2013. 22:03

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - @USA Ruku na srce ti Srbi iz kako kazes "Srpskih pokrajina" dadose Teslu.A ovi iz Srbije Petra Dobrnjca.Koji je poznat po uzrecici Hvala ...i Petru Dobrnjcu.

roki

16.07.2013. 11:44

@ - Ceo texte bla bla cekas da saznas kako je zandarm umesan u tome a oni ni rec.

Max

16.07.2013. 12:22

Zandarmeriju treba ukinuti i vratiti sluzenje vojske...ionako nikakve koristi od Zandarmerije nemamo,nego samo shtete...Trenutno na Kosovu hapse i tuku Srbe,koji hoce da podizu barikade i koji nece da prihvate izdajnicki briselski sporazum..

Jabre

16.07.2013. 18:02

@Max - A ko će da ratuje protiv gerilske vojske ? Policija i vojska to nisu mogle da odrade bez prekomerne sile. Policija je preslaba a vojska ne može bez teškog oružja. Zbog toga postoje jedinice takvog tipa i nema ih samo Srbija, Rusija ima više takvih jedinica, Amerika ih ima, Francuska, Turska, Italija, Španija, Britanija, Kolumbija itd

Ja sam bre

16.07.2013. 12:23

Ima nešto što nije potpuno u vezi sa temom ali nije ni da nije. Da se ovo desilo za vreme Miloševića bilo bi odmah "zločinačka jedinica", "polulegalna formacija", "nije ni čudo kad Legija služi u takvim jedinicama" itd... Pa služio je on i u francuskoj Legiji stranaca pa šta? A što se žandarmerije tiče za njih konkretno mislim da bi trebali malo da porade na ponašanju, barem na javnim skupovima, a ne odmah da potežu za batinama......

airmax i suskavac

16.07.2013. 12:23

Pod hitno organizujte paradu... da se konacno opet do'vatimo sa zandarmerijom, pa kom opanci kom...

BorisFCRS

16.07.2013. 13:15

Nemojte da me pogrešno shvatite ne opravdavam sledećeg navedenog već poredim slučajeve da bi se mogle usporediti kazne! Ako je Uroš Mišić osuđen na 10 godina za napada na žandarmana u civilu te mu se sudilo za ubistvo u pokušaju, onda ovaj žandar treba da dobije najmanje 40 godina zato što je izveo ubistvo sa namerom i jednog ubio sa motivom koristi, a drugog kao kolateralnu štetu! Istinska pravda za žandare (ma da ne verujem da će se tužilaštvo počešati za ovaj slučaj)!

BorisFCRS

16.07.2013. 13:15

Nemojte da me pogrešno shvatite ne opravdavam sledećeg navedenog već poredim slučajeve da bi se mogle usporediti kazne! Ako je Uroš Mišić osuđen na 10 godina za napada na žandarmana u civilu te mu se sudilo za ubistvo u pokušaju, onda ovaj žandar treba da dobije najmanje 40 godina zato što je izveo ubistvo sa namerom i jednog ubio sa motivom koristi, a drugog kao kolateralnu štetu! Istinska pravda za žandare (ma da ne verujem da će se tužilaštvo počešati za ovaj slučaj)!

cardusan

16.07.2013. 14:31

@BorisFCRS - Pa kriminalne radnje od pripadnika MUP-a se stimulisu... Npr kada policija pocne da vrsi proizvodnju i distribuciju narkotika ta vest se vesto skriva, oni dobiju samo godinu dana, i to jos uslovno i onda izadju kao bogati ljudi. Posledice nikakve rezultati puni dzepovi pa ko je lud da ne proba zar ne. Mi kukamo na sve sto se desava a drzava je ta koja salje poruku tipa "ubijajte, radite sta hocete, posledica nema bicete bogati..."

Miha

16.07.2013. 13:34

I sta ce biti sa ovim N.N. zandarmom? Hoce li i on biti suspendovan na 6 meseci? Sto se ne objavljuje ime? Verovatno zato sto je jedna od glavnih zvezda u spotu Amadeus benda, pa da im ne kvari imidz?

LazaRus

16.07.2013. 13:35

Nece dusmanin na Kosovo i Metohiju, al' hoce pare! Pu, naletnici izdajnicki! Sistem treba mijenjati!!!

nesa

16.07.2013. 14:53

Svaki zlocinac ovog tipa,pa bili oni i zandarmi,moze da bude od koristi drustvu...povaditi im organe,kao sto to kinezi rade,pa ih dati nasoj bolesnoj deci,kojima treba transplatacija vitalnih organa.

to svi znamo

16.07.2013. 14:59

da se razumemo, svi koji pricaju da treba ukinuti zandarmeriju, pricaju to u afektu ili nisu ni svesni kolike gluposti valjaju. Zandarmerija nam treba jos kako. jedino sto treba uvesti je da zandari robijaju za nedela a ne da bivaju suspendovani i onda nista. Eventualno 7 godina za zbog hladnokrvne egzekucije pucenjem u glavu zbog prolaza na crveno... Ne. zandari ne treba da robijaju samo kad ubiju nekog, treba da robijaju i kad prebiju nekog iz obesti. Tad bi stvari dosle na svoje mesto

.....

16.07.2013. 15:24

Nekim slucajem su i dvojca nastadalih posteni uzorni gradjani (kamatasi). Samo ne znam od kad je zelenasenje dozvoljeno u Srbiji. Pre nego bilo sta uradis , trebas sagladati moguce posledice.

kum

16.07.2013. 15:38

Setimo se one stare poslovice, ne daj boze sugavom nokti sam ce da se izgrebe te i mama da delimo pravdu, sve bi mi na svoj nacin resavali kako ko zna i ume nama ne treba takva policija koju imamo , ne treba zakon koji imamo sve bi mi menjali samo smo ono najvaznije zaboravili - mi moramo da se promenimo na zalost to kod nas ide sporo i sve dok drugima mislimo lose nece nam biti bolje imacemo ovakvih i slicnih slucajeva jos dosta. Po nasim komentarima se vidi kakav smo narod - nikakav.

djeni

16.07.2013. 16:42

kakoce imati poverenja u policiju kad tako radi zandarmerija jasi kurta da udjane murta

Jabre

16.07.2013. 17:57

@djeni - haha i šta ubica ima u svim slojevima društva i u svim poslovima ako ćeš na tome da gradiš poverenje onda je najbolje da se zatvoriš u podrum.

maks

16.07.2013. 16:42

Ljudi kazu nema kriminala kao '90ih ma kako nema ovo je gore nego '90ih sve monstruoznija ubistva. Pod hitno Dacic da podnese ostavku, da se ukine zandarmerija i pohapse njeni pripadnici. I naravno uvesti smtnu kaznu i to vesanjem na trgu kao u Persiji.

naranca

16.07.2013. 17:59

@maks - @maks.Persija ne postoji.To se danas zove Iran.A za smrtnu kaznu se slazem.Mada je vesanje zastarelo sad je u modi elektricna stolica.

предраг

16.07.2013. 16:50

@ - Ја стварно не разумем која је то дрскост и смелост да неко ко је у државној служби убије људе које је требало да штити. Бојим се да ово није усамљен случај. Понашау се као каубоји.

vesna

16.07.2013. 17:30

U poslednje vreme je policija umesana u teska krivicna dela .Vreme je da se zapitamo ko nas to stiti.

Alo bre

16.07.2013. 17:33

Alo bre dokle vise,da ti kriminalci rade sta hoce ubijaju kog hoce, a ja prosto nemogu da verujem daje sve ovo moguce,pa ljudi moji nasa policija i Zandamerija nemoguce da se svim ovim bavi??? Ministar policije kao i direktor odmah da podnesu ostavku,kako nijeih sramota dase obracaju javnosti ovakvim komentarima umesto da odmah podnesu ostavku,i da odgovaraju za ovakva zlodela.

Jabre

16.07.2013. 17:56

Prvo nije dokazano da je žandarm kriv, kao drugo to je lični zločin, da li treba ukinuti poštu ako neku poštar nekog ubije ili pozatvarati sve škole i pohapsiti sve učitelje ako neki nastavnik izvrši ubistvo ?

imas pravo

16.07.2013. 19:03

@Jabre - Tacno tako, najpre treba pricekati nekoliko godina dok se ne jave kljucni svedoci kao u slucaju Borisa Tatona pa tek onda razmatrati slucaj.

naranca

16.07.2013. 21:59

@Jabre - @jabre Ma nije kriv sigurno.Namerno su izvrsli samoubistvo da ga(ih?) zavrnu za pa hiljada evra.Eh da se ucitelji bave reketasenjem gde bi im bio kraj.A tek postari.U stvari sto da ne .Kad mogu zandari....

ja

17.07.2013. 10:55

@Jabre - cinjenica je da se nasa zandarmerija na ulicama ponasa kao da je njihova cela Srbija. ne svi ali vecina. nisu znali sta da upisu sa manjkom iq-a pa ajmo da bijemo i ubijamo narod

naranca

16.07.2013. 20:55

@eurodivizijakosovo.Zandari nisu skolovani da sude niti ovlasteni da ubijaju koga hoce .Ovo nije smrtna kazna.Ovo je nezakonito ubistvo.