ZA kupovinu elitnog hotela "Pržar" iznad Vranja, u vlasništvu kompanije "Simpo", nije bilo zainteresovanih jer su oglasom precizirane nemale obaveze potencijalnog kupca.

Obrazlažući razloge za prodaju čuvenog hotela na Pržaru sa tradicijom od preko četiri decenije, generalni direktor "Simpa" Slađan Disić ukazuje na to da je kompanija dužna da poštuje odredbe usvojenog unapred pripremljenog plana reorganizacije (UPPR), kojim je ostvarena konsolidacija ove firme. Prema planu, "Simpova" obaveza je da zadrži i razvija osnovni biznis, dakle proizvodnju nameštaja, dok je dužan da sve ostalo proda u roku od 24 meseca i sredstva upotrebi za tekuću likvidnost i modernizaciju proizvodnih kapaciteta.


PROČITAJTE JOŠ - PRED NAMA TEMPERATURNI ŠOKOVI: Već u sredu stiže jesen, a sledeće nedelje opet vrućine


- Uslov za prodaju je da kupac mora da investira minimum milion evra, da preuzme sve zaposlene i da u narednih 10 godina zadrži delatnost. Takođe, hotel mora da dobije nove smeštajne kapacitete, nove sadržaje u restoranu, otvoreni i zatvoreni bazen, spa-centar i sportsko igralište - rekao je Disić.

Direktor "Simpa" ukazuje i da kompanija više ne može i neće da novac zarađen od prodaje nameštaja izdvaja za sekundarni biznis. Ta praksa je završena i ona je skupo koštala ovu firmu, istakao je on.

Kompanija "Simpo" je polovinom jula oglasila prodaju hotela "Pržar" sa početnom cena hotela i pripadajućih objekata od 3,8 miliona evra. Kako je navedeno u tekstu oglasa, hotel ima površinu od 1.252 kvadratna metra, apratmanski smeštaj zauzima 390 kvadrata, a zemljište je površine 19.282 kvadratna metra.