Doljevac usko grlo Koridora

S. B.

02. 07. 2019. u 19:03

Velike gužve stvaraju se na naplatnoj rampi između Niša i Grdelice. "Putevi Srbije": Ručna naplata kako bi se ubrzao protok vozila

Дољевац уско грло Коридора

NAPLATNA rampa u Vrčinu mogla bi da dobije konkurenciju po broju automobila koji kroz nju prođu. Letnja sezona je počela, pa je Koridor 10 ka jugu - sve opterećeniji. Gužve i prilično zadržavanje, kako čujemo od vozača, sada su i na naplatnoj rampi u Doljevcu. Tolike su gužve da u pomoć priskaču dodatni radnici.

Putnike koji od Niša produžavaju ka jugu, ali i one koji se sa juga vraćaju, na naplatnoj rampi u Doljevcu iznenadilo je - ručno pisanje priznanice. Umesto elektronskog računa i radnika u kućici, automobile sačekuju devojke koje stoje napolju i rukom ispisuju papirnu potvrdu.

- Vraćao sam se pre nekoliko dana iz Grčke i iznenadila me je velika gužva i čekanje na ovoj naplatnoj stanici - kaže Dragan S. iz Beograda. - U koloni smo bili najmanje 20 minuta. Kada smo stigli do devojke koja stoji i rukom ispunjava potvrdu, bilo nam je jasno zašto toliko čekamo. Ona mora da popuni cenu, registraciju, kod, datum i vreme prolaska. I tako za svaki automobil.

Pojašnjenje zašto je uveden oavakav način naplate u Doljevcu, potražili smo i u "Putevima Srbije". Potvrđuju da je takva slika sada uobičajena, ali samo kako bi se omogućio veći protok vozila.

- Ovih dana je zaista veliko opterećenje i veliki je broj vozila koji prolaze kroz naplatnu rampu Doljevac - čuli smo u "Putevima Srbije". - Kada je pritisak najveći, otvori se i rezervna rampa, koja inače ne radi. U tom slučaju, putarinu naplaćuje radnik van kućice i izdaje papirne potvrde. Cilj je da se otvore sve trake i omogući veći protok vozila.


PROMET

TOKOM prošle godine našim auto-putevima je, prema evidenciji naplate putarine, prošlo oko 53,7 miliona vozila. Najviše njih 40,3 odsto je išlo deonicom Beograd - Niš. Četvrtina je koristila deo od Subotice do Beograda, a oko 14 odsto od Beograda do Šida. Od Niša do Preševa išlo je oko 12 odsto vozila.




Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (6)

Brane

02.07.2019. 22:26

danas sam čekao pola sata,katastrofa,joj,joj,joj,38 stepeni,gori zemlja,joj,joj,joj

Aleksandar

02.07.2019. 23:12

U Doljevcu uopste ne treba sa postoji rampa. Ni kod Naisa. Samo na iskljucenjima sa autoputa. 3 iskljucenja za nis (4to opcionalno dok se ne zavrsi ap ka Bugarskoj. Od Vrcina do Preseva je zatvoreni autoput. Nema potrebe gubiti sat vremena cekanjem na 2 rampe.

Nebojša

03.07.2019. 00:03

Umesto da se odmah napravi proširenje i dodatnih nekoliko traka dužine barem 700m i ENP trakeoni opravdavaju pisanje ručno za naplatu.A tek kod Stare pazove ENP kao da ne postoji jer ni tamo nisu urađene barem 700m dužina 2 trake za ENP nego faktički NE POSTOJI jer je zakrcrno s trećom trakom ručne naplate. Neverovatno kakav nemar Puteva Srbije.A i kod Cacka kao da nema ENP jer opet nema makar jedne ENP čiste trake. Čemu ENP ako čekate zajedno sa onima koji plaćaju ručno kešom.

sklonite rampe i betone!

03.07.2019. 06:37

Ima nacina za naplatu putarine i bez rampi!Jednostavno receno:Od Pireja do Svilajnca,kada nisu bili auto putevi u kontinuitetu,trebalo mi je,maksimalno 10-11 sati.Onomad sam vozio,samo autoputevima...I trebalo mi je 13 sati.Na 17 minuta,u proseku,u Grckoj stajes da platis putarinu!!!???Ako nista drugo,smilujte se kako se nebi mucili i mrcvarili...O granicnim prelazima ni reci!To su tek muke Tantalove....A za sve ima resenja...Samo volja.I nemojte opet o "radnim mestima"!

Danilo

17.07.2019. 15:26

Vec sam pisao o ovome, al da ponovim, KOJA JE SVRHA NAPLATNE RAMPE U DOLJEVCU?!?