Merkator udvostručio poslovni rezultat u odnosu na prethodnu godinu

23. 11. 2018. u 15:22

Poslovni sistem Merkator d.d. takođe je zabeležio pozitivan EBITDA sa rastom od 3,5 odsto, u odnosu na godinu pre

Меркатор удвостручио пословни резултат у односу на претходну годину

U prvih devet meseci 2018. prihodi od prodaje Merkator Grupe povecćani su za 5,4 odsto u odnosu na isti period prethodne godine, a EBITDA je dostigla 86,8 miliona evra, što je za 24,7 odsto više nego u godini ranije. Rezultat poslovnih aktivnosti, u prvih devet meseci, više je nego udvostručen, i iznosi 35,8 miliona evra, što je za 21,8 miliona evra bolje od rezultata koji je ostvaren u istom periodu prethodne godine. Poslovni sistem Merkator d.d. takođe je zabeležio pozitivan EBITDA sa rastom od 3,5 odsto, u odnosu na godinu pre.

Matična kompanija Mercator Group je u prvih devet meseci 2018. godine ostvarila neto dobiti od 8,9 miliona evra, što je 19,4 miliona evra više nego rezultat koji je ostvaren u istom periodu prethodne godine. „Poslovni prihod je značajno poboljšan i iznosi 35,8 miliona evra za prvih devet meseci 2018. godine, što je povećanje od 21,8 miliona evra, u poređenju sa rezultatima istog perioda prošle godine. Merkator grupa je ostvarila 1.617,3 miliona evra prihoda od prodaje, što je više za 1,6 odsto“, istakao je Tomislav Čizmić, predsednik Upravnog odbora Merkator grupe.

Rast dobiti kompanije rezultat je nove strategije razvoja, uvođenja novih koncepata objekata i poboljšane konkurentnosti usluga u osnovnoj delatnosti, u maloprodaji, koja čini 78,7 odsto ukupnih prihoda. Odlični poslovni rezultati uticali su na smanjenje duga Merkatora na 738,3 miliona evra, što je za 11,2 odsto ili 93,3 miliona evra manje od duga zabeleženog u istom periodu 2017. godine.

Slovenija i Srbija u kojima je Grupa zabeležila rast prihoda od 0,8 odsto, odnosno 1,1 odsto, u odnosu na lane, ostaju najvažnija tržišta za poslovanje Merkator grupe.

Merkator ostaje fokusiran na potrebe potrošača, savremeno prodajno okruženje na velikom broju lokacija, unapređenu i obogaćenu ponudu svakodnevnih potrošačkih proizvoda i jačanje odnosa sa lokalnim i regionalnim dobavljačima, u cilju lokalnog i regionalnog razvoja.

(PR)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije