PROCREDIT BANK DIRECT: Moderne i digitalne usluge život klijenata čine jednostavnijim
13. 11. 2018. u 14:49
Tradicionalno bankarstvo zamenilo je savremeno zbog više različitih faktora kao što su globalizacija, informatička revolucija i povećana konkurencija
ProCredit banka, jedna od pionira u digitalizaciji finansijskih usluga, je sa unapređenjem i digitalizacijom svojih usluga počela još pre više od dve godine. Prema podacima ove banke, čak 91 odsto transakcija u platnom prometu koje klijenti ProCredita obavljaju se prebacilo na elektronsko bankarstvo i digitalne aplikacije. Već u prvih godinu dana prebačeno je 75 odsto svih gotovinskih transakcija banke na samouslužne Zone 24/7 i taj broj elektronskih transakcija konstantno raste što govori da građani imaju poverenje u ovu vrstu usluge.

- Podaci pokazuju da je internet bankarstvo u Evropi u snažnom zaletu, pa je tako u Srbiji prošle godine ovu vrstu usluga koristilo više od 20 odsto bankarskih klijenata, što je duplo više nego 2010. godine.ProCredit DIRECT je dobitno rešenje, i za banke i za klijente, jer je to tehnologija koja svima donosi značajne prednosti i uštede - rekao je Igor Anić, član Izvršnog odbora ProCredit banke, i dodao: „Očekujemo da se takav trend nastavi, jer su i korisnici i banke prepoznali brojne prednosti mobilnog i internet bankarstva, a pre svega to su veća dostupnost i jednostavnost.“
Za korišćenje modernog digitalnog bankarstva u ProCredit banci je potreban otvoren Total račun, uz koji svi klijenti dobijaju besplatnu karticu, internet i mobilno bankarstvo sa neograničenim brojem plaćanja bez provizije, povoljne investicione i stambene kredite, mogućnost da svojom štednjom upravljaju online, kao i da koriste atraktivan Fledž minus u visini do dve mesečne plate.